ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כתב ערוץ 10 הותקף במהלך העצרת הערב - צפו בקטע

 |  33
תגובות קשות
Share
עצרת תמיכה בחייל היורה מחברון אלאור אזריה התקיימה הערב בכיכר רבין. לפי דיווחים בכלי התקשורת, לעצרת הגיעו אלפים בודדים (ככל הנראה כ-1,500 איש). כך או כך, משפחת החייל ללא ספק קיבלה הערב חיבוק גדול והרבה מאוד אהבה, אבל הייתה בעצרת הזו גם לא מעט שנאה.


כתב ערוץ 10 עקיבא נוביק כתב כך בפייסבוק שלו: "הייתי בעשרות הפגנות בכיכר רבין, כמפגין וכמסקר. זה האירוע הכי מביש ועלוב שהייתי בו. עצרת של שנאה מטורפת לשמאלנים, לערבים באשר הם ולעתונאים. זה השוליים של השוליים של השוליים".

בתוך כך, במהלך העצרת הותקף כתב אחר של ערוץ 10, מואב ורדי, וחולץ בעזרת שוטרים סמויים. הנה קטע:ורדי העלה את הציוץ הבא לטוויטר שלו לאחר מכן: "מעבר לתקרית הלא נעימה בכיכר, כמה תחושות: 3/4 מהקהל היו אמנם אנשי להבה לה-פמיליה וכד . אבל רבע אנשי ימין ממסדיים, שחושבים שהחייל פעל כשורה". עוד כתב ורדי, כי "מעל לכל האויב הכי גדול מבחינת הקהל בהפגנה הוא התקשורת. היא האשמה בכל. אשה אחת אמרה לי: אתם לא מייצגים אותנו אתם נגד העם ובסוף עוד יקרה משהו".

מצד שני, שרון גל שעם המשפחה ארגן את העצרת, העלה את התמונה הבאה בפייסבוק שלו. לפי אחד הדיווחים, קבוצות של נערים צעקו קריאות בסגנון "התקשורת מזדיינת", שרון גל ניסה להשתיק אותם וצעק עליהם - "אתם רוצים להרוס את העצרת?!" זה לא עזר - הם המשיכו.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 איזה שקרנים 21/04/2016 14:38 איך בדיוק הותקף? אפילו הכתב עצמו אמר שלא הותקף (ל"ת)
27 שחר 20/04/2016 22:16 לסגור את ערוץ 10!!
ויפה שעה אחת קודם! חלאות אתם לא מייצגים את העם! 1500 איש?! היו שם לפחות 20,000
26 אזרח 20/04/2016 09:43 לסגור את ערוץ 10 (ל"ת)
25 בעז 20/04/2016 09:29 השמאל מחבק את הרוצחים הערבים וזו התוצאה. קראו נא :
חייל על משמרת ביטחוננו יורה במחבל שדקות קודם לכן ניסה לרצוח יהודים. כמה שיותר יהודים. גם אם טעה בשיקול הדעת, הרי הוא חייל יהודי המגן על יהודים מפני הרוצחים הניאו נאצים הערבים. בכל מקרה, יש להעניק לו גיבוי תומך וגורף. מה שקורה בתקשורת העוינת והמזדהה עם ה"נרטיב" הערבי הוא היפוכו של דבר. המחבל נהיה לקורבן והחייל המגן עלינו, בשר מבשרנו היה לרוצח, להורג ולמועמד על ספסל הנאשמים. רבותי, במחלת נפש עסקינן. מחלה מסוכנת המאיימת להשמיד את העם היהודי, הבית הלאומי לעם היהודי, אותנו ואת ערש תרבותנו ונחלותינו. מכאן היחס העוין לגיס החמישי מבית (התקשורת ה"ישראלית") והעבדים הנרצעים הסרים למרותם - יעלון, ביבי ודומיהם.
העומד בשער 20/04/2016 11:09 קשה להודות שהוא טעה, מה?
בקרב אמיתי החייל הזה היה עושה במכנסיים...
24 HAKY1 20/04/2016 09:28 חבל שאנשי התשקורת אינם מבינים את התפוצה שלהם (ל"ת)
23 איכס 20/04/2016 09:16 המיץ של הזבל היו בהפגנה הזו. (ל"ת)
22 לילי 20/04/2016 09:14 משפט פוליטי -החייל לחץ את יד מרזל וחרץ את דינו
אם החייל לא היה לוחץ את ידו של ברוך מרזל זה היה עוד מקרה עובר כמו מחט בינימין שירה בפלסטיני לא חמוש וזכה לחקירה עניינית הרחק מעין התיקשות ובסופה זוכה . ערוץ 10 ואחרים הובילו את הציבור באף להאמין שיש כאן רצח . שר הביטחון שפוזל לתיקשורת ולשמאל כדי להיות ראש ממשלה יישר קו ואחרו גם ביבי .
21 משה ראשל"צ 20/04/2016 08:17 התקשורת תשקורת נקודה חוץ מערוץ 20 ערוץ ציוני יהודי ישר (ל"ת)
20 ערוץ 10 20/04/2016 07:17 ערוץ יש לסוגרו
אנשי מדון וריב ושינאה וכל הרוע בעולם
משה ראשל"צ 20/04/2016 08:18 ויש גם את ערוץ 2 וערוץ 1 ואת גלי צהל הבית של המחבלים (ל"ת)
19 ניבה 20/04/2016 06:54 אוסף מטורף של פרזיטים הזויים, הג'יפה של הג'יפה שהתחבר ל (ל"ת)
18 ציניקן 20/04/2016 06:11 שרון, מי שהולך לישון עם כלבים קם עם פרעושים. (ל"ת)
17 אבי 20/04/2016 02:41 תיתבישו לכם תקשורת מוטה (ל"ת)
16 אנונימי 20/04/2016 00:52 השיח הציבורי
השיח הציבורי המתלהם חצה את כל הקווים האדומים ולא רחוק היום שנהיה כמו המשטרים האפלים, אין הקשבה אחד לשני רק איומים וקללות. ביבי תתעורר זה קורה בקדנציה שלך שר בטחון ורמטכל מותקפים ואספסוף מנסה להפחיד כל מי שנקלה לידו .זה עלול להיגמר ברצח. הדמוקרטיה ניזוקה. חבל חבל. עצם זה שאני מפחד להופיע בשמי אומר דרשני
15 ' 20/04/2016 00:41 סביר להניח שאלו סוסים טרויאנים שהשמאל החדיר בכוונה
כדי שיראה כאילו ההפגנה היא אלימה ושל הימין הקיצוני...דיי שקוף... סך הכך האנשים היו רובם טובים והשוליים היו שתולים.
14 עם סגולה 20/04/2016 00:35 חחחחחח עם של גנבים רמאים רוצחים וכל טוב הארץ
הממשלה עסוקה בלהיות דבוקה לכסא והעם משתולל
13 ככה זה 20/04/2016 00:32 כשאין מנהיג ואין מסר ואין כיוון
המדינה הולכת לאבדון. היהודים לא יותר טובים מהערבים בשום דבר. דעא"ש יהודי יהיה פה זה רק עניין של זמן תמיכה בחייל לא של כולנו ולא ילד בכלל. הוא דעא"ש היהודי שילך קיבינימט
12 דני 19/04/2016 23:41 אתם כתבים שמאלנים באתם לסקר האירוע באופן אובייקטיבי?
אני לא הייתי בעצרת. אני אישית תומך בצה"ל וגם בשר הביטחון אך גם בחייל, בעיקר בחייל שזנחו אותו. תשאלו עצמכם את השאלה: מדוע לא סובלים אותכם? גם אם לעצרת מגיע ציון 100% אתם תתנו לה ציון 5%. אז מדוע אתם מתפלאים? כך אתם עושים בכל אירוע של הימין.
אתם אספסוף 20/04/2016 02:19 עם של בהמות (ל"ת)
11 משתתף בעצרת 19/04/2016 23:40 גם לפני הבחירות לכנסת דיווחו שבעצרת יש פחות מהשמאל
זוכרים, גם שם הייתי, בתקשורת דיווחו מה שרצו ולא באמת מה שהיה שם, והיו שם הרבה הרבה יותר ממה שדיווחו, כן בעצרת לפני הבחירות האחרונות של הימין. גם כאן שוב זה קורה, התקשורת מנסה בכל כוחה להשפיע, אבל זה לא יעזור כי ככה מרגישים רוב העם, כן זה ילד/חייל של כולנו ולא מאחל לאף אחד להיות במקומו, אני אישית מרגיש שפשוט זרקו אותו לכלבים, כן צהל הגדול עשה את זה בתקשורת בכל הזדמנות, לא התאפקו אפילו שניה וניגררו אחרי כל הכתבים שעטו עליהם עם מליון שאלות. אז לא חייב לענות ולפרט יותר מדיי, תרגיעו תחכו בשקט לתוצאות הבדיקה ולא לתוצאות של הבדיקות של התקשורת, כולם שם חושבים את עצמם למומחים גדולים.
10 ברור למי הכתב נוטה.. 19/04/2016 23:16 כתבה הכי לא מקצועית והכי לא מאוזנת שקראתי... (ל"ת)
9 hary 19/04/2016 23:00 שרון גל-כל הכבוד לארגון התמיכה בזמן קצר
וגם לקהל העצום שהגיע מכל קצות הארץ.בוז לכתב שמפגין זלזול והכפשת הקהל העצום והפרובןקציות המגעילות מצידו.
8 ניסים 19/04/2016 22:56 כתבה מעאפנה
רואים שהכותב ממש יתאמץ ללכלך על ההפגנה. מהפגנה שבאה לתמוך בחייל מאהבת אמת לו ולמשפחתו הפכו אותה לגזענית בגלל שכמה ילדים קיללו כתב. במשחק כדורגל יש יותר אלימות וגזענות ואתם לא טורחים לכתוב.בקיצור כתבה מיותרת.
7 ישראל מרמת גן 19/04/2016 22:50 אין צורך במנוולים ונחשים בעצרת הזו (ל"ת)
6 אזרח 19/04/2016 22:48 התגלה פרצופו האמיתי של השמאל ההזוי-הפרובוקטור (ל"ת)
5 שלום כהן 19/04/2016 22:47 שקרנים
התיקשורת אומרים שלא היו אנשים ?????? אני הייתי שם היה מפוצץ באנשים כל הכיכר והכביש של אבן גבירול היו אנשים. רק בתמונה המצורפת רואים שיש יותר ממה שהם בעצמם אומרים
4 שקרנים גדולים 19/04/2016 22:44 היה פשוט ממלכתי והיו עשרות אלפים!!! (ל"ת)
העומד בשער 20/04/2016 11:10 היו מליונים לא עשרות אלפים...קרוב של גבלס במקרה? (ל"ת)
3 דן 19/04/2016 22:40 תת רמה, לה פמילייה ושות' (ל"ת)
2 רמי 19/04/2016 22:40 בדם ואש נפדה את פלסטין!!! קבלו את דת האסלאם!!! (ל"ת)
עמיחי 20/04/2016 00:27 עוד שמאלני חולה, אמיתי מרחם עליכם מרוב שרע לכם
זה שרע לכם לא קשור לשאר. פשוט לא טוב לכם לעצמכם.
1 עמוס 19/04/2016 22:35 מצוין (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש