הסרטון המזעזע שרץ כעת ברשת - לזה התכוון סגן הרמטכ"ל האלוף גולן בנאום שעורר סערה? צפו בקטע

פייסבוק, צילום: Getty images Israel
סרטון מסוים שרץ בימים האחרונים ברשת תחת הכותרת "כשימני פוגש 2 שמאלניות בצומת" תופס לא מעט תאוצה. הסרטון עלה ללא קרדיט, לא ידוע מי צילם אותו, היכן צילם אותו והאם הוא הוא אמיתי, אך ברשת הסרטון מעורר סערה. נראה שהצלם ניסה בכל כוחו לצאת ויראלי ולרכוב על שנאת השמאל שאינה מרפה בחודשים האחרונים. זה התהפך עליו. 
הסרטון עלה ביום שישי שעבר, יום אחד בלבד אחרי יום השואה, יום עצוב וקשה שבו אנו מתנחמים בכך שיש לנו מדינה שאנו יכולים לחיות בה באופן חופשי ובלי לפחד. אז זהו, שלא. הבחור בסרטון עצר בצומת מסוים (כאמור, לא ברור היכן), והחל לדבר עם המפגינות המזוהות עם השמאל. בלי כל בושה, וללא שהוצת ריב או ויכוח ביניהם, הדובר אמר לשתי הנשים המבוגרות ש"בגלל שאתן שמאלניות אני מאחל שיאנסו את הנכדים שלכן", ולא חסך במילים בוטות יותר, אך לא לפני שדאג להרגיע אותן שמפאת גילן המתקדם הוא לא יירד מהרכב וירביץ להן, ושאם הוא באמת היה גבר הוא היה "יורד מהאוטו ושובר לך את הראש".
 
הנחמה היחידה שאפשר למצוא בסיפור הזה ומאפשרת לדווח עליו עם מעט תקווה בלב, אלה התגובות. בעוד שיש מעטים שכינו אותו תותח או מלך, מרבית התגובות מגנות את המצולם ואת דבריו, טוענות שהוא מבזה את הימין ושהוא למעשה תמצית הישראלי המכוער. כנראה שיש סיבה לכך שהוא לא העז להראות את פניו בסרטון או להזדהות בשמו, ולכן הסרטון מופיע ללא כל קרדיט. האמת? מוצדק.
תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 73.
    בושה!
    הרי 27/05/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה החינוך שהבחור הצעיר קיבל !!!
    סגור
  • 72.
    פשוט להקיא !!! ימין לא ימין ככה מדברים ?
    זועה!!! 16/05/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיקום ויעמוד מאחורי הסרטון והדיבורים שלו נראה אותו . רפש !!!
    סגור
  • 71.
    להשוות את זה לנאצים??? זילות השואה!!! פשע!!! (ל"ת)
    יוני 15/05/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כך התחילו ניצני הנאציזם,שונאי היהודים וברבות הימים גם
    אחד שמבין 20/05/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצחי היהודים,הקומוניסטים,השחורים,הצוענים והנכים. לא יזיק לך לקרוא ספר הסטוריה,חבר.
    סגור
  • 70.
    יהודנאצים (ל"ת)
    דוד 15/05/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 69.
    המדינה שלנו גמורה, תמשיכו לקנות דירות במחירי בועה
    ירון 15/05/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דירות נמכרות במרכז הארץ לפי 25000-35000 שקלך למטר, כאילו היינו מנהטן. לא הייתי קונה בארץ גם לפי 10,000 שקל למטר. מדינת ישראל נעשית יותר ויותר דומה למדינות המוסלמיות שמקיפות אותה בהרבה מאפיינים, קיצוניות דתית, בהמתיות, גזענות לאחר ולשונה, יחס מכפיר לנשים, אובדן ערכי הדמוקרטיה , ומערכת המשפט, וכעת גם הצבא אינו עוד גורם מאחד שנמצא מעל הכל. מזכיר לכם את סעודיה ? את טורקיה או מצרים ? כן המציאות עולה על כל דימיון !
    סגור
  • 68.
    לדאבוני יש כאלה הרבה עכשיו, מצביעי ביבי למניהם
    מוטי 15/05/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הערבים היהודים שהגיעו מכל מני ארצות בשנות החמישים והשישים גידלו דורות של גיזענים, חובשי כיפות שחורות . הם היו מוכרחים להבדיל את העצמם מהערבים על ידי שינאה קיצונית להם ולאנשים מהשמאל שאינם סובלים מערבו-פוביה
    סגור
  • 67.
    ביזפורטל אשם
    מתי 15/05/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו באמת תתרמה מה אתם בכלל נותנים לנבלות הפה הזאת במה לפי המבטא שומעים שהוא מזרחי ככה מדברים לנשים שיכולות להיות הסבתא שלו
    סגור
  • 66.
    זה מה שיוצא כשאמא היא אחות של אבא
    יואב 14/05/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בטח אח של הבחור שעשה פרצופים למצלמה בכינרת כשמאחוריו האשפה של השבט
    סגור
  • 65.
    אלימות דורשת התערבות משטרה
    אהרון 14/05/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התבטעויות שטרם נתקלתי בהם בחור צעיר מקלל מגדף מלכלך את פיו באופן הגובל באלימות בלתי ניתנת לעיכול צריך לא רק לעצור לחקירה את הייצור הנתעב צריך להגיש נגדו כתב אישום וכך לחשוף אותו . כאן המשטרה צריכה לפעול
    סגור
  • טען עוד
  • 64.
    נראה נורא
    שוקי 14/05/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יהודי. יהודי. מוח נאצי. סגנון נאצי.
    סגור
  • 63.
    חתיכת צחצח עם פה מלולך
    מזחי ימני ששירת בקר 13/05/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בטח מבני עדות המזרח שלא באמת שירת בצהא
    סגור
  • 62.
    סירטון מזעזע
    דריה 13/05/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    למה אתם לא עושים סרטון מזעזע על שוד האדמות של הקיבוצים והמושבים למה להכפיש את הציבור כולו בגלל אנשים עם פה גו'רה? קרוב לודאי שהפה גו'רה אם היה מקבל את תנאי המחיה והספס שיש בקיבוצים והמושבים וחינוך ברמה גבוה בזכות האדמות שהם מקבלים חינם אין כסף ומספסרים בהם הוא בטוח לא היה מדבר בסגנון הנוראי
    סגור
  • 61.
    נו באמת. סגן הרמטכ"ל השווה אותנו לגרמניה הנאצית. קצת
    גדי 12/05/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    8 3
    פרופורציות. גם אם הסרטון הזה אמיתי ומשקף מציאות. אז מה? האם מעולם לא היו כאן תופעות מסוג זה? האם אין במדינות אחרות כולל הדמוקרטיות ביותר תופעות מהסוג הזה? מכאן לומר שמדינת ישראל הולכת להפוך לגרמניה הנאצית?
    סגור
  • 60.
    הנהג ושתי הנשים המבוגרות המפגינות
    Joe 12/05/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין הרבה מה להגיד לגבי הנהג הפחדן והשפל, מלבד ש/הוא חיה שפלה בזויה ומסריחה
    סגור
  • 59.
    לא רק ארסים
    בני 12/05/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדאבוני הרב זהו הסגנון של השיח הציבורי אתן לכם דוגמא בערב החג חיפשתי חנייה באם המושבות לפני היה ג'יפ ובו ישבה בחורה צעירה לפתע יצאה מכונית והבחורה התכוונה להכנס למקום אך מה לעשות שהיא אינה רוצה להתאמץ אז היא מצפצפת לי שאני אזוז אחורה נו אך מה לעשות שהצטבר טור ארוך מאחורי ואי אפשר היה לזוז מילימטר אחורה נו.. נו.. הגברת יצאה מרכבה והחלה להמטיר עלי קללות נו יה מסריח יה דביל יה מפגר יה חרה ואני בגילי כפול ממנה אז אמרתי לה תבקשי מכל הטור לנסוע אחורה או שתתאמצי מעט יותר ותכנסי בסוף היא הבינה והצליחה להכנס הבנתם !!! זה לא ערס האם זה לא פני החברה והשיח הציבור ?
    סגור
  • 58.
    איך אמרה לזה אנחנו מדברים טעות שהבאנו אתכם
    עמוס הראל 12/05/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אותי זה מזעזע יותר מה שאמר (קילל לא לעניין)אני זוכר את הסופר חביבי אני חושב שבאתי לארץ והיתאהבתי באשכנזיה ההורים שלה לא רצו אותי אני ספרדי .הוא אמר ככה עכשיו באתם מהשואה .ואתם גזענים .
    סגור
  • גזענים יש מכל הגלויות והצבעים.
    ranr 12/05/2016 20:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הספרדים שישבו בירושלים ראו פחיתות כבוד להתחתן עם אשכנזים, לאחר זמן הגלגל הסתובב, כיום, שוטרים ממוצא מזרחי מתאנים לאנשים ממוצא אתיופי כך שהגזענות בארץ חוצה את כל המוצאים וצבעי העור.
    סגור
  • 57.
    זוהי פרובוקציה של איש שמאל שמנסה להכפיש את הימין (ל"ת)
    ללא שום ספק!!! 11/05/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 56.
    סרטון מפוברק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אוהב את הארץ ואנשיה 11/05/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 55.
    איבדנו את המדינה הייאוש כבד (ל"ת)
    einatcn 11/05/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 54.
    מירי רגב היא השרה לענייני ערסים
    דוד 11/05/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    15 8
    אין מה להוסיף
    סגור
  • 53.
    תראו את הערס המזוהם הזה איזה כלב
    דוד 11/05/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    14 11
    הרסו את המדינה הערסים המטונפים האלו וכולם מרוקאים וכורדים מעניין שאין ערסים אשכנזים.
    סגור
  • אל תלכלך על כלבים (ל"ת)
    בני 12/05/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 52.
    חבר קילל אותי - עברתי שואה !
    זילות השואה 11/05/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא בדיוק ממש , אבל בכללי עברתי שואה ! הבן שלי חטף אגרוף - זו כבר שואה של ממש , בדיוק כמו בתאי הגזים ! הוא עבר את השואה וניצל ממנה בארץ ישראל של 2016 ! נס :) העם עם הגולן :)
    סגור
  • 51.
    בכל עם יש גסי רוח אבל זה לא מצדיק את דברי סגן הרמתכל
    במרכז 11/05/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    12 15
    בכל עם יש בורים מטמטמים וגסי רוח אבל זה לא מצדיק את דברי סגן הרמתכלת לא בעיתוי ולא במילים שבחר בהם צריך גם מעט טקט ותבונה ולהבין את ההשלכות של הדברים הנאמרים הרי חיים ומוות ביד הלשון ואויבנו מתים לכלו התבטאויות מוזרות שהאיש לא התכוון למה שאחרים יבינו ויוציאו אותם מהקשרן ואני חרד שיש לנו כזה קצין בכיר כמראה לא ממש חכם הדור
    סגור
  • ס' הרמטכ"ל דיבר בתבונה. הבורים לא הבנינו
    F 19/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזר שאתה עוד מתיימר לחנך אותו, כשפשוט אתה, כמו כמה פוליטיקאים שחוגגים על הדם, פשוט לא הבינו. אכן, אסור לדבר בתבונה, כי איבדנו את היכולת לחשוב ולהבין את מה שהאמר. או בפשטות, להקשיב
    סגור
  • סגן הרמטכ"ל צדק ודייק בדבריו. היה בהם גם טקט, גם תבונה
    ranr 12/05/2016 20:58
    הגב לתגובה זו
    8 7
    וגם אומץ ונדרשת היום בישראל מידה של אומץ לאמר דברים שאינם נעימים לאוזן אבל מאד נכונים. שום חיים ומוות לא נכללו בדבריו וגם אל לנו לפחד מה יחשבו אויבינו על דברים כאלו ואחרים שנאמרו. כמו שקורה לא פעם, הם אולי ייגררו אחרינו ויעיזו גם הם להביע את דעותיהם האמיתיות.
    סגור
  • 50.
    להסתכל אחרת על הנאמר
    יצחק 11/05/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מה עם המילים שהנשים המפגרות אמרו למה ביום כזה חשוב יוצאים להפגין???? למה בזמן כזה רגיש שבו כל יומיים מתבצע פיגוע לתת למפגעים דה לגיטימציה ותירוצים על מה שהם עושים???
    סגור
  • 49.
    מעניין שאלפי ערבים יוצאים להפגין בקריאות ...........
    יוסף פןתר החלמות 11/05/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מוות ליהודים ושמאות ערבים רוצחים כל יום יהודים זה בסדר שחברי כנסת ערבים וערביות כמו זובי קוראים בכנסת ישראל להשמיד את היהודים ותומכים ברצח של היהודים זה בסדר זה לא נאציזם (מה פתעום זה לגיטימי )אבל שכמה עשרות יהודים קצוניים קוראים קריאות של מוות לערבים או גרוע מזה כמה בודדים רוצחים ערבים חפים מפשע שאני לא מצדיק את זה בכלל ישר השמאלנים ובניהם סגן הרמטכל הבזוי מיצרים נרטיב מזיוף של היפוך יחס כאלו רוב המדינה כזו והתקשורת והשמואלנית מנסה בכל כוחה לבנות סיבה מזויפת ותמונה שיקרתי .
    סגור
  • לא רוצה שתשווה אותי לערבים, לצערי ישראל הופכת למדינה
    בני 14/05/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ערבית, חסרת תרבות בה כל ערס מלך.
    סגור
  • 48.
    סגן הרמטכ"ל האלוף גולן שמואלני ....
    1 11/05/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 11
    שלוקח מעוט והופך אותו לכלל ויוצר נרטיב מזוייף כדאי להצדיק את הדעות השמואלניות המוגלתיות שלו גואל נפש של בן אדם מחפיש את המדינה על בסיס של מיעוט .בכל מדינה אתה תמצא כזה מעוט אבל יש פו עושה היפוך יחס רוב המדינה גם הימניים עדיין לא בדעה להרוג ולפגוע בערבים חפים מפשע הפוך אני ימני ואני בעד שלערבים יהיה טוב במדינת ישראל והם היו חלק מהמדינה ושהיה להם משרות ותשתיות יותר טובות במגזר שלהם אבל לבוגדים שבינהם ללכת איתם ביד קשה מאוד ולזרוק אותם מפו כי הם תפוח רקוב שמרקיב את כל הערבים .
    סגור
  • 47.
    באדיבות בנימין נתניהו שהעלה את ההסטה לדרגת אומנות (ל"ת)
    אחד 11/05/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    16 8
    סגור
  • 46.
    כמו שניבא פרופ' ליבוביץ - יש לנו יהודונאצים!
    דבורה 11/05/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    20 10
    יהודים שורפים חיים תינוק ואת כל משפחתו! יהודים שורפים חיים נער חסר הכרה! מה זה? מי שרף יהודים חיים רק לפני 70 שנה? ומי שזועק חמס נגד המנוולים האלה מחשב כאויב המדינה..! אני מצדיעה לאלוף אלון שהיה לו האומץ לצאת נגד תופעת הנאציזם היהודי במדינת ישראל! בוז לפוליטיקאים העלובים שלנו שלא הפכו שולחן על הגזענים האלה ובראשם ביבי הפחדן.
    סגור
  • כל הכבוד דבורה-הימניים גזעניים כמו גלוחי הראש בגרמניה (ל"ת)
    אוסטריה ופולין 11/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 45.
    הוי לנו ואבוי לנו מדור סמרטוטי שכזה שפיו מלא ביב.
    אברום 11/05/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    13 2
    המדינה ומוסדותיה נחשלו ובגדול. מאיפה למד הבחור את אוצר המילים האלה. אין כבוד אין רספקט לאחר פשוט התבהמנו ואנו בתהליך מזורז של שינוי המוטציה לבבונים.
    סגור
  • 44.
    השתגעתם, מה הקשר ? מה השטויות האלה ?
    רון 11/05/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    14 4
    לוקחים ויכוח שמאל/ימין מהרחוב, עם שפה נחותה ומקשרים אותו עם דברי סגן הרמטכ"ל בנוגע לשואה?
    סגור
  • 43.
    כמה עצוב ומזעזע
    רחל 11/05/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בין אם זה מבוים בין אם אוטנתי זה משקף את המצב אליו כיוון האלוף גולן. אכן, יש לחזור לחינוך מהבסיס, לדבר בשפת האדם ולהפסיק להתבהם..
    סגור
  • 42.
    אולי תפנימו את תוצאות הבחירות ותתעסקו בבורסה?! (ל"ת)
    דיי ביזפורטל 11/05/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • הבורסה לא בחלל ריק היא חלק מהחברה והמדינה (ל"ת)
    אם המדינה חרא גם הבו 12/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    ימין ושמאל
    מרכז 11/05/2016 02:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שהימין אסף אל שורותיו אנשים כמו ה"דובר" בסרטון. לא הוד ולא הדר מאז שכמוהו שם. האשה שענתה לו? לעתים קשה להתאפק ולא לענות כשמטיחים בך קללות כאלה.
    סגור
  • 40.
    ראית סצנות קשות מזה.
    אני פוחדת לכתוב 11/05/2016 00:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זאת דעה ושפה רגילה של שליש מהעם שלנו. ככה אנחנו נראים עכשיו, אבל יהיה הרבה יותר גרוע.
    סגור
  • 39.
    זה בכלל שמאלני שהתחפש לימני!!! (ל"ת)
    משה ב 10/05/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    11 11
    סגור
  • נכון גולם,נכון. לא יתכן שהוא מהימין. אדיוט ! (ל"ת)
    אני 10/05/2016 20:23
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 38.
    פרצופה של המדינה
    עודד 10/05/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מי המקלל ? יהודי ערבי אלו הם רוב חמומי המוח והמקללים , ערבים בני הדת היהודית .זוהי פרצופה המתלהמת ומקללת של המדינה , לא על זה הקים בן גוריון את מדינת ישראל וטוב עשה ששלח חלק מהם לקיבוצים והם יצאו אנשים נהדרים !!!
    סגור
  • 37.
    הצלחה אדירה
    יוסי 10/05/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    21 5
    נתניהו הצליח במשימתו העיקרית כראש ממשלה (כנראה ההצלחה היחידה ) : לפלג את העם ולהמשיך למשול. זהו הפרצוף האמיתי של נתניהו וממשלתו. כאחד שלחם ב 4 מלחמות (החל ממלחמת ששת הימים ) אני מצטער על המאמץ וחברי הנופלים . חבל שהתאמצנו לשמור על מדינה עבור הנבלות ,כמו זה שיושב ברכב ומנבל את פיו.
    סגור
  • 36.
    דפוק בראש (ל"ת)
    paznadav 10/05/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 35.
    הרי כל המדינה עוד רגע תדע מי אתה (ל"ת)
    תחשוף את עצמך 10/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 34.
    תראו את הפרצוף שלו!!! (ל"ת)
    מי זה ?? 10/05/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 33.
    זה בסדר, הוא לא אשם...
    ינון 10/05/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הוא מסכן שתקעו לו מקל בתחת אז החרה יוצא לו מהפה.., פה ג'ורה של חוליגן קטן, אבל אלו ממש לא התהיכים שקרו בראשית גרמניה הנאצית.
    סגור
  • בדיוק מה שקרה בגרמניה
    gg 11/05/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אף אחד לא נתן פקודה להכות יהודים. האנשים הבינו את זה לבד מהתעמולה.
    סגור
  • 32.
    מה אתם רוצים מבבון ממוצע שצריך להיות בספארי
    נועם 10/05/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    20 4
    אולי ברח משם?
    סגור
  • 31.
    הבבון מראיין שתי מפגינות, לספארי תשלחו אותו. (ל"ת)
    נועם 10/05/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 30.
    שמאלנים
    ש 10/05/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 11
    שמאלנים הם יהודים שלא רוצים שום דבר לעשות מי מה שקשור ליהדות. הם שונאים סמלים יהודיים ומסורת. קיצר רוצים להיות כמו גואים. לכן הם שונאים חרדים, ולא יודעים מה זה יהדות וגם אף פעם לא למדו תורה מא' עד ת'. הדמוקרטיה אצלם היא חד צדדית =דיקטטורה שמאלנית. אבל יש להם הרבה חכמה טיפשית של גואים וזה כל מה שיש להם.
    סגור
  • וביום שתשארו כאן רק ימנים מסורתיים נבערים מדעת תמותו
    בני 14/05/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברעב.
    סגור
  • יופי, הנה החרדי מדבר. אז אם למדת תורה מ א' ועד ת'
    ranr 12/05/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איך זה שאתה כותב בשפת הקודש בשגיאות כתיב ? בתורה כתוב גויים, לא גואים. החכמה הטיפשית של הגויים היתה גם החכמה שלמדו גדולי חכמי ישראל הן בבבל והן בספרד בתקופת תור הזהב. הרמב"מ למשל היה מומחה ב"חכמה טיפשית של הגויים" כמו רפואה, אסטרונומיה, פילוסופיה ושירה בנוסף לבקיאותו ביהדות. החילונים, מה שאתה מכנה שמאלנים, אינם שונאים חרדים. החילונים שונאים להיות פראיירים של החרדים ולפרנס גברים בוגרים שאינם עובדים לפרנסתם ופרנסת ילדיהם הרבים.
    סגור
  • 29.
    בושה !!!
    eliya 10/05/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 8
    שני הצדדים ירדו לאפס !!!פני הדור כפני הכלב !!
    סגור
  • 28.
    "זה לא רק בימין"
    שחר 10/05/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    12 10
    באמת? מתי שמעתם לאחרונה שמאלני עם פה כזה מלוכלך? מתי לאחרונה ראיתם טוקבקים של שמאלנים שמייחלים למוות של ימנים או מאחלים להם מחלות חשוכות מרפא? צר לי, זה בלעדי לימין. דעות השמאל אולי לא מקובלות אבל הן לרוב יהיו מנומסות ומנוסחות היטב. מספיק לגלוש באינטרנט שעה ביום בשביל להבין את זה.
    סגור
  • זה לא מדד- גם הנאצים היו מנומסים כששלחו אותנו לגזים
    מושיק 11/05/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תהיה ענייני, חכם אתה לא.אני לא תומך בטמבל שמנבל את פיו ויורק שנאה, אבל גם ה״מנומסים״ לא צדיקים גם אם הם עושים את מעדיהם בנימוס. האנס הבכיין והאנס המנומס (אם שמעת על המקרים האלו) הם פושעים בדיוק כמו כל אנס.חג עצמאות שמח
    סגור
  • 27.
    מי שחושב שיש את זה רק בימין הוא פשוט טועה (ל"ת)
    ומטעה 10/05/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • 26.
    אי אפשר להשוות אדם ללא כבוד ועם שפה מכוערת לרצח עם
    מומי 10/05/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין קשר בין שואה לסירטון סתם אדם מגעיל וכול מי שמנסה לקשר בין הדברים אין לו מושג מה עבר עליהם שם
    סגור
  • 25.
    סתם ימני טיפוסי, מאלו שקוראים לרמטכל לשרוף נערים ערבים (ל"ת)
    אנתרופולוג 10/05/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    13 13
    סגור
  • 24.
    הוא לא ימני ולא שמאלני הוא חלאת המין האנושי.מי שיכול
    ייאי 10/05/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    24 4
    המנוול שיושב ברכב הוא לא ימני ולא שמאלני ולא מרכזי - הוא מחלאות המין האנושי.מי שיכול שיאתר אותו ויציין את פרטיו.אני אתייצב מולו שיבוא לשבור לי הפרצוף.
    סגור
  • 23.
    ואולי זה חרטא של חולה רוח
    007 10/05/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אפילו לא יודעים אם האירוע אמיתי ! איך יודעים אם חולה רוח הזה הוא מימין, משמאל או מ-BDS?
    סגור
  • איזה קונספירציה! כמו להגיד שנרצח ע"י מחבל התאבד! (ל"ת)
    איש שלום 10/05/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    חלאת המין האנושי
    יהויכין 10/05/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מן הראוי שהמערכת תצנזר התבטאויות מסוג זה !!!
    סגור
  • 21.
    אוי לבושה !!
    ישראלי שפוי 10/05/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    18 3
    אם זבל זה מייצג את הימין, אז אני כבר מעדיף את השמאל השפוי. כדאי לימין הקיצוני ללמוד מעט היסטוריה יהודית ממנה יראו מי גרם לחורבן בית שני.
    סגור
  • 20.
    בושה מכסה את פני
    שושו 10/05/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    16 1
    איני יודע מי אתה , אך אם אתה תוצר של מערכת החינוך בישראל אז אוי לנו ואבוי לנו. בחור כמוך ראוי שיבין ש: "דרך ארץ קדמה לתורה" אני בטוח שהוריך מתביישים בך ואומרים בלבם "לא לילד הזה התפללנו" מציע לך להתנצל ובגדול
    סגור
  • 19.
    המזל של המדינה הזו הם הערבים אם לא היו הערבים היהודים ה
    gg 10/05/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    15 3
    היו אוכלים אחד את השני ממש לא משנה ימין או שמאל הכל מתחיל בחינוך ונגמר שם
    סגור
  • 18.
    הצבא היה צריך לעשות לך אבחון פסיאטרי לפני שלקח אותך!!! (ל"ת)
    עע 10/05/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 17.
    בושה !!!
    eliya 10/05/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    7 3
    שני הצדדים ירדו לאפס !!!פני הדור כפני הכלב !!
    סגור
  • למה שני הצדדים ירדו לאפס?
    מה 10/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה עשו הנשים האלה שהגיעו להם כאלה ברכות? כי היא ניסתה להגיד שהיא רוצה שביבי יתחיל שיחות עם אבו מאזן? זה פגע לך בציפור הנפש העדינה? אם היו אומרים לך שהלוואי שיאנסו לך את הילדים או הנכדים והיית רואה חתיכת יצור כמוהו שאומר לך שמזל שהוא לא יורד מהראש לשבור לך את הראש - גם אתה היית מגיב בעצבים וואלה יופי
    סגור
  • תקשיב שוב!!
    eliya 10/05/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כנראה ששמיעתך לקויה .אחרת הייתה שומע מה ענו לו הנשים !!אני לא מםחד מקללות ..אני מפחדמהאמירה של הנשים!!
    סגור
  • 16.
    מי הבהמה הזו שמסתתר מאחוריי המצלמה (ל"ת)
    rr 10/05/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 15.
    אהה לו מותר לדבר כמו זבל ולה אסור לענות לו שיתבייש!! (ל"ת)
    rr 10/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • ירדו לרמה שלו
    eliya 10/05/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא היו צריכות לרדת לרמה שלו
    סגור
  • 14.
    כמה נמוך אפשר לרדת - ביז פורטל
    יואב 10/05/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לתת במה לכזה גועל נפש בשביל להביא טראפיק - תתביישו !
    סגור
  • 13.
    נראה נורא
    vr65638 10/05/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי שמופתע כנראה מנותק מהמציאות באשר לסירטון חבל לבזבז עליו מילים אגדיר אותו במילה פחדן
    סגור
  • 12.
    הסתות נגד הימין שהאתר הנ"ל לא יפרסם
    אחד העם 10/05/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    11 4
    "הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם" (יגאל תומרקין, " חדשות", 28.9.88).
    סגור
  • הציטות אינו נכון! הוצאתה דברים מהקשרם!אתה שקרן עלוב! (ל"ת)
    יעקב 10/05/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • יהודים נאצים כבר אמרנו? (ל"ת)
    אזרח 10/05/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 11.
    רגע רגע, על הערבים אסור להכליל ולומר שכולם רוצחים
    יובל 10/05/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למרות שאיכשהו לאחר מסיבות חלוקות הסוכריות... אבל על הימנים או הישראלים מותר להכליל שכולם בהמות בגלל זוג טמבלים ברכב?
    סגור
  • 10.
    טפשות לתת במה ופרסום לכתבה מופרעת ואנונימית
    משה ב 10/05/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אולי בכלל מדובר בשמאלן קיצוני שמתחפש לימני
    סגור
  • 9.
    מה הפלא? שמעתם את מירי רגב?
    ישראלי בדם 10/05/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    15 7
    הזבל הזה שואב את המיץ ממירי רגב ושכמותה, בהתנהגות הברברית ובלשון הרקובה אז מה הפלא?
    סגור
  • 8.
    חלאות מחפשים פרסום פשוט להחרים ולהתעלם...... (ל"ת)
    קובי 10/05/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 7.
    ניבולי פה מ- 2 כוונים לא מצדיקים את אמירתו (ל"ת)
    קצת פרופורציה 10/05/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 6.
    מזעזע
    דריה 10/05/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הסגנון דיבור של הבחור מזעזע וראוי ליגנוי. אולם הצביעות של השמאל גרועה פי עשרת מונים מניבולי הפה של הבחור. השמאל מתיימר להיות הומאני אולם הקיבוצים והמושבים השמאלנים הכי גדולים לא יתנו פרור מהאדמות שעליהם הם יושבים למען הסכם שלום. ואדמות שנמסרו להחכרה. הם מקבלים אדמות במליארדים ומשעבדים את עדות המזרח למשכנתאות עתק. תתבישו לכם
    סגור
  • דריה האם רק הסיגנון ראוי לגינוי?מה עם התוכן? (ל"ת)
    יעקב 10/05/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • דריה אין לך מושג
    כוכב הצפון 10/05/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    8 1
    דריה - התגובה שלך גרועה יותר מהכל..איזו שנאה..איזו הסתה..איזו בורות..כמה שטויות.. נורא נורא...
    סגור
  • 5.
    אמר את זה לפניה וכולם קטלו אותו
    חצרוני 10/05/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    8 11
    ההבדל בין האשכנים לספרדים. זה שהספרדים צועקים ומקללים והאשכנזים רוצחים בכפפות של משי . ממש מעודנים
    סגור
  • 4.
    לזה הוא התכוון. דיקטטורה וסתימת פיות
    הסגן 10/05/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    זה לא רק הימין. זה גם השמאל. מה שיחימוביץ עשתה עם הגז וכיל זה מלחמת חורמה זה כפיה ושתלטנות. זה אלימות בדיוק כמו של הימין במסווה של דאגה לצבור וזה רק נועד להוריד את הימין מהשלטון כל האמצעים כשרים וכל זה על חשבון הצבור. מדינה של אנשים רעים ואינטרסנטים לכן בבחירות הבאות כמו אלה לא אלך לבחור לאף נבל
    סגור
  • 3.
    ביבי זרע, וזה התבואה (ל"ת)
    ציניקן 10/05/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    19 8
    סגור
  • 2.
    דומה בול למה שהנאצים עשו ליהודים ..
    ממש 10/05/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    23 9
    טוב ללא הקטע הזניח של הריגה, שריפה, עינויים, וכו' אבל ממש דומה
    סגור
  • לצערי יש הריגה(אמיל,רבין) יש שריפה(דומה) זה דומה מאד!! (ל"ת)
    איש שלום 10/05/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • מישהו אמר משהו על נאצים?
    נו 10/05/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    14 5
    מפליא איך רק ימנים שמעו "נאצים" בנאום של סגן הרמטכל. גזענות מטורפת כלפי ערבים או שנאה מטורפת כלפי שמאלנים - בדיוק אלה התהליכים... גם בגרמניה זה לא התחיל ישר בתאי גזים להזכירך, בלום
    סגור
  • תהליכים לפני 90 שנה מילא אבל לפני 70 שנה jQuery20304777303289156407_1462879410248
    ממש 10/05/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני 70 שנה זו בדיוק היה השואה ולא רק עליית הנאציים לשלטון. לא להיתמם
    סגור
  • צודק. ביום השואה, גרמניה של שנות השלושים.
    יובל 10/05/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא ברור כלל מאיפה האסוציאציה לנאצים. אבל רק לשם הגיון, עיתון הימין הקיצוני "הארץ" פרסם במהדורתו האנגלית שסגן הרמטכ"ל השווה את ישראל לנאצים. אופס.
    סגור
  • אפשר לחשוב שהנאצים היו סינים, סגן הרמטכ"ל אמר
    warren_buffet 10/05/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגן הרמטכ"ל אמר גרמניה ובוא לא נטעה גרמניה הייתה נאצית אם היו 2%-3% מאוכלוסייתה נגד הנאצים. גזענות ישנה גם מהצד השמאלי של המפה כלפי מזרחיים וכלפי דתיים ואל תיתמם. תקרא באינטרנט תגובות של טוקבקים שמאלנים שמקללים מזרחיים ומצטערים שהגענו לארץ.
    סגור
  • אנסים
    ביבי 10/05/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלכם אנסים נשיא קציני משטרה
    סגור
  • מענין ששינאה זה תמיד ימין כנגד השמאל כאילו
    אחד מהעם 10/05/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    10 4
    שזהבה גלאון ממש אוהבת את המתנחלים, יאיר לפיד ממש (אבל ממש!) מאוהב בחרדים, שלא לדבר על ח"כ חנין זועבי שממש אוהבת יהודים (הרי אצל ערבים אין בכלל גזענות מטורפת כלפי היהודים!). גזענות זה תמיד רק יהודים כנגד הערבים ולא להיפך. יש שינאה מכל הצדדים - די כבר עם כל ההסתה השמאלנית!
    סגור
  • הימין
    יוסי 11/05/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי רצח את אמיל גרינצוויג ...מי רצח את רבין ...מי רצח את שירה בנקי....עוד דוגמאות אתה רוצה ?
    סגור
  • חזק!!!!!! (ל"ת)
    אבי 11/05/2016 01:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חזק!!!!!! (ל"ת)
    אבי 11/05/2016 01:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שפטך
    ביבי 10/05/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גזענות זה יהודים נגד כל מי שלא חושב נמוהם
    סגור
  • 1.
    זהו בתמצית הימין כיום- כמה שהאלוף גולן צדק (ל"ת)
    השמאל אצילי ולא אלים 10/05/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    24 10
    סגור
  • התגובה שלך דומה לדביל בסרטון
    די לפילוג 10/05/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    12 7
    השמאל לא אצילי והימין לא כמו הדביל בסרטון. דבריך לא שונים מדבריו. ככה גורמים לשנאה ושיסוי. חאלס מספיק עם זה. הפילוג הזה מסיט אותנו מהשוד והביזה של בעלי ההון והפוליטיקאים שמלבים את זה.
    סגור