12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

10:48 אפגניסטן: 43 חיילים נהרגו בפשיטת טליבאן על בסיס בדרום המדינה

10:29 בולטות בת"א: חברה לישראל יורדת 3%, מיילן יורדת 2%

09:33 הדולר מאבד 0.3% ונסחר סביב 3.502 שקלים

08:32 נתוני הצמיחה בסין עמדו בתחזיות - 6.8% ברבעון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו כינס דיון בסוגיית הקמת הקזינו - "הכוונה, להציל את העיר אילת מקריסה"

כך לפי הודעת משרד ראש הממשלה. השר בנט: "הקמת קזינו בישראל פסולה בעיני - מוסרית ומעשית"
 |  42
וגאס בישראל?
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים דיון בסוגיית הקמת קזינו באילת. בדיון השתתפו שר התיירות יריב לוין, שר התחבורה ישראל כץ, מנכל משרד רה"מ אלי גרונר ומנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "בדיקת ההיתכנות והכדאיות להקמת קזינו באה על רקע הכוונה להציל את העיר אילת מקריסה כלכלית וליצור בה אלפי מקומות עבודה". בדיון הוחלט כי שר התיירות יריב לוין יעמוד בראש צוות היגוי, בו יהיו חברים מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד התחבורה ונציגי משרדי האוצר, המשפטים, ביטחון הפנים וראש עיריית אילת.


היוזמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התיירות יריב לוין להתניע את הקמת מתחם בתי קזינו באילת זוכה לגובות מהקשת הפוליטית, כאשר שר החינוך נפתלי בנט הביע התנגדות נחרצת למהלך עליו צפויים לדון השניים יחד עם שר התחבורה ישראל כץ. 

בפוסט שפרסם בנט בפייסבוק, כתב שר החינוך: "ישראל איננה וגאס - ולא תהיה כזאת. אנחנו נפעל נגד הקמת קזינו בישראל. הקמת קזינו בישראל פסולה בעיני - מוסרית ומעשית. היא פסולה מוסרית מפני שקזינו סותר את ערכי המדינה שלנו, משרת את החזקים ומחליש את החלשים, והיא פסולה מבחינה מעשית - מפני שאת הנזקים והפגיעות בגוף ובנפש שיביא איתו קזינו בישראל כולנו נצטרך לממן. כשר האחראי על החינוך בישראל, שנלחם מדי יום נגד תופעות קשות של פגיעה בילדים, בבני נוער ובנשים, אפעל נגד הקמת קזינו. אנו ננחיל לילדינו חינוך לערכים ולא להימורים".השר לוין עלה להתקפה ומסר: "מפלגת הבית היהודי תביא במו ידיה לקריסתה המוחלטת של העיר אילת. גלגול העיניים הצדקני של חברי הבית היהודי, שמתעלמים מההיקף העצום של ההימורים הבלתי חוקיים הקיים היום בישראל ובד בבד לא מציעים שום פתרון חלופי לעיר אילת, אינו רציני. אני מצפה משרי הממשלה להתעסק בענייני משרדם ולא להתערב בנושא שלא נלמד על ידם, שאינם מכירים את הנתונים הקשורים בו ושלא מבינים בו דבר״.יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, סירב לבקשת Bizportal להתבטא בנושא.

מוקדם יותר היום אמרה שרת המשפטים איילת שקד, כי יש לשקול א תהנושא בכובד ראש. "יש המון חסרונות ואני לא בטוחה שהם עולים על היתרונות", אמרה שקד. 

מבחינה ראשונית שערך משרד התיירות עולה כי יש כדאיות כלכלית להקמת מתחם של עד 4 בתי קזינו באילת שייבנו במקום שדה התעופה שבמרכז העיר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

נזכיר כי נושא הקמת קזינו בישראל מדובר כבר שנים למרות שאף פעולה לא ננקטה בנושא. נציגי הציבור החרדי מתנגדים נחרצות למהלך, בהם אריה דרעי ומשה גפני.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 אריק 22/02/2016 06:28 הכוונה להסיט תשומת הלב, באמת שאילת מעניינת את ביבי ? (ל"ת)
40 יהודה 21/02/2016 17:03 אם יצליח...
אם ביבי יצליח להעביר את ההצעה להקים קזינו באילת אז הוא קוסם
39 אזרח 21/02/2016 15:55 יש לי מועמדן לניהול הקזינו - חזן בעל נסיון רב בתחום ! (ל"ת)
38 לילי 21/02/2016 09:26 הקזינו חשוב יותר מהאמוניה -האטום של חיזבלה (ל"ת)
37 אריק 20/02/2016 09:43 כמה שקרים יכול להנפיק, על חשבון בורות העם ? (ל"ת)
36 משהו מעוות 19/02/2016 20:21 עדיף שתישרף אילת ולא יפלו משפחות בגלל קזינו
מה יש לחפש שם ? עד שאתה מוצא משהו אתה מקבל דוחות משטרה ,ודוחות חניה בצורה של כריש מחפש טרף בדוק
35 משהו מעוות 19/02/2016 20:15 בגלל הדוחות אף אחד לא רוצה לבוא לעיר של התימני העושק (ל"ת)
34 משהו מעוות 19/02/2016 20:14 אתה רוצה להציל את אילת ע"ח משפחות הרוסות ממש אווילי (ל"ת)
33 תום 19/02/2016 15:04 אפש מאופס איפה היית 6 שנים 3 קדנציות כלבלב של שלדון (ל"ת)
32 שושית 19/02/2016 09:39 ותאונות דרכים ?
תציל את האזרחים ! יותר חשוב מקזינו !
31 bokobza 19/02/2016 06:52 שלט קטן כמו "אין כניסה לערסים" בכניסה לאילת יעיל יותר
הכלכלה באילת מתבססת על מכירת אלכוהול לערסים בני 16-18 שאין להם מספיק כסף לחרב מלונות באנטליה או ברדוס. במקום לפתור את הבעיה כמו שצריך ולהפוך את אילת לפנינה עם כלכלה מגוונת מבוססת מסחר ונופש הליצן מנסה להפוך אותה לווגאס או מחר מחרתיים לאמסטרדם.
30 תום 18/02/2016 11:33 חתיכת אפס אחד ים המלח כמו ביוב שום פירסום בח׳ול וגונבים (ל"ת)
29 למי שחולם על וגאס 18/02/2016 10:32 כנסו
מספר נקודות למחשבה : 1. וגאס היא אבן שואבת לכל הדפוקים,הסוטים,המטורללים בארה"ב 2. וגאס מלאה בפשיעה בעקבות מס.1. 3.בארה"ב מערכת חוק אכיפה וכליאה כשבישראל היא בדיחה 4.כשבעלה של הבת שלכם יפסיד את הבית בהימורים,והבת תלך לעבוד בזנות והנכדה תתמכר לסמים-תבינו את התכנית הכלכלית של הקזינו. שלדון ישתמש בכסף הזה לשלם לגננים שלו. 5.הכיבוש משחית-מלחמה-נפילה בתיירות-הקמת קזינו ומוקד זנות עולמי לשיפור הכלכלה -השתלטות ארגוני פשיעה והתחזקותם-השתלטות ארגונים על מוקדי שלטון וכלכלה-מלחמה נוספת. ישראל תהפוך לסרביה. בהצלחה חמדנים. זהו חוק הקארמה .
28 דנה 18/02/2016 08:47 חכם על חלשים.אולי יוריד את הארנונה לבתי המלון?! (ל"ת)
27 אולי מפעל הי טק 18/02/2016 05:37 אולי מפעל הי טיק
אולי מפעל הי טיק ,קזינו זה רע ,ארגוני פשע,זנות,הימורים ,ראש הממשלה השתגע לגמרי,ירד מהפסים
26 שמטוב 17/02/2016 20:15 שאלה: מי הטייקון שיקבל מביבי זכיון חינם לקזינו ?
רמז: ש ... של ... שלד... שלדון.
25 שם טוב 17/02/2016 18:38 מאיפה יבוא הכסף ?
.לפרזיטים של דרעי ולגנבים של ליברמן ?
24 אורן 17/02/2016 16:27 אני אתך הפעם בדרך כלל לא! יאלה 5 בתי קזינו בכל הארץ (ל"ת)
23 לך חפש את החברים שלך 17/02/2016 16:27 הרסת את הכלכלה במדינה, אפשרת לשמאל ולחרדיםלחגוג עלינו..
נשארנו ללא "אימא ואבא" שידאגו לנו, נעזוב ותישאר איתם לבד
דנה 18/02/2016 08:52 לשמאל?! מה אתה אידיוט?! הרצחת וגם ירשת?!עד לאן תגיע הבו (ל"ת)
22 עמוס 17/02/2016 16:21 הגיע הזמן
עכשיו יש סיבה טובה להיות באילת
21 צביצ 17/02/2016 16:15 המלך ביבי ה-1 מוצא כיצד להחזיר טובה לאדלסון שמימן אותו
מלאס ווגאס לאילת, המדבר תמיד נוח לפשעי תעשית הקזינות.
20 רביזדה 17/02/2016 16:08 עובדים עלינו בעיניים
ממתי אילת צריכה שיצילו אותה מקריסה? בתי המלון בתפוסה מליאה, המחירים בשמיים, פועלים זרים בזול. איפה בדיוק צפויה פה קריסה כלכלית?
19 רביזדה 17/02/2016 16:08 עובדים עלינו בעיניים
ממתי אילת צריכה שיצילו אותה מקריסה? בתי המלון בתפוסה מליאה, המחירים בשמיים, פועלים זרים בזול. איפה בדיוק צפויה פה קריסה כלכלית?
18 השפוט שלו..!! 17/02/2016 16:02 שלדון שלדון שלדון שלדון-הבוס האמיתי של ישראל וביבי הוא (ל"ת)
17 אזרח דואב 17/02/2016 15:55 הפחדות
שוב הפחדות? עד מתי?
16 שלוי 17/02/2016 15:55 יש קזינו בכל 2 מטר בשם " מפעל הפייס "
הם רוצים להיות הגנבים הבלעדיים
15 אזרח דואב 17/02/2016 15:54 הפחדות
שוב הפחדות.....עד מתיjQuery20304620877970010042_1455717082653?. מה יקרה כשהאיש לא יהיה ראש ממשלה או יילך לעולמו(חס וחלילה)? הלכה המדינה???? אבל בוחריו מעריצים את האדמה שהוא דורך עליה ולכן הכול מותר לאיש.
14 אילת קורסת 17/02/2016 15:51 ורק הקזינו יציל אותה .
מעניין שהוא לא נוקף אצבע כדי למנוע את סגירת שדה דב ראש העיר מתריע ואף אחד לא עושה כלום. המדינה מנוהלת ע"י בג"ץ ובעלי הקרקעות המדינה מפקיעה רכוש למדרכות ודרכים ואף אחד לא מצפצץ אז שיפקיעו גם להם את הקרקעות הדרום קורס מזמן אבל ביבי לא נקף אצבע כשלפיד טירפד את מכירת כיל והביא את שישנסקי. כיל המעסיקה הכי גדולה בדרום אבל החריגו אותה מחוק עידוד השקעות הון. הטילו עליה את קציר המלח והעלו תמלוגים בניגוד להסכמים ועוד פעמיים לביבי לא אכפת. אבל דחוף לו קזינו. אם הוא רוצה להציל את אילת שיקח את התמלוגים מהגז ויתן לדרום דמי אבטלה גבוהים.
13 גרוסמן 17/02/2016 15:49 והגיד לאנשים שיש אלוהים והוא יעזור זה מוסרי? (ל"ת)
12 עופר 17/02/2016 15:46 הלוביסט של הטייקונים שוב נכנס לפעולה... אחרי
שדאג וקדם את האינטרסים של תשובה למי הוא דואג כעת? בהמשך יתברר כי הלקוח של ביבי הוא כנראה שלדון אדלסון
11 XX 17/02/2016 15:44 גם מסלול מרוצים יבוא טוב (ל"ת)
10 אנליסט עממי 17/02/2016 15:38 אין צורך בקזינו חדש, יש אחד כזה באחוזת בית בת"א. (ל"ת)
9 ישראל 17/02/2016 15:19 אין ארוחות חינם ,כשיש מישהו שמממן עיתון יומי גדול שתומך
במפלגה ובאישיות בכירה מאוד , בסוף מגיע יום התשלום , והתשלום הוא סטריפ כמו בוגאס עם בתי קזינו מפוארים שהאיש העשיר מאוד מתמחה בזה , המפלגות החרדיות יעשו קולות של התנגדות ויסכימו תמורת חופן מצלצלים מרשרש ובא שלום על ישראל
8 ישראליי 17/02/2016 14:56 דרעי וגפני מתנגדים אבל כסף הם אוהבים ולוקחים. (ל"ת)
7 תום 17/02/2016 14:56 ביבי ייבש את התיירות באילת ובארץ להצדיק הקזינו כביכול (ל"ת)
6 הבורסה הישראלית 17/02/2016 14:51 היא הקזינו הלאומי למה צריך עוד 4-5 קזינו באילת
4-5 קזינו באילת זה להגביר תחרות איפה מפסידים יותר? כנראה ביבי חושב שעם ישראל והגויים ינהרו באוטובוסים לאילת (כי מטוסים אין הוא סוגר את שדה דב)
5 יום טוב 17/02/2016 14:47 אם כך צריך לסגור את מפעל הפיס והטוטו לאלתר .
מה ההבדל ? . או להבדיל לפתוח קזינו בבני ברק שיהיה סגור בשבתות וחגים ?!
4 טומארפורקולו 17/02/2016 14:04 הייתה רוצה שישראל תהיה ווגאס ,מרוב שאתה נמצא בחרא של
התנחלויות גם המפלגות הדתיות שנמצאות בתוך חרא אחד גדול אידאולוגית כלכלית ותרבותית אתה וחבריך כבר לא יודעים להבחין בין טוב ורע תישארו בחרא שלכם
3 חזירי בר 17/02/2016 13:44 לעם לא יצא מזה כלום. הממשלה הזאת מדרדרת את העם
אח"כ ביבי יפחיד את העם שהאירנים עם אטום. בעוד שאירן משקיעה במדענים ומצליחה פה ביבי מלמד את העם לספור את הכסף .
2 מהמר בבורסה 17/02/2016 13:37 ביבי מקשקש בכלב - רק מסית את הדיון מהנושאים החשובים
המדינה הפסידה במשפט של מני נפתלי - הופ ביבי האחראי ממנה ראש חדש לשב"כ (כמו שקרה ב-2011). הטיפול באינתיפדה לא מתקדם והטרור ברחובות מתגבר, העוני נוגס בשכבות הביניים, בית המשפט העליון נותן סטירה למתווה הגז. ומה שעכשיו מעניין את כולם זה הקמת קזינו באילת..
1 הקול השפוי 17/02/2016 13:36 נפתלי נפתלי
דמגוג היית ודמגוג תישאר. היית מת שישראל תהיה וגאס, עם הכנסות של מיליארדי דולרים ממיסוי. כל כך צפויה הייתה תגובתך בתור שר החינוך במדינתנו. אנשים מהמרים. נקודה. השאלה היחידה היא איפה זה יקרה. לדעתי עדיף בתחומי מדינת ישראל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש