לפנתיאון: ליאת רון מסתערת על ענבל אור - צפו בקטע

העימות הקולני בין השתיים יצר סוג של "נבואה שהגשימה את עצמה" לגבי עתידה של ענבל אור
 |  (78)
ענבל אור ליאת רון, צילום: מתוך לילה כלכלי
זה היה בסוף ינואר 2014, לפני יותר משנתיים. ענבל אור הוזמנה לאולפן 'לילה כלכלי' כדי להגיב על דברים שאמרה יום קודם בתכנית הפרשנית ליאת רון ("אני לא הייתי קונה ממנה דירה!"). המנחה דב גילהר כיוון בתחילה לסוג של 'סולחה' - זה לא ממש הלך. תגידו שאפו?
 
תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    דב גלהר תיתבייש לך
    רות 09/05/2016 01:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לתת לליאת רון לעשות צחוק ממך ומי התוכנית..הייתה צריך לזרוק אותה מי האולפן..לא לפני הרבה זמן היא ישבה צמודה לגדעון לוי ובינו ובינה לא היו שום הבדל..שניהם פחי זבל. אני תוהה איך אראל סגל מסכים לתת לה במה בתוכנית שלו הפטריוטים.. היא מדברת אל כולם אבל חלילה שמישהו יגע בבעלה..מדוע ולמה היא מסתירה אותו כל כך. היא אנרכיסטית,שונאת יהודים וציונים..גואל נפש
    סגור
  • 55.
    וואו ליאת את נביאה!! שאפו (ל"ת)
    במבה 21/04/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    ירושלים
    רחל 13/04/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליאת צ-ו-ד-קת. לענבל אור יש בדיוק את המאפיינים של נוכלת בינלאומית. היא חושבת שדיבורים יפים יוציאו אותה מהבוץ. ענבל אור מגלומנית שמוכנה למכור גם את האמא שלה בשביל כסף. חבל רק שהתקשורת לא זיהתה את הטיפוס הזה מלכתחילה ויתכן שכל הנזקים שגרמה לכל כך הרבה אנשים לא היו מגיעים לרמה כזאת. צריך להוקיע את האשה הזו בכל פה וכל אגורה שלקחה במרמה מהאנשים המסכנים הללו - צריך להחזיר קודם כל להם. כל הסיפור שלה הוא אחיזת עיניים ונוכלות שלא היתה מביישת ארגון פשע גדול.
    סגור
  • 53.
    אחת לכלא, והשנייה להדלקת משואה ביום העצמאות.... (ל"ת)
    דני 12/04/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אחת לכלא השניה לאברבנל (ל"ת)
    אבי 14/04/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 52.
    להגיד שענבל אור יזמית נדל"ן
    סנהדרין 11/04/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה כמו לומר שמיידוף גאון בהשקעות. כולנו יודעים מה קרה למיידוף.
    סגור
  • 51.
    זאב זאב
    סנהדרין 11/04/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ליאת רון מתלהמת כלפי כולם. לכן, כשבאמת תקפה בצדק את ענבל אור, כבר אי אפשר היה להבחין בין האמת הזו שהייתה במקומה, לשאר ההתלהמויות שלה כלפי מרואיינים אחרים. בבחינת הצועק "זאב זאב", כשבאמת היה צריך להזהיר את האזרחים, איש כבר לא האמין לה. זה כל ההבדל בין עיתונאי עם מוניטין לבין סתם עיתונאי שנוי במחלוקת.
    סגור
  • 50.
    גם תרנגול עיוור מוצא גרגר. ליאת רון דוחה ברמות (ל"ת)
    איך נותנים לה במה בכ 11/04/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • תגובה ל-49
    רחל 13/04/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גם אני לא כל כך מתה על האשה הזאת ליאת רון, אבל הלוואי והיו עוד הרבה כמוך בתקשורת שמעמידים את האמת מול ענבל אור הנוכלת. גם אני לא הייתי קונה ממנה אפילו בלטה אחת. יש לה חזות של נוכלת, אחת שמתה על כסף ולא יודעת שובעה. כל המהות שלה עשויה משקרים, פוזות ושופוני. לכן גם נפלה ובגדול.
    סגור
  • 49.
    ליאת רון המונית זולה וטיפשה
    רבקה 10/04/2016 23:00
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אין לי יותר מה להוסיף. זה בעיני מספיק
    סגור
  • טען עוד
  • וצדקה בכל מילה שאמרה. (ל"ת)
    מישו 12/04/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 48.
    זו דעתי- מה דעתך ?
    היוזם המובס מבבלי 09/04/2016 01:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גילוי דעת ועובדות נסתרות - ההסכם שנחתם בסוף בין העירייה לבין מוכר האופציה יבהיר שהיה טמון מכשול למימוש זכויות הבניה שבאופציה ואולי זו הסיבה לנפילה ולהסתבכות - כנראה שהנפילה החלה מהאופציה שרכשה וההשקעות שהשקיעה בבבלי וכנראה היא הסתבכה כי בזמן ששילמה וקנתה את האופציה לא גילו לי פרט מהותי ביותר - שבעצם אגף נכסי העירייה מנע את מימוש זכויות הבניה בבבלי ודרש ממוכר האופציה ושותפיו במושע שיקח על עצמו לפנות מחזיקים ממגרשי העירייה לבניה למגורים וממגרשי ציבור. לאחר שהיוזם המובס מבבלי פעל בזמן האופציה ומוגר האופציה והעירייה חתמו הסכם לפיו העירייה הסירה מניעתה למימוש זכויות הבניה בבבלי, פקעה האופציה של ענבל אור אבל היוזם המובס מבבלי שתכנן לבנות מגדל למיליארדרים ולאוליגרכים בבבלי הביא משקיע עם כל הכסף 210,000,000 ש"ח בתשלום אחד וללא תנאים אבל אברמוביץ התעלם ומכר בהפתעה ב 197,500,000 ש"J בלבד ובכך מנע מהיוזם המובס מבבלי את הרווח הצפוי וגרם לו להפסד הבית ועינבל אור נותרה עם חוב גדול שצברה בהסתמך על האופציה שמכרו לה בבבלי. אתה יכל לבדוק בעצמך ולברר בעירייה ולוודא שבזמן שענבל אור רכשה מאברמוביץ אופציה
    סגור
  • אז למה ויתר לדעתך על 12.5 מיליון ש"ח?
    אלדד 11/04/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן תשובה.
    סגור
  • 47.
    מנטליות ישראלית וולגרית דוחה,מניפולטיוית ותככנית בשיאה (ל"ת)
    כמה רעש על קצת בניה 09/04/2016 00:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 46.
    הבעיה שליאת רון מתנפלת כך על כולם
    אחד העם 08/04/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    14 2
    הדברים נכונים ונראה שמגיע כל הכבוד. אבל מי שעוקב אחרי התוכנית ואחרי ליאת רון יודע שהיא "מתנפלת" כך על רוב המרואינים (קצת עצבנית..) ולכן לא ברור האם זה בבחינת "כל הכבוד" או בבחינת "גם שעון מקולקל מדייק פעמים ביום"
    סגור
  • 45.
    ליאת רון - עיתונאית חכמה
    דוד א 08/04/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כל הכבוד ליאת רון. אבל מדוע את נכנסת לדבריה? תני לענבל לדבר ולאחר מכן תשיבי. הרי הקלפים אצלך
    סגור
  • 44.
    היה אלכס קומן שאמר בהומור דברים נכונים על ענבל אור
    לפני ליאת 08/04/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אמר שיסתכלו לא על האזור אלא על המחשוף וכו רמז שהאנשים מתפעלים מהמחשוף ולא ממה שהיא משווקת זה היה ב מרץ 2010
    סגור
  • 43.
    הציגו תאריך בוידאו. למה?
    הצעה: 08/04/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באמת למה? כדי שאדע מתי צולם הודאו....
    סגור
  • 42.
    עם סדק כזה... יצא המרצע מהשק (ל"ת)
    כותב 08/04/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    שאפו לליאת רון הגדולה - תמיד ידעתי שענבל אור נוכלת (ל"ת)
    אייל 08/04/2016 07:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 40.
    שתיהן רחוקות מכבוד לאשה
    קצת כבוד לאשה !!!!! 08/04/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    10 2
    האחת עם פה גדול מדברת ללא נימוס,השניה ללא צניעות , בגדים פתוחים כאחת הריקניות ממש מגעיל.בעולם הגדול בעל חברה לדירות לבוש בקפידה צנוע , זה מראה בהמיות וחוסר רצינות .אולי זה לא כך , אבל זה נראה כך.
    סגור
  • ענבל עם השדיים חצי בחוץ
    בעל דירה 08/04/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ליאת מתקשה בלהקשיב. מעולה בצרחות של נקבה...שתיהן בושה למין האנושי. עם ענבל(היום ברור שהיא מפלצת ) בחרה לתקוף את בעלה של ליאת זה מראה שהדירות שלה על הנייר בלבד.
    סגור
  • 39.
    ליאת - אין מילים אין
    מוקי 07/04/2016 21:12
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אחת ויחידה שקראה את הכתובת על הקיר אבל גם התריעה מה שרבים ואולי חכמים לא העזו לפצות פה. אין מילים אין .כואב את כאבם של הנפגעים ומאוד מקווה שיוקם לאלתר סכר הולם לתופעה המבישה.
    סגור
  • 38.
    שאפו ליאת רון - כל הכבוד
    רון 07/04/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    12 3
    תעודת עניות למדינה שלא עצרה את מעשי הנוכלות בזמן
    סגור
  • 37.
    סימני התראה
    משה 07/04/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בויכוח הזה היתה נקודת התראה למתוחכמים כמובן והיא כאשר עינבל באה למפגש עם תחקיר שעשתה קודם לכן על העיתונאית וחדי העין היו צריכים כבר להבין מזה שהיא מנהלת את העינינים שלה כמו שמפיונר עושה אבל רוב האנשים לא מתמקדים על זה שלמעשה זה העיקר ומסתכלים על זה כרכילות משעשעת
    סגור
  • 36.
    אחת נבלה והשניה טרפה (ל"ת)
    שתי בהמות 07/04/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    14 4
    סגור
  • 35.
    אצל אור הכל אחיזת עיניים !
    אזרח 07/04/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    8 0
    משרדים מפוצצים שמתחתם הונאת מיידוף .
    סגור
  • 34.
    ליאת רון אוכלת חזיר מטיב טעם !! (ל"ת)
    אחד 07/04/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • 33.
    השאלה מ58-1.08 בסרטון
    בדכאון 07/04/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    של הדוב והתשובהה היא חס ושלום למען הסר ספק תכנית קלקלית אחושששלוקית
    סגור
  • 32.
    ליאת ממש ניבאת את הדברים שפו ענק על הנחישות והאומץ (ל"ת)
    כול הכבוד לליאת 07/04/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    18 6
    סגור
  • גם לנו מגיע מיידוף של שיטת צ'רלס פונזי אוריגינאל!
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ענבל אור-זה שמה מסחרי כמה מסכנים דפקה-עוד לא אותי ניצולי השואה טייסים וחוסכים לדירה מיידוף-אור -כחול לבן,את לא אמינה.
    סגור
  • 31.
    שתי בימבות - זו נבלה וזו טריפה (ל"ת)
    אבי 07/04/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 30.
    ליאת רון את אישה חכמה אין ספק (ל"ת)
    ליאת רון באמת תותחי 07/04/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 29.
    ליאת עיתונאית שקולה ואחראית
    דגדג 07/04/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    12 8
    CHAPEAU, חבל שאצלנו לא מכבדים לא את הציבור ולא את כספו.
    סגור
  • קראו מה כתבה ליאט על פאשלת BEZEK ב-GLOBS....
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את BEZEK-נזק -גידי בגוב ה-באז(ק)יון מעלה למרומים. היום יום שלישי בלי קו טלפון של BEZEK-ממורמרים? עובדים עלינו כמו בפלפון עם תמורה על תקלות? והרוסי לוחש לי באוזן -JOBANY W ROT !!!!
    סגור
  • 28.
    אני מעוניין לקנות מענבל אור דירה
    לירון 07/04/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    4 25
    מחר אני אמור לתת מקדמה על סך מאה אלף ש"ח. אני אקבל את הכסף בחזרה לדעתכם?
    סגור
  • יש לך חוש הומור של קרש !!
    נחום 07/04/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    17 1
    יש לך חוש הומור של קרש !!
    סגור
  • 27.
    שום יזמית . סתם דוגמנית נדלן ופרזנטורית של עולם התחתון (ל"ת)
    קורל 07/04/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • חג'ג'? חג'ג'? (ל"ת)
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    רמלה
    יוסי 07/04/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פתחה עניים לעיוורים ... גדולה
    סגור
  • 25.
    ענבל אור שידרה חוסר אמינות כבר לפני שנים רבות. (ל"ת)
    היא ראוותנות לשמה. 07/04/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • אם "חזה" נפוח... (ל"ת)
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 24.
    ליאת רון את פשוט אלוהית, פשוט מדהים איך ניסית להציל
    יוסי 07/04/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    21 7
    את הציבור מנפילה, את ועוד רבים כמוך. והקונים פשוט אטמו את אוזניהם ונפלו למלכודת השקופה שפרסה להם הפושעת ענבל. ואפילו לא ראיתי את הראיון הזה, לא יאומן.
    סגור
  • 23.
    שאפו בריבוע (ל"ת)
    אילן 07/04/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 22.
    מה שמדהים שאף אחד במדינה לא עצר את הטרוף של ענבל אור
    רן 07/04/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    17 0
    כבוד לליאת רון. כל אחד עם שיווק יכול לשדוד אזרחים. רק השבוע מנכ"ל אקיוטק קיבל עבודות שרות על תרמיות. כל הרמאות של ענבל אור בחסות מערכת המשפט הישראלית
    סגור
  • לא עצר ועכשיו בכנסת לוחשים על חוק לקבוצות נדל"ן להשחרה. (ל"ת)
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    ליאת רון. מה עשית החיים שלך מלבד להשמיץ אחרים.
    מוקי 07/04/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    18 22
    אינך יכולה לנהל קיוסק שכונתי ופותחת את הפה כלפי יזמית נדל"ן. כל כולך זה הכפשת אחרים וצעקות מבישות כלפי בני שיחך. הרבה יזמים נופלים בעסקים זה דרכו של עולם, לא כולם מצליחים. אולם את מגעילה ברמות בתגובות שלך.
    סגור
  • תגיד. אתה אידיוט
    יעקב 07/04/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני לא אוהב עיתונאים אבל כל הכבוד לאשה הזאת יכול להיות שהיא הצילה כמה אנשים מענבל אור השחצנית שטוב שהגיע סופה
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד ליאת
    יעקב 07/04/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    21 6
    האמת שחיכיתי לכתבה הזו אני זכרתי היטב את העימות בן השתיים וכל הטענות של ליאת פשוט התגשמו....האמת שליאת פשוט חיזקה את מחשבותי לא לקנות מענבל דירה......תופעת ענבל אור יכולה לקרות רק במקום בו מחירי הדירות משתוללים ..ואז נכנס הנוכל למכור לציבור אשליות........ליאת מגיע לך כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 19.
    ליאת רון עיתונאית רצינית - כל הכבוד (וגם מהממת) (ל"ת)
    ציקי האדום 07/04/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • 18.
    באמת לפנטיאון (ל"ת)
    חבל על כל אלה שהפסיד 07/04/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 17.
    איזה אישה
    אהרון 07/04/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    8 15
    ליאת רון ממש חסרת תרבות וחינוך בושה לכול אילה שנותנים לה במה .
    סגור
  • אהרון, אתה חסר בושה
    קובי 07/04/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    באה ליאת רון כעיתונאית ומזהירה את הציבור מללכת להרפתקאה עם ענבל אור וזה מלפני שנתיים, ואחרי כל מה שהתגלה עכשיו אתה אומר על ליאת רון חסרת תרבות ? איזה תרבות יותר טובה . לגנוב כסף מאנשים כמו גב' אור ?!
    סגור
  • מה זה קשור
    יהודה 07/04/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש דרך וצורה להזהיר את הציבור.ותתפלא לשמוע דברי חכמים בנחת נשמעים, אם היא הייתה מדברת בשקט בנעימות ומסבירה את דבריה, בלי להתלהם ולצעוק, יש מצב שגם היו כמה אנשים מקשיבים לה. ברגע שמישהו צועק זה מעיד על שהוא אינו בטוח בצדקת דבריו והוא נאלץ לצעוק על מנת לשכנע.
    סגור
  • אבל זה טלויזיה
    מומחה לקנוניות 11/04/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היא לא תעשה דרמה בצורה קבועה ירד הריטיינג. נכון לעכשיו רוב האנשים מעדיפים דרמה על אמת.
    סגור
  • 16.
    אנשים לא קוראים חוזים-זו הבעיה האמיתית!
    חני 07/04/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    19 0
    יותר קן לשלוף מזומנים מהכיס או לרשום צ'ק מאשר לקרוא חוזה כלשהו ולנסות להבינו. גם אני קניתי נכס. את החוזה הוצאתי הביתה, "חרשתי" את החוזה והלכתי לעור-דין שיעזור במה שלא הבינותי. הרכישה יצאה מאד מאד משתלמת והייתי מוגנת מכל הכיוונים. למה אנשים לא מתנהגים כך? למה אנשים כל כך עצלנים בלשמור על כספים?-כי עצלות זה אופי ואופי קשה לשנות. לפני שאתם מבצעים רכישה "על הנייר" בידקו ברשויות המתאימות מה מצב הנכס והגנו על עצמכם בחוזה.
    סגור
  • אין כאן שאלה! יש כאן תשובה, תאוות בצע גם של הקונים
    שלומי 07/04/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המסכנים וגם של הגברתנית ענבל אור! שום חוזה לא יגן עלינו מפני נוכל. אבל מה שמפתיע הוא שפעמוני האזהרה לא צלצלו למי שבאמת היו צריכים לבדוק אותה. איפה התשקיף? דוח רווח והפסד אפילו נסחרה בבורסה! איפה הרגולטורים? חמדנות גרידה!!!
    סגור
  • נכס = לחם ?
    רפי 07/04/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים קונים נכס כאילו זה לחם הנקנה במכולת יש פתגם האומר סוף מעשה במחשבה תחילה. המהירות היא מהשטן. חני הפעול שנקטת הן הכי הגיוניות בעולם. בקניית נכס יש לדרוש ערבות בנקאית נכון שזה עולה אבל ישנים עם זה מעולה .
    סגור
  • 15.
    שובניזם בוטה. בושה לערוץ 10. (ל"ת)
    גבר 07/04/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 14.
    בזכות מה החשיפה לליאת שלא תורמת מאומה לאומה
    קובי 07/04/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    11 6
    רק קשרים
    סגור
  • 13.
    מאד אוהב את ליאת!
    ג 07/04/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    11 23
    שאפו כמו תמיד!
    סגור
  • 12.
    שתי דפ"ריות (ל"ת)
    רונן 07/04/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • 11.
    לקנות דירה, לקנות דירה קבוצה או יזמות
    איפה היו הרשיות 07/04/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל אדם שהבין טיפה בקבוצות או ביזום נדל״ן הבין כבר מזמן שיש שם בעיה ושה רוכשים הולכים להסתבך, אף אחד לא האמין שהגברת תעבור על החוק אך זה שהיא מרשה לעצמה למכור דירות/ להציג דירות ולהתחייב מול לקוחות והכל במסגרת של ק.רכישה פגום ומטעה והרשויות היו צריכות מזמן לפעול ולחייב אותה או לעבוד כיזם ע״פ חוק מכר, או למכור קרקע ליח״ד דיור בלי תוכניות התחייבויות ודירות מעופפות! בושה שמפקירים את הציבור בידיים של אמיצים וחצופים שפועלים בהטיית הציבור בפריים טיים ובפנים של הרשויות!בושה
    סגור
  • הדג... ו50 מיליון דולר באיי הבתולה -USA זו דוגמה חיי... (ל"ת)
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    שאפו לליאת רון שראתה וצפתה מראש ! (ל"ת)
    שאפי 07/04/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 9.
    מדהים!!! לא מחובבי ליאת רון אבל במקרה
    פפההה 07/04/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    24 7
    הזה קלעה בומבה
    סגור
  • זוכרים "דיילוג"דומה בין פנינה רוזן-בלום לענבלים ??? (ל"ת)
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    לא כל כך אוהב את ליאת אבל הפעם מוריד את הכובע צפתה בול (ל"ת)
    אילן 07/04/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    21 8
    סגור
  • 7.
    ליאת רון בהמה! (ל"ת)
    מוטק׳ה 07/04/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    18 19
    סגור
  • 6.
    אז מה עדיין התנהגות ברברית, איכס. (ל"ת)
    XX 07/04/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 5.
    לא הייתי קונה ממנה חתול מת .
    ענבל חושך 07/04/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    22 0
    וליאת רון אחת המאוסות במדינה . פה גדול של שוק
    סגור
  • אם הרגתה חתול,תקבל 3 שנים בכלא,היא הרגה רבים ש...
    BABA-BUBA 07/04/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפסידו מאות אלפי שקלים.בלי כסף ובלי עתיד?יותר גרוע מחתול מת...
    סגור
  • 4.
    חזון למועד אבל כולם ידעו וטיפשים נפלו (ל"ת)
    טוני 07/04/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    וענבל אור. מתאימות אחת לשניה . קלפטע ועוד קלפטע (ל"ת)
    ליאת רון 07/04/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    14 4
    סגור
  • 2.
    היחידה שהצביע על הבלוף (ל"ת)
    אאא 07/04/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • כתובת הבאה של אור-LAS VEGAS
    BABA-BUBA 07/04/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    50 מיליון ללא מס באיי בתולה ופאנמה... מה רק 50 מיליון? זה הכל?אבל גם לביבי רק...ושם...
    סגור
  • 1.
    הנה אוסף של 20 כתבות אזהרה על ענבל אור, החל מ 2010
    מרתק בדיעבד 07/04/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    14 1
    http://www.buat-nadlan.com/2011/07/blog-post_03.html
    סגור
  • תודה רבה! (ל"ת)
    שוקי 07/04/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור