ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

"חייל שיורה במחבל מנוטרל הוא פחדן, אורי היה גיבור": חברתו של סגן בינמו ז"ל בפוסט תגובה לדרור זיכרמן

פייסבוק, צילום: Getty images Israel
לפני מספר ימים פרסם דרור זיכרמן, נכה צה"ל, פוסט שסחף את הרשת עם 45 אלף לייקים, מעל 25 אלף שיתופים ואינספור תגובות, פוסט שגם הוביל לראיונות בטלוויזיה וברדיו. זיכרמן סיפר את סיפורו האישי, כשלפני כעשור אסר עליו מפקדו דאז, אורי בינמו ז"ל, לירות באדם כי טרם היה ברור האם הוא ממולכד, ולבסוף אותו מחבל פוצץ את עצמו על השניים ובינמו נהרג. בפוסט שהעלה השבוע, גיבה זיכרמן את החייל שהרג את המחבל בחברון, וטען שאם הוא עצמו היה מפר פקודה ויורה - הוא לא היה נפצע וסגן בינמו ז"ל לא היה נרצח.
בתגובה לאותו פוסט של זיכרמן שסחף את הרשת, העלתה אתמול בבוקר עינת בינג, מי שהייתה חברתו של אורי בינמו ז"ל, פוסט משלה - בו היא הביעה סלידה עמוקה מההקשר שנעשה - "אורי היה מגנה התנהגות שכזאת". בפוסט מסבירה עינת כי היא חשה צורך להבהיר שאין כל קשר בין האירוע בו מצא בן זוגה דאז לבין מה שהתרחש בחברון. בהמשך הפוסט השוותה בין שני המקרים, תוך גינוי החייל מחברון:
"מצד אחד קצין שנמצא בסיטואציה ללא זיהוי ודאי, מרחיק את החייל שלו אחורה (ובכך מציל את חייו) ונשאר לבד מול מחבל, נוהג בקור רוח ומקצועיות שעליהן קיבל צל"ש. ומצד שני חייל שבמקרה הפחות רע נבהל כל כך עד שאיבד את שיקול דעתו ובמקרה הרע מאוד ידע בדיוק מה הוא עושה וירה למוות במחבל מ-נ-ו-ט-ר-ל".
הפוסט המלא:

עבר עליי לילה ללא שינה שבו עקבתי אחרי פוסט שכל קשר בינו ובין תפיסת עולמו של אורי לא קיים. מתלבטת עם עצמי אם לכתוב, שוב ל...

Posted by Eynat Bing on Sunday, March 27, 2016
תגובות לכתבה(71):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    מסכן
    ומסכן החייל שלו 16/06/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם חברים כמוך, מי צריך אויבים
    סגור
  • 55.
    למות
    מיכאל 30/03/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למות בגלל "מוסריות" מול מחבל רוצח, הינו בזבוז מתנת החיים , איוולת וחוסר מוסריות
    סגור
  • 54.
    עינת, את נפלאה. חזקי ואמצי! (ל"ת)
    שלמה 29/03/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    הארס בתגובות של הקיצוניים הימניים
    שלמה 29/03/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק מוכיח את מסוכנותם כלפי כל מי שחושב אחרת. אני משוכנע שרובם אפילו לא שרתו כקרביים. עלובי נפש.
    סגור
  • 52.
    עינת היקרה
    נאראנחה 29/03/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אורי וגם את ראויים להערצה. מקווה שיעמוד לך הכל להתמודד עם כל הטמטום והארס שנשפכים פה
    סגור
  • 51.
    עינתי, תתביישי לך!! , מי שמך לחשוב במקומו?
    דן 29/03/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עבר עלייך לילה ללא שינה? אז על החיילים ששומרים עלינו ובימים אלה צריכים זוג עיניים גם מאחור עוברים ללילות רבים ללא שינה , ממטירים עליהם אבנים ובקת"בים בלי סוף , הדרג הפוליטי אימפותנט בכל המובנים , ובסוף צריכים לשמוע את ביב השופכין שמפיק פיך ושל דומייך? פעם היית בסיטואציה מורכבת וסבוכה שכזו? אם לא היכנסי עמוק עמוק מתחת לפוך החמים ומלאי פיך מים.
    סגור
  • תתבייש
    גיא 29/03/2016 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שמך. לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות שהחייל חמום מוח. אתה היית נותן לו להיות מפקד על הבן שלך? עוד היה לו זמן לוודא הריגה. ישראל צריכה את המחבלים האלה חיים לטובת מודיעין ולא כביטוי לגחמה של אוהד ביתר בן 19.
    סגור
  • 50.
    לא מבין אותה. באמת שלא. מעדיפה חבר מת בשביל עקרונות? (ל"ת)
    נועם 29/03/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 49.
    מה עדיף, גיבור מת או זהיר חי? (ל"ת)
    א.ס 29/03/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    כבוד. על ההיחשפות ועל הערכיות והמוסריות. (ל"ת)
    טוהר הנשק 29/03/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    גבירתי היקרה חברך גיבור - אבל מת !!!
    הענק הנמוך 29/03/2016 00:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הוא יכול היה להשאר בחיים אם היה נוהג אחרת !!!
    סגור
  • 46.
    ההורים שלא חשובים לא את
    ציון 28/03/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מענין מה ההורים שלאחושבים ולא את את לא צד בעניןבטח תפסת חבר חדש
    סגור
  • 45.
    מאז כל הבלאגן הציבורי יצא כל החשק לערבים מהפיגועים
    המאירי 28/03/2016 23:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וזאת השיטה החדשה והמתוחכמת של השב"כ, לבלבל ולהמם את הפלסטינים בריבוי מלל תקשורתי ותגובות ברשת, שמשאירות את המחבלים פעורי פה ונטולי יכולת הרתעה, כי מי יפגע בנו יותר ממה שאנחנו פוגעים בעצמנו....
    סגור
  • 44.
    בהצגת האירוע הזו נתנה הנ"ל ביטוי מוחשי לכיעור הנפש שבה
    דובי 28/03/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היא מנסה ללא הצלחה להציג עצמה כיפת נפש אבל היא לא ....היא קבלה 45 לייקים הזויים.
    סגור
  • 43.
    נראה כשחלילה
    יואב 28/03/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבן או הבת שלך יירצחו בידי מחבל איך תגיבי.......מנוולת......שכחת כבר מזמן את החבר שלך
    סגור
  • יא אפס (ל"ת)
    גיא 29/03/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    מעניין שהשמאל שונא מיזרחיים אבל אוהב ערבים
    רמי 28/03/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא משווה בניהם אבל שונא אח יהודי שהוא ימני מיזרחי.אתם השמאלנים מעיזים לדבר בגלל טיפוסים כמו השמאל היצה השואה.אתם מעצבנים האופי השמאלני היגיע עוד מגרמניה רק ששם טיפלו בכם יפה ופה מתנהגים אתכם בכפפות של משי.אבל לא לעולם.אותם ערבים שאתם אוהבים יקחו את המדינה בשקט בשקט ואותכם יהרגו קודם.
    סגור
  • 41.
    אורי ודאי לא פחדן, אך לא נהג בחכמה
    יואב 28/03/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לצערנו הרב
    סגור
  • 40.
    כמה טיפשות
    ש 28/03/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה טיפשות במכתב אחד,
    סגור
  • 39.
    מקוה שלא השאיר לך ירושה, מרשעת
    משה ג. 28/03/2016 21:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה לא מפריע לך שחברך מת, רק אידיאולוגיה מטומטמת חשובה לך, את בכלל מסוגלת להבין הבדל בין חשוב לטפל?
    סגור
  • 38.
    כל הימנים רפי שכל פאשיסטים
    יוסי הממ 28/03/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חולי נפש אלימים ותוקפנים כמו הערבים בדיוק טוב נו...... רובם הגיעו ממדינות ערב וזאת אומר ימני מזרחי אסלי משני הצדדים
    סגור
  • ימני
    משה 29/03/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מוטב יהודי ימני חי מאשר שמאולני מת
    סגור
  • 37.
    החייל עשה נכון!!! הרג את שבא להרוג...
    משה 28/03/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לכל יפי הנפש... על כל מי שבא לפגע /להרוג דינו אחת ,מוות!!!
    סגור
  • 36.
    אל תגיד ימני, אמור ימניסט
    ימנים דפוקים=ערבים 28/03/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ימנים שונאים ערבים כי אם רואים את עצמם בהם
    סגור
  • 35.
    טוב חיל פחדן חי מגיבור מת (ל"ת)
    אבי 28/03/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 34.
    זה מה שקורה שיש כיבוש . שחררו כבר את הטלפיים שלכם (ל"ת)
    הכיבוש משחית 28/03/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 33.
    מסכנה שמחפשת כותרת -פשוט בושה
    לוחם 28/03/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    14 2
    בחורה מסכנה שפשוט מחפשת כותרת על חשבון חלל צה״ל ,כמה נמוך עוד נגיע במדינה שלנו ,מחבל שמגיע לפגוע ,דינו מוות .מספיק עם ההלקאה העצמית הזו !!!
    סגור
  • 32.
    בגלל זה הגיבור שלך מת מת מת הבנת ?
    סתומה 28/03/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    16 2
    הם חשבו שלמחבל יש מטען לכן החבלנים לא נתנו למד"א להתקרב ולטפל בו, אני לא יודע מה היה שם ולא שופט את החייל, אולי הוא חשב שהמחבל מזיז יד לכיוון איזה מתג ? אולי הוא חשב ברגע מסויים שהמחבל מנסה לעשות משהו ובאינסטינקט ירה בו ? לא מאמין שפתאום בא איזה רמבו חפ"ש ומול כל צה"ל ואישתו מתקרב ויורה במחבל בראש, בטוח היתה סיבה מוצדקת שגרמה לחייל לעשות כן, אפילו אם טעה הוא הרג מחבל וצריך גיבוי של צה"ל ושלנו.
    סגור
  • 31.
    בווגי שומר שצה"ל לא יהפוך לדאעש,שאפו (ל"ת)
    יעקב 28/03/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 30.
    את מעוררת הערצה
    kolnik 28/03/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 9
    שמעתי אותך גם בראיון הבוקר. קול צלול ובהיר, מעורר הערכה וגם תקווה על רקע חשכת ההתלהמות ברחוב. יעקב ק. ברוכה תהיי!!
    סגור
  • 29.
    בגלל זה הגיבור שלך מת מת מת הבנת ?
    סתומה 28/03/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הם חשבו שלמחבל יש מטען לכן החבלנים לא נתנו למד"א להתקרב ולטפל בו, אני לא יודע מה היה שם ולא שופט את החייל, אולי הוא חשב שהמחבל מזיז יד לכיוון איזה מתג ? אולי הוא חשב ברגע מסויים שהמחבל מנסה לעשות משהו ובאינסטינקט ירה בו ? לא מאמין שפתאום בא איזה רמבו חפ"ש ומול כל צה"ל ואישתו מתקרב ויורה במחבל בראש, בטוח היתה סיבה מוצדקת שגרמה לחייל לעשות כן, אפילו אם טעה הוא הרג מחבל וצריך גיבוי של צה"ל ושלנו.
    סגור
  • 28.
    אורי היה איש מאוד ערכי.הייתי מעדיף שאורי יחיה עמנו...
    ייאי 28/03/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערכיות שלו ביחס לאוייב אינה תואמת את האוייב שעמו אנו מתמודדים ומשום כך אורי נהרג.זה שהחייל הנדקר לא נרצח זה מקרי ולא מחסדי המחבלים.באם החייל שנדקר היה מת=נרצח,האם כל המבקרים את החייל היורה היו מגיבים אחרת? חומר למחשבה..הלהתנתק מכמה שיותר ערבים? אני בעד ומייד כשגם הם יהיו מוכנים לכך.אך בין זה לבין המאבק בטרור אין כל קשר.יש לשאוף ולעשות כל הניתן להגיע לשלום אך בינתיים מלחמת חורמה במחבלים.איך? אין בי שמץ של רחמים למחבל שנורה.יש לחסל מחבלים בזירת הפיגוע - כך גם לא יהיו מחבלים חיים,שהם הקטליזטור המעודד חטיפות לשם מיקוח על חטופים או על גופות חטופים,להרוס בתיהם,לגרש משפחותיהם.גופות להחזיר עטופות בעור חזיר.כי מול טרור יש להפעיל אמצעי טרור.זו הדרך לנצח טרור.
    סגור
  • 27.
    מותר לפחד
    מיכאל 28/03/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    נכון , את צודקת , הוא אכן פחדן, אבל גם לפחדן יש זכויות , מותר לפחד וקל לשפוט כל אחד מהכורסה בבית , בטח תסכימי שהמצב אינו מצב נורמלי , החייל אולי שגה בשיקול דעת , אבל הוא בטח לא רוצח כמו אלה שעמדו מולו בכוונה תחילה לקחת חיים
    סגור
  • 26.
    כדור בראש לכל מחבל
    מומי 28/03/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בשביל לעקור את תופעת המחבלים מהשורש צריך להכניס אותם לתוך חזיר (וזב אחרי שמוצאים את החלקים "הטובים" שלא לחיות בספארי) ולתפור אותו בפנים אח"כ לקשור אותו לכדור פורח ולשחרר מעל מקום מגוריו את משפחתו יש להעתיק לעזה אחרי הפעם השניה אף אחד לא ירצה למוץ יותר "מוות קדושים " עכשיו צריכים להליט - או מוסר או חיים אני מאמין שכל אם אב יעדיף את זה על בן מת
    סגור
  • 25.
    רצית כותרת קיבלת.על חשבון חייל שמוסר עצמו. (ל"ת)
    אזרח לא ימני 28/03/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 24.
    הגיבור שלך מת
    אבי 28/03/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    19 7
    יהי זיכרו ברוךאף אחת לא רוצה להיות במקומך.כל אחת רוצה את הגיבור שלה לידה.במידה ויש חשד קליל לפגיעה בחיי אדם שיירו במחבל בלי שיקול דעת.הם העבירו את שדה הקרב במקום צבא מול צבא לאזרחים לרצוח נשים וילדים.עם חיות אדם לא צריך להסס.חשד קל שהוא עומד לפגוע ישר כדור בראש.אנחנו לא צריכים עוד רשימות של גיבורים מתים . ספגנו די והותר .
    סגור
  • 23.
    החבר שלך היה מתבייש בך יא פוסטמה
    עוד מטומטמת 28/03/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    27 8
    החייל חשב שהמחבל ממולכד, לא הבנת את זה ?
    סגור
  • 22.
    היא פלצנית והחבר של בארון מתים החייל שירה גבור
    ישראל 28/03/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    28 9
    יחי האבדל הקטן מעדיף 1000 מחבלים הרוגים מאשר חייל אחד בארון מתים
    סגור
  • 21.
    לא יעזור לכם לצנזר אותי
    יהושע בן נון 28/03/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    27 6
    כתבתי תגובה ומחקו אותי באמצע כי לא מצא חן בעיניהם מה שכתבתי - זה לא יעזור לכם - שמאלנים עוכרי ישראל
    סגור
  • הדף מתרענן בלי קשר למה שכותבים. כתוב תגובה קצרה או
    שמטוב 29/03/2016 05:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתכתוב במקום אחר ותשתמש בקופי-פייסט.
    סגור
  • 20.
    יש הבדל בין חייל פחדן חי לבין חייל גיבור מת
    עדיף חייל חי 28/03/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    26 7
    ואני מעדיף את הראשון
    סגור
  • 19.
    גיבור מת ממש גאוה מה את מגיבה במקומו? (ל"ת)
    עדיף גיבור חי 28/03/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • 18.
    הוא היה
    יעקב 28/03/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    14 3
    הוא היה !! זאת תוצאת מעשה הגבורה ! עדיף פחדן חי על גיבור מת
    סגור
  • 17.
    eli1602@gmail.com
    אלי 28/03/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    7 5
    הכי טוב שהצבא ימיין בבקום וישלח את כל אוהבי המחבלים לשטחים וכל מפלצת שבאה להרוג בנו יתנו לו פרחים אז אולי יהיה שלום עם המפלצות בצורת אדם האלה מי שבא להרוג גם אם לא הצליח אם לא יהרגו אותו יצליח בפעם הבאה ויהרוג נשים הרות או ילדים בגן או זקנים כי עם חיילים זה לא מצליח אבל אם יהיו חיילים אוהבי מחבלים שיתנו פרחים אז זה יצליח ואולי כך הם יהרגו חיילים (טיפשים) ולא נשים ילדים וזקנים כמה אפשר להתחשב בדעת העולם שרובם שונאי ישראל
    סגור
  • 16.
    הבעיה שאותו קצין בשם אורי לא השפיע רק על עצמו ...
    יוסי 28/03/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הבעיה שאותו קצין בשם אורי לא השפיע רק על עצמו אלא גם אחראי לפציעה החמורה והנכות של פקודו. אם רק מדובר היה בקצין שמתוך שיקולי מוסר עצמאיים שלו מעדיף למות מאשר חלילה וחס לירות במחבל רק בגלל שהוא לא תוקף אותו באופן יזום, ניחא.. אבל במקרה הזה שיקולי המוסר שלו השפיעו גם על אחרים... מצד שני גם צריך לא להגזים בירי המחבל מנוטרל מסיבה של טעות בזיהוי כי לפעמים קשה לדעת מי המחבל ומי הקרבן...
    סגור
  • 15.
    הדוקרים חולמים למות בתור שהידים. למה לעזור? שירקבו בכלא (ל"ת)
    ישראלי 28/03/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    האם לא הגיע העת להפסקת אש
    אזרח מודאג 28/03/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לכל המגיבים למיניהם על שלל\מגוון דיעותיהם, אף אחד מכם לא נכח באירוע בזמן אמת ועל כך נאמר "על תדון את חברך בטרם תגיע למקומו" יחד עם זאת זוהי מדינה שומרת חוק וחשוב כי אזרחיה יצייתו לו ויכבדוהו. נדמה כי העובדה שהתקשורת היום פתוחה לכל ,לא בהכרח מועילה ואף בלא מעט מקרים נותנת במה לדיונים והסתות רבות מיותרות שאינן בבחינת תעודת כבוד לאף אחד מהמשתתפים הרבים. אולי הגיעה העת לתת לבעלי התפקידים המתאימים לבצע את תפקידם ולהימנע מהסלמה של הויכוח הפנימי בינינו שהוא היום האויב הגדול ביותר של עם ישראל. לכן "חדל קשקשת ברשת"
    סגור
  • איזה חמוד מצדך להיות המבוגר האחראי (ל"ת)
    אווו 28/03/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 13.
    משלי
    שלמה המלך 28/03/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כלב חי עדיף על אריה מת .
    סגור
  • 12.
    כקצין לשעבר ואב לקצין לוחם, החייל שירה הוא חלאה.
    י ש ר א ל י 28/03/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    25 38
    היו חיילים בקרבת המחבל, הם נגעו בו והזיזו אותו. פתאום מגיע חייל מהצד, עוצר לרגע בכדי למסור את הקסדה שהחזיק ושהפריעה לו לחייל אחר, דורך ויורה בראשו של המחבל. זה מעשה מגונה הסותר את הוראות הפתיחה באש וסותר את מוסר הלחימה של צה"ל. הוא ביזה את צה"ל ולוחמיו, הוא ביזה את המדינה, הוא נתן "מתנה " לכל משמיצינו ברחבי העולם. מה שחייל טיפש אחד יכול לעשות גדודים של חיילים אמיצים ומוסריים לא יוכלו לתקן.
    סגור
  • המוסר שם אותנו במצב
    האחד 29/03/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגרוע שבו אנחנו נמצאים היום , החייל עדה נכון יש איום צריך לנטרל אותו כשיש ספק אין בפק , עדיף מחבל מת מחייל פצוע. דחוף את תואר הנשק והמוסריות שלך אנחנו במלחמת השרדות אין חוקים .
    סגור
  • עלק קצין, ערבי
    עלק ישראלי, פלסטיני 28/03/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שמור את הבל הפה שלך לעצמך או שתעבור לסוריה
    סגור
  • מעניין אם שירתת בכלל בצבא (ל"ת)
    י ש ר א ל י 28/03/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה קצין נפל על בטוח !!!!!
    לוחם בכפיר 28/03/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    15 5
    מעניין איפה שירתת ?????? נפל אפס מה אתה שופט היית שם ???? טיפש אז מה אם אתה קצין ???. מעניין תתחת שלנו תיהייה במקום הלוחם ואז תיהייה לך זכות לדבר ואו לשפוט ... קצין חרא ! בוא תשרת איתנו 3 שנים כל יום מול טרור אזרחי ...אזרחים שמגיעים לטווח 0 בחסות בגדים של אזרחים לא מדים של צבא ואז שולפים סכין או שולפים אקדח או מפוצצים חגורת נפץ קצין טיפש איפה שירתת באפסנאות או בשקם ??.....קאטלק קצין - מטומטם גם אורי בינמו זל היה קצין ונהרג ופקוד שלו נכה בגלל החלטה שגויה ...בגלל אזרח טרוריסט מחופש לאזרח הגיע ופוצץ אותם כולם כאן קופים ומומחים כמוך מומחה תחת ...אנחנו לא נילחמים מול צבא שמגיע מזוהה עם מדים אלה נילחמים מול אזרחים מחופשים שזה טרור הבנת נפל אפס ???!!!!!!
    סגור
  • לא ארד לרמה שלך, אך אומר:
    י ש ר א ל י 29/03/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טוב, נניח שאני נפל (אין לך מושג היכן שרתתי ולא תדע) אך כן אגלה לך ששלושת בני חושבים בדיוק כמוני, ובכדי "להרגיע" אותך עוד אגלה לך שבני הבכור שירת כקצין בגולני ונלחם בעזה לא פחות ממך עוד שני בנים לי שמתגייסים ליחידות עילית קרביות. ומעניין מה אתה חושה על שר הביטחון שכנראה גם הוא שירת לפי תפיסתך בשקם או באפסנאות. לוחמים כמוך מפחידים אותי יותר משגורמים לי בטחון.
    סגור
  • 11.
    מהו הבדל בין גיבור לטיפש?..התוצאות. זה נכון בשני המקרים (ל"ת)
    נתן 28/03/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 10.
    זה נכון שאין קשר בין המקרים
    יובל 28/03/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    7 16
    בעיקר כי במקרה בחברון מדובר בחייל חמום מוח, חובב של הצל המסית, שהחליט לצאת גבר ולירות באדם מנוטרל. זה לא משנה שהוא מחבל. אם הוא היה מת בזמן הניטרול שלו - דיינו. אבל לירות לו בראש אחרי שהוא שוכב פצוע על הקרקע? נו באמת. וכבר הודלף מהחקירה שנבדק טרם לכן והוא לא היה ממולכד, וכן הודלף שהחייל היורה אמר "מי שדוקר חברים שלנו מגיע לו למות". מגיע לו דברים הרבה יותר גרועים מלמות, אבל זה לא התפקיד שלנו לעשות את זה. זאת מדינה עם חוקים, מדינה עם צבא שמתיימר להיות מוסרי. אורי בינמו היה מוסרי. ואני לא יודע כמה זה נכון שעדיף להיות רוצח חי מאשר למות כאדם טוב ומוסרי. השאלה מה מוכנים להקריב בשביל החיים. מה גם, שבמקרה של החייל מחברון הוא לא הרג כהגנה עצמית. הוא הרג כי הוא רצה לראות מחבל מת. חבל שזה לא היה התפקיד שלו.
    סגור
  • 9.
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו
    במרכז 28/03/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    20 4
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו היה כנראה נשמה טהורה וגם נאיבי ולא הפנים שהקם להרגך השקם להרגו במבחן התוצאה אורי היקר נכשל ואין לזה שום קשר למקרה של הירי בחברון ששם חייל צעיר שגה בשיקול דעת או ברגע של חולשה ואיבוד שפיות ירה במחבל שהיה מת בכל מקרה ושיקול דעת הוא לא מתמטיקה או פקודות והוא מתבצע לפעמים בשניות וכל הפקודות שבועלם לא יעזרו במצב כזה אולי לשים שוטרים בוגרים במקום חיילים צעירים
    סגור
  • 8.
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו
    במרכז 28/03/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו היה כנראה נשמה טהורה וגם נאיבי ולא הפנים שהקם להרגך השקם להרגו במבחן התוצאנ אורי היקר נכשל ואין לזה שום קשר למקרה של הירי בחברון ששם חייל צעיר שגה בשיקול דעת או ברגע של חולשה ואיבוד שפיות ירה במחבל שהיה מת בכל מקרה ושיקול דעת הוא לא מתמטיקה או פקודות והוא מתבצע לפעמים בשניות וכל הפקודות שבועלם לא יעזרו במצב כזה אולי לשים שוטרים בוגרים במקום חיילים צעירים
    סגור
  • 7.
    רואים שאין קשר בין המקרים. הפעם אנשים הסתובבו מעל המחבל
    רמי 28/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    8 3
    השוכב, בלי שום חשש מחגורת נפץ ובמשך דקות ארוכות. כל זה תוך כדי שיחת טלפון. איש לא ביקש מהם להתרחק.
    סגור
  • 6.
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו
    במרכז 28/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    לצערי אורי שגה בשיקול הדעת ואיפשר למחבל להרוג אותו היה כנראה נשמה טהורה וגם נאיבי ולא הפנים שהקם להרגך השקם להרגו במבחן התוצאנ אורי היקר נכשל ואין לזה שום קשר למקרה של הירי בחברון ששם חייל צעיר שגה בשיקול דעת או ברגע של חולשה ואיבוד שפיות ירה במחבל שהיה מת בכל מקרה ןשיקול דעת הוא לא מתמטיקה או פקודות והוא מתבצע לפעמים בשניות וכל הפקודות שבועלם לא יעזרו במצב כזה אולי לשים שוטרים בוגרים במקום חיילים צעירים
    סגור
  • 5.
    לעינת בינג
    לוחם בכפיר 28/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    31 4
    אני רוצה להיות פחדן ולהמשיך להיות עם חברה שלי ......... עכשיו גם את פרשנית לעינייני לחימה ובטחון רק בגלל שהיית חברה של לוחם ????......מה את ואחרים מבינים בלוחמה בטרור ????.....ואם היה מפעיל חגורת נפץ ו4 לוחמים היו נהרגים ועוד 6 לוחמים היו מאבדים רגליים .....????? כל אחד ניהייה מומחה ושופט תנו לצבא לבדוק ולקבוע .....בואי נראה אותך בקרב מול טרור ...לידיעתך אף לוחם בגדודים חיר שיריון או טרור לא עובר הכשרת לוטר !!!!! רק סיירות ויחידות מיוחדות שדווקא היחידות האלה לא מבצעות את העבודה השחורה של חיכוך עם אזרחים ביום יום ......אז קחי אויר לוחמת מהוללת ותני לאנשיי המיקצוע לקבוע ולהחליט -!!!!!!!!!!
    סגור
  • כל מילה זהב! (ל"ת)
    שושו הנדהם 29/03/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחזק כל מילה שלך בסלע. (ל"ת)
    אזרח 28/03/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    אורי
    שוקי 28/03/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    13 4
    בגלל זה את נשארת ללא אורי לצערי וכאן אנחנו נשארנו עם החייל ובלי המחבל.אז עכשיו מה היה עדיף אורי או המחבל ?
    סגור
  • 3.
    מלחמה
    אבי 28/03/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    12 7
    לא ראיתי כזו התלבטות והכאה עצמית בצד השני כאשר זה הא לידי הריגת יהודים. אנחנו סובלים מאוננות מוחית משולבת בוגדים ידי נפש כמו בצלם ובשעת מלחמה התותחים יורים והמוזות שותקות.
    סגור
  • 2.
    גיבור אבל מת
    חוש חש 28/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    21 7
    עדיף את החייל פחדן וחי מאשר גיבור ומת, ועל מי את מגנה על זה שלפני רגע בא להרוג עם סכין?
    סגור
  • 1.
    הכל עושים להחרבת הצבא והמדינה כסיל יאלם חכם יחשב
    HAKY1 28/03/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    11 6
    עדיף שהחברה תשתוק ואפילו אם זו דעתה.במצבים כאלו כסיל יאלם חכם יחשב.
    סגור
  • היא מומחית גדולה הישתתפה באין ספור של קרבות !!!!!
    לוחם בכפיר 28/03/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    21 4
    חכו מה שקורה זה רק החימום לפני הדבר האמיתי ...שדעאש יגיעו לכאן ויתחילו לשחוט עם חרבות ...ולשרוף אנשים ...ולאנוס נשים ...אז גם תבקשו ערכיות ומוסריות עם טיפש !!!!! ואיך נרתיע את הזבל טרוריסט הבא שמגיע בלבוש אזרחי לדקור לשחוט לרצוח אותי ואת חבריי בכפיר ??....איך נמנע או לפחות נרתיע אם לא נהרוג אותם כשהגיעו וכבר דקרו ופצעו ולעיתים גם רצחו ....אם היה איש כוחות הבטחון של הרשות והיה לנו עימות איתם ואיש רשות הפלסטינית היה שוכב מדמם פצוע ולבוש מדים לא היינו יורים אלה מעניקים טיפול ....אבל כשמגיע זבל על אזרחי הוא טרוריסט אני כחייל מסומן אצלו כמטרה ברורה ועל ידי כך שהוא לבוש אזרחי הוא יכול להגיע לטווח 0 מימני ....אז אם דקר ....הוא בן מוות הזבל וכל מי שחושב אחרת חברה של אורי בינמו זל בוגי אייזנקוט שיבואו ויחליפו אותנו ונראה אותם בשיגרה של טרור אזרחי יום יום איך הם פועלים אחרי חודש ....לא כמונו כפיר שנמצאים שם כל השרות .....כולכם גיבורים גדולים ולמודיי לחימת טרור אבל לא הייתם שם בקרב הזה !!!!! FUK U ALL זה מה שיש ללוחמיי כפיר להגיד לכם !!!!!!!! תחליפו אותנו גם את יעל דן שמענו מה אמרת גיבורה
    סגור
  • מה הקשר מה??
    די להיות ערס 28/03/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    6 12
    אתה אומר את זה כאילו החייל מחברון ירה במחבל באמצע קרב!!!! הוא ירה בו כשהוא שכב פצוע על הרצפה ומסביב עוד מליון איש!! הוא ממש לא גיבור וזה מבזה את כל הגיבורים האמיתיים של צה"ל שאתה קורא לו ככה! אתה יודע מי גיבור??? מי שנלחם במחבלים, מי שמגן על חברים שלו (כמו אורי בינמו!!!)... לא מי שיורה באדם ששוכב על הרצפה כדי לצאת גבר! וואלה יש מלא אנשים שהייתי שמח להרוג ושאני באמת חושב שמגיע להם למות, אבל אני לא מסתובב עם שוטגאן כמו שריף ויורה במי שבא לי. הוא לא גיבור, הוא רוצח
    סגור
  • מחבל רוצח לא פצוע
    מיכאל 28/03/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כלשונךלא אדם השוכב על הרצפה אלא מחבל שפל.האם אתה ערבי במקרה?
    סגור