16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לפנתיאון: ליאת רון מסתערת על ענבל אור - צפו בקטע

העימות הקולני בין השתיים יצר סוג של "נבואה שהגשימה את עצמה" לגבי עתידה של ענבל אור
 |  78
יצא לה טוב
Share
זה היה בסוף ינואר 2014, לפני יותר משנתיים. ענבל אור הוזמנה לאולפן 'לילה כלכלי' כדי להגיב על דברים שאמרה יום קודם בתכנית הפרשנית ליאת רון ("אני לא הייתי קונה ממנה דירה!"). המנחה דב גילהר כיוון בתחילה לסוג של 'סולחה' - זה לא ממש הלך. תגידו שאפו?


 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

78 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 רות 09/05/2016 01:32 דב גלהר תיתבייש לך
לתת לליאת רון לעשות צחוק ממך ומי התוכנית..הייתה צריך לזרוק אותה מי האולפן..לא לפני הרבה זמן היא ישבה צמודה לגדעון לוי ובינו ובינה לא היו שום הבדל..שניהם פחי זבל. אני תוהה איך אראל סגל מסכים לתת לה במה בתוכנית שלו הפטריוטים.. היא מדברת אל כולם אבל חלילה שמישהו יגע בבעלה..מדוע ולמה היא מסתירה אותו כל כך. היא אנרכיסטית,שונאת יהודים וציונים..גואל נפש
55 במבה 21/04/2016 10:32 וואו ליאת את נביאה!! שאפו (ל"ת)
54 רחל 13/04/2016 09:32 ירושלים
ליאת צ-ו-ד-קת. לענבל אור יש בדיוק את המאפיינים של נוכלת בינלאומית. היא חושבת שדיבורים יפים יוציאו אותה מהבוץ. ענבל אור מגלומנית שמוכנה למכור גם את האמא שלה בשביל כסף. חבל רק שהתקשורת לא זיהתה את הטיפוס הזה מלכתחילה ויתכן שכל הנזקים שגרמה לכל כך הרבה אנשים לא היו מגיעים לרמה כזאת. צריך להוקיע את האשה הזו בכל פה וכל אגורה שלקחה במרמה מהאנשים המסכנים הללו - צריך להחזיר קודם כל להם. כל הסיפור שלה הוא אחיזת עיניים ונוכלות שלא היתה מביישת ארגון פשע גדול.
53 דני 12/04/2016 12:19 אחת לכלא, והשנייה להדלקת משואה ביום העצמאות.... (ל"ת)
אבי 14/04/2016 09:13 אחת לכלא השניה לאברבנל (ל"ת)
52 סנהדרין 11/04/2016 13:03 להגיד שענבל אור יזמית נדל"ן
זה כמו לומר שמיידוף גאון בהשקעות. כולנו יודעים מה קרה למיידוף.
51 סנהדרין 11/04/2016 13:01 זאב זאב
ליאת רון מתלהמת כלפי כולם. לכן, כשבאמת תקפה בצדק את ענבל אור, כבר אי אפשר היה להבחין בין האמת הזו שהייתה במקומה, לשאר ההתלהמויות שלה כלפי מרואיינים אחרים. בבחינת הצועק "זאב זאב", כשבאמת היה צריך להזהיר את האזרחים, איש כבר לא האמין לה. זה כל ההבדל בין עיתונאי עם מוניטין לבין סתם עיתונאי שנוי במחלוקת.
50 איך נותנים לה במה בכ 11/04/2016 09:39 גם תרנגול עיוור מוצא גרגר. ליאת רון דוחה ברמות (ל"ת)
רחל 13/04/2016 09:35 תגובה ל-49
גם אני לא כל כך מתה על האשה הזאת ליאת רון, אבל הלוואי והיו עוד הרבה כמוך בתקשורת שמעמידים את האמת מול ענבל אור הנוכלת. גם אני לא הייתי קונה ממנה אפילו בלטה אחת. יש לה חזות של נוכלת, אחת שמתה על כסף ולא יודעת שובעה. כל המהות שלה עשויה משקרים, פוזות ושופוני. לכן גם נפלה ובגדול.
49 רבקה 10/04/2016 23:00 ליאת רון המונית זולה וטיפשה
אין לי יותר מה להוסיף. זה בעיני מספיק
מישו 12/04/2016 12:00 וצדקה בכל מילה שאמרה. (ל"ת)
48 היוזם המובס מבבלי 09/04/2016 01:25 זו דעתי- מה דעתך ?
גילוי דעת ועובדות נסתרות - ההסכם שנחתם בסוף בין העירייה לבין מוכר האופציה יבהיר שהיה טמון מכשול למימוש זכויות הבניה שבאופציה ואולי זו הסיבה לנפילה ולהסתבכות - כנראה שהנפילה החלה מהאופציה שרכשה וההשקעות שהשקיעה בבבלי וכנראה היא הסתבכה כי בזמן ששילמה וקנתה את האופציה לא גילו לי פרט מהותי ביותר - שבעצם אגף נכסי העירייה מנע את מימוש זכויות הבניה בבבלי ודרש ממוכר האופציה ושותפיו במושע שיקח על עצמו לפנות מחזיקים ממגרשי העירייה לבניה למגורים וממגרשי ציבור. לאחר שהיוזם המובס מבבלי פעל בזמן האופציה ומוגר האופציה והעירייה חתמו הסכם לפיו העירייה הסירה מניעתה למימוש זכויות הבניה בבבלי, פקעה האופציה של ענבל אור אבל היוזם המובס מבבלי שתכנן לבנות מגדל למיליארדרים ולאוליגרכים בבבלי הביא משקיע עם כל הכסף 210,000,000 ש"ח בתשלום אחד וללא תנאים אבל אברמוביץ התעלם ומכר בהפתעה ב 197,500,000 ש"J בלבד ובכך מנע מהיוזם המובס מבבלי את הרווח הצפוי וגרם לו להפסד הבית ועינבל אור נותרה עם חוב גדול שצברה בהסתמך על האופציה שמכרו לה בבבלי. אתה יכל לבדוק בעצמך ולברר בעירייה ולוודא שבזמן שענבל אור רכשה מאברמוביץ אופציה
אלדד 11/04/2016 07:58 אז למה ויתר לדעתך על 12.5 מיליון ש"ח?
תן תשובה.
47 כמה רעש על קצת בניה 09/04/2016 00:48 מנטליות ישראלית וולגרית דוחה,מניפולטיוית ותככנית בשיאה (ל"ת)
46 אחד העם 08/04/2016 19:19 הבעיה שליאת רון מתנפלת כך על כולם
הדברים נכונים ונראה שמגיע כל הכבוד. אבל מי שעוקב אחרי התוכנית ואחרי ליאת רון יודע שהיא "מתנפלת" כך על רוב המרואינים (קצת עצבנית..) ולכן לא ברור האם זה בבחינת "כל הכבוד" או בבחינת "גם שעון מקולקל מדייק פעמים ביום"
45 דוד א 08/04/2016 16:52 ליאת רון - עיתונאית חכמה
כל הכבוד ליאת רון. אבל מדוע את נכנסת לדבריה? תני לענבל לדבר ולאחר מכן תשיבי. הרי הקלפים אצלך
44 לפני ליאת 08/04/2016 15:19 היה אלכס קומן שאמר בהומור דברים נכונים על ענבל אור
אמר שיסתכלו לא על האזור אלא על המחשוף וכו רמז שהאנשים מתפעלים מהמחשוף ולא ממה שהיא משווקת זה היה ב מרץ 2010
43 הצעה: 08/04/2016 09:13 הציגו תאריך בוידאו. למה?
באמת למה? כדי שאדע מתי צולם הודאו....
42 כותב 08/04/2016 07:26 עם סדק כזה... יצא המרצע מהשק (ל"ת)
41 אייל 08/04/2016 07:13 שאפו לליאת רון הגדולה - תמיד ידעתי שענבל אור נוכלת (ל"ת)
40 קצת כבוד לאשה !!!!! 08/04/2016 00:43 שתיהן רחוקות מכבוד לאשה
האחת עם פה גדול מדברת ללא נימוס,השניה ללא צניעות , בגדים פתוחים כאחת הריקניות ממש מגעיל.בעולם הגדול בעל חברה לדירות לבוש בקפידה צנוע , זה מראה בהמיות וחוסר רצינות .אולי זה לא כך , אבל זה נראה כך.
בעל דירה 08/04/2016 09:16 ענבל עם השדיים חצי בחוץ
ליאת מתקשה בלהקשיב. מעולה בצרחות של נקבה...שתיהן בושה למין האנושי. עם ענבל(היום ברור שהיא מפלצת ) בחרה לתקוף את בעלה של ליאת זה מראה שהדירות שלה על הנייר בלבד.
39 מוקי 07/04/2016 21:12 ליאת - אין מילים אין
אחת ויחידה שקראה את הכתובת על הקיר אבל גם התריעה מה שרבים ואולי חכמים לא העזו לפצות פה. אין מילים אין .כואב את כאבם של הנפגעים ומאוד מקווה שיוקם לאלתר סכר הולם לתופעה המבישה.
38 רון 07/04/2016 20:38 שאפו ליאת רון - כל הכבוד
תעודת עניות למדינה שלא עצרה את מעשי הנוכלות בזמן
37 משה 07/04/2016 20:30 סימני התראה
בויכוח הזה היתה נקודת התראה למתוחכמים כמובן והיא כאשר עינבל באה למפגש עם תחקיר שעשתה קודם לכן על העיתונאית וחדי העין היו צריכים כבר להבין מזה שהיא מנהלת את העינינים שלה כמו שמפיונר עושה אבל רוב האנשים לא מתמקדים על זה שלמעשה זה העיקר ומסתכלים על זה כרכילות משעשעת
36 שתי בהמות 07/04/2016 19:12 אחת נבלה והשניה טרפה (ל"ת)
35 אזרח 07/04/2016 18:52 אצל אור הכל אחיזת עיניים !
משרדים מפוצצים שמתחתם הונאת מיידוף .
34 אחד 07/04/2016 17:13 ליאת רון אוכלת חזיר מטיב טעם !! (ל"ת)
33 בדכאון 07/04/2016 15:36 השאלה מ58-1.08 בסרטון
של הדוב והתשובהה היא חס ושלום למען הסר ספק תכנית קלקלית אחושששלוקית
32 כול הכבוד לליאת 07/04/2016 14:57 ליאת ממש ניבאת את הדברים שפו ענק על הנחישות והאומץ (ל"ת)
BABA-BUBA 07/04/2016 18:39 גם לנו מגיע מיידוף של שיטת צ'רלס פונזי אוריגינאל!
ענבל אור-זה שמה מסחרי כמה מסכנים דפקה-עוד לא אותי ניצולי השואה טייסים וחוסכים לדירה מיידוף-אור -כחול לבן,את לא אמינה.
31 אבי 07/04/2016 14:54 שתי בימבות - זו נבלה וזו טריפה (ל"ת)
30 ליאת רון באמת תותחי 07/04/2016 14:54 ליאת רון את אישה חכמה אין ספק (ל"ת)
29 דגדג 07/04/2016 14:47 ליאת עיתונאית שקולה ואחראית
CHAPEAU, חבל שאצלנו לא מכבדים לא את הציבור ולא את כספו.
BABA-BUBA 07/04/2016 18:44 קראו מה כתבה ליאט על פאשלת BEZEK ב-GLOBS....
את BEZEK-נזק -גידי בגוב ה-באז(ק)יון מעלה למרומים. היום יום שלישי בלי קו טלפון של BEZEK-ממורמרים? עובדים עלינו כמו בפלפון עם תמורה על תקלות? והרוסי לוחש לי באוזן -JOBANY W ROT !!!!
28 לירון 07/04/2016 14:34 אני מעוניין לקנות מענבל אור דירה
מחר אני אמור לתת מקדמה על סך מאה אלף ש"ח. אני אקבל את הכסף בחזרה לדעתכם?
נחום 07/04/2016 17:16 יש לך חוש הומור של קרש !!
יש לך חוש הומור של קרש !!
27 קורל 07/04/2016 14:23 שום יזמית . סתם דוגמנית נדלן ופרזנטורית של עולם התחתון (ל"ת)
BABA-BUBA 07/04/2016 18:46 חג'ג'? חג'ג'? (ל"ת)
26 יוסי 07/04/2016 14:21 רמלה
פתחה עניים לעיוורים ... גדולה
25 היא ראוותנות לשמה. 07/04/2016 14:20 ענבל אור שידרה חוסר אמינות כבר לפני שנים רבות. (ל"ת)
BABA-BUBA 07/04/2016 18:46 אם "חזה" נפוח... (ל"ת)
24 יוסי 07/04/2016 14:04 ליאת רון את פשוט אלוהית, פשוט מדהים איך ניסית להציל
את הציבור מנפילה, את ועוד רבים כמוך. והקונים פשוט אטמו את אוזניהם ונפלו למלכודת השקופה שפרסה להם הפושעת ענבל. ואפילו לא ראיתי את הראיון הזה, לא יאומן.
23 אילן 07/04/2016 13:39 שאפו בריבוע (ל"ת)
22 רן 07/04/2016 13:18 מה שמדהים שאף אחד במדינה לא עצר את הטרוף של ענבל אור
כבוד לליאת רון. כל אחד עם שיווק יכול לשדוד אזרחים. רק השבוע מנכ"ל אקיוטק קיבל עבודות שרות על תרמיות. כל הרמאות של ענבל אור בחסות מערכת המשפט הישראלית
BABA-BUBA 07/04/2016 18:49 לא עצר ועכשיו בכנסת לוחשים על חוק לקבוצות נדל"ן להשחרה. (ל"ת)
21 מוקי 07/04/2016 13:05 ליאת רון. מה עשית החיים שלך מלבד להשמיץ אחרים.
אינך יכולה לנהל קיוסק שכונתי ופותחת את הפה כלפי יזמית נדל"ן. כל כולך זה הכפשת אחרים וצעקות מבישות כלפי בני שיחך. הרבה יזמים נופלים בעסקים זה דרכו של עולם, לא כולם מצליחים. אולם את מגעילה ברמות בתגובות שלך.
יעקב 07/04/2016 19:20 תגיד. אתה אידיוט
אני לא אוהב עיתונאים אבל כל הכבוד לאשה הזאת יכול להיות שהיא הצילה כמה אנשים מענבל אור השחצנית שטוב שהגיע סופה
20 יעקב 07/04/2016 13:05 כל הכבוד ליאת
האמת שחיכיתי לכתבה הזו אני זכרתי היטב את העימות בן השתיים וכל הטענות של ליאת פשוט התגשמו....האמת שליאת פשוט חיזקה את מחשבותי לא לקנות מענבל דירה......תופעת ענבל אור יכולה לקרות רק במקום בו מחירי הדירות משתוללים ..ואז נכנס הנוכל למכור לציבור אשליות........ליאת מגיע לך כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19 ציקי האדום 07/04/2016 12:51 ליאת רון עיתונאית רצינית - כל הכבוד (וגם מהממת) (ל"ת)
18 חבל על כל אלה שהפסיד 07/04/2016 12:20 באמת לפנטיאון (ל"ת)
17 אהרון 07/04/2016 12:02 איזה אישה
ליאת רון ממש חסרת תרבות וחינוך בושה לכול אילה שנותנים לה במה .
קובי 07/04/2016 18:55 אהרון, אתה חסר בושה
באה ליאת רון כעיתונאית ומזהירה את הציבור מללכת להרפתקאה עם ענבל אור וזה מלפני שנתיים, ואחרי כל מה שהתגלה עכשיו אתה אומר על ליאת רון חסרת תרבות ? איזה תרבות יותר טובה . לגנוב כסף מאנשים כמו גב' אור ?!
יהודה 07/04/2016 19:25 מה זה קשור
יש דרך וצורה להזהיר את הציבור.ותתפלא לשמוע דברי חכמים בנחת נשמעים, אם היא הייתה מדברת בשקט בנעימות ומסבירה את דבריה, בלי להתלהם ולצעוק, יש מצב שגם היו כמה אנשים מקשיבים לה. ברגע שמישהו צועק זה מעיד על שהוא אינו בטוח בצדקת דבריו והוא נאלץ לצעוק על מנת לשכנע.
מומחה לקנוניות 11/04/2016 07:51 אבל זה טלויזיה
אם היא לא תעשה דרמה בצורה קבועה ירד הריטיינג. נכון לעכשיו רוב האנשים מעדיפים דרמה על אמת.
16 חני 07/04/2016 11:27 אנשים לא קוראים חוזים-זו הבעיה האמיתית!
יותר קן לשלוף מזומנים מהכיס או לרשום צ'ק מאשר לקרוא חוזה כלשהו ולנסות להבינו. גם אני קניתי נכס. את החוזה הוצאתי הביתה, "חרשתי" את החוזה והלכתי לעור-דין שיעזור במה שלא הבינותי. הרכישה יצאה מאד מאד משתלמת והייתי מוגנת מכל הכיוונים. למה אנשים לא מתנהגים כך? למה אנשים כל כך עצלנים בלשמור על כספים?-כי עצלות זה אופי ואופי קשה לשנות. לפני שאתם מבצעים רכישה "על הנייר" בידקו ברשויות המתאימות מה מצב הנכס והגנו על עצמכם בחוזה.
שלומי 07/04/2016 17:40 אין כאן שאלה! יש כאן תשובה, תאוות בצע גם של הקונים
המסכנים וגם של הגברתנית ענבל אור! שום חוזה לא יגן עלינו מפני נוכל. אבל מה שמפתיע הוא שפעמוני האזהרה לא צלצלו למי שבאמת היו צריכים לבדוק אותה. איפה התשקיף? דוח רווח והפסד אפילו נסחרה בבורסה! איפה הרגולטורים? חמדנות גרידה!!!
רפי 07/04/2016 12:18 נכס = לחם ?
אנשים קונים נכס כאילו זה לחם הנקנה במכולת יש פתגם האומר סוף מעשה במחשבה תחילה. המהירות היא מהשטן. חני הפעול שנקטת הן הכי הגיוניות בעולם. בקניית נכס יש לדרוש ערבות בנקאית נכון שזה עולה אבל ישנים עם זה מעולה .
15 גבר 07/04/2016 10:41 שובניזם בוטה. בושה לערוץ 10. (ל"ת)
14 קובי 07/04/2016 10:40 בזכות מה החשיפה לליאת שלא תורמת מאומה לאומה
רק קשרים
13 ג 07/04/2016 10:28 מאד אוהב את ליאת!
שאפו כמו תמיד!
12 רונן 07/04/2016 10:27 שתי דפ"ריות (ל"ת)
11 איפה היו הרשיות 07/04/2016 10:18 לקנות דירה, לקנות דירה קבוצה או יזמות
כל אדם שהבין טיפה בקבוצות או ביזום נדל״ן הבין כבר מזמן שיש שם בעיה ושה רוכשים הולכים להסתבך, אף אחד לא האמין שהגברת תעבור על החוק אך זה שהיא מרשה לעצמה למכור דירות/ להציג דירות ולהתחייב מול לקוחות והכל במסגרת של ק.רכישה פגום ומטעה והרשויות היו צריכות מזמן לפעול ולחייב אותה או לעבוד כיזם ע״פ חוק מכר, או למכור קרקע ליח״ד דיור בלי תוכניות התחייבויות ודירות מעופפות! בושה שמפקירים את הציבור בידיים של אמיצים וחצופים שפועלים בהטיית הציבור בפריים טיים ובפנים של הרשויות!בושה
BABA-BUBA 07/04/2016 18:55 הדג... ו50 מיליון דולר באיי הבתולה -USA זו דוגמה חיי... (ל"ת)
10 שאפי 07/04/2016 09:59 שאפו לליאת רון שראתה וצפתה מראש ! (ל"ת)
9 פפההה 07/04/2016 09:51 מדהים!!! לא מחובבי ליאת רון אבל במקרה
הזה קלעה בומבה
BABA-BUBA 07/04/2016 18:57 זוכרים "דיילוג"דומה בין פנינה רוזן-בלום לענבלים ??? (ל"ת)
8 אילן 07/04/2016 09:50 לא כל כך אוהב את ליאת אבל הפעם מוריד את הכובע צפתה בול (ל"ת)
7 מוטק׳ה 07/04/2016 09:47 ליאת רון בהמה! (ל"ת)
6 XX 07/04/2016 09:47 אז מה עדיין התנהגות ברברית, איכס. (ל"ת)
5 ענבל חושך 07/04/2016 09:36 לא הייתי קונה ממנה חתול מת .
וליאת רון אחת המאוסות במדינה . פה גדול של שוק
BABA-BUBA 07/04/2016 18:59 אם הרגתה חתול,תקבל 3 שנים בכלא,היא הרגה רבים ש...
הפסידו מאות אלפי שקלים.בלי כסף ובלי עתיד?יותר גרוע מחתול מת...
4 טוני 07/04/2016 09:34 חזון למועד אבל כולם ידעו וטיפשים נפלו (ל"ת)
3 ליאת רון 07/04/2016 09:33 וענבל אור. מתאימות אחת לשניה . קלפטע ועוד קלפטע (ל"ת)
2 אאא 07/04/2016 09:32 היחידה שהצביע על הבלוף (ל"ת)