ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ליאת רון לרמי לוי: "אתה שובייניסט שונא נשים" - והאולפן געש

רמי לוי, צילום: bizportal
רמי לוי הגיע אתמול לתכנית 'לילה כלכלי' בערוץ 10 להתייחס לסערה סביב הפוסט שהעלה אלקנה אלון. פרשנית התכנית ליאת רון הטיחה בו כי הוא "שובייניסט שונא נשים". רמי לוי מצידו ניסה להגיד שרון היא אשתו של בעל השליטה של בטיב טעם ומכאן העסק רק הלך והתדרדר. צפו בסרטון (לקטע הרלוונטי, תעבירו לדקה 5:19): 
 
תגובות לכתבה(145):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 122.
    הסקר בכתבה לבחור באיזה צד אנחנו הוא הזוי -חלק א
    סטטוס קוו 09/03/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובה הבאה הולכת להיות ארוכה. אני מעוניין להגיב על הריב המלולי בין הכותבת לבין רמי לוי בתכנית לילה כלכלי. אציין שמאז אותו דיון מתלהם של ליאת רון עם ענבל אור איני רואה את התכנית לילה כלכלי על בסיס קבוע. מה גם שנהנתי הרבה יותר מרמת העיתונאות והחדות של הוגה התכנית, שרון גל. ה"גברת" ליאת רון היא כל מה שרע וחולה בחברה שלנו. הכל. אנשים ברבריים ומתלהמים לא מפסיקים להישמע במחוזותינו ותרבות הדיבור וההתדיינות כאן מגיעה לשפל חדש. השפל הזה גורם לכך שלא מטפלים בבעיות אמיתיות בדרך ראויה ואין ביטוי לכבודם של אנשים, לערכים ולחינוך ראוי שיש להעביר לדורות הבאים ולדורות שכבר כאן. הגעתי לכתבות שמראות את הדיון הסוער בין רון ללוי בעקבות חיפוש של שמה של ליאת רון לאחר שראיתי במקרה שהיא מופיעה בתכנית הברברית של ערוץ 20 ה"פטריוטים". הערה צינית - כי בשם הפטריוטיזם מותר להתלהם ולצעוק ולהזכיר לכולנו שאנחנו בכל זאת בחלקים מסויימים דומים לשאר מדינות המזרח התיכון. נראה שזה המקום שמתאים ל"ליידי" כזאת. נ.ב אם לרשימה המכובדת שמוביל עו"ד שפכטל ירצו להוסיף עוד אישיות נשית, הם יכולים להרים טלפון למירי רגב.
    סגור
  • 121.
    רמי לוי צריך להיות שר האוצר, בזכותו מצליחים לגמור החודש (ל"ת)
    שלומי 27/01/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 120.
    עיתונאית קטנה, פשוט ככה.
    אלון 24/01/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מבין איך נותנים בתוכנית כלכלית לעיתונאית קטנה ומתוסכלת לצרוח כך בטלוויזיה! ועוד על בנאדם שמפרנס 6000 משפחות
    סגור
  • 119.
    רמי תפסיק לרמות את העובים
    שמעון 23/01/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רמי לוי מונפו לטור גדול האמת תצה לאור
    סגור
  • 118.
    בושה לערוץ 10, לתכנית, למנחה ולאורחת הצרחנית
    דודו 23/01/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להביא עיתונאית בעלת אינטרסים מובהקים ומבלי תציין זאת, ומנחה שנותן לה להתלהם בצרחות בהיסטריה ובפגיעות אישיות ומבלי לעצור אותה. ..ובגלל זה אני כבר כמעט לא רואה את התוכנית
    סגור
  • 117.
    נמאס מהתת רמה של ליאת רון (ל"ת)
    להעיף אותה מהטלויזיה 22/01/2016 22:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 116.
    נפתחה קבוצה
    וטסאפ 22/01/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
    סגור
  • 115.
    למה איזה אנשים עובדים בטיב טעם
    איציק 20/01/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם בטיב טעם יש אוכלוסיה מוחלשת ומנוצלת אז גם בעלך שובניסט
    סגור
  • 114.
    מנחה בגרוש ופרשנית בגרוש
    עלבון לאינטליגנציה 19/01/2016 21:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זו תכנית כלכלית לא האח הגדול אני רוצה להאמין שמרתבי הצופים רמת ההבנה והמשכל שלהם מעל הממוצע ולכן אותי ואותנו לא ניתן לקנות בפופוליזם זול. בושה לאינטילגנציה הרמה של ההנחייה והפרשנית הזו. בהשאלה מהשרדות, האח הגדול ועוד כהנה וכהנה תכניות ריאליטי, מזמן הייתם מודחים. אולי שרון גל הוא טיפוס לא נעים אבל מה שהוא בגילו הצעיר כבר שכח בכלכלה, "מר שייטת" בגילו המופלג עדיין לא יודע ולא יידע אף פעם
    סגור
  • 113.
    מוותר מאז שסוקניק מנחה
    דני 19/01/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    15 0
    התוכנית הפכה להיות תוכנית רכילות והשמצות, גדי מחפש רק את הכותרת ולא את התוכן. כנראה שהרקע הקודם עדין מושרש בו. מעדיף ללכת לישון מוקדם יותר
    סגור
  • טען עוד
  • 112.
    מחקה שלילה כלכלי יחזור בו מהבושה
    אזרח 18/01/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בושה ללילה כלכלי , להביא מתחררה מטיב טעם, צריך לקנוס את לילה כלכלי על כך שלא בדק את מי הוא מביא לאולפן ואם ידע ולא גילה נעות לציבור זה כבר כנראה גם פלילי.
    סגור
  • 111.
    עיתונאית קטנה
    עיתונאי מוערך 18/01/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    קטנה , קטנטנה , קטנטנטנה , פיצית , פיצפונת, .....
    סגור
  • 110.
    ערוץ 10 זה ערוץ קטן שובינסטי ומלוכלך
    מנכל ערוץ 2 18/01/2016 21:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני צופה בערוץ 10 רוב הזמן ראיתי את הדיון הזה בלייב וזה פשוט היה מגעיל האישה הזאת פשוט בהמה ואיך אפשר להביא פרשנית שיש לה ניגוד אינטרסים ערוץ 10 לא ידע את זה לפני??? ואני מראשון אין פה רמי לוי אבל אין ספק שהיה היה יותר מדי גועל הרגישו את השנאה שלה שבכלל לא קשורה למקרה ואפילו לא ביררה אם זה נכון או לא העיקר בעלה שוחט את הציבור עם המחירים המגוחכים של הרשת טיב טעם את זה לצערי כן יש בראשון בלי שום קשר לרמי לוי או לא בתור בנאדם
    סגור
  • 109.
    רמי לוי צודק! חייבת בגילוי נאות שהיא אישתו של בעלי טעם
    אודי 18/01/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אישה טיפשה
    סגור
  • 108.
    זאת כתבת ?? איזה התנהגות בהמית ! (ל"ת)
    רון 18/01/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 107.
    הפמניסטית שונאת גברים מאשימה את רמי לוי בשוביניזם?
    רננה 18/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הצרחנית הזו מתעבת גברים ומוכנה אפילו לחיות כאן בלעדיהם בכלל,....,היא רק רואה גבר ומיד יוצאת מדעתה מרוב תיעוב אסור להעמיד מולה גברים.... פמיניסטית מורעלת..
    סגור
  • 106.
    ליאת רון...עיתונאית קטנה וריקנית..ממורמרת תמידית
    אבי חקלאי 17/01/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    15 0
    עדיין לא התנצלת על כתבה קודמת שלך בה השמצת ציבור יקר של חקלאים ועוד "כתבות" פרי מירמורי לבך השדוף. כל כך רע לך ? מי נותן לך במה להבלי הפה שלך ? סעי קצת לשכנים...יפנקו אותך
    סגור
  • 105.
    מציע לעשות חרם על "לילה כלכלי" עם גדי סוקניק
    מנחה תת רמה 15/01/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    11 0
    פשוט תוכנית תת רמה מאז ששרון גל חזר רואה רק את התוכנית שלו בערוף 20 ונהנה הערה: אני אזרח רגיל שנמאס לו מהפופוליזם השטחי ומכתבות מטעם ....ו לא קנו אותי !!!!!
    סגור
  • 104.
    הרשות השניה צריכה לבדוק את התנהלות ערוץ 10 (ל"ת)
    לא מגנים את הסחטן? 15/01/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 103.
    טיסת השוקולד נוסח ערוץ 10
    מיכאל עמידן 15/01/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חוסר התרבות של הערוץ ,למגיב 100 אתה חושב שמשלמים לנו, אתה טועה ,יום קודם באסותא אדם בן 70 משתולל.ראיתי שחוסר לא קשור למוצא .אני עובר לראות לילה כלכלי בערוץ 20.
    סגור
  • 102.
    היא בכלל עיתונאית?????????????
    צח נוה 15/01/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    19 1
    הבהמה הגסה הזו ליאת רון "שכחה "לציין שהיא מקבלת שכר בטיב טעם ....הכל מקנאה !!!!!!
    סגור
  • 101.
    ערוץ 10 פשוט הרשה לבהמה לתקוף אותו בצרחות והאשמות (ל"ת)
    גועל נפש 15/01/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 100.
    רמי כמה שילמת לכל המגיבים פה (ל"ת)
    תתקפו את ליאת 15/01/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 28
    סגור
  • קיבלתי זכות להיות מנוי ברשת שלו (ל"ת)
    עמוס הראל 16/01/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה שתול
    צח נוה 15/01/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נראה לי אתה שתול של ליאת
    סגור
  • 99.
    מנסה לחכות את הח"כ שהיתנפלה על חזן טיפשה (ל"ת)
    עמוס הראל 15/01/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 98.
    מי שמחזקת סטריאוטיפים זאת גברת היסטריה
    אבי 15/01/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל מה ששמעתי ממנה זה היסטריה היסטריה היסטריהה
    סגור
  • 97.
    האם אני מריח קינאה מכיוון הצפצפה??? (ל"ת)
    ישראל 15/01/2016 03:49
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 96.
    על זה נאמר white trash...איכס מגעילה! (ל"ת)
    אני 15/01/2016 03:41
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 95.
    אז כעת ברור מה מניע את המטומטמת הזאת, היא
    עופר 15/01/2016 00:16
    הגב לתגובה זו
    18 0
    נשואה למתחרה שלו ולכן איננה יכולה לסקר או לפרש באובייקטיביו, מםגרת... איך נותים לה במה?
    סגור
  • 94.
    אצ פשוט פוסטמה, לא באת לשמוע, רק להכפיש (ל"ת)
    עוז 14/01/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 93.
    ליאת הקטנטנה
    udiudi 14/01/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    22 2
    עד השידור הזה הייתי נגד רמי לוי. אבל כשאני רואה את ההתנהגות הנוראית והמבזה של ה"עיתונאית" הזו אני חייב לציין שקודם צריך להוריד את הגברת מכל שידור וכל אתר. פשוט בושה למקצוע.
    סגור
  • 92.
    אישה היסטרית
    משה 14/01/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    22 0
    אני לא אומר שרמי לוי הוא טלית שכולה תכלת אבל ההיסטרית הזאת שלא איפשרה דיון הוגן בנושא מעלה ספקות רבים על יושרה
    סגור
  • 91.
    רדי מהעץ
    בני 14/01/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לנשים יש משהו חדש בשביל להתפרסם הם מתלבשות על בעלי שם כדי לקבל איזה פרסום או פיצויי שלא יכלו לעשות בעבודה שלהם כנראה
    סגור
  • 90.
    חחח איזה מוטציות יש בעולם הזה , למה נותנים במה לעב"מ
    רונן 14/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    56 1
    הפמיניסטי הזה ?
    סגור
  • 89.
    טרייביטש כבר כמה שנים לא הבעלים של טיב טעם (ל"ת)
    איציק 14/01/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    רמי לא נתן תשובה עניינית רק תקף את ליאת (ל"ת)
    כנראה שהכול נכון 14/01/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    3 30
    סגור
  • 87.
    ההגדרה המדוייקת למושג : אישה טיפשה (ל"ת)
    עומר 14/01/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    50 0
    סגור
  • 86.
    ליאת אישה מגעילה וחולת נפש איכס!!!! (ל"ת)
    רמי 14/01/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    43 0
    סגור
  • 85.
    ליאת בניגוד עניינים.. ערוץ 00. (ל"ת)
    יעקב 14/01/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 84.
    אבן דרך בהתנהגות מבישה של "עיתונאית"
    איתן 14/01/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מעולם לא ראינו עיתונאית מתנהגת כך! צריך לשמור ולזכור מתי הגברת אבדה רסן ואבדה עשתונות בפעם הראשונה , זו לא הפעם האחרונה
    סגור
  • 83.
    בוז להתנהגות שלה. ככה לא מביעים דעה
    גיא(לא מחבב את רמי) 14/01/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    28 1
    לא רק שיש לה אינטרס והיא לא יכולה להביע דעה אובייקטיבית - ככה לא מדברים.
    סגור
  • 82.
    אישה צרחנית ובעלת אינטרס
    אלי 14/01/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    29 0
    לא מבין למה הבאתם אותה לאולפן. זו מתאימה להיות תגרנית בשוק אם בכלל. לגופו של עניין אני לא מאמין שרמי לוי הנו אחד מלו צדיקים, אך הם הבאתם אותו לאולפן ושדרתם דברים נגדו, אזי מחובתכם לתת לו להגיב. לגבי הגברת כבר אמרתי ואין מה להוסיף
    סגור
  • 81.
    ליאת רון צווחנית היסטרית.
    קובי 14/01/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    22 1
    איזה רמה!, איזה פרחה!, איזה רדידות. צריך להעיף אותה מעיסוק בעיתונאות!. והמנחה.... אלוהים ישמור, שתקן עלוב ופחדן.
    סגור
  • 80.
    מפגן מתועב של ליאת כלומבה אין (ל"ת)
    אנונימי 14/01/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 79.
    רון עיתונאית דעתנית אבל......
    YL 14/01/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    השם לי ---את רחוק מ המציאות מי יכול להתקרב ל דבר שכזה
    סגור
  • 78.
    התקפה של אישה.
    ליאת הגזמת. 14/01/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    33 1
    ממש ירדה מהפסים זה אישה וזה לא בושה לומר שוביניסט. גם אני סובל מנשים . איך היא צעקה - אתה שונא נשים ? איזה טירוף ?
    סגור
  • 77.
    גילוי נאות
    יא 14/01/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כל מראיין מתחיל צריך לתת גילוי נאות לפני ראיון כזה. סוקניק כשל כאן. לעצם העניין, כשאין מה לומר קל לצעוק ולסתום לצד השני את הפה...
    סגור
  • 76.
    מופע מביש של ליאת רון (ל"ת)
    מיטל 14/01/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 75.
    ליאת הטיפשה
    שובניסט 14/01/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    29 0
    מה היא אמרה אתה שונא נשים -- היית באטרף. גם אני חושב שנשים נצלניות והכל מגיע להם בארץ. ממש להיתרחק מהם.
    סגור
  • 74.
    בושה של תוכנית
    יוני 14/01/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    24 0
    אני לא מבין את סוקולניק למה הוא מזמין מרואיינים ולא נותן להם לדבר רק למפלצת המושחתת שרמי לוימתחרה בבעלה שוב פעם בושה
    סגור
  • 73.
    מי שיצא פה טיפש זה רמי לוי
    הצופה 14/01/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 30
    רמי לוי מתנהג כמו שוביניסט ובכוחניות. את ליאת רון אפשר לאהוב או לא, אך היא באה להראות שהאיש שכולם מחבקים כמינימום המאמה טרזה - הוא שקרן, ופועל בהפך למה שהוא מייצג. לתקוף אצ ליאת רון בגלל שבעחה הוא הבעלים של טיב טעם, שהם אינם מתחרים שלו, זאת טיפשות ושובניסטיות. האיש שמוריד לחקלאים את התחתונים ומשלמים לעובדים שכר מינימום, לא יכול לטעון שהוא אביר זכויות העובדים ומיצר עבודה. תנאי העסקה אצלו הם על גבול העבדות, ללא זכויות וללא מתון תשלום הולם
    סגור
  • 72.
    ליאת לא נתנה לרמי לדבר. בזיון ובושה לתכנית !
    רפולי 14/01/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    32 0
    לא בסדר. רציתי לשמוע את רמי לוי !
    סגור
  • 71.
    ליאת רון - פשוט בושה
    כלכלן 14/01/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    22 1
    פעם אחר פעם מציגה חוסר מקצועיות וחוסר הבנה אימפולסיבית ומדברת כמו סטודנט לכלכלה שנה א. פשוט בושה.
    סגור
  • 70.
    בוא אלינו ללונדון תפתח פה רשת זולה .
    עידן עופר לרמי לוי 14/01/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עכשיו אתה מבין למה ברחתי ללונדון כשתרמתי מליונים לא הערכו פה. כל איש עסקים מותקף פה . חרם עולמי גם לא מרתיע אותם. המדינה הזאת מראה את פרצופה המאוס הפופוליסטי חברה אלימה תאבת בצע. רמי לוי לא המשיח החדש והסוחט ממש מפחיד אמנם הוא לא צועק אבל אגרסיבי בצורה מוטרפת ומפחידה. לא פלא שהקליטו אותו. ושכולם ידעו אין בזול ואיכותי אחד בא על חשבון השני כמו שאין גז בזול ושישנסקי. או תעסוקה מלאה ותנאים מופלגים בכיל ושישנסקי. זה תמיד יהיה על חשבון העובדים או המשקיעים . תמיד.
    סגור
  • 69.
    למדו מביבי מעסיקים מגיבים בתשלום (ל"ת)
    לא קונה רמי לוי יותר 14/01/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 68.
    בעלה מתחרה ברמי לוי ואתם מסתירים את זה ?? (ל"ת)
    בושה לערוץ 10 14/01/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • 67.
    מעולם לא קניתי אצל רמי לוי...
    רועי 14/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אולם מי את בכלל? תגרנית בשוק?! איזו התנשאות! מה אוכל אותך?! את ותרבות מרחק שמיים וארץ. צועקת.. מתלהמת.. מקללת.. תת רמה!
    סגור
  • 66.
    רמי לוי אחלה בן אדם
    ברוך 14/01/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    20 3
    הכתבת לא במיוחד חכמה, היא מגעילה ברמות. בושה ללילה כלכלי שהביא אותה לתוכנית. זה לא לעניין . רמי לוי איש יקר , נותן פרנסה לאלפי העובדים אצלו . מאפשר קניה של מוצרים במחיר זול יחסית לאחרים. סל המוצרים שלו מאפשר לציבור לקנות יותר. מהמתחרים. עובדה שאנשים עובדים אצלו ומתפרנסים בכבוד. והשאר יתברר בבית המשפט.
    סגור
  • 65.
    לליאת הטיפשה עדיף שעובדי רמי לוי ייזרקו כמו עובדי מגה ?
    warren_buffet 14/01/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    18 2
    לליאת הטיפשה עדיף שעובדי רמי לוי ייזרקו כמו עובדי מגה ?
    סגור
  • 64.
    ליאת רון חייבת לעוף מהתוכנית
    דורון 14/01/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    26 1
    התנהלות מבישה, יצאה מאוד לא מקצועית וחבל...
    סגור
  • 63.
    טיב טעם בכלל לא מתחרה של רמי לוי
    יוסי 14/01/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 20
    מה אתם קופצים?ממתי טיב טעם מתחרה ברמי לוי. טיב טעם זאת הרשת הכי יקרה בישראל ולא יוצא לה כלום מזה שרמי לוי נפגע.מספיק כבר לבלבל את המוח.כל הטוקבקים בשם רמי לוי בסך הכל מנסים להסיט את הדיון מהפוסט של אלקי.
    סגור
  • טיב טעם
    צח נוה 15/01/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רשת טיב טעם הרבה יותר גרועה היא מנצלת ייתרון מסחרי ופתוחה בשבת להבדיל משאר רשתות השווק !וגם שם העובדים משתכרים שכר מינימום למרות שהם עובדים בשבת !!!דיי לצביעות ההפקה הייתה אמורה לעשות גילוי נאות מראש
    סגור
  • הם הנפגעים העיקרים
    אבי 15/01/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לה אינטרס מובהק להתנגח בו הוא לקח להם את הפרנסה
    סגור
  • 62.
    ליאת רון התנהגה בנבזות ובחוסר מתן כבוד למרואיין
    גבי 14/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    48 0
    ליאת רון התנהגה בנבזות ובחוסר כבוד למרואיין היא האשימה אותו בצרחות על הכפשות שלא הוכחו נגדו - בושה וחרפה צריך להחרים את התוכנית כל עוד היא חלק מהתוכנית
    סגור
  • 61.
    עובדי רמי לוי עזבו את העבודה ומגיבים פה (ל"ת)
    חחחחח 14/01/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 60.
    ל-52
    שאול 14/01/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 28
    תקרא את הפוסט של "אלקי" בפייסבוק ואז כבר לא תעריך את רמי לוי אם אתה באמת לא קשור אליו
    סגור
  • 59.
    אני לא מסמפט את רמי לוי
    אורי 14/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    18 3
    איש עסקים שעושה לביתו . לא הייתי נותן לו להדליק גפרור לא כל שכן משואה. אבל צפיתי בשידור ללא קול ושפת הגוף והפנים של הקלפטה פשוט מעידה עליה יותר מכל מילה.
    סגור
  • מאמין ש..
    אבי 15/01/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תן לי לנחש אתה אשכנזי שכואב לו לראות מזרחי מצליח.. תשתה הרבה שמן זה יוריד לך את הקנאה בקק י
    סגור
  • 58.
    בעלה וגם היא בעלים ושותפים בטיב טעם
    איתי 14/01/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    38 2
    את לא חושבת שאת אמורה להגיד את זה ??? את רשת מתחרה , כולך קנאה בהצלחה של רמי לוי , וגם הוא נחשב מכבד וזה מוציא אותך מדעתך !!!! את חושבת שאנשים נהנים לקנות יקר אצלך ????? למה ????? את משלמת אולי יותר קצת לעובדים ודופקת את כל הלקוחות זה רובין הוד ??????
    סגור
  • 57.
    ליאת רון
    לוין 14/01/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    27 2
    במקום ליפתור את הבעיות עם בעלה מוציאה את המירמור בכל במה אפשרית.
    סגור
  • 56.
    ליאת אפס מאופס
    בובעה 14/01/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    38 0
    מה היא תרמה עד היום רק צעקות כמו בה.......
    סגור
  • רמי הוא האפס פה!
    גולש 14/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 19
    ההתנהגות של ליאת רון בלבלה אותך ושכחת למה רמי לוי בכלל הגיע לריאיון?
    סגור
  • 55.
    רון ליאת פרובוקטיבית קלת דעת על גבול הטיפשות (ל"ת)
    עיתונאי 14/01/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    32 0
    סגור
  • 54.
    ליאת רון היתה חייבת להשעות עצמה מהדיון, להעות אותה.
    משה ג. 14/01/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    31 0
    אגודת העיתונאים חייבת לקחת מליאת רון תעודת העיתונאי שלה. אסור לה כמתחרה להשתתף בתור עיתונאית בפנל, איבדה הזכות להיקרא עיתונאית. אינני קונה ברמי לוי, אינני מכיר אותו, ואינני דתי, אבל יש גבול לחוצפה שלה.
    סגור
  • 53.
    רמי מדליק משואה והיא מדליקה את עצמה (ל"ת)
    יויו 14/01/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    27 0
    סגור
  • 52.
    אני לא עובד של רמי לוי
    אורן 14/01/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    31 0
    אבל אני חושב כעצמאי שרמי לוי שמייצר 6000 מישרות עבודה בישראל, יכול היה לקבל יחס יותר אובייקטיבי בתכנית בוודאי לא להיות מותקף על ידי אשתו של הבעלים מטיב טעם. זאת שגיאה חמורה של העיתונאים שבעצם לכאורה בחרו צד מראש ולכאורה קבעו כי רמי לוי אשם. אם רמי לוי אשם במשהו אז את זה שישאירו לרשויות השופטות, לא ייתכן שטלויזיה היא גם רשות שופטת. לגבי גברת רון, את מצטיירת כצעקנית חסרת טעם וגם אם הייתה לך טענה כזאת או אחרת היא איבדה רבות מערכה. לסיכום, רמי לוי, שנחרץ גורלו , דינו וכו ... כנראה גם הפעם יוכיח לשונאיו ומתחריו כי הוא יצעד קדימה בכל הכוח ותשובתו תיהיה עוד 2000 מקומות עבודה למשק הישראלי. שיקום פה מי שיש לו אפשרות לתת עוד 100 מקומות עבודה ??? אולי גברת רון ? גילוי נאות, מעולם לא פגשתי את רמי לוי, לא מכיר, לא מקבל כסף מאף גורם הקשור לרמי לוי אבל כאיש עסקים פשוט וקטן אני מצדיע לרמי לוי. בברכה אורן
    סגור
  • 51.
    אכן, ליאת רון מתלהמת ולא מכבדת את התוכנית והצופים
    טל 14/01/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    15 0
    יתכן שהיא צודקת בדבריה, אבל לא בדרך הצעקנית והמתהלמת שבה היא מבטאת אותם. חבל, היא פספסה את כל המטרה. היא אינה מכבדת את התוכנית ואת צופיה. הייתי רוצה לשמוע את מהות הדברים. אין עשן בלי אש וסביר להניח שאלקנה אלון לא בדה דברים מליבו. אך כדי לברר אותם יש לקיים דיון ראוי ולא בדרך הזו.
    סגור
  • 50.
    ליאת רון פסולה מדון בלוי לאור נישואיה
    שתחפש אייטם אחר 14/01/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    19 0
    בלי קשר, אני לא סובלת אותה כי היא לא מקצועית דיה בכלכלה, כתבותיה רווית סיסמאות, ובאולפנים היא צווחת ומאדימה משנאה ותככים, היא לא אדם תרבותי. ממליצה לה בחום לצפות בבלומברג ולראות כמה כבוד נותנים למנכלים שהקימו עסקים מאפס, אנשים כאלו, טובים יותר או פחות מפרנסים עשרות אלפי עובדים בעולם, וזוכים ל-זכות הדיבור. שלאחד זכות לשני חובה לשתוק.
    סגור
  • 49.
    אני חושב שגילוי נאות זה דברי עיניין וחשוב לציין זאת
    משה 14/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    22 2
    הזדעזעתי מהחוסר מקצועיות של העיתונאית ליאת רון....
    סגור
  • 48.
    ליאת רון - אישה מגעילה, שלילית ביותר. (ל"ת)
    מודרניסטי 14/01/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    32 2
    סגור
  • 47.
    בושה לתכנית!
    שלמה 14/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    42 1
    גועל נפש של תכנית איך אפשר לרדת כל כך ברמה בתכנית כלכלית. גדי סוקניק עתונאי בגרוש שאינו מבין כלום בכלכלה. חשבתי שאני נמצא בסרטון השוקולד של רמת אביב ג'. יש להחליף את המנחה או לעבור לערוץ 20 שם תוכנית כלכלית ברמה. אשמח באם תפרסמו זאת,תודה.
    סגור
  • 46.
    חשוב לדעת ליאת רון רון היא אשתו של אחד הבעלים של טיב טע
    עדי 14/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    18 0
    טיב טעם שהעובדים שם עובדים 7 ימים בשבוע הם ממש עדים שם
    סגור
  • 45.
    ליאת רון עשתה מה שצריך. כולם נזהרים איתו - לא עוד!!! (ל"ת)
    א.ג 14/01/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    5 20
    סגור
  • 44.
    עבדתי במגה מספר שנים הרבה יותר גרוע ומשפיל.............
    אלעד 14/01/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לפחות המחירים ברמי לוי נמוכים במגה גבוהים מאוד
    סגור
  • 43.
    רון עיתונאית דעתנית אבל......
    YL 14/01/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השם לי ---את רחוק מ המציאות מי יכול להתקרב ל דבר שכזה
    סגור
  • "עיתונית דעתנית" = "התנהגות בהמית" ??
    רון 18/01/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזר
    סגור
  • לא עיתונאית
    בובעה 14/01/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עיתונאית היא רחוקה מזה כמו מזרח למערב
    סגור
  • 42.
    והתנהגות נלוזה כמו של האישה הזו-הרבה זמן לא ראיתי !!!
    צפיתי אתמול בשידור 14/01/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    38 0
    התנהגות מבישה כזו,הצדיקה את הפסקת שידור התכנית ו"העפת" הטיפשה הזו לכל הרוחות.... והיא בטוחה - כמובן - שהחכמה והצדק לצידה.... עלובה !!!
    סגור
  • אם הגב' הזו תופיע ב"לילה כלכלי",לא אצפה יותר בתכנית
    אלי......... 14/01/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    22 0
    אם יתנו לה להופיע,זה יראה שהתכנית לא רצינית,כי יש גבול למה שהצופים יכולים לראות ולסבול.
    סגור
  • 41.
    רמי לוי מושך לו ולאשתו כמעט מאה מיליון כל שנה מהחברה.
    ערן 14/01/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    3 14
    לדעתי מסביר קצת את תנאי ההעסקה של העובדים והוא כבר לא הכי זול
    סגור
  • 40.
    ליאת רון מתנשאת צבועה
    ron 14/01/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    20 1
    קולנית יותר מגן חיות. סתם צרחה בלי שום טעם. כמו שיכתבו בפייסבוק שבעלה גנב ועיתונאי יכפיש אותו. גועל נפש של אישה קטנה ועיתונאית צבועה
    סגור
  • 39.
    ליאת- תעודת עניות לערוצים הנותנים לה במה
    סתם אזרח זקן 14/01/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    26 0
    איני יודע אשתו של מי היא ליאת רון - כי לא נתנה לרמי לוי אפשרות להשלים משפט. אני צופה בה פעמים בערוץ 10 - כ"מבינה" ופעמים בערוץ 20 . הרושם שלי שהיא צעקנית וחושבת שבצעקות תחפה על חוסר ידע. ולשני הערוצים - הופעותיה - תעודת עניות לכם - ואל תפגעו מתגובתי
    סגור
  • 38.
    צריך להעיף אותה מהטלויזיה (ל"ת)
    פשוט ביריונית 14/01/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    31 2
    סגור
  • צודק במאת האחוזים (ל"ת)
    בובעה 14/01/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 37.
    רמי לוי העם איתך אל תתייחס לפרחות תקשורתיות (ל"ת)
    אבי 14/01/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    38 7
    סגור
  • בחינם אתה מגיב? (ל"ת)
    או משלמים לך 14/01/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 36.
    ליאת רון עיתונאית קטנה מעכשיו כך נקרא לה (ל"ת)
    אילן 14/01/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סגור
  • 35.
    ליאת רון קצת לא מפוקסת כך לא מתנהגים
    צועקת בלי סוף 14/01/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    21 1
    רמי לוי איש עסקים לא רובין הוד אבל הגילוי הנאות התחייב לציין את בעלה כמתחרה של רמי לוי זה קורה, וטענתה כי בעלי יכול להיות רוה"מ אינה רלבנטית הוא מתחרה נקודה
    סגור
  • 34.
    מעסיקים
    שדיקר 14/01/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מה כולם פתאום נזכרו בשכר ותנאים של עובדים. ההסתדרות עושה הרבה רעש על כל מעסיקון שעובדיו מתאגדים. לכו לכל חברות הנקיון ותהדקו תלושי שכר של העובדים. על ההסתדרות לרדת לשטח ולבדוק מה קורה אצל אותם עובדים המשלמים דמי התאגדות.רמי לוי אינו שונה מכלל המעסיקים בשכר המינימום. נדבקו אליו כי זה טוב לאייטמים של המדיה ולעיתונאים אינטרסנטים דוגמת הליאת הצעקנית הזו עתונאית ליגה האות ה-7.
    סגור
  • 33.
    גם כאן רמי מטקבק בעצמו (ל"ת)
    אנונימי 14/01/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 32.
    לא נרדמתי כל הלילה מהפחד. חזרו לי הפרצוף והצרחות בחלום (ל"ת)
    ליל הביעוטים 14/01/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    28 0
    סגור
  • 31.
    רמי לוי
    בידי 14/01/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    21 7
    אדם איכותי, מעריך אותו על כל פעליו. אמשיך לקנות ברמי לוי, המחירים אצלו טובים יותר לצרכן יותר אפילו מטיב טעם.. רצוי שגברת ליאת תשווה את שכר העובדים בין טיב טעם לרשת של רמי לוי לפני שהיא משמיצה ומכפישה. מעניין מאיפה יש לה את רמות השכר של כל העובדים ברשת המתחרה.
    סגור
  • 30.
    תוכנית מבחילה המבוססת על צעקות ורדידות
    אמנון 14/01/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    18 0
    התוכנית שנקראת "לילה כלכלי" הפכה ברבות הימים לתוכנית פופוליסטית בסגנון צעק כפי יכולתך. הכל ירוד: תחקירים מגמתיים ולא אמינים מומחים ליצנים בתחרות צעקות מנחה עלוב מה לזה וליומרה של לילה כלכלי - מאום הנורמלי היחיד שמופיע מדי פעם בתוכנית - הוא יוסי פינק: רהוט , שקול, עיניני .
    סגור
  • 29.
    לא לקנות ת בטיב טעם מוכרים שם דברים לא כשרים
    שימי 14/01/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    16 4
    ליאת רון הצחצחית של צפון תל אביב והשמאל איך אמר עליה שפטל צפון בונית מיוחמת
    סגור
  • 28.
    פרשנית שמביישת המקצוע
    ברוך 14/01/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    24 1
    חוסר המקצועיות של הפרשנית ליאת רון פוגעת קשות בערוץ 10. ההתנהלות שלה במשדר זה, ובהתאם במה שכותבת בנושא, מתחת לכל ביקורת...פשוט בושה!!!
    סגור
  • היא לא פרשנית ולא בטיח בתה בה..... (ל"ת)
    בובעה 14/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 27.
    בושה ללילה כלכלי
    דודי 14/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    29 0
    בושה ללילה כלכלי שזו ה"פרשנית" שלו. אינני מחביבי רמי לוי ולא קונה שם, אבל התנהגות מוטה וגסה כזו מצד פרשן היא בלתי מתקבלת על הדעת. למיטב זכרוני זו לא הפעם הראשונה שלה.. כאמור מבזה את התכנית בעיקר
    סגור
  • 26.
    ליאת רון ככל שצעקה יותר ראיתי מי היא
    מתקפה 14/01/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    30 1
    נגד הטייקונים זה כבר ברור. וכל הכבוד לשלמה מעוז גילה איפוק מדהים. המשפט שהוא אמר מסכם הכל. במקום התקפות ברשת לכו למשטרה .המדינה עשתה מרמי לוי אישיות רמת מעלה עם המשואה וזה מזמין את הקנאים לפעול. איך זה שבעל כמה סופרים מצליח. אבל מי שהעלה את רמי לוי אשם . עם 9 סופרים המניה שלו שווה יותר ממפעלים מצליחים יותר. מדינה בדיחה אז מגיע לכם
    סגור
  • 25.
    לגדי אין ביצים
    רון 14/01/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    23 1
    עיתונאית בעייתית צרחנית ולא הוגנת . ולרמי לוי אני מציע בפעם הבאה לשלוח דובר. אין מה לעשות האיש לא יודע להתבטא אבל זה לא אומר שהוא לא בסדר . ערוץ 10 אין לו ביצים ומשתמש בעיתונאית עצבנית שצריכה לקחת כדורים
    סגור
  • גדי סוקניק היית מאוד גרוע בתור מנחה במופע האיימים (ל"ת)
    שדיקר 14/01/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    35 0
    סגור
  • 24.
    פרשנית חסרת מידות.רמי לוי אציל. גילה הרבה סבלנות.מנחה ג (ל"ת)
    צופה בכתבה 14/01/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    35 11
    סגור
  • 23.
    בושה לעיתונותה
    מילק 14/01/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    24 3
    ליאת רון הצליח להרוס ראיון לסוקניק, ולא לתת לרמי לוי לדבר, את העיקר הוא כן הצליח לומר..."את עיתונאית קטנה" נראה לי שהוא התכוון קטנטנה!!!!!
    סגור
  • 22.
    רמי לוי שוביניסט עושק את העובדים שלו
    ממש לא רובין הוד 14/01/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    11 27
    ליאת צודקת ב100 אחוז
    סגור
  • יתכן - אבל הצעקות שוק של רון לא מוכיחות את זה
    אמנון 14/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    18 3
    התנהגות בהמית של ה"גברת" רון מעידות רק עליה ועל התוכנית שהיא המומחית שלה ההאשמות נגד חברת רמי לוי, צריכות להבדק לגופו של עניין על ידי הרשויות המוסמכות - משטרה, משרד הכלכלה (לגבי פיטורי נשים בהריון), ומשרד התקשורת.
    סגור
  • התנהגות
    אמנון 14/01/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מה אתה עושה מזה עניין כך בדיוק מתנהג רמי לוי לעובדיו לספקיו ולנותני השירותים
    סגור
  • 21.
    ליאת רון. הצופים של ערוץ 20 לא רוצים לראות אותך אצל סגל
    שימי 14/01/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    37 2
    את שתולה של בשמאל במסווה של עיתונאית. כל הצופים לא מטומטמים יודעים את הכוונות שלך. לא לקנות בטיב טעם לא כשר
    סגור
  • לא מספיק להביע תגובה
    בובעה 14/01/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מסכים איתך ויש עוד רבים שרוצים שלא רוצים לראות אותה בתכנית. צריך לפנות בעצומה למנהלי הערוץ
    סגור
  • איך עושים את זה?
    שריתה 14/01/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ערוץ 20 בבקשה אנחנו לא רוצים לראות את ליאת רון, תפטרו אותנו מעונשה, בבקשה!!! תשאירו אותה אצל סוקניק מתאימים אחד לשני.
    סגור
  • 20.
    ליאת רון מעצבנת ברמות
    .תם 14/01/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    23 2
    אין ספק שהפרשנות הרדודה והנגועה שלה פוגעת ברייטינג של התוכנית.
    סגור
  • 19.
    ליאת לא יכולה להיות אוביקטיבית במקרה של קמנאות מזון.
    רמי 14/01/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    24 4
    לא היא היתה צריכה לראיין את רמי.
    סגור
  • 18.
    רמי לוי תותח על קונה רק ברמי לוי (ל"ת)
    עוז 14/01/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • רמי לוי מוכר זבל
    עוז 14/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 8
    קונה רק בשופרסל הרשת הטובה ביותר
    סגור
  • 17.
    רואים שאינה אובייקטיבית
    נדהמת מהשוק שנפתח 14/01/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    24 3
    יתכן שיש משהו בדבריה של המתלהמת, אך התנהגות שכזו אינה הולמת עיתונאי שאמור להיות אובייקטיבי. לא רק הדברים, אלא גם אופן השמעתם! אני נדהמת מתת הרמה שהפגינה עיתונאית וולגרית זו (ואני עדינה בהגדרתי): צורחת ללא תרבות דבור שהיא; לכי לשוק!
    סגור
  • 16.
    גם אני קונה רק ברמי לוי (ל"ת)
    ירושלמי 14/01/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 15.
    ערוץ 10
    בן 14/01/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    14 2
    בושה לערוץ 10 רמת שידור נמוכה מאוד מנחה שלא יודע לשאול שאלות ברמה, אל תצפו שהשידור יראה אחרת. כל שחיפשו צעקות ולא קיבלו שום תשובה רצינית מרמי לוי
    סגור
  • 14.
    סוקניק לקח פרשנית שהיא אשתו של מתחרה שלו
    אהוד 14/01/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    23 4
    פשוט מדהים כמה סוקניק וליאת רון לא מתאימים לתפקיד אני במקום רמי לוי הייתי תובע אותם. צריך לסלק אותם מהתכנית
    סגור
  • 13.
    ליאת רון=הישראלי המכוער. זהה לשוקולד בטיסה (ל"ת)
    אבי 14/01/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    39 2
    סגור
  • 12.
    עכשו הבנו מהיכן מגיע הבטחון של הצרחנית!!!!!!
    דליה 14/01/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    28 2
    טיב טעם הרשת היקרה ביותר והלא טריה!!!!
    סגור
  • 11.
    ליאת רון אלופה
    רמי המטקבק 14/01/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 33
    שאפו !!!!
    סגור
  • פחחחחחח (ל"ת)
    בובעה 14/01/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    רמי לוי יצאת קטן !!!!!!!! אסור לקנות אצלו
    גולגול 14/01/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    12 50
    העיקר הדלקת משואה על תרומתך להורדת יוקר המחיה על חשבון העבדים שלך שאפילו לא יכולים להתאגד צפון קוריאה זה כאן אסור לקנות אצלו !!!
    סגור
  • ליאת,את במסלול של הרס עצמי..זה הזמן לעצור. (ל"ת)
    דדי 14/01/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • אז לך למגה ותקנה שם. שם השחילו את העובדים עד הסוף (ל"ת)
    קונה איפה שמתאים לי 14/01/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 9.
    בדיוק כמו טיסת השוקולד. צרחות של פריחה יאפית (ל"ת)
    בושת העיתונות 14/01/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    33 3
    סגור
  • 8.
    המנחה לא היה הוגן כלפי רמי לוי (ל"ת)
    לקוח ברמי לוי 14/01/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    34 3
    סגור
  • 7.
    צריך לסתום את פיה
    אהרון 14/01/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    36 2
    עיתונאית חסרת בושה מתלהמת מנצלת במה של כלכלנים בלי להבין בכלכלה בושה לערוץ 10 שבפנל שלה מופיעה דמות כול כך צעקנית מתאימה לשוק של מחנה יהודה איפה שרמי לוי התחיל
    סגור
  • 6.
    רמי כול הכבוד לסבלנות מול עיתונאית קטנה ומגוייסת (ל"ת)
    אזרח 14/01/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    34 3
    סגור
  • 5.
    כמה אופייני לערווץ 10 ...המוני,שכונתי ,לא רציני. (ל"ת)
    א.מ 14/01/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 4.
    ליאת רון עלאק עיתונאית אובקטיבית.בושה! (ל"ת)
    יאיר.רמת הגולן 14/01/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    39 6
    סגור
  • 3.
    רמי חזק ואמץ אנחנו איתך (ל"ת)
    שלומי 14/01/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    43 9
    סגור
  • 2.
    ליאת רון התנהגה באופן מחפיר
    גבי 14/01/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    46 4
    ליאת רון עיתונאית בגרוש התנהגה באופן מעליב ומחפיר אני במקום רמי לוי תובע אותה על הוצאת דיבה
    סגור
  • 1.
    ליאת רון ביישה את המושג ״עיתונאי״
    קובי 14/01/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    48 3
    היא השתוללה בשידור, תקפה אישית ולא עניין אותה כלל מה יש לרמי לוי לומר. כרעייתו של בעלי חברה מתחרה אסור היה לה להשתתף כלל בדיון זה או לחילופין היית חייבת לידע את הצופים. זו לא עיתונות ראויה
    סגור
  • הפגיעה העיקרית היא במוניטין של לילה כלכלי כתוכנית ראויה
    אבי 14/01/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    21 2
    מי שצפה כדי לקבל מידע על הנעשה בכלכלה הבין שזו תוכנית של פריחות מטומטמות ושלא נותנים בה לדבר. כנראה שככה ערוץ 10 והמנחה גדי סוקניק רוצים שהתוכנית תיראה.
    סגור
  • חחח בארץ יש עיתונות ראויה?אתה מדבר על ערוץ שמסייע לאויב
    צחי 14/01/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    17 1
    בשעת מלחמה ע"י שידור חי ממקומות נפילת רקטות.
    סגור