11:18 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להיות בעייתי גם לממשל האמריקני, האם הפד'... >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 בלי גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בנט בפייסבוק: "החייל אינו רוצח, האם יצאנו מדעתנו?"

 |  66
זרם התגובות נמשך
Share
זרם התגובות במערכת הפוליטית לירי שביצע חייל צה"ל במחבל המנוטרל בחברון, זאת בזמן שהרשתות החברתיות גועשות סביב הנושא.


שר החינוך נפתלי בנט: "החייל אינו רוצח. האם יצאנו מדעתנו? אנחנו במלחמה. מלחמה נגד טרור אכזרי. ייתכן שהחייל טעה, ייתכן שלא. ייתכן שסבר שהמחבל עם מטען ועלול להפעילו בכל רגע, ובירי הוא מציל חיים ומונע פיגוע המשך. הכל צריך להיבדק ברמות הגבוהות ביותר, כפי שנוהג הצבא המוסרי בעולם. אך בדיקה לא נעשית בישיבה בסלון הבית וצפיה בסרטון בצלם ביוטיוב של שניות אחרי פיגוע.

"אם כך למה, למען השם, ההתנפלות המהירה של פוליטיקאים ושל התקשורת? מדוע החופזה לגנות את החייל בעקבות הסרטון?""גיבוי של לוחמי צה ל אינו במילים. לא חכמה לגבות לאחר מבצע מוצלח.
כמפקד וכחייל למדתי מהו גיבוי, החכמה של מנהיגות היא לגבות כשקשה.
והמינימום הוא להמתין לחקירה יסודית והוגנת לפני שחורצים דין"."צריך לתחקר את הארוע עד תום, אך צריך לתחקר זאת כארוע מבצעי בשטח מסוכן. ויותר מהכל לזכור שכרגע יש אלפי חיילים הנושאים אלינו את עיניהם, חיילים שיצטרכו עוד רגע להציל אזרחים מהפיגוע הבא. ואולי לשלם בנפשם על כך. חיילי צה ל, אנחנו איתכם. תמיד."

נתניהו בפייסבוק: "ההתקפות על צה"ל כצבא לא מוסרי כפי שבאו לידי ביטוי בסוף השבוע האחרון הן מקוממות והפוכות מן האמת. צה ל הוא צבא מוסרי שלא מוציא איש להורג. חיילי צה"ל בולמים בגופם התקפות טרור רצחניות על אזרחי ישראל והם ראויים לכל גיבוי. לגבי המקרה האחרון - אני סומך על צה ל שיקיים בדיקה יסודית, אחראית והוגנת, כפי שהוא נוהג תמיד." צריך להגיד כי בצמוד לאירוע נשמע נתניהו הרבה יותר חד משמעי כאשר אמר כי "מה שהתרחש בחברון אינו מייצג את ערכי צה"ל. צה"ל מצפה מחייליו לנהוג בקור רוח ובהתאם להוראות הפתיחה באש".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 שרמן אברההם 27/03/2016 15:49 החייל הצטיין הגיב מהר והציל עוד נפשות
הוא גיבור ולא רוצח למרות שלא היה צריך לירות במחבל האם מותר לחבל שבא לרצוח ? הוא בא מרצוני להיות שהיד שלך אותו לנוח עם חבריו הרוצחים
46 יוסי 27/03/2016 15:40 אבוי לנו - אומה אוכלת יושביה - חיילי קודש לנו
אבוי אם הינו נופלים אנחנו לידיים שלהם. אומה אוכלת יושביה - חיילי קודש לנו ואנחנו מקדשים את המפגעים ?
45 דוד 27/03/2016 14:45 בנט תומך בחייל לו בפשעים שרוצחים חילים (ל"ת)
44 דוד 27/03/2016 14:44 ל43 אתה עלוב נפש חייל זה קדוש במדינה (ל"ת)
43 מוטי 27/03/2016 14:05 בנט העלוב
בנט אתה עלוב נפש, אתה תצדיק כל דבר שעושים הקיצונים בנינו
42 כוכב עצוב 27/03/2016 13:14 החייל אינו רוצח
לשחרר יד את החייל כי אם לא הילדים לא ירצו להיתגייס
44 27/03/2016 14:12 אתה מתכוון טינופות עם כיפות לא יתגייסו (ל"ת)
41 אני 27/03/2016 12:11 יהודיה גאה אמא ללוחם
גאה בך בנט. תגן על החייל שלנו. הוא מילא את משימתנו בהצטיינות. הרי המחבל לא בא להזמין את החיילים לבילוי הוא בא להרוג אותם. אז שימות הוא וכל שולחיו. ושילכו כפרות על החיילים הגברים שלנו אמן ואמן . הלוחם שלנו אני גאה בך ותודה לאל שאתה חי והמחבל מת.
40 משה לוי 27/03/2016 11:30 החייל אינו רוצח
למר בנט הנכבד איך היית מגיב באם "חס וחלילה" חייל שלנו לאחר חילופי יריות בעזה היה נפצע ונלקח ע"י החמאס והיינו רואים כי מגיע חמאסניק ויורה בראשו של החייל. כבני אדם בכלל ויהודי בפרט אסור לירות בראשו של מישהו שהוא חסר ישע גם אם הוא "מפלצת". צר לי על תגובתו הלא אחראית של שר החינוך. ככלל: הגיע זמן ששר החינוך יתעסק אך ורק בחינוך.
אבי 27/03/2016 13:53 מה אתה משוה מחבל נאלח לחיל שמוסר נפשו להצלת חיעם (ל"ת)
39 ניר 27/03/2016 10:05 ... שיקרא את התחקיר של צה"ל ויבין איזו שטות הוא אומר
התחקיר של צה"ל מעיד שהחייל היורה הגיע אחרי שכבר קצין מגדוד שמשון בדק את המחבל ווידא שאין עליו חגורת נפץ מאיפה ...האומץ הטיפשי או .....הפחד של החייל שמגיע אחרי הארוע ....עומד ליד קצינים ומחליט על דעת עצמו לעשות מעשה ? לא חכם...לא נכון... ויש לך מחיר ...
38 ranr 27/03/2016 09:58 בנט, אתה לא עיוור. הסרטון מציג תמונה ברורה.
החייל ירה באדם מנוטרל כאשר מסביבו עוד חיילים, כלומר הוא לא בדיוק חשד שהמפגע עומד לפוצץ מטען. הוא בכלל הגיע למקום לאחר שהמפגע נורה, כלומר לא היה מעורב באירוע עצמו. במקום היו מפקדים והוא לא קיבל מהם פקודה לירות. הוא פשוט הקשיב לקריאות מסביב... נכון, צריך לחקור את האירוע כפי שהחוק הצבאי מחייב אבל הקריאות המכריזות על החייל כגיבור הן פשוט מביישות. איזו גבורה זו לחסל אדם ששוכב על הארץ ללא תנועה ? לא היתה שום "סערת קרב" כפי שבנט מציין והשלווה בה עמדו כולם מסביב לא מעידה על "הימצאות באיזור מסוכן". באיזור מסוכן האנשים מוצאים מחסה ומוכנים להגיב.
37 Mk 27/03/2016 09:41 תרגע בנט.
חמור קופץ בראש אם חייל בסדר אז בצלם ושוברי שתיקה הם צדיקים תחליט
36 יוסי 27/03/2016 09:31 האם בנט או מי מהמגיבים ישנו את דעתם לאחר תחקיר?
האם גם אם יסתבר שבוצע רצח בדם קר הם ימשיכו להצדיק את המעשה . אם כן , אנחנו בבעיה.
35 גג 27/03/2016 09:31 בנט תומך ברצח אבל זה בא עם הכיפה לא פלא (ל"ת)
שרון 27/03/2016 09:54 גג
אתה אנטישמי. שום דבר, גם אם יכתשו אוויל במכתשת, לא ישנה דעתו. העיניים רואות את פשעי האסלאם, ונעצמות לרווחה; האזניים שומעות את קולות מלחמת העולם השלישית המתנהלת כבר מעל עשרים שנה, ונאטמות; האף מריח את עוצמת שנאת הפלסטינים ומחויבותם לחיסול ישראל - אך אצלך, מרקיז, הכל בסדר.
34 ירושלמי 27/03/2016 09:31 למה לא מעמדים את בצלם ושוברים שתיקה לדין על בגידה (ל"ת)
33 ה.י.ד 27/03/2016 09:15 לשחרר החייל ומייד
1. אילו המחבל הנתעב היה בחיים לא היה נפגש עם 70 בתולות. 2. אילו המחבל הבזוי היה נשאר בחיים היה תופס מיטה בבית החולים בחדר מבודד במקום שבחדר יהיו חולים אחרים המחכים זמן רב לטיפול. 3. אילו המחבל הארור היה נשאר בחיים היה יושב בבית הכלא עם שלוש ארוחות ביום, מלבוש, משחקים, חברים, לימודים גבוהים. כמה זה עולה לנו? אני לא רוצה שישתמשו בכספים שאני משלם כמיסים לפינוקו של הזבל. 4. אילו המחבל ימח שמו וזכרו היה נשאר בחיים היה גורם לפיגוע מיקוח ומסכן חפים מפשע. מסכנים החיילים הקרביים שעושים מסלול הכשרה כל כך קשה ומפקדם יורק על פרצופם ברגע של קושי. אני שולח נשיקות לחייל המתוק שעליו כותב הנביא חבקוק: "אני על משמרתי אעמודה ואתייצבה על מצור"
32 דודו 27/03/2016 09:11 למה לא רוצחים ילדים של ארגון בצלם ואיפה הם כשצריך
אותם באמת חצופים
31 טל 27/03/2016 09:00 בושה נותנים אישור למחבלים להרוג (ל"ת)
30 עופר 27/03/2016 08:47 החינוך של בנט יהפוך אותנו לדע"ש כמו בר כוכבא ורבי עקיבא (ל"ת)
שרון 27/03/2016 09:56 אתה ממש לא עופר
אלא מפלצת אנטישמית. אפילו לכתוב נכון את אויבי האנושות אינך יודע. של נעליך...
29 סמי 27/03/2016 08:46 אילו בונים את הגולם שיקום על יוצרו
מלבים את הפנטיות שתלך ותקצין
28 יהודי 27/03/2016 08:38 מפחיד להיות חייל בישראל. המדינה השתגעה לגמרי (ל"ת)
27 יהודי 27/03/2016 08:37 מפחיד להיות חייל בישראל. המדינה השתגעה לגמרי (ל"ת)
26 הוא בעצם פאשיסט 27/03/2016 08:32 כל מי שמשתמש ברטוריקה "בוגדים" (ל"ת)
25 כמו רבים בתגובות 27/03/2016 08:30 בנט לוקה באמפטיה סלקטיבית (ל"ת)
24 22 27/03/2016 08:18 החייל צריך לקבל צל"ש החייל חסך הרבה ....
כסף למדינה בכך שהשמיד את ההשפה כל הכבוד לו חבל רק שיש פו במדינה בוגדים שחושבים אחרת "הבא להורגך השכם להורגו"
23 דוד 27/03/2016 08:18 בנט אתה צדק אני תומך בך כול הכבוד מי שבא לרצוח ידע שלו
יצא חי כך צריך לנהוג כול מי שאומר החייל לו טוב שיעזוב את הארץ כי זה לו ארץ שלו חייל הוא שמר עלי וזה מה שצריך ךעשות רק במדינה שלנו יש בגדים במדינה גם יהודים שהולכים נגד המדינה צריך גירוש
22 לא רוצח? 27/03/2016 08:11 זה לא עניין של ימין ושמאל
זה עניין של חייל שירה באדם (נכון, מחבל!) כפות שאינו יכול לאיים עוד על אף אחד. לידיעתכם, גם אם היה מאושר בארץ עונש מוות למחבלים - זה לא נותן את הרשות לכל אזרח במדינה, גם אם הוא חייל, לרצוח אדם אחר שאינו מהווה עוד סכנה. אנשים כאן מתלוננים שעושים לחייל משפט שדה, כשהוא זה שהחליט לירות באדם כפות. שלא תבינו לא נכון - אין לי שום בעיה מוסרית עם ירי במטרה להרוג במהלך אירוע. אם החייל היה יורה למחבל בראש בעודו רץ עם סכין ביד, ברכה. אבל כשהוא קשור ושכוב פצוע על הרצפה? ואח"כ אומרים שאנחנו צבא מוסרי? זה לא לעניין.
21 בן אהרון 27/03/2016 08:11 יכול להיות שטעה ויכול להיות שלא טעה! הוא בן של כולנו!!!
אנחנו שולחים את הילדים שלנו למקומות בלתי אפשריים, לבצע מסימות בלתי אפשריות בתנאים קיצוניים, אני מזכיר לכולם, אלה ילדים בני 18 שבגופים ונפשם מגינים על כולנו, לבוא להגיד לילד בן 18 שהוא רוצח? הוא נמצא שם מרצונו החופשי? אנחנו כולנו שלחנו את הבנים שלנו. צריך לעמוד לצד הבנים שלנו, גם אם אולי טעו, עכשיו מסתבר שהיה ללא שינה 24 שעות והיתה התראה על מחבל מתאבד, אני רק שואל, לטייס היו נותנים להטיס מטוס שעולה חצי מיליארד שקל לטייס שלא ישן כל הלילה והוא עייף ומותש?? כנראה שלא, למה לא? בגלל שהמטוס עולה הרבה כסף??? זה חומר למחשבה.  יכול להיות שהיה כשל של המפקדים בשטח?? אולי לא היה עדכון של כל הכוחות בשטח שהמחבל כבר נבדק ונוטרל ואין עליו חגורת נפץ?? עוד פעם מחפשים את הש. ג. ?
20 חג פורים 27/03/2016 07:49 לרגל החג התחפש החייל לשיה תמימה
הוא לא ירה סתם. אם חשב שיש לחייל חגורת נפץ אז לא היה יורה כשכולם מסביבו וגורם לפיצוץ אדיר . החייל לא חכם במיוחד
ל 20 27/03/2016 09:05 איפה היו המפקדים כשהוא דרך את הנשק? (ל"ת)
44 27/03/2016 14:12 אף אחד לא חלם שיעשה את זה (ל"ת)
19 פרופ' ליבוביץ צדק 27/03/2016 07:46 הכיבוש משחית- ביבי כרגיל מתיישר עם הכסא שלו
מה שישאיר אותו בכסא בלי עוד מהומה נגדו הוא יעשה ויגיד החייל שירה בושה לצה"ל
22 27/03/2016 08:20 איזה כיבוש מה גם אתה מאמין לשטות הזאת .............
היהודים ישבו בשטחים האלה עול לפני שבכלל היה קיים כזה דבר האיסלאם
18 אבי 27/03/2016 07:35 בנט זה עלבון לאינטיליגנציה - איזה מטען ? אתה עיוור?
מישהו חימם את החייל והוא חיסל את המחבל. אם הטענה היא ניטרול מטען - אז החייל סיכן את הכוח כי יכול היה המחבל הנטעב להתפוצץ מהירי.
מוחמאד 27/03/2016 08:02 אבי הברברי למה כבשת את ארצי. יהודים החוצה!!! לים!!! (ל"ת)
17 דני 27/03/2016 07:33 החייל לא רוצח כי מחבל אינו בין אנוש! צריך שיאושם בהריגה
בלבד. מה שעשה הוא פשע חמור ועליו להענש. ירי בשבוי פצוע.
גג 27/03/2016 09:32 קלעת לצורת החשיבה של הנאצים במלחמת העולם השניה (ל"ת)
16 רמי 27/03/2016 07:01 לתומכים בחייל, האם תגבו אויב שיורה כך בשבוי ישראלי? (ל"ת)
שרון 27/03/2016 10:00 רמי-16
זה קרה כל כך הרבה פעמים, הרבה מעבר לשנותיך. אם תלמד גם כמה חיילי צה"ל נהרגו כשריחמו על אישה מאחריה הסתתר מחבל, או ילד או סביבה אזרחית - לא היית מדבר. חקירה צריכה להיעשות. ועונש חייב להינתן. רק תלמד מיהם אויבי ישראל.
לרמי 27/03/2016 09:13 שבוי הוא לא מחבל שבא להרוג שבוי נחטף או בזמן מלחמה (ל"ת)
ל 16 27/03/2016 09:08 לא הרגו את רון ארד ועוד רבים שכחת?
ואם היו הורגים את שליט לא היו משחררים 1000 רוצחים
15 דוד 27/03/2016 05:39 החייל גיבור
אפ תיפול שערה מראשו של החייל זה הסוף של ממשלות ביבי לעד. ה ח י י ל ג י ב ו ר.
14 צחי 27/03/2016 03:35 אין צדיק.אחד בסדום
מתי איבדנו את המוסר שלנו ,ממתי אנחנו יורים במישהו שנוטרל כבר ,שלושה עיקרים יש לדת שלנו שעלהם אסור לעבור גם במחיר של מוות .לא תשפוך דם,לא יהיו לך אלוהים אחרים ואיסור על גילוי אריות.גם בעשרת הדיברות חל איסור על רצח .מה שהחייל עשה במקרה הזה הוא כנראה רצח וכולם תומחים בו בטענה הקם להורגך השקם להרגו,ותרוצים אחרים.החייל לא שלט בעצמו דרך את הנשק 6 דק אחרי שנגמר האירוע וירה למוות במחבל מה זה אם לא רצח.וכולם מגנים עליו לאן הדרדרנו.עכשיו כולם יכולים לקלל אותי
13 שביט 27/03/2016 03:22 אני איתך
גם אם החיל טעה עדיין צריך לראות את זה כסערת קרב. בקרב קורים גם טעויות. על צהל למצוא דרך להשיב את החייל מגדודו. אל תיפול שיערה מראשו כי זה יצור דמורליזציה בקרב חיילי צהל.
12 מישהו 26/03/2016 23:56 העם אם החייל תהיה חזק!!!!! (ל"ת)
11 עמי 26/03/2016 23:42 שוויץ וחברון מצא ההבדלים
אני כבר לא מבין כלום ממרומי שנותיי.רמטכ"ל שזורק הכל משולחנו ומתרכז במשך עשרות שעות בעניין "החייל הרוצח"!!!.וכמובן מחרה אחריו ביתר שאת וביתר עוז מר בטחון בוגי יעלון.כל התקשורת והמדיה הכתובה והחזויה מעל כל מסך זה העיסוק.אנו כמדינה רדופת אשם מאז היותינו אומה.האשם רודף אותנו כסיוט מתמשך ומחלחל לתודעה המשתקת.אנשים פה זה לא שוויץ!!!!! עם כל הכבוד.אוליי נעניק צל"ש למחבל המלעון שבא לרצוח!!!! במודע והתוצאה היא בטעות גם כדור בראש.ואם זה היה בלב זה היה נסבל .ואוליי החייל ראה צל הרים כהרים ואני לא מאשים אותו זו גזרה איומה ומלחיצה העצבים מתוחים עד קריעה אז מכאן לקרוא לו רוצח ולשים אותו באותו מישור מוסרי עם מחבל מהדרג אכי נמוך שבא לרצוח ולא להביא לחיילים שוקולד שוויצרי.הרפו תרגיעו כולה תקלה במקום בחזה הכדור פגע בראש במקום בחזה וזה יכול לקרות גם לצלף.צפורן של החייל שוה יותר ממחבל עם כוונת רצח מוכחת.עדיף שאמו תתאבל ולא אמו של חייל ואו חיילים שהיו נפגעים מאי ניטרולו הסופי .לסיכוי של פרומיל שיש ביכולתו להתפוצץ או לשלוף אקדח בפרט שהוא המשיך להתנועע.ראשי המערכת די לטהרנות.אני לתומי חשבתי שהמחבל הוא האחרון מל"ו הצדיקים.מבחינתי שי
10 אזרח 26/03/2016 23:19 אם יפגעו בחייל אוי ואבוי למדינה
לא רואה מישהוא מתגייס יותר לקרבי . מי הטיפש שיסכן את עצמו בחקירות צבאיות ואזרחיות שלא יגמרו ירדפו אותו עד חורמה אירגנוי השמאל הערבים והמדינה הפחדנית .
9 אייפון 26/03/2016 22:47 פופוליסט מסריח אז תעשה משהו
תאסוף אנשים להפגין אם לשי חי יש צבא אז גם לחייל יכול להיות גדוד אתה סתם מדבר בשביל רייטינג אבל מה עם עשייה איכסה המדינה הזו מגעילה 80 אחוז מהאוכלוסיה פה אימפוטנטית
העולם מתנגד לאפרטהיי 27/03/2016 01:36 הוא כבר עשה משהו-הסתה,בזכותו החייל יואשם ברצח. (ל"ת)
8 יעקב 26/03/2016 22:42 איך בצלם שהו במקום בזמן האירוע מאוד מוזר
אולי תתחקרו את בצלם מה עשו שם בדיוק בזמן שהמפגע בא לרצוח יתכן והיה תיאום בינם לבין המחבל כך הגיעו למקום עוד לפני ניסיון הדקירה וצילמו התוצאות אחרי ניסיון הדקירה מוזר שלא צילמו את ניסיון הדקירה יש רמטכל ושר ואין בטחון
העולם מתנגד לאפרטהיי 27/03/2016 01:34 מה שמפריע לך זה החשיפה, לא הרצח;גם הנאצים ניסו להסתיר ר
צח עם.
רמי סרחן 27/03/2016 08:03 יהודים לים!!! (ל"ת)
tramp 27/03/2016 01:13 צודק באלף אחוז
ארגוני השמאל והצלמים שעובדים עבורם מתואמים עם המחבלים צמאי הדם .לכן החייל הזה חייב לעלות דרגה , בכל מדינה הוא היה מקבל צל"ש כל מחבל המגיע לאירוע להרוג ולפצוע חייב לחזור עם מוח שפוך , לעזאזל .כל הקיבוצניקים עשו כך במחצית הראשונה של המדינה , מה קרה פתאום ?
7 ליטל 26/03/2016 22:26 החייל הגן על חבריו ומגיע לו צל"ש. (ל"ת)
6 קורן צבי 26/03/2016 22:26 עדיף
עדיף חייל חי טועה מחייל צודק מת
5 אהרון 26/03/2016 22:21 צודק
מסכים עם השר בנט
4 אפרת 26/03/2016 22:15 העם עם החייל. לא יעזור לכל הקוקסינלים (ל"ת)
3 דניאל 26/03/2016 22:12 נתניהו תהיה מנהיג,ללא שקרים,אנחנו במלחמה ללא פשרות
יום יום רוצחים אזרחים חפים מפשע,חייבים להתעורר ולהחזיר מלחמה ללא פשרות
מ 27/03/2016 00:00 מלחמה במי בדיוק?במשפחת המפגע?בכפר שלו?ברשות?
אולי במנגנוניי הבטחון שלהם? אולי להכנס שוב לגנין כמו בחומת מגן להרוס מבנים ולהרוג בנוסף כמה עשרות פלשתניאים. ואז כמובן חלק מהעם ימחא כפיים ויהלל את ביבי הלוחם בטרור.
2 דוד 26/03/2016 21:53 עוול שלא בצדק לחייל
צודק במאה אחוז גזרו את דינו של החייל לפני שנעשתה בדיקה מעמיקה וזה רק חיזק את שונאי ישראל מפנים ומבחוץ
בודקביץ 27/03/2016 01:16 כשהבן של הבודק יפגע אז יוכל לבדוק
מה בודק מי בודק ?!מחבל עם סכין ,להפריד את הראש מהצוואר
1 ב.ד 26/03/2016 21:42 יבנה
אדוני השר כן יצנו מדעתנו.
שרון 26/03/2016 21:58 ב.ד יבנה
העם בישראל בריא וחזק. השמאל הפנאטי, האנטישמי, בסיוע התקשורת והאקדמיה, הם אלה שמזמן יצאו מדעתם. השנאה שלהם לריבונות ולאומיות יהודית, הופכת אותם למסייעים הראשיים של שונאי ומחסלי ישראל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש