20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסרטון המזעזע שרץ כעת ברשת - לזה התכוון סגן הרמטכ"ל האלוף גולן בנאום שעורר סערה? צפו בקטע

 |  106
נראה נורא
Share
סרטון מסוים שרץ בימים האחרונים ברשת תחת הכותרת "כשימני פוגש 2 שמאלניות בצומת" תופס לא מעט תאוצה. הסרטון עלה ללא קרדיט, לא ידוע מי צילם אותו, היכן צילם אותו והאם הוא הוא אמיתי, אך ברשת הסרטון מעורר סערה. נראה שהצלם ניסה בכל כוחו לצאת ויראלי ולרכוב על שנאת השמאל שאינה מרפה בחודשים האחרונים. זה התהפך עליו. 


הסרטון עלה ביום שישי שעבר, יום אחד בלבד אחרי יום השואה, יום עצוב וקשה שבו אנו מתנחמים בכך שיש לנו מדינה שאנו יכולים לחיות בה באופן חופשי ובלי לפחד. אז זהו, שלא. הבחור בסרטון עצר בצומת מסוים (כאמור, לא ברור היכן), והחל לדבר עם המפגינות המזוהות עם השמאל. בלי כל בושה, וללא שהוצת ריב או ויכוח ביניהם, הדובר אמר לשתי הנשים המבוגרות ש"בגלל שאתן שמאלניות אני מאחל שיאנסו את הנכדים שלכן", ולא חסך במילים בוטות יותר, אך לא לפני שדאג להרגיע אותן שמפאת גילן המתקדם הוא לא יירד מהרכב וירביץ להן, ושאם הוא באמת היה גבר הוא היה "יורד מהאוטו ושובר לך את הראש".

 הנחמה היחידה שאפשר למצוא בסיפור הזה ומאפשרת לדווח עליו עם מעט תקווה בלב, אלה התגובות. בעוד שיש מעטים שכינו אותו תותח או מלך, מרבית התגובות מגנות את המצולם ואת דבריו, טוענות שהוא מבזה את הימין ושהוא למעשה תמצית הישראלי המכוער. כנראה שיש סיבה לכך שהוא לא העז להראות את פניו בסרטון או להזדהות בשמו, ולכן הסרטון מופיע ללא כל קרדיט. האמת? מוצדק.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

106 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 הרי 27/05/2016 13:44 בושה!
זה החינוך שהבחור הצעיר קיבל !!!
72 זועה!!! 16/05/2016 09:36 פשוט להקיא !!! ימין לא ימין ככה מדברים ?
שיקום ויעמוד מאחורי הסרטון והדיבורים שלו נראה אותו . רפש !!!
71 יוני 15/05/2016 23:25 להשוות את זה לנאצים??? זילות השואה!!! פשע!!! (ל"ת)
אחד שמבין 20/05/2016 14:05 כך התחילו ניצני הנאציזם,שונאי היהודים וברבות הימים גם
רוצחי היהודים,הקומוניסטים,השחורים,הצוענים והנכים. לא יזיק לך לקרוא ספר הסטוריה,חבר.
70 דוד 15/05/2016 18:49 יהודנאצים (ל"ת)
69 ירון 15/05/2016 16:35 המדינה שלנו גמורה, תמשיכו לקנות דירות במחירי בועה
דירות נמכרות במרכז הארץ לפי 25000-35000 שקלך למטר, כאילו היינו מנהטן. לא הייתי קונה בארץ גם לפי 10,000 שקל למטר. מדינת ישראל נעשית יותר ויותר דומה למדינות המוסלמיות שמקיפות אותה בהרבה מאפיינים, קיצוניות דתית, בהמתיות, גזענות לאחר ולשונה, יחס מכפיר לנשים, אובדן ערכי הדמוקרטיה , ומערכת המשפט, וכעת גם הצבא אינו עוד גורם מאחד שנמצא מעל הכל. מזכיר לכם את סעודיה ? את טורקיה או מצרים ? כן המציאות עולה על כל דימיון !
68 מוטי 15/05/2016 15:17 לדאבוני יש כאלה הרבה עכשיו, מצביעי ביבי למניהם
הערבים היהודים שהגיעו מכל מני ארצות בשנות החמישים והשישים גידלו דורות של גיזענים, חובשי כיפות שחורות . הם היו מוכרחים להבדיל את העצמם מהערבים על ידי שינאה קיצונית להם ולאנשים מהשמאל שאינם סובלים מערבו-פוביה
67 מתי 15/05/2016 13:58 ביזפורטל אשם
נו באמת תתרמה מה אתם בכלל נותנים לנבלות הפה הזאת במה לפי המבטא שומעים שהוא מזרחי ככה מדברים לנשים שיכולות להיות הסבתא שלו
66 יואב 14/05/2016 19:02 זה מה שיוצא כשאמא היא אחות של אבא
בטח אח של הבחור שעשה פרצופים למצלמה בכינרת כשמאחוריו האשפה של השבט
65 אהרון 14/05/2016 16:24 אלימות דורשת התערבות משטרה
התבטעויות שטרם נתקלתי בהם בחור צעיר מקלל מגדף מלכלך את פיו באופן הגובל באלימות בלתי ניתנת לעיכול צריך לא רק לעצור לחקירה את הייצור הנתעב צריך להגיש נגדו כתב אישום וכך לחשוף אותו . כאן המשטרה צריכה לפעול
64 שוקי 14/05/2016 12:27 נראה נורא
יהודי. יהודי. מוח נאצי. סגנון נאצי.
63 מזחי ימני ששירת בקר 13/05/2016 14:59 חתיכת צחצח עם פה מלולך
בטח מבני עדות המזרח שלא באמת שירת בצהא
62 דריה 13/05/2016 12:33 סירטון מזעזע
למה אתם לא עושים סרטון מזעזע על שוד האדמות של הקיבוצים והמושבים למה להכפיש את הציבור כולו בגלל אנשים עם פה גו'רה? קרוב לודאי שהפה גו'רה אם היה מקבל את תנאי המחיה והספס שיש בקיבוצים והמושבים וחינוך ברמה גבוה בזכות האדמות שהם מקבלים חינם אין כסף ומספסרים בהם הוא בטוח לא היה מדבר בסגנון הנוראי
61 גדי 12/05/2016 21:50 נו באמת. סגן הרמטכ"ל השווה אותנו לגרמניה הנאצית. קצת
פרופורציות. גם אם הסרטון הזה אמיתי ומשקף מציאות. אז מה? האם מעולם לא היו כאן תופעות מסוג זה? האם אין במדינות אחרות כולל הדמוקרטיות ביותר תופעות מהסוג הזה? מכאן לומר שמדינת ישראל הולכת להפוך לגרמניה הנאצית?
60 Joe 12/05/2016 18:30 הנהג ושתי הנשים המבוגרות המפגינות
אין הרבה מה להגיד לגבי הנהג הפחדן והשפל, מלבד ש/הוא חיה שפלה בזויה ומסריחה
59 בני 12/05/2016 17:51 לא רק ארסים
לדאבוני הרב זהו הסגנון של השיח הציבורי אתן לכם דוגמא בערב החג חיפשתי חנייה באם המושבות לפני היה ג'יפ ובו ישבה בחורה צעירה לפתע יצאה מכונית והבחורה התכוונה להכנס למקום אך מה לעשות שהיא אינה רוצה להתאמץ אז היא מצפצפת לי שאני אזוז אחורה נו אך מה לעשות שהצטבר טור ארוך מאחורי ואי אפשר היה לזוז מילימטר אחורה נו.. נו.. הגברת יצאה מרכבה והחלה להמטיר עלי קללות נו יה מסריח יה דביל יה מפגר יה חרה ואני בגילי כפול ממנה אז אמרתי לה תבקשי מכל הטור לנסוע אחורה או שתתאמצי מעט יותר ותכנסי בסוף היא הבינה והצליחה להכנס הבנתם !!! זה לא ערס האם זה לא פני החברה והשיח הציבור ?
58 עמוס הראל 12/05/2016 09:24 איך אמרה לזה אנחנו מדברים טעות שהבאנו אתכם
אותי זה מזעזע יותר מה שאמר (קילל לא לעניין)אני זוכר את הסופר חביבי אני חושב שבאתי לארץ והיתאהבתי באשכנזיה ההורים שלה לא רצו אותי אני ספרדי .הוא אמר ככה עכשיו באתם מהשואה .ואתם גזענים .
ranr 12/05/2016 20:53 גזענים יש מכל הגלויות והצבעים.
הספרדים שישבו בירושלים ראו פחיתות כבוד להתחתן עם אשכנזים, לאחר זמן הגלגל הסתובב, כיום, שוטרים ממוצא מזרחי מתאנים לאנשים ממוצא אתיופי כך שהגזענות בארץ חוצה את כל המוצאים וצבעי העור.
57 ללא שום ספק!!! 11/05/2016 22:26 זוהי פרובוקציה של איש שמאל שמנסה להכפיש את הימין (ל"ת)
56 אוהב את הארץ ואנשיה 11/05/2016 21:28 סרטון מפוברק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
55 einatcn 11/05/2016 19:26 איבדנו את המדינה הייאוש כבד (ל"ת)
54 דוד 11/05/2016 16:02 מירי רגב היא השרה לענייני ערסים
אין מה להוסיף
53 דוד 11/05/2016 15:59 תראו את הערס המזוהם הזה איזה כלב
הרסו את המדינה הערסים המטונפים האלו וכולם מרוקאים וכורדים מעניין שאין ערסים אשכנזים.
בני 12/05/2016 13:20 אל תלכלך על כלבים (ל"ת)
52 זילות השואה 11/05/2016 13:22 חבר קילל אותי - עברתי שואה !
לא בדיוק ממש , אבל בכללי עברתי שואה ! הבן שלי חטף אגרוף - זו כבר שואה של ממש , בדיוק כמו בתאי הגזים ! הוא עבר את השואה וניצל ממנה בארץ ישראל של 2016 ! נס :) העם עם הגולן :)
51 במרכז 11/05/2016 11:52 בכל עם יש גסי רוח אבל זה לא מצדיק את דברי סגן הרמתכל
בכל עם יש בורים מטמטמים וגסי רוח אבל זה לא מצדיק את דברי סגן הרמתכלת לא בעיתוי ולא במילים שבחר בהם צריך גם מעט טקט ותבונה ולהבין את ההשלכות של הדברים הנאמרים הרי חיים ומוות ביד הלשון ואויבנו מתים לכלו התבטאויות מוזרות שהאיש לא התכוון למה שאחרים יבינו ויוציאו אותם מהקשרן ואני חרד שיש לנו כזה קצין בכיר כמראה לא ממש חכם הדור
F 19/05/2016 16:03 ס' הרמטכ"ל דיבר בתבונה. הבורים לא הבנינו
מוזר שאתה עוד מתיימר לחנך אותו, כשפשוט אתה, כמו כמה פוליטיקאים שחוגגים על הדם, פשוט לא הבינו. אכן, אסור לדבר בתבונה, כי איבדנו את היכולת לחשוב ולהבין את מה שהאמר. או בפשטות, להקשיב
ranr 12/05/2016 20:58 סגן הרמטכ"ל צדק ודייק בדבריו. היה בהם גם טקט, גם תבונה
וגם אומץ ונדרשת היום בישראל מידה של אומץ לאמר דברים שאינם נעימים לאוזן אבל מאד נכונים. שום חיים ומוות לא נכללו בדבריו וגם אל לנו לפחד מה יחשבו אויבינו על דברים כאלו ואחרים שנאמרו. כמו שקורה לא פעם, הם אולי ייגררו אחרינו ויעיזו גם הם להביע את דעותיהם האמיתיות.
50 יצחק 11/05/2016 11:44 להסתכל אחרת על הנאמר
מה עם המילים שהנשים המפגרות אמרו למה ביום כזה חשוב יוצאים להפגין???? למה בזמן כזה רגיש שבו כל יומיים מתבצע פיגוע לתת למפגעים דה לגיטימציה ותירוצים על מה שהם עושים???
49 יוסף פןתר החלמות 11/05/2016 11:31 מעניין שאלפי ערבים יוצאים להפגין בקריאות ...........
מוות ליהודים ושמאות ערבים רוצחים כל יום יהודים זה בסדר שחברי כנסת ערבים וערביות כמו זובי קוראים בכנסת ישראל להשמיד את היהודים ותומכים ברצח של היהודים זה בסדר זה לא נאציזם (מה פתעום זה לגיטימי )אבל שכמה עשרות יהודים קצוניים קוראים קריאות של מוות לערבים או גרוע מזה כמה בודדים רוצחים ערבים חפים מפשע שאני לא מצדיק את זה בכלל ישר השמאלנים ובניהם סגן הרמטכל הבזוי מיצרים נרטיב מזיוף של היפוך יחס כאלו רוב המדינה כזו והתקשורת והשמואלנית מנסה בכל כוחה לבנות סיבה מזויפת ותמונה שיקרתי .
בני 14/05/2016 07:07 לא רוצה שתשווה אותי לערבים, לצערי ישראל הופכת למדינה
ערבית, חסרת תרבות בה כל ערס מלך.
48 1 11/05/2016 10:59 סגן הרמטכ"ל האלוף גולן שמואלני ....
שלוקח מעוט והופך אותו לכלל ויוצר נרטיב מזוייף כדאי להצדיק את הדעות השמואלניות המוגלתיות שלו גואל נפש של בן אדם מחפיש את המדינה על בסיס של מיעוט .בכל מדינה אתה תמצא כזה מעוט אבל יש פו עושה היפוך יחס רוב המדינה גם הימניים עדיין לא בדעה להרוג ולפגוע בערבים חפים מפשע הפוך אני ימני ואני בעד שלערבים יהיה טוב במדינת ישראל והם היו חלק מהמדינה ושהיה להם משרות ותשתיות יותר טובות במגזר שלהם אבל לבוגדים שבינהם ללכת איתם ביד קשה מאוד ולזרוק אותם מפו כי הם תפוח רקוב שמרקיב את כל הערבים .
47 אחד 11/05/2016 10:21 באדיבות בנימין נתניהו שהעלה את ההסטה לדרגת אומנות (ל"ת)
46 דבורה 11/05/2016 10:08 כמו שניבא פרופ' ליבוביץ - יש לנו יהודונאצים!
יהודים שורפים חיים תינוק ואת כל משפחתו! יהודים שורפים חיים נער חסר הכרה! מה זה? מי שרף יהודים חיים רק לפני 70 שנה? ומי שזועק חמס נגד המנוולים האלה מחשב כאויב המדינה..! אני מצדיעה לאלוף אלון שהיה לו האומץ לצאת נגד תופעת הנאציזם היהודי במדינת ישראל! בוז לפוליטיקאים העלובים שלנו שלא הפכו שולחן על הגזענים האלה ובראשם ביבי הפחדן.
אוסטריה ופולין 11/05/2016 12:53 כל הכבוד דבורה-הימניים גזעניים כמו גלוחי הראש בגרמניה (ל"ת)
45 אברום 11/05/2016 10:05 הוי לנו ואבוי לנו מדור סמרטוטי שכזה שפיו מלא ביב.
המדינה ומוסדותיה נחשלו ובגדול. מאיפה למד הבחור את אוצר המילים האלה. אין כבוד אין רספקט לאחר פשוט התבהמנו ואנו בתהליך מזורז של שינוי המוטציה לבבונים.
44 רון 11/05/2016 10:04 השתגעתם, מה הקשר ? מה השטויות האלה ?
לוקחים ויכוח שמאל/ימין מהרחוב, עם שפה נחותה ומקשרים אותו עם דברי סגן הרמטכ"ל בנוגע לשואה?
43 רחל 11/05/2016 09:11 כמה עצוב ומזעזע
בין אם זה מבוים בין אם אוטנתי זה משקף את המצב אליו כיוון האלוף גולן. אכן, יש לחזור לחינוך מהבסיס, לדבר בשפת האדם ולהפסיק להתבהם..
42 דיי ביזפורטל 11/05/2016 08:52 אולי תפנימו את תוצאות הבחירות ותתעסקו בבורסה?! (ל"ת)
אם המדינה חרא גם הבו 12/05/2016 16:03 הבורסה לא בחלל ריק היא חלק מהחברה והמדינה (ל"ת)
41 מרכז 11/05/2016 02:09 ימין ושמאל
חבל שהימין אסף אל שורותיו אנשים כמו ה"דובר" בסרטון. לא הוד ולא הדר מאז שכמוהו שם. האשה שענתה לו? לעתים קשה להתאפק ולא לענות כשמטיחים בך קללות כאלה.
40 אני פוחדת לכתוב 11/05/2016 00:16 ראית סצנות קשות מזה.
זאת דעה ושפה רגילה של שליש מהעם שלנו. ככה אנחנו נראים עכשיו, אבל יהיה הרבה יותר גרוע.
39 משה ב 10/05/2016 16:09 זה בכלל שמאלני שהתחפש לימני!!! (ל"ת)
אני 10/05/2016 20:23 נכון גולם,נכון. לא יתכן שהוא מהימין. אדיוט ! (ל"ת)
38 עודד 10/05/2016 15:55 פרצופה של המדינה
מי המקלל ? יהודי ערבי אלו הם רוב חמומי המוח והמקללים , ערבים בני הדת היהודית .זוהי פרצופה המתלהמת ומקללת של המדינה , לא על זה הקים בן גוריון את מדינת ישראל וטוב עשה ששלח חלק מהם לקיבוצים והם יצאו אנשים נהדרים !!!
37 יוסי 10/05/2016 15:40 הצלחה אדירה
נתניהו הצליח במשימתו העיקרית כראש ממשלה (כנראה ההצלחה היחידה ) : לפלג את העם ולהמשיך למשול. זהו הפרצוף האמיתי של נתניהו וממשלתו. כאחד שלחם ב 4 מלחמות (החל ממלחמת ששת הימים ) אני מצטער על המאמץ וחברי הנופלים . חבל שהתאמצנו לשמור על מדינה עבור הנבלות ,כמו זה שיושב ברכב ומנבל את פיו.
36 paznadav 10/05/2016 15:34 דפוק בראש (ל"ת)
35 תחשוף את עצמך 10/05/2016 15:30 הרי כל המדינה עוד רגע תדע מי אתה (ל"ת)
34 מי זה ?? 10/05/2016 15:16 תראו את הפרצוף שלו!!! (ל"ת)
33 ינון 10/05/2016 14:43 זה בסדר, הוא לא אשם...
הוא מסכן שתקעו לו מקל בתחת אז החרה יוצא לו מהפה.., פה ג'ורה של חוליגן קטן, אבל אלו ממש לא התהיכים שקרו בראשית גרמניה הנאצית.
gg 11/05/2016 11:11 בדיוק מה שקרה בגרמניה
אף אחד לא נתן פקודה להכות יהודים. האנשים הבינו את זה לבד מהתעמולה.
32 נועם 10/05/2016 14:36 מה אתם רוצים מבבון ממוצע שצריך להיות בספארי
אולי ברח משם?
31 נועם 10/05/2016 14:35 הבבון מראיין שתי מפגינות, לספארי תשלחו אותו. (ל"ת)
30 ש 10/05/2016 14:20 שמאלנים
שמאלנים הם יהודים שלא רוצים שום דבר לעשות מי מה שקשור ליהדות. הם שונאים סמלים יהודיים ומסורת. קיצר רוצים להיות כמו גואים. לכן הם שונאים חרדים, ולא יודעים מה זה יהדות וגם אף פעם לא למדו תורה מא' עד ת'. הדמוקרטיה אצלם היא חד צדדית =דיקטטורה שמאלנית. אבל יש להם הרבה חכמה טיפשית של גואים וזה כל מה שיש להם.
בני 14/05/2016 07:10 וביום שתשארו כאן רק ימנים מסורתיים נבערים מדעת תמותו
ברעב.
ranr 12/05/2016 21:13 יופי, הנה החרדי מדבר. אז אם למדת תורה מ א' ועד ת'
איך זה שאתה כותב בשפת הקודש בשגיאות כתיב ? בתורה כתוב גויים, לא גואים. החכמה הטיפשית של הגויים היתה גם החכמה שלמדו גדולי חכמי ישראל הן בבבל והן בספרד בתקופת תור הזהב. הרמב"מ למשל היה מומחה ב"חכמה טיפשית של הגויים" כמו רפואה, אסטרונומיה, פילוסופיה ושירה בנוסף לבקיאותו ביהדות. החילונים, מה שאתה מכנה שמאלנים, אינם שונאים חרדים. החילונים שונאים להיות פראיירים של החרדים ולפרנס גברים בוגרים שאינם עובדים לפרנסתם ופרנסת ילדיהם הרבים.
29 eliya 10/05/2016 14:10 בושה !!!
שני הצדדים ירדו לאפס !!!פני הדור כפני הכלב !!
28 שחר 10/05/2016 14:07 "זה לא רק בימין"
באמת? מתי שמעתם לאחרונה שמאלני עם פה כזה מלוכלך? מתי לאחרונה ראיתם טוקבקים של שמאלנים שמייחלים למוות של ימנים או מאחלים להם מחלות חשוכות מרפא? צר לי, זה בלעדי לימין. דעות השמאל אולי לא מקובלות אבל הן לרוב יהיו מנומסות ומנוסחות היטב. מספיק לגלוש באינטרנט שעה ביום בשביל להבין את זה.
מושיק 11/05/2016 12:52 זה לא מדד- גם הנאצים היו מנומסים כששלחו אותנו לגזים
תהיה ענייני, חכם אתה לא.אני לא תומך בטמבל שמנבל את פיו ויורק שנאה, אבל גם ה״מנומסים״ לא צדיקים גם אם הם עושים את מעדיהם בנימוס. האנס הבכיין והאנס המנומס (אם שמעת על המקרים האלו) הם פושעים בדיוק כמו כל אנס.חג עצמאות שמח
27 ומטעה 10/05/2016 14:02 מי שחושב שיש את זה רק בימין הוא פשוט טועה (ל"ת)
26 מומי 10/05/2016 13:49 אי אפשר להשוות אדם ללא כבוד ועם שפה מכוערת לרצח עם
אין קשר בין שואה לסירטון סתם אדם מגעיל וכול מי שמנסה לקשר בין הדברים אין לו מושג מה עבר עליהם שם
25 אנתרופולוג 10/05/2016 13:48 סתם ימני טיפוסי, מאלו שקוראים לרמטכל לשרוף נערים ערבים (ל"ת)
24 ייאי 10/05/2016 13:37 הוא לא ימני ולא שמאלני הוא חלאת המין האנושי.מי שיכול
המנוול שיושב ברכב הוא לא ימני ולא שמאלני ולא מרכזי - הוא מחלאות המין האנושי.מי שיכול שיאתר אותו ויציין את פרטיו.אני אתייצב מולו שיבוא לשבור לי הפרצוף.
23 007 10/05/2016 13:31 ואולי זה חרטא של חולה רוח
אפילו לא יודעים אם האירוע אמיתי ! איך יודעים אם חולה רוח הזה הוא מימין, משמאל או מ-BDS?
איש שלום 10/05/2016 14:49 איזה קונספירציה! כמו להגיד שנרצח ע"י מחבל התאבד! (ל"ת)
22 יהויכין 10/05/2016 13:28 חלאת המין האנושי
מן הראוי שהמערכת תצנזר התבטאויות מסוג זה !!!
21 ישראלי שפוי 10/05/2016 13:19 אוי לבושה !!
אם זבל זה מייצג את הימין, אז אני כבר מעדיף את השמאל השפוי. כדאי לימין הקיצוני ללמוד מעט היסטוריה יהודית ממנה יראו מי גרם לחורבן בית שני.
20 שושו 10/05/2016 13:14 בושה מכסה את פני
איני יודע מי אתה , אך אם אתה תוצר של מערכת החינוך בישראל אז אוי לנו ואבוי לנו. בחור כמוך ראוי שיבין ש: "דרך ארץ קדמה לתורה" אני בטוח שהוריך מתביישים בך ואומרים בלבם "לא לילד הזה התפללנו" מציע לך להתנצל ובגדול
19 gg 10/05/2016 12:59 המזל של המדינה הזו הם הערבים אם לא היו הערבים היהודים ה
היו אוכלים אחד את השני ממש לא משנה ימין או שמאל הכל מתחיל בחינוך ונגמר שם
18 עע 10/05/2016 12:58 הצבא היה צריך לעשות לך אבחון פסיאטרי לפני שלקח אותך!!! (ל"ת)
17 eliya 10/05/2016 12:57 בושה !!!
שני הצדדים ירדו לאפס !!!פני הדור כפני הכלב !!
מה 10/05/2016 13:05 למה שני הצדדים ירדו לאפס?
מה עשו הנשים האלה שהגיעו להם כאלה ברכות? כי היא ניסתה להגיד שהיא רוצה שביבי יתחיל שיחות עם אבו מאזן? זה פגע לך בציפור הנפש העדינה? אם היו אומרים לך שהלוואי שיאנסו לך את הילדים או הנכדים והיית רואה חתיכת יצור כמוהו שאומר לך שמזל שהוא לא יורד מהראש לשבור לך את הראש - גם אתה היית מגיב בעצבים וואלה יופי
eliya 10/05/2016 14:14 תקשיב שוב!!
כנראה ששמיעתך לקויה .אחרת הייתה שומע מה ענו לו הנשים !!אני לא מםחד מקללות ..אני מפחדמהאמירה של הנשים!!
16 rr 10/05/2016 12:54 מי הבהמה הזו שמסתתר מאחוריי המצלמה (ל"ת)
15 rr 10/05/2016 12:53 אהה לו מותר לדבר כמו זבל ולה אסור לענות לו שיתבייש!! (ל"ת)
eliya 10/05/2016 14:15 ירדו לרמה שלו
לא היו צריכות לרדת לרמה שלו
14 יואב 10/05/2016 12:50 כמה נמוך אפשר לרדת - ביז פורטל
לתת במה לכזה גועל נפש בשביל להביא טראפיק - תתביישו !
13 vr65638 10/05/2016 12:49 נראה נורא
מי שמופתע כנראה מנותק מהמציאות באשר לסירטון חבל לבזבז עליו מילים אגדיר אותו במילה פחדן
12 אחד העם 10/05/2016 12:46 הסתות נגד הימין שהאתר הנ"ל לא יפרסם
"הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם" (יגאל תומרקין, " חדשות", 28.9.88).
יעקב 10/05/2016 14:35 הציטות אינו נכון! הוצאתה דברים מהקשרם!אתה שקרן עלוב! (ל"ת)
אזרח 10/05/2016 13:53 יהודים נאצים כבר אמרנו? (ל"ת)
11 יובל 10/05/2016 12:42 רגע רגע, על הערבים אסור להכליל ולומר שכולם רוצחים
למרות שאיכשהו לאחר מסיבות חלוקות הסוכריות... אבל על הימנים או הישראלים מותר להכליל שכולם בהמות בגלל זוג טמבלים ברכב?
10 משה ב 10/05/2016 12:39 טפשות לתת במה ופרסום לכתבה מופרעת ואנונימית
אולי בכלל מדובר בשמאלן קיצוני שמתחפש לימני
9 ישראלי בדם 10/05/2016 12:32 מה הפלא? שמעתם את מירי רגב?
הזבל הזה שואב את המיץ ממירי רגב ושכמותה, בהתנהגות הברברית ובלשון הרקובה אז מה הפלא?
8 קובי 10/05/2016 12:30 חלאות מחפשים פרסום פשוט להחרים ולהתעלם...... (ל"ת)
7 קצת פרופורציה 10/05/2016 12:21 ניבולי פה מ- 2 כוונים לא מצדיקים את אמירתו (ל"ת)
6 דריה 10/05/2016 12:20 מזעזע
הסגנון דיבור של הבחור מזעזע וראוי ליגנוי. אולם הצביעות של השמאל גרועה פי עשרת מונים מניבולי הפה של הבחור. השמאל מתיימר להיות הומאני אולם הקיבוצים והמושבים השמאלנים הכי גדולים לא יתנו פרור מהאדמות שעליהם הם יושבים למען הסכם שלום. ואדמות שנמסרו להחכרה. הם מקבלים אדמות במליארדים ומשעבדים את עדות המזרח למשכנתאות עתק. תתבישו לכם
יעקב 10/05/2016 14:37 דריה האם רק הסיגנון ראוי לגינוי?מה עם התוכן? (ל"ת)
כוכב הצפון 10/05/2016 12:41 דריה אין לך מושג
דריה - התגובה שלך גרועה יותר מהכל..איזו שנאה..איזו הסתה..איזו בורות..כמה שטויות.. נורא נורא...
5 חצרוני 10/05/2016 12:10 אמר את זה לפניה וכולם קטלו אותו
ההבדל בין האשכנים לספרדים. זה שהספרדים צועקים ומקללים והאשכנזים רוצחים בכפפות של משי . ממש מעודנים
4 הסגן 10/05/2016 12:09 לזה הוא התכוון. דיקטטורה וסתימת פיות
זה לא רק הימין. זה גם השמאל. מה שיחימוביץ עשתה עם הגז וכיל זה מלחמת חורמה זה כפיה ושתלטנות. זה אלימות בדיוק כמו של הימין במסווה של דאגה לצבור וזה רק נועד להוריד את הימין מהשלטון כל האמצעים כשרים וכל זה על חשבון הצבור. מדינה של אנשים רעים ואינטרסנטים לכן בבחירות הבאות כמו אלה לא אלך לבחור לאף נבל
3 ציניקן 10/05/2016 12:06 ביבי זרע, וזה התבואה (ל"ת)
2 ממש 10/05/2016 11:46 דומה בול למה שהנאצים עשו ליהודים ..
טוב ללא הקטע הזניח של הריגה, שריפה, עינויים, וכו' אבל ממש דומה
איש שלום 10/05/2016 14:55 לצערי יש הריגה(אמיל,רבין) יש שריפה(דומה) זה דומה מאד!! (ל"ת)
נו 10/05/2016 11:56 מישהו אמר משהו על נאצים?
מפליא איך רק ימנים שמעו "נאצים" בנאום של סגן הרמטכל. גזענות מטורפת כלפי ערבים או שנאה מטורפת כלפי שמאלנים - בדיוק אלה התהליכים... גם בגרמניה זה לא התחיל ישר בתאי גזים להזכירך, בלום
ממש 10/05/2016 14:28 תהליכים לפני 90 שנה מילא אבל לפני 70 שנה jQuery20304777303289156407_1462879410248
לפני 70 שנה זו בדיוק היה השואה ולא רק עליית הנאציים לשלטון. לא להיתמם
יובל 10/05/2016 12:43 צודק. ביום השואה, גרמניה של שנות השלושים.
לא ברור כלל מאיפה האסוציאציה לנאצים. אבל רק לשם הגיון, עיתון הימין הקיצוני "הארץ" פרסם במהדורתו האנגלית שסגן הרמטכ"ל השווה את ישראל לנאצים. אופס.
warren_buffet 10/05/2016 12:38 אפשר לחשוב שהנאצים היו סינים, סגן הרמטכ"ל אמר
סגן הרמטכ"ל אמר גרמניה ובוא לא נטעה גרמניה הייתה נאצית אם היו 2%-3% מאוכלוסייתה נגד הנאצים. גזענות ישנה גם מהצד השמאלי של המפה כלפי מזרחיים וכלפי דתיים ואל תיתמם. תקרא באינטרנט תגובות של טוקבקים שמאלנים שמקללים מזרחיים ומצטערים שהגענו לארץ.
ביבי 10/05/2016 15:06 אנסים
כלכם אנסים נשיא קציני משטרה
אחד מהעם 10/05/2016 12:18 מענין ששינאה זה תמיד ימין כנגד השמאל כאילו
שזהבה גלאון ממש אוהבת את המתנחלים, יאיר לפיד ממש (אבל ממש!) מאוהב בחרדים, שלא לדבר על ח"כ חנין זועבי שממש אוהבת יהודים (הרי אצל ערבים אין בכלל גזענות מטורפת כלפי היהודים!). גזענות זה תמיד רק יהודים כנגד הערבים ולא להיפך. יש שינאה מכל הצדדים - די כבר עם כל ההסתה השמאלנית!
יוסי 11/05/2016 15:07 הימין
מי רצח את אמיל גרינצוויג ...מי רצח את רבין ...מי רצח את שירה בנקי....עוד דוגמאות אתה רוצה ?
אבי 11/05/2016 01:33 חזק!!!!!! (ל"ת)
אבי 11/05/2016 01:33 חזק!!!!!! (ל"ת)
ביבי 10/05/2016 15:02 שפטך
גזענות זה יהודים נגד כל מי שלא חושב נמוהם
1 השמאל אצילי ולא אלים 10/05/2016 11:45 זהו בתמצית הימין כיום- כמה שהאלוף גולן צדק (ל"ת)
די לפילוג 10/05/2016 12:18 התגובה שלך דומה לדביל בסרטון
השמאל לא אצילי והימין לא כמו הדביל בסרטון. דבריך לא שונים מדבריו. ככה גורמים לשנאה ושיסוי. חאלס מספיק עם זה. הפילוג הזה מסיט אותנו מהשוד והביזה של בעלי ההון והפוליטיקאים שמלבים את זה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש