10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

08:17 הבוקר באסיה: הניקיי עולה 0.25%, שנחאי יורדת 0.2%

08:05 טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 1.8%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

השף של 'פרונטו' מגיב: "משפחת דנקנר השפילה את המלצרית וחצתה קווים אדומים" - צפו בקטע

 |  33
הגרסה שלו
Share
סערת הגירוש של נוחי דנקנר ממסעדת פרונטו ע"י השף דיויד פרנקל הכתה גלים מאז התרחשה התקרית בליל שישי. אתמול התראיין פרנקל לתכנית החיסכון בערוץ 2. 
 




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 חוקר 18/01/2016 16:01 שף=שייך
אף אחד לא מכיר שך הזה. אז הוא החליט לעשות שם ע"ח נוחי. לאחר 6 חודשים, לא יהיה מסעדת. הלקוח תמיד צודק!
23 נעמה 17/01/2016 20:13 היתה ונשארה מסעדה גרועה, יקרה, אוכל בינוני,שף הזוי ושקר (ל"ת)
22 יאיר 17/01/2016 20:12 הבחור שחצן יהיר ומעצבן, מגן עליק על המלצרית? קשקוש..חר' (ל"ת)
21 פליקס 14/01/2016 20:05 חוצפן שמחפש פרסום..כל זב חוטם מגן עליק על המלצרית,,סיימ (ל"ת)
20 נחשון מאילת 13/01/2016 05:35 חוצפן שהשיג כותרת
אתה פשוט חוצפן ברמות שפשוט לא ניתנים לתאור. אתה פשוט מחפש פרסומת על ג גבו של אדם מוכר.אני אמנם גר באילת אבל יוצא לי לשבת במסעדות בתל אביב.אליך בטוח שלא אגיע.
19 אני מאחל 12/01/2016 15:23 לך פרנקל שבכל יום
יפקדו את המסעדה שלך 100 איש שיזמינו מנות ויבקשו להחזיר. אני גם מאחל שבנוסף יגיעו עוד 100 איש בכל יום שיזמינו את המנה הכי זולה ולא יעזבו עד שתגרש אותם. אוהב לגרש לקוחות? ניתן לך סיבה.
18 מצא מין את מינו 11/01/2016 15:27 זו נבלה וזו טריפה. את מי זה מעניין השף האוכל שלו
המליונר והמלצרית. האוכל הכי טוב סופו בביוב. שליש מהעם רעב . שליש אוכל חרא בכל תחתום. ושליש מנותק יותר מידי כסף יותר מידי פלצנות . בא לי להקיא . תל אביבית מנותקת
17 אזרח 11/01/2016 14:49 פרנקל מראה בריונות לפי הפוסט
ואני לא חבר של נוחי , להיפך נפגעתי מימנו כלכלית במניית מודיעין. אבל כאן למען הסדר הטוב כמו שזה מצוייר נראה שרצה להרויח משהו על גבם אולי רצה לעשות שרירים, אומרים שכל מעשה ממחשבה תחילה.
16 עירית 11/01/2016 14:45 צא לנו מהחיים נודניק (ל"ת)
15 איתן טופר 11/01/2016 14:17 בילויה מעוז8 תל אביב
אני לא מבין מה אתם נותנים לפרנקל במה ... הוא עבר על כל הכללים המקובלים של יחסי לקוח /נותן שרות הוא צריך לקבור את עצמו .. ועוד הוסיף חטא על פשע בפרסום הפוסט הפוגעני הזה. אני לא חבר של דנקנר...אני לא אוכל במסעדה הזאת
14 אבל נוחי? כולכם בעדו 11/01/2016 14:05 אתם עם מגעיל, תקרית השוקולד כולכם הייתם בעד הדייל (ל"ת)
הפוך גוטה.הפוך. 14/01/2016 16:38 כאן ה"דייל" פותח ג'ורה כשמחזירים לו את השוקולד.. (ל"ת)
13 אפריים 11/01/2016 14:04 לפרנקל מפרונטו
די נמאסתם את מי זה מעניין מה איך ולמה יש נושאים יותר חשובים מרכילות גרידא שלא מעניינת אותנו כלל וכלל אז אנא ממך רד מהנושא לא חשוב מי הצודק ולמה צודק ואני פונה לאתר ביזפורטל גם אליכם אנא ממכם אל תתעסקו ותכתבו יותר על הנושא רדו גם אתם מזה כל טוב לכולם
12 לא נוחי 11/01/2016 13:47 בוא נגיד שאני במסעדה הזו כבר לא יהיה... (ל"ת)
11 לקוח שלא חוזר 11/01/2016 13:43 אני לשם לא חוזר
נניח והכל נכון.....ואני לא מאמין למילה שלו.להשמיץ לקוח בפומבי....טעות גדולה
10 מנחם 11/01/2016 13:37 לפרנקל ממסעדת פרונטי
אולי לא קראת את כל התגובות אמש אבל ישנה תגובה אחת שונה ממה שאמרת לערוץ 2 והיא של אחד שנקרא אשר שטוען שהיה נוכח שם במרחק בינוני לא רב וטען שלא היו צעקות או ריב ומדון עם הצוות ולמי להאמין לך או לאחרים כולל דנה דנקנר אז אנא ממך רד מהעץ אל תגיב ותתראיין יותר בנושא פשוט אכלת אותה אז מר פרנקל שב בשקט עד יעבור זעם הרי הזיכרון של הציבור קצר עד לאירוע הבא ואל תתעסק יותר ביחסי ציבור גועליים ולא מועילים לך ולמסעדה שלך כל טוב
9 ציון 11/01/2016 13:27 נוחי
למה להכפיש את שמו של נוחי דנקנר זה לא צורה מה עוד ששילם על כול מה שלא אכל
8 שר 11/01/2016 13:05 איזה התנהגות ואיזה סטטוס אתה ואחיך כתבתם
לא הייתה לך כוונה לעשות שיימינג ??????? זו הכוונה היחידה שהייתה לך. אף אחד בארץ לא מאמין לך. עלוב.
7 ישראלי 11/01/2016 13:03 השף לא נראה טוב. הוא בקו הבריאות? מפחיד אותי... (ל"ת)
6 שלום 11/01/2016 13:02 העיסוק בזה עבר את גבול הסביר (ל"ת)
5 משה 11/01/2016 13:01 ולכל אלה שרוקדים ......
כל אחד מאתנו היה שמח עם היו מוחקים לו חוב גם עם זה היה על חשבון של שאר האזרחים . נוחי דנקנר הוא בן אדם כמו כולנו לכן מי שאשם זה מי שמחק לו את החוב ולא הוא . ההשמה היחידה שלו שהוא טעה בשיפוט וגם ההימר על קרדיט סוויס ועל זה הוא עבד את החברה האשם המחיקה זה מי שהסכים למחוק את החוב והפלה בינו לבין אזרח מן השורה .
אהרון 13/01/2016 14:05 תלמד עברית
תשפר את העברית שלך כדי שתוכל להעתיק נכון את מה שניסית לכתוב להעתיק ממאמר בעיתון .
יוסי 15/01/2016 21:40 כמה חסרי שכל יכולים חהיות ....
אנשים חושבים שבני אדם שכותבים בשגיאות כתיב לא כחמים אבל הרבה גאוני הדור היו דיסלקטיים ובטוח שהיו יותר כחמים בכל מגיב שמעביר ביקורת .
משה 15/01/2016 08:42 לך תרכוש השכלה ......
ללמוד עברית אני יכול ללמד אותך דבר ראשון אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות דבר שני כנראה לאיש קטן כמוך זה הדבר היחיד שהוא יכול להגיב עליו שכל קטן מחפש דברים טפלים
4 22 11/01/2016 12:52 בא עם ראש למטה יודע שהוא עשה טעות גדולה ..
יש לך בעייה עם נוחי דנקנר תגמרו בינכם הוא קליינט קבוע שלך ואתה הכפשתה את שמו ברבים כדאי לקבל פרסום ועוד נפנפתה בזה בגאווה בצורה נחותה מאוד . אני לא מקבל את התספרות שעשו לדנקנר וכל ניהול החברה שלו בקניית מניות וההימור על קרדיט סוויס אבל זה לא צורה גם להתנהג לכל בן אדם גם עם זה לא נוחי דנקנר .
3 לא יכול יותר 11/01/2016 12:45 את מי זה מעניין (ל"ת)
ranr 11/01/2016 13:17 זה לא אמור להיות נושא שהמדיה תבוסס בו.
לא כל אירוע שמעורבים בו ידוענים, ראוי לפרסום ולדישה עד זרה. מעורבים בו שף שזכה לפרסום, משפחה שפניה הולבנו, המדיה שיש לה עוד אייטם לפרסם ואנו המציצנים. אנשים, יש גבול להתפלשות בבוץ.
2 פנסיונרים 11/01/2016 12:20 יפה שלנוחי יש כסף לאכול ב-VIP במסעדות יוקרה (ל"ת)
מנחם 11/01/2016 13:41 מה איכפת לך איפה ומה הוא אכל זה כסף שלך לא אז תשתוק (ל"ת)
אלי 11/01/2016 14:45 יש לי חדשות בשבילך - זה כסף שלי ... וגם שלך !!! (ל"ת)
אחד 11/01/2016 13:21 ואם הבת שלו שילמה, או בן זוגה? (ל"ת)
1 ככ 11/01/2016 12:14 מאמין לפרנקל ולא לפלצנים (ל"ת)
נזרקו מאחד העם 14/01/2016 16:43 אל תאמין.גם שותפו אדרי ידוע בהתפרצויותיו על לקוחות. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש