20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אבנר סטפק: "רעיה שטראוס אמרה משפט הגיוני לחלוטין, וכחלון בספין פוליטי הפך אותה למארי אנטואנט - זו שנאת עשירים"

סטפק, דירקטור ומבעלי השליטה במיטב-דש, יוצא בעמוד הפייסבוק שלו נגד המתקפה של כחלון
 |  55
דברים ברורים
Share
ביום שאחרי המתקפה החריפה של שר האוצר כחלון על רעיה שטראוס ("אנשים אטומים ומדושני עונג שנוזל להם שומן מהשפתיים אומרים לאחרים לא לאכול עגבניות"), בוחר אבנר סטפק, דירקטור ומבעלי השליטה בבית ההשקעות מיטב-דש, לפרסם בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס נוקב במיוחד. 


וכך הוא כותב: "יש לי המון מה להגיד אחרי שלל אירועים מהשבוע האחרון, אבל אתחיל במה שהכי הרתיח אותי וגם הכי מסוכן אסטרטגית: ההתלהמות של שר האוצר, משה כחלון נגד רעיה שטראוס. את המניות שלה בשטראוס רעיה מכרה כבר לפני כמעט עשור. אבל משם המשפחה שלה, רחמנא ליצלן, היא לא הצליחה להפרד. רעיה היא אחת הנשים הנדיבות במדינת ישראל, שמחזיקה על גבה עשרות מיזמים חברתיים ברחבי המדינה ובפרט בגליל המערבי. תורמת מהלב, לא למטרות עסקיות ולא עסוקה באגו שלה, אלא באמת בלעשות טוב לאנשים בישראל".

להזכירכם, אלו הדברים שאמר כחלון בועידת אצבע הגליל שהתקיימה בשבוע שעבר המכללה האקדמית תל חי:עוד כותב סטפק כי "רעיה אמרה משפט הכי הגיוני, טריוויאלי ונכון. משפט שבקלות היינו יכולים לדמיין כל שר בממשלה אומר בעצמו בנסיבות דומות. אבל כחלון בספין פוליטי טיפוסי הופך אותה למארי אנטואנט (רוסו אמר את זה, ליתר דיוק, אבל נשאר עם הזכרון הקולקטיבי). האמירה של כחלון נגד רעיה היא שנאת עשירים גרידא ורק עוד נסיון להסית (ב-ת' במכוון) מהדיון ב-"הישגי" הממשלה בתחומים הכלכליים-חברתיים".אבנר סטפק הוא פעיל חברתי, ממייסדי מלכ"ר 'מידות' לבחינת האפקטיביות של עמותות וכיום מתמקד בתעסוקת אנשים בפריפריה ותמיכה בתעסוקת אנשים עם מוגבלויות.

וסטפק לא לבד, כך לדוגמה - סיוון יחיאלי שמשמש ראש מועצת כפר ורדים וראש פורום ישובי קו העימות בצפון כתב בעמוד שלו כך: "שר האוצר משה כחלון התבלבל וטעה כאשר השתמש בביטוי האומלל "מדושני עונג שנוזל להם שומן מהשפתיים" כלפי רעיה שטראוס. אני מכיר רעיה אחרת. רעיה שטראוס אמנם נמנית על עשירי הארץ אבל היא החריגה לטובה שמנצלת את הונה ואת מרצה לטובת הצפון ותושביו. אותו צפון שמדינת ישראל הפנתה וממשיכה להפנות לו את העורף. ראוי להוקיר לה תודה ולקוות שתמשיך לעשות את מה שהיא עושה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 איציק 19/04/2016 07:59 תגובה מוגזמת של כחלון
אני אומר כל מה שיקר לא קונים ובעיקר פירות וירקות ברור כאשר אין קונים המחיר יורד. כאשר יש התנפלות על מוצר כמו אוויר ומים המחיר קופץ לשמים. על הצרכנים להתנהג ע"פ כללי השוק
46 הדס 19/04/2016 06:59 הלפידים והכחלונים שאחרי המחנה
כחלון הוא ספין עלוב בדיוק כמו יאיר לפיד, רק מעט פחות מתנשא. בנוסף, הוא גם בור ועם הארץ בנושא כלכלה. ה"כאילו" רפורמה בסלולר עלתה לו לראש - חושב שכל הכלכלה היא סלולר
45 כחלון ראש הממשלה הבא 18/04/2016 22:28 הכותב מדש כועס על כחלון בשל חוק שכר הבכירים
כחלון לוחם מעמעד הביניים ההולך ונעלם היחיד שיכול לעזור לעם זה כחלון נקודה כחלון העם מאחוריך
44 אחד 18/04/2016 14:36 אפשר להוציא את כחלון מהליכוד
אבל אי אפשר להוציא את הסגנון הליכודניקי מכחלון.
43 לילי 18/04/2016 09:02 כחלון עוד כישלון שלנו להוריד את מחיר הדיור
כלחלון הוא כישלון בצימצום פערים . אין במדיניות כחלון שנוי הגורמים היסודיים שהביאו לפערים והעמקת העוני שהם מחירי הדיור , נטל מס גדול על עשירונים 1 עד 9 פטור העשירון העלין ממסים וחברות גדולות בפרט . יש הקלה פופוליסטית זמנית במחירים שהיו יורדים יותר ללא התערבות כחלון עקב ירידת מחירים עולמית .
42 א 18/04/2016 01:34 אני מעריך ואוהב את כחלון
אבל חושב שהוא טעה בענק הפעם, אולי כי הוא לקח יותר מידי ברצינות את האג'נדה שלו שבעקרון היא מצוינת להיטיב עם החלשים..סה"כ רעיה שטראוס אשה ראויה ואמרה דברים שכל הורה יגיד לילדיו כשאין מחשבים מה כדאי לקנות ובעיתוי הנכון כלכלית ואם זול יותר בסוף העונה מחכים לה כדי לקנות וכו'
41 kumove 17/04/2016 20:29 אם הוא היה שר אוצר אמיתי היה מסכים איתה (ל"ת)
40 צל 17/04/2016 19:29 מנסה להיות פופוליסט בקרב בוחריו
בואו לא נשכח כי משפחת שטראוס מעסיקה עובדים רבים מזה עשרות בשנים וכן תורמת רבות נראה כי עשו בינתיים יותר מאשר שר האוצר המשמיץ מעניין למה דרך אגב לא הגיב כך על אותם דברים שנאמרו ע"י רמי לוי ?
39 לא המצאה ישראלית 17/04/2016 19:10 עוני קיצוני מול עושר לא נתפס מזינים את העניין (ל"ת)
38 אף אחד לא מבין מה הי 17/04/2016 19:01 מזרחי עובד אחרת
אין דבר כזה יקר אצל מזרחי.סלט זה עגבניה מלפפון פלפל בצל מלח ועוד וכל דבר יכול לעלות 777 שח לקילו וזה לא מעניין ולא הגיון. אין להתאפק ! הפה נוכד לפטפט ולאכול.נקודה
37 חנניה 17/04/2016 18:26 כחלון צודק
כחלון צודק בתגובתו , אסור שכל מדושני עונג יביעו דעה מי יוכל מה, כל האליטות היות והם שבאים , אחד שאומר אמת וזה כחלון שצודק בתגובה ,ישר חושבים שהוא נגד אליטות , אולי כל האליטות מדושני עונג משכורות של עושקי ציבור מעלית פרטי (פלפון) מנותקי עם ,אולי הגיע זמן לדבר על כך ,
דמוקרטיה עלק 18/04/2016 08:12 ברור שאסור שבכלל יביעו דעה. חס וחלילה
שעוד מישהו יעז להגיד משהו נכון נגד הממשלה בטעות.
36 אחד 17/04/2016 18:06 מה אתם מבלבלים את המוח?
כן, פעם היו אוכלים עגבניות רק בעונה. ופעם גם היו רוכבים על חמורים או הולכים ברגל - ומתל אביב לירושלים הדרך ארכה חמש שעות. נו, אז מה?! אתם רוצים פה אפריקה או דרופ אמריקה - מקומות שהילידים לא יכולים להרשות לעצמם כלום? עגבניה טריה איננה מותרות. ושרעיה שטראוס לא תבלבל את המוח עם "בשואה כולם מתו". ובכלל, מי שמעסיק לוביסטים כדי לכופף למען עצמו את החוק - ראוי שיסתום את הפה ולא יטיף לציבור.
שני 17/04/2016 23:12 אם לא פתחת עיתון בעשור האחרון
רעיה שטראוס מכרה את מניותיה בשטראוס. היא לא מעסיקה שום לוביסט מהסיבה הפשוטה שאין לה עסקים כיום בישראל. היא כן תורמת סכומי עתק ולא מכופפת שום חוקים. כחלון צריך להתבייש. כשקילו עגבניה עולה עשרות שקלים לא קונים ורוב השנה כשהוא מתחת ל-10 שקלים כן קונים. הכי הגיוני.
35 פופחלון 17/04/2016 17:56 פחלון או פופחלון ? (ל"ת)
34 גמלאי 17/04/2016 16:59 יצא לכחלון הליכודניק שבו זה זורם לו בוריד (ל"ת)
33 יעקב 17/04/2016 16:46 משפחת שטראוס עושקת את הציבור (ל"ת)
32 נו...כחלון 17/04/2016 16:37 כחלון מקשקש
מדבר שטויות , עילג שלא מבין דבר בניהול נכון. מנסה כל הזמן להסיט את הדיון ולהשתלח דווקא במי שעושים טוב במדינה.
31 יוסי 17/04/2016 16:35 כחלון התבלבלת!!!
את מי תקפת? אישה שרק תורמת לטובת ישראל! ונצרכיה המרובים ?להיות שר האוצר לא אומר חוכמהזה בטוח?אבל מה שמדאיג הוא התשובה שלך שמראה כמה אתה בודק וזו לא הפעם הראשונה! ראינו זאת בסרטונים הטפשיים של משרד האוצר על הנחות בביטוח חובה, על הורדת מלירי הדירות ומה עוד?תתנצל וחזור בך לפחות תצא גבר גבר
30 אמירו 17/04/2016 16:20 כחלון
ישראל לפי מצבה גיופוליטי חייבת להיות מדינה סוציוליסטית נוסח שוודיה , תוך חלוקה יותר צודקת של משאבי המדינה . מצב הקיים מגדיל אנטוגוניזם בין שכבות שונות של אוכלוסיה , מה שבעקיפין גם לא תורם לביטחון המדינה . מר כחלון למעשה מיישם מודל שוודי של שווינות ועל זה מגיע לו תודה .
29 חיזי 17/04/2016 16:20 כחלון
בתור מצביע כולנו,אני בוש ונכלם מהאופן בו מגיב ראש הרשימה לבקורת צודקת של אשה יקרה שכואבת את מצוקת החקלאים אשר מחרפים את נפשם בהגנה על גבולות ואדמות המדינה.
28 55 17/04/2016 16:02 אתם יודעים מי קונה עגבניות גם ביוקר?
חבורת הקופים המטונפת שנקראת מרוקאים
זכרוני 18/04/2016 22:43 אתה באמת חתיכת טינופת גזען מסריח !!
גיבור גדול מאחרי המקלדת ....אתה שפן מסכן , מרחם עליך ועל שכמותך ...בז לך אידיוט !!
יעקב 17/04/2016 16:45 מסתתר אחרי מחשב אה ? סמרטוט פחדן עלוב (ל"ת)
27 יונה 17/04/2016 15:56 הרצל 99 רחובות
מסכים עם כל מילה אכזבה גדולה מכחלון.
26 חיים 17/04/2016 15:55 היא צודקת וכחלון דמגוג
אני לא איש עשיר אבי חושב שלמרות שהעגבניה היא אוכל בסיסי ועממי ,עדיין אם קורה שהיא עולה 30 שח בשבוע מסויים אז אפשר להתאפק ולא לאכל עגבניה שבוע או שבועיים .לא מתים מזה .יש מלא תחליפים . בעצם מי שאשם הוא שר החקלאות העלוב שלנו שלא מבין כלום בחקלאות ועוסק בענייני השטחים .הוא ואנשי המשרד היו צריכים לחזות זאת והתארגן בהתאם . אם הוא ישאר שר החקלאות ,לא ישאר ממנה כלום . כחלון דמגוג ומתגלה כבלוף הגדול של הבחירות . כולם אומרים שהיא אישה נדיבה ביותר ותורמת המון ,לא מכיר אותה ,בלי קשר לזה היא צודקת .פשוט ניהול נכון של משק בית
25 שמחה 17/04/2016 15:52 הפרצוף האמיתי מתחיל להיתגלות
נראה מאוד שסטפק צודק בחציו ואני מוסיף חצי ,שונא עשירים ,ואשכנזים,ראש ממשלה לא תהיה אדון כחלון.
24 אלי 17/04/2016 15:45 כחלון פופוליסט עלוב
מה בין החקלאים אין לא חברים כמו בחברות הגז?
23 אבי 17/04/2016 15:44 התפקיד של כחלון לעשות ולא לריב עם העשירים .אלא לנהל
משק וכלכלה ולא להתווכח עם אנשים שחושבים אחרת ושאין להם השפעה כלכלית על המשק. המשק מושפע ממעשיך.שאינם באים לידי ביטוי כעת.
22 ירון 17/04/2016 15:38 כחלון היקר . יודע מה ההבדל בינך לבין שטראוס ?
אתה נבחר ציבור !!! והיא לו . אתה צריך להביא פתרונות . היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה כמו כל אזרח אחר .לך אין פתרונות אז אתה מפנה את האש אל האזרחים .אני לא בחרתי בגברת שטרואס ומעולם לא שמעתי עליה עד אתמול .עליך שמעתי .תן פתרונות. תתחיל לעבוד
21 כחלון 17/04/2016 15:26 פיצוצייה לא הייתי נותן לך לנהל
עוד אחד מהתרגילים של ביבי
20 בד 17/04/2016 15:24 פוליטיקאי עלוב (ל"ת)
19 עופר 17/04/2016 15:23 עגבניות הן פיקציה
מר כחלון הבעיה המרכזית בעיית הדיור הבטחת להוריד המחירים. תחלואות המשק נותרו: עול הפנסיה התקציבית,חברת חשמל,ביטול תאגידי המים וטיפול שורש בשלטון המקומי.
18 יוסי עבו 17/04/2016 15:21 כחלון הבאסטיור, כמה זה קילו עגבניות אצלך, אחי
אני מוכר בלונים וסכיני גילוח. אפשר לעשות בארטר?
17 אנונימי 17/04/2016 15:13 שמעתי אותה ברדיו
מאד מסכים עם כל מה שאמרה, הלואי עוד אנשים רצינים ולא פופוליסטים כמוה.
16 רוני 17/04/2016 15:12 רעיה שטראוס אישה חכמה ונעימה, בניגוד לכחלוו
השיימינג שכחלון ניסה לעשות לה, חוזר אליו כבומרנג. מי שחבר לטייקונים ונכשל בכל מעשיו כשר אוצר פרט לשכרו (שחלק ממנו מגיע גם מהמיסים שמשפחת שטראוס משלמת)
15 דרור 17/04/2016 15:07 כחלון אתה יותר מצודק אנשים שבעים מוטב שלא יציעו לרעבים
לא לאכול
55 17/04/2016 16:03 דרור הוא קוף מזרחי (ל"ת)
14 משה - חיפה 17/04/2016 15:01 כחלון, מה יהיה מחיר היין לפסח ?
שר אוצר ברמה של ירקן בשוק.
13 אבי 17/04/2016 14:58 כחלון
צודק או לא...ממש לא משנה רק רציתי להיזכר .....זה אותו אחד ששכח שהוא ביקר על אסדת נפט?(אני למשל, הייתי זוכר ארוע כזה עד יומי האחרון) או שיצא לחופשה מפנקת עם מישהו? אז מי שיש לו חמאה על הראש, שייזהר בשמש...
12 מרדלר אהרן 17/04/2016 14:51 עגבניות
אני אוהב מאוד אפרסמון. נכנסתי יום אחד בשוק קרית אתא. מחיר לקילו היה 30 ש"ח. לא קניתי. אני במצב שיכול להרשות לעצמי, אבל לא הייתי מוכן לשלם כזה סכום. קניתי בננות.
גאון 17/04/2016 15:07 איך אתה משווה עגביה לאפרסמון?
התבלבלנו לא? עגבניה ומללפון זה שווה ערך ללחם אחיד. אין סיבה שיעלה כל כך יקר. וגם אם זה אותו דבר ויש אפשרות להוזיל, מי את גברת שטראוס שתגידי לי מה לאכול. תתקדמי.
דני 17/04/2016 15:59 איזה שטויות! עגבניה ומלפפון זה כמו לחם אחיד???
כל "אבירי יוקר המחיה" שכ"כ אוהבים להשוואת אותנו למדינות אחרות, צאו וראו את מחירי התוצרת החקלאית במדינות המערב (שעוד מסבסדות אותה יותר מבארץ) ותראו שעגבניה ומלפפון זה ממש לא לחם אחיד, אם כבר זה יותר מוצר פרימיום מלאכול לחם שיפון בושיט כלשהוא ללא חומרים משמרים ויתר שטויות! איזה בכיינים הזויים... עגבניה ומלפפון זה משהוא שצריך להיות בכל מחיר בכל ארוחה בארץ ישראל, ממש חיים קשים! ואם זה מה שאתה חושב, מגיע לך שתשלם גם 20 ו-30 שקל לק"ג!
11 אזרח 17/04/2016 14:37 פופוליזם במירעו
הלוואי כולם יהיה חצי ממנה.
10 אנליסט 17/04/2016 14:36 שטראוס אמרה שטות
אותה השטות ששטראוס אמרה על עגבניות, אפשר להגיד על הרבה דברים, לדוגמא על בגדים שפעם יוצרו בארץ , ועלו פי 4 מהיום
9 ממשלת חלם 17/04/2016 14:32 ממשלה הכי גרועה שהיתה לנו פה . עם כלכלה בנוסח ביביזים
מוטציה גנטית של בולשביקים + קפיטליזים בהתאם למצב הרוח החברתי. אוסף של לוזרים
שימי 17/04/2016 16:01 זה מה יש תאכל את הלב לכבוד פסח
עוד 4שנים בחירות עוד פעם תקבל נבוטבראש אנחנו העם אתה שמאלן מושתן
8 לכחלון 17/04/2016 14:30 מעניין , את המילים האלה אני אמרתי עליך ועל הנגידה
כשהבנתי מה עשית לקשישים המסכנים ובמיוחד הפגיעה בנשים הוספתי גם וקראתי לנגידה פרת הבשן ואין מילה יותר מתאימה לכם מזה אתם חבורת מנותקים מדושני עונג פרות הבשן (וגם נראים כך). גב' שטראוס אשה חכמה בניגוד אליך ודרך אגב כל מה שאמיר חצרוני אמר בזמנו עליך הוא צדק
7 חני 17/04/2016 14:30 רעיה שטראוס התכוונה לחרם צרכנים
כחלון "סובב את המשפט" כראות עיניו ולא כהבנת הנשמע. היא אכן התכוונה שאם המוצר יקר מידי-אל תקנו והיא צודקת. יש מספיק ירקות גם ללא עגבניות וכל אחד שיחליט מה יקר לא ומה לא. כחלון פשוט מקנא בה מאד ולא מבין שבמשפחה שלה כולם-אבל כולם עבדו תמיד קשה מאד, גם כשהיו ילדים. כל הכבוד למשפחת שטראוס על היוזמה מרפת להקים כזו אימפריה ושכחלון יקח את הקנאה שלו למקום אחר. חבל אדון כחלון-כך לא מדברים לאנשים.
6 כחלון ולפיד 17/04/2016 14:27 עשו המון נזקים לצבור ונזקים הכי קשים שאפשר
לפיד ימני קפיטליסט שהתחפש לבולשביק והשתמש במעמד הביניים לטובתו . הוא הטיל מע"מ, קצץ בקצאות ילדים, הטיל מס שבח על דירה שניה, סירב למכור את כיל סתם כי בא לו והטיל חובת הגשה לדוח מחזור. וכחלון פיטר את עובדי הסלולר למען גולן וסיבסד את גולן מכספנו. מסבסד הגרלות לדירות מכספנו. פגע בקשישים . מגן צבור הוא לא בקרוב נקבל את לפיד בנט וכחלון בתור מפלגה ימנית מטיבה עם העם הדבילי הזה.
5 כחלון דמגוג מגעיל 17/04/2016 14:26 בושה ששר האוצר שלנו הוא דמגוג הכי רדוד שיש, איכס (ל"ת)
4 כחלון לראשות הממשלה 17/04/2016 14:25 תמשיך עד למהפך ..אבל תזהר מביבי (ל"ת)
3 כחלון 17/04/2016 14:23 הוא לא שונא עשירים הוא מקנא בהם ומת להיות כמוהם
הוא סך הכל פופוליסט וגם רודף כבוד שעושה הכל כדי שהצבור הטיפש (והוא טיפש) יעריץ אותו ויכתיר אותו לרובין הוד היהודי בסוף הכל יתגלה כולל מהפכת הסלולר שממונה מכספי המיסים של הצבור. הגרלות לדירות מסובסדות ע"י הצבור. והעיקר הצבור בסוף יגלה שמגן החלשים חכם על קשישים . הוא והנגידה העלו לצבור את גיל הפרישה ל 70. רבים יגלו שהם לא יקבלו בטוח לאומי בגיל פרישה. וגם בטוח לאומי מותנה פתאום בהכנסות. הוא הפך את בטוח לאומי לעוד מס שמוטל על הצבור וגם הוא וגם המחנה הבזיוני יודעים ושותקים למען הכסאות שלהם. כל מה שהוא אמר על גב' שטראוס אפשר להגיד עליו הוא מנותק מדושן עונג שחושב שהצבור יכול לעבוד על גיל 70 במשרד ממשלתי עם קביעות בעבודה . הוא והנגידה פרת הבשן מעדיפים להתעלק על הצבור עד גיל 70 עם משכורות עתק הטבות של קופת גמל אחזקת רכב מענקי יובל . דמי הבראה ועוד הטבות כהנה וכהנה. פופוליסט וגם טיפש