16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

משרד הביטחון לא סייע לפצוע צוק איתן - עם ישראל תרם ביממה מיליון שקל

יהודה יצחק הישראלי נפצע אנושות במהלך מבצע צוק איתן, אך משרד הביטחון לא מסייע שכן הוא גר בעופרה. עם ישראל החליט שהוא לא משאיר פצועים בשטח, נרתם ותרם - ערבות הדדית במיטבה
 |  29
הישראלי היפה
Share
יהודה יצחק הישראלי נפצע אנושות בקיץ 2014, במהלך צוק איתן. לפני מספר חודשים חזר הישראלי להכרתו והחל בשיקום אינטנסיבי, וכעת - כמעט שנתיים מאז פציעתו - הוא מוכן לחזור הביתה. אף על פי זאת, ביתו אינו מותאם למגבלותיו - ומכיוון שביתו ממוקם בהתנחלות עופרה - משרד הביטחון מסרב לממן התאמות אלה, שכן האזור נמצא בהליך של הקפאת בנייה והרחבת או התאמת הבית אינן מאושרות.


המשפחה פתחה קמפיין תרומות בהדסטארט, ואין ספק שעם ישראל נרתם למשימה - בעוד שעלות הרחבת והתאמת הבית היא כמיליון ומאתיים אלף שקלים, המשפחה ניסתה לגייס מחצית מהסכום - 600 אלף שקלים. סכום זה גוייס תוך מספר שעות בודדות. נכון לעת כתיבת הכתבה, גוייס מלוא הסכום - וליתר דיוק - 1,261,998 שקלים.

הפרויקט פורסם ברשתות החברתיות, ובעיקר בזכות "אושיות פייסבוק" עם המוני עוקבים (כמו יותם זמרי ויבגני זרובינסקי) - אין ספק שזכה להרבה יותר חשיפה, וכך גם לתרומות המפתיעות והמרגשות.בני המשפחה ציינו בעמוד הגיוס כי הסכום להתאמת ביתו של הישראלי גוייס בהצלחה, וכי כל סכום שיתרם מעבר לכך - יופנה לטובת הישראלי ומשפחתו ויעזור בהתמודדות עם החיים החדשים הצופים להם.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 מני 08/06/2016 12:16 מרגש מדהים כל הכבוד לאזרחים - איזו בושה למדינה
לחקור להסיק מסקנות ולוודא שמצב כזה לא יחזור על עצמו!
25 שיטו 05/06/2016 11:19 לקחת אותו להילחם זה בסדר???? הוא מעופרה !!! (ל"ת)
24 שיטו 05/06/2016 11:18 בושה למדינת ישראל ! הילדים שלי לא ילכו לצבא !!
המדינה הזו לא שווה את הנתינה של האזרחים
23 אנונימי 05/06/2016 10:23 רשועים ארורים (ל"ת)
22 בוקי 05/06/2016 10:05 בוגי
אם היועץ המשפטי שלך לא אישר, אז טוב שהלכת.כי, אם ידעת אתה רשעאם לא ידעת אתה טיפש
21 זרובבל 05/06/2016 10:00 בושה למדינה כבוד לאזרחים! (ל"ת)
20 האנליסט 05/06/2016 09:55 נשמע כעוקץ
כל הסיפור נשמע פשוט הזוי לא אמין ומנופח. אני מצטרף לתגובה 18 .
19 מעניין 05/06/2016 09:02 מי האפס שיושב במשרד
ואומר,אםםםםם רגע לך לא מגיע עזרה , תתמודד לבד ,איך ישן בלילה האפס ששולל זכויות מגיבור מלחמה
18 קורמורן 05/06/2016 08:19 הסיפור הזה מוזר ודורש עוד הבהרות.
שינויים והתאמות במסגרת קונטור של בית קיים אינם דורשים רשיונות בניה. במיליון ש"ח אפשר לבנות בשטחים בית חדש מהמסד עד הטפחות וזה אכן דורש רשיונות בניה. משרד הבטחון ידוע בידו הפתוחה כלפי פצועים. כלל לא סביר בעיני ששנתיים ימים המשרד מתעקש על "התאמות" גרידא. לשאלה המתבקשת "לו אצלך במשפחה זה היה קורה" ובכן לא הייתי משאיר את הבן בשיקום במשך שנתיים ונלחם במשרד הבטחון אלא מוכר את ביתי ורוכש בית אחר שמתאים לצרכי המשפחה החדשים. במידת הצורך אני בטוח שמשרד הבטחון היה מסייע במידת הנדרש. לסיכום, זה נהדר להווכח איך הישראלים מתגייסים מדי פעם לפרוייקטים הנוגעים לליבם. הבעיה היא שבחירת הפרוייקטים לא תמיד מבוקרת.
אזרח שנפגע ולא קיבל 07/06/2016 16:15 תקראו את הסיפור
משרד הביטחון ידוע שינשא לתת כמה שפחות ואם אפשר גם לא לתת עוד יותר טוב לכן הוא מחזיק סוללת עורכי דין לנושא. אני נפגעתי למזלי הפגיע יחסית קלה. מה שראיתי צמרר את עיני על בחור שהיה איתי ונפגע ברגלו במלחמת לבנון השניה ,היה לו הפרש בין גובה הרגליים בגלל הפרוטזה שסמו לו כ15 סמ ונתנו לו 30% נכות , ואז התאימו לו נעליים אחד נמוכה ואחת גבוהה כדי לאזן את הגובה ואז הורידו לא ל15% נכות, מבינים הבחור הנפגע עכשיו מתאלך עם המצב הזה הזוי למי שנפגע.
א 07/06/2016 09:20 מחוץ לעופרה אין לו משפחה וקהילה תומכות
ההצעה שלך רלוונטית רק אם יעזוב את עופרה, ואז הוא כבר יכול להשאר בבית החולים.
17 שלום 05/06/2016 07:42 בושה למדינה
המדינה שלנו נהייתה מושחתת אני מתבייש שתרומות צריכות לפתור בעיות שהמדינה צריכה לפתור אם זה בעיניין תרופות נכויות זיקנה ועוד
16 אוונגארד 05/06/2016 02:06 בעניין מגורי החייל בשטחים
מעניין לדעת, אם משרד הבטחון היה פוטר אותו מלהתגייס למבצע, עקב העובדה, שהוא גר בהתנחלות. ובכלל, התרשמותי, שמשרד הבטחון זוהי "אורווה" שיש מה לעשות בה ניקוי יסודי ולהעיף משם כמה מסמרים ללא ראש, שרווחת חיילינו לא ממש בראש (אה, אין ראש) דאגותיהם.
15 בושה וחרפה 05/06/2016 00:02 בוגי יעלון אדם שפל בזוי רק דאג לפנסיות עתק לו ולחבריו
800 פיגועים, עשרות הרוגים ומאות פצועים בשנה האחרונה ובוגי רק דאג לעוד מליארדים למשכורות לבטחון. תתבייש!!!
14 טומארפורקולו 04/06/2016 23:56 במלחמה הבאה תחפשו אותי בסיבוב של מוצא ,אף זבל
לא שווה שאני יסכן את חיי בגללו ,ואם חסר חיילים תייבאו אותם מסרי לקנה רומניה כי מה שטוב לכלכלה טוב לביטחון
13 סוחר נוסטרו 04/06/2016 23:24 הגיע הזמן לדעתי
להתחיל להנפיח "אג"ח מלחמה" כמו שהנפיקו במלחמת העולם ה2 כדי לממן אותה (ולהדפיס ימבה כסף כדי שיהיה לבנקים עבודה- אבל זה לפעם אחרת)
12 בוזון חנונון 04/06/2016 22:38 תזכירו לי מי השר שעומד בראש משרד הביטחון? (ל"ת)
zev 05/06/2016 08:32 מי השר והיכן השר השני
מי השר יודעים כולם הלשעבר חביב השמאל. אבל היכן שר הבטחון שמונה על ידי עצמו היכן בנט היכן היה בנט האדם שמכריז בראש חוצות לא תאן לפגע בצהל ודואג לצהל ועוד הבטחות סרק כא חייל שלא רק נפצע קשה אלא הוא עצם מהציונות הדתית אחד משלנו .והיכן הפטפטן הראשי מעורר המהומות .נכון הוא מחפש משבר חדש
11 אבא של לוחם 04/06/2016 21:25 מדינת ישראל בוגדת בלוחמיה,,,, (ל"ת)
10 מלווה של נכי צהל 04/06/2016 20:44 אגף השיקום נלחם בפצועים
אל תלחמו בשביל המדינה כי אם תפצעו תתחיל המלמה האמיתית וזה לכל החיים. מדינה פח.
9 ערן 04/06/2016 19:57 איפה ביבי שיתקשר לחייל?
איפה הצל וערוץ 20 שיארגנו לחייל עצרת? מה פתאום...
8 גדעון 04/06/2016 19:39 כל הכבוד
מה לעשות הממשלה המסכנה הזאת לא נשאר לה כסף צריך לשלם קנסות למני נפתלי צריך כסף לכרטיסי טיסה לילדים של נתניהו צריך לשלם לכל אוכלי החינם אבל בשביל חייל אין כסף בושה וחרפה שזאת המדינה שלי
7 יחימוביץ 04/06/2016 19:04 זאת לא ההיא מהכנסת שהבטיחה שאם ניקח תמלוגים
מכיל והגז אז יהיה לנו הכל כולל קרן העושר המובטחת עם ישראל אהבל.
6 נכה צ בוגר10אחוזינכו 04/06/2016 18:10 הממשלה רמסה זכויות נכים אין טיפולים השמה והכשרה מקצועית
הופקרנו ונגזלנו על ידי פרזיטים מושחתים
5 אלי 04/06/2016 18:02 בגלל הקרנבל לא רוצה להשתמש במילה גאוה אבל זאת ההרגשה
משרד הבטחון יכול היה להתאמץ יותר.
4 יפה 04/06/2016 17:56 כל הכבוד לתורמים אבל בושה למדינה
זה לא עניין של ימין או שמאל - אם אתם מאשרים לגור בהתנחלות, קחו אחריות! אי שפר לתת לאנשים להתיישב שם ואז להתנער כשצריך לתמוך בהם. או שזו ישראל או שלא.
3 סחתיין 04/06/2016 17:55 מרגש.. שלא יחסר להם כלום אמן (ל"ת)
2 וואו 04/06/2016 17:54 אין עוד עם כזה בעולם! (ל"ת)