08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פוסט של ערביה ישראלית מכה גלים: "אם שחרור פלסטין יהיה דרך רצח של אמא מול ילדיה, אז אני מקווה שהיא לא תשתחרר"

 |  59
מילים כדורבנות
Share
פוסט שפרסמה השבוע הערביה הישראלית מריאם עוואד מתחיל לעורר גלים. עוואד, תושבת חיפה ורכזת הדרכה ב'נוער העובד והלומד', כתבה כך בפייסבוק שלה: "אם שחרור פלסטין יתבצע דרך רצח של אמא מול ילדיה ובדקירות ובנסיון רצח של הריוניות.. אז אני מאוד מקווה שהיא לא תשתחרר".


בראיון לגל"צ, שאלה אילנה דיין את עוואד אם הדבר שהכי מרגיז אותה זה שכולם אומרים לה 'כמה אומץ לב היית צריכה בשביל לפרסם את הפוסט הזה'? עוואד הסכימה ואמרה כי "זה בעיקר מעציב אותי, כי זה מראה כמה החברה היהודית פה לא מכירה את החברה הערבית וחושבת שלדבר בגנות רצח וטרור נגד חפים מפשע זה כאילו חייזר הגיע לפה".

עוד שאלה אילנה דיין, האם פוסט כזה שאומר למעשה שלא הכל מותר לצורך שחרור פלסטין, זה לא משהו שיציג אותה כסוג של 'משת"פית'? השיבה עוואד, כי "אני די המומה מכל ההד התקשורתי מהפוסט הזה, כי זה משהו שאנחנו שומעים כל הזמן בחברה הערבית. אנחנו כן בעד מאבק לגיטימי נגד הכיבוש אבל צריך לחשוב איזה מדינה פלסטינית תהיה כשתקום. אני גם אמא, אין לי מילים להגדיר מה זה להיכנס לבית ולרצוח אמא מול הילדים שלה. אם בעקבות זאת תקום המדינה הפלסטינית - איזו מדינה זו תהיה?" אילנה דיין שאלה גם מה דעתה על כך שצעירים פלסיטנים בני 14-15 יוצאים עם סכין או מספריים ועושים את המעשים האלה. עוואד השיבה כי "את אותה שאלה את יכולה לשאול איך קטינים יהודים רצחו את מוחמד אבו חדיר או אלה שרצחו את משפחת דוובשה. זה לא קשור לחברה הפלסטינית". לסיום שאלה אותה דיין האם היא פחות אופטימית לגבי המצב? "אולי הדבר היחיד שמשאיר אותי באופטימיות היא שאני נמצאת בתנועה שהיא משותפת ואני רואה ופוגשת הרבה ערבים ויהודים שמגנים רצח ופועלים בכיוון הזה בשטח ממש".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 שלמה מורד 31/01/2016 18:28 כמה כמיהה
כמה כמיהה כמה חלום יש בשאיפה העזה שהמאבק הפלסטיני יהיה לא אלים, רק מעורר דעת סוחף ומשפיע., בעד שתקום מדינה פלסטינית לצד ישראל . שתהיה מדינה אחות ושותפה לחיים טובים באזור. ישר כוח לכותבת
33 רפאל עמאר 28/01/2016 17:35 מדינה פלסטינית
חבריי הערבים כולם ללא חריג, טוענים בתוקף רוצים שלטון ישראלי. ולא ערבי. הרוצחים מונעים בשינאת ישראל המסורתית, . ומוצאים תירוץ אקטואלי. ''הכיבוש''. הגברת הנ''ל אינה חריגה. יתרונה שהיא גלוייה, גם כל הכבוד.
32 זלקוביץ 27/01/2016 14:56 שיחרור??? הדבר היחיד שאתם יכולים לשחרר זה נפיחת אחוריים (ל"ת)
31 מי ישמע... 27/01/2016 11:40 ערבייה ישראלית זו לא ערבייה פלשתינית. קצת פרופורציה (ל"ת)
30 o.k. 26/01/2016 09:01 טלוויזה היגיע זמן שתבינו
לא היה כיבוש ואין דבר כזה כיבוש הכיבוש נעשה על ידי ירדן בשנת 48 וכל הצעירים שמ הדברים על כיבוש מבבלים את המוח שילכו ללילמוד הסטוריה ויבינו איפה הם חיים כולם בורים המורים לא מלמדים את האמת כל הערבים פלש ו לארץ הזו איפה אתם חיים עם השקר הערבי אילנה דיין עם כל השמאל לא למדו כראוי שיחזרו לשולחן הלימוד
29 עוד 2 נשים אחת אנוש 25/01/2016 22:28 הנערה קוראת לשיחרורו פלשתין בדרך אחרת. לבינתיים היום (ל"ת)
28 מאיר 24/01/2016 11:23 כתבה פוסט אחד וכבר הפכה להיות ממוחית
לעניני פלסטינאים. האם מתוך מה שהיא כתבה אפשר להבין ש: סכינאות מותרת רק לא נגד נשים הריוניות או אימהות?
27 ישראלי חושב 23/01/2016 12:56 כל הכבוד למריאם עוואד, חומר למחשבה למסיתים (ל"ת)
26 hagbi 22/01/2016 15:27 רוח חדשה ?
איך את מסברה כשיש הפגנה כל הכפר יוצא עם דגלי חמס דעש ופלסטין? או שאת משהו חדש (את ודומיך) או שאת כמו הערבים שלא מבדלים בין שקר לאמת לדוגמא אביו של הדוקר האחרון אצלינו הוא מגנה ואצלם הוא מתגאה בבנו
25 היא קיצונית 21/01/2016 19:28 להסביר לה פלשתין היא ללכת לעוף
לעוף לסוריה שם מקומהשתשחרר את סוריה קיצונית מלעונה שתעוף מכאן קיצונית
24 ריאלי 21/01/2016 14:29 הכי הזוי זה שמנסים לנתק בין התרבות האסלאמית
לדם מוות וג'יהאד. האסלאם, לא הערבים, זה דת ותרבות שמקדשת מאבק וחוסר סובלנות לאחר. המלך הוא עירום וכל העולם מפחד לומר את זה
23 אליעזר דן סלונים 21/01/2016 12:41 ערביה ישראלית
מי שסומך על כך ש"ערביי ישראל" ירחמו על נשים מול ילדיהן שיבדוק את הארכיון של יהודי חברון
22 לילי 21/01/2016 12:26 היא לא ישראלית היא פלסטינית בנוער העובד והאובד (ל"ת)
דוד 21/01/2016 14:51 ערבים בחברון.
אבי זל גר בחברון ואת הוריו הזהירו ערבים ממה שעומד להיות.הם עזבו לפני. היו גם צדיקים. וכדאי לקרוא את הספר. על מאורעות תרפט
21 ranr 21/01/2016 12:18 איננו נתקלים כמעט באמירות חותכות כאלו ומכאן ההתפעלות.
אני עבדתי שנים רבות עם ערבים רבים, לטובת היחסים התקינים, נמנענו כליל משיחות פוליטיות. במהלך למעלה מ 30 שנה של עבודה משותפת, לא שמעתי התייחסות של ערבים לנושא הטרור. פה ושם ראיתי לעיתים רחוקות גילויי שמחה מצד צעירים מגודלי זקן. לאמירה שאיננו מכירים את החברה הערבית אולי זה בגלל שהערבים אינם מתבטאים או שמשמיעים התייחסויות פתלתלות הראויות לדיפלומטים. האמירה של גב' עווד ישירה וברורה ומבחינתי גם נדירה ולכן אני מוצא שיש בהחלט לציין זאת והייתי שמח לדעת שזו דעה שיש לה תומכים רבים בין הערבים הישראלים.
20 קלינטון 21/01/2016 11:43 מה זה שחרור פלשתין? ומה זה "פלשתין"? ומידי
מי? שנאת ישראל
19 מר ביטחון 21/01/2016 11:34 היחיד שבאמת שומר על בטחון האזרחים פה זה ביבי (ל"ת)
שמואל הזקן 02/02/2016 22:36 הייתי עד לתגובה אחרת
ב-1962הייתי שכיר בקיבוץ ,בו הועסקו שכירים ערבים.היו אז בארץ מחבלים שנקראו פדאינים.כלומר מחבלים מתאבדים. זה לפני "הכיבוש".הסורים ירו על חקלאים ישראלים מרמת הגולן שנשלטה ע"י הסורים.וצה"ל הגיב בפעולות תגמול נגד הסורים. באחת הפעולות נפלו חללים שלנו.זכור לי שלמחרת,פגשתי את אחד הבחורים הערביים שהועסקו ע"י הקיבוץ.אותו בחור אמר לי:"ראית איך דפקנו אותכם אתמול?הרגנו לכם חיילים".וכוונתו הייתה על שחיילי צה"ל שנהרגו באותה פעולת תגמול.וזה מפי בחור ערבי שהקיבוץ העסיק אותו. עשרות שנים עברו,וזה לא פרח מזכרוני.באותה תקופה,באחת הפעולות ,נפל חייל מבני הקיבוץ בצפון הכינרת.קראו לו גבי.בחור חמד.
יתום בפוטנציה 21/01/2016 17:03 למר ביטחון
ביבי אבינו ושרה אימנו. כמה חבל שאנחנו לא יתומים.....
ranr 21/01/2016 12:21 ביבי מגדל לנו פה מדינה דו-לאומית. איפה הבטחון ? (ל"ת)
18 יוס 21/01/2016 11:21 תתרגלו למצב מה שהיה הוא שיהיה וכך ישאר
לא היה ולא יהיה שלום וכל 3 4 שנים מבצע לשבועים עד חודש וחוזר חלילה
ריאלי 21/01/2016 14:31 טעות רצינית. המצב ייפתר בעתיד הקרוב בזכות ה'פלסטינים'
ושותפיהם האסלאמים ברחבי העולם. כשהעולם יתפקח מהשקר הגדול של 'דת השלום', הסכסוך פה ייפתר
17 דוד.ל 21/01/2016 11:15 היא טיפה אחת נפלאה!...אך דרוש עוד ים שלם שיביא לשינוי (ל"ת)
מפוכח 21/01/2016 13:36 והשינוי יתבטא באיחוד עיריות יו"ש עם סמכויות פינוי אשפה?
כי איך שהדברים נראים, זה המקסימום שהיהודים בישראל מוכנים לאפשר לפלסטינים...
16 בנצי רמת גן 21/01/2016 11:05 אמירת אמת בעולם מוסת....
הדבר היחיד שיקרה איומים וסכנה מוחשית נגד הגברת הנהדרת הזו מצד בני עמה ... בעולם לא דמוקרטי אין סיכוי להדברות אמיתית....
15 ציוני 21/01/2016 11:02 על איזה כיבוש היא מדברת?
http://www.indaweb.com/oil/editorialopinion/tzemach.news.service01l.htm
14 מיכאל 21/01/2016 11:01 השוואות לטרור של יהדוים לא מוצדק
כי אין להשוואות טרור יחידים יהודים מול אנטיפאדה ערבית וארגוני טרור ערבים משומנים ומאורגנים כמו אש"פ, חמאס, חזבאללה, דאעש ועוד אין ספור ארגוני טרור ערבים הפועלים לא רק כאן אלא בכל העולם - הבעיה לא "כיבוש" היהודי אלא כיבוש ערבי\פרסי האיסלאמי במטרה לכבוד כל העולם.
מקס 21/01/2016 13:54 ועוד איך יש מה להשוות!
זה שיש גם הבדלים לא אומר שאין כאן מקום להשוואה,ושאין דימיון בחומרת או שאני אגדיל ואומר בנוראיות התופעה. רצח אכזרי של חפים מפשע בשני המקרים הוא מן הסתם נורא באותה המידה.
13 א.מ 21/01/2016 10:59 עד מתי השמאל יתענג על שריפת הבית הארור ההוא בדומא?
70 שנה מזיינים אותנו יום יום כאן ואתה הנבזה לוקח מקרה בודד ומטורף שכולם גינו אותו וגוזר ממנו גזירה שווה?מה אתה באמת מטומטם?
לא כמוהם 21/01/2016 14:04 זה בדיוק העניין
כשאנחנו לא יותר טובים מהם, אז גם לא מגיע לנו יותר מהם. מעשה אחד כזה מערער את כל האמונה בצדקתנו בקרב חלק גדול של העם, כי רוב העם מרגיש אחראי באיזשהו מקום למעשה המטורף, ומלבד החלחלה והמיאוס מהרצח, מתערערת גם האמונה בצדקת דרכנו באופן כללי.עם עם מצפון אנחנו - מה לעשות שאנחנו עדיין באמת לא כמוהם...
12 אזרח 21/01/2016 10:55 לפי ההשוואה זה מוכיח שאת עדיין נגועה (ל"ת)
11 ציניקן 21/01/2016 10:47 אילנה דיין, כדאי שתראיני את חברי המחתרת היהודית
על דעתם בהקשר של רצח חפים מפשע, ועל חברי כנסת שבקרו אותם בכלא
10 ציניקן 21/01/2016 10:46 אילנה דיין, כדאי שתראיני כמה מוותיקי לח"י ואצ"ל ...
על דעתם על רציחות בדרך למדינה עצמאית
שמואל 21/01/2016 11:41 ציניקן !!!!
לא למדת מספיק היסטוריה. כנראה פספסת מספר שיעורים בהיותך בתיכון. ומאז לא פתחת ספר או ויקיפדיה, ללמוד מעט. השאר בטיפשותך, אך אל תראה את זה ברבים.(גם אם זה טוקבק)
אלי 21/01/2016 13:32 תודה לך אין האנשים איבדו את הבושה (ל"ת)
9 בן ברקוביץ 21/01/2016 10:45 על איזה פלסטין בדיוק הערביה מדברת?
תבחר כל תיעוד היסטורי, כל מפה היסטורית, כל היסטוריון בינלאומי, שיראה לנו איפה פלסטין, מתי הייתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין, מתי היה אי פעם בהיסטוריה האנושית עם שקראו לו העם הפלסטיני. מי זה בכלל הפלסטינים? מאין באו ומה הקשר שלהם לשטחי ארץ ישראל? אין בנמצא בכל העולם כולו מישהו או משהו שיאשש את קיומו של עם פלסטיני, כולל חוקרים מוסלמים וערבים, כולל הקוראן שבו ארץ ישראל נקראת 'ארץ ישראל, ארצו של עם ישראל'. קיים תיעוד בריטי רב מתקופת המנדט הבריטי, קיים תיעוד תורכי רב מהתקופה העותמנית, תיעוד של כל הכיבושים שהיו על ארץ ישראל - אין זכר לא לעם פלסטיני ולא למדינה פלסטינית ! לא קיימת שפה פלסטינית, לא קיימת היסטוריה פלסטינית ואין מורשת פלסטינית. הערבים פלשו / זלגו / חדרו / לארץ ישראל בחסות, עידוד וגיבוי הכובש העותמני והכובש הבריטי. הערבים בארץ ישראל הם צביר מקרי של פלגים ושבטים מרחבי העולם המוסלמי. בחלקי ארץ ישראל השונים, שומעים מבטא ערבי שונה, על פי מוצא התושבים. בסוף המאה ה-19 היו בשטחי ארץ ישראל רק כ-140.000 לא יהודים, כרבע מהם מהגרים של השנים האחרונות (ראה: ג' פיטרס
שימי 21/01/2016 12:12 אטימות כזאת גורמת לנו נזק (ל"ת)
8 דודיק, רעננה 21/01/2016 10:30 והנערים המטורפים היהודים לא רוצחים ומסיתים כמו הערבים?
נוער הגבעות המחבלים היהודים שמוסתים ע"י רבנים מטורפים יותר טובים מהנוער הפלסטיני הרוצחים?
הלנה 21/01/2016 11:46 קויזלינג מאוס. בגיטו היית קאפו
בוגד עלוב.אתה לא מטורף כי אתה סתם שרץ בוגדני. אין פלסטינאים יש רק ערבים שרוצים להשמיד את העם היהודי
ישראלי 21/01/2016 15:32 הלנה, תתביישי. יש חארות משני הצדדים (ל"ת)
שמואל 21/01/2016 11:35 כוונה טובה, אבל...
התכוונת לכתוב אך יצא לך פארש. מה לך להאשים את הרבנים ואת נוער הגבעות. ובכלל מה ההשוואה בכלל. האם נוער הגבעות יוצאים כל בוקר עם סכין לרצוח מישהו ? האם אלו מעשים שבשגרה ? טיפש היית !!
יוסי 21/01/2016 11:25 הקול השפוי של הערבים נשמע לעיתים רחוקות
לצערנו מיעוט אצלם חושב כמו מריאם עוואד וכן התגובות הנזעמות. הרוב חושבים הפוך. אחרת איך תסביר שפעם אחרי פעם חברי הכנסת שהם בוחרים הם קיצוניים ועוכרי המדינה ? ואילו אצלנו המצב הפוך לחלוטין: מיעוט קטן חושבים ועושים נגד הערבים.
האביר 21/01/2016 10:59 הכמות היא הקובעת
אצלנו זה מתי מעט אצלם זה תרבות רצח ....
אבי 21/01/2016 10:58 שכח רק שאנחנו כחברה מגנים ומתנגדים
אנחנו כהורים וכחברה לא מחנכים ולא מעודדים. עכשיו תגיד מה קורה בחברה הערבית בישראל ובשטחים?
שמואל 21/01/2016 11:38 שטחים
התכוונת ביהודה ושומרון
תומר 21/01/2016 10:55 שמע על המילה יחס?
שמעת על המילה סימטריות?מתי בפעם האחרונה התבצע פיגוע על ידי יהודי? האם פיגועים על ידי יהודים מתבצעים באותה תדירות של פיגועים על ידי ערבים?
7 אלי 21/01/2016 10:21 יש איכות אבל אין כמות (ל"ת)
6 רינה 21/01/2016 10:18 כל הכבוד לה (ל"ת)
שמואל 21/01/2016 11:32 הבנת הנקרא
לא קראת את כל המלל, אלא רק את הכותרת. ציטוט א. "..אנחנו כן בעד מאבק לגיטימי נגד הכיבוש אבל צריך לחשוב איזה מדינה פלסטינית תהיה כשתקום..." ציטוט ב. "את אותה שאלה את יכולה לשאול איך קטינים יהודים רצחו את מוחמד אבו חדיר או אלה שרצחו את משפחת דוובשה. זה לא קשור לחברה הפלסטינית". ההשוואה הייתה יכולה להיות אם על כל רצח או ניסיון לרצח של ערבי היה מתקיים גם אחד של יהודי. אך זה לא כך בפועל. כולם זוכרים את המקרים המעטים שאפשר לספור על כף היד של רוצח יהודי?? לעומת שאת רוב מקרה הרצח וניסיון לרצח, יותר מ- 200 בחודשים האחרונים, של הערבים לא זוכרים, אלא רק מקרים בודדים וחמורים במיוחד.
5 יורם 21/01/2016 10:08 אל תתכחשי למהות שלכם אתם מוסלמים ואתם תמיד תהיו...
רוצחים גנבים שקרנים ואונסים את הבחורות שלכם.התורה מאד מדויקת כתוב פרא אדם על ישמעל זה אומר שאתם יותר חיות מאשר בני אדם אם היה כתוב אדם פרא ולא פרא אדם אז היה סיכוי לשלום.
4 שלומי 21/01/2016 10:05 bb בחלומות הוורודים ביותר שלו קיווה שהמצב הבטחוני הזה
יקרה כדי שהוא יבחר גם בבחירות הבאות
א.מ 21/01/2016 11:00 כל עוד טפטים עומדים בראש המפלגות היריבות אכן זה המצב (ל"ת)
3 יואב 21/01/2016 09:58 כנסו
הבעיה שרוב העם לא חושב כמוה. ומצביע לחמס
שמואל 21/01/2016 11:24 איזה עם ?
לאיזה עם אתה מתכוון ? עם חמס או עם פתח ?
2 סתם אזרח זקן 21/01/2016 09:57 גם מילה טובה צריך לומר
משני צידי המתרס אנשים שונים - אולי פעם יפגשו הטובים - ויבוא השלום
1 22 21/01/2016 09:44 איזה מדינה פלסטינית .....
עדיף לך להיות בישראל ולא בשטחים שאתם טוענים שהם פלסטינים
אתי 21/01/2016 13:35 אף ערבי ישראלי לא רוצה לחיות במדינה הפלשתינית הזו.... (ל"ת)
ציניקן 21/01/2016 10:49 עדיך לה בישראל כאזרחית סוג ג' ? (ל"ת)
חי 21/01/2016 17:24 אבל לא זאת השאיפה של כל אדם שפוי! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש