"מנהלים רבים מידי מסרבים לשכור נשים, מהפחד שאם הן לא תהינה טובות בעבודה ותפוטרנה - תגיע תלונה על הטרדה"

 |  (42)
ג'ודי ניר שלום מוזס, צילום: גטי אימג'ס
יום האישה היום וג'ודי ניר מוזס שלום, אשת השר לשעבר שנאלץ להתפטר ולפרוש מהחיים הפוליטיים בשל טענות להטרדות מיניות מצידו, בחרה לשתף עם עוקביה בטוויטר "מספר תובנות אחרי שיחות עם עשרות גברים ונשים בנושא הנשים ומעמדן", כך לדבריה.
הנה הדברים (בניסוחם המקורי):
- "מנהלים רבים מידי, מסרבים לשכור נשים לתפקידים שונים, מהפחד שאם הן לא תהיינה טובות בעבודה ותפוטרנה יתלוננו על הטרדה. מעדיפים גבר לאותה מישרה".
- "נשים וגברים, בעיקר נשים רבות מידי נותרות רווקות כי אף אחד בעבודה שלהן לא מתחיל איתן מהפחד. שמעתי 10 סיפורים כאלה מנשים השבוע."
- "גברים מסרבים לעלות לבד עם נשים במעלית שלא יהיו חשופים לסחטנות. נראה לכם סביר??? 99% מהנשים שדיברתי איתן חושבות שרק נשים תפסדנה לטווח הארוך"
- "מכירה מנהלים שלא מכניסים את המזכירות לחדר, אלא יוצאים אליהן לעמדת המזכירות, דבר שמסרבל ומקשה על העבודה המשותפת.נתקלתי ב-5 גברים שעובדים כמזכיר".
מה אתם אומרים על התובנות??
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    בתור אישה אני אומרת: צודקת !!!
    מוניקה 21/03/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחת שאומרים לה בוקר טוב/שלום או מחמיאים לה מחמאה הכי קטנה, בטוחה שרוצים להכניס אותה למיטה.... הכי טוב זה פשוט להתעלם מהן...רוצים להתחיל עם אישה ? עשו זאת בכל מקום אחר מלבד מקום העבודה...שיישארו רווקות בודדות..
    סגור
  • 35.
    אהבלה שבעלה החרמן ... את מזכירותיו. מוטב שתשבי בשקט.
    דיייי 20/03/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פנינים יוצאים הפיה. וואו. לאחת כזו באמת מגיע להגיש תכנית ברדיו. מה עם הקוראת הקלפים שמגיעה לתת לכם שירות בבית, אחת לשבוע? מה היא רואה לגבייך בקלפים? הזוי
    סגור
  • 34.
    "תובנות" בדיעבד
    מאיר 18/03/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    "המאיימת" חכמה לאחר מעשה. כמי ששייכת "לאצולה" הישראלית, שלא בזכות עצמה, ראוי היה לה ש"תובנותיה העמוקות" תשארנה ביו כותלי ביתה. מובן מאליו שעמדתה אוביקטיבית לחלוטין ומשקפת מחשבה עמוקה בנדון. לו כמעשה בעלה היה נעשה לבנות משפחתה, "זמירות" אחרות היתה משמיעה.
    סגור
  • 33.
    הפמניסטיות =שינאת הגברים (ל"ת)
    הגבר היום מופלה לרעה 12/03/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 32.
    למה מצמידים חיילת לתפקיד רל"ש 24 שעות ביממה?אבנר ל.
    אבנר ל. 11/03/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כדי שהאל"מ המנותק מאשתו ייפול בפיתוי ואח"כ יהיה טרף קל להאשמה ביחסים עם הכפופה לו?
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד
    משה 10/03/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    13 0
    העליהום של הפמניסטיות בתקשורת שנותנת להם במה רחבה גורמת לכך שהגברים ששוים משהוא בארץ נירתעים עד לחוסר עניין בבחורות ומעדיפים הגירה ונישואין בחו"ל ולא פלא שהופר האיזון פה והבנות מיתקשות למצוא חתן במיוחד אצל החילוניים וזה ניראה כמו גול עצמי
    סגור
  • 30.
    הגברת צודקת ב-100% (ל"ת)
    מנכ"ל 10/03/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 29.
    והכל בעידוד ארגוני נשים פמניסיות
    מאיה 10/03/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הפמניסטיות, ברובן, לסביות, לוחצות נשים הנוהגות בדרך הטבע להיות כמותן. זה סוף לרגשות. לאהבה אמיתית. ממש פתיות.
    סגור
  • 28.
    אני מסכים עם גודי ,לא הייתי מעסיק אשה, הן פשוט מסוכנות
    xuzh 10/03/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    15 0
    למעסיקים.
    סגור
  • 27.
    מצדיק אותך 100%
    לג'ודי 09/03/2016 22:40
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ובתקשורת שומעים רק על נשים שכל מטרתם לעשות כסף קל בגלל שהם יודעות שלא יצליחו בעבודתם ואז עוברות לשלב ב , למצוא משהו שבית המשפט יהיה לטובתם וכך חסכו לעצמם עבודה כפיים . ובדרך כלל המשהו זה משהו בעל יכולת כלכלית , מה נגיד לכם גם בהסטוריה האישה פיפתה את הגבר וכולם אכלו אותה.
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    צודקת בגדול לשם שינוי (ל"ת)
    יוני 09/03/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 25.
    ויש נשים ששמחות לג'וב עם ח"כים/שרים/נשיאים עד ש...
    ישר א לי 09/03/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 13
    הבוס פותח את המכנסיים במשרדו, מוציא את שמוליק ודורש ממזכירתו שתטפל בו או שהבוס מזמין אותה לחדרו במלון ל"עבודה" וכשהיא מגיעה הוא מקבל אותה בחלוק ופתאום החלוק נפתח... או שכשנוסעים והוא יושב לידה במושב האחורי פתאום היא מרגישה את היד שלו בתוך מכנסיה או מתחת לחצאיתה. אז מה דעתך ג'ודי.......
    סגור
  • 24.
    היום זה נהיה מאוד מסוכן..אשה יכולה להרוס לך את החיים בר
    אולי עדיף שק נחשי... 09/03/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    34 2
    היום זה מאוד מסוכן אשה יכולה להרוס לך את החיים ברגע אני אישית בקושי אומר להם בוקר טוב פשוט לא לוקח סיכון....ומה שהכי מצחיק שאם תופסים אחת כזאת שמשקרת היא מקבלת עונש מגוחך...... לכן מעדיף להתעלם מהם..
    סגור
  • 23.
    אשת השר העלוב והאנס מלמדת אותנו הלכות ונימוסים
    משה 09/03/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 31
    נו באמת .........זה הזוי .......מעניין איך השתיקה יהודית את המתלוננות על בעלה ........
    סגור
  • 22.
    שכחתם שבמקומות עבודה יש גם קוד אתיקה
    קודם כל זה נכון 09/03/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    24 0
    בהרבה מקומות כל העובדים חותמים על קוד אתי מספיקה בדיחה לא מוצלחת יכול בהגזמה להחשב כהטרדה מינית אני אישית לא מתחכם מדבר עם נשים בעבודה כמה שפחות ורק בענינים מקצועיים מה שנקרא שלום שלום ועופו לחלום...
    סגור
  • 21.
    אישה אמיצה! זה ממש ככה
    אמיר 08/03/2016 23:58
    הגב לתגובה זו
    24 0
    אני מפחד לשאול לשלומן של הנשים היקרות במקום עבודתי, נהיה כאן ממש מגעיל ורע, יש כח מטורף לנשים בישראל, בשיחה אחת עם משאבי אנוש או משטרה הן יכולות להרוס את החיים של כל גבר. זה מתחיל מבתי המשפט שנוטים באופן ברור לצד האישה בכל הנוגע לפרידה של בני הזוג (משמורות, דמי מזונות). אני באופן אישי לא אעסיק אישה לשום תפקיד.
    סגור
  • 20.
    כמו כל תופעה מוגזמת - תוצאה נגדית (ל"ת)
    שתי ידיים שמאליות 08/03/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 19.
    כמו שצריך . ככלל מקום האישה במטבח + דאגה לילדים
    רונן 08/03/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    46 5
    העסקת נשים היא מיותרת . פמיניסטיות מורידות את הרמה והמוטיבציה בכל הענפים - הן בתפקידים בכירים בהן הם משולבות על בסיס אפלייה מעוותת והן בתפקידים זוטרים .
    סגור
  • אלה אמירות רעות ! ואני מתנגד לכל מה שעושות
    חיים 09/03/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 11
    התנועות הפמיניסטיות. אך בל נשכח אשה היא החצי השני של הגבר כבשרו ועורו. כך צריכים לראות את הדברים. אך מה לעשות שאין חינוך לערכים ? לידיעתכם יחס שלילי גורר יחס שלילי בכל מקום עם האשה עם הילדים במקום עבודה ןאיפה לא ? וזה לא קשור כלל לתנועות הפמיניסטיות .
    סגור
  • 18.
    בוקר טוב זה יותר מדי (ל"ת)
    דני 08/03/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 17.
    אשת התוניסאי העלוב המטריד מלמדת את הנשים הליכות
    אברשה 08/03/2016 21:17
    הגב לתגובה זו
    1 29
    נו באמת ? אולי תספרי לנו איך נעלמו המתלוננות כנגד סטיבי ....שלמת יפה כנראה והצלת אותו מגורלו של קצב
    סגור
  • המיץ של הזבל
    אברהם 17/03/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברשה המגעיל, אתה בעצמך המיץ של הזבל במדינה הזאת
    סגור
  • 16.
    אני מזמן הפסקתי להתחיל עם נשים אם משהיא רוצה שתתחיל אי
    הפוחד מנשים 08/03/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    26 5
    לא כדאי באמת לא כדאי ....
    סגור
  • לצערי יש לי שני בנים מתבגרים שאינם רוצים לתחתן כללל
    חיים 09/03/2016 02:39
    הגב לתגובה זו
    29 6
    מאותה סיבה . האם זו אמריה גסה לומר היום שהתנועות הפמינסטיות האלה בחסות מערכת המשפט הרסו את מסגרת הנישואין בארץ ? אם מישהו בכיר כמו שר בממשלה לא יקום ויעשה משהו בנדון אנו פשוט נימחק תוך עשור או שניים ( היו לא יהיה ) .
    סגור
  • 15.
    הטיפשה הזאת מועסקת רק בגלל הייחוס שלה (ל"ת)
    רועי 08/03/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    4 19
    סגור
  • 14.
    כל מילה בסלע - אצלנו זה בדיוק ככה
    תיכנסו תבינו 08/03/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    35 1
    בעולם שבו בוקר טוב יכול להיות מפורש כהטרדה עדיף לא להתחיל עם אף אחת בעבודה (שתישאר רווקה) לא להגיד שלום לא להתעניין (אולי היא עצבנית הבוקר) ולהגיע הביתה בשלום ולא בטעות לשימוע לפני הדחה או להיות תיק פתוח ליום שיבוא למישהי לסגור חשבון. עצוב יש אצלנו המון נשים רווקות שנדהמות איך הן מגיעות מטופחות יפות מדהימות חכמות - ואף אחד לא פונה אליהן אפילו בסוף הן יצאו עם מה שיש בשוק שזה הרבה פחות מרמתן פשוט כי לאותם גברים אין מה להפסיד. מה לעשות ארגוני הנשים הצליחו מעל מה שחשבו.
    סגור
  • 13.
    גבר ש מעסיק מזכירה טיפש
    סראללה 08/03/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    30 1
    ברגעשלא תקבל דרגה או העלאה במשכורתאו תפוטר זה יהיה סוף המעסיק.אחרי שנה או 4 שנים תיזכר שהוטרדה מינית.
    סגור
  • 12.
    אשה קודם כל היא עיקר הבית. שנית כאשר אשה
    חיים 08/03/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מקבלת תפקיד בכיר כמו המנכל"ית של בלל לשעבר, העדיפה נשים על פני גברים כי היא חושבת שנשים יותר ממוקדות סביב המטרה . מנהל שהוא גבר חושב אחרת והוא מעדיף גברים . אז אם אתם רוצים להילחם ,אל תלחמו רק נגד מנהלים גברים אלא נגד כל התופעה בכללותה !
    סגור
  • 11.
    וואאוו..אישה פאטטית ונבערת ! ברוב טיפשות .. כנ
    מעוררת בחילה 08/03/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    7 29
    פשוט אישה מעוררת בחילה ! ורחמים יחד ...ככל הנראה חושבת כך בגלל הבעל המהולל שנחשד בהטרדות מיניות ועדיין לא נסגר העניין אודותיו...שר בישראל אללללק
    סגור
  • חתיכת אפס (ל"ת)
    סתם אחד 08/03/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 10.
    נשים=זה חולארה!!!!!!!! (ל"ת)
    בקיצור: 08/03/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 9.
    ללא ספק צודקת , נשים תפסיד והרבה לטווח ארוך
    רוני 08/03/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    34 2
    יש מקרים שתלונה על הטרדה מינית זה רק השלב הראשון . השלב השני היא תביעת נזיקין . פטאל תובעת את סגן אלוף חגבי על 800 אלף שקל . 800 אלף שקל כי נישק אותה ללא הסכמה ושלח לה עשרות הודעות טקסט . כלומר התביעה הנזיקית לא פחות חמורה
    סגור
  • 8.
    צודקת 100 אחוז
    מזדהה 08/03/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    30 2
    זה כבר נהיה מלחמה בין גברים לנשים . פשוט בושה . אויבנו על הגדר מסתכלים וצוחקים . מי יגן על המדינה
    סגור
  • 7.
    בעלך
    מוטי 08/03/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    6 28
    לא פחד .....וחברך הפסכיאטר המטורלל אמר שאת אימפולסיבית שקודם משלשלת מילים ואחכ מצטערת . תתיעיצי עם הקוקו לפני שאת פולטת
    סגור
  • לפני שאתה מציע הצעות תלמד לדבר בסגנון לא ערסי. (ל"ת)
    משה 08/03/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    23 2
    סגור
  • 6.
    חסר בחוק סנקציות נגד תלונות שווא
    אזרח 08/03/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    41 0
    אילו היו סנקציות פליליות נגד מגישות תלונות שווא, אז לא היו מגישות תלונות שווא, והאמינות של מי שמגישה תלונה היתה עולה.
    סגור
  • 5.
    כולם בסוף מגיעות למשרד האוצר וכל העם סובל (ל"ת)
    בגלל זה 08/03/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 4.
    משחקת בנדמה לי
    משה 08/03/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 26
    עדיף לשתוק לפעמיםאת לא חושבת
    סגור
  • 3.
    צודקת לגמרי (ל"ת)
    OMRI 08/03/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    29 0
    סגור
  • 2.
    יש דברים בגו
    יאיר נעמני 08/03/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    20 3
    לא פוסל על הסף את דבריה, אבל משום מה זה נראה כהכללה! לא יכול להסכים עם הרעיון שנשים אינן מועסקות מסיבה זו ועוד בגלל כמה מקרים שייתכן ולא כולם באמת היו הטרדה.בעבר גם טומי לפיד ז"ל העלה טענה זו, אך חשוב להבין שלא טוב לעשות הכללות, כל מקרה לגופו!אמי ז"ל היתה שוטרת במשך 36 שנה!לא תמיד נתנו לה הזדמנות שווה בעבודה, רק משום היותה אשה! חשוב להבין ולהפנים! ובנושא של הטרדה מינית, גם אם יבוא הגנרל הכי גדול ויצבוט בישבנה של פקודתו, עליה מייד להעיף לו שתי סטירות מצלצלות לפרצוף ולהבהיר לו שבפעם הבאה זה יגמר רע מאוד!
    סגור
  • הפתרון הוא הפרדה מלאה אין פתרון אחר (ל"ת)
    מש 10/03/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    דני תניחי לנו בחייאת