09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פוסט של סיון רהב-מאיר שורף כעת את הרשת - הנה הסיפור

 |  71
תורה מסיני
Share

"לפעמים חלומות מתגשמים, אבל לא ככה", כך כותבת העיתונאית סיון רהב-מאיר בעמוד הפייסבוק שלה היום, בפוסט שתוך פחות משעה כבר מגיע למעל 5,500 לייקים ו-450 שיתופים (והמספרים מתעדכנים כל הזמן, צפו בהם בתחתית הכתבה). הפוסט הוא העתק של מכתב ששלחה רהב מאיר למשרד החינוך ואל שר החינוך, נפתלי בנט.

רהב-מאיר ניגשה למכרז להנחיית חידון התנ"ך העולמי לנוער ואף זכתה בו, אך לפי הפוסט שפרסמה - היא מוותרת על התענוג לאחר שגילתה שהמנחה הקבוע של החידון, ד"ר אבשלום קור, לא פרש מרצונו והיה מעוניין להמשיך להנחות את החידון, וכן גילתה שהפסקת העסקתו בוצעה במסרון - וזאת לאחר 28 שנות הנחייה.

במכתב שנשלח מציינת רהב-מאיר שלא תנחה את החידון שכן הדרך בה הופסקה עבודתו של קור מטרידה אותה: "אני מודה לכם על הבחירה בי להנחיית החידון ביום העצמאות הקרוב, אבל במחשבה שנייה, נראה שלא אוכל להיענות לה באופן הזה. כנראה לא חשבתי על כך מספיק מראש, אבל גם הדרך וגם המסר מטרידים אותי כבר כמה ימים: הדרך בה הופסקה עבודתו של ד"ר אבשלום קור כמנחה החידון (לא ידעתי שהוא מעוניין להמשיך, ובטח לא ידעתי שיודיעו לו על הפסקת עבודתו במסרון, אחרי 28 שנים) וגם עצם המסר בהחלפתו של מגיש שהפך למותג של ממש", כותבת.

רהב-מאיר ציינה במכתבה שאבשלום קור הפך לסמל חידון התנ"ך, ושנראה לה שהחלפתו היא בגין רצון "להצעיר" את החידון, ושחבל לה על כך שבחרו לוותר על מגיש כה מוצלח, ותיק ומזוהה בגלל הרצון הזה, וכן ציינה שמדובר באירוע חינוכי ולא בתכנית ריאליטי. בהמשך הציעה הגשה זוגית שלה יחד עם קור, אם יסכים לכך. במאות התגובות לפוסט בעת פרסום הכתבה, ניכר כי הקוראים מעריכים את הויתור על ההנחייה ואת הלויאליות שהיא מפגינה כלפי קור, שאכן מזוהה עד מאוד עם החידון. הפוסט המלא:


נשלח הבוקר למשרד החינוך:אל: הנהלת חידון התנ"ך העולמי לנוערשלום וברכה,אני מודה לכם על הבחירה בי להנחיית החידון ביום...

Posted by ‎סיון רהב-מאיר‎ on Monday, March 14, 2016


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

71 תגובות ב-59 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
59 מאיר 24/03/2016 09:11 כל הכבוד, שירבו אנשים עם ערכים כשלך (ל"ת)
58 עינת 20/03/2016 00:56 סיוון רהב מאיר היא מופת לכל אדם (ל"ת)
57 סמי 18/03/2016 21:57 "כבודה" "בת-מלך"
לא זה ולא זה רק חשיבה אינטרסנטי-כניסה לנעליים ולצאת גדולה
56 ranr 18/03/2016 18:14 אקט ראוי, מכבד ולצערי גם נדיר.
בנוסף לשבחים שניתן להעתיר בהם את סיוון, ברצוני להעלות נקודה נוספת הקשורה בניהול חידון התנ"ך והיא הנקודה הגזענית. רק לאחרונה נודע לי כי במועד כלשהו, הותר רק ליהודים להשתתף בחידון. זכורים לי ימים עברו, בהם בין המתחרים היו אנשי דת נוצריים וסתם משכילים שאינם יהודים אבל כאלו ששלטו בעברית ובתנ"ך והיו גם כאלו ששלטו בתנ"ך ולא בעברית והשאלות תורגמו לשפותיהם ותשובותיהם לעברית ובאותה הזדמנות יכולנו לראות מעין קמצוץ של "אור לגויים". לא ברור על שום מה ומדוע אין משתפים את כל מי שמבקש להשתתף ועומד ברמה הנדרשת. פשוט צרות עין ומוח.
חיים 20/03/2016 14:02 מדוע הכל פרוץ במשרד החינוך ? מדוע שרי החינוך לשעבר ועד
היום לא קבעו מספיק קריטריונים ע"מ למנוע ממצבים כאלה לקרות ?
55 בושה 18/03/2016 13:03 שר החינוך חייב להתנער מדרך כזאת של הפסקת עבודה,
גם לא ראויה וגם מנוגדת לחוק ויפה שעה אחת קודם.
54 ל53 17/03/2016 10:45 איזה אציל נפש אתה.... (ל"ת)
53 יורם 16/03/2016 13:50 אבשלום קור הציע מחיר בשמים-תאוות בצע לשמה
אם הגב' קיבלה רגליים קרות, אני מאמין שיש אחרים שימלאו את מקומה. קור חושב שהוא מלך העולם וביקש מחיר אסטרונומי. לזה רשות השידור התנגדה , ובצדק. אם הכב' פוחדת, יש תמיד אלטרנטיבה. גם קור אמר שהחידון התנהל היטב לפני שהוא בא, ויתנהל היטב לאחר שהוא יילך.
סתם אזרח זקן 27/03/2016 13:46 השאלה כיצד "מפטרים"
אולי הצדק עמך והתמורה היא מעל ומעבר כי בצד התמורה הכספית יש גם כבוד רב בהנחיית חידון זה - אבל גם להפסקת התקשרות יש דרכים נאותות - ולא צריך להתנצל לאחר הודעה במסרון - אם זה אומנם נכון - כי מהתקשורת אני ניזון
52 אוונטי פאפולו 15/03/2016 14:15 התגלמות תופעת העדר (ל"ת)
51 לסיון רהב מאיר 15/03/2016 08:13 כל "כבודה" בת מלך "פנימה"... (ל"ת)
50 שמוליק הלפרין 15/03/2016 05:38 סיוון מאיר רהב
מרגש מאוד!!!קידוש ה
49 כריזמה של טשולנט 15/03/2016 01:52 חששה מובן לאור נעליו הגדולות
זה כמו שסגל יחליף את חיים יבין
48 אזרח 14/03/2016 22:19 ל 32 אתה ניבזה (ל"ת)
47 עידו 14/03/2016 21:50 לא מנומס להודיע במסרון אבל המחאה קצת מוגזמת (ל"ת)
46 אריאל שרון 14/03/2016 20:46 דרכיך מבורכת אישה נאורה כל הכבוד לך וישר כוח (ל"ת)
45 שוש 14/03/2016 19:45 חידון התנ"ך
רואים שהינך אישה עם כבוד ומאד אנושית ,ויודעת לכבד את הזולת, בעלת ערכים שהתרופפו לדאבוני בארצנו ובטח אצל הפוליטיקאים
44 אריאלה לייבושור 14/03/2016 18:14 גיבורה!!!
איזהו גבור הכובש את יצרו/חלומו יישר כוח!!!
43 נחום 14/03/2016 17:59 גדולה מהחיים
חבל שמעסיקים לא מכבדים אנשים מבוגרים שמחפשים עבודה
42 בר רפאלי 14/03/2016 17:41 תנחה את החידון. מגיע לה כבוד (ל"ת)
41 אייל 14/03/2016 16:43 ראש הממשלה הבאה של ישראל (ל"ת)
40 דתילוני 14/03/2016 16:16 פשוט ישרה וצודקת - לא תבנה את עצמה על חורבות אחרים
היא לא מוכנה לבנות קריירה על גופתו של מישהו אחר
39 המהוללה 14/03/2016 16:12 עכשיו אחרי שברור לכולם איזה צדקת היא.
אשת חיל . מדליקה נרות שבת , אוכלת כשר, לא נוסעת בשבת לא עובדת בשבת, שומרת על המצוות . תגידו לא מגיע לה להדליק משואה ביום העצמאות? טוב שהיא ויתרה היא לא יכולה גם וגם גם להנחות את החידון וגם להדליק משואה לתפארת הצניעות הענווה והמגזר
38 ליאת 14/03/2016 16:10 אשת חיל מי ימצא....ידידיה מאיר (ל"ת)
37 לוין 14/03/2016 16:07 אנושיות שכבר נעלמה מאיתנו (ל"ת)
36 ישר א לי 14/03/2016 15:39 ענקית. יש עוד מעט הגונים במדינה בכלל ובציבור בדתי בפרט.
שלא כמו חבר הכנסת לשעבר המהולל שיושב עכשיו במכון התקנים, עוד ש"סניק רמאי רודף בצע לוקח שוחד. מה הקשר תשאלו? מציע לה לרוץ לכנסת ברשימה עצמאית, אני החילוני אצביע לה. אך לא אצביע לה עם איריאל/בנט ודומיהם.
יעקב 14/03/2016 16:41 אין חילוניים מושחתים אה ? תבדוק את עצמך עלוב קטן (ל"ת)
35 שושו 14/03/2016 15:39 לגופו של עניין
מעשית אין סיבה שלא להחליף מנחה, אך ברור שלדרך יש חשיבות לא פחותה. נאמר במשנה דרך ארץ קדמה לתורה לצערי יש מרחק רב בין התנהגות משה"ח ודרך ארץ וההיפך בהתנהגותה של סיוון רהב. יש בה גם תלמוד תורה וגם דרך ארץ
34 חתןכלה 14/03/2016 15:34 למה שלא ינחו ביחד?
יש כלות וחתני התנ"ך? אז טבעי שיהיו מנחה אישה ומנחה איש.
לא טוב 14/03/2016 16:03 צריך הפרדה בין גברים ונשים (ל"ת)
33 מיקי 14/03/2016 15:33 כבוד
רואים שגדלה בבית עם ערכים
32 ראובני 14/03/2016 15:28 מה כל התגובות האילו פתאום?
מה יש צדיק בסדום? תשכחו מזה.... היא בתןך עצמה לא רצתה את התפקיד אז מה איכפת לה לעשות כותרת...
שוש 14/03/2016 19:48 חידון התנ"ך
צרות העין ,למה הרוע הזה נשפך ממך ,אותך בטח לא לימדו לכבד את הזולת
31 יואליק 14/03/2016 15:24 אשת חייל הסיון רהב מאיר "הזאת" .
יש וקורה לך מקרה אשר ממלא ליבך גאווה " שלא קשור לעצמך" . סיון כל הכבוד על אזרחות וחינוך מופתי מבית אמא ואבא ! במקום ד"ר אבשלום קור הייתי מסכים להגיש עם סיון האנושית . זה נצחון השכל הישר על האחר העקום ...???
30 שושו 14/03/2016 15:22 גם יפה וגם אופה
תשואות חן חן לסיוון. מי יתן וגישה זו תחלחל ותהווה סמל לכל החזירים הנוקטים בשיטה של אני ואפסי עוד.
לשושו 14/03/2016 15:39 שקר החן והבל היופי..אישה יראת השם
היא תתהלל.....והיא לא יראת "השם"
29 ישראלי 14/03/2016 15:18 עוד אחת שמחפשת "כותרת"..
אלק דתיה בושה לדתיים כמוך
שושו 14/03/2016 15:25 הלא תבוש ותיכלם
מי שמך עדיף שתמלא פיך מים .
28 אריק 14/03/2016 15:14 נדיר וראוי להערכה. (ל"ת)
27 כששאלו את אסתי 14/03/2016 14:56 גינצבורג מה יש לה להגיד לאילת זורר שתקה (ל"ת)
ובאמת מה יש לה להגיד 14/03/2016 16:01 איילת עשתה רעש ובסוף קיבלה את שירת הברבור שלה
בחברה אחרת. לא איילת ולא אסתי יגרמו למישהי לקנות בגולברי האגדה שהדוגמנית מוכרת בגד היא באמת אגדה . אם לא מתאים אז לא קונים. זה שהבגד יפה על זורר או אסתי לא סיבה לקנות חבל על הכסף
26 סיוון רהב 14/03/2016 14:54 הכי איכותית אין עליה (ל"ת)
25 חני 14/03/2016 14:29 כל הכבוד!
את אדם הוגן וכל הכבוד לך שוויתרת. מאמינה שתמצאי עבודה רבה בעתיד.
24 יואל הראון 14/03/2016 14:21 כל הכבוד
יושרה אומץ קולגיאליות וכבוד לאדם מוכשר ראויים גם לשישים אלף לייקים. שאפו ויישר כח. היא אדם ששומר על סמל לאומי.
23 אדם 14/03/2016 14:21 כל הכבוד ! אולי "הגאון" בגרוש בנט ינחה
כיצד אבדה קריה יפיפיה ארץ אבותינו לטובת קפיטליסטים אמריקאים נוסח בנט וביביהו שאין להם דבר וחצי דבר עם ארץ אבותינו - לא רגש ולא הבנת העם ולא כל חזון לעתיד -מוטב יחזרו לשם לאמריקה שלהם
22 אייל 14/03/2016 14:19 כל הכבוד
בושה מה שעשו לואם בנט לא יחזור בו .....שישכח מהאצבע שלי בבחירות (פתק)
eby 18/03/2016 14:32 מה.בנט מחליט?אולי ועדה?תקנו אותי אם אני טועה. (ל"ת)
21 זהר 14/03/2016 14:19 מסורת
הנני מאד מעריכה את סיוון, לא רק בגלל החלטתה. כמובן שגם את אבשלום. למן הרגע הראשון בו שמעתי על השנוי נחמץ ליבי. ישנם נכסי צאן ברזל וישנן מסורות... גם ביום העצמאות... אז למה צריך לשנות? הקביעות הזו היא שמעניקה סוג של בטחון בימים טרופים אלה, אז מדוע לגזול גם אותו מאיתנו?
צודק 14/03/2016 16:02 צריך להשאיר את אבשלום קור כי זה מסורת וכתוב בתנך
ביום העצמאות תיקח את קור ותשים אותו על במה וכל זקני העדה יתקהלו וישיבו לאלותיו . וכאשר יגיע זמנו ל 120 יוחזר לאלתר וילבש שק וכיפה ורוחו תשרה על החידון ויתקבצו כל יהודי הארץ וכל התפוצות ויזכה תימני בישראל בחידון ואמריקני בתפוצות זאת התורה אשר ציווה עליכם אלוקים.
20 ארנון 14/03/2016 14:01 אחרונת המוהיקנים
תגובתך ראויה לכל שבח ובימים אלו שתגובות כאלו הן נדירות הלוואי ורבים יראוה וילמדו ישר כוח
19 מושון 14/03/2016 13:47 12 כנס
אני מאד מקווה שלא יפטרו אותך במסרון או תוך כדי הליכה ברחוב יזרקו לך אתה מפוטר כמו בארהב ואז נראה אותך קשקשן בלתי נלאה... אפשר לסיים הליך העסקה אבל באיזו דרך אההה
18 עוזי-עוד אחת שמחפשת 14/03/2016 13:44 גם אני בעבודתי 30 שנה..
ורצו לפטר ע"י מיסרון ...מגעיל נכון?? מה את סיון רהב מאיר רוצה לעשות בנידון?
אבי 14/03/2016 15:04 לפי השאלה לצערי זה היה צעד נבון ובזמן הפיטורים שלך. (ל"ת)
17 שרה 14/03/2016 13:40 סיוןשרהסיפור
כל הכבוד לסיון
16 עמית 14/03/2016 13:40 מדהים ! עוד לא אבדה תקוותינו (ל"ת)
15 רפאל 14/03/2016 13:37 מעשה יוצא דופן בזמננו
אשת חייל מי ימצא פיה פתחה בחכמה ותורת חסד על לשונה
14 פיני 14/03/2016 13:35 אשריך ידידיה שזכית באישה כזו
אשת חיל אישה מדהימה ערכית ומאירת עיניים אפוא ישנם עוד נשים כמו האישה הזו ישר כח
13 14/03/2016 13:31 אלו שטויות מעסיקות אנשים במדינה הזאת
כמות הלייקים או הדיסלייקים כגודל השעמום
12 קשקשנית 14/03/2016 13:29 הוא לא קיבל קביעות להגשת החידון עד הפנסיה בגיל 70
בכלל לא רע להחליף אותו ולתת הזדמנות למישהו אחר נבחרה סיוון רהב כי היא דתיה לחילונית לא היה מראש סיכוי תארו לעצמכם בר רפאלי מגישה את חידון התנך חחחחחח כאילו בחירתה של סיוון רהב היא הבחירה הנכונה הכל פה נגוע בפופוליזים. עדיף בלי זה ובלי זאת לא אבידה גדולה
11 אזרח 14/03/2016 13:28 כל הכבוד לה. (ל"ת)
10 יוסי לב 14/03/2016 13:23 כל הכבוד - כל כך מוסרית אתית וערכית !
כל הכבוד - כל כך מוסרית אתית וערכית. מזמן לא שמעתי על דבר כזה במחוזותינו! ישר כח סיון !
אכן רמת מוסר נעלה 14/03/2016 16:09 ביותר. שכחת לכתוב גם שהיא גם דתיה . ואלה כמובן
צדיקים יותר מכולנו. אשה חסודה . אשת חיל מי ימצא לא נשמע כדבר הזה בחוצות ישראל שטופת המוח היא צריכה להיבחר לכנסת . היא גם תביא שלום עולמי בקצור יפה חכמה אצילה והעיקר חובשת כיפה. העיקר היא מהמגזר הנכון
9 שמעון 14/03/2016 13:20 פרס ישראל
כתחליף ביתי מעניק לגברת המכובדת פרס ישראל על הגינות ודוגמא אישית
8 אלי 14/03/2016 13:18 מלכה אמיתית .אשה דתיה דוגמא למופת ואצילות (ל"ת)
7 סתם אזרח זקן 14/03/2016 13:15 תגובתה מאיר - ת עיניים
יש עוד ישרי דרך שכבוד הזולת נר לרגליהם - אין מילים לכתוב ההעברכה אליך סיון -
6 בן ברוך 14/03/2016 13:14 קורים גם דברים יפים בארץ שלנו (ל"ת)
5 אין הרבה אנשים כאילו 14/03/2016 13:12 דמות לחיקוי. איזו אצילות נפש. רגשת אותי מאוד (ל"ת)
4 אזרח 14/03/2016 13:06 מקסימה
איזו גדלות נפש, איזו אצילות! כל הכבוד לך גברת סיון רהב מאיר, מיום ליום אני מעריך אותך יותר ויותר, יש בך כל כך הרבה טוב לב, שנינות, יראת שמים שזה פשוט מקסים.
3 ורקר 14/03/2016 13:03 חידון התנך
מנעריך ומוקיר שירבו כמותך בעם
2 אורי 14/03/2016 12:52 תותחית על תודה
על מה שעובר על הארץ יפה לראות התנהגות כזו מצידך אגב אני בטוח שהוא יסכים במידה ויוותר אז אין לל בעיה לקבל את ההעבודה את את שלך עשית חודש טוב
1 thi 14/03/2016 12:51 יופי
חיכינו למהלך ותיארנו לעצמינו שהוא יבוא.כל הכבוד לגב' מאיר .יש אור בייחוס.תזכי למצוות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש