21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסטטוס של ח"כ נאוה בוקר על זועבי - הפינה לשיפוטכם

זועבי עוררה סערה ענקית בכנסת כאשר התייחסה להסכם הפיוס עם טורקיה. "זו הודאה ברצח", כך אמרה
 |  93
אחרי המהומה
Share
ביום רביעי האחרון עלתה ח"כ חנין זועבי לדוכן הכנסת והתייחסה בדרכה המזעזעת והבלתי נסבלת להסכם הפיוס עם טורקיה. בין היתר זועבי אמרה על הדוכן כי "ההסכם עם טורקיה הוא הודאה ברצח" והציתה בכך מהומה ענקית. ביום שישי פרסמה ח"כ נאוה בוקר מהליכוד את הסטטוס הבא: "ושוב, אב נרצח לעיני ילדיו והאמא במצב אנוש. מאז שזועבי, חיה צמאת דם, פתחה את הפה וכינתה את חיילי צה"ל "רוצחים", אנו מתמודדים עם אינתיפאדה חדשה. ארבעה פיגועים ביממה! מי שמשסף גרון של ילדה במיטתה, מונע מההסתה של זועבי. מי שמנסה לרצוח משפחה שלמה עושה זאת בגלל ההסתה והשנאה שזועבי ודומיה מפיציים". אגב, הנאום של זועבי היה בהחלט מרתיח, אבל היא לא אמרה חיילי צה"ל רוצחים, היא אמרה את זה בהרבה מאוד דרכים - אבל לא במילים אלה ממש. 


בכל אופן, השאלה הרלוונטית היא כנראה האם המחבל המתועב שרצח את הילדה הלל יפה אריאל בת ה-13 בחדרה בקריית ארבע בכלל מכיר או שמע על חנין זעובי מכנסת ישראל, והאם הוא מודע לסאגת הפיוס בין ישראל לטורקיה ולדברים שאמרה זועבי מעל דוכן הכנסת בעניין זה. ניחוש שלנו, הוא לא היה צופה הדוק של ערוץ הכנסת או של התקשורת הישראלית בכלל. כך או כך, להגיד שזועבי בדבריה מיום רביעי האחרון היא שהציתה את מעשי הטרור הנוראיים ומזעזעים של הימים האחרונים? תגידו אתם... אנחנו נגיד, שכשזועבי אומרת שחיילי שייטת 13 התכוונו לחטוף ולהרוג כאשר עלו על סיפון ה'מרמרה' (דקה 0:50 בסרטון המצורף) זו הסתה נוראית ולהסתה אכן יש כוח. אבל שוב, האם זה מה שהביא לגל הטרור של הימים האחרונים? נו באמת...

ח"כ בוקר המשיכה וכתבה כך: "מעל דפי הפייסבוק אני פונה ישירות אליך חנין, אישה רעה ומכוערת בנפשך - אולי את מפחדת להתעמת איתי בתקשורת, אבל כאן אערוך לך משפט שדה מול כל עם ישראל. אני מודיעה לך שאני לוקחת אותך כפרויקט אישי שלי, ולא אשקוט עד שתסולקי בבושת פנים מהכנסת ומהמדינה. לשם כך פניתי לקבלת ייעוץ משפטי לחקיקת חוק לסילוקך המיידי מהכנסת והלוואי שגם ממדינת ישראל - "חוק זועבי לעזה". !זועבי! ראי בכך את סוף הקריירה שלך". על זה יאמר, כן... עכשיו זה די בטוח שזועבי תהיה בשקט. רק נזכיר כאנקדוטה שב-2014 זו הייתה חברת הכנסת פאינה קירשנבאום מישראל ביתנו שקידמה חוק לשלילת אזרחותה של זועבי. חודשים ספורים לאחר מכן נאלצה קירשנבאום לפרוש  מהכנסת לאחר שעמדה במרכז חקירה בחשד לשחיתות. וזועבי, היא כמובן ממשיכה בשלה. בהצלחה לח"כ בוקר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

93 תגובות ב-76 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
76 איזה גורן 13/07/2016 19:51 יפה
נאוה בוקר היא אישה יפה וחנין זועבי אינה יפה. זה הכל.
75 לא חוק פרסונלי 08/07/2016 16:52 לקבוע בחוק דרישה להצהרת נאמנות מכל חבר כנסת
הצהרת נאמנות למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, כפי שהיא במגילת העצמאות ובחוקי היסוד. מי שלא מסוגל להצהיר נאמנות לזה, אין לו מה לחפש בכנסת. זה פשוט מאוד.
74 אדמונד 07/07/2016 12:46 זועבי
באף מדינה בעולם לא יכלה אישה רעה להיות בבית הנבחרים בושה למדינת ישראל שלא העיפו אותה
73 יוני 06/07/2016 22:57 חשבון נפש
אני לא אוהב את זועבי . האם מה שאמרה רחוק מהאמת! התנצלות ופיצויים זה לא הודאה באחריות? ומה עם תגובת הח"כים שרצו לדוכן הדימוקרטיה. הם לא "זועבים"?
72 דוד 05/07/2016 21:38 האיסלם זה לא דת זה אירגון טרור אחד גדול (ל"ת)
71 ריקו 05/07/2016 20:50 ביזפורטל,בכתבה אחרת אתם כותבים
שהיא כן קראה לחיילי צה"ל בוגדים וכאן לא? מי שכתב את הכתבה הזו הוא שמאלן קיצוני וגזען.תתביישו שפרסמתם את זה.
ריקו 06/07/2016 07:48 רוצחים,לא בוגדים (ל"ת)
70 ישראלי 05/07/2016 14:38 זועבי בושה לאנושות
שלחו אותה דחוף לעזה או לדע"ש.. שם ילמדו אותה...
69 לימבו 04/07/2016 22:15 פירסומת חינם לזועבי (ל"ת)
68 אנונימי מבוגר ואחראי 04/07/2016 11:53 מבוגר ואחראי בעניין זועבי
יש להודות לזועבי על כנותה וחשיפתה את דעתה ודעת תומכיה ורבים נוספים מבני המיעוט הפלסטיני שעמם נמצא בסכסוך דמים קשה איתנו והם אינם אלא גייס חמישי שאינם זכאים ליהנות ממלוא זכויות האזרח . וכם גם ראוי להחזיר לסדר היום של הדיון הציבורי את האמיתות שהעם הפלסטיני איננו כלל עם כבוש אלא עם תוקפן וצמא דם שפתח בשתי מלחמות השמד נגדנו ומשנכשל בהן אין לו אלא להתלונן על עצמו. והממשיך גם היום בדרכו בכדי לפגוע בנו ככול יכולתו ומחכה להזדמנות שיצליח לגרום לנו לחזור לקי 67 שאינם קווי שלום אלא אך ורק מבחינתם קווי מלחמה. וטוב שזועבי חוזרת ומזכירה לנו את האמיתות האלו. וראוי שנשנן אותן ולא נשגה באשליות. וכעם תוקפן בארצנו שאינם למעשה אלא כגייס חמישי ז
67 דסלוק 03/07/2016 20:52 נראה שהבעיה שלנו הם לא הערבים אלא השמאל האנטישמי
סמולנים אשכנזים,תחזרו לוורשה.
איזה גורן 13/07/2016 19:53 כשסמולנים יחזרו לורשה אתה תצטרך לחזור למרוקו. (ל"ת)
אריה 04/07/2016 13:48 בעיה
הבעייה האמיתית היא דפוקים כמוך
66 שלומי לוי 03/07/2016 19:56 מערכת ביזפורטל
למה הכתבה הזו נכתבה על ידי "מערכת ביזפורטל" ולא האדם האמיתי שעומד מאחורי כתבה זו? אתה מפחד? ממה? ככה בונים קריירה עם שמך האמיתי ולא עם פחדנות במסווה "מערכת ביזפורטל"
65 ציניקן 03/07/2016 19:22 ההסתה של בוקר תביא לשרפה חדש בכרמל (ל"ת)
64 אסתי 03/07/2016 17:22 חסרים גם חולי נפש בימין..? בוקר דוגמא טובה לכך... (ל"ת)
ריקו 03/07/2016 21:03 חלאה שמאלנית אוהבת ערבים (ל"ת)
אריה 04/07/2016 13:49 חלאה (ל"ת)
63 יוסי 03/07/2016 17:14 גיבורה גדולה ....
זאת אותה חכי"ת שהתנגדה והצביעה נגד הנכים ...כן זאת אותה אחת שסירבה לוותר על התוספת לשכר החכי"ם בלי בושה ונגד העלאת קצבת הנכים ...גיבורה על זועבי שחבריה כבר זרקו אותה לקצה הרשימה ולא תיכנס לכנסת הבאה ...פה בוקר מנסה להרויח כותרת ...בושה.
62 מה 03/07/2016 16:49 יותר מדיד פילוסופיה
ברור לכל בר דעת שהזבל הזאת מטורפת לכן לא צריך לשחק איתה בנידמה לי ויש דחוף לקחת אותה לבית משוגעים ושם לטפל בה טיפול קצר עד שתוציא נישמתה כמו שנהגו ברוסיה בזמנו זה חוקי ולא צריך לזה רוב בכנסת וכל מיני שטויות כאלה
61 שלומי 03/07/2016 16:17 בוקר מזכירה לי את הדילות בסופר פארם (ל"ת)
יוסי 03/07/2016 17:15 בבקשה אל תעליב את הדיילות... (ל"ת)
60 אורי 03/07/2016 15:35 חכמה גדולה על ערבים בפייסבוק (ל"ת)
59 קוריציה 03/07/2016 15:30 רומניה (ל"ת)
אואלהההה 03/07/2016 21:38 רק תמוניה (ל"ת)
58 יונתן 03/07/2016 15:26 מה שמצחיק שגם נאווה בוקר ממוצא ערבי
הערבים הכי שונאים ערבים
דסלוק 03/07/2016 20:57 במקום לתקוף את זו שרוצה להשמיד אותך אתה תוקף
את בוקר? אני מתחיל להבין מדוע האנטישמיות נולדה באירופה.
אריה 04/07/2016 13:49 אתה לא מבין כלום (ל"ת)
שפוי 03/07/2016 15:53 חצוף - נאוה בוקר אינה מסיתה לרצח
וזה ממש לא מצחיק - אדיוט.
שלומי 03/07/2016 16:13 נכון-אבל בוקר עדיין ערביה. יש ערבים יהודים ומוסלמים (ל"ת)
57 סאסא 03/07/2016 14:51 זו (ע) בי = זוביי (ל"ת)
56 גמלאי 03/07/2016 14:04 בוקר דיבור תת רמה (ל"ת)
55 לפנות לאדיסון!!!!!!! 03/07/2016 13:54 לפנות לצוקרברג !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה שקורה במדינה כולם עסוקים בלחפש איזה גמד שיציל אותם. לבזבז כספי מדינה על ציוד משרדי. או נסיעות לחו"ל . או עוזר פרלמנטרי. או איזה רכב יותר מרווח . להשיג כיבודים. לא מאשימים לא צוקרברג ולא אדיסון ולא ניוטון
54 מישו 03/07/2016 13:53 לח"כ בוקר. ראינו אותך בראיון אצל רפי רשף. עגלה. (ל"ת)
53 אחד 03/07/2016 13:52 כך זה נראה ונשמע כשהרקורד שלך הוא:"אני אלמנה" (ל"ת)
52 אחד 03/07/2016 13:51 לו נדרשתי להמר:
חה"כ זועבי תכהן בכנסת ישראל הרבה אחרי ששמה של בוקר יעלם בתהומות השכחה של כולנו....... פופוליסטית ברמה הכי ירודה שקיימת. איכסה.
דסלוק 04/07/2016 18:11 לך תתאסלם יאחלאה בזויה (ל"ת)
51 ניבה 03/07/2016 13:38 בושה שאלה הם נבחרנו ...
והכוונה לגב' בוקר, ח"כית שטחית שמדברת מאמוציות ומטמטום ועדיין לא הפנימה שאנו משלמים את משכורתה כדי שתשקול את מהלכיה בצורה קרה, מחושבת, עניינית ולטובת המדינה ששלחה אותה לכנסת.
50 יסר 03/07/2016 12:13 גב זועבי צודקת
זה מה שמגיע לכנסת
49 ranr 03/07/2016 11:41 אני תוהה אם חברי הכנסת מודעים לתוצאות התייחסותם לנושא.
אין לי ספק שהזועבי מרגיזה מאד את כולנו. אין לי גם ספק שהיא נהנית מאד מההתייחסות אליה גם כאשר זו התייחסות שלילית (אמר פעם פוליטיקאי אמריקני "לא איכפת לי מה יאמרו עלי העיקר שיאייתו נכון את שמי). ההתייחסות אליה גורמת להעצמתה מעל ומעבר למשקלה הפוליטי אלולי ההתייחסויות הללו. התגובה הנכונה בשעה שהיא נואמת מעל דוכן הכנסת היא לסובב את הגב, לשוחח עם אחרים או לצאת מהאולם עד שתסיים את דבריה ולא להתייחס. לא להתייחס. לא להתייחס. זה קשה אבל עדיף. הייתי מאד רוצה שגם התקשורת תתעלם מקיומה. המטרה, להקטין אותה לממדיה הטבעיים ואף מעבר לכך. זה יהיה העונש היעיל וההולם ביותר לדמותה. את יתר הנזקים היא תגרום לעצמה במו ידיה.
48 אורי 03/07/2016 11:31 חכ בוקר לצערי מה חשבת
שימעכו כפיים שימי לב לתגובות של אנשים במקום להודות לך ולחזק את ידיך מה כותבים שתלכי לשוק וכו אני ציפתי שזהבה וציפי ושפיר זו שחודעת לצרוח כמו תרנגולת ירימו קול ואגב גם חכ תמר שהלכה לעראפת ידברו כלום איפוא בהלללול איפוא סמרטוטים אחד אחד
47 אורי 03/07/2016 11:31 חכ בוקר לצערי מה חשבת
שימעכו כפיים שימי לב לתגובות של אנשים במקום להודות לך ולחזק את ידיך מה כותבים שתלכי לשוק וכו אני ציפתי שזהבה וציפי ושפיר זו שחודעת לצרוח כמו תרנגולת ירימו קול ואגב גם חכ תמר שהלכה לעראפת ידברו כלום איפוא בהלללול איפוא סמרטוטים אחד אחד
46 היי טק 03/07/2016 11:26 בוקר משקרת לקוראים, היא לא מסוגלת להשתיק את זועבי.
קודם כל לא ניתן להעביר חוקים פרסונליים. דבר שני נאוה בוקר היא לא זו שתשתיק את זועבי. זועבי לא מפחדת ואוהבת את הפרובוקציות. בדמוקרטיה מי שצריך להעיף את זועבי מהכנסת אלו הבוחרים שלה. זועבי שקרנית מניפולטיבית אבל תראו כמה כותרות נותנים לה. אז אולי שווה להתחיל להתעלם ממנה.
45 dd 03/07/2016 11:19 סתם מרוקאית (ל"ת)
דסלוק 04/07/2016 18:34 ואתה אשכנאצי. (ל"ת)
יוסי 03/07/2016 17:17 אל תעליב בבקשה... (ל"ת)
גמלאי 03/07/2016 14:05 תימניה (ל"ת)
44 מושיקו 03/07/2016 11:14 אם כבר פרויקט אישי
חברת הכנסת בוקר ״לוקחת את סילוק זועבי מהכנסת כפרויקט אישי״ ואני חושב, אם ח״כ בוקר הולכת על פרויקט אישי למה לא לקחת את ניצולי השואה הרעבים כפרויקט אישי? למה לא ילדים עניים? נשים מוכות? מערכת הבריאות הקורסת, עזרה לילדים נכים? תיגבור מערך הרווחה לילדים מוכים?כנראה שהנושאים הללו לא מספיק חשובים לחברת הכנסת בוקר. אולי חשובים, אבל לא כמו קרב חסר תוחלת ומתלהם בחברת כנסת שולית והזויה. איזה כיף שיש לנו חברי כנסת כאלו נפלאים שדואגים לנו מכל הלב
43 מאיר 03/07/2016 10:48 כתבה וכיוונה לדעת רבים (ל"ת)
42 מפוקח 03/07/2016 10:46 השהידית זו בי על בימת הכנסת מצפה ל 72 זובים (ל"ת)
41 YL 03/07/2016 10:34 נאוה זו את מ שכונת הקטמונים ש בגיל 17......... (ל"ת)
40 יוסי 03/07/2016 10:27 לטימטום אין גבולות
נאווה בוקר היא ההוכחה . הבעיה : היא לא בודדה.
39 עופק 03/07/2016 10:24 ללשון אין עצם
מציע ניסוי אולי כל האפסים בכנסת שיתעלמו מדברי זועבי...ואז שום דבר לא יקרה..להצדיק את ריפסותם הם צועקים על זועבי שלא מזיזה כלום לאף אחד..ולגב בוקר נאוה יש לנהוג באותו כלל..עד שתוכיח כי עשתה משהוא לטובת הכלל...
38 יעקב 03/07/2016 10:20 תחזקנה ידיך ח'כ בוקר בהצלחה (ל"ת)
37 shafik 03/07/2016 10:15 מעניין ביזפורטל בחיים לא יצאתם נגד זועבי (ל"ת)
36 ביגי 03/07/2016 10:10 בוקר מחפשת איך לעשות כותרת כי בכנסת לא עושה כלום (ל"ת)
35 דוד 03/07/2016 10:02 מסכנה ומתוסכלת
אני מרחם על חנין זועבי כמה אומללות יכולה לשרור באישה הזאת יש לה מקום להיות בו ולא בכנסת
34 איש 03/07/2016 09:57 אותי מעניין איך היתה מתנהגת ח"כ בוקר במצב הפוך
אותי מעניין איך היתה מתנהגת ח"כ בוקר במצב הפוך, כלומר שהיא הייתה בעם הנכבש - האם היתה הח"כ המכובדת מצטרפת לאצ"ל או ללח"י ומבצעת פיגועים כנגד הכובשים ? או שהיתה מסתפקת, כמו ח"כ זועבי, בדיבורים בלבד ?
דסלוק 05/07/2016 22:08 אותי גם מעניין איך סמולני כמוך היה
מתנהג במצב הפוך. מצב שבו ליהודים היו 22 מדינות והם היו חומדים את המדינה הערבית הקטנה והיחידה. שמאלנו זו סוג של אוטיזם.
33 עשיתי היום כלום 03/07/2016 09:54 קיבלתי הרבה לייקים, אני שוב בעיתון (ל"ת)
32 berto 03/07/2016 09:53 נאווה בוקר
מאחלים להצלחתך.נאווה. הלוואי.שהפרצוף הזה לא ייראה יותר אצלנו.למה לא מאשימים אותה בריגול ובפגיעה בטחון המדינה.לא משנה מה היא עשתה על המרמרה.עצם ההצטרפות והשתתפות בעימות נגד חיילי צהל אם פיזית ואם בסיוע .זו פגיעה בביטחון המדינה. אם אנחנו מדינה מתוקנת גם אם עברו 6 שנים מאז העניין עדיין חרוט בזכרון כולנו ועל החלאה המגעילה הזאת לעמוד לדין.
31 מיכל 03/07/2016 09:49 טמטום יכול להיות מסוכן לפעמים. כמו במקרה הזה. (ל"ת)
30 שלומי 03/07/2016 09:44 מזל שלך שיש את זועבי - בלעדיה לא היו שומעים עליך
כל חברי הכנסת האלמונים כמו חזן ובקר , שלא עושים כלום ורק מקשקשים , אז זועבי נותנת להם הזדמנות להיכנס לכותרות, לצעוק ולקלל...זועבי ואת בדיוק באותה רמה
דסלוק 05/07/2016 22:29 אתה ברמה של האנטישמיים.חלאה. (ל"ת)
29 אלון 03/07/2016 09:40 נאוה בוקר--את מתעסקת בטפל.
לא לשם כך נבחרת. עלייך לפעול לטובת אזרחי במדינה. את הרי לא תצליחי...ובזבזת זמן יקר לפעול לטובת רווחה ,חינוך וכו׳
28 סלאח אדין 03/07/2016 09:36 צריך להתעלם ולא להתייחס
ליצור הדוחה שנקרא חנין זועבי. היא רק מחפשת תשומת לב, היא חסרת משמעות במגזר ואנחנו משחקים לידיה בזה שבכלל מתייחסים לייצור העלוב הזה.
27 תתעלמו!!! 03/07/2016 09:26 תפסיקו כבר להזכיר אותה. אתם רק מעצימים אותה בדרך זו (ל"ת)
26 PAINMETER 03/07/2016 09:06 בבוקר השכל מצומצם וזה לא כואב (ל"ת)
25 Yaal uzan 03/07/2016 08:48 בואי ניראה
בואי ניראה עם את לא סתם מקשקשת עם תצלחי אני חושב שכל עם ישראל יהיה לצידך על המעשה הזה שכל חברי הכנסת היהודים רוצים מקווה מאד שתצליחי אמן
24 שי 03/07/2016 08:41 נאווה, נעקוב אחר התוצאות, בהצלחה (ל"ת)
23 תני 03/07/2016 08:36 רמה של שוק בעזה
בוקר ברמה של השוק בחדרה זוהבי בשוק של עזה כל אחת והמכה שלה
22 י. 03/07/2016 08:05 היא פשוט אוייב
אוייב לא יכול לבגוד. יש להתייחס אליה ולדומהה כאוייב לכל דבר.
21 דפנה 03/07/2016 08:04 ח"כ זועבי
ןמה ח"כ בןקר עושה? גם הסתה, ובגדול על חייה של כ"כ זועבי. גל הטרור לא התחיל ולא יגמר בגלל זועבי, אלא בגלל מדיניות לא שפויה בשטחים ובגלל חוסר רצון מוחלט להגיע לפתרון לשני העמים
20 ארלקואנה 03/07/2016 08:02 התמניה צודקת (ל"ת)
19 בונד 03/07/2016 07:48 פאקפקא
אתם סתם מקשקשים. מה שווה הפוסט שלך צריך לעשות מעשים .אחרת בעוד 20 שנה זועבי תהיה ראש הממשלה.
18 משה ראשל"צ 03/07/2016 07:43 ח"כ חנין זועבי - בהשגחת בג"צ נקודה כל השאר מיותר (ל"ת)
17 יגאל 03/07/2016 07:37 איך אתם לא קמתם החוצה
אני לא מאמין למראה עיניי . האישה הזאת גורמת לטרור נגדנו ממש ככה. תראו מה קרה אחרי הנאום שלהרצחו ילדה . ואחר כל אבא לעשרה ילדיםביבי תתעורר אם זה היה הטוניס היא לא היתה דקה אחת
16 זועבי גרועה מחיה! 03/07/2016 07:32 כעקרון בוקר צודקת מלבד השימוש בחיה
היא חלאה שרק השטן הצליח לברוא! מקומה בגיהינום, אבל עד שתגיע לשם, יש למרר את חייה בכל דרך אפשרית ולהתחיל בהעפתה מהכנסת ובהמשך שלילת אזרחותה וגירושה לצמיתות מישראל.....
15 בן 03/07/2016 07:29 איזה גיבורה נאוה.. לבעוט במישהי שכל העם
בועט בה.. צר לי, עם כל הכאב, לא זועבי אשמה בכישלון הפעולה, אלא הטמבל ששלח את אנשי השייטת לפעולה שתכוננה באופן רשלני. וזועבי אולי מסיתה, אבל הימין הישראלי האחרון שיכול לבוא בטענות על הסתה. וראו את הפוסט של נאוה.
14 ישראל 03/07/2016 07:26 מחזק את ידיך
הגיע הזמן להסיר את הכפפות, יש להלחם בלי פשרות בכל מבקשי רעתינו.
13 כוכב עצ׳וב 03/07/2016 07:14 כל הכבוד לבוקר
אשמח מאוד אם תצליחי...
12 מני 03/07/2016 07:13 זועבי
גב׳ בוקר היקרה !!לקחת לעצמך כפרוייקט לגרש את זועבי מהכנסת ולאחר מכן מהמדינה . אני מאמין לתלישות שלך כפי שזה התבטא בכתבה , אני ועוד רוב אזרחי המדינה נמתין בהמתנה דרוכה שחזורך יתאמץ ויתבצע . חייבים לזרוק את הבוגדת הזאת לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם . שיהיה לך בהצלחה גב׳ בוקר .
11 יובל 03/07/2016 07:12 הכלבה חנין
אני לא מאשים את הכלבה חנין. אני מאשים את המדינה הזו נמטומטמת הזו .גועל נפש על כנסת כזו בושה וחרפה על המדינה הזו. אני רוצה לראות איפה באמריקה מישהוא מבית הנבחרים יהלל את בן לאדן ? אני רוצה לראות אם יש לו אומץ. זה אנחנו אשמים שנותנים לחנין הכלבה את הכנסת איכסססססס גועל נפש על המדניות הזו כל המדינה הזו בפשיטת רגל אחת גדולה . מגעיל כבר לחיות פה ולגור . חייבים לעוף מיפה מה שיותר מהר .
10 נאוה 03/07/2016 07:06 אנחנו מחכים לעשייה (ל"ת)
9 בתקווה 03/07/2016 07:06 שהבוקר גברת בוקר תתחיל ליישם את משימתה בהאצה (ל"ת)
8 נאוה בוקר 03/07/2016 06:48 אני מקווה שעשיתי רושם טוב על הלכודניקים
בסטטוסים שאני רושמת ושיבחרו בי שוב. כי אני מזה אוהבת את מנעמי השלטון...
7 כלכליסט 03/07/2016 06:32 נהייתם אתר פוליטי ?
אתם בקושי אתר כלכלי
6 נאוה לילה 03/07/2016 05:44 נראה ל יששתיהן לא צריכות להיות בכנסת (ל"ת)
5 זלזל 03/07/2016 04:02 ההסתה באה מחכ זועבי..וצשפיעה חזק
חובה להענישה בפרהסיה ולהשפילה כי צחקה וזילזלה בכנסת.
4 אריה 03/07/2016 02:50 זועבי היא דמות שמעוררת שינאה ולשפיכת דם יהודים ברצח
זןעבי יושבת בכנסת ישראל מקבלת משכורת ממשלם המיסים הישראלי ועוד נותנים לגוש בשר חית אדם לדבר בשינאה על חיילי צהל וממשיכה לעורר שינאת יהודים ולשפיכות דם יהודים ע"י מחבלים שבאים לבצע את זממם וזועבי היא התומכת במחבלים לבצע את מעשה הרצח נגד יהודים ולאחת כזו יש משכורת תנאים ופנסיה מקופת מדינת ישראל תפנימו !
3 כאשר 03/07/2016 01:58 ידע כל מחבל
שיגיע לנתניה לא יצא ממנה חיי תלמדו מנתניה אחינו מתל אביב
2 כאשר 03/07/2016 01:56 קוראים
רוצחים מתירים את דמנו הרוצחת היא זועבי היא המסיתה לרצח להעמידה לדין צבאי בגין בגידה
1 משה 03/07/2016 01:45 כל הכבוד! אני תומך בח"כ בוקר. הלואי והיא תצליח (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש