20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אייל גולן ביטל את השתתפותו בעצרת התמיכה בחייל - הנה ההסבר שלו

 |  82
סאגת החייל
Share
העצרת מתפרקת? אחרי דוד ד'אור שהודיע הבוקר כי החליט שלא להופיע, לפני דקות אחדות הודיע גם אייל גולן שלא ייקח חלק בעצרת התמיכה בחייל היורה מחברון (שהיום הואשם באופן רשמי בסעיף הריגה) שמארגן הח"כ לשעבר שרון גל יחד עם משפחת החייל, עצרת שצפויה להתקיים מחר (ג') בכיכר רבין בתל אביב. נציין כי היום צפויה הפרקליטות הצבאית להגיש כתב אישום באשמת הריגה כנגד החייל ששמו עדיין אסור בפרסום. 


גולן מסר כך: "החלטתי אתמול לבוא ולתמוך בחייל ולחבק את משפחתו. מעולם לא חשבתי לצאת נגד הרמטכ"ל, אותו אני מעריך מאוד. מעולם לא רציתי לצאת נגד צבא ההגנה לישראל, שהוא צבא העם. לצערי, חלק מהציבור לקח את זה למקומות של ערכים ודמוקרטיה, בעוד כל רצוני היה לבוא לשיר ולחבק, בשם האמנות ובשמי כזמר, כאדם. לצערי, אני רואה שיש כאלה שלוקחים את רצוני למחוזות פוליטיים, כאילו אני מכריז מלחמה כנגד צה"ל. קיבלתי עשרות פניות מאנשים כמוני, שמצד אחד החייל חשוב להם, ומצד שני ערכי המדינה והצבא הם נר לרגליהם, ולכן החלטתי לבטל  את השתתפותי בעצרת מחר. הדמוקרטיה שלנו, שלטון החוק וצה"ל הם ערך עליון עבורי. אני מקווה בכל ליבי שהחייל ומשפחתו יהיו חזקים. חג שמח לכל ישראל".

הבוקר נודע כאמור כי הזמר דוד ד'אור שאתמול אישר את השתתפותו - הודיע על ביטול ואמר כי לא ידע שמדובר באירוע בעל אורינטציה פוליטית, אלא רק רצה לתמוך ב"משפחה במצוקה". נכון לעתה ולאחר הביטולים האמורים, צפויים להופיע סאבלימינל (באופן מפתיע, בלי הצל - שהיה דמות דומיננטית בכל הקשור לפרשה ברשתות החברתיות, אך עדכן בעמוד הפייסבוק שלו שהוא חש ברע ומקווה שהרגשתו תשתפר עד העצרת) ומושיק עפיה

על שמו של החייל עדיין מוטל צו איסור פרסום, וזאת למרות שמשפחתו, חבריו וכלל תומכיו מפרסמים את שמו בכל עבר בשלטי תמיכה. נראה שכמו במקרה של אייל גולן, מדובר כאן בצו איסור פרסום חסר כל משמעות.פוסט של סיון רהב-מאיר בנושא מארגן בצורה רהוטה והגיונית את השתלשלות העניינים, ומסביר בעיקר מדוע עצרת התמיכה שנויה במחלוקת:
שרון גל שנותר כמעט לבדו במערכה, עידכן בעמוד הפייסבוק שלו שהוא עדיין לא מתייאש ושהעצרת תתקיים:
 

אותו סמל א', שאין לומר את שמו אך כולם יודעים מהו, יואשם היום בהריגתו של המחבל. אם יורשע, הוא צפוי לרצות עונש מאסר בפועל. כתב האישום יוגש לבית הדין הצבאי ביפו על ידי התביעה הצבאית, שסבורה כי יש ראיות לכך שא' ירה למוות בעבד אל־פתאח א־שריף "כנקמה וללא צורך מבצעי", בין היתר מכיוון שלאחר הירי אמר לחיילים אחרים ש"מגיע לו למות", וזאת על פי עדותם. מנגד, החייל טען שירה במחבל לאחר שחשש לחייו כי סבר שהוא נושא עליו מטען חבלה או חגורת נפץ. "יריתי כדור בודד כדי לנטרל את הסכנה שחשתי. אם היתה חגורת נפץ לא הייתי בבית דין, אלא בבית עלמין. לא הייתי יורה בו אלא אם הייתי מרגיש סכנה ממשית", אמר החייל בחקירתו.

זהבה גלאון: "העצרת שתתקיים מחר למען החייל היורה מחברון, בהשתתפות אמנים מלב המיינסטרים הישראלי, לא משאירה עוד מקום לספק: אנחנו בעיצומו של תהליך ארוך שבמהלכו הרבה מאוד גורמים, בין אם מאינטרס ובין אם מפחד, מנסים להפוך ירי במחבל מנוטרל לחלק מהנורמה. הם נלחמים לא רק עבור החייל הזה. הם נלחמים כדי שגם חיילים אחרים יקבלו את הלגיטימציה לירות במחבלים בלי משפט, אחרי שכבר הפסיקו להוות איום, ובניגוד זועק להוראות הפתיחה באש של צה"ל. והם עושים את זה למרות העמדה המוצהרת של שר הביטחון ושל הרמטכ"ל, למרות עדויותיהם של המפקדים בשטח, למרות סרטון הווידאו שמראה בבירור מה התרחש, למרות המוסר הפשוט. אני לא יכולה לשתוק על זה, ואני חושבת שגם לכם אסור לשתוק. כי המאבק הזה הוא לא על חייל אחד, הוא על דמותו של צה"ל ועל דמותה של המדינה. ואין לנו את הפריבילגיה להפסיד".

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) קרא אמש לאייל גולן לבטל את השתתפותו באירוע. "דרך ארוכה עבר אייל גולן מהזמר הרומנטיקן ששר 'צאי אל החלון', ועד לזמר שעומד על המרפסת יחד עם חברי הצל בהפגנה נגד הרמטכ"ל. אייל, אל תהפוך  מזמר לאומי לזמר לאומני". 

יריב אופנהיימר, מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, גינה בעמוד הפייסבוק שלו את העצרת ואת המופיעים בה, ואמר כי "מי שיופיע בעצרת ענק למען חייל שאימץ את הנורמות של דאע״ש והוציא להורג מחבל ברחוב, אינו ראוי להיקרא אמן", ולאחר מכן אף הציע להעביר את העצרת למקום ראוי יותר לטעמו - גשר זאבי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

82 תגובות ב-59 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
59 רוסלנה 20/04/2016 04:53 ביטון הפדופיל השתפן והמשיך ללקק את התחת לאשכנזים (ל"ת)
58 פ 20/04/2016 03:50 חייל
תתבישי לך זהבה גלאון החיילים בחרו בך בבחירות בזכות חייל אחד קיבלת מנדט עכשיו קלקלת הכל בגלל הפה גורה שפתחת על החייל בבחירות הבאות אף חייל לא יבחר בך וגם לא ימין ולא שמאל שלא סובלים אותך תתפטרי מהכנסת תעשי נחת לכל החיילים שמשרתים בצהל וחבל שלא נותנים להם בטחון להרוג מחבלים כי זה ככה צריך לשמור על אזרחיי ישראל במדינתה
57 לגברת גולן ... לגבר. 19/04/2016 20:45 במתמטיקה קיים המספר אפס , או בכימיה האפס המוחלט ...
לדעתי אפשר להגיד מהיום באופן מוחלט וסופי שיש שם נוסף ודרך נוספת לאפס המוחלט , שמו אייל גולן = אפס מוחלט !!
56 רון 19/04/2016 11:08 אייל ביטון למה אתה בורח מהמוצא הערבי שלך ?
אחרי העצרת הזאת, אני מציע שתלך לעצרת תמיכה בדרעי, ואז איזו עצירה קטנה אצל איזה טתניקית.
55 השפוי 19/04/2016 09:34 גם לאחר השואה .תפסו נאצים (זקנים ) והרגו אותם .
אז לכל המתיפיפים עם רוצחים שפלים ללא ערך ומוסר .אין מקום לחשוב על ערכים .מוסר .בדיוק כמו שנהגו בנאצים לאחר מלחמת העולם .כל רוצח מחבל .שידוע שהם באים במטרה אחת .לרצוח ללא אבחנה נשים גברים זקנים וטף .וכמה שיותר .חד דינם מוות .אז תפסיקו לנסות להתיפיף
54 לא להיות אדישים 19/04/2016 09:30 בואו להגן על חיילי צה"ל בעצרת = המדינה מפקירה אותם
בואו לעצרת להגן על חיילי צה"ל שמגינים על כולנו והמדינה מפקירה
53 חיימק'ה 19/04/2016 07:58 זהבה'לה גלאון
זהבה 'לה את פאסה תפרשי הדרך שלך מפלגת את העם הדרך שלך זו דרך של אלימות מלולית ושנאת חינם את ורק את ובגללך וכל שאר מפלגתך והעתונאים שאתך רק בגללכם ביבי ושכמותו ימשיך ליהיות רוהמ לעד.
52 דודי 19/04/2016 06:37 אייל הזמר הלאומי של עזה
אייל גולן השפן
51 זה מה שמטריד את זהבה 18/04/2016 21:50 אוי ואבוי זהבה חייל צהל ירה ברוצח דוקר מוסלמי
לאן התדרדרנו שקול זהבה מזהם את אמצעי התקשורת בדברי הבל
50 יואב 18/04/2016 19:15 האם אני בעד קיום העצרת לתמיכה בחייל...
אני בעד תמיכה בכל חייל צה"ל, גם בכזה שעשה טעות בשיקול דעת, ואני מקווה שאותו חייל ישלם מחיר על הטעות שעשה ובכל זאת אני רוצה שידע שאני מעריך את הזמן שהקדיש כמוני על שמירת המדינה שלי ואני בטוח שהנתון הזה יהיה לעזרו בכל החלטה שתתקבל בבית המשפט.
49 סמי 18/04/2016 18:50 החייל שלי
למרות כול הדברים הנאמרים , המחבל צריך למות, הבא להורגך אשכם להורגו, גם שר הביטחון וידא הריגה .
48 ישראלי 18/04/2016 16:06 הימין ההזוי מצא "סיבה למסיבה", כל הכהניסטים ולה פמיליה
יגיעו "להפגין". אוי לנו, שרון גל עושה לעצמו הון פוליטי בקרב הימין ההזוי. תקשיבו לכל האלופים במיל. ראשי השב"כ והמוסד לשעבר ותבינו שהחייל פושע.
47 רני 18/04/2016 15:33 שרון גל הפף לדמות קומית הזוייה ופנטית שמנסה לאסוף חיבה (ל"ת)
46 יעל צורי 18/04/2016 15:32 סיוון רהב תותחית ואהובה, לכי לפוליטיקה! אייל - תודה! (ל"ת)
45 ניסו 18/04/2016 14:56 שרון גל .. עוד איש קטן שעושה צל גדול שהשמש שוקעת (ל"ת)
44 צריך לתת גיבוי לחייל 18/04/2016 14:51 מי מפגין נגד הרמטכל איזה שטויות
אתם לוקחים את ההפגנה למקומות אחרים שמאל ימין מי זה מעניין יש פה אדם שהלך לשרת את המדינה ומי שעומד בראשה לא נותן לו גיבוי גם אם הוא עשה טעות תמימה. חיי מחבל לא שווים לחיי חייל צהל...
43 אנונימי 18/04/2016 14:19 פחדנות מהי?
כולנו הפכנו לפחדנים כולנו כותבים בצורה אנונימית, מסרבים להופיע והכל בגלל האח הגדול שעוקב אתרינו, ואז נשאלת השאלה היכן הדמוקרטיה? כנראה שהיא חד צדדית!
42 שרית 18/04/2016 14:03 אייל רק לסדר לך את המשוואה... החיילים שלנו זה אהבת הארץ (ל"ת)
41 נועם 18/04/2016 13:52 כנראה רמזו לו שתמיד אפשר לפתוח את התיק על בעילת קטינות (ל"ת)
40 עצרת 18/04/2016 13:32 מה לחמור ולמרק פירות?
שאייל יתעסק במה שהוא מבין . (קטינות ) עכשיו הוא צריך לתרץ ולצאת מזה פיקח לא היה נכנס לזה מלכתחילה. מה שיזכרו לאייל זה הפחדנות שלו
עובדיה 18/04/2016 14:06 סלט.
חמור.
39 החייל 18/04/2016 13:23 ההורים שלו לא חינכו אותו כאדם בעל ערכים (ל"ת)
38 ה.י.ד 18/04/2016 13:18 ליבי עם החייל. שולח לו נשיקה וחיבוק
מדובר בילד של כולנו. ילד בן 19. הוא צריך לקבל נזיפה ומקסימום על תנאי. צבא מקצועי כמו בארה"ב עולה כסף. כאן זה צבא של העם עם המון ילדים. כן בני 18, 19, 20 אבל ילדים. לא נכון ולא צודק להאשים אותו ברצח או הריגה. אלה שירו בבמחבל לפניו לא היו מספיק מקצוענים כי לא פגעו בראשו של המחבל. אולי נאשים אותם בחוסר מקצועיות? בשביל מה שולחים אותם למטווחים? לסיכום: טוב שהמחבל מת כי אם היה חי לא היה פוגש 70 בתולות. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה תופס מיטה בבית החולים שמישהו מחכה לה כבר זמן רב. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה אוכל שלוש פעמים ביום, עושה תואר אקדמי גם על חשבון המיסים שאני משלם ואני לא רוצה לשלם על המחבל. טוב שהמחבל מת כי אם היה חי היה גורם לפיגוע מיקוח ומסכן חפים מפשע.
37 הפחד משתלט 18/04/2016 13:14 טרור פוליטי מסוכן.
אני רוצה להביע שאט נפש משימוש בטרור על ידי השמאל... כן כן, השמאל... באיומים על אמנים אשר מזדהים עם משפחת החייל, וכמכשיר לסתימת פיות של מי שאינו הולך בדרכם. השמאל יורד לשפל המדרגה בעשייה ציבורית ובמתן דוגמה שלילית לבוחריו.
36 אלמוני 18/04/2016 13:11 בואו בואו
חברים זה לא אתר מאקו פה יש אנשים בוגרים באתרמדובר פה על מקרה חמור. לא מוציאים להורג אויב כפות לרצפה עם כדורים בחזה (בהנחה שנבדק שאין עליו חגורת נפץ) יש לשאוף לנטרל את המחבל מלכתחילה, ירי על מנת להרוג, ולמרות זאת אין להאשים את החייל בהריגה הוא פעל אמוציונלית לאחר אירוע בו נפצעו חבריו לנשק יש לתת לו עונש מינימלי ולשים את הסאגה מאחורינו. צהל הוא הצבא המוסרי בעולם ושאף אחד לא יטען אחרת
שמטוב 18/04/2016 15:24 המחבל לא היה כפות ועל גופו סרבל
היה חשש שמחת לסרבל הוא מחזיק חקורת נפץ או כלי נשק. זו טענת החייל והיא מגובה בצילומים. אנשים חכמים לאחר מעשה טוענים שמתחת לסרבל לא היה כלום אבל בשעת מעשה לא היה מצב ברור. הפשלה היא של הפיקוד במקום שלא אזק את המחבל ולא הפשיט אותו. אבל קל יותר לפיקוד להאשים את הש.ג.
שמטוב אתה 18/04/2016 15:57 שעת המעשה
היא 7 דקות לאחר האירוע כשהמחבל מנוטרל ובשטח פרמדיקים וקצינים המתפעלים את האירוע יש היררכיה בצבא והוראות בשטח זה לא משחקי הכס. מילא החייל היה נוכח באירוע עצמו אף אחד לא היה אומר כלום
רמי 18/04/2016 15:34 חשש מחגורת נפץ ? בולשיט !
סרבל ? מעיל רוח קצר. חוץ מזה אם היה חשש לחגורת נפץ ,מדוע ירו בו מלכתחילה ?!
35 לירן שמיר 18/04/2016 13:06 מה קשור אייל ל ביזפולרטל.
כבר אין מה לכתוב
34 rr 18/04/2016 13:01 אייל גולן הוא קוף מרוקאי (ל"ת)
ג'חנון 18/04/2016 13:18 הוא לא מרוקאי יקופה אשכנזיה הוא תימני (ל"ת)
33 מאיר פ 18/04/2016 12:54 הכסף חזק מאהבת החייל והמדינה
יהודי או לא כן יהודים אוהבים כסף.. לא רוצים לפגוע בפרנסה
32 אבי 18/04/2016 12:51 ליבי עם החייל ומשפחתו, הרמטכ"ל וצה"ל טועים
אבל אני לא יכול ללכת נגדם ולכן לא אגיע לעצרת.
31 שתיקה כהודאה 18/04/2016 12:50 זוית הראיה הצרה של השר לעומת זו הרחבה של החיל
שר הבטחון טען שאסור היה לירות במחבל בחברון. מזוית ראיתו של השר המחבל כבר לא סכן איש. אכן, בטווח הזמן הקצר וברדיוס של כמה עשרות מטרים סביב המחבל נראה שהשר צדק, אבל זוית הראיה של החיל היתה הרבה יותר רחבה משל השר. על רקע תוצאות שחרור המחבלים בעסקת גלעד שליט שעקרה את כח ההרתעה של המנגנון המשפטי המסודר, החיל שאל את עצמו אם הותרתו של המחבל בחיים לא תפחית את גורם ההרתעה היחיד שנשאר- החשש של המחבלים למות (לא משפיע על שוחרי השוהדה והג'נה אבל משפיע על האחרים, הרי גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 הסביר את דעיכת גל הטרור, בין יתר הסבות, ב"פעילות ...של הרשות ... כדי לשכנע תלמידים לא לצאת לפיגועים שסביר כי יסתיימו במותם" ), ועוד שאל החיל את עצמו אם בהחלטתו שלא להרוג את המחבל ובכך להחליש את הרתעת הטרוריסטים, אין הוא נעשה בעצמו לשותף לטרור ולרצח בני עמו. שר הבטחון יכול לאמר שגם מזוית ראיה רחבה המגרעות שבהריגת המחבל גדולות מיתרונותיה, ולכן היא אסורה, אבל הוא בכלל לא מתיחס לזוית הראיה הרחבה. הוא שותק, ושתיקה נדמית כהודאה
30 רפי 18/04/2016 12:44 אייל גולן יצאת דפוק עכשיו באמת לא תנקה את עצמך (ל"ת)
29 ! 18/04/2016 12:42 השמאל בתקשורת יודע ללחוץ! (ל"ת)
28 אבי 18/04/2016 12:37 לחייל מגיע את פרס ישראל וצל"ש (ל"ת)
27 שמואל 18/04/2016 12:35 לא מאמין
אייל גולן אתה פחדן
26 ROCK 18/04/2016 12:30 מה קורה פה?? הזבלים מהשמאל מפחידים אותך אייל?? (ל"ת)
יעקב 18/04/2016 17:20 בינתיים הזבלים נמצאים רק בימין (ל"ת)
חסמו 18/04/2016 12:52 לא, הזבלים מהימין התבלבלו, וגולן ודאור מתקנים (ל"ת)
אם כבר אז בוק 18/04/2016 12:36 אפילו הוא לא רוצה להיות זמר של זבלים חמומי מוח כמוך (ל"ת)
22 18/04/2016 14:31 לך לעזה הוגד שמואלני (ל"ת)
25 גיא 18/04/2016 12:16 די לצביעות
מחבל יוצא מביתו כדי להרוג וחייל תפקידו להגן.מספיק להיות מתייפיפים. שכנינו לא חסים על חיינו
24 שלוי 18/04/2016 12:02 זהבה , את מגעילה !!!!! (ל"ת)
23 5 דקות אני גומר 18/04/2016 12:01 איפה ביטון אני לא שמ (ל"ת)
22 נאור 18/04/2016 11:48 מדובר במחבל
אני מזכיר משדובר במחבל שדקר יהודים ומטרתו הייתה לרצוח, אז אמנם המעשה לא החייל לא עומד בקנה אחד עם ערכי צה"ל אבל במקרה זה על צה"ל ועל המדינה לנהוג ביד הרבה יותר סלחנית כלפי החייל ולבצע דיונים בדלתיים סגורות בכדי לא לפגוע בתדמית של צה"ל.
21 יוסי גולן 18/04/2016 11:33 המתנחלים ובניהם רוצים להנהיג פה נורמות דאעש. הם מושפעים
חזק מידי מסרטוני דאעש קודם הם אימצו את נורמות איראן עם אייטולות דת שקובעים מדיניות. הם מושפעים מרוב פחד
20 ל 18/04/2016 11:32 לירות במחבל זה הנורמה. את לא הנורמה אז צאי מהארץ. (ל"ת)
19 החייל 18/04/2016 11:28 ממש לא הבן שלי. ולא כמו הבן של כל עם ישראל
ואייל גולן מרשה לעצמו להתערב במה שהוא לא מבין את בנו הוא ישלח לשרת בצה"ל בלהקה או בתיאטרון אין לי שום כוונה להזדהות עם אייל גולן או החייל האמיץ שוויק
18 החייל כמו דא"ש? בושה 18/04/2016 11:28 הורג אותכם שזה בכיכר רבין... (ל"ת)
17 קובי 18/04/2016 11:17 מנסים לשמור על הבנים שלנו
מחבל שבא לדקור חייל יכול להיות ממולכד קודם הבנים שלנו אחר כך המחבלים שנים בלבלתם את הציבור עם המוסר המעוות של השמאל הקיצוני הציבור לא מוכן לשתוק יותר
16 מאיר פ 18/04/2016 11:16 זהבה ושבעת הגמדים
כן גברת כל...?און. מחבלים צריך להרוג ... את רוצה לגדל אותם ... קחי לך כמה עזה / דאעש וגדלי אותם לפי כללי המוסר הגלאוני
15 ts 18/04/2016 11:12 הבעיה עם גלאון זה שהיא כמו יחימוביץ
עושה הרבה רעש וגורמת לאנטגוניזם ואז גם כשהיא אומרת דברים לעניין (כמו הפעם...) אנשים יתנגדו רק כי זאת היא שאמרה את זה
שרון 18/04/2016 12:22 לצערי
אתה טועה בגדול. יחימוביץ היא קומוניסטית. אדאלוגיה מפגרת שהיא קטסטרופה לחיי בני אדם, ואני מגנה אותה על כך במאד מאד, אך היא עצמה ציונית. גולדה גלאון היא אנטי-ציונית מזמן רב. אין לה דבר בהווייה היהודית-ציונית של מדינת ישראל. אך אני מניח כי מערכת ביזפורטל לא תאפשר לך לדעת זאת, ולא תפרסם את דבריי.
14 מישהו 18/04/2016 11:09 הזמר דוד דאור תמיד היה כוסית , כך שזה לא שייך בכלל (ל"ת)
13 בא 18/04/2016 11:04 לדרעי ולזהבה ולעוד הרבה אנשים בהנהלות יש משהו משותף
הם נולדו מושחתים , הם 10 אחוז מהאוכלוסיה, הם מטפסים כמו גוקים לצלחת הציבורית .
12 ל 6 18/04/2016 11:00 דביל עם חותמת. מי שעושה את ההפגנה זה השמאל יפי הנפש
כולם אשכנזיפטים . הם הגזענים הכי גדולים שיש במדינה הם לא מנשקים מזוזות וקמיעות הם מוכרים מזוזות וקמיעות הם לא שומעים מוזיקה מזרחית כי הם עיוורים וחרשים עסוקים בלנשק את השף שמגיש להם אוכל מזרחי, או סיני רק לא מזרח אירופאי
11 לביזפורטל 18/04/2016 11:00 מה הכתבה קשורה לכלכלה? (ל"ת)
שרון 18/04/2016 12:24 11
הגיע זמן שתדע כי גם לכלכלה יש חלק נכבד בפוליטיקה. אלא, שאתה צודק במקרה הזה וברמה העקרונית. רוצה לדעת מה הקשר? בדוק מי הבעלים ומה האוריינטציה שלו.
בא 18/04/2016 11:08 אם יכתבו רק על כלכלה ,אנשים ישתעממו ...וירדמו . (ל"ת)
10 בא 18/04/2016 10:58 זאת מפלצת שחיה מלתפוס כותרות , עלי את לא יכולה לעבוד
אישהשד .
9 יוסי 18/04/2016 10:57 פשיזם בהתהוות
פשיזם = אידאולוגיה השמה את המדינה והמנהיג כערך עליון, ומקדמת ערכים טוטליטריים, לאומניים ומיליטנטיים. מצער מאוד אבל עברנו כבר יותר ממחצית הדרך לשם. כשאני קורא את התגובות המתלהמות של אנשי הימין (כנראה הרבה יותר ממחצית העם) קשה לי שלא לחשוב איך אותם אנשים היו מתנהגים לו הם היו גרמנים בשנות ה- 30...
שרון 18/04/2016 12:26 9
אתה כותב כאדם משכיל. אז כדאי שתלמד מהי האדאולוגיה האסלאמית? מהן מטרותיה? מיהם הפלסטינים ומהן תוכניותיהם אפילו כלפי שכמותך. ביום פקודה, חלילה, אתה לא תינצל. אם תלמד תבין, שיהודי מדינת ישראל רחוקים מפשיזם כרחוק מזרח ממערב, והקרובים ביותר הם האנטישמים היהודים הפועלים לחסל את ישראל כמדינה ואת היהודים כעם. צא ולמד.
רפי 18/04/2016 11:08 תגובה ליוסי 9 מה קשור הגרמנים
הערבים הם לא מקבילה ליהודים בגרמניה את זה כל שמאלני צריך לדעת.היהודים לא היו אוייב של הגרמנים לא איימו ולא עשו פיגועים.אם אתה היית פה תחת שלטון ערבי כבר לא היית.שוב יפה נפש שיתרום להעלמת היהודים ממדינתם היחידה
שרון 18/04/2016 12:27 רפי
זה קשור. אם הוא ילמד מה קשרים בין האסלאם לנאציזם, ועד כמה המקורות האדאולוגיים קרובים..
8 שמאל וימין 18/04/2016 10:57 חשבתי שהשמאל יתעורר אחרי הפרסומים על האוצר והדתיים
רוצים לתת למתגייסים הדתיים הקלות בדירות , מעונות לילדים חינם ועוד כהנה וכהנה הטבות ושוחד על זה שהם מואילים להתגייס ולעומת זאת החילונים שמתגייסים לא יקבלו כלום. המדינה מחזרת אחרי המצביעים שלה וממשיכה בדרך של לשחד סקטורים מסויימים שיצביעו לה. בינתיים בנט משכנע את הצבור ללמוד 5 יחידות במתימטיקה כדי להפוך למובטלים כרוניים במדינה כי המדענים כולם במושבות בחו"ל להם אין פה עבודה מהילדים שלהם נשללת קצבת הילדים אחרי 3 חודשים בחו"ל אבל בגיל 17 אם יגיעו לארץ יתפסו אותם בשדה התעופה ויגייסו אותם בתור עריקים או אזרחים ישראלים. במקום להתעסק בעיקר מתעסקים בהפגנה מיותרת. עוד רעש ומהומה ועוד תירוצים לשם רע לישראל בעולם.
7 איפה פחממוביץ 18/04/2016 10:51 יש לה הזדמנות לחגוג ולדחוף את עצמה גברת מוסר
צדקנית ובולשביקית ..
6 ארץ נהדרת 18/04/2016 10:32 פשיסטים, חובבי מוזיקה מזרחית, מנשקי קמיעות ומזוזות (ל"ת)
שרון 18/04/2016 12:32 ואתה מה?
"הפוסל במומו פוסל." אתה גזען בולשביק, מלשין עלוב של שונאי ישראל, חסר בינה ודעה, אפס שלא מבין כי דווקא אותך ישחטו בין הראשונים. עליך נאמר: "עיניים להם ולא יראו; אוזניים להם ולא יאזינו; אף אין יש רוח בהם."
הלנה 18/04/2016 11:02 השימוש בכינוי פשיסט ככינוי גנאי אוטומטי מאפיין בולשביק
משטר הרשע של סטלין כינה את יריביו פשיסטים. אתה מעיד על עצמה שאתה נגוע במחלה הממארת חשוכת המרפא נגע הצרעת של הבולשביקים
ko 18/04/2016 10:48 שמאלני הומו אוהב אריק אינשטיין ותומך בחייל
איך אפשר לשלוח ילדים בני 18 לעזה כשהם מפחדים לירות בכדי שלא יצלבו אותם בתקשורת ויכניסו אותם לכלא. מה שקורה סביב החייל זה תסמונת הש"ג - מי שאשם זה ביבי והרמטכל והמפקדים - לא החייל. חוצמיזה - זה מחבל, לא ילדה שבדית בת 12, כל השוואה לדעש היא דמגוגיה בשקל של מי שאיבדה את דרכה (לפני שנים, כשבמרצ היו אנשים ראויים ולא דמגוגית בשקל כמו גלאון, גם אני הצבעתי מר"צ)... אז אל תכליל
גיא 18/04/2016 13:40 מה רע באריק איינשטיין יא בבון טיבטי
מי אתה בכלל
5 לא ניתן 18/04/2016 10:29 שמאל הקיצוני מנסה לסתום פיות
מימון אירופאי אנטישמי, סתימת פיות, בגצים בלי סוף, די לקומוניסטים שמנסים באלימות בריונית לתפוס את השילטון. אתם מיעוט וטוב שכך. בזכות כמה קשקשנים עם מקרופון בשירות האוייב הערבי עוד שומעים אותכם. מול המיעוט הפנאט העם יגיד את דברו בכיכר.
4 רמי 18/04/2016 10:20 לאייל גולן באופן אישי.זה לא יכפר על המעשים שלך אבל
הצלחת לזקוף לעצמך עוד נקודות זכות.מהפרשה אני לא מסוגל לשמוע אותך.אבל התמיכה שלך בחייל אולי תחזיר אותי אלייך.שאפו
3 רפי 18/04/2016 10:18 תיתעוררו שמאלנים בגללכם כל המדינה תלך
הם לא מבינים חוקים ולכן יאכלו אתכם בלי מלח,בגלל היפה נפש כל המדינה ערבים;נצרת עילית ערבים.חיפה,ערבים.עכו ערבים וכו...ללא מלחמה.ממתי צריך להתחשב במחבל שבא להרוג.נגיד שטעה החייל אז מה הוא חייל קורבן של המצב.חוק חוק אבל פועל לרעתינו כמו כל החוקים המחורבנים שגורמים למדינה היחידה שלנו ללכת לאיבוד.
בא 18/04/2016 11:01 המדינה יכולה ללכת בגלל ....האמריקאים הדמוקרטים שמנהלים
את השמאלנים בישראל כמו בובות על חוט . האינטרס של האמריקאים ברור ופשוט למעשה , בעולם יש 15 מליון יהודים ו 2 מיליארד מוסלמים ,ולכן הם בצד של הביזנס .
2 גלאון ומרגלית צודקים 18/04/2016 10:17 זו לא הפגנה זהו כינוס פוליטי פאשיסטי (ל"ת)
1 יונה 18/04/2016 09:57 לאסור קיום ההפגנה
זו הפגנה נגד שלטון החוק ומערכת המשפט הצבאית. זו הסתה למרד ויש לאסור על קיום הפגנה זו. בידי המשטרה הסמכות לכך
הלנה 18/04/2016 11:03 או, א! על חופש הדיבור שמעת? בולשביק יקר! (ל"ת)
יואב 18/04/2016 10:08 אתה או את
על הזין שלי
טייבי ציון 18/04/2016 13:05 החייל היורה
ליבי עם החייל ומשפחתו אך צריך לתת לצבא ולבית המשפט לעשות את עבודתם. אנו חרטנו על דגלנו את תואר נשק וחשוב מאד לכבד גם את אוייבנו אנחנו לא כמוהם וגם אם נעשתה טעות צריך לתת את . וללמוד להבא מטעות זו. אני מאחל לחייל שיתחשבו בסיטואציה הרגישה שהיה ושישפט לא לחומרה. אוהבים אותו למרות הכל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש