ארה"ב מעכלת את גודל הזוועה שהתרחשה במועדון באורלנדו - פיגוע הירי הקטלני ביותר שחוותה

גאווה באורלנדו, צילום: גטי אימג'ס ישראל
פיגוע הירי הקטלני ביותר שידעה ארה"ב: פיגוע שנאה במועדון הפולס של הקהילה הגאה באורלנדו גבה את חייהם של 50 בני אדם. היורה, עומאר מאטין, יליד ניו-יורק, התקשר למוקד 911 רגע לפני הטווח והכריז שזוהי פעולה של דאע"ש. 
המשטרה הגיעה למועדון דקות בודדות לאחר תחילת הירי, אך התקשתה לנטרל את המחבל, שבשלב כלשהו התבצר עם מעל ל-30 בני ערובה. האירוע כולו נמשך יותר משלוש שעות מתישות. המפגע נהרג במהלך קרב היריות עם הכוחות המיוחדים, ולאחר ניטרולו התברר שהוא היה חמוש גם בחומרי נפץ. 
תיעוד של חילופי היריות מחוץ למועדון:
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    פיגוע דקירה איכותי ביותר!!
    תקשורת מסיתה 13/06/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילו זה חס וחלילה היה מתרחש בארץ היהודים בתקשורת היו מתלהבים.....פיגוע איכותי ביותר! דקירה מרשימה של ישראלים....מסתירים את העובדה שהרוצחים מוסלמים. מסתירים את העובדה שהנטבחים כולם מהמגזר היהודי...די להסתה בתקשורת היהודית המתלהבת מחיסול יהודים.רק אהבה ושלום לכולם
    סגור
  • 6.
    ואני לתומי חשבתי שפיגוע התאומים הוא הגדול ביותר, תשקורת (ל"ת)
    Gershon 13/06/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כתוב פיגוע ירי (ל"ת)
    הבנת הנקרא 14/06/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    99אחוז מהמחבלים בעלם מוסלמים
    דוס 13/06/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בכל פגוע בעולם נשמעת צעקה אללה הוא אכבר אבל כל מיני יפי נפש שמולנים יסבירו לך שאין כל קשר לאיסלם סתם צעקו אכבר מתי תפנימו שאם כתוב בתורה על ישמעל והוא יהיהפרא אדם זה ישאר כך לעולם
    סגור
  • 99% מהסייענים לטרור הם שמאלנים
    מקס הזועם 13/06/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השמאלנים הקימו עשרות ארגוני סיוע לטרור המוסלמי, כגון: בצלם, שוברים שתיקה, עדלה, עיר עמים, שלום עכשיו, B.D.S. ומר"צ, אלה הם הארגונים המעודדים טרור של המוסלמים.
    סגור
  • 4.
    תבינו כבר,מה המכנה המשותף למחבלים?ע-ר-ב-י-ם!
    אנונימי 13/06/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נ.ב. כשרצחו את סבתא רבה שלי גם היתה "הסתה ?".. ערבים רוצחים! תפנימו תפנימו תפנימו ! כך היה ולצערי כך יהיה עד שלא יעשו משהו בשילטון העכור שלנו!!!
    סגור
  • 3.
    ל- 2 שונא החינם המחבל המוסלמי הצהיר שהוא מייצג את דאאש
    יובל 13/06/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במהלך האירוע הוא צעק פעמים רבות אללה אכבר אך לאובמה ולתקשורת לא נוח עם הרעיון של מוסלמי רוצח. הרי מה שיש כאן זו תגובה ל"כיבוש" ולא סתם מוסלמים עם תאוות דם ולכן זה עדיין נקרא אירוע שינאה ולא סתם רצח רגיל של מוסלמים כמו שקורה ויקרה לצעריכנו בכל מקום בעולם. מצטער, אין איך לחבר אירוע זה לחרדים למרות שאתה נורא נורא רוצה.
    סגור
  • 2.
    העליה במספר הדתיים והפנטיות הדתית במדינה מבטיחים שיהיו
    בקרוב אצלנו 13/06/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מספיק מזוקנים חובשי כיפות שיצאו לרצוח בשם אלהים והדת היהודית
    סגור
  • די להסתה!!! (ל"ת)
    הגזענות פורצת מפיך 13/06/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אני משתתף בצער המשפחות ,יהיה זיכרם ברוך . (ל"ת)
    בא 13/06/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור