19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אראל מרגלית בסרטון מ-ט-ו-ר-ף שחייבים לראות - הנה הקטע

"פישלנו כי נתנו לימנים לצרוח ולהרגיש שהם צודקים; לצרוח ולהראות גברים - ואלוהים, תראו כמה פסיכופטים הם גידלו"
 |  67
וואו
Share
ח"כ אראל מרגלית לוקח את המאמץ להביא מתפקדים למפלגת העבודה כחלק מההכנות כנראה למירוץ אפשרי לראשות המפלגה - צעד אחד קדימה עם סרטון בוטה ומאוד חריג בנוף הישראלי. נציין כי מאחורי הקמפיין עומד יועץ התקשורת משה קלוגהאפט, שמייעץ בין היתר גם לשר החינוך, נפתלי בנט.


בסרטון תוקף מרגלית, שניתן להבין שהוא מעוניין להתמודד על ראשות מפלגת העבודה, את מחנה הימין בישראל, ומצהיר כי 'לקחו לנו את המדינה'. מרגלית מתייחס לנסיקתו של הראפר 'הצל' במחנה הימין, יוצא נגד התחזקות ארגון 'לה-פימיליה' ונגד נערי הגבעות, ש"שורפים משפחות וצריכים מוסד סגור".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, זוכה למתקפה בסרטון, כשח"כ מרגלית מתייחס לאבסורד, לדבריו, שנתניהו מכונה 'מר ביטחון' - בעוד זה שחרר  הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה ו"יצא תיקו עם החמאס".באופן כללי, מגדיר מרגלית את הפוליטיקאים מימין ככאלה ש"בעיקר יודעים להחזיר שטחים בלי תמורה, ליילל, להסית, להיכנס להיסטריה, להתקפל עם זנב בין הרגליים ואז להתבכיין". הנה הקטע: 

 

הסרטון החדש של ח"כ מרגלית מגיע ימים ספורים אחרי סרטון התגובה ששחרר מרגלית לסרטון סיכומי הישגי השנה הראשונה שפרסם נתניהו. הנה אותו סרטון תגובה:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 תחליף יועץ 27/04/2016 13:58 יועץ אחיטופל לקחת! חיקוי עלוב של טראמפ הפאטתי (ל"ת)
52 בני 21/04/2016 10:17 וואו איזה מלך!!!! תותח על! הלוואי ונחליף אותם סוף סוף (ל"ת)
51 פורש מתנ' העבודה 21/04/2016 09:43 זה לא הסרטון מטורף...זה האיש מטורף !!
בוז'י ויחימוביץ לא יוכלו עוד יחד !! כשבעורפם נושפים מרגלית ופרץ השועלים....
50 ארץ ישראל יפה 21/04/2016 09:18 מאיפה הדבר הזה צץ? מה הוא צועק?
כאילו מה? אתה מתרעם על ערסים וגסי רוח שבימין הקיצוני, ומדבר כמו אחרון התגרנים בשוק. בדיוק כמו אוהדי הפועל, משחקים אותה אינטלגנטים ושנונים, ותאכלס הם הכי גזענים ואלימים.
49 איל 21/04/2016 00:22 צודק 100%,על הסגנון אפשר להתווכח.מחזיק לך אצבעות.. (ל"ת)
48 סער 20/04/2016 23:54 כל הכבוד! (ל"ת)
47 הצלף העיוור 20/04/2016 23:43 תחזירו לנו ??????? מי זה לנו ? (ל"ת)
46 מוטי 20/04/2016 23:24 סמרטוט אחרי שהלשין על הרצוג מחפש צומי
לך תמכור את השטויות שלך למישהוא אחר
45 חיים 20/04/2016 19:34 חשבתי שיש בך משהו שונה אבל אכזבתה אינך שונה מהדיבילים
האחרים בשמול הישראלי ההזוי
44 אורן חזן 20/04/2016 19:06 מי זה? למה הוא צועק?
יש לו ציפורן חודרנית? למה הוא מקלל? ועוד בלקסיקון של כיתה ו'? שמישהו יגיש לו מים, עדיף קרים.
43 הכל נכון אבל ... 20/04/2016 17:54 זו התגובה ההיסטרית שלו לאחר שניתפס מלשין על בוג'י (ל"ת)
42 הפלוץ משגענע 20/04/2016 17:10 הפלצן המשוגע
וואו וואו וואו.........
41 ל 35 20/04/2016 16:07 צודק! אין סיכוי למפלגה עם שפיר רוזנטל ויחימוביץ
רק שהרצוג לא מבין את זה . הם יחליפו את ככר רבין לככר סטלין פינת יחימוביץ רח' אבן גבירול יהפך לרחוב הבולשביקים
40 לה פמילייה! 20/04/2016 15:58 גדלת מאפס והפכת להיות שני אפסים=בית שימוש מהלך! (ל"ת)
39 שאפו 20/04/2016 15:11 תתחיל לעבוד ,הלואי ותציל את המיפלגה (ל"ת)
38 serlich 20/04/2016 13:31 אידיוט שקרן וגס רוח
את הדגל בתחת תקע שמאלני מהחבר'ה שלו ולא מישהו מהימין, את אוסלו עשה מישהו מהמחנה שלו ולא הימין, את השמאלנים ההזויים כמו שפיר, מירב ובהלול מהמחנה שלו הוא מנסה להסתיר. מתגולל על קבוצות שוליים הזויות בניסיון נואש להכשיר את מחנה השמאל שלו. מדבר בלשון של שוק וחושב שככה ישכנע מישהו. אוי למפלגת העבודה הם אלה הם שליחיה, גסי רוח ונבערים. הכסף שלו לא מרשים איש.
37 בניהו שמש 20/04/2016 13:20 הגולן 20 גני תקווה
שאגת העכבר
עכ בר 20/04/2016 17:03 עכבר ברוש
קנה זמן אויר עם וידיאו מנהיג כריזמטי חרטטי הלום הזוי
36 בו אדם רגיל 20/04/2016 13:07 כל כך הרבה שנאה, כל כך הרבה התנשאות, כל כך הרבה התלהמות (ל"ת)
35 יחימוביץ=מכשפה 20/04/2016 13:05 תפנימו! כל עוד יחימוביץ במפלגה אין לכם סיכויי!!! (ל"ת)
34 s72 20/04/2016 12:47 לכל המגיבים הערסים עם רגשי הנחיתות, לא הבנתם את המסר...
מה שמרגלית אמר במילים אחרות – החברה היהודית הולכת ונהיית אלימה יותר, מושחתת יותר, ענייה יותר, אין קהילה תומכת, אין ערבות הדדית . בפריפריה המצב החברתי והכלכלי על הפנים! ערסים אלימים וארגוני פשע שולטים בצורה מוחלטת... כאילו אין מדינה כאילו אין משטרה! הם חיים טוב כנראה מסחר בסמים ודמי חסות! כולם שותקים! מפחדים, מי שפותח את הפה או לא מתכופף הורסים לו את המכונית או מנקים לו את הבית וזה במקרה הטוב. אין ביטחון אישי, אין סולידריות, אין תרבות, אין מקומות בילוי – בית קברות!!! לאנשים חיים!!! - הכול זה פרי ההנהגה של האפס המאופס נתניהו שעסוק בלבזבז כסף על נסיעות לחו"ל ועל חימוש צה"ל ומשרד הביטחון בכספי הקופה הציבורית בשביל מבצע מלחמתי עלוב פעם בשנתיים בלי הכרעה!!! הבנאדם טיפש! נבחר פעם אחר פעם רק באמצעות שקרים על עשייה מדומה דמגוגיה והסתה. הישראלים המוכשרים המתורבתים המשכילים עוזבים בשקט לחו"ל, האלימים והקיצונים נשארים. לא ירחק היום ומדינת ישראל תהפוך לעוד מדינה ערבית במזרח התיכון ששפתה עברית. עדיין אפשר לתקן...
הישראלים המתורבתים 20/04/2016 21:12 המוכשרים והמשכילים לא עוזבים לחו"ל.
לשפוך רפש זו לא ביקורת בונה ואני לא חושבת שיש מישהו שאוהב שצועקים עליו.
ירושלמי 20/04/2016 13:15 כן כן.. שמענו.. הכל מתמוטט... ולשמאל יש את הנסיוב
להציל אותנו מעצמינו... פחח מה היינו עושים בלעדיכם...
33 ק 20/04/2016 12:46 מרשים מאד, לא מבין איך בוז'י עוד נשאר שם...כמה
אנשים יכולים להיות חסרי הבנה טוטאלית כדי להבין שלא יגיעו לשום מקום עם בוז'י ? ואני בכלל ימני..אבל ימני שנמאס לו.
32 ליכודינק בעבר... 20/04/2016 12:24 הוא צודק בגדול !! תאכלס... מה הימין ? תורם לאזרח הקטן (ל"ת)
אחד 20/04/2016 12:39 בעיקר חברה אלימה ומחירי דיור גבוהים (ל"ת)
31 שמעון 20/04/2016 12:12 גבר גבר
מלך הלול, תביאו לו כמה תרנגולות
בתחת שלי 20/04/2016 12:26 זה מה שנשאר
מהמנהיגים של מפאי ההיסטורית .
30 מפלגה מחורטטת 20/04/2016 12:07 הוא והגרבושים
מביאים אותם לתהום מירב מיכאלי ושו. ת והמטורללת שפיר האנרכיסטית יחימוביץ הורסת מבריחה משקיעי חוץ . אחלה צוות יביאו ניצחון מוחץ לימין .ביזפורטאל תפסיקו עד עתה הייתם לא פוליטיים זה מתאים לגלובס השמאלן
29 מפלגה מחורטטת 20/04/2016 12:04 גזען נשארתמיד גזען
נוטף ממנו גזענות מכוערת
28 הימין דוקא התנגד לה 20/04/2016 11:56 הוא מעביר ביקורת על ההתנתקות ושוכח מי תמך בה (ל"ת)
27 ישראלי מיואש 20/04/2016 11:53 אם זה גם הסגנון של השמאל כנראה שבאמת אלמן ישראל (ל"ת)
26 משה ג. 20/04/2016 11:52 שכחת לספר כמה שטחים אתה תחזיר בגבולות 67, שקרן.
שכחת שביבי היה בסיירת, ויעלון רמטכ"ל, למרות שזה לא אומר כלום. אתה חושב שאם תדבר בגסות כמו ארס, תהיה מנהיג, אתה אדיוט. שכחת ששמאלנים כמו יריב אופנהיים ושדרן הספורט הערבי שונאי ישראל שותפיך. עד שלא תהיו מחנה ציוני אמיתי, אף אחד לא יצטרף אליכם.
זיבי היה שקמיסט בסיי 20/04/2016 13:50 בסיירת זבל שרה במקרה הטוב (ל"ת)
25 אסף 20/04/2016 11:50 לדעתי אם הוא רץ לראשות המפלגה
הוא לוקח בגדול וסוחף אחריו הרבה קולות של אזרחים שנמאס להם מהמצב המחורבן שבו אנו (המדינה) נמצאים בו כבר תקופה לא קצרה.
24 שלמה כ 20/04/2016 11:46 אראל מרגלית!! לך קיבינימט,אידיוט.....
לא אכנס איתך לויכוח רק אזכיר את רוצחי אלטלנה, גונבי הילדים, הפנקס האדום, המחדל ביום כיפור ויש עוד אבל זה מספיק כדי להשאירכם באופוזיציה לתמיד....
23 ילד כאפות מסכן 20/04/2016 11:37 העם אמר את דברו!!! (ל"ת)
22 השמאל הולך ונעלם 20/04/2016 11:35 בזכות אנשים כמוהו... (ל"ת)
21 עוד אחד 20/04/2016 11:34 העם אמר את דברו!!! (ל"ת)
זיבי היה שקמיסט בסיי 20/04/2016 13:51 האספסוף אמר א
ת דברו
20 אופוזיציה לכול החיים 20/04/2016 11:29 שמאל בלחץ...עוד לא הפנימו את תוצאות הבחירות!!! (ל"ת)
19 גיא 20/04/2016 11:24 תגובה
מאוד מרשים וגם נכון בחלקו
18 אחד 20/04/2016 11:21 כל מילה בסלע (ל"ת)
17 שרתתי עם אראל הצהל 20/04/2016 11:20 כלומניק ומלשן מדופלם
אראל שמו היה אצלנו מרגלית כי הוא היה סןג של ילדכאפות ...שהגיע לגולני היה כוסית ולאחר מס חודשים כמובן אחרי שזימברנו אותו בזובור כי היה מלשן מחלקתי נשר ועף...היה נפל מלשן ונשאר נפל מלשן ...ללמדנו שמלשן נולד מלשן וחי כמלשן....כוסית אראל איך אתמרגישה?...עוד מעט שלי עושה לך זובור .. יא אפס כלומניק דש ממחלקה 3....אפססססס
מפלגה מחורטטת 20/04/2016 12:09 הוא הלשין
על בוזי???לבדוק
16 שרון 20/04/2016 11:09 מתווה הגז נפל בגללם כי מה שמעניין אותם זה לתקוע את המדי
המדינה כדי שהם ישלטו כמו בימי מפאי ימים אלה חלפו מן העולם
מתווה הגז 20/04/2016 16:12 נפל בגלל שישנסקי ואת זה הביא ביבי והפודל שלו
שישנסקי זה מס שהתגלגל על הצבור . אז ברור שאין גז בזול עם שישנסקי. שלי רוצה שחברות הגז יעבדו במחיר סימלי לכן הגז תקוע. תאוות הבצע של ביבי הרסה את הגז וגם תהרוס את כיל
15 חילי 20/04/2016 11:07 חה חה הצחקתני רודף שררה שכמוך (ל"ת)
14 ניסן 20/04/2016 11:03 אראל מרגלית
תסכול או לא תסכול זאת המציאות .תתעוררו לפני שיהיה מאוחר כמו בארופה. לשתף
13 שימון 20/04/2016 11:02 מרגלית חושב שינצח בבחירות אם ידבר כמו איש מרכז הליכוד (ל"ת)
12 יושי 20/04/2016 10:44 חולון
התסכול העביר אותו על דעתו.
11 אראל מרגלית 20/04/2016 10:44 לא יודע לצעוק
איפה הם היו כשבועת הנדלן התחילה איפה הם כשועדי עובדים מנהלים את המדינה במשכורות עתק הנמלים וחברת החשמל. הם גם תמכו בוועד של כיל אלה שמקבלים משכורת כמו אובמה . איפה הם היו כשלפיד העלה מע"מ וקיצץ קצבאות לילדים. איפה הם היו כשתקעו את הגז עם בג"ץ ממש מלחמת חורמה לטובת עם ישראל . איפה הצדיקים האלה כשכחלון מסבסד מכספי צבור זוכים במחיר למשתכן ואיפה הם היו כשכחלון פגע בקצבאות בטוח לאומי לקשישים הם לא ראו ולא שמעו. הם עסוקים בהסתה נגד הטייקונים שלא ברור מי הם הטייקונים. כבר אין פה טייקונים וגם הצבור מתרושש. עם מס על הבורסה . עם טרטור האזרחים לחינם הגשת דו"ח על מחזור של 811 אלף. הם ראו ויודעים שזה בגללם בגלל ההסתה שלהם . אראל מרגלית וחבריו לא היו זוכים לקבל את כל זה אלמלא ביבי השרדן שנותן להם הכל בקלות ובמהירות . ביבי משחד את העם בכספו שלו. אז אין הבדל בין ביבי ומרגלית. עם שניהם יהיה אותו דבר העם ישאר דפוק ובלי כסף.
10 שלום 20/04/2016 10:42 אחלה מנהיג-זה העתיד ! (ל"ת)
מפלגה מחורטטת 20/04/2016 12:11 חהחהחה.....
מנהיג הגזענים
9 מאמין 20/04/2016 10:41 נשמע בלחץ מטורף הולך להפסיד בכל הבכי שלהם
מי שהביא את אוסלו שלא יבכה למה יש מחבלים ופיגועים מנסה להראןת שהוא גדול יצא הלחץ מהבטן והביטוים מראים שמנסים לרדת עמוק עמוק לשון הזבל חבל שזו הדרך
8 משה 20/04/2016 10:41 סרטון חזק....הדברים גם נראים וגם נאמרים ... (ל"ת)
7 אבי 20/04/2016 10:36 אראל, עדיין לא הבנת כלום והסרטון מעיד על כך.
גם בסרטון אתה ממשיך להתנשא מעל העם, אתה טועה בגדול, יש אנשי ימין רבים שלא צורחים, לא מתלהמים,לא מתנשאים ועדיין ימשיכו להצביע לימין. אם כל מה שלמדת מאנשי הימין זה רק לצעוק, אז למדת מהחלק הקטן והשלילי בלבד. אין סיכוי שנבחר בך.
דוד 20/04/2016 13:59 יפה אמרת!!! (ל"ת)
6 פישלזון 20/04/2016 10:34 פיו הפיק מרגליות.
עוד פאשלה גדולה של אראל מרגלית.
בתחת שלי 20/04/2016 12:23 כמו התחת של שלי (ל"ת)
5 קובי 20/04/2016 10:33 חזק
צודק לחלוטין בכל מילה. אותי שכנע ואני שייך למרכז
4 אלי 20/04/2016 10:30 תגידו - הוא שפוי?
לשלוח אותו מהר לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי!
דב 21/04/2016 00:46 כן הוא שפוי אתה לא שפוי (ל"ת)
3 איש 20/04/2016 10:20 בגוף הכתבה רשמתם בטעות "סגל" ולא "מרגלית" (ל"ת)
2 הלוחש לני"ע 20/04/2016 10:16 טעות דפוס
אראל מרגלית, לא סגל.
1 רמי 20/04/2016 10:13 כל הכבוד מרגלית
יפה מאד.עקבתי אחר פעולותיך בצפון.צודק צודק.
שמעון 24/04/2016 10:26 המדינה של אבא שלך
סע לאמריקה כמו החברים שלך כי כבר לא יהיה מקום בשבלך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש