ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

תפנית ביחסים? הבית הלבן מתנגד להגדלת הסיוע לישראל

 |  45
הטיל וטו
Share
הבית הלבן מתנגד לתוספת של 455 מיליון דולר למימון הגנתה של ישראל מפני טילים, כך העביר דובר הבית הלבן בהודעה לקונגרס האמריקני בהתייחסו לבקשה להגדלת הסיוע למערכות הגנה מפני טילים. "הממשל מתנגד לתוספת של 455 מיליון דולר יותר מהצעת התקציב לשנת 2017 עבור רכש ישראלי להגנה מטילים, וכן עבור תכניות משותפות", נכתב בהודעה. ברקע להחלטה יש לציין את העימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין נשיא ארה"ב ברק אובמה בנוגע להסכם סיוע חדש. 


לפי הצעת הקונגרס ארה"ב אמורה להעביר 269 מיליון דולר למחקר ופיתוח, 62 מיליון דולר ל'כיפת ברזל' ועוד 270 מיליון דולר למערכות ההגנה מטילים. הקונגרס החליט להגדיל את התקצוב לשנת 2017 וזאת בניגוד לעמדת הממשל כאשר אחד מהסעיפים כלל הגנה מטילים. לפי ההודעה, אם הקונגרס בכל זאת ינסה לקדם את הנושא - אזי יועציו הבכירים של הנשיא ימליצו לו להטיל על כך וטו.

תגובת איפ"ק, השדולה למען ישראל בוושינגטון, לא איחרה לבוא וזו הביעה דאגה מהתפנית ביחסים: "אנחנו מאוכזבים מהחלטת הבית הלבן ומהטחת הביקורת בקונגרס בשל מימון הגנת ישראל מפני טילים על בסיס מפלגתי. תוכניות החץ, שרביט קסמים וכיפת ברזל קריטיות עבור הגנתה של ישראל מפני מערך הולך וגדל של איומי טילים, ותורמות גם להגנתה של ארה"ב".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 י"ע 19/06/2016 15:40 למה הם לא פונים לבג"צ ?
אם החדים מופלים לרעה בתקציבים למה הם לא פונים לבג"צ שהיה מתקן את זה מיד ! מכאן שהם לא מופלים ולכן הם צריכים קבל את התקציבים האלה בצורת מתנה מביבי שככה מבטיח את הקואליציה שלו.
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 19:44 ידוע שבג"ץ זה פוחלץ של דנציגר ויושבת על הראש...
רוצה דוגמית: שופט שנים אנס את ביתו הקטנה...בג"ץ ושרת השפכים ...החזירו אותו שופט מניאק למשרת שופט.אמר בגין הסכיזופרן:יש שופטים בירושלים-התכוון לשופטי כדור רגל כמובן.
14 דן 17/06/2016 16:04 לא חכם התנהגות ילדותית
כאשר אובמה יורד לרמה של ביבי הוא גורם לכל האנשים לבחור צד וזה לא הצד של אובמה .זו ענשה ללא אבחנה , כל השנים אובמה דגל באי הענשה ללא אבחנה ,ומה היצרים הפנימים גורמים לו לעשות ?
ראיס-פוטין-טיל 400S 18/06/2016 11:25 הבנת המצב:אובמה 6-6-6 הוא גם יו"ר CFR...וביבי-6-6-6?
סוכן מס' 2804 של CFR...ארגון לרצח בינלאומי מזה 150 שנים...כל מלחמות כולל עולמית ראשונה ושניה CFR מימן לשני צדדים עם רווח אסטרונומי...הכל ב-GOOGLE.לכן דאע"ש רעיון משותף של אנטיכריסט אובמה וביבי.THE SHOW MAST GO
ראיס-פוטין-טיל 400S 17/06/2016 18:22 ביבי הוא טיפוס(מחלה)דוחה...אפילו את אובמה 6-6-6
נהנתן ובוגד לימין ולשמאל,המתחבר אל עולם התחתון הרצחני ביותר-ליברמן-מימראן-אלוביץ-תשובה.המשתמש בשיטות של "שטאזה" פלוס סיקוריטטה במדינה פסאודו דמוקרטית.ד ו ח ה !!
13 גגג 15/06/2016 21:25 עעעע
שביבי ילך לחבר פוטין..תוקע סכין לאובמה בכל הזדמנות
ראיס-פוטין-טיל 400S 17/06/2016 18:25 הליכה לקאנוסה של רוצח 300000 צ'צ'נים-זה הזדהות עם רוצח.
ביבי לא הלך אל פוטין-הוא זחל כי...ליברמן הוא המניע של התחברות אל פוטין,ואפילו יש לו מקום חם אצל צאר פוטין.
12 אזרח אמריקאי 15/06/2016 14:50 די לניצול
זהי נקמת פרידה של אובמה על התנשאות של ביבי ., שפגע ברגשותיו . ובכלל על יהודים לזכור - ארה״ב שייכת לא רק להם , אוכלוסיתה מורכבת מרוב עמי העולם , כך שהגיע זמן להגיד תודה על מה היה .
אזרח יהודי 17/06/2016 17:04 כדאי ליהודים לזכור: ארה"ב משענת קנה רצוץ !
אובמה, כמוסלמי קיצוני רדיקלי, פועל להחלשת היהודים. אתה ניצלת כמוסלמי אמריקאי. אך מי יעזור ליהודים מול עולם אכזר ואנטישמי ושקרן וצבוע? מי??
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:59 אבקש לא לשכח מי העלה את האנטי-כריסט לנשיאות
חיים סבן...שפילברג...אדלסון הרפובליקני...סנטורית מפלורידב ממוצא יהודיה...נכון,שיש חלוקה ביןיהודי איפ-פאק ליהודי מיין סטריט...6 מיליון מיהודי USA מעולם לא אהבו יהודי דיאספורה(מלחמת עולם השניה תמכו באדולף היטלר היהודי-ספרדי-בני ברית...).
חיים 15/06/2016 19:24 אובמה מתחילת דרכו פעל כמוסלמי תןמך טרור
ראו את פריחת הטרור האיסלמי בתקופתו,האמת שאין צורך בסיוע האמריקאי,על ישראל לפעול חושי בעולם כך תשיג יותר
בא 15/06/2016 17:07 אז כנראה ביבי פעל נכון וכופף את אובמה . (ל"ת)
אזרח אמריקאי 15/06/2016 15:11 העיקר לסייע למצרים בסכום שמעל 100 מילארד דולר זה בסדר (ל"ת)
11 שמאלנים נמאסתם 15/06/2016 14:33 חפשו כותרת אמיתית!!! (ל"ת)
10 העם אמר את דברו 15/06/2016 14:31 רק ביבי!!!תשקורת מסריחה### (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:39 תשקורת מסריחה של ביבי:"ישראל היום","וואלה" של ביבי אלוב
ביבי-אלוביצ'י...סקוריטטה-שטזה של אדון תשקורת חיסלה את:בוגי-סער-סטיבי וונדרס-חלק מלהקת פודליקוס של ביבי...אםמדובר על תשקורת:תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה, תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה."בית הועד יהיה לזנות"!...ביבי ושרה צמד הקמצנים ...המיליארדר היהודי-אדלסון-פרטים על שיחות הטלפון בין ביבי ובין עורך "ישראל היום" עמוס רגב ואדלסון עצמו... אכן אתה משוחח עם רגב לעתים תכופות, אולי כל ערב, בנוגע לכותרות העיתון שלמחרת?
ראיס-פוטין-טיל 400S 17/06/2016 18:31 העם? באיסלם מתחלק ל-83% סונים,16% שיעים יש אלווים גם.
300 מיליון מהם טרוריסטים...20%... אצלנו? 30% מאוכלי דשא לפי סולם קוטלר וסבונים אלה נגועים בנגיף "זיקה"...ומה עם 70% שאין להם זיקה ל- " ז י ק ה "?
9 תפרסמו גם אמת 15/06/2016 14:26 שקרים נגד נתניהו לא פוסקים!!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:52 אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו
מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ???? -סטיבי-גבאי-בוגי???פוטר דני דנון?? לפיד ?? ציפי??כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו...
ככככ 15/06/2016 21:24 יייי
שילך לחבר פוטין
8 התקשורת באטרף 15/06/2016 14:17 תוצאות הבחירות הטריפו אותם!!!! (ל"ת)
7 יעקב 15/06/2016 12:31 סך הכל $400 מיליון דולר.
ובינתיים המדינה מפסידה מיליארד שקלים הכנסות בכל חודש שלוויתן לא מפיק גז. לא צריך את אובמה, יש מספיק שונאי ישראל בבית.
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:50 ביבי-BABA-BUBA ייצור לחיץ-אלקין -ירוב ניצלו זאת...
מולכו התרעם על מה שנראה בעיניו כ"זגזוג" מצד נתניהו, והסכמה מצידו לויתורים מרחיקי לכת לטובת הרשות הפלשתינית בכלל והחמאס בפרט...מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ???? -סטיבי-גבאי-בוגי???פוטר דני דנון?? לפיד ?? ציפי??כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו...
אלי 15/06/2016 13:42 ביבי טמבל, לא כזה חכם. (ל"ת)
RTHX-PUYHI-YHK 400ד 19/06/2016 18:46 ה BARACK HU-SS-EIN O`BAMA יו"ר CFR
-BO-"SS" של-" -" סוכן מס' 2804 של CFR " קראו ב-GOOGLE בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה///
אזרח 15/06/2016 23:08 אלי,אתה שונא יהודים !
אתה כערבי ישראלי נהנה מזכויות ללא חובות......עצוב שאתם מנצלים את היהודים ןנועצים סכין בגב היהודים. אתה מסוכן ואדם מלא רוע. כמו כל השמאל הקיצוני והמטורף...
6 בא 15/06/2016 11:39 למה אתם לא מבינים ,הדמוקרטים האמריקאים רוצים לדחוף
לנו מדינה פלסטינית בגלל האינטרסים ....שלהם כמובן , וההסבר הוא פשוט למעשה , יש 15 מליון יהודים ,ומשהו כמו 2.5 מיליארד מוסלמים ,ואנחנו גרועים לעסקים וגם מסכסכים בינם לבין המוסלמים בעולם לכאורה ,ולכן הם מעוניינים מאוד לסיים כאן את הסיכסוך בכול מחיר , הכוונה שלא ממש מעניין אותם כמה ישראלים ימותו בתהליך הזה , ביבי פועל לחלוטין ....נכון ,במצב הזה ויש לו את כול הקלפים . יופי ביבי ,סוף סוף אני מרוצה ממך .
c 15/06/2016 13:39 אמר הקוף המרוקאי (ל"ת)
5 אורן 15/06/2016 10:44 ביבי המלך
ביבי לאחר שבכל העולם מגנים אותנו הצליח בגדול לגרום גם לארה"ב להפסיק לממן קומבינות
בא 15/06/2016 11:40 אתה מבין כול כך ....מעט . אולי פשוט תישתוק . (ל"ת)
אביתר 15/06/2016 10:58 ביבי - המנהיג להרס המדינה שלנו (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 17/06/2016 18:39 סוכן מס'2804 של CFR////// (ל"ת)
אלי 15/06/2016 10:53 ביבי הזבל. (ל"ת)
4 לירן 15/06/2016 10:25 המסר לכל היהודים בארהב -רק דונאלד טראמפ!
הדמוקרטים מתחילים להדמות לליבור באנגליה, מפלגה אנטישמית פרו ערבית!
בא 15/06/2016 11:41 נכון מאוד לירן , דונלד הוא יצור אבל יותר טוב ,כנראה ,
מנשיא דמוקרט .
אזרח אמריקאי 15/06/2016 15:12 אובמבה שונא ישראל (ל"ת)
3 אלי 15/06/2016 10:24 הדיקטטור הוא האשם,שיוביל אותנו לחורבן . (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 18/06/2016 11:33 תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה
תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה.... פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על ...גורל תיק BIBI-TURS...
2 קליפ 15/06/2016 10:16 אובמה מוסלמי קיצוני
אובמה מעדיף את הערבים המוסלמים
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:43 ANTYCHRYST OBAMA HU- ""SS""IN
-BO-"SS" של-" -" סוכן מס' 2804 של CFR " קראו ב-GOOGLE משוכנע לחלוטין כי הנשיא מנהל רומנים אהבים סודי עם שחקן הבייסבול האמריקאי רג'י לאב. מר מאק-דאדי ארך רגליים הומוסקסואל, סוטה, מבצע מעשי סדום", כך טען מאנינג בסרטון.
בא 15/06/2016 11:44 הוא לא קיצוני ,אבל הוא נשיא דמוקרט ,והם מנסים להפטר
מאיתנו ,ומהתמיכה בנו בגלל שיש המון מוסלמים בעולם ואנחנו לא טובים לעסקים .לכאורה , אבל למעשה אנחנו כבר לא משפיעים על היחסים בים ארהב למוסלמים בגלל המלחמה בין סונים לשיעים !
1 הביב יותיר רק הרס 15/06/2016 10:16 ותודה לביב שפעל נגד אובמה והרס את יחסי ארה"ב-ישראל (ל"ת)
יונתן 15/06/2016 10:53 אין אחד בעולם שרוצה שהוא במה ישאר . חוץ
מהארסים ההערבים
אלי 15/06/2016 10:49 אתה צודק, ביבי חלאת האנושות. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 19/06/2016 18:39 ביבי ושרה צמד הקמצנים ...
המיליארדר היהודי-אדלסון-פרטים על שיחות הטלפון בין ביבי ובין עורך "ישראל היום" עמוס רגב ואדלסון עצמו... אכן אתה משוחח עם רגב לעתים תכופות, אולי כל ערב, בנוגע לכותרות העיתון שלמחרת?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש