הדרך של טראמפ לטפל בטרור האיסלאמי - צפו בקטע

 |  (43)
דונלד טראמפ, צילום: Getty images Israel
דונאלד טראמפ ממשיך לעורר מהומה ענקית בארה"ב, כל הדרך לזכיה במועמדות לנשיאות האמריקנית מטעם המפלגה הרפובליקנית. בכנס תומכים בקליפורניה ביום שישי האחרון חזר טרמאפ על הצורך להיות קשוחים מול הטרור האיסלאמי, ובחר לספר סיפור על גנרל אמריקני מהימים שבהם ארה"ב שלטה בפליליפנים ונתקלה בתופעה חריפה של טרור. מול קהל נלהב סיפר טראמפ כי אותו גנרל התמודד עם התופעה ע"י כך שהוא לקח 50 טרוריסטים, טבל כדורי רובה בדם חזיר וירה ב-49 מתוכם. את הטרוריסט ה-50  הגנרל שחרר אחרי שהבהיר לו שעליו לרוץ לספר לאנשיו על שהתרחש. "25 שנה היה שם שקט, אז אנחנו צריכים להתחיל להיות קשוחים ואנחנו צריכים להיות דרוכים - אחרת לא תהיה לנו מדינה". כך אמר אמר טראפ שלמעשה התגאה במקרה די ברור של פשע מלחמה. הקהל בכל זה הריע בהתלבהות. מה אתם אומרים על זה? הנה הקטע המלא:
 
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    למה פשע מלחמה
    אהרון 28/02/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי קבע שלהרוג טרוריסטים זה פשע מלחמה איך בדיוק צריך לנהוג עם טרוריסטים ראה סוריה עירק הרס מוחלט של מעשה הטרור של הטרוריסטים מוסלמים ערבים למרות שלא כול המוסלמים הערבים טרוריסטים עם עובדות קשה להתמודד
    סגור
  • 34.
    ישראל חייבת ללמוד מטראמפ בטיפול בטרור (ל"ת)
    פון קלוזביץ 25/02/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    תגובה לסיפור על גנרל פרשינג
    איציק 25/02/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני בטוח שיפי הנפש מזועזעים מהסיפור הזה ,שאגב קראתי גם לאלו אני אומר,הילחם כפי שאויביך נלחם,לאויב אין שום נקיפות מצפון ,לשרוף חיים,לערוף ראשים,להטביע וכהנה וכהנה זוועות שמקומנו לא יקירם ואם בשיטה זו מגנים על האזרחים ,הרי זו "חובתו"של השליט לדאוג "בכל דרך "לבטחון אזרחיו,ללא כחל וסרק
    סגור
  • דוד המלך שנלחם באויבי העם ללא נקיפות מצפון -
    דוד המלך 28/02/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לבסוף לא בנה את בית המקדש - כיוון שידיו מגואלות בדם. זו אינה חוכמה להרוג באויבך גם חפי מפשע, אך אל תתפלא שלבסוף: 1. ילדיו יגדלו לשנוא אותך. 2. ילדיך יהיו אכזריים. ילדים שאינם יודעים להבחין בין טוב לרע, בין נכון לאסור - אינך יכול "להעניש" אותם במוות. עם כל הצער והכאב למשפחות הנרצחים היהודיים - אני לא מבין איך אפשר להאשים ילד בן 12 שלא מבין כלום מהחיים שלו במשהו. ההורים שלו אשמים, המחנכים שלו אשמים, השליטים שלו אשמים (גם הפלסטינאים וגם שלנו ששולטים עליהם). להפיל על ילדה בת 12 אחריות של הסכסוך הערבי ישראלי זו עצימת עיניים ובריחה מאחריות.
    סגור
  • היתממות
    דני 29/02/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה תגיד על מחבל בן 20? גם הוא לא אשם, המנהיגים המסיתים שלו אשמים ההורים המסיתים שלו אשמים. הוא לא אשם. הוא צדיק. נשלח לו זר פרחים. ניתן לכל הצדיקים והצדיקות האלו לרצוח אותנו, כי הרי הם לא אשמים.
    סגור
  • 32.
    לא חדש
    אוסמה בן קלוצמאך 25/02/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעבר השתמשו במשהו יותר אפקטיבי.כל שהיד נקבר עם חזיר.זהו,נגמר הלוקש של שבעים בתולות.
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד לטראמפ שישחרר אותנו מהמוסלמי העלוב
    אבי 25/02/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אובמה שהרס את אמריקה ואת העולם כולו .....
    סגור
  • 30.
    מה אתם חושבים שצריך לעשות לדאעש וחמאס וכו..?
    רועי לוי 25/02/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדבר איתם? לתת להם מדינה? מה?? בטרור נלחמים עם טרור. טרור צריך לחסל.. כן אלו קלישאות אבל זה נכון
    סגור
  • כן, עד עכשיו זה עובד יופי.. (ל"ת)
    עדי 25/02/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    והטמבל אולי יחזיק את המזוודה עם כפתור האדום! (ל"ת)
    אזרח מודאג 24/02/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • טען עוד
  • מה תגובתך
    מעניין מאד 24/02/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לחדל האישים הנוכחי הנהנתן היושב היום בבית הלבן, שהרס כל חלקה אובה במדיניות החוץ של ארה"ב וחיסל לחלוטין את המזרח התיכון המדיני והביאו לכאוס ואנרכיה.
    סגור
  • 28.
    להילחם בטרוריסטים בשפה שלהם הרוצחים לשם דם לא פשע מלחמה (ל"ת)
    רוני 24/02/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 27.
    אפשר להחליף אותו בביבי החסר אונים? (ל"ת)
    אבי 24/02/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 26.
    הכי נכון
    יצחק סלמה 24/02/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מילים כדורבנות
    סגור
  • 25.
    טראמפ תותח! (ל"ת)
    מעריץ 24/02/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 24.
    זה לא פשע מלחמה. זו דמוקרטיה מתגוננת.
    הדמוקרט 24/02/2016 00:08
    הגב לתגובה זו
    17 0
    מותר להשתמש באמצעים לא דמוקרטים כלפי ציבורים שאינם דמוקרטים בעצמם.
    סגור
  • נכון, בואו נחטוף ילדים ונשרוף אותם בכיכרות העיר.. (ל"ת)
    טמבלים 25/02/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 23.
    טרמפ צריך להיות ראש הממשלה שלנו!!! (ל"ת)
    חנוך11 23/02/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 22.
    היה צריך לירות גם בערבי מספר 50..שיהיה סוף טוב
    שי.ע 23/02/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    רק כוח הם מבינים... לצערנו הוא לא ינצח.
    סגור
  • 21.
    המלך טראמפ
    ישראלי יהודי ציוני 23/02/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אני מחכה לרגע שראש ממשלת ישראל ידבר ויפעל כמו דונאלד טראמפ הגדול!
    סגור
  • 20.
    זה סיפור "מזעזע" ???? הכי אפקטיבי !!!!!! (ל"ת)
    ץ 23/02/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 19.
    אירן עם הזרם השיעי שלהם מאמינים בסוג של משיח באחרית
    חיים 23/02/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הימים. זו הסיבה לשאיפתם לנשק גרעיני ?
    סגור
  • 18.
    אז אני צריך להסתובב עם מחסנית כדורי-חזיר עכשיו?
    יש לי גומי,מלח,פלפל. 23/02/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    11 1
    נפתח מסעדה וזהו.
    סגור
  • מחסנית כדורי חזיר
    איציק 25/02/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהחלט כן
    סגור
  • כן! (ל"ת)
    אבישג השונמית 24/02/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • שולמית (שולה) ולא שונמית (ל"ת)
    משה 25/02/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    100% נכון!
    קובי 23/02/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    16 0
    איסלמיסט לשעבר שהיום הוא אוהד ישראל אמר שצריך לנהוג הבם ביד קשה ולא לוותר. הוא היה מרצה מצרי שהיה מקורב ומיודד עם אל-זהארי שהיה מספר 2 בעל-קאידה. הטרוריסטים הללו הם לא בני תרבות כי הם באים להרוס את התרבות שלנו. הם אפילו כופרים באיסלם כי הם מסלפים אותו וממציאים דברים שלא כתובים שם. טראמפ צודק והלוואי שיהיה ראש ממשלת ארה"ב ושיבצע את מה שהוא אומר.
    סגור
  • 16.
    חיפה
    משה משה 23/02/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    16 0
    למה זה פשע האם הרוצים באים ללטף אותנו אם זה מה שעצר את הטרור אני בעד לסים אותם בשים מעור חזיר
    סגור
  • 15.
    נו טוב... טוקבקיסט מצוי מועמד לנשיאות ארה"ב
    ירושלמי 23/02/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 20
    אלמלא הייתה זו המעצמה המובילה בעולם, הייתי צוחק.
    סגור
  • 14.
    הבנאדם תותח, זה מה שצריך. שום פשע
    אבי 22/02/2016 22:17
    הגב לתגובה זו
    25 0
    איפה פשע מלחמה? אלה טרוריסטים!! רק עלובים, תבוסתנים ופחדנים חושבים שזה פשע. זה טיפול יעיל באויב. טראמפ אמיץ והוא הכי קרוב שיש לחיסול הטרור
    סגור
  • 13.
    כמו המנהיגים הדפוקים שלנו
    אלי 22/02/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מכניסים את החיזר(טרוריסט) לבית מלון (כלא) ושם הוא משמין כמו חזיר.ימח שמו וזיכרו. וזה מנהיגות נורמלית.בשיחות שהיו לי עם החיזרים האלה דעו לכם שהם מלגלגים על כל המנהיגים הדפוקים שלנו .
    סגור
  • 12.
    צודק וצודק ב-100% אני יודע איסלאם (ל"ת)
    אחמד 22/02/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • 11.
    מי אמר שזה פשע מלחמה? שמאלנים קוקסינלים אמרו את זה? (ל"ת)
    השמאל יהרוס את העולם 22/02/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    29 0
    סגור
  • 10.
    כמו המנהיגים הדפוקים שלנו
    אלי 22/02/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני מאוד מקווה שהוא יבצע את מה שהוא אומר .ולא כמו המנהיגים הדפוקים שלנו מלחמת לבנון 1 ולאחר מכן מלחמת לבנון 2 וכו וזה לא ניגמר אני נילחמתי ועכשו בני נילחם וגם כניראה הנכד ילחם ותמיד אבל תמיד מפסיקים את המיבצע באמצע ובורחים וזה הנהגה נורמלית .אולי באמת הגיע המשיח בשם טראמפ והוא יעשה את העבודה.טראמפ חזק ואמץ כן ירבו כמוך
    סגור
  • 9.
    הצעה ישנה
    hagbi 22/02/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כל מחבל שנהרג לטבול אותו בדם חזיר ולהזריק בדמו דם חזיר ולשלוח אותו
    סגור
  • 8.
    הפוליטקלי קורקט הוא המגן של דרך הטרור
    ריאלי 22/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    19 1
    ועד שכל יפי הנפש בעיני עצמם לא יבינו שמי שמרחם על אכזרים-טרוריסטים, מתאכזר לרחמנים-קורבנותיהם, הטרור ימשיך ויפגע בחפים מפשע בכל העולם.
    סגור
  • 7.
    הייתי שמחה להבין למה זה פשע מלחמה לעשות זאת למתאבד (ל"ת)
    עדי 22/02/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    30 0
    סגור
  • 6.
    טרמפ צודק
    מה לעשות 22/02/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    29 0
    לטרור אין גבולות, לכן צריך ללמד אותו מהוא גבול , טרמפ צודק בגישה שלא ומה לעשות שהכתבים מדרדרים את המדינה לטרור עוד יותר עמוק.
    סגור
  • 5.
    בלבולי ביצים. מה יעשה עם זה ? ביבי מס' 2 (ל"ת)
    איציק 22/02/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 4.
    הדרך של טראמפ לטפל בטרור
    רפי ח. 22/02/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    31 0
    בין האמריקאים הבודדים המבינים את השפה המזרח תיכונית הנכונה. הוא למעשה מצטט את "זיכרו את אשר עשו לכם העמלקים" ומצווה את אשר ציוו אותנו שליחי אללה "האמיתי".
    סגור
  • 3.
    פשע מלחמה ? שטויות
    פשע מלחמה ? שטויות 22/02/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    30 2
    השנה 1900 ... והטרור אותו טרור . כותב המאמר משתמש אוטומטית בביטוי של העת החדשה . את האימפוטנטיות של העולם מנצלים הטרוריסטים ואם לא נתעשת יגיע סופנו . רק אהבה
    סגור
  • 2.
    כנראה שרק ב'פשעי מלחמה' ניתן להלחם בטרור. לפי תורת המשח (ל"ת)
    הגיון 22/02/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 1.
    תותח