ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אירוע שריפת דגל פלסטין ממשיך לעורר הדים - הנה כמה תגובות בולטות בטוויטר

 |  28
צה"ל הגיב בחריפות
Share
אמש דווח בחדשות 2 על תקרית חריגה במחסום עוורתא הסמוך לשכם, כשקבוצת חיילים מיחידת כפיר (אותה יחידה בה משרת החייל בפרשת המחבל מחברון) שהוצבה באזור שרפה את דגל הרשות הפלסטינית, וזאת לעיני מאות פלסטינים. ע״פ דיווחים, החיילים החרימו את הדגל מאחד הרכבים, שרפו אותו והשליכו אותו לשיחים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר באירוע חריג בו הכוח פעל בניגוד למצופה ממנו, בניגוד להנחיות המפקדים ויטופל משמעתית". תגובת צה"ל הייתה מהירה וברורה. המפקד במקום נשלח ל-21 ימים בכלא צבאי, החייל שהיה שותף להצתת הדגל נשלח לריתוק ל-28 יום בבסיס. האירוע כמובן גורר לא מעט תגובות:
 
שרון גל: "התקשורת הקימה כאן הערב עוד מדינה: ״דגל פלסטין נשרף״ - דווח בלי בושה במהדורות. סליחה? איפה זה פלסטין? אין ולא היתה מדינה כזו. האם מישהו מעלה על דעתו לאפשר הקמת מדינה בדרום תל אביב בעוד 50 שנה, אם ידרשו זאת המסתננים מאפריקה? אין שום הבדל. לא יעזור כלום, מהגרי עבודה ומסתננים מארצות ערב, שהוכנסו לכאן ע״י שלטונות זרים - הם לא עם ואין שום סיבה להקים בארץ ישראל עוד מדינה. די עם השקר הזה!"
  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 צפ 26/04/2016 22:27 דגל פלסטין
מה זה פלסטין ? לא שמעתי שיש עם כזה .ומי שחושב שילך לחפש אותם. יש מישהו בעולם שרוצה אולי מוסלמים רוצחים .ואלובים
22 צבא פתטי 22/04/2016 19:20 חייל הוא לא אומן.חייל ממלא פקודות ולא פרובוקטור (ל"ת)
21 ברוך 21/04/2016 23:21 אנו הופכים להיות לצבא מיליציות בסגנון דאע"ש (ל"ת)
20 בייגה 17/04/2016 10:29 בהלול הדגל שלי זה דגל פלסטין
תשאלו את בהלול המבולבל מה הדגל שלו כמובן דגל פלסטין
19 תמר גרטל 17/04/2016 03:18 למה אנחנו תמיד במגננה נמאס לנו
למה תמיד אנחנו במגננה ונותנים את הלחי השניה נתחיל לנסות עין תחת עין זה עובד טוב יותר זה ירתיע את הערבים נמאס מהנהגה תחת מגננה מתמדת
18 אלי 15/04/2016 19:15 לא זכורות כאלה תגובות על שריפת דגל ישראל (ל"ת)
17 מיכאל 15/04/2016 18:03 מלקקים
מפקדים בצבא מלקקים ת'תחת של הערבים על חשבון החיילים. משוגעים ! רדו מהגג
16 יעקב 15/04/2016 00:16 תבדקו את החוק
הנפת דגל אשף כמוהו כפעילות טרור, בעבר החיילים היו מורידים כל דגל כזה, ושורפים או משמידים אותו
15 העם נגד צבא העם... 14/04/2016 15:16 לשרוף דגל ישראל מותר... (ל"ת)
14 רמטכ"ל שמאלני טיפש 14/04/2016 14:51 אם נמשיך לשפוט ולהעניש את חיילי צה"ל, הצבא יתפרק מבפנים (ל"ת)
13 למה 14/04/2016 13:29 למה אתם מפרסמים רק את התגובות של החברים של ביבי??? (ל"ת)
12 ee 14/04/2016 13:23 צהל איבד שליטה על החיילים שלו כל אחד עושה מה שבא לו (ל"ת)
11 פרופיל97 14/04/2016 11:53 פרופיל 97 בפנים הרבה פחות המפקד אמר לירות
בתוך מדים מצדיע נלחם על השפיות. דגל- יש לנו דגל, ואין לו רגל. ילדים נהיים לרוב דגלים. למה? תגיד לי למה אתה עוד שמה?? ילדים לרוב לא שואלים..
10 נועם 14/04/2016 11:16 יעלון ואייזנקוט מצעידים אותנו בכיוון אחד וזה לא הכיוון
הנכון
9 אזרח 14/04/2016 10:37 מה קרה לא מגינים יותר על המגינים
סופנו קרוב.
8 חולים 14/04/2016 10:23 התחלקנו על הראש ! צה"ל מאבד את זה !
להיות חייל היום זה לא פשוט ! כאשר אין לך גיבוי ורק מחפשים ש.ג. לתלות. אני את הילדים שלי לא אשלח לצה"ל גם אם ימות העולם !!!!!! לא מגיע לגוף החולה הזה את האחריות על החיים שלהם ! לא מגיע לגוף החד צדדי הזה את הנפש שלהם לרמוס אותה !!
מאיר 14/04/2016 15:26 בינינו: אתה לא שרתת וגם ילידיך בלי קשר לזה לא ישרתו (ל"ת)
7 אמיר 14/04/2016 10:14 מעשה נכון . ישר כוח (ל"ת)
6 אבי 14/04/2016 10:13 הפלשתינים שורפים מידי יום דגל ישראל ולא ראיתי התרגשות
מה קרה לנו? את הדגל שלנו מותר לשרוף ולבזות אבל כשעושים את זה לדגל של "עם" שלא קיים בכלל אנחנו כל כך מתרגשים?
5 דורית 14/04/2016 10:07 כל הכבוד לצה"ל
צה"ל החליט לנסות ולהצדיק את אמירתו שהוא הצבא המוסרי ביותר בעולם. אין ספק שזה אתגר גדול. ושוב נתקלים בתופעה שהעם ונבחריו פונה נגד צה"ל והמדינה.
4 ייאי 14/04/2016 09:34 אין ולא היתה מדינת פלסתין.יש את הרש"פ וישראל מחוייבת
לכך ומכבדת את סמליהם - מה שהם לא עושים ביחס לסמלינו..החיילים מחוייבים במשמעת והם הפרו אותה.אבל מכאן ול 21 ול 28 ימי מאסר המרחק רב,חוסר קנה מידה ברור.
ברוך ב 16/04/2016 00:59 גם אם תגיד זאת אלף פעמים המציאות לא תשתנה...
מי הם אותם 3 מיליון אנשים המתגוררים בשטחים ובעזה ? חייזרים ? נו באמת, טיעונים של ילד שמכסה את עיניו ובטוח שאף אחד לא רואה אותו.
3 שאול 14/04/2016 09:07 החיילים נענשו בגלל ששרפו סתם חתיכת בד
"העם הפלסטיני" הוא ההמצאה הכי מגוחכת שהומצאה במאה העשרים, והוא מורכב מעובדים זרים שהגיעו לפני כמה דורות מהמדינות השכנות לא"י כדי לחפש בה פרנסה. לכן, גם "מדינת פלסטין" היא ישות שאינה קיימת וגם דגל "פלסטין" הוא פיקציה!!! צה"ל 2016 הוא צבא שנשלט ע"י השמאל הסהרורי ששולט גם בפוליטיקאים קטנים ועלובים (פוליטיקאים על מדים ופוליטיקאים ללא מדים) שמומחיותם הגדולה ביותר היא התרפסות וליקוק הרקטום לכל העולם.
ברוך ב 16/04/2016 00:57 ודגל ישראל, איננו חתיכת בד בלבד... (ל"ת)
2 עדו 14/04/2016 08:54 רק צריך להסתכל על גרמניה בסוף שנות ה 20 תחילת שנות ה 30
תמצאו התאמה כמעט מלאה בין הציוצים של היום לשיח בתחילת עלייתו של המשטר שכולנו מתעבים להזכירנו הוא עלה בצורה דמוקרטית בתמיכת חלקים נרחבים מהעם וכל הציוצים בסוף מומשו עלידי הדיקטטורה שעלתה תוך כדי שהעם מוחא כפיים עד הנפילה הגדולה לאבדון
משה 14/04/2016 11:34 גם השיח הפלסטיני דומה
לשיח היהודי בסוף שנות ה- 20 תחילת שנות ה- 30 על כך שיש להשמיד את גרמניה ולהשליט את הדת היהודית בכל רחבי אירופה.
1 סאם 14/04/2016 08:34 מעורר הדים?? רק לשמאלנים עלובי נפש במדינה הזאת!! (ל"ת)
ee 14/04/2016 13:24 ביבי לא בשלטון עם מירי רגב? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש