10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

08:17 הבוקר באסיה: הניקיי עולה 0.25%, שנחאי יורדת 0.2%

08:05 טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 1.8%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרישות ענק תקציביות ליהדות התורה: "שקל לא יזוז במדינה עד שקצבת הבטחת הכנסה לאברכים תעבור"

ח"כ גפני מזהיר בתקשורת החרדית: "אף שקל לא יזוז, עד שקצבת הבטחת הכנסה לאברכים תעבור"

 |  58
ליב"ת רצונותיהם
Share
פרט לביטול הדרישה ממוסדות חרדים ללמד לימודי ליב"ה כתנאי לתמיכה תקציבית של המדינה (מה שצפוי לקרות עוד היום), מפלגת יהדות התורה יוצאת בשלל דרישות כספיות לקראת פתיחת מושב הכנסת: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ושאר חברי הכנסת של יהדות התורה מעלים שוב, לקראת פתיחת מושב הכנסתף שורת דרישות קואליציוניות, רובן תקציביות, שהם מתכוונים לקדם במושב שיפתח מחר (שני).


אחת הדרישות המרכזיות היא העברת קצבת הבטחת ההכנסה לאברכים. זאת, למרות התנגדות של משרדי האוצר והמשפטים שטוענים שבצורתה הנוכחית הקצבה שנפסלה פעמיים על ידי בג"צ אינה חוקית. היקף הדרישות המדויק לא ברור אבל מדובר בלפחות מאתיים מליון שקלים.

וכך אמר גפני לאחרונה בראיון לעיתון החרדי "משפחה": "לפני שלושה חודשים העברתי כסף להבטחת הכנסה לאברכים. בנט תוקע את זה... משרד האוצר כבר הבין ששקל לא יזוז במדינה עד שהנושא הזה יפתר".  באופן פורמלי טוען גפני שהכספים מעוכבים בגלל שהבקשות לא הועברו לפי הנוהל החדש שקבעה ועדת הכספים.בראיון לבטאון מפלגתו "יתד נאמן" מנה גפני ארבעה נושאי מחלוקת והוסיף איום: "ראש הממשלה מבין שאי אפשר יהיה לפתוח כך את מושב הקיץ. הוא יודע שאנחנו לא נצביע על החוקים והתקנות שהאוצר ו'הבית היהודי' יביאו לוועדות ולמליאה".העיתונאי החרדי אבי בלום דיווח בשבוע שעבר על סיבה נוספת לעימות, דרישה של גפני לתוספת לתקציב הישיבות. בהקשר זה כדאי לציין שבתקציב האחרון תקציב הישיבות יותר מהוכפל מכ-450 מיליון למיליארד שקלים. גפני דורש עכשיו לא להפחית את ערך הנקודה לאברך, כלומר תקציב גמיש שיגדל ככל שיעלה מספר האברכים. מנגד טענת האוצר היא שהתקציב קבוע ואם גדל מספר האברכים, ההקצבה לכל אברך צריכה לפחות.

מנכ"ל עמותת חדו"ש לחופש דת ושיוויון, הרב עו"ד אורי רגב אמר בתגובה ש"לקראת מושב הקיץ של הכנסת גפני ויהדות התורה מציבים שיאים חדשים בסחטנות, כוחנות ובריונות. שוב מתברר שהדבר היחיד שבאמת מעניין את יו"ר ועדת הכספים הוא עוד תקציבים לאברכים כדי שלא יצאו לעבודה ולעצמאות ועוד תקציבים לחינוך ללא ליבה ולהחזרה בתשובה. לשם כך הוא מוכן לפגוע בבטחון ובכל נושא חשוב במדינה. אין פוליטיקאי סקטוריאלי יותר מגפני". רגב אמר עוד, ש"את הבזיון הזה צריך וניתן במושב הקיץ. להפסיק, והדרך לעשות זאת היא שהליכוד והמחנה הציוני יתחייבו פומבית שלא יספסרו בכספי משלם המסים כדי לקנות את קולות המפלגות החרדיות".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

58 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 דני 23/05/2016 14:21 זה מעוגן בחוזים פרלמנטריים, תבדקו
תבדקו. לא רק זה מגיע להם אלא כל מיני דברים נוספים שהם צריכים להתחנן עליהם כל פעם מחדש. חרדים משלמים מע"מ ומיסים אז למה שלא יקבלו קצת? לפחות הם ציונים כי הם לא יורדים מהארץ כמו מיליון ומשהו ישראלים שירדו מאז קום המדינה. לא מבין מה רוצים מהם כל הזמן... יאללה, אני הולך לג'ים...
30 צאו לעבוד כבר ! 22/05/2016 23:29 אסור לנתניהו וליברמו להכנע לסחטנות הבזויה הזו (ל"ת)
29 שני 22/05/2016 17:53 חמודים
תשנאו תשנאו תשנאו. אין כאן גם עובדה אחת נכונה ביחס לחרדים. מכיר אותם מקרוב. מגיע להם הכל. איך אמר לי פעם חבר חרדי והוא צודק: תנבחו תנבחו, הכלב נובח אך השיירה עוברת!
28 רק אהבה 22/05/2016 16:35 לעוסקים במקצוע העתיק
בושה וחרפה לא ידעתם אותה עדיין דינכם נחרץ אתם ותרבותכם תיזרק לאשפה . רק למצוץ , רק לנצל , רק להשחית . רק אהבה אך לא לעלובים שכמותכם .
שכחת לקחת את הכדורים 22/05/2016 18:44 היום עוכר/ת דת שכמוך ושונא/ת דתיים שכמוך! השנאה היוקדת
ממך פשוט מטריפה את דעתך, ואוי לנו עם ישראל מסוג כזה של אנשים רעים, עמי הארץ ובורים גמורים, שונאי דת מטורפים שהשנאה הארסית יוקדת מפיהם ומחרצובות לשונם הרע !!!
27 עם טיפש 22/05/2016 12:04 זה מה שקורה כשבוחרים בשמרן ימני ביבי במקום ליברל לפיד (ל"ת)
26 שמוליק 22/05/2016 12:00 צריך לתבוע
אני רוצה להבין משהו אני לא עובד כבר כמה חודשים כי לא מוצא עבודה הלכתי לבקש הבטחת הכנסה כדי שאוכל לקנות אוכל לילדים. דחו אותי בטענה כי יש לי רכב על שמי אז מה ? אז כל פעם שמישהו יהיה בלי עבודה הוא צריך למכור את הרכב כדי לעבור את זמן החיפוש של עבודה? פשוט חוצפה הרי לכל הדתיים יש רכבים מה שלנו אין כל כך אז עכשיו הם יקבלו הבטחת הכנסה קבועה גם לא עובדים גם יש רכב איך בדיוק זה עובר פתאום. אני חושב שצריך לתבוע פה יצוגית לא יודע איך אבל אברר פרטים כיצד ניתן לעשות זאת זה לא יתכן שהמצב הזה י שך ככה במדינה
חרדי 31/05/2016 15:08 אכול שנאה שיונק מידע שיקרי מהתשקורת
לך תברר לכמה אברכי כולל יש רכב
25 שמטוב 22/05/2016 11:23 ביבי יתקפל וישלם לחרדים. אחרי שיעלון התפטר ביבי תלוי
ברצון הטוב של החרדים כי אין לו כוח פוליטי ממצביעי המרכז. הוא יתן עוד ועוד כסף כדי לשרוד עוד יום ועוד יום. זה לא יעזור לו, ממשלתו תיפול תוך שנה וגם אם לא תיפול הליכוד יודח לאופוזיציה כי לרוב העם נימאס מביבי.
24 שי 22/05/2016 11:18 שודדים את המדינה. תלכו לצבא ותתרמו קצת לתל'ג (ל"ת)
תצביע לפיד 22/05/2016 11:28 תלמד מהם עבודה פרלמנטרית (ל"ת)
23 עושים לכם ביהס 22/05/2016 11:10 לא יעזור עד החילונים לא יתמכו במפלגה ליברלית כחלון/לפיד (ל"ת)
o.k. 22/05/2016 11:37 חילוניים קדימה
תלכו לישיבות לא תעשו צבא ותקבלו דיור מוזל והכנסה בכבוד בלי לעבוד ניידים מוזלים מכוניות תלמדו שעה ביום ואתם מסודרים לחיים
22 ליברל 22/05/2016 11:06 ואלה הם השותפים הטבעיים של ביבי. לא עושים דבר למען
המדינה ויודעים רק לקחת. שותפים טסעיים....סליחה. אני הולך עכשיו להקיא מחוץ לחדר.
תקיא את עצמך שונא דת 22/05/2016 12:25 יהדות ותורה! תתבייש לך רע ומרושע שכמוך! די כבר וחלס
עם השנאת חינם והחולה הזו כמו זו שלך!
סמי 22/05/2016 11:19 תצביע כחלון (ל"ת)
21 דור 22/05/2016 10:53 לא ילמדו למודי ליבה, לא יתגייסו, לא יעבדו ויקבלו קצבאות
מי שישלם בכל המישורים זה החילונים הפריירים שנתניהו מכר אותם ממכרת עבדים לחרדים כדי שיזינו את תאוות השלטון לשם שלטון שלו ושל ההיא
20 טלטל 22/05/2016 10:44 אנשי קבע ששרתו פחות מ-10 שנים לא זכאים לפנסיה עבור
השנים שהם שרתו וזה על פי חוק אבל אברכים ועולים חדשים כן.איפה הצדק????
שמטוב 22/05/2016 11:24 מי ששרת בקבע רק 10 שנים לא מקבל פנסיה. (ל"ת)
19 ליברלים רבים כל היום 22/05/2016 10:28 במקום ללכלך עליו ללמוד להציג לכידות בכנסת כמו שלפיד עשה (ל"ת)
18 פטריוט 22/05/2016 10:23 הגיע הזמן לצאת לעבוד. המדינה הזו תקרוס אחרת... (ל"ת)
17 אין להם מפלגה 22/05/2016 10:13 גפני סבבה לגמרי השאלה למה החילונים מפולגים (ל"ת)
16 חרפה לאומית 22/05/2016 10:13 מבינים למה ניצולי השואה לא יראו את כספם ?
כסף שממשלת גרמניה נתנה לממשלת ישראל ע"מ שיימסר לניצולים !!! (לא מדובר בכספי משלם המיסים) לחרדים יש לובי. למתנחלים יש לובי. לעולי רוסיה יש לובי....... ורק ניצולי השואה נקראים למות ב ש ק ט
מפלג סדרתי 22/05/2016 11:30 חבל שלא הצבעת ל]יד במקום להתבכיין (ל"ת)
מתלונן סדרתי 22/05/2016 11:29 הצבעת לפיד? (ל"ת)
מישהו 31/05/2016 15:10 זה כמו להצביע למפלגות האנטישמיות באירופא (ל"ת)
15 עסוקים בפילוגים 22/05/2016 10:12 במקום לשנוא ללמוד ממנו עבודה פרלמנטרית ליברלים (ל"ת)
14 אור לגויים 22/05/2016 10:12 כבר חשבנו שהסטנות החרדידת עברה מן העולם
גפני חוזר לסורו, לא לפנסיות של עולי ברית המועצות, שפוטין ישלם להם, לא לאבטחת הכנסה לחרדים וכן תשלומים לניצולי שואה, כמה שיותר ועכשיו !! חוצפה לבקש שאנחנו הישראלים שעובדים קשה ממנים במיסיהם רמת בטחון של מעצמת על, נושאים על גבינו אוכלוסיות שלמות של פרזיטים כמו החרדים, נממן גם את הפנסיות של עולי חבר העמים. שליברמון ינהל מו"מ עם פוטין על חובתו לשלם פנסיה למי שעמל כל השנים בכלכלת חברת העמים ואח"כ במשק הרוסי. לא לתת להפקרות להמשיך השתולל. כספינו חייב לשמש, לחינוך, לבריאות, לרפריפריה ולרווחה.
13 אורן 22/05/2016 10:02 להזכירכם גפני אמר שהוא מייצג את כל הציבור !רמאי שקרן (ל"ת)
12 מוטי442 22/05/2016 09:47 הליכוד ההזוי יתן להם הכל ע"מ לשמור על הכיסאות. (ל"ת)
11 חני 22/05/2016 09:42 הכל בגלל שלא הצבעתם ליאיר לפיד
תראו אנחנו החילונים איזה טפשים. החרדים רק כ-15% והם "אוכלים אותנו ללא מלח". להבא להצביע רק ליאיר לפיד.
10 מיקי 22/05/2016 09:34 שנאת החרדים נוטפת מגרונכם . בושה!
לא ראיתי כתבות רוויות שנאה כאלה אפילו נגד הערבים כשמפגעים בנו. ולא נגד שום דרישות קואליציוניות של מפלגות אחרות וגם לא על הדרישה של ליברמן להגדיל את הפנסיה לעולים על חשבון הוותיקים. וגם לא נגד העולים המקבלים סל קליטה ושחציים אינם יהודים כלל אך עולים למדינה הון תועפות על חשבוננו! וגם לא נגד המסתננים החיים עלחשבוננו ומקבלים טיפולים רפואיים וגני ילדים על חשבוננו. חישבו קצת!
אני יהודי חילוני 22/05/2016 11:31 ותומך בכל מילה שלך מיקי! כתבת אמת לאמיתה ודברים
כדורבנות. הבעיה אצלנו זה השינאת חינם שיש אצל אנשים מסויימים כלפי המגזר הדתי ובמיוחד כלפי המגזר החרדי! אכן, בושה וחרפה לנו שיש בתוכנו גם אנשים רעים ואפילו ממש רשעים שמוכנים לדרוך ולרמוס, להשמיץ להכפיש ולהרעיב יהודים יקרים וחשובים!!!
9 אחד 22/05/2016 09:34 החרדים כהרגלם חולבים את המדינה
לא משלמים מסים אבל לחלוב את הקופה הציבורית יודעים גם יודעים. נמאס . ביבי, תעיף את יהדות התורה ותכניס את לפיד.
8 העבודה הפכה לבדיחה 22/05/2016 09:30 עכשיו כל מתנגדי ההצטרפות בעבודה יקפצו עם "מושחתים" (ל"ת)
7 אריקו 22/05/2016 09:28 נעביר כסף לחרדים הבטלנים. נעביר כסף לעולים מהפנסיה שחסכ
לחרדים נעביר ישירות מהמשכורת שלנו. לעולים, ישירות מהפנסיה שלנו. אתה הבנת את זה מר ביבי. אז נפסיק לעבוד. מספיק. מדינה של נצלנים, פרזיטים וב י ב י
יהודי 22/05/2016 10:27 שכחת להגיד העברנו מילארדים לקיבוצים (ל"ת)
בזים זה לזה 22/05/2016 10:08 הליברלים יכולים ללמוד מגפני לכידות חברתית (ל"ת)
שמעון 22/05/2016 10:08 עד שתלמד להצביע לפיד (ל"ת)
6 להצביע לפיד כחלון 22/05/2016 09:28 למה הליברלים לא יודעים להתלכד ולדרוש גם? (ל"ת)
5 ירוחם מרמת גן 22/05/2016 09:23 הרב גפני צודק ב -100%. ישנם הרבה
שונאי דת חרדים ! היהודים החרדים כידוע, מקופחים מאד ביחסה לשאר המגזרים במדינה והם חיים ממש על פת לחם, עקב הפחתת הקיצבאות למגזר החרדי, אשר פגעה בהם באופן דרסטי מאד! להרבה מאד משפחות שם אין מה לאכול. מדובר באנשים טובים מאד שמתפללים ולומדים תורה יומם ולילה למען כל עם ישראל! גם הם תורמים לא פחות למדינה מאשר החיילים! תפילותיהם ולימוד התורה שלהם מגן גם על חיילי צה״ל ! גם הם תורמים את תרומתם למדינה לא פחות מאשר אחרים, כולל זק״א ולומדי הישיבות והכוללים שמוסרים את נפשם למען כלל ישראל! גם להם מגיע לאכול!
שמטוב 22/05/2016 11:19 שונאים רק חרדים פרזיטים, עכשיו הם גם צבועים וטוענים
מי שלא משלם לנו עבור הפרזיטים שונא חרדים סתם כך. הרמבם אמר שמי שמבקש כסף עבור לימוד צורה הוא ליסטים (שודד). הרמב"ם צודק.
לשיטות - סילפת 22/05/2016 11:46 לחלוטין את דברי הרמב״ם הקדושים!!!! אולי תעיין בבקשה
ברמב״ם ותלמד את דבריו, לפני שאתה מסלף את דבריו הקדושים והטהורים! ״עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר״. הרמב״ם כידוע סובר שמצווה גדולה ביותר לתמוך בלומדי התורה ובשומרי מצוותיה ומי שמגיע לפת לחם ח״ו, מוטלת עליו החובה לבקש צדקה כדי להציל את עצמו ומשפחתו מרעב! לך ותלמד בבקשה לפני שאתה מסלף, מכפיש ומשמיץ!!!!
לשמטוב! מציע לך 22/05/2016 11:59 ללמוד קודם את דברי הרמב״ם לפני שאתה מעוות ומסלף את
דבריו! כתבת על שנאת חרדים פרזיטים(כביכול לשיטתך) - אוי ואבוי לנו עם ישראל על שנאת חינם שכזו! דווקא בימים טרופים אלה של ספירת העומר, בהם מתו 24,000 תלמידי רבי עקיבא בגלל שנאת חינם, אינך מתבייש לכתוב על שנאת חינם כמו זו שלך כלפי לומדי התורה הצדיקים!!!!!
מגיב 22/05/2016 11:09 הם לא תורמים דבר למדינה. הם רק לוקחים מהמדינה. טפילים
ועלוקות. ואם הם רוצים ללמוד בבקשה שילמדו בזמנם ועל חשבונם ,ושלא יבכו שהם רעבים ללחם. בטלן שאינו רוצה לעבוד , לא בא לי לבכות עליו בגלל שהוא רעב.
אורן 22/05/2016 10:03 לא תורמים כלום שילכו לעבוד! להתפלל אפשר גם בלילה (ל"ת)
הם מתפללים גם בלילה. 22/05/2016 11:20 והגית בו יומם ולילה. לומדים תורה יומם ולילה ומתפללים
שלוש תפילות בכל יום: שחרית מנחה וערבית. בשבתות וחגים מתפללים גם תפילת מוסף ובזכותם העולם כולו קיים! בלי תורה תפילה ומצוות העולם היה נחרב כבר מזמן. אפילו הגויים חיים בזכות עם ישראל לומדי התורה. שמירת התורה והמצוות היא זו שהגנה ומגינה על ישראל ועל כל העולם בכל הדורות.
ירוחם מרמת גן - המשך 22/05/2016 09:48 החרדים מקופחים מאד ביחס לשאר המגזרים במדינה ( סליחה על
טעותי לעיל, שהקלדתי בטעות: ביחסה, במקום ביחס! ישנה כידוע אימרת חז״ל שגדולה שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר משנאת אומות העולם לעם ישראל! לצערנו הרב, יש הרבה שונאי חרדים במדינה אשר רוצים לסבסד אוכלי חזירים, שפנים וארנבות, מאשר משפחות דתיות וחרדיות שבקושי יש להם מה לאכול!!!!! אוי לנו על אנשים רעים ורשעים כאלה שמוכנים להמית ברעב יהודים טובים וצדיקים!!!!!
4 מתפלגים מלפיד 22/05/2016 09:19 הוא דואג למגזרו חבל שהליברלים לא דואגים למגזרם (ל"ת)
3 בן 22/05/2016 09:11 לא ייאמן איזו התנהלות. ובמקום לפטר אותו
ביבי מפטר את יעלון..
2 י. 22/05/2016 09:10 מהרסייף ומחריבייך ממך יצאו
זו דוגמא המעידה על הכלל. פוליטיקה סחטנית לשימור כוחה הפוליטי היא השיטה של עוכרי ישראל מבפנים. עוד סיבה להחלפת השלטון מוקדם ככל האפשר. שיטת ממשל מסוכנת המשמרת את האלמנטים השליליים בעם הזה עד קץ הדורות. הבסיס הבריא הוא שיוויון בנטל ושיוויון בהטבות.
1 אזרח מודאג 22/05/2016 09:01 רודה בעמו ומובילם לאבדון
גפני המשך בדרכך הבזויה, היא זו הגורמת לכלל האוכלסיה החרדית להיות בורים ועמי ארצות, בכל הדורות תלמידי החכמים היו אור לכלל האוכלוסיה וכעת הינם העניים ביותר הטפשים ביותר והחלשים ביותר. והרי בדיוק כך אתה אוהב אותך, אם חלילה יחכימו לא יצביעו לך.
לאזרח המודאג שקורא 22/05/2016 09:36 לעצמו כביכול מודאג! רואים היטב שבסך הכל הינך שונא
דת וחרדים חזק! אל לך להיות מודאג, הרב גפני צדיק גדול ובני התורה החרדים שהוא מייצג גם הם צדיקים גדולים שבזכות תורתם ותפילותיהם עם ישראל קיים כל הדורות וגם בדורנו אנו! כידוע לכולם אימרת חז״ל : גדולה שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר משנאת אומות העולם לעם ישראל! הדברים שכתבת אזרח שקורא לעצמו מודאג מלמדים עליך ועל יתר כל שונאי הדת!
אזרח מודאג 2 22/05/2016 13:52 טעות בידך
אתה בעצמך דוגמא מצויינת לעבודה יפה שעושה גפני ועוזריו לטובת שימור כסא. ידידי ואחי היקר, אף אחד לא ביקש ממך שלא ללמוד תורה המטרה היא לשלב. כפי שאמרו רבותנו : "יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ (=מלאכה), שיגיעת שניהם משכחת עוון; וכל תורה שאין עמה מלאכה - סופה בטילה וגוררת עוון." יתרה מכך שהרי אתה עובר איסור ממש שהרי חובת האב לחנך את ילדיו לחיי עבודה: "כל שאינו מלמד את בנו אוּמָנוּת (=מקצוע)... כאילו מלמדו לִסְטוּת (=שוד). והרמב"ם, גדול הפוסקים, בספרו משנה תורה, הדגיש את חשיבותה של העבודה ופסק: "לעולם ידחק אדם עצמו ויתגלגל בצער - ואל יצטרך לבריות... ואפילו היה חכם ומכובד וְהֶעֱנִי (=נעשה עני) - יעסוק באוּמָנוּת ואפילו באוּמָנוּת מנוולת." המשך להטמין ראשך בחול, אך לא לעולם חוסן. בעידן המודרני שהכל גלוי וידוע בלחיצת כפתור ילדיך לבסוף יגלו את העוול שעשית להם ויחזרו לדרך הישר.
דתי לאומי 22/05/2016 15:36 דברי חכמה, ישר כוח.
לימדו מאיתנו הכיפות סרוגות את אומנות השילוב.
לדתי לאומי 22/05/2016 16:22 אומנות השילוב זה אומנות הבלוף! רוצה להיות יהודי אמיתי,
אז תשקוד על התורה. והגית בו יומם ולילה. כי הם חיינו ואורך ימינו ובהם נהגה יומם ולילה.
לדתי לאומי 22/05/2016 16:20 ריחיים בצווארו ויעסוק בתורה. עם ישראל חי וקיים בזכות
לומדי התורה ושומרי מצוותיה ולא בזכות אלה שבזים ללומדיה. להיות דתי לייט זו לא בעיה! זה כל אחד יכול כי זה מאד נוח! ללמוד תורה בשקידה זה קשה מאד ומה עוד שרוב לומדי התורה האמיתיים שבזכותם אנו קיימים, בקושי יש להם מה לאכול, אך למרות הכל הם עמלים בתורה ומגינים בזכות זה על כל עם ישראל, כולל על כל החיילים! ואין לו להקב״ה בעולמו אלא ד׳ אמות של הלכה בלבד!
לאזרח מודאג 2 - אכן 22/05/2016 15:09 עליך להיות מדעות כמו שלך שמעוותות ומסלפות את דברי חז״ל
הקדושים! ואענה לך רק בקצרה. תורתו זו אומנותו. ללמוד תורה זוהי אומנות ומלאכה מאד קשה ואפשר גם להתפרנס ממנה! לא חסרים מקצועות בתחום לימוד התורה ואפשר ללמוד וללמד ולזכות את הרבים. רק לימוד התורה הקדושה הוא זה שהגן ומגן על עם ישראל בכל הדורות ״ואין לו להקב״ה בעולמו אלא ד׳ אמות של הלכה בלבד״.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש