ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

על הצעד המרגיז שביצע ח"כ מהליכוד אמיר אוחנה - קחו 3 דקות

ח"כ אמיר אוחנה, ההומו המוצהר הראשון מטעם הליכוד, החליט להיעדר מההצבעה על הצעות החוק בנושא הקהילה הלהט"בית, מה שהרים לא מעט גבות. למרות שהסביר ששמר על משמעת קואליציונית ושגם כך הצעות החוק לא היו עוברות, יובל גנור חושב אחרת
אמיר אוחנה, צילום: Getty images Israel; יח"צ
הרשת סוערת בימים האחרונים לאחר שאמיר אוחנה, ח"כ מטעם סיעת הליכוד, בחר לעזוב את מליאת הכנסת רגעים לפני הצבעה על שלוש הצעות חוק שאמורות לקדם את זכויות הקהילה הלהט"בית בישראל. הסיבה לסערה היא שאוחנה, הומו מוצהר שחי עם בן זוג, נכנס לכנסת בין היתר על ה'טיקט' של קידום זכויות הקהילה.
הצעות החוק היו מתונות אך חשובות. למשל, החלת ברית זוגיות, איסור שליחת ילדים לטיפולי המרה וכן הכרה במשפחות שכולות של בני זוג מאותו המין. לאחר התגובות הנזעמות על צביעותו של אוחנה כחלק מהקהילה, עלו גם לא מעט תגובות התומכות בחבר הכנסת ששמר על משמעת קואליציונית.
אוחנה כתב בעמוד הפייסבוק שלו ש"חברי קואליציה אינם אדונים לעצמם", ולכן העדיף לצאת מהמליאה מאשר להצביע נגד חברי קהילתו. עוד ציין שאף אם היה מצביע - זה לא היה משנה שכן ההצעות לא נפלו על חודו של קול.
יובל גנור נשא דברים היום ברשת ב', והסביר מה דעתו על העדרותו של אוחנה, ומדוע כל ההסברים והדיבורים לאחר המעשה לא באמת רלוונטיים.
 
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אוחנה הוא פיון בליכוד ואין לו השפעה בשום נושא.העקר
    טלטל 01/03/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהוא מקבל משכורת.שיטת הבחירות בישראל דפוקה והגיע הזמן לבחירות אזוריות לכנסת ואישיות לראשות הממשלה כך חבר כנסת לא יהפוך למקצוע שתפקידו לשמור על הכיסא .חבר כנסת שיבחר באזורו ידאג לאזור בחירתו ואם לא ימלא הציפיות הוא יעוף.
    סגור
  • 13.
    אוחנה עוד לא יצא מהארון
    קובי 29/02/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה פחדן!, הייתכן כי אוחנה יעדיף שיקולי קואליציה על שיקולים של כבוד עצמי? בושה וחרפה.
    סגור
  • 12.
    כל הליכוד הזה פח זבל אחד גדול (ל"ת)
    ביבי 28/02/2016 22:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 11.
    אוחנה- אתה טוען שהקול שלך לא משפיע אז מה אתה עושה שם??
    דויד 28/02/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אם אין לך בכלל השפעה אז אתה מיותר. תתפטר וזהו. או שתתחיל לעבוד עבור אלו ששלחו אותך ולא עבור אלו שמכשילים את הצעות החוק שלשמן נבחרת לייצג את הציבור שלך. אם אין לך שום השפעה בקואליציה (כך אתה טוען) אז מה לעזאזל אתה עושה שם? מחמם כיסא??
    סגור
  • 10.
    דברים שרואים משם לא רואים מכאן צודק האומו (ל"ת)
    ישראלי 27/02/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    יצא הומו פעמיים. (ל"ת)
    מה יהיה? 26/02/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 8.
    ביזפורטל - מה יהיה איתכם??
    יואש המיואש 25/02/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "צעד מרגיז"? מרגיז את מי? את מי שבעד החוקים - אבל לא את מי שנגדם, נכון? ובסך הכל מדובר בצעד לגיטימי של פוליטיקאי שעמד מול דילמה לא פשוטה ובחר בפתרון של פשרה: לא לשבור את המשמעת הקואליציונית וגם לא להצביע נגד הקהילה אליה הוא שייך. בכל מקרה, אתם אמורים לדווח באופן אובייקטיבי, ולא לקחת צד בעניין, לא ככה? או שבלי כותרת סנסציונית הכתבה פשוט לא תתפרסם, הא?
    סגור
  • 7.
    זאת פשוט מפלגה מביכה
    ירין 25/02/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והבחור שם ברדיו צודק לגמרי. מילא אם הוא לא היה מנפנף בזה שהוא גיי, טוען שילחם למען הזכויות של הקהילה וכו...
    סגור
  • 6.
    קשה לו להחליט אם הוא גבר או אשה. (ל"ת)
    אברום 25/02/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 5.
    ממש לא מרגיז. צודק...
    ניטראלי מהצפון 25/02/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תפסיקו לגלגל עיניים . אוחנה נבחר במסגרת הליכוד ואם הוא רוצה להמשיך בפעילות הוא צריך להיות לויאלי למפלגתו בוודאי במקרים שהצבעתו לא קריטית. הוא לא נבחר על טיקט או מטעם הקהילה ! כחבר בליכוד אני מצפה ממנו לפעול ולהצביע עם הקואליציה. למרות שאינני חבר בקהילה חושבני שמצפים ממנו בהחלט לפעול גם לטובתם וזה מגיע להם . הוא צריך להתנהל בחכמה. מאחל לו הצלחה.
    סגור
  • אתה חבר ליכוד? לא הפתעת
    יאיר 26/02/2016 01:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כמה אפשר להיות טמבל ? כמה ? אתה מצפה ממנו להיות לויאלי למפלגתו במקרים שהצבעתו לא קריטית ???? וכאשר הצבעתו תהייה ממש קריטית,מה אז ? אז אתה לא מצפה ממנו להיות לויאלי ? יתכן שהתבלבלת או שמא כמו כל ליכודניק מצוי אתה מגן על כל ח"כ ליכודניק באופן עוור ????? חבר כנסת צריך להיות לויאלי לבוחריו. לא למפלגתו. בטח ובטח במקרה של ח"כ הומו בהצבעות בנושא הלהט"ב. הדבר היחידי שאני לא מבין הוא מה מצאתי טעם לענות לך בכלל טפשון.
    סגור
  • 4.
    מה הקשר בין הנידון לראיה
    חרדי 25/02/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תמיד חשבתי שביזפורטל אתר כלכלי כנראה שהוא גם אתר לקידום ערכי הקהילה הגאה
    סגור
  • 3.
    איזה ח״כ צבוע. פחחחחחח (ל"ת)
    אבי 25/02/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 2.
    חלק מראשי העמותות של הלטה"בים הם קיצוניים מאוד. (ל"ת)
    סוף סוף מישהו מתון 25/02/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    כשהרצוג ירצה להיות ראש ממשלה הוא גם יצביע עם החרדים (ל"ת)
    אוחנה תותח 25/02/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור