ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

חנין זועבי הוצאה מהמליאה לאחר שקראה לחיילי צה"ל רוצחים; צפו במהומה

 |  17
אחרי הפיוס
Share
מהומה התרחשה היום (ד') במליאת הכנסת לאחר שח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) התרעמה על רקע הסכם הפיוס עם טורקיה וטענה שהוא "הודאה ברצח". גם חברי הכנסת מיקי לוי (יש עתיד), מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) וזהבה גלאון (מרצ) הוצאו מהמליאה לאחר שהטונים עלו, וחלק מהנוכחים העידו שזה כמעט והגיע לאלימות פיזית כאשר את ח"כ זועבי נאלצו להוציא בכוח מהמליאה.

לאחר שזועבי סיימה לנאום היא בקשה לעלות לדוכן ולהתנצל, אך חזרה על אותם הדברים וטענה כי "כל עוד יש מצור אתנגד מולו, וצריך לארגן עוד משטים". בנוסף ללוי שכינה אותה טינופת וחלאת אדם, גם ח"כ אורן חזן (הליכוד) לא חסך במילים וקרא לעברה שהיא שותפה לטרור וכי "חברים שלך רוצחים" ואף אמר ש"יש לך דם על הידיים, את תומכת בטרור ומעודדת אותו". ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) כינה אותה מחבלת.

כאשר ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) ביקשה מזועבי להפסיק, היא זכתה לתשובה "בואי תרביצי לי עליזה", וכשח"כים אחרים ביקשו שתתנצל, היא אמרה "מי שרצח הוא זה שצריך להתנצל. נרצחו תשעה פעילים, אתם צריכים להתנצל ולסיים את המצור על עזה".
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

17 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 אזרח מאוכזב 01/07/2016 16:23 מי החכם שסגר העסקה?
במקום שתעמוד לדין באשמת בגידה, יצאה מנצחת. תשלום מהווה הודעה, כמו בדוחות חניה בעיריות. להציל את עור ההנהגה אישית, על חשבון כולנו. אם ככה הם מגינים על המדינה, עדיף שיחזירו את המפתחות.
13 דון קישוט 30/06/2016 17:16 רק מקום אחד יש לחיזרית הזו
מחלקה סגורה בבית משוגעים , ולקיים איתה מחקר מהיכן יש לה את הרוע הזה בפה, ( אין לה מוח)
12 אמנון 30/06/2016 07:04 זו לא דמוקרטיה
אנחו אשמים .....אנחנו מאפשרים להם להמשיך בדרך שלהם ....
11 נו ליברמן 29/06/2016 22:59 איפה ליברמן ??? האם יעשה משהו ? (ל"ת)
10 אסף 29/06/2016 21:48 צודקת מאה אחוז
ביבי הסכים לפייס לשלם ולהתנצל. לא מכיר סיטואציה כזו. זה בדיוק להודות בטעות. במקום להגיד לטורקים הלוואי תמותו אנחנו משלמים ומפייסים? זה נקרא להכות על חטא. ביבי הגדיר את טובי חיילנו רוצחים לא חנין זובי
9 יונתן 29/06/2016 19:44 תנחשו מה חסר לה! לרווקה הזאת! (ל"ת)
שימי 30/06/2016 10:48 גם לך חסר אחד כזה בטוסיק שתלמד לא להיות סקסיסט (ל"ת)
8 ליאור 29/06/2016 19:28 מה היא עוד עושה בכנסת ?
מדינת חלם אימפוטנטיות לשמה.
7 הצפוני 29/06/2016 17:45 חנין זוובי
הערבים לא מבינים בדמוקרטיה .אז למה לתת להם מתנה כזאת שאינם ראויים להאת חנונה זוובי יש לזרוק לפח הזבל. הנבלה הזאת נהנת לעשות קרקס מהכנסת שלנו לזרוק את הזבל לזבל.ימח שמה וזכרה.אמן. הלוואי שתמות היום.
6 בר 29/06/2016 17:44 פרוצה מגעילה (ל"ת)
5 ריאלי 29/06/2016 17:43 במקום שחברי הכנסת הערבים בישראל ינשקו את רצפת הכנסת
ויגידו תודה למזלם הטוב שהם בישראל ולא בכל מדינה מאחרת באזור הם רוצים לפגוע במדינה? אין שכל אין דאגות..
ראיס-פוטין-טיל 400S 03/07/2016 14:18 זה נוגד את חוקי ההיגיינה-לנשק רצפת בור ספיגה?תעשה זאת
בעצמך...זועבי היא כמו ציפציף ליבני-סוכנת מוסד...ומי בראש המוסד?מי מינה את ראש המוסד?ביבי...אז ראש המוסד הוא ספר ודוגמן אישי של ביבי...
4 ומי נותן לה במה 29/06/2016 17:28 אני לא מבינה את מדינת ישראל חלאס לכלא (ל"ת)
3 אמנון 29/06/2016 17:20 כלבה
איך נותנים לכלבה כזאת במה איך מדינה של מפגרים
2 קשה לשמוע 29/06/2016 17:05 קשה לשמוע
קשה לשמוע אבל זה ביבי שהרים לה להנחתה והאדם הגדול זה ביבי שחתר להסכם הזה. רק טובתו האישית לנגד עיניו
1 1 29/06/2016 17:04 רק בכנסת ישראל קוראים לחיילי צה"ל בשמות גנאי ....
מקוראיםן לתקוף את ישראל בעוד משטים המחבלים והמחבלות שמשלם המיסים הישראלי מממן בכנסת ישראל בושה הרוצחת הראשית מדברת
ראיס-פוטין-טיל 400S 03/07/2016 14:13 הבנת הנקרא:היאלא התכוונה לחיילים ממש...רק ל-ליברמנים
למינייהם...עבריינים כבדים בגלל לחיצותו של BABA-BUBA מקבלים משרות מכובדות? צחי-דרעי-מכלף-ליברמן...לא חייל,שרק מבצע פקודה לא חוקית באמת...של דרך הפוליטי-פרנצ'סקה פוליטיקה...את זונה לא קטנה...צועקת שלום ועושה מלחמה????
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש