21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הטיל פצצה: יעלון הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים - "חוסר אמון בנתניהו"

 |  74
נמאס לו
Share
שר הביטחון היוצא לא מחכה עד שייסגר המו"מ בין ליברמן לנתניהו והודיעו הבוקר כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים, או יותר נכון - לוקח פסק זמן.

וכך הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו הבוקר: "הודעתי הבוקר לראש הממשלה כי בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון בו, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים. בשעה 12:00 אמסור הצהרה לתקשורת בקריה."

יעלון פתח את הצהרתו כשהוא אומר כי "אין לי כוונה לעזוב את החיים הציבוריים והפוליטיים במדינה ובעתיד אשוב להתמודד על ההנהגה הלאומית של ישראל".

בהמשך דבריו מתח יעלון ביקורת מרומזת כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר הוא אומר "בכל תפקידיי, גם בהיותי במודיעין וגם כשר, ראיתי שליחות, ולא הייתי מוכן להקריב צרכים לאומיים ואת בטחונם של אזרחי ישראל לטובת שיקולים פוליטיים או אינטרסים אישיים".

"עבדתי בהרמוניה ובאופן רציני וענייני ומתוך הערכה עם ראש הממשלה, במשך תקופה ארוכה, בוודאי במהלך המבצע 'צוק איתן', ועל כך אני מודה לו. אך לצערי הרב מצאתי עצמי לאחרונה במחלוקות קשות וסוגיות ערכיות ומקצועיות עם ראש הממשלה, מספר שרים, וכמה חברי כנסת".

יעלון הוסיף כי "לצערי הרב, השתלטו על מדיניתנו וגם על תנועת הליכוד, גורמים קיצוניים ומסוכנים המטלטלים את הבית ומאיימים לפגוע ביושביו. זו לא תנועת הליכוד שהצטפרתי אליה". בהמשך דבריו אמר "אני מקווה שגם הציבור הרחב, מימין ומשמאל, יבין את המשמעות החמורה של השתלטות המיעוט הקיצוני על המרכז, ויאבק בתופעות הללו". 

בהמשך לדבריו המשיך יעלון עם הביקורת המרומזת על התנהלותו של נתניהו, כשאמר "תפקידה של מנהיגות הוא להוביל באופן ערכי, על פי מצפן ולעיתים בניגוד לרוח הנושבת. להתוות דרך ולא להיסחף ולהיגרר מטעמים אלקטורליים ובעקבות סקרי דעת קהל, ולא לנהל או להסכים לשיח מופקר וחסר אחריות". יעלון מדגיש כי הוא אינו חוזר בו: "אינני מתחרט כהוא זה על עמדותיי המקצועיות והערכיות, גם אם הדבר הביא לסיום תפקידי כשר הביטחון. אני שלם עם דרכי, ולא אסטה ממנה. אני חרד לעתידה של ישראל, ואמשיך במאבק הזה גם הלאה, כי אין לנו ארץ אחרת".

במהלך הצהרתו, יעלון נתן גיבוי לצה"ל ואמר כי "חיילי וחיילות צה"ל באוויר, בים וביבשה, לוחמים ותומכי לחימה, בסדיר ובמילואים, הסבו לי גאווה רבה. אתם הטובים ביותר שיש לנו, ועם ישראל יכול להיות גאה ובטוח בכם". בנוסף ציין את נפגעי וחללי צה"ל, וציין  "אני זוכר היום את סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין זכרם לברכה, שאנו מחויבים להשיב לישראל; האזרחים הישראלים המוחזקים ברצועת עזה; ושאר נעדרי צה"ל".

שר הביטחון היוצא ירד מיד לאחר תום ההצהרה ולא ענה לשאלות העיתונאים.

מי שנכנס במקומו של של יעלון הוא פעיל הר הבית יהודה גליק שנמצא במקום ה-33 ברשימת הליכוד. וזה מה שכתב אתמול דליק בטוויוטר שלו ברקע לסערה סביב יעלון וכאשר הבין שפרישה היא על הפרק:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 תום 20/05/2016 19:54 יוד קיצוני אחד שמחפש להבעיר את המדינה נכנס לכנסת המושחת (ל"ת)
40 תום 20/05/2016 19:53 ראש ממשלה עלוב כמו שאמר דגן ביבי מעדיף את טובתו שלו (ל"ת)
39 דני 20/05/2016 19:08 יעלון כיבדתי אותך אך עשית 2 טעויות: עם החייל שהאשמת...
אותו על במת הכנסת בטרם סיום החקירה. כמו כן, כאשר פנית לקצונה ואמרת להם שיביעו דעתם בחופשיות בניגוד לדעת ההנהגה.
שמטוב 20/05/2016 21:35 הטעויות של יעלון מינוריות. הטעויות של ביבי קאטאסטרופה
ממשלת ביבי תיפול בלהערכתי תוך שנה והליכוד ילך לאופוזיציה לשנים רבות. זהו ביבי וזה מה שהוא הביא לליכוד. אני ימני קיצוני אבל נידהם כל פעם מחדש מהכשלונות בהתנהלותו של ביבי. כנראה מאיר דגן הבין מזמן מה שרואים היום: ביבי הוא כשלון ניהולי, וכשלון בצפיית העתיד. הימנים המשיחיסטים יפילו את ממשלת ביבי כמו שהם הפילו את ממשלת יצחק שמיר ואיפשרו בכך את תוכנית אוסלו. הם חיים בעולם מדומה שבו יד משמיים תושיע אותם מהשטויות שלהם. מהרסייך ממך ייצאט.
שמטוב 20/05/2016 20:12 ביבי עושה טעויות הרבה יותר גרועות: מינה ליצן שר בטחון
הטעויות של יעלון, אם בכלל, הן אפסיות לעומת הקטסטרופה שמביא עלינו ביבי.
38 קחלון 20/05/2016 17:18 הוא הכי מסוכן בממשלה . השר החברתי הכי מרושע שהיה פה
הוא זה שהעלה את גיל הפרישה לאזרחים ופגע במסכנים שאין להם עבודה קבועה או מפוטרים בני 50 . הוא זה שפגע בנשים מסכנות שיאלצו לחפש עבודה בגיל 62 בשכר מביש. הוא זה שבשקט מלאים לכם את הכספים בבנק. עם הדאגה המופרזת שלו לחברות האשראי עוד ג'ובים לחברים. ופגיעה אנושה באזרח המסומן לי האשראי שלו. כבר עכשיו בנק לאומי פיטר את כל הטלרים בסניפים שלו כבר אי אפשר למשוך כסף דרך פקיד וזה מחייב כרטיס אשראי . נאבד לך הכרטיס חכה שבוע לכרטיס חלופי. אי אפשר למשוך כסף. וזה אומר שליטה מלאה על הכספים שלך . אם זה לא הלאמה אז מה זה? עם של מטומטמים שבוכה אם ליברמן או יעלון יהיו שרי בטחון כאילו זה משנה משהו. הערבים ממש משקשקים מפחד
37 יום היסטורי 20/05/2016 16:32 שבו החלה הספירה לאחור להסתלקותם של
הזוג שחושב שהכל מותר לו ושהמדינה זה הם. הסיכון שבהמשך ״שלטונם״ מדיני כלכלי ובטחוני הוא עצום-גרוע מדעא״ש- וחייבים להפרד מהם במהירות האפשרית.
כחול לבן 20/05/2016 18:52 האדומים באים (ל"ת)
36 אמיר 20/05/2016 14:52 יעלון
משה יעלון אחד מאישים בודדים שאני מוכן ללכת בשבילם לקלפי , אפשר להווכח על שגיעותיו , אך על יושרו אישי ואמינותו אין ויכוח , זה מה שחסר בהנהגה פוליטית שלנו . אפשר להגדיר כנסת ישראל כמושב לצים .
35 ליביבי 20/05/2016 14:39 תוכנית ביבי היא להפיל את ליברמן מתחת לאחוז החסימה
הישיבה של ליברמן באופוזיציה הייתה יכולה להחזיר לו קולות שאיבד בזמן שישב בכל ממשלות ביבי עד לפני שנה..אם היה נשאר באופוזיציה היה יכול לטעון לאלטרנטיבה לביבי ולנגוס ולהחזיר אליו בבחירות הבאות מהליכוד מספר מנדטים ...ביבי מבין זאת..והחזרה היום לכנפיים של ביבי תחסל את הטענות של ליברמן ובבחירות הבאות לא יעבור את אחוז החסימה..והמרוויח הוא- ביבי ..ועל זה נאמר :ביבי איכפת לו רק מהישרדות הפוליטית ...פוטין יש לו הרבה מה ללמוד ממך.
שמטוב 20/05/2016 21:38 פנטזיות. ביבי ילך הביתה הרבה לפני ליברמן. ביבי סיים.
ביבי סיים את תקופת שלטונו וכל ניסיונותיו להשרדות רק ישקיעו אותו עמוק יותר. להערכתי, גדעון סער ירוץ לבחירות פנימיות בליכוד או יצטרף ליאיר לפיד. יחד יקבלו לפחות 25 מנדטים והליכוד יקבל אז מקסימום 20 מנדטים.
ייאי 20/05/2016 15:28 צודק,השאלה היא רק בכמה הרוגים ונזק למדינה זה יעלה (ל"ת)
34 ליביבי 20/05/2016 14:38 תוכנית ביבי היא להפיל את ליברמן מתחת לאחוז החסימה
הישיבה של ליברמן באופוזיציה הייתה יכולה להחזיר לו קולות שאיבד בזמן שישב בכל ממשלות ביבי עד לפני שנה..אם היה נשאר באופוזיציה היה יכול לטעון לאלטרנטיבה לביבי ולנגוס ולהחזיר אליו בבחירות הבאות מהליכוד מספר מנדטים ...ביבי מבין זאת..והחזרה היום לכנפיים של ביבי תחסל את הטענות של ליברמן ובבחירות הבאות לא יעבור את אחוז החסימה..והמרוויח הוא- ביבי ..ועל זה נאמר :ביבי איכפת לו רק מהישרדות הפוליטית ...פוטין יש לו הרבה מה ללמוד ממך.
33 הרצוג נמאסת עלינו 20/05/2016 14:30 בוז'י תלמד מבוגי - כשלת תעזוב את העבודה (ל"ת)
32 עוד צבוע נולד 20/05/2016 14:26 חחח גליק שכל חייו חיכה לרגע זה פתאום נהיה צבוע
"בוגי אל תלך" עאלק , הרי זה יום חג בישבילך. מהיום גם תקבל 45 אלף שח על כלום עבודה וגם כל היום תקבל את אור זרקורי התקשורת ישר לפנים. אני בטוח שהערב הקידוש בבית גליק יעשה באווירת חתונה .
31 שרק 20/05/2016 14:09 יעלון יחזור אם רייטינג ו12 מנדטים ויחזור לתפקידו.. (ל"ת)
30 צרפת מבשלת לנו טרור 20/05/2016 13:56 האם זו הממשלה עם האומץ לסיים את הסכם הדמים של אוסלו
אין ממשלת ימין יותר שפויה וחזקה מזו, זה הזמן לסיים את הסכם הדמים של אוסלו עם 2000 הרוגיו ולהכריז על הרשות כישות טרור. יהודה ושומרון - להכריז שטח לאומי של העם היהודי נקודה ולא להפחיד אותנו דו לאומי תלת לאומי ערבים גרים בטוח ישראל גם היום.
29 לא מאמין ליעלון 20/05/2016 13:51 כל עוד היה לו את 'הצעצוע משרד הבטחון' לא פצה פה. שקרן.
אחד שרק טובת כיסו ומעמדו חשובה לו וכל דאגתו הייתה למשכורות ופנסיה לו ולחבריו במשרד הבטחון. אסור למנות רמטכלים עדיף מישהו אזרחי במשרד הבטחון
28 י. 20/05/2016 13:49 מדוע שיכנס לכנסת
האם אין מוסדות אחרים מחובדים לעיסוק ביישום תורת ישראל.
27 שאילתא 20/05/2016 13:49 אפשרות של תרגיל חדש מהספרייה ...?
ביבי הוא שועל קרבות ותיק בעל יועצים חזקים שיכולים ע"י מחקר מעמיק לקבוע מה נחוץ לביבי על מנת לשמור על שלטונו .זאת הסיבה שביבי הופך לפוטין וארדואן ויכול להיות בצורה הזאת שליט נצחי .תחשבו על זה ותחליטו אם זה מה שאתם רוצים . רמז מהעבר הוא כי ביבי שמר על שלטונו ע"י לקיחת הכוכב החדש בבחירות שמעניק לו את הרוב הדרוש...
26 יואב 20/05/2016 13:36 זמנו של ביבי בשלטון קרוב לסיום
ביבי מחרב כל שדה ירוק בקרבתו. ביבי הוא ביבי ממשיך בהתנהלות העקומה הפופוליסטית וחסרת המעוף שלו אין פלא שאישיות כמו יעלון עוזבת את הספינה של ביבי. מי שלא ידע לקבל החלטות מעולם כשמקבל כבר החלטות אזי הן מטומטמות טיפשיות והסוף ידוע!!
25 עופר 20/05/2016 13:17 מצביעי נתניהו...
מרוצים כעת https://www.youtube.com/watch?v=Xj9rFlNtsVs
24 לא התנגד להתנתקות 20/05/2016 13:09 יעלון חתרן ושקרן שהעיפו אותו פעמיים בגלל שיקול מוטעה
הוא הכין ואימן את הצבא להתנתקות. אבל בגלל חוסר יכולתו לקרוא את המפה הפוליטית העיפו אותו מהרמטכלות שניתנה לו על ידי פואד הרקוב והמושחת על חשבון עוזי דיין הטוב ממנו בהרבה
משה ראשל"צ 20/05/2016 14:38 אני לא מרוצה מבוגי אבל הוא לא חתרן ושקרן (ל"ת)
23 ממשלה הזויה 20/05/2016 13:08 שדופקת את האזרח ומטרתה לפקח עלינו ולקחת את כספנו
שימו לב איך הבנקים מתכוננים למכה של כחלון עם חברות האשראי בבנק לאומי אין טלרים . יש רק כספומט וכרטיס אשראי בלי כרטיס אשראי לא תוכלו למשוך כסף . אם הוא נאבד או נגנב אז אין לכם כסף. וכך הם יוכלו יום אחד להלאים לכם את החסכונות ראו הוזהרתם
22 מיואש 20/05/2016 13:07 שפטל
עכשיו צריך למנות את שפטל,סג"ל ודומיהם לתפקידים בכירים......)חוץ הסברה וכו') והמהפך הושלם. ה"חכמים" ניצחו....יש להם 30 מנדטים.....יאללה כפיים......
21 אזרח 20/05/2016 13:07 משפט ידוע אני לא חושב על עצמי ״אני חרד לגורל המדינה״
האם אתם מאמינים למשפט הזה.אני בפסק זמן ויחזור רק למענכם על עצמי אני כבר לא חושב.שבת שלום.
דן 20/05/2016 18:22 קודם תשפר את העברית הקלוקלת שלך אח"כ תביע עצמך
יעלון וודאי אמר "אני אחזור" לא "אני יחזור"... כנראה שלא בקרת בבית ספר יסודי אפילו... כאלה אתם בוחרי הליכוד...
20 YL 20/05/2016 13:06 איזו מתנה קיבל ביבי ** יהודה גליק***
אם ביבי חשב לברוח ו להקים מפלגה חדשההההההה יהודה גליק וליברמן פתחו עבורו את הנצרה בתאבון**זה יותר טעים מ גלידת פיסטוק
19 ייאי 20/05/2016 12:37 כבר יש המפיצים "יעלון סמאלני כוזרי בוגד".טמבלים ! יעלון
יעלון מאז ומעולם היה ימני,אבל אין חדש:עושים ליעלון מה שעשו למאיר דגן ז"ל ולכל בכירי מערכת הביטחון שהיו ישרים ואמיצים לומר:ביבי מצטיין רק בדבר את - שרידות פוליטית וטובתו האישית.בכל היתר - רק נזקים.ביבי הוא כמעט ראש ממשלה ניצחי (כמו פוטין) כל בכירי מערכת הביטחון,הם פטריוטים לעילא,הם עבדו עם ביבי ואת חלקם אני מכיר מקרוב וכמעט כולם הם בהחלט לא "שמאלנים" ואפילו הם "ימניים".דגן היה שמאלני? הצחקתם אותי! שמעתי אותו בהזדמנויות וגם שוחחנו מעט כשעוד הייתי בשירות.הוא לא היה שמאלני ולא נעליים אלא פטריוט מהסוג הישן והטוב של "טוב לי למות בעד ארצי",ריאליסט,מפוכח,טובת המדינה היתה תמיד לנגד עיניו.אז איך זה כמעט כל בכירי מערכת הביטחון מסכימים שביבי הוא דמאגוג ריק מכל והתוכנית היחידה שלו זה להשאר בשילטון? כל מי שלא מסכים עם עם חוסר כל מטרה ודרך של ביבי מייד מסומן ע"י בכירי הליכוד והם תוקפים אותו ישירות ובעקיפין ומנסים לדביק לו תוויות כמו "משת"פ עם הארופאים ואובאמה (כמו אצל פוטין),אנטי ציוני.בלוגרים מטעם מכנים אתו "בוגד" וכו' .כן,כמו אצל פוטין.הטעויות של בוגי:שמלכתחילה חבר לביבי ושלא התפטר אחרי צוק איתן
18 טוב שהלך כל אחר עדיף 20/05/2016 12:37 יעלון-אין-בטחון עשה 0 מול גל טרור של 800 פיגועים
ני קורא לשר הבטחון הנכנס: א. קצץ חזרה תקציב צה"ל למה שהיה 5 שנים אחורה. בטל הסדרי פנסיות חריגים במליארדי שקלים שיעלון דרש ב. סלק את הפוליטיקה מצה"ל - פטר את סגן הרמטכ"ל גולן וסמן קו שבו הצבא מחוץ לשיח הפוליטי באופן מוחלט. ג. בטל כוונת יעלון לשפוך 400 מליון שקל למעברים לישראל עבור המחבלים. ד. דרוש מהפרקליט הצבאי ומהכנסת לחוקק ולהטיל עונש מוות על מחבלים מרצחים והפסיקו את חיי בית המלון של רב המרצחים ברגוטי בתור הראשון עליו יוטל. ה. הפסק את התאום עם אשף עקב ההסתה הדיפלומטית שלהם והודע לקרטל הקבלנים שבתוך חצי שנה אין יותר העסקה של ערביי רשות הטרור בבנייה בישראל. העבר כספי הפנסיות העודפים להכשרת משוחררי צה"ל לבנייה כעבודה מועדפת בלעדית בשכר גבוה.
אריק 20/05/2016 17:43 אמר המומחה\אלוף\מר ביטחון - מגיב דביל מספר 17 (ל"ת)
17 א-א 20/05/2016 12:36 ביבי
אם נסתכל על המהלכים של ביבי לכל אורך כהונתו אנחנו צריכים להיות מאוד מאוד מודאגים ביבי מתנהל ומנהל את הסיעה ואת הממשלה שלו כרודן כעסק פרטי ואנחנו הציבור צרכים להיות מאוד מאוד מודאגים
שמטוב 20/05/2016 21:42 ביבי ניכנס לפניקה והפעולות שלו מבוהלות (ל"ת)
16 יוס 20/05/2016 12:35 חבל שאין לו את הכוחות להתמודד באומץ
עשה טעות עוד 2 דק ישכחו מי זה יעלון כמו סער מוכיח שהוא אפס לא יכול להתמודד מבפנים זה מזכיר לי קצת את הילדים בגן איך הם נעלבים. וזה רק מוכיח שבכלל לא התאים לתפקיד.
15 שמטוב 20/05/2016 11:49 עוד מסמר בארון הרבורה של ביבי
ביבי ראש ממשלה הכי קטסטרופלי שגיאה אחר שגיאה. אים שום סיכוי שמישהו מהמרכז יצביע עבור ביבי. לימין הקיצוני יש מקסימום 40 מנדטים, אולי לא יותר מ- 30 מנדטים, הליכוד הסתמך עד עכשיו על בוחרים מהמרכז. עכשיו לא נישארת לביב שום תמיכה פרלמנטרית. הערכה שלי שבוגי יחבור מפלגת "יש עתיד" וביבי כנראה יודח במרכז על ידי גדעון סער בגלל שסקרים ינבאו מפלה לליכוד עם ביבי.
14 שמטוב 20/05/2016 11:25 עוד מסמר בארון הרבורה של ביבי
ביבי ראש ממשלה הכי קטסטרופלי שגיאה אחר שגיאה. אים שום סיכוי שמישהו מהמרכז יצביע עבור ביבי. לימין הקיצוני יש מקסימום 40 מנדטים, אולי לא יותר מ- 30 מנדטים, הליכוד הסתמך עד עכשיו על בוחרים מהמרכז. עכשיו לא נישארת לביב שום תמיכה פרלמנטרית. הערכה שלי שבוגי יחבור מפלגת "יש עתיד" וביבי כנראה יודח במרכז על ידי גדעון סער בגלל שסקרים ינבאו מפלה לליכוד עם ביבי.
כמו אתר ביזפורטל השמ 20/05/2016 13:11 ביינתים בתי הקברות מלאים בסמולנים שחשבו להפיל את נתניהו
ונראה אם העורך השמאלני של ביזפורטל לא יצנזר. חחחחח. בולשביקים קטנים.
שמטוב 20/05/2016 12:27 * ארון הקבורה (ל"ת)
פולניה 20/05/2016 15:41 צריך להגיד ארון הקורבה (ל"ת)
13 מוטי כיבוש 20/05/2016 11:05 הר הבית בידינו (ל"ת)
12 משה מרציאנו 20/05/2016 11:03 נתניהו איבד אמון ביעלון
יעלון סוף ברגע שלא גינה את סגן הרמטכ"ל על דבריו בערב יום השואה הוא גזר את גורלו וכך צריך להיות. אסור שהצבא יחדור לפוליטקה ובטח שלא באמירות פומביות מעל לראשם של הדור הצעיר פה ובטח שלא באמירות שמשווה בין הדור הצעיר שלנו לבין הדור הצעיר של הנאצים בגרמניה. בדברים אלו אני לא קובע שצריך להעלים עין מתופעות חמורות שמצרריכם טיפול. בתפקידו כסגן הרמטכ"ל דווקא לו יש את היכולת להשפיע על הדור הצעיר ולתקן היכן שצריך ללא אמירות מטריסות ופומביות בכלל. מבלי להיתחשב בתקופה בה נמצאת מדינת ישראל תחת מתקפה צבועה של שאר העולם. יעלון היה חייב להעמיד את סגן הרמטכ"ל על התנהגותו ולשלוח אותו הבייתה, ולאו דווקא על דבריו אלה על הדרך והמקום. מפקד שלא יודע להחזיק את פקודיו כנדרש צריך ללכת.הפעם לא אכתוב על משפט השדה שעשה יעלון לחייל שיירה במחבל.צריך תמיד לזכור שצבא זו מסגרת צבאית וכך היא צריכה לנהוג.
ראיס-פוטין-טיל 400S 20/05/2016 12:42 נו?אחד מעשרות פודלים של ביבי -נפלט? בקרוב פודל ליברמןDA
ליברמן "הציק " לביבי מרחוק.סולטן סוליימן אמר: את אויב ליברמן אחזיק קרוב לחזה....את ידיד אקרב אל ליבי. עכשיו ,כשליבר-אסואן קרוב לחזה...ביבי יכול להגיד לו IDI W KIBINI MAT !!!!!!!!
שמטוב 20/05/2016 11:54 זה לא בגלל סגן הרמטכל, בוגי התפטר בגלל ליברמן
הוא מבין שמצב הבטחון יתערער על ידי שר בטחון דמיקולו שיודע רק לדבר. בוגי לא מוכן להיות שותף למה שיקרה במשרד הבטחון.
11 היבש יצחק 20/05/2016 10:56 חבל
אני איש של יאיר לפיד....ו....מאד מאד מצטער על עזיבתו של בוגי יעלון את תפקיד שר הביטחון....... 0:42 - 20 במאי 2016
עופר 20/05/2016 13:19 אסור בכלל להביע דעה אם היא נגד הממשלה והעומד בראשה
ולא רק אנשי צבע, מי שיעז לפצות פה, יבולע לו
דודו 20/05/2016 17:44 חביבי, קפוץ לרוסיה ותישאר שם. אנחנו בדמוקרטיה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 20/05/2016 12:43 הוא היה סה"כ סמרטוט ופודל של ביבי-עכשיו יתנקה קצת מבוץ. (ל"ת)
10 תום 20/05/2016 10:24 ראש הממשלה בגרוע בתולדות המדינה ובעולם (ל"ת)
א 20/05/2016 14:45 רק השמאלנים חושבים כך
הם לא מסוגלים לקבל את בחירת העם. וחושבים שהעם טיפש והם חכמים.
שלום עכשיו 20/05/2016 11:35 שמאלנים הכי קיצוניים בתולדות המדינה והעולם,
כי כשהאמת מגיע השקר והשקרנים בורחים
שמטוב 20/05/2016 21:47 הספינה של הליכוד טובעת, והימין המשיחי מנגן קונצרט בזמן
הטביעה. ימניים משיחיים לא מבינים שיש להם מקסימום 20 מנדטים ואין להם עכשיו להקים ממשלה לאחר שהבריחו בוחרים מהמרכז.
אלי 20/05/2016 10:36 יש שטוענים ההיפך
עם ההתלהמות של יחימוביץ וגלאון נגד הרצוג אתה מסתדר?
שמטוב 20/05/2016 11:28 היריבים של ביבי אינם גלעון. גם יחמוביץ תביא קולות לשמא
היריבים של ביבי הם קולות המרכז שיברחו עכשיו למפלגת :יש עתיד" בעיקר אבל גם למפלגת העבודה אם יחמוביץ תחליף את בוזי החלוש.
דור 20/05/2016 13:42 הן היו היריבות לממשלה שפויה והאשמה עליהן (ל"ת)
שמטוב 20/05/2016 21:45 הממשלה של ביבי לא שפויה, כי ראש הממשלה שקרן ומבוהל (ל"ת)
שלי אסון 20/05/2016 13:04 שלי תככנית לא קטנה . כולה דיבורים . שום דבר היא לא
תרמה לאף אדם פה חוץ מלתקוע את הגז, להרוס את כיל לכתוב פוסטים. צדק הרצוג שקרא לה שרת הפייסבוק. היא אסון לעם ישראל אין דבבר אחד טוב שיצא ממנה. היא התחננה להיות שרה וזה בטוח כי היא התפארה שהיא תהיה שרה טובה. היא לא מתאימה לישראל היא צריכה להיות שרה בצפון קוריאה היא גם תומכת ביבי ובהתנחלויות . אף פעם לא אמרה מילה על בועת הנדלן. תומכת ועדים גדולים כי הם משלמים להסתדרות לא צייצה אף מילה על כחלון שהעלה את גיל הפרישה וגרם לאנשים לא לקבל בטוח לאומי ובמיוחד נשים חלשות. העיקר על כתיבת פוסטים והסתה היא מרויחה משכורת עתק במקום להיות בבית מובטלת
מעין 20/05/2016 11:00 הגרוע שבראשי הממשלה? (ל"ת)
9 תירצה וולף 20/05/2016 10:13 נחכה עד שיעבור הגל של המדוזות הרעילות
ואולי יבואו ימים טובים יותר. נמאס מנתניהו! ישר כוח בוגי!
ראיס-פוטין-טיל 400S 20/05/2016 12:47 ביבי הוא ראש המסיתים-הוא האיש המסוכן במדינה, לכולנו"
האם יש לך מסר של תקווה כלשהי לכמעט 1.8 מיליון האזרחים, העניים במדינה (מהם 776.5 אלף ילדים? ערב הבחירות האחרונות הבטחת הוזלה של מחירי הדירות והמזון. זה לא קרה. למעשה, במשך שנים אתה מבטיח את אותן הבטחות. ב–2011, כשהמחאה החברתית פרצה, הבטחת להפעיל "סופר־טנקר" לדיור. כך היה גם ערב הבחירות ב–2013 וב–2009. מה בעצם החסם המשמעותי כל כך שמונע מהממשלה שלך להצליח להוריד את יוקר המחיה בישראל?
השמאל פה הוא רעיל 20/05/2016 12:39 סור לזועבי גלאון וזועבי חנין שימרחו לך קרם הגנה (ל"ת)
8 רואה את הנולד 20/05/2016 10:13 כל הממשלה היא מסחר מוכרים את הביטחון בפוליטיקה זולה !
כנראה שיש הכרעות גורליות בזו השעה שהגנרל סיסי מצרים פונה לישראל למען שלום חם וצודק בין הפלסטינאים ובין אבו מאזן עם כל עזה . אבל למה צריך להושיב את ליברמן בביטחון מה הרקורד הצבאי שלו בצהל ובביטחון , לדעתי שואף לאפס ולא מעבר לזה וביבי גם חמור יושיב בביטחון למען המשך הקדנציה הממשלתית שלו . אבל למה לנו שלפוט נראה מה יבלד יום מחר היא יש כאן מהלך טקטי צודק שבעבורו נגיד כל הכבוד או חרבנה סופר חרבנה ! ! !
7 אור 20/05/2016 10:09 היידה ביבי ! היידה שרה ! רגב כפיים! גליק תתקע בשופר
בהר הבית ליברמן - תילחם - אחרי שהוא יתקע... אבל בלי בנינו - רק הזויים מהימין
ראיס-פוטין-טיל 400S 20/05/2016 12:49 נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפ
את הזיהום המצחין חייבים להשמיד, את השיניים כולן לעקור. טולסטוי
פרסון 20/05/2016 10:39 געגועים למפא"י שאז לא היית מעז לכתוב את מה שכתבת (ל"ת)
6 דודו 20/05/2016 10:03 יופי שילך ...שיכניסו מישהו מ להפמילייה לממשלה (ל"ת)
5 ד"ש מדע"אש 20/05/2016 09:57 אין ליהודים שום סיבה לנגח את דע"אש הקיצונים ההזויים
גם לנו יש דע"אש יהודי . אנחנו לא עם סגולה .לא יותר טובים ולא יותר חכמים. ולא יעזור לבנט תשדיר 5 יחידות במתימטיקה עדיין האירנים יהיו יותר מוצלחים. אולי נעבור לשלטון מלוכני וביבי ושושלתו יהיו המלכים וכך הוא לא יצטרך לעשות דברים הזויים כדי להשאר בשלטון. הוא נראה ומתנהג כמו אחד שלקח פטריית הזיה. ואל תגידו שאין מזרח תיכון חדע"אש
4 אסור ליעלון לפרוש יש 20/05/2016 09:55 אפשרות מצויינת עם ציפי לבני במפלגה חדשה
כדאי להם לדבר.
דניאל 20/05/2016 16:49 אכן ..כרגיל לבני תפתח עוד מפלגה
לבני המזגזגת מתאימה בדיוק ליעלון שמשום מה עזב רק כשלקחו לו תפקיד ושררה . יש לי אפילו שם למפלגה : מפלגת המאוכזבים או המנושלים
השמאל פה הוא רעיל 20/05/2016 12:39 ההיא שהביאה מלחמה כושלת עם חמאסטן וחזבאלסטן חמושות? (ל"ת)
3 בא 20/05/2016 09:52 שאלה ליעלון ,מה המזל שלך בהורוסקופ , בטח טלה , מזלות
ראשונים לא מפותחים בכלל . הכי מפותח זה דגים שזה מספר 12.
אסטרולוג 20/05/2016 14:22 אתה כנראה מכיר אסטרולוגיה מהעיתונות הצהובה.אתה בור
ועושה עוול לאסטרולוגיה. ישנם בני מזל דגים מנהיגים ומדענים ויש כאלה נרקומנים וחסרי עמוד שדרה...כמו בכל מזל... מודעות ורמת התפתחות רוחנית ונפשית היא מעל לכל מזל..זה הבסיס לאסטרולוגיה ולא השטויות והשטחיות שלך. אז אל תנסה להכפיש את האסטרולוגיה לך תקרא ותלמד ואז תצטער על השטויות שלך.
2 משה איתם 20/05/2016 09:50 ברוך שפטרנו (ל"ת)
1 בא 20/05/2016 09:48 צריך אנשים יותר מפותחים , גם לנו נימאס ממך . לא כול דפר
יכול להיות מנהל .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש