10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

08:09 בחירות ביפן: שינזו אבה נבחר לראש הממשלה וימשיך לקדנציה נוספת

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו ב-97': "לא אכהן יותר מ-2 קדנציות. מה שלא הצלחת בקדנציה השניה כבר לא תצליח בהמשך"; צפו בקטע

 |  23
הארכיון זוכר
Share
הצהרות העבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו (שוב) מביכות אותו: קטע שצולם בתוכנית האירוח של דן שילון בערוץ 2, אי שם בשנת 1997, אז כיהן נתניהו כראש ממשלה בקדנציה הראשונה שלו, צובר תאוצה הולכת וגוברת ברשת. בסרטון מבטיח נתניהו לכהן שתי קדנציות בלבד כראש ממשלה, ולאחר מכן "ללכת הביתה לעשות דברים אחרים". 


קרוב ל-20 שנה עברו, ונתניהו סוגר כ-10 שנים כראש ממשלת ישראל. על רקע הצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) לפיה יש להגביל בחוק כהונת ראש ממשלה ל-2 קדנציות בלבד, פרסמה הח"כ את הסרטון, שכבר זכה לעשרות אלפי צפיות.

מנחה התכנית דן שילון שאל את נתניהו "כמה זמן אתה רוצה להיות ראש ממשלה, לא כמה זמן תהיה - 3 שנים, 8 שנים, 12 שנה או עד סוף הדורות?". נתניהו, אז ראש הממשלה בשנתו הראשונה השיב ללא מצמוץ: "יש לי תשובה חקוקה בסלע. אני הייתי מאלה שיזמו ודחפו את החוק לבחירה ישירה, וביקשתי להכניס סעיף שראש ממשלה לא יוכל לכהן יותר משתי קדנציות. תעשה את הדברים ולך. לא הביתה, אלא במובן הפוליטי".מעבר לכך, נתניהו הוסיף גם את הסיבה מדוע לדעתו יש להגביל את כהונת ראש הממשלה: "אם לא תעשה את הדברים בקדנציה הראשונה, אולי תעשה אותם בקדנציה השנייה, אבל יותר מזה אתה לא צריך".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

23 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 י. 09/07/2016 13:44 הבנאדם טעה שלא באשמתו פשוט המשיכו לבחור בו
אם האופוזיציה הייתה מעמידה מתחרה ראוי יתכן מאוד והוא היה מוחלף.
18 לך כבר הביתה! 29/06/2016 15:36 לביבי יש כישרון מיוחד - כל דבר שבו הוא נוגע, הוא הורס (ל"ת)
17 נזק לדורות בנדל״ן 29/06/2016 14:44 נתניהו רה״מ הגרוע ביותר עסוק בהישרדות וגרם לבועת נדל״ן (ל"ת)
16 משה ונטלטור 29/06/2016 13:53 רק חמור לא משנה את דעתו
את זה אמר משה דיין,
15 אחד 29/06/2016 13:01 הרס את המדינה
את הבריאות , הרווחה, החינוך, הסיט בין יהודים לערבים , בין מרכז לפריפריה, מחירי הדיור הרקעיו שחקים והפער בין עשירים לכל השאר רק הלך והתרחב.
15 29/06/2016 13:08 אחד
כשאתה כותה הסיט במקום הסית, הכל מובן. אתה בור ונבער, ולא פחות אתה מרושע. הבט נא מסביב ותאמר לעצמך בכנות, כשאתה מביט במראה, ובאשתך וילדיך: מי אני רוצה שינהיג אותי בימים אלה? תביט על "המנהיגים"=גמדים מסביב ותחליט. ואני זועם עליו. האחרון בזעם שלי הוא ההסכם המשפיל עם תורכיה. אך אני גם צריך להודות שהוא גוליבר לעומת ההנהגה הקיימת היום. גוליבר בארץ הגמדים.
14 גיל 29/06/2016 12:46 איך מחליפים ראש ממשלה
בכל המדינות הדמוקרטיות בעולם - ע"י הצבעה ביום הבחירות. איך מחליפים את ביבי - ע"י החלפת הבוחרים
13 רון 29/06/2016 12:22 ביבי מלך ישראל
צריך לומר לו כל בוקר תודה תודה גדולה על שהוא מוותר על קריירה של מיליונים ומקדיש את עצמו מתוך אחריות למדינה נכון הוא לא כל יכול אבל הוא מלך לא יעזור לכל המקטרגים שאוהבים לשנוא... אין לו תחליף לצערנו במציאות שלנו תודה לך ביבי
12 נקרע מצחוק 29/06/2016 12:21 לא יכול להפסיק לצחוק... סליחה לבכות (ל"ת)
ליצן החצר 29/06/2016 12:53 צריך לכבד את החלטת הרוב.חוצפן,לך לסוריה ושם תספר בדיחות (ל"ת)
11 פלח 29/06/2016 12:13 ביום שבו נהיה ראויים .נזכה לאיש שכל התמקדתו טובת הציבור
ומה בינתיים עלינו לעשות ..אפשר לשבת לבכות על מר גורלנו ולאמר כל אחד לעצמו כמי שאני מושלם וכמה לא מגיע לי כזו מנהיגות .. ומצד שני ניתן להתחיל לחשוב קצת אחרת ולאמר מה אני הפרטי עושה שמגיע לי כזו מנהיגות ומה אני יכול לעשות אחרת בכדי לייצר שינוי !
10 דייב 29/06/2016 12:09 ביבי
נכשל בענק ולא ישאיר חותם בהיסטוריה שלנו !!
9 חלם 29/06/2016 12:08 הוא מת לעזוב, שרה מכריחה אותו עד שחורש העצר יהיה מוכן (ל"ת)
מאבחן שנאה בלב 29/06/2016 12:50 ואתה בכלל לא נשוי... רק הולך לפסיכולוגים...ח.ח.ח.ח. (ל"ת)
8 עד קץ הדורות 29/06/2016 11:49 אם היה עונה עד קץ הדורות.. :)
לא היינו מאמינים לו נכון?
7 יצחק משה 29/06/2016 11:47 היה שקרן ונשאר שקרן.
אני אצביע לכול מפלגה שתוכל להפיל את נתניהו. לא חשוב ימין מרכז או שמאל. רק לא ביב.
מאבחן שנאה בלב 29/06/2016 12:51 ברור הרי תצביע גם לבלד, חדש, וכל מפלגה שתתן לך לגור בים (ל"ת)
6 הומלס 29/06/2016 11:39 שקרנות היא מחלה כרונית חשוכת מרפא
בדר"כ היא משולבת עם נבזות, רמאות, נוכלות ושחיתות...רק העם מחזיק בתרופת הפלא למיגור המחלה - שרשראות והפגנות אלימות...שום דבר אחר לא יוכל לטפיל מהסוג הזה
5 ותבדקו נכון להיום 29/06/2016 11:34 ראבק לפני 20 שנה???אולי תוציאו את מה שהרצל אמר ... (ל"ת)
4 משה 29/06/2016 11:28 כרגיל מלה אצלו זאת לא מלה
הבטחות יודע לפזר בשפע אבל לקיימן לאו דווקא. עובדה שלמרות דבריו אז מתנגד היום להגבלת קדנציה לשתי תקופות (8 שנים). זה סגנון שמלווה אותו לאורך השנים כשהמוטו הוא: "הבטחתי אך לא הבטחתי לקיים". לצערי זיכרון האנשים קצר ועל כך הוא סומך.
3 ביבי של אז צדק ! 29/06/2016 11:24 דבר אחד אני מסכים איתו שמה שהוא לא עשה עד
היום כנראה שהוא גם לא יעשה !!! תחשבו כבר אז הוא צפה את העתיד שלו , איזה גאון , גם על זה הוא יכול לומר אמרתי לכם !!!
2 כן כן כן 29/06/2016 11:19 מה ביבי עליך לא הינו מאמינים ככה במצח נחושה לשקר ! (ל"ת)
1 משה 29/06/2016 11:11 אויי לבכיינות של מתנגדי נתניהו
אני כבר שבע מביבי אני מאוד מאוכזב ממה שלא נעשה וקצת כועס על מה שנעשה על ידי ממשלות נתניהו ...אבל אני השלמתי עם זה שהוא ראש הממשלה ואני יודע שהסיבה לכך נעוצה בחוסר אלטרנטיבה ראויה לנתניהו .....אם רוצים להחליף ראש ממשלה עלינו להצביע ביום הבחירות לאדם אחר אבל אם בסופו של דבר שוב ביבי יבחר עלינו להפנים ולהפסיק עם הבכיינות הקבועה....עיתונים ועיתונאים כבר לא משפיעים על הבוחר ...הם רק גרמו לנו האזרחים להפסיק להאמין להם זאת אגב הטרגדיה הכי גדולה כי העובדה שיש עיתון שהוא מטעם ויש עיתון שהוא נגד גרמה לי להבין שהעיתונים ה]כו להיות מטעם ו..הסקרים אינם משקפים את המציאות כבר מזמן ...אז הגיע הזמן להפסיק את ההתבכיינות עם כתבות ישנות כאילו הם ישנו את המציאות ולהתחיל לחפש מועמד מוביל וראוי שינצח את נתניהו ושותפיו בבחירות הבאות ....רק כך נצליח להחליף את נתניהו לא ע"י כתבות כאלה ואחרות ..חומר למחשבה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש