19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגן הרמטכ"ל בנאום שהצית מהומה: "מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים שהתרחשו בגרמניה לפני 70 שנה"

 |  83
אומץ או הגזמה?
Share
אמש בטקס יום השואה בתל יצחק נאם סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, ובעוד שכוונתו היתה לקרוא לחשבון נפש לאומי, התבטאויותיו גררו רעש וגינויים מכל צדדי המפה הפוליטית ומחוצה לה.

"השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה על אודות חיינו הציבוריים, ועוד יותר מכך, היא חייבת להוביל את כל מי שיכול, ולא רק את מי שרוצה, לשאת באחריות ציבורית. כי אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה, ומציאת עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016", אמר גולן בדבריו.

עוד אמר בנאומו כי "אין יותר קל ופשוט מלשנוא את הזר; אין יותר קל ופשוט מלעורר חרדות ומלהלך אימים; אין יותר קל ופשוט מהתבהמות, התקרנפות והתחסדות. ביום השואה ראוי לדון ביכולתנו שלנו לעקור מקרבנו ניצנים של חוסר סובלנות, ניצנים של אלימות, ניצנים של הרס עצמי בדרך ההידרדרות המוסרית. למעשה, יום השואה הוא הזדמנות לחשבון נפש. אם יום הכיפורים הוא יום חשבון הנפש הפרטי, אז ראוי ואף הכרחי, שיום השואה יהיה גם, יום חשבון הנפש הלאומי, ובחשבון הנפש הלאומי אנו חייבים לכלול תופעות עוכרות שלווה".

בסיכום נאומו אמר גולן כי "ביום השואה חובה עלינו לזכור את ששת המיליונים ועוד חצי מיליון, החיים כאן, ולשאול עצמנו מהי תכלית חזרתנו לארצו, מה נכון לקדש ומה לא, מה נכון להעלות על נס ומה לא, ובעיקר, איך עלינו לממש ייעודנו כאור לגויים וכחברת מופת. רק סוג כזה של זיכרון יש בכוחו להוות מצבה חיה ונושמת לבני עמנו – מצבה ראויה, מצבת אמת".

לא עבר זמן רב מתום הטקס והתגובות החלו להגיע, בראשן תגובתו של שר החינוך, נפתלי בנט (הבית היהודי) שתקף בטוויטר: "רגע לפני שמכחישי השואה יהפכו מילים שגויות אלו לדגל, רגע לפני שחיילנו יושוו לנאצין, חלילה, בהכשר מגבוה. סגן הרמטכ"ל שגה, ועליו לתקן מיד".

מנגד, יצחק בוז'י הרצוג (המחנה הציוני) יצא להגנתו וצייץ אף הוא: "סגן הרמטכ"ל הוא מפקד אמיץ, המופרעים שיתחילו לצרוח עכשיו נגדו צריכים לדעת: כך נשמעים מוסר ואחריות. לא ניבהל מצעקות וניבולי פה ונמשיך לגבות את צה"ל תמיד".

כאמור, דברי סגן הרמטכ"ל חוללו סערה, מה שהביא את דובר צה"ל לפרסם כי "סגן הרמטכ"ל מבקש להבהיר שלא היתה לו שום כוונה להשוות בין צה"ל ומדינת ישראל לתהליכים שהתרחשו בגרמניה לפני 70 שנים. ההשוואה אבסורדית ומשוללת כל יסוד, ולא הייתה שום כוונה ליצור הקבלה כזאת או למתוח ביקורת על הדרג המדיני. צה"ל הוא צבא מוסרי השומר על טוהר הנשק וכבוד האדם".

עמוד הפייסבוק גזענים שמדכאים אותי פרסם את התמונה הבאה, שאולי תגרום לכם לראות את דבריו של גולן באור אחר (לחצו להגדלה):



בין התגובות הנוספות, זהבה גלאון צייצה:
ציפי לבני:
בצלאל סמוטריץ':
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 שמטוב 13/05/2016 09:48 התגלה שיש לנו סגן רמטכל אהבל. שיתעסק רק בענייני צבא
בעניינים פוליטים הוא לא שווה הרבה. נקווה שהוא יותר טוב בענייני צבא ולא יהיה הומני כלפי צבאות ערב.
52 אריאל 12/05/2016 13:09 מפחיד
מפחיד לזהות בקרבנו שמלנים שהתרחשו בישראל לפני 70 שנה
51 כותב 10/05/2016 07:16 לכל עם מנהיג משלו...
לכל תופעה עת מ..משלה,אין זה אומר שלא נטרפה דעתנו, זה אומר שהאמת העגומה בא זמנה. ישנה תודעה הישרדותית. ישנה תודעה חברתית. הקשר בין שניהם חייב להיות אמיץ ולא מקרי.
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 19:48 לא מגמה כוללת-אבל תופעות כמו שרפת ילד,שרפת משפחה-מלווים
ז'בוטינסקאים יקרים: " הפרנקים נוהרים...לקלפיות !!! הצביעו לאחינו בני אשכנז !!! "...""כשקנצלרית גרמנית אומרת השואה זה אנחנו, וביבי אומר לא, זה הפלסטינים - זה איום ונורא"..."אנו אירופאים עדינים,לא אוכלים הרבה כמוכם, מרוקאים "-שרה...-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי...
50 גדי 10/05/2016 01:21 לא אומץ ולא הגזמה.פשוט טמטום ומתן נשק לאויבי ישראל (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 19:49 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו
ראש המוסד מאיר דגן סיפר שהיתה לו פגישת תדרוך עם נתניהו ראש הממשלה, ואז הגברת נכנסה, וביבי אמר ש"גם היא תשתתף" וכי היא "יודעת הכל". לא יאומן כי יסופר!!!
49 אדם ראוי להערכה 09/05/2016 19:34 הוא מביע את עמדתו כמו כל אזרח אחר. גם לובש מדים הוא
אזרח.וליחס את זה למאבק בין דרג פוליטי וצבאי זה פשוט מטופש. והוא צודק יש היום במדינה יותר מדי מנבלי פיות ופורעי חוק.ומען שלוותנו כדאי להוקיע אותם.אפשר להגן על המדינה גם ממקום של ערכים ולא ממקום של התבהמות.
שמטוב 13/05/2016 09:50 אנשי צבא לא צריכים להתעסק בפוליטיקה. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 19:53 גולן דפק את הטאוריה שלי,שרוב דה-גנרלים הם מוצצי תקציב
תקציב ללא תחתית עם תוצאות מינימליסטיות בשטח. גולן-אם אינך טוכס-לייקר כמו רוב גנרלים,וגם לא דון-קיכוטה? אולי קאמי-קאזה ?
48 אבי 09/05/2016 15:39 יקה פוץ
התהליך היחיד שנדרש הוא שהצבא יפנים איך לנצח אספסוף ערבי חמוש בנשק קל מרגמות וצינורות בתור רקטות שילמדו מדור תש"ח משהו סתום במערכת??
47 עידו 09/05/2016 15:39 בכל מדינה יש קבוצות של גזענים זה לא הופך אותנו לנאצים!
ההתייפייפות של סגן הרמטכ"ל והשמאל הישראלי עברו כל גבול! בכל מדינה יש את הגזענים והבורים שלה, אבל מכאן ועד להשוואה לנאצים? צריך להיות טיפש אמיתי לבצע את ההשוואה. אנחנו לא רוצחים בדם קר פלשתינאים ואם זה היה תלוי באנו כבר מזמן היה פה שלום! הבעיה של השמאל שהם ממשיכים לחיות בפנטזיות, לצערי השכנים שלנו בכלל והפלשתינאים בפרט הם לא שווצרים, הולנדים או אפילו גרמנים שמחפשים לחיות איתנו בשלום.
46 מושון 09/05/2016 14:29 חשבון נפש
מי שצריך לעשות חשבון נפש הם הערבים מסביבנו הדומים לנאצים ורוצים להשמידנו.. אילו היינו דומים לנאצים אז במקום לפתח כיפת ברזל היינו משטחים את עזה ופותרים את הבעיה אחת ולתמיד.
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 19:58 ב"צוק איתן" ביבי התגלא "הומניסט לחמאס אין גבול"...
לפי מוחמד התנאי לגאולה ותחיית המתים הוא...השמדת היהודים (מובא באמנת החמאס סעיף-6 ) העניין הפלשתיני אינו יהלום כתר ערבי
45 עזור 09/05/2016 10:11 אירוע מוחי
הביתה ומיד ...לאמאלא עם פה יותר גורה משלך
44 1 09/05/2016 09:16 שמואלנים זה המוגלה של המדינה יחד עם סגן הרמטכל (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:01 שמאלנים+ידיים שמאליות בנוסח בוז'י האומלל והמוגבל...
אבל השאלה הקרדינלית:האם שמאל כבר נדבק בנגיף "זיקה",כמו אותם 30% נגועיי נגיף "זיקה"????
ככ 09/05/2016 15:59 מילה במילה מה שאמר אדולף היטלר (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:02 נו?הוא היה יהודי-ספרדי שומר מסורת...נבדק ב-DNA (ל"ת)
43 יהודי מודאג 09/05/2016 08:17 למה לא פיטרו אותו עדיין ? בושה של נמושה. תורם לבצלם (ל"ת)
אחד 09/05/2016 10:53 שמאל קיצוני וחילוני, תמיד היו אסון לעם היהודי. 10 שבטים
הוגלו ונעלמו.
ימין בשלטון 09/05/2016 08:48 הערסים גם כאן מפחיד מה שקורה למדינה (ל"ת)
מדאיג יותר 09/05/2016 08:47 הבעייה שאי אפשר לפטר שכמותך (ל"ת)
42 משרת הקרן החדשה לישר 09/05/2016 06:27 הוא צריך להתפטר אתמול (ל"ת)
41 דני 08/05/2016 22:20 הדמיון המפתיע ביננו לבין הגרמנים
היהודים בגרמניה דקרו חיילים גרמנים ואזרחים ופיצצו אוטובוסים.
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:08 150 אלף חצי יהודים של היטלר.שני פאלד-מרשלים יהודים...
פאלד-מארשל אויריה-יהודי של גרינג(גרינג-אני אקבע מי הוא יהודי). סבתא של היטלר,שילדה את אלואיס-אבא של היטלר הייתה משרתת של רוטשילדים...
40 הולך ומחמיר הערסיות 08/05/2016 12:21 מזרח תיכון אין לאנשים יכולת קבלת ביקורת (ל"ת)
39 סגן רמטכל משוגע 08/05/2016 11:25 מי ישלח את בנו
לצבא? דפוק לא מגדיר מאומה למי מיתכוון יורה לכל הכיוונים שיסביר זורק משפט אחר כך צריך פירוש האויבים לא מבקשים פירושים כולל האנטישמיים בעולם. מסכן את היהודים בעולם
38 סגן רמטכל משוגע 08/05/2016 11:17 מה שמדאיג
שביבי רוצה להכניס את השמאל נים הללו בוזי ליבני לממשלה. עדיף ליברמן לפיד קרובים יותר לליכוד. מחבורת השמאלנים הללו הרמטכל צריך להעיף אותו שיפתח תפה מחוץ לצבא
37 סגן רמטכל משוגע 08/05/2016 11:14 בוזי האמא של המשוגעים
נותנים דלק לאנטישמיים בעולם יש לך מה לומר תגיד תגיד בלי מדים וולא ביום השואה עליו להתעוף מהצבא שחלך לפוליטיקה וידבר. בושה משוגעים בצבא
36 ציוני 08/05/2016 11:05 זה סגן רמטכ"ל של חמאס
לא של צה"ל. להעיף את הכנופיה שהשטלתה על צה"ל בראשות "בוגי" הרשע.
35 מדינה על כרעי אפרוח 08/05/2016 06:27 יישארו רק קצת סודני ואריתראי ערבים וחרדים
הכל פה נהייה קשה .המדינה נגד האסאח.נותני שרות אלימים.לקוחות קדים.הסתה מכל עברצוולגריות.חמישית מהרובים ושאר מהגרי עהודה עפים מפה.ילידי הארץ מכשירים את הקרקע החו"ל ומושכים משפחות שלמות.אתם כולם אשמים ולא אף אחד להאדים
34 משה 07/05/2016 21:19 התהליכים מתחילים אצל שוטרי היסמ
ושאר הקולגות שלהם. אלימות ודריסת חוק בריש גלי. ראו מה קורה בהפגנות
33 ייאי 06/05/2016 16:47 :"בקנדה:פלסטינים עושים שימוש בדברי האלוף גולן על נאציזם
:"בקנדה:פלסטינים עושים שימוש בדברי האלוף גולן על נאציזם בישראל.פלסתיני:"פעילים למען ישראל מאשימים אותנו באנטישמיות בעוד שאלוף בצה"ל משווה את ישראל לגרמניה בשנות השלושים". http://www.cijnews.com/he/?p=23213 וזה חברים היה כל כך צפוי וזו רק ההתחלה ודבריו ישמשו את אויבי ישראל בבחינת "האקדח המעשן".עתה טוען גולן "לא לזה התכוונתי" = הבריחה מאחריות.גולן,אם לא לזה התכוונתה,אך לשמאלנים וימנים היה ברור שלזה התכוונתה,אז יש מספר אפשרויות:כולנו טיפשים שאינם מבינים את החכם,או שאתה הטיפש שאין לו שמץ של מושג בכישורי-חיים בסיסיים,או שאתה פחדן שאינו מוכן לעמוד מאחורי דבריו.התוצאה בכל האפשרויות זהה:ביזיתה את צה"ל והכפשתה את המדינה,קח אחריות ולך הביתה.אומרים לי:אבל הוא אלוף עם הרבה זכויות..אני אומר:זה נכון והוא לא היחידי שמשרת וששירת את המדינה,הוא לא עשה זאת בחינם והמדינה דאגה לו יפה:רכב צמוד,לשכה,יועצים ומזכירות,ת"ש בשמים,משכורת שמנה,הנאה מהמעמד,עשייה מעניינת ועוד.אז שישמרו לו את זכויות הפנסיה,יסדרו לו ג'וב באיזו חברה ממשלתית או ציבורית וגם זכה בשם עולמי - כי בכל מקום יצטטוהו שונאינו.
נחום 07/05/2016 18:35 מסכים עם כל מילה שלך על דברי האלוף המקוממים כל יהודי
מסכים עם כל מילה שלך על דברי האלוף המקוממים כל יהודי
32 מ. 06/05/2016 16:07 רק אומה אחת מייחלת להשמדתינו - והם המוסלמים למיניהם
לא פגשתי ערבי שכואב לו שקורה פיגוע כאן או רצח כל שהוא. תמיד התגובה צוננת. כל המוסלמים מצווים בתורתם (ע"פ הזיופים שלהם) להשמיד אותנו - הם רק מחכים להזמנות. הדברים הללו נאמרים אצלם מעל כל במה אפשרית בגלוי ללא בקשת סליחה והצטדקות. די!!! להסתה נגדנו. אין אחד שחושב לרצוח את הערבים כמו הגרמנים.... ואצלם אין אחד שלא...
31 דויטשלאד 06/05/2016 11:44 זה בדיוק פארפלוכטע יודען (ל"ת)
30 דוד 06/05/2016 08:52 הוא צריך ללכת הביתה. נקודה.
מפחיד בידי מי אנחנו מפקידים את חיי ילדינו החיילים. כנראה של צריך הרבה שכל כדי להיות קצין גבוהה. מפחיד. מפחיד. מפחיד.
29 שקרים ודמגוגיה 06/05/2016 06:33 נאסראללה מעורר בי חרדות כי דובר אמת - צהל משקר ! (ל"ת)
28 ייאי 05/05/2016 18:33 שהרי כולנו חכמים - כך משננים לנו הורינו מיום הוולדנו.הע
שהרי כולנו חכמים - כך משננים לנו הורינו מיום הוולדנו.הערבים הם טיפשים - כך משכנעים אנו את עצמנו עשרות שנים.הנה אנו מוציאים מתוכנו את "בחירי בנינו" - ואנו העם הנבחר,הלא כן? אז בוודאי המצויינים בתבל ;והנה והם בוקים לתפארת.אפרופו יום השואה:לאלוף גולן יש עץ לתפארת להתלות בו:ראש ממשלתנו נתניהו,שבדברי ההבל שלו על הקשר של אל-חוסייני והיטלר הוציא את היטלר במשתמע "כתינוק שנשבה".."נתניהו אמר בנאומו בקונגרס הציוני כי היטלר לא התכוון לחסל את היהודים אלא לגרשם, וכי המופתי אל-חוסייני הוא ששתל במוחו את רעיון ההשמדה." כמובן שאחרי זה באו האמירות:לא התכוונתי,לא הבנתם אותי,..מעניין שהמנהיגים הערבים "הטיפשים" לא נופלים ב"זוטות" שכאלה.אז למה המנהיגים שלנו כה דפוקים? כי אנחנו הדפוקים והם באים מתוכנו ומטופחים על ידנו.
27 ייאי 05/05/2016 15:45 קנדה: פלסטינים עושים שימוש בדברי האלוף גולן על נאציזם ב
קנדה: פלסטינים עושים שימוש בדברי האלוף גולן על נאציזם בישראל.פלסתיני:"פעילים למען ישראל מאשימים אותנו באנטישמיות בעוד שאלוף בצה"ל משווה את ישראל לגרמניה בשנות השלושים". http://www.cijnews.com/he/?p=23213 וזה חברים היה כל כך צפוי וזו רק ההתחלה ודבריו ישמשו את אויבי ישראל בבחינת "האקדח המעשן".עתה טוען גולן "לא לזה התכוונתי" = הבריחה מאחריות.גולן,אם לא לזה התכוונתה,אך לשמאלנים וימנים היה ברור שלזה התכוונתה,אז יש מספר אפשרויות:כולנו טיפשים שאינם מבינים את החכם,או שאתה הטיפש שאין לו שמץ של מושג בכישורי-חיים בסיסיים,או שאתה פחדן שאינו מוכן לעמוד מאחורי דבריו.התוצאה בכל האפשרויות זהה:ביזיתה את צה"ל והכפשתה את המדינה,קח אחריות ולך הביתה.
26 YL 05/05/2016 15:10 אן ספק שרת המשפטים מחרחרת מלחמה
יש תחרות קשה בבית היהודי מי זורק יותר רימונים חיים על הערבים התוצאה ידועה מראש עוד קורבנות במלחמה שלא תשנה דבר
ראיס-פוטין-טיל 400S 14/05/2016 21:21 rdogan said Shaked's mentality was like Hitler's
שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו. Bombing of Gaza children-gives me " " o r g a s mmmmuss…." "איילת שקד פרסמה בפייסבוק קריאה -לרצח עם הפלסטיני. "כולל קשישיה ונשיה, עריה וכפריה, רכושה ותשתיותיה." היא גם קראה לטבח של אמהות הפלסטיניות,
25 יהודי פשוט 05/05/2016 11:53 גנבים
השתלטתם על מדינה לא שלכם על חשבון אחרים ואתם עוד מקללים אותם הרצחת וגם ירשת??? תתארו לכם שסין תדרוש חלקים מיפן כי לפני 3000 שנה שלטה שם השתגעתם!!!!!!! וגם אם אתם מגיעים מצד התורה שכתוב שארץ ישראל שייכת ליהודים הלא הצדיקים הגדולים ביותר אמרו שאסור לכבוש בכוח למשל החזון איש והרב מבריסק ועוד. תכלס תפסיקו להיות הדיוטים תתחילו לחשוב לעומק על כל דבר
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:15 אמר מ-ו-ח-מ-ד: ירושלים ליהודים-ירושלים ליהודים
נכתב בקוראן גם:תנ"ך הוא אורים ותומים (סורה2 פסוק 81). סורה 7 פסוק 132: ארץ ישראל על שתי גדותיה שייכת לעם ישראל.
צודק הגנב הזה 06/05/2016 10:46 בספר תהילים כתוב שזאת ארץ השייכת ללאומים אחרים
אל שבורא העולם לקח את הארץ הקדושה ועשה עם עם ישראל תנאי, אם תשמרו את מצוות התורה תקבלו את ארץ ישראל אפילו שהיא מאוכלסת בכל מיני עמים אחרים.ככתוב ויתן להם ארצות גויים ולאומים... בעבור ישמרו חוקותיו ותורותיו ינצורו, הללוי-ה
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:17 ידיעת פלסטינאים בקוראן סלקטיבית כמו של מנהיגי ישראל ד'
סורה 7 פסוק 132: ארץ ישראל על שתי גדותיה שייכת לעם ישראל. שאלו אנשי דאעש מדוע לא תקפו את ישראל בזמן מבצע צוק איתן בקיץ 2014
24 לרפי השכל שהאמת לא ב 05/05/2016 11:38 אני יסביר לכם למה הוא כן צודק
הימין שפועל נגד האויב דומה לנאצים וההשוואה של השמאל מאוד משכילה ומדויקת: משום שזה מאוד דומה: גם בגרמניה היהודים רצחו מידי יום גרמנים. גם בגרמניה היהודים עשו לינץ' בכל גרמני שהעיז להתקרב לשכונה שלהם. גם שם היהודים רצו לזרוק את כל הגרמנים לים. גם בגרמניה היהודים היללו וקראו שמות רחובות על שם מי שרצח תינוקות גרמניים או הידר לרצוח משפחה שלמה בשנתה. גם בגרמניה לפני שהנאצים התקוממו, היהודים עשו הכל כדי לזרוק טילים ופצצות על אזרחים גרמניים. כן גם שם, היהודים עסקו והטיפו בלי סוף שצריך לרצוח כמה שיותר גרמנים.לכן ההשוואה של סגן הרמטכל במקומה שהרי שבשני המקרים העם קם והתגונן מפני היהודים הרוצחים הנתעבים והברברים בדיוק כמו שפה הימין הוא היחיד עם השכל הבריא שלא מגיש את הצוואר לשחיטה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:18 אכן-אני יסביר לכם... (ל"ת)
מישהו 05/05/2016 16:51 חזק!!!!!!! (ל"ת)
יש ר א לי 05/05/2016 13:29 בסדר, אך זה מצדיק את הימין ההזוי בישראל?
יש בישראל טרור יהודי, תשאל את בכירי וראשי השב"כ. תתייחס לזה! תופעות כמו לה פמילייה ותומכי כהנ"א למיניהם מקובלות עליך? שמעת על יהודי ששרף ערבי ורק בגלל היותו ערבי? זה קרה לא מזמן פה במדינת היהודים. תתייחס לזה אדון שאינו רפה שכל כמוני.
מאיפה לקחו טילים? 05/05/2016 13:29 טילים (ל"ת)
23 ישראל ל י 05/05/2016 11:38 צודק אך התבטא בצורה קלוקלת, הסבר:
האלוף היה צריך להיות יותר ספציפי ומבין, לאמקבל את אופן אמירת הדברים, אך אם היה אומר שחובה על צה"ל והעם להיות מוסריים ולהיאבק בגזענות גם בקרבינו הייתי מצדיע לו. למשל: קבוצות ימין שמתנכלות לכל ערבי זה לא דבר קיים במדינה? מה עם תומכי כהנא? לה פמילייה, נערי הגבעות ודומיהם? שכחתם ששרפו ערבי רק בגלל היותו ערבי? ועשו זאת 3 יהודים (אגב, חובשי כיפה...), ומה עם המשפחה האומללה שנשרפה כשזרקו לביתם בקבוק תבערה? ומי עשה זאת? יהודי. לפני מספר חודשים הייתי במסע בפולין, בין היתר באושוויץ בירקנאו שם היה אבי שאיבד את כל משפחתו, באחת השיחות אמרתי שחובה עלינו להשגיח שלא יקרה עוד כדבר הזה וחובה שנדאג שלא יהיו כאלה בקרבינו, מי שחטף ושרף את הנער הערבי הוא בעיני כמו גרמני נאצי ששרף יהודי.
הולך ומחמירמ ההלשנות 08/05/2016 13:10 מה מצב ההלשנות עי השמאל
הקיצוני על חיילי צהל
22 יסר 05/05/2016 11:36 במה הוא שונה מהחייל שירה במחבל?
שיפשוט את מדיו ואז יוציא את כל הרפש מהפה
ראיס-פוטין-טיל 400S 11/05/2016 20:21 אני מגנה את גולן על הרפש שהדגים -של 30% נגועי "זיקה" (ל"ת)
21 אנונימי 05/05/2016 10:35 גני תקווה
קלות דעת הנובעת משנאה עצמית חולנית. דברי הדמגוגיה ההזויים, הם חץ מורעל בגופה של המדינה ועוד ישמשו את האנטישמים, ויורשי הנאצים להבאשת ריחה של המדינה. דברי ההבהרה הבהולים שפירסם, הם עדות לחוסר האחריות שהוא גילה כמפקד בכיר בצה"ל. הוא לא גדעון לוי ולא יגאל סרנה. הוא סגן הרמטכ"ל. האם הוא ראוי לפקד על חיילים?
20 אחד מהעם 05/05/2016 10:33 זילות השואה - BDS ודומיהם מרוצים מאוד (ל"ת)
19 צדק 05/05/2016 10:28 אני ימני ולא רואה שגיאה כאן
אני מבין כל מילה שלו. העם שלנו הפך להיות הכי גזעני, הכי שונא שונים והכי תוקפני מילולית כלפי שכן. כל יום אני שומע מאנשים סביבי, ברדיו, בטלויזיה מילים הבאים: גוים, זו ארץ רק ליהודים, אתה יהודי?, אתה יהודי לפי הלכה? מה רמת הכשרות היהודית שלך? שומעים את זה בכל מקום ויותר גרוע מאנשי דת באופן קיצוני מאוד. לפעמים אני כו נגעל מכל מה שנעשה כאן שמתחיל להתבייש באותם 6 מיליונים שהלכו לעולמם ולא חינוכו עם דם שלהם את דורות הבאים שלהם. גועל נפש מה שקורה במדינה, ברדיו, טלויזיה, אצל אנשי דת. מגעיל בטירוף.
18 רועי 05/05/2016 10:21 צודק מאה אחוז! ימנים, תתביישו (ל"ת)
17 דורית 05/05/2016 09:59 הצבא הפך לעמוד הענן של המדינה הזו - כבוד לרמטכ"ל וסגנו (ל"ת)
16 ? 05/05/2016 09:54 מוסריות ושואה
כמעט שאין ויכוח על כך שצה"ל צריך להיות צבא מוסרי. אבל את זה צריך להדגיש דווקא ביום השואה? יש מקום להשוואה בכלל, על תכנון שיטתי של רצח המוני לעומת טעויות שיתכן ונעשות לעתים? בתור סגן רמטכ"ל "תרביץ" חינוך היכן שצריך מתוך הבנה לחייל שתועה [כן, ב ת', לא טעיתי] , גם אתה היית פעם חייל פשוט. אני מצטערת לומר שסגן הרמטכ"ל גילה פה טיפשות גמורה. חבל שציפי לבני ממהרת להתחבר לזהבה גלאון. חשבתי שהיא יותר חכמה.
15 איריס 05/05/2016 09:45 עיתוי מחורבן וטקסט הזוי שישמש את ה-BDS (ל"ת)
א 05/05/2016 10:37 עיתוי מצוין ואין שום קשר ל-BDS אפילו להיפך
האלוף כנראה התכוון לימין הקיצוני. כדי שאוכל לגמרי להזדהות עם הקסט, אני הייתי מוסיף לזה גם את השמאל הקיצוני, בשני המקרים הדגש על "קיצוני". מבחינתי (מותר לא להסכים), דין להב"ה צריך להיות כדין בצלם ושוברים שתיקה והפוך. שתי התופעות האלה הן אנטי ישראליות ואנטי ציוניות במהות. BDS היא תנועה אנטישמית, שממש לא חייבת להתעמק בעובדות כדי להפיץ שנאה עלינו. דבר אחרון שהם מחפשים זה לצטט קצין ישראלי ולהתבסס על דבריו (לא כל יום...), לכן לא רואה שום קשר ל-BDS. ולא צריך לתרץ את החרא שקורה אצלנו כנסיון הלחימה ב-BDS - צריך לנקות את החרא.
14 פרוטוקול של זקני ציו 05/05/2016 09:43 רפה שכל שהפליל במכתב שקרי אחד את כל חייליו (ל"ת)
13 ייאי 05/05/2016 09:41 האנלוגיה של גולן,טרום השואה בגרמניה=ישראל 2016,בעובדות
ההסטוריות אינה נכונה והיא רק היסטרית.היא גורמת לזילות השואה וומשמשת עוד מקור ציטוט לאויבי ישראל.הנה:"כי אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה, ומציאת עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016", אמר גולן בדבריו."ה"מציאת עדות להם כאן" - הן ארבעת המלים שהרסו את כל הדברים הנכוחים שהוא אמר.כלל וכלל היה אסור לו לכרוך הא (אנרכיסטים מימין ומשמאל) בההוא (גרמניה משנת 1933).באנרכיסטים שבתוכנו חובה לטפל בכל האמצעים ובנחישות ואת הגלאקסיה האחרת,השואה, לא לערב בכך.במקום את ה "עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016" היה צריך לומר:"עדות להם כאן באנטישמיות בעולם בשנת 2016".גולן,אמץ את אמרות חז"ל:חכמים הזהרו בדבריכם! וסייג לחוכמה – שתיקה!
12 לא להתכחש לקיים 05/05/2016 09:39 ציין את המצב כפי שהוא (ל"ת)
11 במקום לגרש כמו בחו"ל 05/05/2016 09:34 צודר הורסים בתים מול טלוויזה כמו ברברים (ל"ת)
10 הצהרות ימין קיצון 05/05/2016 09:32 עם עיוור שקד ובנט מסוכנים מאוד (ל"ת)
9 עיוורון עצמי 05/05/2016 09:32 גועל נפש שיש לנו שר חינוך ימין קיצון (ל"ת)
8 אגו גדול מאוד 05/05/2016 09:31 כל הכבוד חוסר יכולת התבוננות עצמית אצלנו (ל"ת)
7 לגמרי צודק 05/05/2016 09:31 כל הכבוד בנט ושקד מסוכנים מאוד (ל"ת)
6 ערן 05/05/2016 09:29 זהבה גלאון זה שמאל קיצוני
השאלה היא למה התגובה הראשונה שמפורסמת בקשר לדברים היא של זהבה גלאון? מרץ זאת מפלגה קיצונית, בקצה השמאלי של הכנסת, יש להם 5 מנדטים. היא צריכה להופיע בסוף, בשוליים, כיאה לדעותיהם של אנשים הזויים שמייצגים מיעוט הזוי.
5 עירית 05/05/2016 09:20 צודק לגמרי אבל עיתוי הנאום גרוע
יום השואה צריך להיות מוקדש לזכר היהודים שנספו.נקודה. את כל חשבונות הנפש יעשה ב364 הימים הנותרים ושיתחיל במעברי גבול אנושיים לעובדים הערבים שעובדים בישראל. בושה. בשביל 300 מליון אפשר לקבל צלם אנוש שלנו
יוסי 05/05/2016 09:47 הוא השווה אותנו למה שקרה לפני 70שנה???
בפולין מ3500000 יהודים נשארו 60000 בחיים. ביד ושם נמצאים 850~(בוואריאציות שונות) שמות משפחה כשלי. אז איזה תהליך הוא מזהה כאן ועכשיו שדומה לאז?! במה הוא צודק גם בשאר ימיי השנה? הוא פשוט לא חשב מה שהוא מדבר, ואם חשב מקומו בפנסיה.
צדק 05/05/2016 10:32 עם כל שינאת חינם שיש היום
יש סיכוי שזה שקרה בגרמניה יחזור אצלנו. אני ממש שומע מילים של מוות/גירוש/השפלה מצד הרבה אנשים, במיוחד אנשי דת. אני שייך לעם יהודי. אני לא שייך לעם היחיד והטוב בעולם. אני קודם כל בן אדם
אדם לא בן אדם 06/05/2016 10:50 פה רק יהודים
לא שומרים תורה , לא עם נבחר ומיוחד , לא ארץ ישראל , סע למינכן , סע לטורונטו .
4 מ 05/05/2016 09:19 רמטכל הוא כבר לא יהיה. כי אמר את האמת (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 14/05/2016 21:09 כמה כאלה עוד נשארו? הרוב הם טוכס-לאייקרס וJES-MENS
קראו מכתביו של אורי מילשטיין על דה-גנרלים כמו ברק-רבין-עזר-מאיר פעילקה-שלטיאל-דיינציק של חורבן השלישי...וגם "גנדי" האנס כמובן.
3 יוסי 05/05/2016 09:06 זה לא אומץ ולא הגזמה זה פשוט טימטום.
כנראה שבעניין הזה הוא לא יודע מה הוא מדבר. מחר כל ה"אוהבי ישראל" ידקלמו אותו, והבהרות שלו כבר שייכות לפח זבל. מאנשים כאלו לפחות הייתי מצפה מחשבה תחילה לפני פטפוטים דביליים.
2 ניצול שואה 05/05/2016 08:36 הוריד הפגזה כבדה על כוחותינו ועל כך עליו ללכת הביתה
מפקדי צהל ביקרו באושוויץ היו ביד ושם שמעו הרצאות על השואה והקצין הזה לא למד דבר. אין מקום לשום קשר ולשום השוואה למה שקרה באירופה
ראיס-פוטין-טיל 400S 14/05/2016 21:05 כניצול השואה אני מזדהה עם גולן.נאום עבור אינטלקטואלים.
למה ביבי הכשיל את חוק הפסקת ההפלרה ולכן הוא האחראי הראשי. זהירות ! פלואוריד במי השתיה כתוסף למי השתיה נתגלה דווקא במחנות ההשמדה של הנאצים. ובקיצור מה שהם גילו: שהוספת פלואוריד למי השתיה גורמת לאסירים להיות נטולי רצונות, נטולי יצר הישרדות ובקיצור זומבים מהלכים חסרי יכולת להתנגד (מי לא ראה את התמונות של אנשים עומדים בתור לתאי הגזים? עכשיו אתם יודעים למה ). לפלואוריד יש שלל של תופעות והשלכות חמורות על בריאות האדם
חיים 05/05/2016 11:08 כמה שמאלנים עוד נותרו בצהל?
צודק בהחלט - ומה שיותר מהר.
1 dan1948 05/05/2016 08:25 זה אותו ניצן שהזמין הליקופטר צבאי לביקור ניחומים בחדרה
לפני מספר שנים פורסם שאלוף פיקוד צפון יאיר ניצן העסיק קבוצת ענק של אנשים ומשאבים למען נוחיותו , הליקופטר של חיל האויר עם צוותי הנחתה נחתו במגרש כדורגל בחדרה לא לפני שוידאו שכל פעילות ספורטיבית בטלה אני כאזרח תמה על שיקול הדעת של האלוף הזה הפרויקט של ההטסה שלו מצפת לחדרה עלה למשלם המיסים אולי מיליון שקלים בקירוב. מה ניתן לעשות עם מיליון שקלים שנזרקו לפח ,,,,,,
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש