10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

08:09 בחירות ביפן: שינזו אבה נבחר לראש הממשלה וימשיך לקדנציה נוספת

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הדרך של טראמפ לטפל בטרור האיסלאמי - צפו בקטע

 |  43
מה אתם אומרים?
Share
דונאלד טראמפ ממשיך לעורר מהומה ענקית בארה"ב, כל הדרך לזכיה במועמדות לנשיאות האמריקנית מטעם המפלגה הרפובליקנית. בכנס תומכים בקליפורניה ביום שישי האחרון חזר טרמאפ על הצורך להיות קשוחים מול הטרור האיסלאמי, ובחר לספר סיפור על גנרל אמריקני מהימים שבהם ארה"ב שלטה בפליליפנים ונתקלה בתופעה חריפה של טרור. מול קהל נלהב סיפר טראמפ כי אותו גנרל התמודד עם התופעה ע"י כך שהוא לקח 50 טרוריסטים, טבל כדורי רובה בדם חזיר וירה ב-49 מתוכם. את הטרוריסט ה-50  הגנרל שחרר אחרי שהבהיר לו שעליו לרוץ לספר לאנשיו על שהתרחש. "25 שנה היה שם שקט, אז אנחנו צריכים להתחיל להיות קשוחים ואנחנו צריכים להיות דרוכים - אחרת לא תהיה לנו מדינה". כך אמר אמר טראפ שלמעשה התגאה במקרה די ברור של פשע מלחמה. הקהל בכל זה הריע בהתלבהות. מה אתם אומרים על זה? הנה הקטע המלא:
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 אהרון 28/02/2016 13:22 למה פשע מלחמה
מי קבע שלהרוג טרוריסטים זה פשע מלחמה איך בדיוק צריך לנהוג עם טרוריסטים ראה סוריה עירק הרס מוחלט של מעשה הטרור של הטרוריסטים מוסלמים ערבים למרות שלא כול המוסלמים הערבים טרוריסטים עם עובדות קשה להתמודד
34 פון קלוזביץ 25/02/2016 13:53 ישראל חייבת ללמוד מטראמפ בטיפול בטרור (ל"ת)
33 איציק 25/02/2016 10:27 תגובה לסיפור על גנרל פרשינג
אני בטוח שיפי הנפש מזועזעים מהסיפור הזה ,שאגב קראתי גם לאלו אני אומר,הילחם כפי שאויביך נלחם,לאויב אין שום נקיפות מצפון ,לשרוף חיים,לערוף ראשים,להטביע וכהנה וכהנה זוועות שמקומנו לא יקירם ואם בשיטה זו מגנים על האזרחים ,הרי זו "חובתו"של השליט לדאוג "בכל דרך "לבטחון אזרחיו,ללא כחל וסרק
דוד המלך 28/02/2016 14:11 דוד המלך שנלחם באויבי העם ללא נקיפות מצפון -
לבסוף לא בנה את בית המקדש - כיוון שידיו מגואלות בדם. זו אינה חוכמה להרוג באויבך גם חפי מפשע, אך אל תתפלא שלבסוף: 1. ילדיו יגדלו לשנוא אותך. 2. ילדיך יהיו אכזריים. ילדים שאינם יודעים להבחין בין טוב לרע, בין נכון לאסור - אינך יכול "להעניש" אותם במוות. עם כל הצער והכאב למשפחות הנרצחים היהודיים - אני לא מבין איך אפשר להאשים ילד בן 12 שלא מבין כלום מהחיים שלו במשהו. ההורים שלו אשמים, המחנכים שלו אשמים, השליטים שלו אשמים (גם הפלסטינאים וגם שלנו ששולטים עליהם). להפיל על ילדה בת 12 אחריות של הסכסוך הערבי ישראלי זו עצימת עיניים ובריחה מאחריות.
דני 29/02/2016 12:26 היתממות
ומה תגיד על מחבל בן 20? גם הוא לא אשם, המנהיגים המסיתים שלו אשמים ההורים המסיתים שלו אשמים. הוא לא אשם. הוא צדיק. נשלח לו זר פרחים. ניתן לכל הצדיקים והצדיקות האלו לרצוח אותנו, כי הרי הם לא אשמים.
32 אוסמה בן קלוצמאך 25/02/2016 09:52 לא חדש
בעבר השתמשו במשהו יותר אפקטיבי.כל שהיד נקבר עם חזיר.זהו,נגמר הלוקש של שבעים בתולות.
31 אבי 25/02/2016 08:45 כל הכבוד לטראמפ שישחרר אותנו מהמוסלמי העלוב
אובמה שהרס את אמריקה ואת העולם כולו .....
30 רועי לוי 25/02/2016 00:10 מה אתם חושבים שצריך לעשות לדאעש וחמאס וכו..?
לדבר איתם? לתת להם מדינה? מה?? בטרור נלחמים עם טרור. טרור צריך לחסל.. כן אלו קלישאות אבל זה נכון
עדי 25/02/2016 10:46 כן, עד עכשיו זה עובד יופי.. (ל"ת)
29 אזרח מודאג 24/02/2016 14:06 והטמבל אולי יחזיק את המזוודה עם כפתור האדום! (ל"ת)
מעניין מאד 24/02/2016 14:15 מה תגובתך
לחדל האישים הנוכחי הנהנתן היושב היום בבית הלבן, שהרס כל חלקה אובה במדיניות החוץ של ארה"ב וחיסל לחלוטין את המזרח התיכון המדיני והביאו לכאוס ואנרכיה.
28 רוני 24/02/2016 12:16 להילחם בטרוריסטים בשפה שלהם הרוצחים לשם דם לא פשע מלחמה (ל"ת)
27 אבי 24/02/2016 10:06 אפשר להחליף אותו בביבי החסר אונים? (ל"ת)
26 יצחק סלמה 24/02/2016 08:47 הכי נכון
מילים כדורבנות
25 מעריץ 24/02/2016 08:23 טראמפ תותח! (ל"ת)
24 הדמוקרט 24/02/2016 00:08 זה לא פשע מלחמה. זו דמוקרטיה מתגוננת.
מותר להשתמש באמצעים לא דמוקרטים כלפי ציבורים שאינם דמוקרטים בעצמם.
טמבלים 25/02/2016 10:47 נכון, בואו נחטוף ילדים ונשרוף אותם בכיכרות העיר.. (ל"ת)
23 חנוך11 23/02/2016 19:03 טרמפ צריך להיות ראש הממשלה שלנו!!! (ל"ת)
22 שי.ע 23/02/2016 18:43 היה צריך לירות גם בערבי מספר 50..שיהיה סוף טוב
רק כוח הם מבינים... לצערנו הוא לא ינצח.
21 ישראלי יהודי ציוני 23/02/2016 17:12 המלך טראמפ
אני מחכה לרגע שראש ממשלת ישראל ידבר ויפעל כמו דונאלד טראמפ הגדול!
20 ץ 23/02/2016 15:12 זה סיפור "מזעזע" ???? הכי אפקטיבי !!!!!! (ל"ת)
19 חיים 23/02/2016 13:56 אירן עם הזרם השיעי שלהם מאמינים בסוג של משיח באחרית
הימים. זו הסיבה לשאיפתם לנשק גרעיני ?
18 יש לי גומי,מלח,פלפל. 23/02/2016 13:46 אז אני צריך להסתובב עם מחסנית כדורי-חזיר עכשיו?
נפתח מסעדה וזהו.
איציק 25/02/2016 10:29 מחסנית כדורי חזיר
בהחלט כן
אבישג השונמית 24/02/2016 08:14 כן! (ל"ת)
משה 25/02/2016 09:15 שולמית (שולה) ולא שונמית (ל"ת)
17 קובי 23/02/2016 13:27 100% נכון!
איסלמיסט לשעבר שהיום הוא אוהד ישראל אמר שצריך לנהוג הבם ביד קשה ולא לוותר. הוא היה מרצה מצרי שהיה מקורב ומיודד עם אל-זהארי שהיה מספר 2 בעל-קאידה. הטרוריסטים הללו הם לא בני תרבות כי הם באים להרוס את התרבות שלנו. הם אפילו כופרים באיסלם כי הם מסלפים אותו וממציאים דברים שלא כתובים שם. טראמפ צודק והלוואי שיהיה ראש ממשלת ארה"ב ושיבצע את מה שהוא אומר.
16 משה משה 23/02/2016 13:15 חיפה
למה זה פשע האם הרוצים באים ללטף אותנו אם זה מה שעצר את הטרור אני בעד לסים אותם בשים מעור חזיר
15 ירושלמי 23/02/2016 10:47 נו טוב... טוקבקיסט מצוי מועמד לנשיאות ארה"ב
אלמלא הייתה זו המעצמה המובילה בעולם, הייתי צוחק.
14 אבי 22/02/2016 22:17 הבנאדם תותח, זה מה שצריך. שום פשע
איפה פשע מלחמה? אלה טרוריסטים!! רק עלובים, תבוסתנים ופחדנים חושבים שזה פשע. זה טיפול יעיל באויב. טראמפ אמיץ והוא הכי קרוב שיש לחיסול הטרור
13 אלי 22/02/2016 19:47 כמו המנהיגים הדפוקים שלנו
מכניסים את החיזר(טרוריסט) לבית מלון (כלא) ושם הוא משמין כמו חזיר.ימח שמו וזיכרו. וזה מנהיגות נורמלית.בשיחות שהיו לי עם החיזרים האלה דעו לכם שהם מלגלגים על כל המנהיגים הדפוקים שלנו .
12 אחמד 22/02/2016 19:08 צודק וצודק ב-100% אני יודע איסלאם (ל"ת)
11 השמאל יהרוס את העולם 22/02/2016 19:06 מי אמר שזה פשע מלחמה? שמאלנים קוקסינלים אמרו את זה? (ל"ת)
10 אלי 22/02/2016 18:48 כמו המנהיגים הדפוקים שלנו
אני מאוד מקווה שהוא יבצע את מה שהוא אומר .ולא כמו המנהיגים הדפוקים שלנו מלחמת לבנון 1 ולאחר מכן מלחמת לבנון 2 וכו וזה לא ניגמר אני נילחמתי ועכשו בני נילחם וגם כניראה הנכד ילחם ותמיד אבל תמיד מפסיקים את המיבצע באמצע ובורחים וזה הנהגה נורמלית .אולי באמת הגיע המשיח בשם טראמפ והוא יעשה את העבודה.טראמפ חזק ואמץ כן ירבו כמוך
9 hagbi 22/02/2016 18:38 הצעה ישנה
כל מחבל שנהרג לטבול אותו בדם חזיר ולהזריק בדמו דם חזיר ולשלוח אותו
8 ריאלי 22/02/2016 16:57 הפוליטקלי קורקט הוא המגן של דרך הטרור
ועד שכל יפי הנפש בעיני עצמם לא יבינו שמי שמרחם על אכזרים-טרוריסטים, מתאכזר לרחמנים-קורבנותיהם, הטרור ימשיך ויפגע בחפים מפשע בכל העולם.
7 עדי 22/02/2016 16:32 הייתי שמחה להבין למה זה פשע מלחמה לעשות זאת למתאבד (ל"ת)
6 מה לעשות 22/02/2016 16:25 טרמפ צודק
לטרור אין גבולות, לכן צריך ללמד אותו מהוא גבול , טרמפ צודק בגישה שלא ומה לעשות שהכתבים מדרדרים את המדינה לטרור עוד יותר עמוק.
5 איציק 22/02/2016 16:17 בלבולי ביצים. מה יעשה עם זה ? ביבי מס' 2 (ל"ת)
4 רפי ח. 22/02/2016 16:08 הדרך של טראמפ לטפל בטרור
בין האמריקאים הבודדים המבינים את השפה המזרח תיכונית הנכונה. הוא למעשה מצטט את "זיכרו את אשר עשו לכם העמלקים" ומצווה את אשר ציוו אותנו שליחי אללה "האמיתי".
3 פשע מלחמה ? שטויות 22/02/2016 16:00 פשע מלחמה ? שטויות
השנה 1900 ... והטרור אותו טרור . כותב המאמר משתמש אוטומטית בביטוי של העת החדשה . את האימפוטנטיות של העולם מנצלים הטרוריסטים ואם לא נתעשת יגיע סופנו . רק אהבה
2 הגיון 22/02/2016 15:50 כנראה שרק ב'פשעי מלחמה' ניתן להלחם בטרור. לפי תורת המשח (ל"ת)
1 ציקי 22/02/2016 15:48 תותח
תותח על הטראמפ הזה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש