21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הרמטכ"ל איזנקוט שיגר היום מכתב לחיילי צה"ל לאחר אירוע הירי של החייל - חובה לקרוא

 |  24
מגנים על הבית
Share
הרמטכ"ל גבי איזנקוט שיגר היום מכתב בתפוצה רחבה לכל חיילי ומפקדי צה"ל. במכתב מתייחס הרמטכ"ל לסוגיית טוהר הנשק, זאת נוכח גל הטרור הנוכחי ובכלל - ורומז באופן ברור מאוד גם לגבי אירוע הירי של החייל בחברון.


בפתח המכתב איזנקוט התייחס לגל הטרור האחרון ותפקידו של צה"ל בשמירה על ביטחון תושבי המדינה. "בכל פעולה ובכל מצב עלינו לפעול באופן מקצועי תוך הפעלת כוח ממוקד, מדוד ושקול, כדי לעמוד במשימתנו ולהיות נאמנים לערכינו", כתב.

כמו כן, התייחס כאמור לאירוע הירי במחבל בחברון, במרומז, וציין כי "נוסיף לתת גיבוי לכל חייל שישגה בלהט הקרב, מול אויב המסכן חיי אזרחים וחיילים. עם זאת, לא נהסס למצות את הדין עם חיילים ומפקדים שיחרגו מאמות המידה המבצעיות והמוסריות שעל פיהן אנו פועלים". עוד הוסיף כי "השמירה על רוח צה"ל אינה זכות אלא חובה. עיני העם נשואות אלינו בציפייה לביטחון תוך שמנירה על דמותו הערכית של צה"ל במוקד ההסכמה".המכתב המלא (לחצו להגדלה):
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 שמוליק 31/03/2016 09:39 רמטכל אכזבה חשבתי שגנץ חלש מלך לידך (ל"ת)
12 יואב 30/03/2016 23:39 כנסו
כול אחד מדבר שזה לא באו לירצוח את הבן שלו . כי אים היו באים לירצוח את הבן שלו. הוא היה אמר שהחייל עשה בשכל . אבל הבן של אחרים . לא נורא. היה עדיף שישמור על ערכיו
11 יקי 30/03/2016 14:51 נמאס
כל מלחמות ישראל "ומבצעי ישראל " נכשלו בגלל טוהר הנשק ופה מתחילה הבעיה ולא נגמרת . דמנו נשפך לריק וזה אך ורק באשמתכם "מנהלים מפקדים " כושלים שכמוכם .על תספרו לנו באיזה מבצעים נכחתם בשורה תחתונה דמנו בארץ ובעולם נשפך . ואתם כבר לא יכולים לדבר על כוח ההרתאה כי אין כזה.
10 אבי 30/03/2016 14:37 איל אפשר לחיב שירות חובה תחת כזה רמטכ"ל (ל"ת)
9 אזרח מודאג 30/03/2016 14:34 חזק ואמץ
כל מילה בסלע. רמטכ"ל שאפשר לסמוך עליו. לא מפחד מכל המתלהמים מהימין ומהשמאל. חובה להחזיר את השפיות ומהר. הבעיה נובעת מהגדרת המעשה של החייל כרצח - קשה לשמוע זאת. צריך להעמידו לדין על הפרת פקודות, על התנהגות שאינה הולמת חייל, סיכון חיי חיילים וכד' ויחד עם זאת להחמיר את הענישה וגם את החינוך ויפה שעה אחת קודם (כבר בבתי הספר).
8 אזרח 30/03/2016 13:42 למפקדים ולמנהיגנו, תחשבו איך לעלות מורל לחיילים (ל"ת)
7 22 30/03/2016 13:37 כל פח השפה שבא לדקור במטרה להרוג כדור לראש (ל"ת)
6 לילי 30/03/2016 13:27 הגנה או העמדה לדין עלפי הרוח התיקשורתית משמאל
החייל ירה מול עינייהם של מפקדו שיכלו בהנף יד לעצור את הירי לאחר הירי המפקדים נראו מאשרים את הירי בהתנהגותם לאחר שהחייל לחץ את ידי ברוך מרזל והתמונות עלו לתקשורת השמאלנים צעקו רצח בוגי ביבי ועגלגלוני התיישרו לשמאל ואז גם המפקדים והתביעה הצבאית התיישרה לשמאל .
5 משה 30/03/2016 13:23 חריצת דין פזיזה ותמוהה ועוד מממשלה ימנית
זו ממשלה ימנית ? משום מה נראה לי שהם איבדו את הכיוון...
4 מילואימניק שלא מתיצב 30/03/2016 13:18 רמטכל סמרטוט
אשכנזי. סולם הערכים שלך עקום . לא לאורו נלך הקם להורגך השקם להורגו- כמה פשוט אני חושב להוציא סטיקר: " הוא דקר את חברים שלי מגיע לו למות" כמה פשוט ככה נכון!!!!!
גמלאי צהל 30/03/2016 14:41 זה לא גבורה
ידידי המזרחי ! הרג לשם הרג לא מביא כבוד לאף אחד . כך עשו נאצים , עושה דעאש , חמאס - האם חייל צהל צריך להיות כזה ? נקמנות - לא מעלה של חייל מנצח .
3 סאס 30/03/2016 13:05 חרצת דין, שים את המפתחות ולך, לא נפקיד את ילדנו בידך (ל"ת)
דני 30/03/2016 13:23 אז נשים בידי כהנה? או פשוט ביידי אחמדיניג'אד, אסד או קד
ישראל הינה כבר היום המדינה הערבית ה-23!
אמת 30/03/2016 13:54 כהנה בניגוד אליך צדק (ל"ת)
22 30/03/2016 13:42 כאשר אתה נלחם עם חיות אתה צריך להיות חייה .....
ולא נטרף חיים ונצעד למשרפות. אני לא זוכר ששמעתי שמשהו דיבר ששחטו 6 מליון יהודים אתה לא חזק לא תשרוד ותפסיק להיות יפה נפש לא מקבלים על זה צל"ש
2 אל תבלבל במוח 30/03/2016 13:02 תכתבו בשבחו של החייל ולא פוליטיקה בשקל (ל"ת)
דני 30/03/2016 13:22 לשבח רוצח שביצע פשע מלחמה???
אולי מחר נעלה על נס את שורפי המשפחה בדומה, הנער הפלסטיני וכמובן כל מתנחל חבר "נוער הגבהות" שעוקר מטעים, פוגע בפלסטינאים תמימים (הרי בלי הגנת הצבא הוא יפחד להתעסק עם הטרוריסטים הבודדים ולא עם הרוב הדומם שפשוט רוצה לחיות, כמו שפעם היה הרוב הישראלי).
כסף בבנק 30/03/2016 17:33 עאלק דני תגיד שקוראים לך אחמד
משווה מחבל שדקר אך לפני כמה רגעים חייל לאנשים שישנו בלילה בביתם, גם בוגד וגם דביל
22 30/03/2016 13:44 תגובה של יפה נפש עיוור מה אתה אור לגויים ...
השחטו אותך חיי במקרה שתפול ליידיים שלהם הקם להורגך השקם להורגו איזה מלחמה יש לך טומטום בא סכנאי לדקור אזרח חף זה מפשע זה פשע מלחמה
1 משה 30/03/2016 13:01 החייל גיבור ישראל
לך הביתה וכך איתך את שר הביטחון נימאסתםםםםםםםם ותקימו עוד מיפלגת שמוללללללל
22 30/03/2016 13:44 גיבור וגם גיבור ושרק יקמו הרבה כאלה (ל"ת)
דני 30/03/2016 13:20 מה, באמת נהינו מדינה ערבית???
מבצע פשע מלחמה המבצע וידוא הריגה, תומך כהנה וחבר בארגון הטרור היהודי "לה-פמיליה" נהיה גיבור ישראל (או שמה, ישראיל הערבית)??? מדינה חולת נפש, ולשם שינוי, הבעיה כיום זה הציבור והפילטיקה פשוט בצלמו (הייתי בטוח שהציבור לא עד כדי כך בהמי, רדוד ופופוליסט כמו הפוליטיקאים שהוא בוחר, מתברר שהוא גרוע מהם בהרבה).
כסף בבנק 30/03/2016 17:34 אז לך מפה לא צריך אותך
תעבור לבלגיה או צרפת, שם יהיה לך יותר טוב בין כל יפי הנפש, שחוטפים כאפה ומחכים לבאה שתבוא