22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אירוע חריג מאוד בסופ"ש בחדשות 2: אהוד יערי תוקף את דנה ויס, צפו בקטע

 |  39
"נעשית יאכנע"
Share
אירוע חריג מאוד התרחש שלשום (ו'), במהלך מדורת 'אולפן שישי' בערוץ 2. העיתונאית דנה ויס, שלקחה חלק בפאנל, הציגה את עמדתה בעניין הפיגועים באירופה ובהקשר זה  את המצב בישראל - וספגה ביקורת קשה מאוד בשידור חי מצד אהוד יערי שישב לצידה - וביטל את דבריה בהתנשאות ("כדאי שתתעמקי קצת"), ועד כדי הטחת עלבונות (סינן לעברה - "נעשית יאכנע"). ברשת, התגובות מדברות על שוביניזם מצד יערי, אך הדעות חלוקות בעניין זה (כלומר האם יערי היה מגיב בצורה דומה גם לגבר). יערי אמנם שלח אתמול הודעת התנצלות לויס, אבל הסיפור רחוק מלהירגע וככל הנראה בחדשות 2 ידרשו התנצלות פנים מול פנים.  

הנה הקטע:

 

והתגובות לא איחרו להגיע:

תמי רווה, יו"ר דירקטוריון חדשות 2 לגל"צ: "זה מאוד חמור, האמירות של יערי אינן במקומן. מדובר בעיתונאית מאוד יסודית. להתנפל עליה כך - זה בהחלט לא מכובד". 
 
ח"כ שלי יחימוביץ' צייצה בטוויטר שלה: "הלו אולפ״ש, בעבר מקום עבודתי, זה 2016, טוק טוק טוק. מה פשר המופע העתיק ההיפר- מגה -סופר -שוביניסטי של אהוד יערי מול דנה ויס?"

טלי בן עובדיה, לשעבר העורכת הראשית של התכנית שישי בערוץ 10: "קו ישר עובר בין הביקורת על שרת החוץ שבכתה להתנפלות על דנה ויס שהעזה שומו שמים לדבר על טרור. שוביניזם"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

39 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 בנות, יערי צודק! 28/03/2016 20:14 האם אפשר להשוות בין אידאולגיית האיסלאם הקיצוני ליהדות? (ל"ת)
דוד 04/04/2016 20:04 ברור
ברור. התנ"ך מלא בסיפורים דומים. אליהו הנביא ונביאי הבעל...
35 חיים 28/03/2016 16:12 יפה עשיתה יערי הן עשו מעצמם מקודשות (ל"ת)
34 אבי 28/03/2016 09:16 דנה ויס טועה ,לא כל המוסלמים מחבלים כל המחבלים מוסלמים
דנה חיה בלה לה לנד עם שינאה עצמית ושינאת היהדות. דנה נמה דנה לא קמה למה דנה נמה
33 דוד 28/03/2016 02:26 יערי אפס גדול ,טרחן והגיע הזמן שילך, דנה ויס יסודית
הגיע הזמן להיפטר מאהוד יערי הנאד הנפוח
32 אחד שפוי 27/03/2016 19:58 היא באמת "יאכנע " עם תעודה ! מה לא ברור.... (ל"ת)
31 בעז 27/03/2016 17:55 העצומה למען החייל צוברת תאוצה. קישור מצורף
שלום בענין החייל מחברון עסקינן- דע עקא שהוא מואשם ברצח !! המחבל בן המוות נהיה הקרבן והחייל היהודי הרוצח, בלתי נסבל ומקומם עד מאד. ברגיל אני נגד עצומות אינטרנטיות , מטעמים פרקטיים וחוסר תוחלת... כעת יש עצומה עליה חתמו מעל שלושים אלף, במקרה זה באופן אישי חתמתי מצורף קישור למעוניינים לחתום http://www.atzuma.co.il/citation הפיצו נא הלאה תודה
30 זה ערוץ 10 ולא 2 27/03/2016 17:30 זה ערוץ 10 ולא 2 (ל"ת)
29 אמיר 27/03/2016 17:16 שובניסט
הערה לא במקומה. גם אם הידע שלו רחב יותר, אין לו הזכות ל"הכנס" בה. יכול היה להעיר עם דיעה אחרת, אבל זכותה להשמיע את עמדתה, גם אם היא טועה. בכל מקרה אין מקום לרדת לרמה אישית. ולכל המגיבים, תפסיקו להכניס לכל מקום ימין/שמאל.
28 מאיר 27/03/2016 16:55 כנסו
כול נהנתי ליראות את זה שראיתי את זה אולי 10 פעמים
27 זיו 27/03/2016 15:32 לאהוד נמאס והאמת גם לי
דנה קשקשנית מתחסדת, מה היא אמרה פה בעצם "המיעוט הקיצוני לא צריך להעיד על הכלל" אהה באמת דנה, תודה שהארת את ענינו, זה האובייס, מדברת הרבה אבל בעצם אין לה שום דבר חכם להגיד בתור פרשנית, אבל להגיד שהיא מדברת שטויותjQuery20307979224913287908_1459075521749? מה קרה לכם??? מסתבר שגבר מדבר שטויות הוא נושא באחריות לדבריו, אבל שאישה מדברת שטויות היא תאשים אותכם שזה בגלל שהיא אישה, הבנת אהוד פעם הבאה תגלה יותר סובלנות ופחות רצינות, בסה"כ מדובר באישה
26 מיכאל 27/03/2016 15:31 נפגעה כי אמרו לה את האמת בפרצוף ובשידור חי
כל הצצקס התעוררו והחלו לילל במקום להיתייחס לגופם של הטיעונים.
25 מודרניסטי 27/03/2016 15:12 אני לא שמעתי את אהוד יערי אומר "יאכנע". זה רק אני? (ל"ת)
24 ישי 27/03/2016 15:06 עתונאים שמאלנים שמוסרים נתונים שקריים נעשה דבר שכיח (ל"ת)
23 קוראת 27/03/2016 14:42 ל"יכנע" אין מקום , אבל
דבריה דברי הבל. קיצונים לעומת מתונים? זה לא אצל המוסלמים בלבד? האם הנוצרים יצאו לאחרונה למסעות צלב ואני לא שמעתי?
22 hary 27/03/2016 14:08 דנה נמה-לפעמים..עדיף לשתוק-נזק למדינה (ל"ת)
21 משה 27/03/2016 14:07 אירוע מאוד לא חריג - סתיו שפיר קראה לפרופ מואב שקרן
איך הכול מתוזמר בכלי התקשורת . רק השבוע ובכל שבוע נשים מנבלות פה ובגסות רוח כלפי יריבים פוליטיים. המצטיינות הן סתיו שפיר,זנדברג, גלאון. אבל התקשורת במסע מתוזמר רוצה לסתום הפה ליערי שהוא סופר מקצוען. אל תישבר גבר!
20 פילוס 27/03/2016 13:50 אסור לדבר היה צריך להוריד עליה נוד... (ל"ת)
19 מנואל 27/03/2016 13:49 דיברה דברים שהיא לא מבינה ועשה לה חרקירי כל הכבוד לו
שתדע לסתום כשלא צריך לדבר
18 אריאל שרון 27/03/2016 13:48 דנה דיברה שטויות ויערי העמיד אותה במקום - מה לא בסר
אולי גם יאשימו אותו בשובניזם?טונה של שטויות דיברה וכל הכבוד לאהוד יערי שעצר את דיברי ההבל שהיא דיברה
17 זיו 27/03/2016 13:32 גדול אהוד!!!
באמת שדנה וייס נמאסה כבר עם הצדקנות וההומניות שלה, אתה יכול להבין מה הדעות שלה רק על סמך הפרשנות שלה לדברים, רק שמדובר בסוגייה שנוגעת לנשים אתה פתאום יכול לחוש בנטיית הלב הברורה שלה ובחוסר השאיפה לצדק, באמת חברים הכי נח זה להעביר ביקורת בלי שיש לך טיפה אחריות לדברים שיוצאים לך מהפה!! יאללה דנה לא נורא את "יאחנה" אבל לפחות עיתונאית מוערכת.
16 חני 27/03/2016 13:27 ל-6 פמיניסטית תלך לאן שהיא היא היא רוצה!!!
הבנת את זה יה טמבל????? אל תקבע לי לאן ללכת. אם אתה אוכל גם אתה אמור להיות במטבח אלא אם אתה עצלן ומוכן לאכול רק זבל. הבנת את הנכתב או עלי לחזור על כך? אני אהיה היכן שאני רוצה-זה עקרון העניין הפמיניסטי יא צ'נצ'ונה!
איתי 27/03/2016 14:16 תלכי למטבח ותדאגי גם לא לשבור צלחת ! (ל"ת)
15 משה ראשל"צ 27/03/2016 13:21 לנו הגברים נמאס מפסטיבל הפמיניזם - ועם כל נושא
ההטרדות המניות - חברות נכבדות בראשות שלי חמורוביץ קרן נבאח נמאסתם
14 מיקי 27/03/2016 13:20 עוד אחת לפולניות יש את שלי זהבה וציפי אז גם דנה קמה
במדינת הפולניות דאש היה חוגג חבלז תראו מה קרה ליהודי פולין המילחמת העולם השניה ותבינו לבד!!!
13 יעקב 27/03/2016 13:08 דנה אידיוטית ואהוד אמר לה בפרצוף...מה הבעיה ? (ל"ת)
12 משה 27/03/2016 13:05 די כבר עם נשים גברים ...מה זה השטויות האלה ?
נראה לי שקצת הלכנו לאיבוד בכל הקשור ליחס נשים גברים .....אני גבר נשוי לאישה מדהימה ואב לשתי בנות מקסימות ...אני גם הבן של והאח של ....ברור לכולם שהטוב שאני מבקש לעצמי "כגבר" ( או אדם ממין זכר )..אני מבקש גם לאימי לבנותי ובטח לאישה שאיתי....אז די כבר לקחת כל נושא כאילו זאת מלחת מינים ....ולעצם העניין ..דנה וויס היא כתבת מוערכת וכך גם אהוד יערי ....חילוקי דעות קיימים כמעט בכל נושא וזה טבעי וטוב ...אך מה הקשר בין גברים ונשים ?...האם משהו כאן נפל על השכל ...די עם זה כבר !! יש כאלה שעושים הון פוליטי מהשטויות האלה ...השאלה היא האם זה נכון ?.... אהוד יערי מלווה אותנו שנים רבות כפרשן ולא זכור לי מקרים בהם הוא העביר מידע לקוי או לא מבוסס ...יאמר לזכותו שהוא אף פעם לא נתן המלצות לראשי המדינה ( כפי שעושים חבריו הפרשנים ) ותמיד העביר את המידע כפי שהוא ללא תוספת של אני ואני ואני ...( יש פרשנים שממליצים לקברניטים מה לעשות כי כנראה הם מבינים טוב יותר ) לעומתם יערי תמיד אמיתי ונותן כבוד לכל הסובבים אותו ...אז עכשיו לבוא אליו בטענות של מגמד נשים ?....עד לאן נגיע ?
11 א.מ 27/03/2016 12:54 מביאים מומחה בתחומו כבר 40 שנה ומצד שני אחת שאין לה
מושג לא למדה את המקצוע פשוט מביעה דיעה אישית לחלוטין .שיהיה ברור:גל הטירור בארץ מונע ממניעים דתיים קיצוניים ואין לו שום קשר לכיבוש.גם אני בעד הסדר אבל באמירות הללו אנחנו עושים צחוק מעצמנו וגורמים נזק לתהליך כלשהוא.
10 יוני 27/03/2016 12:41 יערי שחצן פג תוקף שמנסה להתחרות בצעירים (ל"ת)
שלמי 27/03/2016 17:38 קשקש אתה
..
9 גם לגבר יערי היה מגי 27/03/2016 12:39 כאשה נמאס לי מכל היחימוביות וההקצנה שלהן. (ל"ת)
8 בנצי 27/03/2016 12:33 אהוד אתה תותח על ולא פלא שאין לך סבלנות ליאכנס
הנשים חושבות שמותר להן הכול כולל לדבר שטויות בפומבי....
7 סמי הכבאי 27/03/2016 12:32 דנה וייס משרתת של שלי וציפי לבנייה וכל המתוסכלות מהשמאל
אהוד יערי אחד האנשים הכי מוערכים בתקשורת שהוא מוציא משהו מהפה שלו זה אחרי בדיקה מעמיקה .לא. כמו דנה הפלצנית מחזיקהמעצמה מבינה בעיניני ערבים ומלחמות
6 בנצי 27/03/2016 12:27 פמיניסטיות למטבח מקומכן הטבעי.
ובכלל כל אחד חושב שהוא מבין גדול ומותר לו לדבר ללא אחריות לדבריו...כולל דנה. גם אברמוביץ` רב עם דניאל ולא עושים מזה עניין ומלחמת מינים....נמאסתן.
5 גועל מרוכז 27/03/2016 12:19 דנה וייס פשוט טיפשה,וככה זה נשמע.
היא סמל לשנאה עצמית,היא יותר גרועה מגדולי האנטישמיים.
4 שימי 27/03/2016 12:16 דנה וייס משתפית של השמאל בשם הסודנים וכל הרפש
איןלה מושג במלחמות של ערבים נכנסת למגרש של. הגדולים חושבת שהיא מבינה משהו של נעליך מעל רגליך שאת מדברת עם אהוד יערי על מלחמות
3 אבי קול 27/03/2016 12:07 בעוד רגע, עוד יאשימו אותו על משה מגונה...!
התנהגותה של דנה וייס שמעבירה את תגובתו לתחום הנשי...זו בעייתה בלבד, כאשר חבר נותן דווח במסגרת תפקידו...היא צריכה להגיב כאשר מגיע תורה לפרשן...ולא להיכנס לדבריו...דרך הגב זו תופעה שהיא לקחה על עצמה להתפרץ תוך כדי דברי אנשי הפנל כמו מול הפרשן הפלילי...תרבות דיבור?
2 אחד 27/03/2016 11:58 בושה וחרפה אהוד יערי.
הפנאלים האלימים האלה של חדשות 2 הן אחת הסיבות שאני כבר מזמן לא צופה בחדשות בערוץ 2. רק 10 וערוץ 1 , הבדל שמים וארץ לעומת ערוץ 2.
1 גבי 27/03/2016 11:51 הוא צודק היא אמרה שטויות ללא ביסוס
הוא בהחלט צודק היא אמרה שטויות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש