21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שרת החוץ של האיחוד האירופי פרצה בבכי היום וקטעה מסיבת עיתונאים, "זה יום מאוד קשה" - צפו בקטע

 |  31
לא הצליחה להחזיק
Share
הפיגועים הקשים בבריסל תפסו את שרת החוץ האיטלקיה של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, במהלך ביקור רשמי בירדן. במסיבת העיתונאים שקיימה מוגריני במשותף עם שר החוץ הירדני, היא דיברה על הפיגועים בבלגיה ולא הצליחה לעצור את הדמעות.


מוגריני: "אני חייבת להגיד שירדן היא שותפה יקרה שלנו במה שמאוד רלוונטי כיום לאירופה, שזו הפעילות כנגד האיסלם הרדיקאלי. המסר מצד ירדן הוא איסלם של שלום ושיתוף פעולה, וזה מה שאנחנו צריכים כיום, פה באזור וגם באירופה. אני אסיים כאן, אתם בטח יכולים להבין - היום זה יום קשה". שר החוץ הירדני השיב לה כי "תודה על המילים החמות. אנחנו עומדים איתכם היום ועם חברינו באירופה". בשלב הזה מוגריני לא הצליחה להחזיק יותר את הדמעות וממש התפרקה על כתפיו של שר החוץ הירדני ושניהם ירדו מהבמה.   

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 סוחר נוסטרו 24/03/2016 19:42 מגיע להם
אני מקווה שתחטפו עוד מלא פיגועים כאלה ותתחננו אלינו לעזרה ותתחילו להבין מה עובר עלינו אירופאים ארורים
26 ירון 23/03/2016 21:24 זאת רק ההתחלה שיהודי נרצח הם מאשימים אותנו
איפה היית כלבה שמפחת פוגל נרתחה איפה היית שעשרות יהודים נרצחו.תסבלו
25 חושחש 23/03/2016 09:35 מטומטמת או נאיבית
השאלה היא האם היא מטומטמת יותר מאשר היא נאיבית? בכל מקרה זה לא מחמיא לה
24 שי 23/03/2016 07:50 אתם צריכים לתת מענקים למהגרים המסכנים.
הם לא אשמים. זה כתוצאה מהתסכול והמצב בו הם נמצאים. בדיוק כמו הפלסטינים.
23 דודי 23/03/2016 07:40 עם כל הכאב מגיע לארופאים (ל"ת)
22 ברי 23/03/2016 00:52 היא עוד תבכה הרבה (ל"ת)
21 אלירן 23/03/2016 00:18 איזו אפסה , מייצגת את הגוף הפוליטי המלוכלך בעולם (ל"ת)
20 רן 22/03/2016 23:06 מגעילה כמו הדעות שלה (ל"ת)
19 אריק 22/03/2016 22:06 בוכה כי אולי מבינה שהאיסלמיסטים מנוולים (ל"ת)
18 אבי 22/03/2016 20:47 חדרה
כשהיו פיגועים בישראל, היא ביקשה מכל הצדדים לנהוג באיפוק.
17 רועי 22/03/2016 20:27 על בסיס איזה חוק פמיניסטי חולה היא מונתה לתפקיד ?
ומתי היא תפרוש ?
16 הרוסי 22/03/2016 19:47 אולי תלמדו מרוסיה ומפוטין קצת. תכנסו למשא ומתן אתם במטר (ל"ת)
15 חבורה של אדיוטים 22/03/2016 18:25 תפנו את בריסל לא יהיו פיגועים (ל"ת)
14 בא 22/03/2016 17:40 תאשימו אותנו בהכול ,הרי זה הצליח לאנטישמים באירופה
כול כך הרבה שנים .למה לבזבז דמעות .
13 אזרח 22/03/2016 17:30 קורבנות השלום
אין מה לעשות אלו קורבנות השלום , אולי תדונו על בישיבה הבאה של מועצת זכויות האדם של האום ?
12 בא 22/03/2016 17:24 הם במלחמה ,ולא רוצים להבין , במלחמה אנשים מתים .אני
משתתף בצערם של האירופאים .
11 oudi535 22/03/2016 17:22 עם משוגעים יטפל רק משוגע - טרמפ !! (ל"ת)
10 חיים 22/03/2016 17:18 במקום להתייפח צריך להתנגח. התנהגות זו של בכירה באיחוד
האירופי זה אישור של נצחון לדהא"ש
9 ישראל 22/03/2016 17:18 וזה רק התחלה אירופה נמצאת בדקה ה99 (ל"ת)
8 בנצי 22/03/2016 17:15 הקפידי על סימון מוצרים מישראל.
גב' מוגרגיני ,אם תקפידי לסמן מוצרים מישראל, אולי המוסלמים יתחשבו בזה וישחטו פחות מכם אירופאים ...
בא 22/03/2016 17:41 השיטה הרגילה באירופה ואנגליה ,ללקק את התחת הערבי עי
פגיעה בישראל .
7 דן 22/03/2016 17:07 לא בכתה כשאצלנו נרצחו
שתלך קיבינימט
משה 22/03/2016 20:33 לא ברור
היא לא יותר משחקנית בינונית יושבת לבכות כביכול במקום להילחם
בא 22/03/2016 17:41 היא בכתה בלב. (ל"ת)
6 לכי תזד#$י 22/03/2016 16:57 איבדתם את הזכות לבכות כבר מזמן (ל"ת)
5 משה ראשל"צ 22/03/2016 16:53 טיפשה בראש של אוסף של טיפשים - האיחוד האירופי פפחחח (ל"ת)
4 אירופה 22/03/2016 16:48 שוודיה תקרוס ראשונה.... (ל"ת)
3 יעקב 22/03/2016 16:47 והחלשלושים האלה אמורים להלחם באיסלאם האכזרי (ל"ת)
2 רמי הגאון 22/03/2016 16:37 לאשה הזאת יש דם על הידיים!!!
בגלל הסכם שהיא דרשה לחתום לאירנים יש כסף לממן את הטרור שפגע גם בטורקיה
חיים 22/03/2016 17:21 לא רק ! מה עם החרם של האיחוד האירופי נגד ישראל בעניין
התוצרת מחוץ לקוו הירוק ?
1 מאקרו 22/03/2016 16:18 זאת אותה אחת שטענה שהניסוי שאיראן ביצעה לא מפר את
ההסכם שנחתם . זו רק ההתחלה , בעוד כמה וכמה שנים תושבי הרובעים המוסלמים באירופה שילכו ויגדלו ירצו עצמאות וישיגו כלי נשק רבים ואף רקטות....אירופה בסכנה חמורה מאין כמוה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש