22:09 הירידות בוול סטריט מתמתנות: הנאסד"ק מאבד 0.4% בלבד, אפל מאבדת 2.7% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ליברמן: "הגענו למבוי סתום. לא נתפשר על רפורמת הפנסיה והביטחון"

 |  20
סיבוך פוליטי
Share
המשא ומתן הקואליציוני ממשיך להסתבך וניכר כי נמשכים הפערים בין הצדדים. יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הודיע במסיבת עיתונאים כי לא יקבל את התנאים שהוצעו ממשרד האוצר, וכי התוספת לפנסיה לעולים שהוא מתנה בכניסתו תתפרס עד 2020. ליברמן עושה שרירים בטענה כי ההצעה שהגישו לו מדברת על תוספת של 100-50 שקל לחודש למשפחה בשנה - "לא בשביל זה נלחמנו", אמר ליברמן. 


בעקבות דבריו של ליברמן בישיבת סיעתו, אמר ראש הממשלה נתניהו כי בכל משא ומתן רואים עליות וירידות. "תמיד יש משברים ותמיד 'הכול קורס'. שום דבר לא קורס. אני מציע לא להיתפס לקיצוניות של מצבי רוח ונרגנות אין-קץ", אמר נתניהו. 

התבטאותו של ליברמן הובילה גם לתגובת שר האוצר, כחלון שאמר בישיבת סיעת 'כולנו' כי "ההצעה שלנו לישראל ביתנו היא הצעה הוגנת שלא מפלה בין אזרחים; לא נאפשר השתוללות - לא מדינית לא בטחונית ולא כלכלית".כחלון הוסיף כי "ההצעה היא בהיקף של 1.3-1.4 מיליארד שקל והיא כוללת את 350 מיליון השקלים עליהם הכרנו לפני חודש. זה המספר שאנחנו יכולים לתת בכדי לשמור על כלכלה אחראית ויציבה".כחלון אף התייחס לעמדתו הכללית על צירוף ישראל ביתנו לקואליציה: "זה לא סוד שתבעתי את הרחבת הממשלה, לחצתי לכך לאורך כל השנה האחרונה. כשר האוצר יש עליי אחריות לשמור על תקציב המדינה על מנת לשמור על כלכלת ישראל. ההצעה שהצענו לישראל ביתנו היא הוגנת ביותר. היא לא מפלה, לא סקטוריאלית וניתנת לכלל הציבור. לא נאפשר אף הצעה שתגרום להרחבת פערים. כאשר סקטור אחד מקבל וסקטור אחר לא - זה מתכון בטוח להגדלת הפערים. גולת הכותרת של מפלגת כולנו היא צמצום הפערים החברתיים ולכן ברור שלא ניתן יד להרחבתם".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 חחח 23/05/2016 20:05 ציפי לבטחון.מבוגר אחראי (ל"ת)
14 ווו 23/05/2016 20:05 ןווו
טוב מאד לך הביתה.ציפי לתיק הבטחון
13 רפורמת הפנסיה 23/05/2016 20:02 לא ישימה זה לא יעבור בג"צ
הדרישות של ליברמן יכולות להתממש רק דרך כרטיס נטען חודשי לרשתות המזון אשר ישתתפו במבצע. וינתנו לזקן נדרש עפ"י רשימה שתוכן על ידי רשויות הרווחה. כי אסור שזקן כלשהו ירעב ללחם.
12 תום 23/05/2016 20:01 לא מפסיקים לגנוב כספי ציבור נבלות ראש ממשלה מוכר העם (ל"ת)
11 לובוב 23/05/2016 20:00 ליברמן יכנס לממשלה כמו טטל'ה. לממשלה נאו-פשיסטית
הראשונה בישראל.
משה ראשל"צ 23/05/2016 21:21 בתור סטליניסט אתה מכיר את הפאשיסטים כי חסלתם אותם (ל"ת)
10 sdsd 23/05/2016 19:01 כסף של הפנסיה של אזרחי ישראל
יממנו את העולים הזקנים מרוסיה !! גאון ליברמן אנו נממן את האלקטורים שלו.
9 כחלון 23/05/2016 18:18 אתה טריפולטאי תן גם לטריפוליטאים פלוג עשתה קופה בדולר (ל"ת)
8 אני מרוקאי 23/05/2016 18:17 מה עים המרוקאים יקבלו גם ? לא מזמן ליברמן נחקר בגניבה (ל"ת)
7 חחח 23/05/2016 17:55 מה עם הגרלה לדירות זה לא אפליה שחלק מקבלים וחלק לא
כחלון שקרן כמו ביבי אין הבדל. ליברמן צריך להעמיד את הכייס המחייך כחלון על מקומו וצביעותו. אם צריך לבחור בין ליברמן או כחלון אז בטח ליברמן
6 קחלון פופוליסט צבוע 23/05/2016 17:54 הוא והנגידה העלו את גיל הפרישה והפכו את בטוח לאומי
לעוד מס. קצבת בטוח לאומי מותנית הכנסות!!! הצבור לא קולט את זה כי הוא טיפש. כחלון לא דואג לאוצר הוא דואג לפופוליזים ולעשות שרירים כאילו הוא יותר טוב מליברמן. האבסורד הוא שליברמן אכן דואג לפנסיה אבל כחלון הבלון לא דואג הוא פגע בנשים שלא יקבלו קצבת בטוח לאומי בזמן כחלון הביתה
5 לילי 23/05/2016 17:46 הקיסר יתענג על תיק הביטחון בנוסף לשאר התיקים
לברמן עשה את העבודה הוא זרק את יעלון מהביטחון . עתה יש לביבי הכשר מימין ומשמאל והרבה תיקים לנהל .
4 שמי 23/05/2016 17:08 ליברמן וליכוד
ביבי מקציב מיליונים להתנחלויות וחרדים, אל אל דאגה, כולם בוכים ויבחרו ....איך ניחשתם ...ביבי!!!!!
שמטוב 23/05/2016 17:36 ביבי לא יבחר, אם יבחר הוא יפול יחד עם הליכוד
אין הוקוס פוקוס מי שדופק את העם לא יהיה ראש ממשלה.
משה ראשל"צ 23/05/2016 21:23 לשמטוב פפפחחח ביבי יהיה ראש ממשלה כמה שהוא ירצה (ל"ת)
3 שמי 23/05/2016 17:08 ליברמן וליכוד
ביבי מקציב מיליונים להתנחלויות וחרדים, אל אל דאגה, כולם בוכים ויבחרו ....איך ניחשתם ...ביבי!!!!!
2 ליברמן תחזור 23/05/2016 16:54 ליברמן מוזמן לחזור לרוסיה ושפוטין יתן לו פנסיה מוגדלת
גם שאר העולים הרוסים שרוצים הגדלה לפנסיה. ממש טוב ברוסיה , כדאי לכם לחזור לשם.
חייל 23/05/2016 17:43 תגובה
מציע לך להתקיים מהפנסיה שלהם. אחר כך ספר איך היה.
1 א 23/05/2016 16:39 כחלון צודק !!
קצת יושר , מספיק אם זה שיש לך לובי מסוים ואתה שודד את הקופה הציבורית , נמאס ממתנחלים שמתוקצבים פי 5 ממישהו שהוא רק חילוני הולך לצבא ועובד
ב 25/05/2016 00:10 נמאס גם מטמבלים כמוך...
שכותבים שטויות . מתוקצבים פי 5 ??? מצידך שנתכנס למדינת ת.א ונוותר על כל השאר...והם רק דתיים והולכים לצבא ועושים שם יותר ממך ועובדים יותר ממך . טפשון לך לישון !!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש