חשיפת חדשות 10 - המפכ"ל בשיחה סגורה: "נתניהו הבטיח למנות אותי לראש השב"כ הבא"

האם המפכ"ל "בכיס של נתניהו"? לפי שיחה סגורה של אלשיך, נתניהו הבטיח למנותו לראש השב"כ, אם האחרון יישאר בתפקידו
 |  (17)
רוני אלשיך, צילום: לע"מ
לאחר הנחייתו התמוהה של מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך שלא לציין בהודעה לעיתונות את ההמלצה להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה  עלו מספר שאלות בקרב הציבור בדבר קשריו עם נתניהו - האם כעת מתברר הבסיס שלהם? לפי חשיפת רביב דרוקר וחדשות 10 מאמש (ב'), אלשיך טוען כי ראש הממשלה נתניהו הבטיח למנות אותו לראש השב"כ הבא.
אלשיך, שבא מארגון השב"כ, ובאופן טבעי היה מעוניין להתקדם עד לקודקוד הארגון - הסכים להיענות לפניית ראש הממשלה והשר לבטחון פנים, ולקחת על עצמו את תפקיד מפכ"ל המשטרה - למרות שלא בא מהארגון. לפי ערוץ 10, לאלשיך קיימת הבטחת מראש הממשלה, שבמידה והאחרון יישאר בתפקידו - אלשיך ימונה בהמשך לתפקיד ראש השב"כ.
באופן זה, לאלשיך אינטרס ברור שנתניהו ימשיך לשבת על כס ראש הממשלה, וזאת דווקא על רקע פרשיות שונות הקשורות לנתניהו ומשפחתו - בין אם הדיווחים על קבלת כספים מארנו מימרן (ושינוי הגרסאות של לשכת רה"מ), דו"ח 'ביבי-טורס', וכן פרשיות מעון ראש הממשלה, בו מעורבת שרה נתניהו.
לא פחות ממדהימה היא העובדה, שאלשיך בעצמו לא הכחיש מידע זה בתגובתו, כפי שפורסמה אמש בחדשות 10.
צפו בקטע:
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    הרדיפה האובססיבית מאוד מטרידה אותי. צריכה להדאיג כל אדם (ל"ת)
    מריח מסריח 07/06/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אשרי המאמין (ל"ת)
    אנונימי 07/06/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    זה מופרך כל כך שמעמיד את אבירי ערוץ 10 על קרעי תרנגולת
    רס"ן שמועתי. 07/06/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמין שביבי כל כך תמים עד כדי כך שיציע דבר כזה בעת שהאיש מכהן כמפכ"ל, תפקיד שדרגתו גבוהה ב-2 שלבים מהשב"כ ,יותר סביר היה שיציע לו אפשרות כזאת בעת שאלשיך שירת בשב"כ כסגן לפני שבכלל תפקיד המפכ"ל עלה על הפרק.? כ
    סגור
  • 13.
    לרקוד עם זאבים
    מאיר פ 07/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מישהוא לא רוקד עם השמאל מיד הוא הופך למטרה מזכיר לי את המשטרים האפלים של האינקויזיציה
    סגור
  • 12.
    מפכ"ל טיפש
    דוד מירושלים 07/06/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בין אם זה נכון או לא, אסור היה לו לומר. חיזוק לכך רואים גם את התנהלותו מאז שמונה למפכ"ל
    סגור
  • 11.
    לא להאמין, יש עוד תמימים המאמינים להבטחות נתניהו?
    עופר 07/06/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו יהיה מכול להביט לשטן את נשמתו העיקר שישרוד בשלטון
    סגור
  • 10.
    הבטיח אבטיח (ל"ת)
    הוא 07/06/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    יש ראש אבטיח
    לכתב 07/06/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וואלה אבטיח
    סגור
  • 8.
    ביבי התחמן
    אבג 07/06/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ביבי לא חתם לך על מסמך עם שלושה עורכי דין מטעמך כעדים אין סיכוי שתיהיה ראש שבכ אלא אם כל המועמדים האחרים ייפסלו
    סגור
  • 7.
    כלומר, בשביל שהוא יהיה ראש שבכ, הוא צריך לדאוג
    בן 07/06/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכך שנתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה (כלומר לא לחקור יותר מדי..), וגם להמשיך ללקק לו עד סוף הקדנציה..
    סגור
  • 6.
    לי הוא הבטיח תיק שר הביטחון וסוף נתן לליברמן.
    הבטיח 07/06/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה...לא קרה כלום...אתה רק בקומה 10. תמשיך לבנות...
    סגור
  • 5.
    לא מפתיע .. נתניהו מתנהג כמו מנהל כנופייה
    רמי 07/06/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר לא מפתיע .. או מופתע .... סל הערכים של מר נתניהו הוא רק קישוט .. הרבה דברת ... אוויר חם... מאחרי כל המילים היפות יש הרבה סיכון .. ונזק שהוא מיצר הבעיה שנתניהו לא מבין כי אין לו מודעות עצמית ....בדיוק כמו רעייתו ... הוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה
    סגור
  • 4.
    מינוי והבטחות
    אנונימי 07/06/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מסביר מדוע המפ"כל רוצה להסתיר מידעים וזה ודאי התנאי להיבחרו, רק כך בוחר נתניהו בתפקידים בחירים
    סגור
  • 3.
    אתה יודע לכמה ביבי הבטיח?,אז עוד אחד כמוך שלא יודע להבח
    טומארפורקולו 07/06/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ין בין שקר לאמת ,ועוד לקבל תפקיד של ראש השבכ,?אם אנשים כמוך וכמו ביבי צריך לשים את המזוודה ליד הדלת
    סגור
  • 2.
    ללכלך כולם יודעים
    כתתב 07/06/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אבל בצורה כזאת הבטיח לכן ....תתעסק בכלכלה ולא בכזבות שקרים
    סגור
  • בזכות אנשים כמוך היטלר עלה לשלטון (ל"ת)
    rr 07/06/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבובל