21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

איש העסקים מוטי זיסר הלך לעולמו בגיל 60, לאחר מלחמה בת שנים במחלת הסרטן

 |  35
בוקר עצוב
Share
איש העסקים הישראלי מוטי זיסר, הלך הלילה (ה') לעולמו בגיל 60. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. זיסר נלחם שנים ארוכות במחלת הסרטן, אלמנתו, ד"ר ברכה זיסר, הקימה לפני כ-17 שנה את המאגר הלאומי לתרומת מח עצם - "עזר מציון" לאחר שזיסר החלים ממחלת הסרטן, אך מאז מחלתו שבה בשיא כוחה. מועד הלווייתו טרם פורסם.


זיסר הקים ב-1983 את החברה "מרכזי שליטה בע"מ", שזכתה ב-1988 במכרז להקמת המרינה בהרצליה שהפך לשערורייתי וכלל חקירות משפט, זה הסתיים בזיכוי המעורבים בו - כולל זיסר. ב-1999 רכש את השליטה בחברת  אלביט הדמיה (+0.04%) אלביט הדמיה 933 +0.04% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט הדמיה בסיס:932.6 פתיחה:932.6 גבוה:942.6 נמוך:886 תמורה:97,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . ביולי 2012 מינה את עצמו למנכ"ל אלביט, אחרי שעד אז היה יו"ר הדירקטוריון.

ביולי 2013 מונה כונס נכסים לחברת "אירופה ישראל", חברה פרטית בבעלות זיסר, עקב חוב של מיליארד שקלים לבנק הפועלים, וזאת בנוסף לחוב על סך 2.5 מיליארד שקלים של אלביט הדמיה. בספטמבר 2013 הועבר לכינוס נכסים ביתו הפרטי של זיסר. בינואר 2014 אישר ביהמ"ש את הסדר החוב של אלביט הדמיה ונמחקו 1.8 מיליארד שקלים מהחוב בתמורה להעברת 95% ממניות החברה לבעלי אגרות החוב, מה שגרם לזיסר לאבד את שליטתו בחברה. הוא נותר חייב כמיליארד שקלים לבנק הפועלים, שביקש להכריז עליו כפושט רגל.כאמור, זיסר כבר לקה בעבר (ב-1994) במחלת הסרטן, ולאחר שהחלים ממנה עסק רבות למען חולי סרטן. הוא ואישתו הקימו את "קרן ברכה ומוטי זיסר" ולאחר מכן הוקם בנק מח העצם, לו בני הזוג גם תרמו כ-20 מיליון דולר. כמו כן, זיסר תרם להקמת בית ההחלמה "אורנית" לילדים ונוער חולי סרטן.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 משקיע באג"ח 23/06/2016 14:03 האמנתי בו והוא לקח את כספי ולא החזיר לי אותו!
מכספי הוא תרם.
22 חם אני מבין שחםםםם 23/06/2016 13:22 התבלבלתם מתוקים שכמוכם,התבלבלתם,
רציו צריכה לעלות לא לרדת לעלות,אין דבר התבלבלתם, חם.
21 נתי 23/06/2016 13:19 זיסר לפני וזיסר אחרי....
האיש זיסר בפני עצמו היה איש חברותי. כייפי. שתרםהמון מכספו(חוזר שנית: מכספו) למוסדות ואשתו אף הקימה את ההוסטל הצמוד לשניידר. אבל יש זיסר אחר. הנהנתן. המגלומן.שמקיף עצמו במיליונרים לשעה. שרוכש בלי הכרה נדלן בהודו. שלקח אשראי והבנק לא ביקש ביטחונות. שלקח הלוואות ומהן מימן תרומות וצדקות. בשורה תחתונה: תנצב"ה
20 לימור 23/06/2016 12:16 יש אנשים רעים בעולם בעיקר קומוניסטים
איש צדיק הקומוניסטים תמיד חושבים העולם חיל להם
19 מי סוכר 23/06/2016 12:13 מי מוכר מי סוכר לחולי סרטן? אידיוט אחד כתב
במכי טיבעי, כללית טבעי ו,מאוחדת טיבעי פוקדים כל שנה מאות אלפי חולים שהתיאשו מהרפואה הקובנציונלית ובניהם אלפי חולי סרטן שאמרו להם " החלמתם" והסרטן שוב חזר
18 אביאל 23/06/2016 11:59 לכל אלא עם תגובות לא אנושיות
תתביישו לכם, אדם הלך לעולמו ואתם מדברים שטויות. (יהודים)
17 רן 23/06/2016 11:19 מילא אם היה רק נכשל בעסקים
אמנם קיבלתי מניות של אלביט הדמיה עבור האג"חים האבודים, אבל עדיין לא הצלחתי להבין איפה ה 2.5 מיליארד ש"ח האלו שנתנו לו רוכשי האג"חים כי האמינו בו ובחברה. מה לעזאזל עשה עם הכסף הזה? אמנם יש קרקעות בהודו ובמזרח אירופה, אבל לא בהיקף הזה. מילא אם היה חי בצניעות, אבל העובדה שרכש לעצמו ארמון מפואר בעשרות מיליוני ש"ח הפכה אותו בעיני לאדם מושחת (אם כי אני מאשים בעיקר את עצמי על שהקשבתי ליועצת ההשקעות בבנק שהציעה לי את האג"חים של - אז עוד היו מדורגים A+ למרבה האבסורד - אותה רמת דירוג כמו של מדינת ישראל, לא פחות מקווה שקרן יורק תצליח להבריא את החברה, להשביח את הנכסים - כולל את גמידא סל ואינסייטיק - ואז למכור אותם כדי שעוד נצליח לקבל את כספנו חזרה. אם זה יקרה, אומר לו בלב תודה. עד אז, אני לא מרגיש צער על לכתו.
כספים שהוברחו לח'ול 23/06/2016 11:50 הוא לא רק בנה לעצמו ארמון, היה לו גם מטוס פרטי וכנראה (ל"ת)
מהכסף הוברח לחו'ל... 23/06/2016 11:22 לא רק ארמון, גם מטוס פרטי וכנראה שחלק (ל"ת)
16 דייב 23/06/2016 11:15 זיסר
יהיה זכרו ברוך !
15 חבר ילדות 23/06/2016 10:54 מוטי היה איש חסד בנשמתו, חילק צדקה עוד לפני שהתעשר. (ל"ת)
האג'חים והמניות..... 23/06/2016 11:48 יתכן,אך את רוב "הצדקה והחסד" חילק מכסף שנגנב מבעלי (ל"ת)
הציבורית/חשבוננו... 23/06/2016 11:21 יתכן , אך את רוב ה"צדקות" חילק ע'ח הקופה (ל"ת)
14 גנב ממשלם המיסים.... 23/06/2016 10:50 לא נשכח ש"המאגר הלאומי למח עצם" הוקם בכספים שזיסר
ונועד בראש ובראשונה לטיפול בזיסר עצמו...."אז שלא עבדו עליכם"...בעצם כבר עבדו, ובגדול....
13 מוטי 23/06/2016 10:38 יהיה זכרו ברוך (ל"ת)
12 מפריט 23/06/2016 10:20 ז"ל רק ששכח לקחת איתו עוד כמה (ל"ת)
חילוניים..... 23/06/2016 10:46 חלקם עטויים בכיפה כמוהו וחלקם סתם גנבים ורמאים (ל"ת)
11 אזרח 23/06/2016 10:18 ההית אדם יקר. (ל"ת)
של רבים וטובים! 23/06/2016 10:45 אכן "יקר" מאוד, הרס את חוף הרצליה ושדד את כספי הפנסיה (ל"ת)
10 מני 23/06/2016 10:13 הותיר אחריו אישה וילדים ועוד...
עשרות אלפי אנשים עניים יותר לאחר התספורת באלביט הדמיה http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/376787
9 אבי 23/06/2016 09:57 יהי זכרו ברוך
למשפחה משתתף בצערכם והיו חזקים.
8 סתם אחד 23/06/2016 09:38 משתתף בצער המשפחה (ל"ת)
7 המומחה 23/06/2016 09:30 כמה תגובות של עלובי נפש
משתתף בצער. יהי זכרו ברוך.
הוא:"עלוב נפש" 23/06/2016 11:53 עבור פושעים וגנבים, כל מי שעובד לפרנסתו ומנסה לחסוך (ל"ת)
בגלל זיסר הפושע.... 23/06/2016 10:05 אכן"עלובי נפש" שעבדו קשה כדי לחסוך לפנסיה והפסידו (ל"ת)
6 "החלים" 23/06/2016 08:55 אך המחלה שבה????????? רפואה פושעת!!
הקרנות ,כמוטרפיה שיטות רפואה פושעות 80 אחוז מהחולים מתים כתוצאה מהטיפולים !! וכולם שותקים ,חוץ מתעשיית התרופות שנהנות
מוות מיידי.... 23/06/2016 10:04 אף אחד לא "מחלים" מסרטן, הריפוי הוא זמני, אבל עדיף על
הפושעים היחידים הם כל"המטפלים האלטרנטיביים"| שמוכרים מי סוכר בבקבוקים תמורת סכומי עתק....אתה אחד מהם?????????
תומכים בך 23/06/2016 09:21 עשרות רופאים קובנציונלים שעזבו את הרפואה הרעה הזו
ועברו לרפואה הטיבעית
מסביב לחולה... 23/06/2016 10:02 למה לשקר? למרות שאתה שרלטן שרוקד את ריקוד הגשם
אבל זה מרפא רק דבר אחד: את המינוס שלך בבנק....
5 בא 23/06/2016 08:49 כנסו ליוטיוב מוות קליני באנגלית ועברית ותבדקו אם זה היה
שווה , היה שווה להיות טוב או רע , מושחת או נקי ,חמדן או צנוע ,לחשוב רק על עצמך והכסף או גם על אחרים .
בא 23/06/2016 09:54 אני לא מדבר על מוטי! יהיה זיכרו ברוך!!! (ל"ת)
4 ולפנסיה של כולנו.... 23/06/2016 08:43 לנצח נזכור את הנזק שגרם לקופות הגמל (ל"ת)
3 עזי 23/06/2016 08:43 ברוך דיין האמת.
יהי זכרו ברוך.
2 כי הוא לא היה... 23/06/2016 08:42 רק שלא ישקרו ויכתבו שהיה "צדיק" (ל"ת)
1 אלי 23/06/2016 08:40 ברוך דיין האמת
איש יקר.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש