אירוע שריפת דגל פלסטין ממשיך לעורר הדים - הנה כמה תגובות בולטות בטוויטר

דגל הרשות הפלסטינית, צילום: גטי אימג'ס ישראל
אמש דווח בחדשות 2 על תקרית חריגה במחסום עוורתא הסמוך לשכם, כשקבוצת חיילים מיחידת כפיר (אותה יחידה בה משרת החייל בפרשת המחבל מחברון) שהוצבה באזור שרפה את דגל הרשות הפלסטינית, וזאת לעיני מאות פלסטינים. ע״פ דיווחים, החיילים החרימו את הדגל מאחד הרכבים, שרפו אותו והשליכו אותו לשיחים.
מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר באירוע חריג בו הכוח פעל בניגוד למצופה ממנו, בניגוד להנחיות המפקדים ויטופל משמעתית". תגובת צה"ל הייתה מהירה וברורה. המפקד במקום נשלח ל-21 ימים בכלא צבאי, החייל שהיה שותף להצתת הדגל נשלח לריתוק ל-28 יום בבסיס. האירוע כמובן גורר לא מעט תגובות:
 
שרון גל: "התקשורת הקימה כאן הערב עוד מדינה: ״דגל פלסטין נשרף״ - דווח בלי בושה במהדורות. סליחה? איפה זה פלסטין? אין ולא היתה מדינה כזו. האם מישהו מעלה על דעתו לאפשר הקמת מדינה בדרום תל אביב בעוד 50 שנה, אם ידרשו זאת המסתננים מאפריקה? אין שום הבדל. לא יעזור כלום, מהגרי עבודה ומסתננים מארצות ערב, שהוכנסו לכאן ע״י שלטונות זרים - הם לא עם ואין שום סיבה להקים בארץ ישראל עוד מדינה. די עם השקר הזה!"
  
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    דגל פלסטין
    צפ 26/04/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה פלסטין ? לא שמעתי שיש עם כזה .ומי שחושב שילך לחפש אותם. יש מישהו בעולם שרוצה אולי מוסלמים רוצחים .ואלובים
    סגור
  • 22.
    חייל הוא לא אומן.חייל ממלא פקודות ולא פרובוקטור (ל"ת)
    צבא פתטי 22/04/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    אנו הופכים להיות לצבא מיליציות בסגנון דאע"ש (ל"ת)
    ברוך 21/04/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    בהלול הדגל שלי זה דגל פלסטין
    בייגה 17/04/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשאלו את בהלול המבולבל מה הדגל שלו כמובן דגל פלסטין
    סגור
  • 19.
    למה אנחנו תמיד במגננה נמאס לנו
    תמר גרטל 17/04/2016 03:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה תמיד אנחנו במגננה ונותנים את הלחי השניה נתחיל לנסות עין תחת עין זה עובד טוב יותר זה ירתיע את הערבים נמאס מהנהגה תחת מגננה מתמדת
    סגור
  • 18.
    לא זכורות כאלה תגובות על שריפת דגל ישראל (ל"ת)
    אלי 15/04/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 17.
    מלקקים
    מיכאל 15/04/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מפקדים בצבא מלקקים ת'תחת של הערבים על חשבון החיילים. משוגעים ! רדו מהגג
    סגור
  • 16.
    תבדקו את החוק
    יעקב 15/04/2016 00:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הנפת דגל אשף כמוהו כפעילות טרור, בעבר החיילים היו מורידים כל דגל כזה, ושורפים או משמידים אותו
    סגור
  • 15.
    לשרוף דגל ישראל מותר... (ל"ת)
    העם נגד צבא העם... 14/04/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 14.
    אם נמשיך לשפוט ולהעניש את חיילי צה"ל, הצבא יתפרק מבפנים (ל"ת)
    רמטכ"ל שמאלני טיפש 14/04/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    למה אתם מפרסמים רק את התגובות של החברים של ביבי??? (ל"ת)
    למה 14/04/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 12.
    צהל איבד שליטה על החיילים שלו כל אחד עושה מה שבא לו (ל"ת)
    ee 14/04/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 11.
    פרופיל 97 בפנים הרבה פחות המפקד אמר לירות
    פרופיל97 14/04/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בתוך מדים מצדיע נלחם על השפיות. דגל- יש לנו דגל, ואין לו רגל. ילדים נהיים לרוב דגלים. למה? תגיד לי למה אתה עוד שמה?? ילדים לרוב לא שואלים..
    סגור
  • 10.
    יעלון ואייזנקוט מצעידים אותנו בכיוון אחד וזה לא הכיוון
    נועם 14/04/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    12 4
    הנכון
    סגור
  • 9.
    מה קרה לא מגינים יותר על המגינים
    אזרח 14/04/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סופנו קרוב.
    סגור
  • 8.
    התחלקנו על הראש ! צה"ל מאבד את זה !
    חולים 14/04/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    24 5
    להיות חייל היום זה לא פשוט ! כאשר אין לך גיבוי ורק מחפשים ש.ג. לתלות. אני את הילדים שלי לא אשלח לצה"ל גם אם ימות העולם !!!!!! לא מגיע לגוף החולה הזה את האחריות על החיים שלהם ! לא מגיע לגוף החד צדדי הזה את הנפש שלהם לרמוס אותה !!
    סגור
  • בינינו: אתה לא שרתת וגם ילידיך בלי קשר לזה לא ישרתו (ל"ת)
    מאיר 14/04/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 7.
    מעשה נכון . ישר כוח (ל"ת)
    אמיר 14/04/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • 6.
    הפלשתינים שורפים מידי יום דגל ישראל ולא ראיתי התרגשות
    אבי 14/04/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    21 1
    מה קרה לנו? את הדגל שלנו מותר לשרוף ולבזות אבל כשעושים את זה לדגל של "עם" שלא קיים בכלל אנחנו כל כך מתרגשים?
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לצה"ל
    דורית 14/04/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    6 13
    צה"ל החליט לנסות ולהצדיק את אמירתו שהוא הצבא המוסרי ביותר בעולם. אין ספק שזה אתגר גדול. ושוב נתקלים בתופעה שהעם ונבחריו פונה נגד צה"ל והמדינה.
    סגור
  • 4.
    אין ולא היתה מדינת פלסתין.יש את הרש"פ וישראל מחוייבת
    ייאי 14/04/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    14 4
    לכך ומכבדת את סמליהם - מה שהם לא עושים ביחס לסמלינו..החיילים מחוייבים במשמעת והם הפרו אותה.אבל מכאן ול 21 ול 28 ימי מאסר המרחק רב,חוסר קנה מידה ברור.
    סגור
  • גם אם תגיד זאת אלף פעמים המציאות לא תשתנה...
    ברוך ב 16/04/2016 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי הם אותם 3 מיליון אנשים המתגוררים בשטחים ובעזה ? חייזרים ? נו באמת, טיעונים של ילד שמכסה את עיניו ובטוח שאף אחד לא רואה אותו.
    סגור
  • 3.
    החיילים נענשו בגלל ששרפו סתם חתיכת בד
    שאול 14/04/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    24 3
    "העם הפלסטיני" הוא ההמצאה הכי מגוחכת שהומצאה במאה העשרים, והוא מורכב מעובדים זרים שהגיעו לפני כמה דורות מהמדינות השכנות לא"י כדי לחפש בה פרנסה. לכן, גם "מדינת פלסטין" היא ישות שאינה קיימת וגם דגל "פלסטין" הוא פיקציה!!! צה"ל 2016 הוא צבא שנשלט ע"י השמאל הסהרורי ששולט גם בפוליטיקאים קטנים ועלובים (פוליטיקאים על מדים ופוליטיקאים ללא מדים) שמומחיותם הגדולה ביותר היא התרפסות וליקוק הרקטום לכל העולם.
    סגור
  • ודגל ישראל, איננו חתיכת בד בלבד... (ל"ת)
    ברוך ב 16/04/2016 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    רק צריך להסתכל על גרמניה בסוף שנות ה 20 תחילת שנות ה 30
    עדו 14/04/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 19
    תמצאו התאמה כמעט מלאה בין הציוצים של היום לשיח בתחילת עלייתו של המשטר שכולנו מתעבים להזכירנו הוא עלה בצורה דמוקרטית בתמיכת חלקים נרחבים מהעם וכל הציוצים בסוף מומשו עלידי הדיקטטורה שעלתה תוך כדי שהעם מוחא כפיים עד הנפילה הגדולה לאבדון
    סגור
  • גם השיח הפלסטיני דומה
    משה 14/04/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    10 4
    לשיח היהודי בסוף שנות ה- 20 תחילת שנות ה- 30 על כך שיש להשמיד את גרמניה ולהשליט את הדת היהודית בכל רחבי אירופה.
    סגור
  • 1.
    מעורר הדים?? רק לשמאלנים עלובי נפש במדינה הזאת!! (ל"ת)
    סאם 14/04/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • ביבי לא בשלטון עם מירי רגב? (ל"ת)
    ee 14/04/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור