20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסרטון שנתניהו הפיץ אמש - הזוי משהו? הנה הקטע

לאחר שנה בקדנציה הנוכחית, נתניהו שחרר בפייסבוק שלו סרטון המסכם 'שנה של עשיה'; מה דעתם?
 |  98
מסכם שנה
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו הפיץ אמש (שבת) סרטון תחת הכותרת 'מסכמים שנה של עשייה': הסרטון מתחיל עם 'יאללה לבזבז מים כי עכשיו זה זול' (אגב, ההוזלה הייתה חלק מההסכם הקואליציוני עם ש"ס), נמשך עם הקלות שניתנו לעסקים קטנים (בלשכת המסחר יחלקו על הטענה הזו) ועד "היצע הדירות גדל" (בלי להזכיר שמחירי הדירות עלו 7.2% בשנה החולפת).


בסרטון, משום מה, אין שום מילה על ההתדרדרות החמורה במצב הביטחוני. אבל אולי אנחנו ביקורתיים מדי, מה אתם חושבים על הסרטון?

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

98 תגובות ב-78 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
78 אחד העם 29/04/2016 16:29 נתניהו דואג רק לנתיהו
עם מטומטם שהאיש הזה מוכר להם בלופים. כל אלה שחיים בזבל אולי תבינו סוף סוף שהוא לא סופר אותכם, מה שמעניין אותו זה השלטון. מחלק כספים לחרדים ודתיים רק בכדי לשרוד. לא דואג כלל לחילוניים.
77 אליפז וגמלאי צהל 28/04/2016 13:01 מתאים לשרלטן-המנותק
כולנו צריכים להיות מודאגים ולשאול-על איזה מדינה מדובר?????אין ספק שמחובתנו לדרוש בחינת כשרותו של המנותק לאור הפער העצום בין-המציאות לבין השרלטנות.800 אחוז עליה ביוקר הקטסטרופה בחור-וזה נעלם מבינתך????.טרור מס שיקרי של 70 אחוז על הדלק -כאשר הנפט בקריסה??????.הדאגה החולנית לבנקים ולמימון מוסד הנפקנות העונה לתואר כנסת בזויה שהפכה למאורה????????????????.והכי כואב שאנו מממנים לאידיוט ומשפחתו אוכל קולה וגלידות וגם דלק מכוניות ותרופות..
76 ביאליק 21/04/2016 13:24 הכל דבש..... (ל"ת)
75 ranr 21/04/2016 11:55 הכל אמת אבל זו בכל זאת הטעיה
קחו למשל את גולת הכותרת שהיא "מחיר למשתכן". התכנית הזו מספקת פתרון (בינתיים על הנייר) ל 5-6% מכלל הזכאים. כלומר עבור 95% מהזכאים אין פתרון דיור בתכנית הזו שכל כך מתגאים בה. קחו גם את מחירי המים (שאפשר לבזבז, ביטוי הזוי שכזה). מחיר קוב מים ביציאה ממתקני ההמתקה פחות מ 2 ש"ח. הובלה בצנרת של מקורות, 1.5 ש"ח, עלות תאגיד המים עוד 1.5 ש"ח סה"כ עד כאן 5 ש"ח וכל היתר מסים. כן. הפער של 4-7 ש"ח לקוב מים אלו מסים. אז הוזילו לנו את המים או למעשה ייקרו אותם ??? ההוזלה כביכול בתחבורה הציבורית הוזילה או ייקרה את הוצאות הנסיעה ? ובכן למי שנוסע למרחקים לצורך עבודתו, אם ישתמש מדי יום בכרטיסי חדשי חפשי ויטלטל למעלה משעתיים לכל כיוון, הנסיעה זולה יותר אבל הפתרון של רבים הוא נסיעה ברכב פרטי (40 דקות במקום שעתיים) וההחזר שהיה קודם פר מחיר נסיעה בודדת יהיה החזר לפי מחיר של חדשי חפשי, יקבל החזר נמוך יותר. יעילות התחבורה הציבורית עדיין בשפל המדרגה, מה שמחייב רבים מאיתנו להשתמש ברכם הפרטי תוך תשלום של 60-70% מסים עבור רכישת הרכב, הדלק והחלפים.
74 נבו 20/04/2016 20:56 מים זכים
היינו צריכים להרגיש קצת יותר נקיים וזכים
73 שאישר צריך לחטוף! 20/04/2016 14:42 ממשלת ישראל שילמה על פרסומת לעדוד בזבוז מים?!!!! הטמבל (ל"ת)
72 גדי 20/04/2016 14:37 לא נעים לשמוע על השגי ממשלת נתניהו- הכהכל אמת לאמיתה...
לא מתאים לבון טון של השמאל היהיר.
71 גדי 20/04/2016 14:35 לא נעים לשמוע על השגי ממשלת נתניהו- הכהכל אמת לאמיתה...
לא מתאים לבון טון של השמאל היהיר.
70 einatcn 18/04/2016 01:01 הזוי
דמגוגיה - חושבים כניראה כי "העם" חסר דעת
69 לכתב המערכת 18/04/2016 00:30 למה הזוי? ולמה בכלל לתת פרשנות? לקוראים יש דעה משלהם!!!
זה לא בסדר להכניס לידיעה את דעתך הפוליטית ולהסתתר תחת כינוי מערכת ביזפורטל. שמור דעתך לעצמך. היא לא מעניינת במיוחד ובטח לא אותי
68 שלמה 17/04/2016 21:51 אין כל שקר בסרטון הוא אמת לאמיתה.
נכון שיש עוד הרבה דברים לעשות...ההדרדרות במצב הביטחוני לא כל כך תלוי בממשלה...אלא אם כן נפתח במלחמה....אז שימשיכו לעשות ובסוף נראה....
67 בושה 17/04/2016 17:28 עלות הפקת הסרט גבוהה מערך הריאלי
של העשייה לכאורה המוצגת בו. וותיקים לשלב בעבודה ? -רק בישראל מעמ 17% -רק בישראל דיור? טירוף רק בישראל בושה וחרפה
66 רוני 17/04/2016 17:22 כל הכבוד לביב כך עושים הסכמים בממשלה המשך כך (ל"ת)
65 מיקי 17/04/2016 16:37 למה הזוי מה בסרטון לא נכון (ל"ת)
64 ranr 17/04/2016 16:35 באיזו מדינה כל זה התרחש ??? (ל"ת)
שלמה 17/04/2016 21:52 כאן....או שאתה ישן.... (ל"ת)
63 jak 17/04/2016 14:40 מחירי הדיור
בתקופת שלטונו של ביב מחירי הדירות הוכפלו. ראש הממשלה קשר קולר סביב צברם של הזוגות הצעירים בלקיחת משכנתאות מופרזות אשר יצטרכו להחזיר תשלומים עד שיגיעו לגמלאות. ובנוף נישל גם את הוריהם של הזוגות ,בכך שללא עזרתם אין אפשרות לרכוש דירה
62 אליעז 17/04/2016 13:35 רק ביבי מסוגל להוביל בגדול את מדינת ישראל !!
על אפם ועל תסכולם המר של חורשי רעתו, מצליח ביבי להוכיח כי ממשלתו פועלת במיטב כישרונותיה להוביל את ספינת המדינה לחוף מבטחים בכל התחומים ,בטחון, מדיניות, כלכלה, תחבורה, רווחה וחינוך וכ"ו ,ו
מאיר 27/04/2016 11:43 לא שווה תגובה. זו תעמולה זולה "מטעם". כמה שילמו לך? (ל"ת)
61 גורא"ג 17/04/2016 12:09 ביבי ושקריו
שקרן פתלוגי, שמאמין לשקריו הוא. ראש ממש/לה עלוב ופחדן ששמירת כיסאו לנגד עיניו בכל מחיר
שלמה 17/04/2016 21:52 מה שקר? אולי אתה שקרן.... (ל"ת)
שמטוב 18/04/2016 01:07 שקר לדוגמא: ביבי הכפיל את מחירי המים ואחר כך הוריד קצת
ביבי מתפאר בהורדת מחיר המים בעוד שבפועל הוא העלה את המחיר לפני מספר שנים כאשר העביר את אספקת המים לתאגידי המים והטיל מע"מ על המים. אני עוקב אחר חשבונות המים. מחיר המים בזמנו של ביבי עלה ב- 90 אחוז נומינלית ב- 9 השנים האחרונות. שלא ישק ויספר לנו שמחיר המים ירד.
60 אמיר 17/04/2016 10:50 חי בסרט
לו נתניהו היה מוציא סרט , מה צריך עוד לשפר במדינה , הינו מקבלים סדרה רבת פרקים ולא סרטון של 5 דקות .
59 מייק 17/04/2016 10:21 עשייה אמיתית נכונה ומנצחת של ממשלת נתניהו !!!
מי שחושב שהסרטון הזוי אין לומר עליו כי "ההזיה" הזו מתסכלת ומאפילה על כל הנסיונות הנואשים שקניבלים בזירת התקשורת לנבור ולחפש איפה שרק אפשר להכפיש ולפגוע באיש היקר הזה.
58 דני 17/04/2016 10:20 התקשורת השמאלית תמיד נגד נתניהו וטראמפ (ל"ת)
57 o. k. 17/04/2016 10:09 ניצול ניצולי השואה
בשנות ה50 קיבלה המדינה מגרמניה 10 מיליאד מרקים גרמניים פיצוי על גבי ניצולי השואה מדוע לא דאגו לתת לניצולי השואה כלכלה ומגורים של כבוד שהיה מגיע להם כי בשלטון ישבו אנשים שדאגו לרווחת עצמם לבתי פאר ומכוניות שרד מפוארות ביבוז בחזירות ולניצולי השואה אפב בושה וכלימה לשרוטנים ה אלה
56 ניר 17/04/2016 10:03 מנותק .... ממה שקורה בשטח ....זה כבר קדנציה 3.....
מידת הנזק גדולה מאד רמת הניתוח קוחוסר המודעות העצמית של מר "ביטחון " גדולה ממה שחשבתי פשוט לא ייאמן
55 חזי 17/04/2016 09:56 תת רמה
תת רמה
54 אבי 17/04/2016 09:37 קשקוש
שמנו לב עם מילים הוא יודע לעבוד על כולנו . כמו הפצצה האירנית
53 ל ביבי 17/04/2016 09:06 איפה הכסף שהאוצר קיבל כדי לתת ליהודי עירק שסבלו
מהפוגרום בפרהוד? ארה"ב העבירה עבור זה כסף לאוצר וכחלון לא נותן להם כי הוא רק טריפולטאי. גנבים תנו להם את הכסף . זה לא שלכם
עדי 17/04/2016 10:18 אצל פואד, אבל הוא לא זוכר כלום.. (ל"ת)
52 ל 50 17/04/2016 09:05 קשישי ישראל והיוצאים לפנסיה הם בעוני קשה
לא רק ניצולי שואה. לניצולי שואה יש שילומים מגרמניה לקשישי עירק פרס סוריה אין כלום
51 הוא רה"מ היא ... 17/04/2016 08:54 ביבי מזכיר לי את ענבל אור - שנהם מנותקים מהמציאות (ל"ת)
50 אבי 17/04/2016 08:42 לניצולי שואה אין אוכל ותרופות
נוכל
מצוקה היא מצוקה לכול 17/04/2016 09:06 יש עוד אלפי קשישים לא ניצולי שואה באותו מצב. מה איתם? (ל"ת)
אורי 17/04/2016 09:03 שקר.
נצלני השואה, העמותות המגעילות, גונבות את ניצולי השואה.
49 ביבי מתגאה 17/04/2016 08:32 המציא כלכלה חדשה ושמה ביביזים או קפיטבולשיט
איך שנוח לו פעם הוא קפיטליסט ופעם בולשביק. וככה אין חזון אין כיון אין דרך . הזוכה בקורס הישרדות הוא ביבי. אבל בדרך כמה נזקים יש פה לצבור . ביבי הוא החלום של יחימוביץ והשמאל אין יותר טוב ממנו לבצע את מדיניות יחימוביץ הרצוג לא היה מעז לעשות חצי ממה שביבי עשה. ההישג העיקרי של הביביזים הוא הפסד כספי לצבור בכל דבר הצבור הפסיד. הבורסה עם העלאת המס. הריסת החסכונות ע"י פגיעה במניות התקשורת, הגז, כיל , ובקרוב הבנקים. קזינו לוטו דירה להמונים. ופגיעה בקשישים תעבדו עד גיל 70 כי כסף לא תראו מהממשלה הזאת מה שכן קרה זה שחנויות שמוכרות סכינים הגדילו את הפדיון באמת סיבה להתגאות.
48 שפטל נונלניהו 17/04/2016 08:23 נוכל
עובד על כולם בעיקר על המזרחיים והדתיים
47 אבי 17/04/2016 08:08 רמאים שקרנים..
תגידו לי, למה לא מדברים על מס על כל דבר? למה לא מדברים על הפקקים שיש לי כל בוקר של שעה וחצי מראשון לציון לתל אביב (אני עובד כל יום ב9:00 ויוצא ב7:30), למה הוא לא מדבר על זה שאי אפשר לחיות פה עם 20 אלף שקל בחודש עם 2 ילדיםjQuery203007086066948249936_1460869243621 למה הוא לא מדבר על הפנסיות שלנו שמשחקות ועד שעוד 30 שנה נגיע לנחלה אולי כבר הקופה תהיה ריקה.. אל תאמינו לאף אחד פה, כולם חרטטנים..
46 s72 17/04/2016 07:57 דרעי כחלון בני ושות' גזלו את הגז ומחלקים לנו עדשים
כשמדובר בכסף הגדול - הגז , הוא הדבר היחיד שיכול להוריד את יוקר החיים המטורף לאזרחים,,, אז את זה... הכסף הגדול שהיה יכול לשנות את המציאות באמת... הם העבירו לבעלי הון. עובדים עלינו במילים!!! נתניהו צריך לעמוד למשפט ולהיזרק לכלא אם ימצא אשם או לחלופין לנקות את שוק מחנה יהודה במדי אסיר עד סוף חייו. יוקר החיים בלתי נסבל! כחלון דרעי נתניהו ושןת'.... שקרנים! הרסו לנו את המדינה! הפכו אותנו לעבדים.
45 לביבי 17/04/2016 07:06 ככה לא מנהלים מדינה.
נכשלת בכל דבר אפילו שאתה נחוש (בגז). אתה עושה הכל כדי להישאר בשלטון . אפילו מוותר לכחלון על הבזיונות שלו מה זה תוכנית מחיר למשתכן בר המזל ? את לפיד פיטרת על תוכנית זהה של מע"מ 0. כל הכלכלנים בצדק יצאו נגדה ואמרו שהיא שיא הטיפשות. פיטרת אותו בטענה שזאת תוכנית מפלה בין אזרחים. כנ"ל לגבי כחלון תוכנית מפלה ומשפילה את האזרחים רק שבדרך כחלון גם עושה קופה מהאגרה . את כחלון שנמנע בגז לא פיטרת. הוא גם נכשל בסלולר הכל נחשף הוא סיבסד בכספי הצבור את גולן וכעת מסבסד את המשתתפים בלוטו דירה. כל מה שעשית עד עכשיו הוא שלימזל מס על הבורסה - הרס מוחלט. שישנסקי הברחת את כולם כיל- מכת אבטלה בדרום . למען השרדותך לא מכרת את כיל בשיא ועוד בטענה מטומטמת שלא מוכרים אוצרת טבע אז לא חסר בעולם גז ולא חסר אשלג . אחרי שכל תיקי הפנסיה של הצבור קרסו והפסידו אתם מכינים מכרז בינלאומי למכירת כיל. אז בדרך הרסתם לצבור את חסכונותיו. הכל למען הכסא תראה את סיסי בלי לעפעף מכר את טירן וסנפיר ואתה אישרת את זה. אז לסעודים אתה מסכים למכור ולקנדים ידידי ישראל סירבת. אתה לו זר!
44 בטוח לאומי 17/04/2016 06:56 ביבי כחלון והנגידה הפכו את בטוח לאומי לעוד מס על הצבור
אחרי שביבי העלה את גיל הפרישה פעם אחת. לחצה הנגידה על כחלון להעלות מיסים ואת גיל הפרישה . היא יודעת שמדינה לוותה את כספי הבטוח הלאומי ולא מחזירה אז עשתה לצבור תספורת גדולה. גיל הפרישה למעשה עלה ל 70. רבים לא יקבלו בטוח לאומי . יש גם תנאים לקבלת הקצבה זה מותנה בהכנסות אז רבים לא יקבלו קצבה. ובמיוחד נשים יפגעו. באמת חכמה גדולה לפגוע בקשישים ולשלוח אותם לחפש עבודה בגיל 60 כאשר אין עבודה גם לבני 50. אז מי פה מנותק מדושן עונג לא כולם עובדים במשרדי ממשלה עם קביעות או חברי כנסת לעצמם הם העלו את השכר ב 1500 שח לחודש. אבל שולחים נשים קשישות לעבוד במשכרת של 400 שח במקרה הטוב אם הם מוצאות עבודה בהשגחה בבחינות . אז משרד האוצר והנגידה הם האנשים המבוססים נוטפי השומן . הנגידה היא סמל לפרת הבשן. ממשלה של דיבורים ורוע. בממשלה הקודמת התנכלו לילדים וכעת מתנכלים לקשישים. הגיע הזמן לתת לכולכם בעיטה
43 ביבי חי בסרט 17/04/2016 06:46 ממש לא בעניינים חי בללנד
תחבורה- תדירות האוטובוסים לא השתנתה נדחסים כמו סרדינים עד כדי סכנת נפשות . הפקקים בלתי נסבלים בגלל התוכנית ההזויה של הרכבות . חשבון החשמל שלי - במקרה הטוב נשאר אותו דבר חשבון המים שלי- הזוי לחלוטין ואין לי גינה להשקות ולא לבזבז חשבון הגז- מצחיק לפעמים יוצא שדמי השמוש הקבועים 28 שח והשימוש בגז נמוך יותר קצבאות זקנה- מי שמקבל הבטחת הכנסה חי יותר טוב ממי שלא מקבל קצבה. לא משלם ארנונה יש להם הנחה בחשמל נסיעות באוטובוס וטלפון של בזק בזול. ומותר להם לעבוד וגם להחזיק מכונית. ממש כדאי לקבל הבטחת הכנסה אבל לקשישים הוא העלה את גיל הפרישה ל 70 כי רבים לא יקבלו קצבת זקנה כי יש להם כסף בבנק או פנסיה גדולה אבל יהיו כאלה שיפלו בין הכסאות ולא יקבלו קצבה כחלון ביבי והנגידה מתעללים בקשישים ובנשים כחלון אמר על שטראוס שהיא מדושנת אבל כחלון והנגידה הם כאלה וגם מרושעים
42 כלכלן 17/04/2016 06:16 בזכות ביבי ישראל אימפריה . תמשיכו לקשקש (ל"ת)
שמטוב 18/04/2016 01:11 ישראל גן עדן לעשירים, מדינת גהינום לכל השאר (ל"ת)
דוד 17/04/2016 08:20 תמשיך לטמון את הראש בחול.
אימפריה בשביל מי? אנחנו במקום האחרון בכל המדדים מהמדינות המפותחות! אנחנו מבודדים מבחינה מדינית וההשקעות בבורסה הישראלית בשפל של כל הזמנים! אז לפני שאתה מזדהה בתואר "כלכלן" תבדוק את העובדות. עדיף כבר שתזדהה במי שאתה באמת: "יאללה בית"ר והיידה ביבי".
שון 17/04/2016 23:37 פשיסט, מה הקשר לביתר? (ל"ת)
41 כותב 17/04/2016 04:55 אין ברירה משקיעים קצת בעם ובתשתיות זה עניין כלכלי נטו
הפיצול והניתוק החברתי והבועה שבדרך בולטים לכל עין, נהינו מדינה גזענית ששונאת את עצמה בגלל המנותק הסוציומט שמתלהב מעצמו.
40 ל35 הכותרת הבאה 17/04/2016 02:33 יצחק מאלקנה מכחיש...... הזוי! (ל"ת)
39 יוסף 17/04/2016 01:01 למרות הלעג. נתניהו מס 1
עיתונאים בזויים ועלובים
דוד 17/04/2016 08:21 אין ספק: בכישלון!
היידה ביבי
38 אביתר 17/04/2016 00:48 מגלומן מנותק ואטום באופן חולני (ל"ת)
37 משה ראשל"צ 17/04/2016 00:18 ביזפורטל - מה הזוי בתשדיר - כנראה כואב לכם משהו במוח ?? (ל"ת)
36 שמאלן 17/04/2016 00:17 שקרנים במסווה של כתבים
זו כתבה שמתחילה במסווה של נייטרליות ומציגה עבודות, כאשר כל 'עובדה' אשר כביכול נאמרה על ידי ראש הממשלה, הופכת בלעג להכחשה ולבדיחה. מכאן שהדרך להניח שהכותבים הם שכירי חרב של השמאל על כל גווניו... היא מאוד קצרה ומובנת. אני פונה לשמאל... דעו לכם העם כבר לא מטומטם, העם חכם ויודע להבחין בשקרים גם כשהם נעשים ונכתבים כאמת. ודבר שני השמאל חוזר כריטואל על כל השקרים שלו במטרה לנצל את השקר על מנת להפחיד אנשים איכפתיים, ובמיוחד להרחיק את אנשי הימין מחיק הליכוד. ולכן ננקטה יזמה חדשה פסיכולוגית שכנראה עובדת שכדי להפיל את הממשלה בוחרים בדרך של המצאת שקרים.
35 יצחק מאלקנה 17/04/2016 00:00 הכותרת שלכם הזויה
תפתחו את העיניים - ואל תסיתו הייתה שנה כלכלית טובה
ביבון לכלוב 17/04/2016 00:43 טאמבאל. ביבונים שכותבים, כותבים שטויות...
תקרא את הכתבה שוב ואולי פעם תבין.
34 יוס 16/04/2016 23:51 זה לא קשור לביבי הכל בזכות שס ואריה דרעי
דרעי. הממשלה יותר חברתית גם כחלון תרם ביבי לא קשור רק שלא יפריע
33 רפי 16/04/2016 23:39 על איזה הוזלת מים מדובר ...פחחח
אני 6 נפשות משלם 650 שח מים המים עלו ביותר מ50 אחוז ולא ירדו הרבה בכלל עבודה בעניים שהעם מבין אותה לא יודע עם עוד הפעם אצביע ביבי
32 טומארפורקולו 16/04/2016 23:20 מנותק מסואב מדושן 3 ממ של ז'בוטינסקי מדור מזור מזון הוח
לפו עפ ביבי מנותק מסואב מדושן ,
31 שמוליק 16/04/2016 22:55 היה שקרן נשאר שקרן . נשאר מוכר רהיטים ומשחק בחיינו. (ל"ת)
נגר 16/04/2016 23:45 גם כמוכר רהיטים הוא כשל. מישהו יודע מה זה רים??? (ל"ת)
30 אזרח מרוצה. 16/04/2016 22:54 כל הכבוד!!! (ל"ת)
29 נתניהו מלך 16/04/2016 22:44 העם מבין שנתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה כאן (ל"ת)
28 יוסי 16/04/2016 22:40 תודה לחרדים (ל"ת)
סתם אזרח 17/04/2016 01:46 לא הכל הרוב.
החרדים הם המפלגות הכי חברתיות שיש, והם הפסיקו להיות מגזריות וטוב שכך.
27 יוסף ברנט 16/04/2016 22:39 תקופת הזהב מיהדות ישראל
תודות לנתניהו אנו חיים בתקופה הכי טובה ליהדות ישראל. מאז הרמבם ועד ימינו אלו יהדות ישראל לא היתה כל כך חזקה וכל כך מלאה עשייה תרבותית וכלכלית כמו שזה קורה בימנו. אני גאה לחיות בתקופה הזאת במדינת ישראל.
26 תום 16/04/2016 22:30 הבן אדם חי בבועה מנותק בדיוק כמו שאמר עליו מאיר דגן (ל"ת)
25 אבי דורון 16/04/2016 22:23 יש גבול להשמצות
כניראה שאלה שמרשים לעצמם לקלל או לצאת נגד ראש הממשלה בכינויים הם בני הדודים ,או חולים ואת כל התסכולים משליכים לכל עבר .יש רמות שאפשר להעביר ביקורת ,במיוחד על ראש הממשלה שיחיה .חג שמח לעם ישראל.
24 דן 16/04/2016 22:22 אבדתם קנה מידה סביר
לא רק בגלל נתניהו ולא רק על אף נתניהו, המצב הכללי, הבטחוני, החברתי והכלכלי אינו כה גרוע. אך אתם ממשיכים במסורת בישראלית של Dissatisfaction שהביאה אותנו להיכן שהביאה, לטוב ולרע.
23 יליד מקומי 16/04/2016 22:19 לילידים מקומיים מותר להגיב?
אם כן אז אנחנו לא מטוטמים כמו שהוא ואשתו חושבים
22 מכיר מקרוב 16/04/2016 22:16 פזמון חוזר
כל כך אופיני ליוצאי פולין מדור ישן לספר סיפורים מסוג ״ עשינו - בנינו ״ , אם כי לרוב הכל נעשה בידיים של אחרים ותמיד להיות שותף להצלחה ולהשאיר כישלון לאחרים .
21 ביבי המלך 16/04/2016 22:16 פחחחחח עושה מאיתנו צחוק
העם מטומטמם ולכן העם ישלם ...
20 תגובה מהירה 16/04/2016 21:59 בכיינים לא יהיו מרוצים אף פעם
המדינה הזאת עושה בית ספר להרבה מדינות אחרות והחיים פה הם מהטובים בעולם. אבל מי שמורגל לבכות, ליילל, להתבכיין, לרחם על עצמו, להרגיש מסכן . . . בחיים לא יהיה מרוצה גם אם ישכב באמבטיה של שמנת עם תותים ימשיך להתלונן.
19 בנקר 16/04/2016 21:49 ביבי קינג (ל"ת)
18 יוני 16/04/2016 21:45 רק נתניהו יכול .... (ל"ת)
17 יונה 16/04/2016 21:43 נתניהו מוביל את המדינה לאובדן
הניהול של נתניהו יביא לכך שהמדינה לא תשרוד. מדיניות כסא ראש הממשלה בעדיפות ראשונה תוביל לחורבן בית שלישי
16 CJ 16/04/2016 21:43 מי בציבור מטומטם וממשיך להצביע לליכוד ,עוד לא
דפקו אותכם מספיק ב 7 שנים אחרונות הגיע הזמן לעתיד טוב יותר לישראל עם יש עתיד
15 משה 16/04/2016 21:42 חי בשקרים של עצמו
נתניהו מנותק מהאמת. יש לנו ראש ממשלה שירסק את מדינת ישראל .
14 לימור 16/04/2016 21:41 תמיד מתלוננים כמו הנשים (ל"ת)
13 תחמיהו 16/04/2016 21:40 נתניהו. העם לא מטומטם. ...אולי כן? (ל"ת)
12 נחמה 16/04/2016 21:39 ראש ממשלה סביר וטוב
לא יודעת מה כולם מתקיפים כמו עדר פרוע, הוא ראש ממשלה טוב, שעושה את המקסימום בגבולות היכולת של הקואליציה שלו. לא נראה לפי מפת המנדטים שמישהו בישראל יצליח להקים ממשלה פחות תלויה בגורמים שיבקשו ובצדק את צרכי משלחיהם, אז הוא עושה מה שהוא יכול, הוא גם טועה לפעמים גם אם הוא לא מודה בזה. בסך הכל איש טוב וראש ממשלה מצויין. לא אומרת שלא יכול להיות יותר טוב, אבל אומרת שלא נראה שהולך להיות מישהו כזה באופק...תהיו חכמים ולא מתקיפים על כל שטות.
רד פלקון 16/04/2016 22:02 נחמה את אישה מוכה? (ל"ת)
נחמה 17/04/2016 18:17 מוכה חזק מאוד
מושפלת ומוכה על בסיס יומי. איך אתה יודע?
11 החלילן מהמלין 16/04/2016 21:37 פינוקיו ארוך אף
אגדות הנס כריסטיאן אנדרביבי
10 שמטוב 16/04/2016 21:34 השנה הוגדלה כמות הספינים של שקרניהו ב- 200 אחוז
הישג אדיר
9 מיואש 16/04/2016 21:32 חחחח.
ראש הממשלה הגרוע הנורא והשקרן שניה לנו מאז קום המדינה. איך אמר עליו סנדרס המועמד הדמוקרטי לנשיאות: הוא לא טועה אף פעם? והנורא מכול עוד לפנינו. גן יורש יש לו וזה בנו יאיר.
8 ליכודידה 16/04/2016 21:31 עשב לעדר
נחמד להסתכל על חצי הכוס המלאה אבל לא כשיש בה מים מוטפלים, את העשייה של ביבי אפשר לסכם בכלום במקרה הטוב ובהרס למדינה במצב הפחות טוב, סובלים בשקט לבחירות.
חזק 16/04/2016 21:53 מים מוטפלים
משפט ענק ועמוק
7 moshe perelmutter 16/04/2016 21:30 חחחחחח
קוסםjQuery20307098970459605893_1460831127244??. גוזמאי מהגדולים בהיסטוריה.איך אמר עליו סנדרס המועמד הדמוקרטי: הוא מעולם לא טעה? רק הוא ואין אחר. הגרוע הנורא והשקרן בראשי הממשלה שהיו לנו.והנורא נכול זה שהוא מכין לנו יורש. נכון בנו יאיר. זכרו את המילים האלה.
6 אלי 16/04/2016 21:29 ברור שעכשיו ישחטו אותו
שקרן וכו לא היהצריך בכלל לפרסם הנה השבוע יפגוש שוב את פוטין אפילו העתונאי ההגון רון מפרגן לו מי ששונא אותו זה לא יעזור
5 ישראל 16/04/2016 21:28 מסכים
מה רע בקצת אופטימיות
איציק 16/04/2016 21:51 אין כמו נתניהו ולא יהיה וטוב שכך החיים שלנו תותים
החיים שלנו תותים
4 רפורמה 16/04/2016 21:28 נתניהו
לפחות מנסה לעשות.כל ניתוח שלכם באמת תמיד מוכיח את עצמו?
3 יוסי 16/04/2016 21:27 עולם שכלו טוב לאנשים שמנוטקים
אדם הזוי שחי בעולם אחר