21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פוסט של עירית לינור בעניין הנערים בראיון לרפי רשף שורף כעת את הרשת: "לבי התמלא אהבת ישראל" - הנה הקטע

 |  86
שמחה או בושה?
Share
תקרית הראיון ברפי רשף שהופרע ע"י הנערים לא יורדת מהכותרות. פוסט שכתבה העיתונאית עירית לינור שורף כעת את הרשת על אלפי לייקים ושיתופים. לינור כתבה שהיא אישית "נקרעה מצחוק" ושמחה למראה הילדים בסרטון, והשוותה זאת למקרה דומה שארע ב-1998 בבית שאן, רק שאז לא בוצע שיימינג (אולי כי לא היה איפה) ולהפך - דוד ויצטום, שסיקר שם אירוע בעבור הערוץ הראשון, אמר שההמולה מבטאת שמחה ולכן מעביר את המיקרופון לקהל.


וכך היא כותבת: "בשנת 1998 נשלח לבית שאן כתב הערוץ הראשון, דוד ויצטום, לסקר את הבחירות לרשויות המקומיות. ויצטום, צ'לן מחונן, בוגר בית הספר הריאלי, בעל תארים אקדמיים מאוניברסיטת אוקספורד למשל, מצא את עצמו בין כמה בית שאנים צוהלים שרקדו מאחוריו, קראו קריאות שמחה, שרו לו "דוד מלך ישראל" וגרמו לחיים יבין באולפן לשחרר בין היתר את ההערה: "הויצטומים נתקעו בתוך בית שאן". ויצטום, מצידו, לא נראה תקוע דווקא, אלא מבסוט מן היסוד. הוא נחפז לדווח ליבין כי "ההמולה הזאת מבטאת שמחה", וכשגברה שירת הקהל הודיע בעליצות: "כמו שאמר פעם נחמיה בן אברהם - אני מעביר את המיקרופון לקהל", מחייך מאוזן לאוזן, כמי שיודע איפה הכיף."

"כמעט 20 שנה אחר כך, עמד הפקח פנחס ג'ינו על חוף הכנרת ההומה והתראיין לרפי רשף כשמלפניו מאחוריו ומכל צדדיו כמה נופשים צעירים ושמחים, שחיללו את מצוות "של כפכפיך מעל רגליך כי הראיון לרפי רשף קדוש הוא", ועשו מה שקוראים שמייח, עם פרצופים למצלמות, ד"שים לאמא ושירת "עם ישראל חי" - ובכך הביעו דעת נעורים בריאה לגבי חשיבותו של ראיון לתכנית אקטואליה ונא להתנהג בהתאם"."רשף נראה כאילו נטבל באגן חומץ, הפקח ג'ינו יפה התואר נראה בלתי מתרגש בעליל, החבר'ה מאחוריו נראו שכיף להם ואני כמעט התעלפתי מצחוק, ולבי התמלא אהבת ישראל.
הקישור לויצטום בבית שאן נמצא בתגובה הראשונה, להנאת הקהל. ובנות - אל תהיו פראייריות: אם ג'ינו רווק - נא להתחתן איתו בהקדם. ויצטום המתוק כבר תפוס. הנופשים הצוהלים ברקע נראים לי עוד צעירים, אז חכו שיגדלו. ומי שלא יכול לעמוד בקצת שמחת חיים - נו, גם לזה עוד ימצאו תרופה".הנה הפוסט עצמו:

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

86 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 חזי 04/05/2016 10:55 אני מסכים עם הגישה שלה
שמחת נעורים אותנטית מול פלצנות של המנחים באולפן.אני בעד שמחת נעורים.שיקנאו הפלצנים.
49 אריק 03/05/2016 00:14 עירית לינור ירדה מהפסים או מה ? (ל"ת)
שובב 04/05/2016 14:15 היא בסדר גמור. אתה הטמבל (ל"ת)
48 לעומת השמאל השונא 01/05/2016 12:27 לינור צודקת, הנערים אוהבי ישראל (ל"ת)
47 לבן 30/04/2016 11:47 ערסים
מעניין למה רק ערסים מתנהגים ככה
46 משה 29/04/2016 01:02 לא נעים, אך הם "בבונים", וגם אהבת ישראל לא יכולה להסתיר
התנהגות דוחה, אין לקבל זאת בשם אהבת ישראל, ממש לאץ יש כאן בעיית חינוך קשה
יאצק 01/05/2016 09:29 זה מה שיש -חביבי האליטיסט.... (ל"ת)
בבון 30/04/2016 09:01 למשה בבון בכיר
אתה טיפש ברמות על - ילדים משובת נעורים כשהיינו בגילם עשינו אותם שטויות .....בתנועת הנוער ואף יותר .....ה"בבונים " האלה עוד שנה שנתיים הולכים לגולני לגבעתי לצנחנים לשמור על בבון כמוך אדון משה .
45 המדריך יצא גבר 28/04/2016 21:17 אתם מסתכלים על האדם הלא נכון בתמונה (ל"ת)
44 עמית 28/04/2016 16:14 נו אז מה הפמיניסטית הפתטית הזאת רוצה ? שקל ?
חינוך הבבונים בכל מקרה צריך לבא על חשבון תקציב הוועדה(הפלצה) לקידום מעמד האישה .
43 חיים 28/04/2016 14:51 עירית את אדם עם המון אהבת אדם תבורכי ושכמותך (ל"ת)
42 ranr 28/04/2016 14:38 הפקח ג'ינו פשוט נחת בכוכב הקופים. זה לא היה כאן בכלל.
אמנם היה דמיון נופי מסויים לחלקי ארץ ישראל אבל מכמות הלכלוך ומפרצופי המקומיים שהקיפו את הפקח, ברור שמדובר בכוכב אחר. בנושא אחר, חוש ההומור של הגברת עירית לינור מקורי ללא ספק ושונה מאד מחוש ההומור של רפי רשף, ג'ינו, אשתי ועוד כמה מאות אלפי שלומי אמוני ישראל. נאחל לגברת החלמה מלאה ובריאות שלמה ובא לציון גואל.
41 בבון 28/04/2016 14:10 למי אתה קורה בבונים?
את ההורים שלך העיפו בבעיטה מאירופה כי הם התנהגו שם כמו בבונים.
40 אהרוני 28/04/2016 13:39 רפי רפש. (ל"ת)
39 בבון לשעבר 28/04/2016 13:24 באירופה לעולם לא תראו בבונים וערסים כאלה
חוץ מערבים ואנשים ממדינות אפריקה
יהודי 30/04/2016 06:43 ומי חיסל 6 מיליון בבונים?
באירופה הבבונים הולכים לקונצרט ומשמידים בנחת מיליוני יהודונים בבונים. שים קצת מוסיקה כשהמשרפות עובדות
38 גוטרמן עניתה 28/04/2016 12:09 מה רע ב- עם ישראל , עם ישראל, עם ישראל חי ???
לא כולנו עגומים כמו רפי רשף, כרגיל - עירית לינור צודקת ו...עם ישראל חי ומבלה טוב
רפי פ 28/04/2016 15:02 אולי להחליף את השם
אז כך נראה כל עם חי?
37 כוכב הקופים 28/04/2016 11:13 האשה לא חוותה אורגזמה מעולם
עירית עירית עד מתי תשמיעי את הגיגיך החולניים? הרי לשנינו ברור עוד מימי חצרות בית הספר בהרצליה או ברמת השרון שלא חווית צעקת אמת. ואת באמת חושבת שריגושייך יגיעו מיערות הבבונים שעטו עלינו לכלותנו. תל אביב הקיאה אותך מתוכה ולא להפך .תרימי טלפון לאראל סגל ממלכת הקופים אני בטוח שיוכל להשחיל אותך לפאנל הפסיכוטי שלו. ובהקשר לזעקה החסרה אני בטוח שמספר בבונים חסרי השכלה יעשו את העבודה כי הרי הוכחנו מה שלא בא עם המוח בא עם הכוח.
שמאלנים עצובים 01/05/2016 12:30 ומי הבעל האחראי? אלון בן דוד, שמאלן מוצהר
אגב הפאנל בערוץ 20 אינטליגנטי להפליא ועם פאנצ'ים לא פחות חדים מאשר מקהלת הבבונים בשמאל ששרה 24/7 בטלויזיה וברדיו.
צ'יטה הקוף של טרזן 28/04/2016 13:06 תגובה אופיינית של שמאלן מתוחכם עאלק (ל"ת)
36 אורי 28/04/2016 09:58 עירית לינור העתונאית השפויה בתקשורת.
מהבודדות בתקשורת הישראלית שאומרת דעתה גם אם זה מנוגד " לבון טון " , הסוחף של התקשורת הישראלית. תמשיכי יקירתי העם איתך. בראוו !!
35 רנדימי 28/04/2016 09:34 לינור פופוליסטית חסרת הבנה מה זה שמחה
לא שומע אותה בגלצ וב 20. ישר עובר תחנה
34 לינ 28/04/2016 09:28 למה הגברת לא גרה בבית שאן? (ל"ת)
33 שונא לקקנים 28/04/2016 09:17 עוד לקקנית של הבבונים (ל"ת)
שרון ב 28/04/2016 11:37 32
אתה שונא בבונים, כמוך. אתה הבבון הכי בבון שיכול להיות בבון. הרבה יותר.
32 זוית אחרת המקום לעג 28/04/2016 03:07 האם גם אני התנהגתי כך בצעירותי העצובה
מבין את המנטליות וחבל שאין בחייהם מבוגר אחראי דיילמד אותם גבולות להתנהגות אנוש.זו מכה אנושה להם ולכל המיגזר.יש גבול"
31 רן 28/04/2016 01:17 כל הכבוד לעירית מביאה קול שפוי ושנון לתקשורת (ל"ת)
30 יעקב 27/04/2016 22:38 מי הסתומה הזאת? שהוא יהיה החתן שלה (ל"ת)
29 תבינו בבחירות הבאות. 27/04/2016 17:20 תמשיכו עם ה"בבונים של הליכוד" לא למדתם כלום (ל"ת)
אירופאי תרבותי 29/04/2016 23:42 ל - 29.טעות
אתם מצביעים לליכוד לא כי קוראים לכם בבונים. אתם מצביעים לליכוד כי אתם בבונים. וכי אם נספר לכם שאתם גאונים,תרבותיים ומלח הארץ - אז תצביעו לשמאל ? את הלוקסוס להגיד לכם ולהזכיר לכם יום יום שאתם בבונים - את זה לא תיקחו לנו. וכי מה נותר לנו כבר.....
שרון ב 28/04/2016 09:50 29-תבינו
תבין אתה: בבחירות הבאות שוב תפסיד, כי אתה לא למדת דבר. באשר לבבונים - כדאי שתביט במראה. אתה פשוט בבון עם קרניים וגזען.
בבחירות הבאות 40 מינ 28/04/2016 13:15 הכוונה לשמאלנים הגזענים שלא הבינו שזה רק מחזק את הימין (ל"ת)
28 אלי 27/04/2016 17:10 להיות מתאים למצב
הפקח היה מעולה נחמד ורגוע הילדים שמחים ומצחיקים רק רפי רשף לא יודע להתאים עצמו למצב ונראה כאילו חוקר פיגוע או לוויה של סלבדרק ובכללית תמיד נראה בוק וכל רואי השחורות תמיד יהיו נגד גם למצבי שמחה
27 han543 27/04/2016 16:51 חינוך בשקל.
די ליפות את הדוחה.די לשקר ולעוות בשל פופולריים. הנוער בהם צפינו בתוכניות של רשף.נהג בעליבות. סוג של ריקבון אנושי.עד טימטום מוחלט. וזה מה הטלוויזיה מייצרת כיום העיקר להיות מפורסם עד כדי ריסוק מחשבתי.צריך להיות מודאג שכך הנוער מתחנך במחוזותיכן.הם בוודאי לא אשמים אלא הם תוצר של של הזנחה רבת שנים של מקבלי ההחלטות. אם נוער מרחביה בירושלים היה נוהג כך.כבר היו מפטרים את מנהל מחלקת החינוך בעיריית ירושלים. אבל טבריה.חצור ועוד זה נורמלי שהנוער נוהג כך.בושה.
ddd 28/04/2016 01:11 ל- 27 אתה צודק הכי אמיתי - להשאיר את הנוער למטה........
אין עליך אתה צודק , העיוות במערכת החינוך זועק, הנוער המתנהג כך הוא תוצר לקוי של חשיבה לקויה, זה להשאיר אותם נמוך, כי צריכים נהגים, טבחים, זבלנים, מי יעשה את זה ? בנט?
26 מישהי מהתעשייה 27/04/2016 16:29 זה היחס שהצעירים מראים לטלויזיה וזה מלמד הרבה (חפיפית ו (ל"ת)
שרון ב 27/04/2016 17:50 26-לתעשייה
התקשורת הרוויחה את העוינות והטינה כלפי ביושר רב. בעצם, זה ממש מפתיע שאין התפרצות כלפי התקשורת, האלימה, החד-צדדית העוינות, הבלתי הגונה בעליל. זו בושה שיש לנו תקשורת כזאת. וזו ממש לא הכללה ("תקשורת").
25 דודי 27/04/2016 16:13 הבבונים האלה מצביעי הימין אומרים שהם אוהבים את המדינה
אך למעשה הם שונאים את המדינה. מי שאוהב באמת את המדינה שלו לא משאיר אחריו הרים של אשפה בל מקום שהם מגיעים אליו.
יוסי 28/04/2016 01:15 גזען רק כלפי ערבים אסור שתיהיה גזענות? (ל"ת)
שרון ב 27/04/2016 17:51 דודי - בבון מצוי
כדאי שתביט במראה. גזען קטן ומסכן.
24 עירית לינור 27/04/2016 15:45 השפויה היחידה פה? איזה אומה רצינית
צריך לצאת ולרקוד ברחובות ריקודים חסידיים עם כיפות ופאות וציציות ולשיר שירי תורה ותודה לאלוהים. אז זה היה נתפס כנוער איכותי מלח הארץ ... החזות שלהם גרמה לסטיגמה. לא רואה שום בעיה עם הפרצופים שהנער עשה . בגיל 18 המסכן ילך לצבא ילבש מדים ויתגייס לגולני וגבעתי אז כולם יגידו איזה ממי הוא. מדינה של גזענות וצביעות . הפריעו לצפונבון רפי רשף אל תדאגו, גם הצפונבונים הם עם של בבונים . הם אפילו יותר גרועים מסיתים ומפגינים באיצטלה של טובת העם. אם צריך לבחור בין רשף ויחימוביץ ולפיד עדיף כבר הנער הלא מזיק הזה בהמות זה הצפונבונים שתפשו חזקה על הכל
23 מונקה 27/04/2016 15:34 יהייה יפה לך עירית
מאז שהגברת עובדת בערוץ 20 היא התקרנפה, בקרוב יצמח לה קרן במקום האף.
שרון ב 27/04/2016 17:54 23-מונקה
תודה/י היה נוח לך לו עבדה בגלי צה"ל. צפון-בונים חמודים הפועלים בגלוי נגד צה"ל והמדינה.
22 יינון 27/04/2016 15:28 גם את ברוטוס ?
הבעיה שבחו''ל הם עושים אותו הדבר "יאללה בלאגן", תזכרו מה עשו אוהדי בית''ר בשרלרואה בבלגיה, זרקו חזיזים, הצדיעו במועל יד, הרביצו, שרפו ומה לא ואח"כ אנחנו מתבכיינים שכולם אנטישמים
שרון ב 27/04/2016 17:55 יינון
ראו מי מדבר. אתה לבטח אוהד הפועל ת-א עם שירי הנאצה הנאצים ומחלת הסרטן.
21 JOUCA 27/04/2016 15:22 הבעת דעה לגיטימית
גם לעירית לינור הלא שמאלנית, מותר להביע דעה. תאהבו אותה או תשנאו, אני מבין שהתרגלתם שהתקשורת כולה שמאלנית. אז"ש.
20 גל 27/04/2016 15:08 העיקר שתקבל תלושים לחג. אין קשר בין מעט הצ׳חצ׳חים בכנרת
לבין הנוער כולו או ישראליות או ציונות, אבל כשבוס הפרובוקציה דורש, מקיימים
19 עמית 27/04/2016 14:47 עירית לינור מאחל לבת שלך חתן כזה (ל"ת)
נבזה 27/04/2016 15:47 מה היא עשתה לך? אולי מדובר בבחור נשמה טובה
שיושיט עזרה כשצריך שיתמוך בחבר מסכן ויתגייס לצבא ויתן את נפשו או יפגע חלילה. אין לך מונופול פה על שום דבר לא על ההתנהגות ולא על החכמה . טול קורה מבין עיניך הנזק במילים שלך ההתנשאות והיהירות גרועים מכמה פרצופים שעשה נער מול מצלמה. לפחות רואים מי הוא . אבל אתה בטח נחש ערמומי בעור כבש
מאחלת לך שתעלה את ה- 27/04/2016 15:28 אי קיו שלך. אופס, זה לא ניתן אחרי גיל 3. (ל"ת)
18 לחשוב שאנחנו אירופה 27/04/2016 14:38 אנחנו מזרח תיכוניים כמו הערבים (ל"ת)
דבר בשם עצמך. 27/04/2016 15:29 בגוף יחיד. (ל"ת)
17 יאיר 27/04/2016 14:36 עירית לינור
אצל עירית לינור להיות לעומתית זאת אידיאולוגיה ומטרה. העיקר לקבל תשומת לב. אין פלא שהיא התמלאה שמחה למראה חרפת ההתנהגות של הנוער המגעיל והחוצפן שהפריע לראיון.
ומה אתה? עצוב, עצבן 27/04/2016 15:36 או תמים. אם הם לא היו מפריעים איך היה רייטינג (ל"ת)
ארז 27/04/2016 14:52 ליאיר למה זה מפריע לך למה הנוער מגעיל בעיניך למה למה (ל"ת)
16 משה 27/04/2016 14:17 כובע אדום בבון חסר מוח.
בצבא כבר יישרו לו את הכובע.
ארז 27/04/2016 14:54 למשה בגלל הכובע האדום מה זה שייך לבבון מה הבעיה שלך (ל"ת)
15 יעל 27/04/2016 14:04 גברת לינור, אני מאושר מכך שאת מתרשמת מבבונים ערסים (ל"ת)
ראובן 27/04/2016 16:10 למה אתה מאושר מה הקשר לבבונים ערסים מה הקשר בכלל (ל"ת)
אם זה מה שגורם לך 27/04/2016 15:38 להיות מאושר אז אתה מסכן. (ל"ת)
14 אם לא עכשיו מתי? 27/04/2016 14:03 בארץ למודת סבל כמו שלנו, תנו לנערים להיות קצת נערים (ל"ת)
13 משה בוטמן 27/04/2016 13:49 עירית לינור
ללינור אני מאחל לביתך בן זוג מלא שמחת חיים כזה שנראה ברקע של הפקח בכינרת, יתרה מזו שיהיה לך חתן כזה מכל הלב!
12 אבי 27/04/2016 13:38 עוד סתומה. תמיד היא בעד הנגד. (ל"ת)
אבי 27/04/2016 17:39 צודק (ל"ת)
טוב שאתה בעד הבעד 27/04/2016 15:47 אבל אתה יודע מי הבעד ומי הנגד. (ל"ת)
11 זיו 27/04/2016 13:12 פשוט עיוורון - זה ממלא אותך אהבת ישראל?!
התנהגות כזו גורמת לי בושה מעצם היותי ישראלי. תארו לכם את התדמית שאותם חסרי בושה בסיסית יוציאו לנו כשיהיו בחו"ל...
10 אדמונטוני 27/04/2016 12:58 כתבה את מה שכתבה...
..וכנראה שרצה מייד לשגרירות הקנדית לבדוק הגירה...היכן שבבונים מתנהגים יותר בנימוס.... גם אני רוצה להיות "עממי" כי זה cool אבל לא אשקר לעצמי: אבוי לנו שכך נראית שמחה עממית!
9 dudus 27/04/2016 12:53 הגזימו עם הבקורת על הילד שרק רצה לצחוק קצת (ל"ת)
משה 27/04/2016 14:18 שיסתכל במראה ויתפקע מצחוק הדביל. (ל"ת)
גם אתה יכול להסתכל 27/04/2016 15:45 במראה. אבל תבטיח לא לבכות. (ל"ת)
8 MC 27/04/2016 12:51 אוסף של בהמות!
אפשר לסגור את המדינה
7 ציניקן 27/04/2016 12:44 עירית, יותר מתאים לך להתעלף מאשר כמעט להתעלף (ל"ת)
6 אליעזר לוי 27/04/2016 12:43 אז מה אם עשו קצת אקשן למה להראות את השלילי בזה
הם שמחו שראו ראיון בשידור חי אז מה קרה הם הנערים הללו שמחו ואפילו עשו קונצים והבעות פנים שונות אז מה קרה זה חול המועד והנופשים שמחים ועליזים בסיטואציה הזו מה רק עצב ויגון לשדר לעם ישראל מספיק יש לנו גם כך צרות צרורות מכל דבר אז קצת שמחה לא מזיקה זו דעתי האישית חג שמח לכולם ושמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע ופסח בא
5 ישראל ישראלי 27/04/2016 12:39 אלו טיפוסים שכשהם בחבורה הם מסוכנים מאוד. אם לא תשתחווה (ל"ת)
4 דן 27/04/2016 12:33 ע. לינור לא מבחינה בין שימחה סוחפת לוולגריות דוחה. (ל"ת)
טוב שאתה מבחין 27/04/2016 15:43 לא הגזמת בכלל בתגובה שלך (ל"ת)
אנונימי 27/04/2016 13:11 לדן למה היא דוחה היא מביעה את דעתה האישית בנושא זהו (ל"ת)
דן 27/04/2016 16:40 אחי, לא הבנת! לא היא דוחה, אלא ההתנהגות של הבחור דוחה (ל"ת)
3 hary 27/04/2016 12:32 לינור-כבוד-בשונה ממהתגובות השמאלניות המתנשאות (ל"ת)
דן 27/04/2016 12:56 מה הקשר בין שמאל לימין כאן? מה עניין שמיטה להר סיני? (ל"ת)
שמאלנים עצובים 01/05/2016 12:32 בוא ניתמם שאין קשר לפוליטיקה...
הכל בארץ פוליטי, מהחדשות והכתבות על אוכל ועד שרוך הנעל.
2 גג 27/04/2016 12:30 צודקת (ל"ת)
1 רועי 27/04/2016 12:30 לינור- כדאי לך לצאת עם שרון גל אתם באותו עסק
אשה דוחה
שמאלנים עצובים 01/05/2016 12:34 טיפש היא נשואה לשמאלן אלון בן דוד
תן לי לנחש, אתה שמאלן ממורמר מיואש מחוסר התוחלת שבשמאל האנטי ציוני ושהעם לא קונה את הלוקשים שלו. הבטחתם שלום, היכן השלום? נכשלתם. אתם זן נכחד, נקסט.
אנונימי 27/04/2016 13:13 מה הקשר לשרון גל היא רואה זאת כבדיחה אז למה לא כך (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש