20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? אלו האירועים שצריך לשים לב אליהם >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ליאת רון לרמי לוי: "אתה שובייניסט שונא נשים" - והאולפן געש

 |  145
האולפן געש
Share
רמי לוי הגיע אתמול לתכנית 'לילה כלכלי' בערוץ 10 להתייחס לסערה סביב הפוסט שהעלה אלקנה אלון. פרשנית התכנית ליאת רון הטיחה בו כי הוא "שובייניסט שונא נשים". רמי לוי מצידו ניסה להגיד שרון היא אשתו של בעל השליטה של בטיב טעם ומכאן העסק רק הלך והתדרדר. צפו בסרטון (לקטע הרלוונטי, תעבירו לדקה 5:19): 
 





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

145 תגובות ב-122 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
122 סטטוס קוו 09/03/2016 06:30 הסקר בכתבה לבחור באיזה צד אנחנו הוא הזוי -חלק א
התגובה הבאה הולכת להיות ארוכה. אני מעוניין להגיב על הריב המלולי בין הכותבת לבין רמי לוי בתכנית לילה כלכלי. אציין שמאז אותו דיון מתלהם של ליאת רון עם ענבל אור איני רואה את התכנית לילה כלכלי על בסיס קבוע. מה גם שנהנתי הרבה יותר מרמת העיתונאות והחדות של הוגה התכנית, שרון גל. ה"גברת" ליאת רון היא כל מה שרע וחולה בחברה שלנו. הכל. אנשים ברבריים ומתלהמים לא מפסיקים להישמע במחוזותינו ותרבות הדיבור וההתדיינות כאן מגיעה לשפל חדש. השפל הזה גורם לכך שלא מטפלים בבעיות אמיתיות בדרך ראויה ואין ביטוי לכבודם של אנשים, לערכים ולחינוך ראוי שיש להעביר לדורות הבאים ולדורות שכבר כאן. הגעתי לכתבות שמראות את הדיון הסוער בין רון ללוי בעקבות חיפוש של שמה של ליאת רון לאחר שראיתי במקרה שהיא מופיעה בתכנית הברברית של ערוץ 20 ה"פטריוטים". הערה צינית - כי בשם הפטריוטיזם מותר להתלהם ולצעוק ולהזכיר לכולנו שאנחנו בכל זאת בחלקים מסויימים דומים לשאר מדינות המזרח התיכון. נראה שזה המקום שמתאים ל"ליידי" כזאת. נ.ב אם לרשימה המכובדת שמוביל עו"ד שפכטל ירצו להוסיף עוד אישיות נשית, הם יכולים להרים טלפון למירי רגב.
121 שלומי 27/01/2016 15:25 רמי לוי צריך להיות שר האוצר, בזכותו מצליחים לגמור החודש (ל"ת)
120 אלון 24/01/2016 14:50 עיתונאית קטנה, פשוט ככה.
לא מבין איך נותנים בתוכנית כלכלית לעיתונאית קטנה ומתוסכלת לצרוח כך בטלוויזיה! ועוד על בנאדם שמפרנס 6000 משפחות
119 שמעון 23/01/2016 19:44 רמי תפסיק לרמות את העובים
רמי לוי מונפו לטור גדול האמת תצה לאור
118 דודו 23/01/2016 10:20 בושה לערוץ 10, לתכנית, למנחה ולאורחת הצרחנית
להביא עיתונאית בעלת אינטרסים מובהקים ומבלי תציין זאת, ומנחה שנותן לה להתלהם בצרחות בהיסטריה ובפגיעות אישיות ומבלי לעצור אותה. ..ובגלל זה אני כבר כמעט לא רואה את התוכנית
117 להעיף אותה מהטלויזיה 22/01/2016 22:55 נמאס מהתת רמה של ליאת רון (ל"ת)
116 וטסאפ 22/01/2016 10:12 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
115 איציק 20/01/2016 21:46 למה איזה אנשים עובדים בטיב טעם
גם בטיב טעם יש אוכלוסיה מוחלשת ומנוצלת אז גם בעלך שובניסט
114 עלבון לאינטליגנציה 19/01/2016 21:42 מנחה בגרוש ופרשנית בגרוש
זו תכנית כלכלית לא האח הגדול אני רוצה להאמין שמרתבי הצופים רמת ההבנה והמשכל שלהם מעל הממוצע ולכן אותי ואותנו לא ניתן לקנות בפופוליזם זול. בושה לאינטילגנציה הרמה של ההנחייה והפרשנית הזו. בהשאלה מהשרדות, האח הגדול ועוד כהנה וכהנה תכניות ריאליטי, מזמן הייתם מודחים. אולי שרון גל הוא טיפוס לא נעים אבל מה שהוא בגילו הצעיר כבר שכח בכלכלה, "מר שייטת" בגילו המופלג עדיין לא יודע ולא יידע אף פעם
113 דני 19/01/2016 09:20 מוותר מאז שסוקניק מנחה
התוכנית הפכה להיות תוכנית רכילות והשמצות, גדי מחפש רק את הכותרת ולא את התוכן. כנראה שהרקע הקודם עדין מושרש בו. מעדיף ללכת לישון מוקדם יותר
112 אזרח 18/01/2016 22:54 מחקה שלילה כלכלי יחזור בו מהבושה
בושה ללילה כלכלי , להביא מתחררה מטיב טעם, צריך לקנוס את לילה כלכלי על כך שלא בדק את מי הוא מביא לאולפן ואם ידע ולא גילה נעות לציבור זה כבר כנראה גם פלילי.
111 עיתונאי מוערך 18/01/2016 22:04 עיתונאית קטנה
קטנה , קטנטנה , קטנטנטנה , פיצית , פיצפונת, .....
110 מנכל ערוץ 2 18/01/2016 21:02 ערוץ 10 זה ערוץ קטן שובינסטי ומלוכלך
אני צופה בערוץ 10 רוב הזמן ראיתי את הדיון הזה בלייב וזה פשוט היה מגעיל האישה הזאת פשוט בהמה ואיך אפשר להביא פרשנית שיש לה ניגוד אינטרסים ערוץ 10 לא ידע את זה לפני??? ואני מראשון אין פה רמי לוי אבל אין ספק שהיה היה יותר מדי גועל הרגישו את השנאה שלה שבכלל לא קשורה למקרה ואפילו לא ביררה אם זה נכון או לא העיקר בעלה שוחט את הציבור עם המחירים המגוחכים של הרשת טיב טעם את זה לצערי כן יש בראשון בלי שום קשר לרמי לוי או לא בתור בנאדם
109 אודי 18/01/2016 18:39 רמי לוי צודק! חייבת בגילוי נאות שהיא אישתו של בעלי טעם
אישה טיפשה
108 רון 18/01/2016 16:58 זאת כתבת ?? איזה התנהגות בהמית ! (ל"ת)
107 רננה 18/01/2016 11:34 הפמניסטית שונאת גברים מאשימה את רמי לוי בשוביניזם?
הצרחנית הזו מתעבת גברים ומוכנה אפילו לחיות כאן בלעדיהם בכלל,....,היא רק רואה גבר ומיד יוצאת מדעתה מרוב תיעוב אסור להעמיד מולה גברים.... פמיניסטית מורעלת..
106 אבי חקלאי 17/01/2016 15:01 ליאת רון...עיתונאית קטנה וריקנית..ממורמרת תמידית
עדיין לא התנצלת על כתבה קודמת שלך בה השמצת ציבור יקר של חקלאים ועוד "כתבות" פרי מירמורי לבך השדוף. כל כך רע לך ? מי נותן לך במה להבלי הפה שלך ? סעי קצת לשכנים...יפנקו אותך
105 מנחה תת רמה 15/01/2016 16:36 מציע לעשות חרם על "לילה כלכלי" עם גדי סוקניק
פשוט תוכנית תת רמה מאז ששרון גל חזר רואה רק את התוכנית שלו בערוף 20 ונהנה הערה: אני אזרח רגיל שנמאס לו מהפופוליזם השטחי ומכתבות מטעם ....ו לא קנו אותי !!!!!
104 לא מגנים את הסחטן? 15/01/2016 15:17 הרשות השניה צריכה לבדוק את התנהלות ערוץ 10 (ל"ת)
103 מיכאל עמידן 15/01/2016 14:34 טיסת השוקולד נוסח ערוץ 10
חוסר התרבות של הערוץ ,למגיב 100 אתה חושב שמשלמים לנו, אתה טועה ,יום קודם באסותא אדם בן 70 משתולל.ראיתי שחוסר לא קשור למוצא .אני עובר לראות לילה כלכלי בערוץ 20.
102 צח נוה 15/01/2016 12:00 היא בכלל עיתונאית?????????????
הבהמה הגסה הזו ליאת רון "שכחה "לציין שהיא מקבלת שכר בטיב טעם ....הכל מקנאה !!!!!!
101 גועל נפש 15/01/2016 11:53 ערוץ 10 פשוט הרשה לבהמה לתקוף אותו בצרחות והאשמות (ל"ת)
100 תתקפו את ליאת 15/01/2016 11:05 רמי כמה שילמת לכל המגיבים פה (ל"ת)
עמוס הראל 16/01/2016 21:30 קיבלתי זכות להיות מנוי ברשת שלו (ל"ת)
צח נוה 15/01/2016 12:00 אתה שתול
נראה לי אתה שתול של ליאת
99 עמוס הראל 15/01/2016 08:13 מנסה לחכות את הח"כ שהיתנפלה על חזן טיפשה (ל"ת)
98 אבי 15/01/2016 08:11 מי שמחזקת סטריאוטיפים זאת גברת היסטריה
כל מה ששמעתי ממנה זה היסטריה היסטריה היסטריהה
97 ישראל 15/01/2016 03:49 האם אני מריח קינאה מכיוון הצפצפה??? (ל"ת)
96 אני 15/01/2016 03:41 על זה נאמר white trash...איכס מגעילה! (ל"ת)
95 עופר 15/01/2016 00:16 אז כעת ברור מה מניע את המטומטמת הזאת, היא
נשואה למתחרה שלו ולכן איננה יכולה לסקר או לפרש באובייקטיביו, מםגרת... איך נותים לה במה?
94 עוז 14/01/2016 21:40 אצ פשוט פוסטמה, לא באת לשמוע, רק להכפיש (ל"ת)
93 udiudi 14/01/2016 19:30 ליאת הקטנטנה
עד השידור הזה הייתי נגד רמי לוי. אבל כשאני רואה את ההתנהגות הנוראית והמבזה של ה"עיתונאית" הזו אני חייב לציין שקודם צריך להוריד את הגברת מכל שידור וכל אתר. פשוט בושה למקצוע.
92 משה 14/01/2016 18:42 אישה היסטרית
אני לא אומר שרמי לוי הוא טלית שכולה תכלת אבל ההיסטרית הזאת שלא איפשרה דיון הוגן בנושא מעלה ספקות רבים על יושרה
91 בני 14/01/2016 17:54 רדי מהעץ
לנשים יש משהו חדש בשביל להתפרסם הם מתלבשות על בעלי שם כדי לקבל איזה פרסום או פיצויי שלא יכלו לעשות בעבודה שלהם כנראה
90 רונן 14/01/2016 17:53 חחח איזה מוטציות יש בעולם הזה , למה נותנים במה לעב"מ
הפמיניסטי הזה ?
89 איציק 14/01/2016 17:45 טרייביטש כבר כמה שנים לא הבעלים של טיב טעם (ל"ת)
88 כנראה שהכול נכון 14/01/2016 17:44 רמי לא נתן תשובה עניינית רק תקף את ליאת (ל"ת)
87 עומר 14/01/2016 17:11 ההגדרה המדוייקת למושג : אישה טיפשה (ל"ת)
86 רמי 14/01/2016 16:55 ליאת אישה מגעילה וחולת נפש איכס!!!! (ל"ת)
85 יעקב 14/01/2016 16:23 ליאת בניגוד עניינים.. ערוץ 00. (ל"ת)
84 איתן 14/01/2016 15:54 אבן דרך בהתנהגות מבישה של "עיתונאית"
מעולם לא ראינו עיתונאית מתנהגת כך! צריך לשמור ולזכור מתי הגברת אבדה רסן ואבדה עשתונות בפעם הראשונה , זו לא הפעם האחרונה
83 גיא(לא מחבב את רמי) 14/01/2016 15:51 בוז להתנהגות שלה. ככה לא מביעים דעה
לא רק שיש לה אינטרס והיא לא יכולה להביע דעה אובייקטיבית - ככה לא מדברים.
82 אלי 14/01/2016 15:35 אישה צרחנית ובעלת אינטרס
לא מבין למה הבאתם אותה לאולפן. זו מתאימה להיות תגרנית בשוק אם בכלל. לגופו של עניין אני לא מאמין שרמי לוי הנו אחד מלו צדיקים, אך הם הבאתם אותו לאולפן ושדרתם דברים נגדו, אזי מחובתכם לתת לו להגיב. לגבי הגברת כבר אמרתי ואין מה להוסיף
81 קובי 14/01/2016 14:50 ליאת רון צווחנית היסטרית.
איזה רמה!, איזה פרחה!, איזה רדידות. צריך להעיף אותה מעיסוק בעיתונאות!. והמנחה.... אלוהים ישמור, שתקן עלוב ופחדן.
80 אנונימי 14/01/2016 14:46 מפגן מתועב של ליאת כלומבה אין (ל"ת)
79 YL 14/01/2016 14:41 רון עיתונאית דעתנית אבל......
השם לי ---את רחוק מ המציאות מי יכול להתקרב ל דבר שכזה
78 ליאת הגזמת. 14/01/2016 14:39 התקפה של אישה.
ממש ירדה מהפסים זה אישה וזה לא בושה לומר שוביניסט. גם אני סובל מנשים . איך היא צעקה - אתה שונא נשים ? איזה טירוף ?
77 יא 14/01/2016 14:37 גילוי נאות
כל מראיין מתחיל צריך לתת גילוי נאות לפני ראיון כזה. סוקניק כשל כאן. לעצם העניין, כשאין מה לומר קל לצעוק ולסתום לצד השני את הפה...
76 מיטל 14/01/2016 14:26 מופע מביש של ליאת רון (ל"ת)
75 שובניסט 14/01/2016 14:25 ליאת הטיפשה
מה היא אמרה אתה שונא נשים -- היית באטרף. גם אני חושב שנשים נצלניות והכל מגיע להם בארץ. ממש להיתרחק מהם.
74 יוני 14/01/2016 14:19 בושה של תוכנית
אני לא מבין את סוקולניק למה הוא מזמין מרואיינים ולא נותן להם לדבר רק למפלצת המושחתת שרמי לוימתחרה בבעלה שוב פעם בושה
73 הצופה 14/01/2016 14:11 מי שיצא פה טיפש זה רמי לוי
רמי לוי מתנהג כמו שוביניסט ובכוחניות. את ליאת רון אפשר לאהוב או לא, אך היא באה להראות שהאיש שכולם מחבקים כמינימום המאמה טרזה - הוא שקרן, ופועל בהפך למה שהוא מייצג. לתקוף אצ ליאת רון בגלל שבעחה הוא הבעלים של טיב טעם, שהם אינם מתחרים שלו, זאת טיפשות ושובניסטיות. האיש שמוריד לחקלאים את התחתונים ומשלמים לעובדים שכר מינימום, לא יכול לטעון שהוא אביר זכויות העובדים ומיצר עבודה. תנאי העסקה אצלו הם על גבול העבדות, ללא זכויות וללא מתון תשלום הולם
72 רפולי 14/01/2016 14:06 ליאת לא נתנה לרמי לדבר. בזיון ובושה לתכנית !
לא בסדר. רציתי לשמוע את רמי לוי !
71 כלכלן 14/01/2016 14:05 ליאת רון - פשוט בושה
פעם אחר פעם מציגה חוסר מקצועיות וחוסר הבנה אימפולסיבית ומדברת כמו סטודנט לכלכלה שנה א. פשוט בושה.
70 עידן עופר לרמי לוי 14/01/2016 13:49 בוא אלינו ללונדון תפתח פה רשת זולה .
עכשיו אתה מבין למה ברחתי ללונדון כשתרמתי מליונים לא הערכו פה. כל איש עסקים מותקף פה . חרם עולמי גם לא מרתיע אותם. המדינה הזאת מראה את פרצופה המאוס הפופוליסטי חברה אלימה תאבת בצע. רמי לוי לא המשיח החדש והסוחט ממש מפחיד אמנם הוא לא צועק אבל אגרסיבי בצורה מוטרפת ומפחידה. לא פלא שהקליטו אותו. ושכולם ידעו אין בזול ואיכותי אחד בא על חשבון השני כמו שאין גז בזול ושישנסקי. או תעסוקה מלאה ותנאים מופלגים בכיל ושישנסקי. זה תמיד יהיה על חשבון העובדים או המשקיעים . תמיד.
69 לא קונה רמי לוי יותר 14/01/2016 13:45 למדו מביבי מעסיקים מגיבים בתשלום (ל"ת)
68 בושה לערוץ 10 14/01/2016 13:07 בעלה מתחרה ברמי לוי ואתם מסתירים את זה ?? (ל"ת)
67 רועי 14/01/2016 13:02 מעולם לא קניתי אצל רמי לוי...
אולם מי את בכלל? תגרנית בשוק?! איזו התנשאות! מה אוכל אותך?! את ותרבות מרחק שמיים וארץ. צועקת.. מתלהמת.. מקללת.. תת רמה!
66 ברוך 14/01/2016 13:00 רמי לוי אחלה בן אדם
הכתבת לא במיוחד חכמה, היא מגעילה ברמות. בושה ללילה כלכלי שהביא אותה לתוכנית. זה לא לעניין . רמי לוי איש יקר , נותן פרנסה לאלפי העובדים אצלו . מאפשר קניה של מוצרים במחיר זול יחסית לאחרים. סל המוצרים שלו מאפשר לציבור לקנות יותר. מהמתחרים. עובדה שאנשים עובדים אצלו ומתפרנסים בכבוד. והשאר יתברר בבית המשפט.
65 warren_buffet 14/01/2016 12:49 לליאת הטיפשה עדיף שעובדי רמי לוי ייזרקו כמו עובדי מגה ?
לליאת הטיפשה עדיף שעובדי רמי לוי ייזרקו כמו עובדי מגה ?
64 דורון 14/01/2016 12:48 ליאת רון חייבת לעוף מהתוכנית
התנהלות מבישה, יצאה מאוד לא מקצועית וחבל...
63 יוסי 14/01/2016 12:48 טיב טעם בכלל לא מתחרה של רמי לוי
מה אתם קופצים?ממתי טיב טעם מתחרה ברמי לוי. טיב טעם זאת הרשת הכי יקרה בישראל ולא יוצא לה כלום מזה שרמי לוי נפגע.מספיק כבר לבלבל את המוח.כל הטוקבקים בשם רמי לוי בסך הכל מנסים להסיט את הדיון מהפוסט של אלקי.
צח נוה 15/01/2016 12:05 טיב טעם
רשת טיב טעם הרבה יותר גרועה היא מנצלת ייתרון מסחרי ופתוחה בשבת להבדיל משאר רשתות השווק !וגם שם העובדים משתכרים שכר מינימום למרות שהם עובדים בשבת !!!דיי לצביעות ההפקה הייתה אמורה לעשות גילוי נאות מראש
אבי 15/01/2016 08:12 הם הנפגעים העיקרים
יש לה אינטרס מובהק להתנגח בו הוא לקח להם את הפרנסה
62 גבי 14/01/2016 12:47 ליאת רון התנהגה בנבזות ובחוסר מתן כבוד למרואיין
ליאת רון התנהגה בנבזות ובחוסר כבוד למרואיין היא האשימה אותו בצרחות על הכפשות שלא הוכחו נגדו - בושה וחרפה צריך להחרים את התוכנית כל עוד היא חלק מהתוכנית
61 חחחחח 14/01/2016 12:45 עובדי רמי לוי עזבו את העבודה ומגיבים פה (ל"ת)
60 שאול 14/01/2016 12:44 ל-52
תקרא את הפוסט של "אלקי" בפייסבוק ואז כבר לא תעריך את רמי לוי אם אתה באמת לא קשור אליו
59 אורי 14/01/2016 12:43 אני לא מסמפט את רמי לוי
איש עסקים שעושה לביתו . לא הייתי נותן לו להדליק גפרור לא כל שכן משואה. אבל צפיתי בשידור ללא קול ושפת הגוף והפנים של הקלפטה פשוט מעידה עליה יותר מכל מילה.
אבי 15/01/2016 08:14 מאמין ש..
תן לי לנחש אתה אשכנזי שכואב לו לראות מזרחי מצליח.. תשתה הרבה שמן זה יוריד לך את הקנאה בקק י
58 איתי 14/01/2016 12:42 בעלה וגם היא בעלים ושותפים בטיב טעם
את לא חושבת שאת אמורה להגיד את זה ??? את רשת מתחרה , כולך קנאה בהצלחה של רמי לוי , וגם הוא נחשב מכבד וזה מוציא אותך מדעתך !!!! את חושבת שאנשים נהנים לקנות יקר אצלך ????? למה ????? את משלמת אולי יותר קצת לעובדים ודופקת את כל הלקוחות זה רובין הוד ??????
57 לוין 14/01/2016 12:39 ליאת רון
במקום ליפתור את הבעיות עם בעלה מוציאה את המירמור בכל במה אפשרית.
56 בובעה 14/01/2016 12:29 ליאת אפס מאופס
מה היא תרמה עד היום רק צעקות כמו בה.......
גולש 14/01/2016 12:43 רמי הוא האפס פה!
ההתנהגות של ליאת רון בלבלה אותך ושכחת למה רמי לוי בכלל הגיע לריאיון?
55 עיתונאי 14/01/2016 12:27 רון ליאת פרובוקטיבית קלת דעת על גבול הטיפשות (ל"ת)
54 משה ג. 14/01/2016 12:26 ליאת רון היתה חייבת להשעות עצמה מהדיון, להעות אותה.
אגודת העיתונאים חייבת לקחת מליאת רון תעודת העיתונאי שלה. אסור לה כמתחרה להשתתף בתור עיתונאית בפנל, איבדה הזכות להיקרא עיתונאית. אינני קונה ברמי לוי, אינני מכיר אותו, ואינני דתי, אבל יש גבול לחוצפה שלה.
53 יויו 14/01/2016 12:21 רמי מדליק משואה והיא מדליקה את עצמה (ל"ת)
52 אורן 14/01/2016 12:14 אני לא עובד של רמי לוי
אבל אני חושב כעצמאי שרמי לוי שמייצר 6000 מישרות עבודה בישראל, יכול היה לקבל יחס יותר אובייקטיבי בתכנית בוודאי לא להיות מותקף על ידי אשתו של הבעלים מטיב טעם. זאת שגיאה חמורה של העיתונאים שבעצם לכאורה בחרו צד מראש ולכאורה קבעו כי רמי לוי אשם. אם רמי לוי אשם במשהו אז את זה שישאירו לרשויות השופטות, לא ייתכן שטלויזיה היא גם רשות שופטת. לגבי גברת רון, את מצטיירת כצעקנית חסרת טעם וגם אם הייתה לך טענה כזאת או אחרת היא איבדה רבות מערכה. לסיכום, רמי לוי, שנחרץ גורלו , דינו וכו ... כנראה גם הפעם יוכיח לשונאיו ומתחריו כי הוא יצעד קדימה בכל הכוח ותשובתו תיהיה עוד 2000 מקומות עבודה למשק הישראלי. שיקום פה מי שיש לו אפשרות לתת עוד 100 מקומות עבודה ??? אולי גברת רון ? גילוי נאות, מעולם לא פגשתי את רמי לוי, לא מכיר, לא מקבל כסף מאף גורם הקשור לרמי לוי אבל כאיש עסקים פשוט וקטן אני מצדיע לרמי לוי. בברכה אורן
51 טל 14/01/2016 12:12 אכן, ליאת רון מתלהמת ולא מכבדת את התוכנית והצופים
יתכן שהיא צודקת בדבריה, אבל לא בדרך הצעקנית והמתהלמת שבה היא מבטאת אותם. חבל, היא פספסה את כל המטרה. היא אינה מכבדת את התוכנית ואת צופיה. הייתי רוצה לשמוע את מהות הדברים. אין עשן בלי אש וסביר להניח שאלקנה אלון לא בדה דברים מליבו. אך כדי לברר אותם יש לקיים דיון ראוי ולא בדרך הזו.
50 שתחפש אייטם אחר 14/01/2016 12:11 ליאת רון פסולה מדון בלוי לאור נישואיה
בלי קשר, אני לא סובלת אותה כי היא לא מקצועית דיה בכלכלה, כתבותיה רווית סיסמאות, ובאולפנים היא צווחת ומאדימה משנאה ותככים, היא לא אדם תרבותי. ממליצה לה בחום לצפות בבלומברג ולראות כמה כבוד נותנים למנכלים שהקימו עסקים מאפס, אנשים כאלו, טובים יותר או פחות מפרנסים עשרות אלפי עובדים בעולם, וזוכים ל-זכות הדיבור. שלאחד זכות לשני חובה לשתוק.
49 משה 14/01/2016 11:52 אני חושב שגילוי נאות זה דברי עיניין וחשוב לציין זאת
הזדעזעתי מהחוסר מקצועיות של העיתונאית ליאת רון....
48 מודרניסטי 14/01/2016 11:35 ליאת רון - אישה מגעילה, שלילית ביותר. (ל"ת)
47 שלמה 14/01/2016 11:34 בושה לתכנית!
גועל נפש של תכנית איך אפשר לרדת כל כך ברמה בתכנית כלכלית. גדי סוקניק עתונאי בגרוש שאינו מבין כלום בכלכלה. חשבתי שאני נמצא בסרטון השוקולד של רמת אביב ג'. יש להחליף את המנחה או לעבור לערוץ 20 שם תוכנית כלכלית ברמה. אשמח באם תפרסמו זאת,תודה.
46 עדי 14/01/2016 11:25 חשוב לדעת ליאת רון רון היא אשתו של אחד הבעלים של טיב טע
טיב טעם שהעובדים שם עובדים 7 ימים בשבוע הם ממש עדים שם
45 א.ג 14/01/2016 11:21 ליאת רון עשתה מה שצריך. כולם נזהרים איתו - לא עוד!!! (ל"ת)
44 אלעד 14/01/2016 11:16 עבדתי במגה מספר שנים הרבה יותר גרוע ומשפיל.............
לפחות המחירים ברמי לוי נמוכים במגה גבוהים מאוד
43 YL 14/01/2016 11:00 רון עיתונאית דעתנית אבל......
השם לי ---את רחוק מ המציאות מי יכול להתקרב ל דבר שכזה
רון 18/01/2016 17:00 "עיתונית דעתנית" = "התנהגות בהמית" ??
מוזר
בובעה 14/01/2016 12:30 לא עיתונאית
עיתונאית היא רחוקה מזה כמו מזרח למערב
42 צפיתי אתמול בשידור 14/01/2016 10:57 והתנהגות נלוזה כמו של האישה הזו-הרבה זמן לא ראיתי !!!
התנהגות מבישה כזו,הצדיקה את הפסקת שידור התכנית ו"העפת" הטיפשה הזו לכל הרוחות.... והיא בטוחה - כמובן - שהחכמה והצדק לצידה.... עלובה !!!
אלי......... 14/01/2016 12:13 אם הגב' הזו תופיע ב"לילה כלכלי",לא אצפה יותר בתכנית
אם יתנו לה להופיע,זה יראה שהתכנית לא רצינית,כי יש גבול למה שהצופים יכולים לראות ולסבול.
41 ערן 14/01/2016 10:55 רמי לוי מושך לו ולאשתו כמעט מאה מיליון כל שנה מהחברה.
לדעתי מסביר קצת את תנאי ההעסקה של העובדים והוא כבר לא הכי זול
40 ron 14/01/2016 10:49 ליאת רון מתנשאת צבועה
קולנית יותר מגן חיות. סתם צרחה בלי שום טעם. כמו שיכתבו בפייסבוק שבעלה גנב ועיתונאי יכפיש אותו. גועל נפש של אישה קטנה ועיתונאית צבועה
39 סתם אזרח זקן 14/01/2016 10:49 ליאת- תעודת עניות לערוצים הנותנים לה במה
איני יודע אשתו של מי היא ליאת רון - כי לא נתנה לרמי לוי אפשרות להשלים משפט. אני צופה בה פעמים בערוץ 10 - כ"מבינה" ופעמים בערוץ 20 . הרושם שלי שהיא צעקנית וחושבת שבצעקות תחפה על חוסר ידע. ולשני הערוצים - הופעותיה - תעודת עניות לכם - ואל תפגעו מתגובתי
38 פשוט ביריונית 14/01/2016 10:39 צריך להעיף אותה מהטלויזיה (ל"ת)
בובעה 14/01/2016 12:30 צודק במאת האחוזים (ל"ת)
37 אבי 14/01/2016 10:27 רמי לוי העם איתך אל תתייחס לפרחות תקשורתיות (ל"ת)
או משלמים לך 14/01/2016 11:07 בחינם אתה מגיב? (ל"ת)
36 אילן 14/01/2016 10:24 ליאת רון עיתונאית קטנה מעכשיו כך נקרא לה (ל"ת)
35 צועקת בלי סוף 14/01/2016 10:22 ליאת רון קצת לא מפוקסת כך לא מתנהגים
רמי לוי איש עסקים לא רובין הוד אבל הגילוי הנאות התחייב לציין את בעלה כמתחרה של רמי לוי זה קורה, וטענתה כי בעלי יכול להיות רוה"מ אינה רלבנטית הוא מתחרה נקודה
34 שדיקר 14/01/2016 10:22 מעסיקים
מה כולם פתאום נזכרו בשכר ותנאים של עובדים. ההסתדרות עושה הרבה רעש על כל מעסיקון שעובדיו מתאגדים. לכו לכל חברות הנקיון ותהדקו תלושי שכר של העובדים. על ההסתדרות לרדת לשטח ולבדוק מה קורה אצל אותם עובדים המשלמים דמי התאגדות.רמי לוי אינו שונה מכלל המעסיקים בשכר המינימום. נדבקו אליו כי זה טוב לאייטמים של המדיה ולעיתונאים אינטרסנטים דוגמת הליאת הצעקנית הזו עתונאית ליגה האות ה-7.
33 אנונימי 14/01/2016 10:21 גם כאן רמי מטקבק בעצמו (ל"ת)
32 ליל הביעוטים 14/01/2016 10:12 לא נרדמתי כל הלילה מהפחד. חזרו לי הפרצוף והצרחות בחלום (ל"ת)
31 בידי 14/01/2016 10:11 רמי לוי
אדם איכותי, מעריך אותו על כל פעליו. אמשיך לקנות ברמי לוי, המחירים אצלו טובים יותר לצרכן יותר אפילו מטיב טעם.. רצוי שגברת ליאת תשווה את שכר העובדים בין טיב טעם לרשת של רמי לוי לפני שהיא משמיצה ומכפישה. מעניין מאיפה יש לה את רמות השכר של כל העובדים ברשת המתחרה.
30 אמנון 14/01/2016 10:07 תוכנית מבחילה המבוססת על צעקות ורדידות
התוכנית שנקראת "לילה כלכלי" הפכה ברבות הימים לתוכנית פופוליסטית בסגנון צעק כפי יכולתך. הכל ירוד: תחקירים מגמתיים ולא אמינים מומחים ליצנים בתחרות צעקות מנחה עלוב מה לזה וליומרה של לילה כלכלי - מאום הנורמלי היחיד שמופיע מדי פעם בתוכנית - הוא יוסי פינק: רהוט , שקול, עיניני .
29 שימי 14/01/2016 10:06 לא לקנות ת בטיב טעם מוכרים שם דברים לא כשרים
ליאת רון הצחצחית של צפון תל אביב והשמאל איך אמר עליה שפטל צפון בונית מיוחמת
28 ברוך 14/01/2016 10:04 פרשנית שמביישת המקצוע
חוסר המקצועיות של הפרשנית ליאת רון פוגעת קשות בערוץ 10. ההתנהלות שלה במשדר זה, ובהתאם במה שכותבת בנושא, מתחת לכל ביקורת...פשוט בושה!!!
בובעה 14/01/2016 12:31 היא לא פרשנית ולא בטיח בתה בה..... (ל"ת)
27 דודי 14/01/2016 10:02 בושה ללילה כלכלי
בושה ללילה כלכלי שזו ה"פרשנית" שלו. אינני מחביבי רמי לוי ולא קונה שם, אבל התנהגות מוטה וגסה כזו מצד פרשן היא בלתי מתקבלת על הדעת. למיטב זכרוני זו לא הפעם הראשונה שלה.. כאמור מבזה את התכנית בעיקר
26 מתקפה 14/01/2016 10:01 ליאת רון ככל שצעקה יותר ראיתי מי היא
נגד הטייקונים זה כבר ברור. וכל הכבוד לשלמה מעוז גילה איפוק מדהים. המשפט שהוא אמר מסכם הכל. במקום התקפות ברשת לכו למשטרה .המדינה עשתה מרמי לוי אישיות רמת מעלה עם המשואה וזה מזמין את הקנאים לפעול. איך זה שבעל כמה סופרים מצליח. אבל מי שהעלה את רמי לוי אשם . עם 9 סופרים המניה שלו שווה יותר ממפעלים מצליחים יותר. מדינה בדיחה אז מגיע לכם
25 רון 14/01/2016 09:55 לגדי אין ביצים
עיתונאית בעייתית צרחנית ולא הוגנת . ולרמי לוי אני מציע בפעם הבאה לשלוח דובר. אין מה לעשות האיש לא יודע להתבטא אבל זה לא אומר שהוא לא בסדר . ערוץ 10 אין לו ביצים ומשתמש בעיתונאית עצבנית שצריכה לקחת כדורים
שדיקר 14/01/2016 10:37 גדי סוקניק היית מאוד גרוע בתור מנחה במופע האיימים (ל"ת)
24 צופה בכתבה 14/01/2016 09:54 פרשנית חסרת מידות.רמי לוי אציל. גילה הרבה סבלנות.מנחה ג (ל"ת)
23 מילק 14/01/2016 09:52 בושה לעיתונותה
ליאת רון הצליח להרוס ראיון לסוקניק, ולא לתת לרמי לוי לדבר, את העיקר הוא כן הצליח לומר..."את עיתונאית קטנה" נראה לי שהוא התכוון קטנטנה!!!!!
22 ממש לא רובין הוד 14/01/2016 09:52 רמי לוי שוביניסט עושק את העובדים שלו
ליאת צודקת ב100 אחוז
אמנון 14/01/2016 10:15 יתכן - אבל הצעקות שוק של רון לא מוכיחות את זה
התנהגות בהמית של ה"גברת" רון מעידות רק עליה ועל התוכנית שהיא המומחית שלה ההאשמות נגד חברת רמי לוי, צריכות להבדק לגופו של עניין על ידי הרשויות המוסמכות - משטרה, משרד הכלכלה (לגבי פיטורי נשים בהריון), ומשרד התקשורת.
אמנון 14/01/2016 11:26 התנהגות
מה אתה עושה מזה עניין כך בדיוק מתנהג רמי לוי לעובדיו לספקיו ולנותני השירותים
21 שימי 14/01/2016 09:52 ליאת רון. הצופים של ערוץ 20 לא רוצים לראות אותך אצל סגל
את שתולה של בשמאל במסווה של עיתונאית. כל הצופים לא מטומטמים יודעים את הכוונות שלך. לא לקנות בטיב טעם לא כשר
בובעה 14/01/2016 12:32 לא מספיק להביע תגובה
מסכים איתך ויש עוד רבים שרוצים שלא רוצים לראות אותה בתכנית. צריך לפנות בעצומה למנהלי הערוץ
שריתה 14/01/2016 14:43 איך עושים את זה?
ערוץ 20 בבקשה אנחנו לא רוצים לראות את ליאת רון, תפטרו אותנו מעונשה, בבקשה!!! תשאירו אותה אצל סוקניק מתאימים אחד לשני.
20 .תם 14/01/2016 09:47 ליאת רון מעצבנת ברמות
אין ספק שהפרשנות הרדודה והנגועה שלה פוגעת ברייטינג של התוכנית.
19 רמי 14/01/2016 09:47 ליאת לא יכולה להיות אוביקטיבית במקרה של קמנאות מזון.
לא היא היתה צריכה לראיין את רמי.
18 עוז 14/01/2016 09:46 רמי לוי תותח על קונה רק ברמי לוי (ל"ת)
עוז 14/01/2016 11:25 רמי לוי מוכר זבל
קונה רק בשופרסל הרשת הטובה ביותר
17 נדהמת מהשוק שנפתח 14/01/2016 09:39 רואים שאינה אובייקטיבית
יתכן שיש משהו בדבריה של המתלהמת, אך התנהגות שכזו אינה הולמת עיתונאי שאמור להיות אובייקטיבי. לא רק הדברים, אלא גם אופן השמעתם! אני נדהמת מתת הרמה שהפגינה עיתונאית וולגרית זו (ואני עדינה בהגדרתי): צורחת ללא תרבות דבור שהיא; לכי לשוק!
16 ירושלמי 14/01/2016 09:38 גם אני קונה רק ברמי לוי (ל"ת)
15 בן 14/01/2016 09:37 ערוץ 10
בושה לערוץ 10 רמת שידור נמוכה מאוד מנחה שלא יודע לשאול שאלות ברמה, אל תצפו שהשידור יראה אחרת. כל שחיפשו צעקות ולא קיבלו שום תשובה רצינית מרמי לוי
14 אהוד 14/01/2016 09:37 סוקניק לקח פרשנית שהיא אשתו של מתחרה שלו
פשוט מדהים כמה סוקניק וליאת רון לא מתאימים לתפקיד אני במקום רמי לוי הייתי תובע אותם. צריך לסלק אותם מהתכנית
13 אבי 14/01/2016 09:36 ליאת רון=הישראלי המכוער. זהה לשוקולד בטיסה (ל"ת)
12 דליה 14/01/2016 09:35 עכשו הבנו מהיכן מגיע הבטחון של הצרחנית!!!!!!
טיב טעם הרשת היקרה ביותר והלא טריה!!!!
11 רמי המטקבק 14/01/2016 09:33 ליאת רון אלופה
שאפו !!!!
בובעה 14/01/2016 12:33 פחחחחחח (ל"ת)
10 גולגול 14/01/2016 09:31 רמי לוי יצאת קטן !!!!!!!! אסור לקנות אצלו
העיקר הדלקת משואה על תרומתך להורדת יוקר המחיה על חשבון העבדים שלך שאפילו לא יכולים להתאגד צפון קוריאה זה כאן אסור לקנות אצלו !!!
דדי 14/01/2016 12:10 ליאת,את במסלול של הרס עצמי..זה הזמן לעצור. (ל"ת)
קונה איפה שמתאים לי 14/01/2016 10:09 אז לך למגה ותקנה שם. שם השחילו את העובדים עד הסוף (ל"ת)
9 בושת העיתונות 14/01/2016 09:30 בדיוק כמו טיסת השוקולד. צרחות של פריחה יאפית (ל"ת)
8 לקוח ברמי לוי 14/01/2016 09:29 המנחה לא היה הוגן כלפי רמי לוי (ל"ת)
7 אהרון 14/01/2016 09:28 צריך לסתום את פיה
עיתונאית חסרת בושה מתלהמת מנצלת במה של כלכלנים בלי להבין בכלכלה בושה לערוץ 10 שבפנל שלה מופיעה דמות כול כך צעקנית מתאימה לשוק של מחנה יהודה איפה שרמי לוי התחיל
6 אזרח 14/01/2016 09:27 רמי כול הכבוד לסבלנות מול עיתונאית קטנה ומגוייסת (ל"ת)
5 א.מ 14/01/2016 09:23 כמה אופייני לערווץ 10 ...המוני,שכונתי ,לא רציני. (ל"ת)
4 יאיר.רמת הגולן 14/01/2016 09:21 ליאת רון עלאק עיתונאית אובקטיבית.בושה! (ל"ת)
3 שלומי 14/01/2016 09:19 רמי חזק ואמץ אנחנו איתך (ל"ת)
2 גבי 14/01/2016 09:12 ליאת רון התנהגה באופן מחפיר
ליאת רון עיתונאית בגרוש התנהגה באופן מעליב ומחפיר אני במקום רמי לוי תובע אותה על הוצאת דיבה
1 קובי 14/01/2016 09:12 ליאת רון ביישה את המושג ״עיתונאי״
היא השתוללה בשידור, תקפה אישית ולא עניין אותה כלל מה יש לרמי לוי לומר. כרעייתו של בעלי חברה מתחרה אסור היה לה להשתתף כלל בדיון זה או לחילופין היית חייבת לידע את הצופים. זו לא עיתונות ראויה
אבי 14/01/2016 10:24 הפגיעה העיקרית היא במוניטין של לילה כלכלי כתוכנית ראויה
מי שצפה כדי לקבל מידע על הנעשה בכלכלה הבין שזו תוכנית של פריחות מטומטמות ושלא נותנים בה לדבר. כנראה שככה ערוץ 10 והמנחה גדי סוקניק רוצים שהתוכנית תיראה.
צחי 14/01/2016 09:29 חחח בארץ יש עיתונות ראויה?אתה מדבר על ערוץ שמסייע לאויב
בשעת מלחמה ע"י שידור חי ממקומות נפילת רקטות.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש