השף של 'פרונטו' מגיב: "משפחת דנקנר השפילה את המלצרית וחצתה קווים אדומים" - צפו בקטע

נוחי דנקנר (צילום: בוצ'צ'ו), צילום: בוצ'צ'ו
סערת הגירוש של נוחי דנקנר ממסעדת פרונטו ע"י השף דיויד פרנקל הכתה גלים מאז התרחשה התקרית בליל שישי. אתמול התראיין פרנקל לתכנית החיסכון בערוץ 2. 
 
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    שף=שייך
    חוקר 18/01/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אף אחד לא מכיר שך הזה. אז הוא החליט לעשות שם ע"ח נוחי. לאחר 6 חודשים, לא יהיה מסעדת. הלקוח תמיד צודק!
    סגור
  • 23.
    היתה ונשארה מסעדה גרועה, יקרה, אוכל בינוני,שף הזוי ושקר (ל"ת)
    נעמה 17/01/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    הבחור שחצן יהיר ומעצבן, מגן עליק על המלצרית? קשקוש..חר' (ל"ת)
    יאיר 17/01/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 21.
    חוצפן שמחפש פרסום..כל זב חוטם מגן עליק על המלצרית,,סיימ (ל"ת)
    פליקס 14/01/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    חוצפן שהשיג כותרת
    נחשון מאילת 13/01/2016 05:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה פשוט חוצפן ברמות שפשוט לא ניתנים לתאור. אתה פשוט מחפש פרסומת על ג גבו של אדם מוכר.אני אמנם גר באילת אבל יוצא לי לשבת במסעדות בתל אביב.אליך בטוח שלא אגיע.
    סגור
  • 19.
    לך פרנקל שבכל יום
    אני מאחל 12/01/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יפקדו את המסעדה שלך 100 איש שיזמינו מנות ויבקשו להחזיר. אני גם מאחל שבנוסף יגיעו עוד 100 איש בכל יום שיזמינו את המנה הכי זולה ולא יעזבו עד שתגרש אותם. אוהב לגרש לקוחות? ניתן לך סיבה.
    סגור
  • 18.
    זו נבלה וזו טריפה. את מי זה מעניין השף האוכל שלו
    מצא מין את מינו 11/01/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המליונר והמלצרית. האוכל הכי טוב סופו בביוב. שליש מהעם רעב . שליש אוכל חרא בכל תחתום. ושליש מנותק יותר מידי כסף יותר מידי פלצנות . בא לי להקיא . תל אביבית מנותקת
    סגור
  • 17.
    פרנקל מראה בריונות לפי הפוסט
    אזרח 11/01/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ואני לא חבר של נוחי , להיפך נפגעתי מימנו כלכלית במניית מודיעין. אבל כאן למען הסדר הטוב כמו שזה מצוייר נראה שרצה להרויח משהו על גבם אולי רצה לעשות שרירים, אומרים שכל מעשה ממחשבה תחילה.
    סגור
  • 16.
    צא לנו מהחיים נודניק (ל"ת)
    עירית 11/01/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 15.
    בילויה מעוז8 תל אביב
    איתן טופר 11/01/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מבין מה אתם נותנים לפרנקל במה ... הוא עבר על כל הכללים המקובלים של יחסי לקוח /נותן שרות הוא צריך לקבור את עצמו .. ועוד הוסיף חטא על פשע בפרסום הפוסט הפוגעני הזה. אני לא חבר של דנקנר...אני לא אוכל במסעדה הזאת
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    אתם עם מגעיל, תקרית השוקולד כולכם הייתם בעד הדייל (ל"ת)
    אבל נוחי? כולכם בעדו 11/01/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • כאן ה"דייל" פותח ג'ורה כשמחזירים לו את השוקולד.. (ל"ת)
    הפוך גוטה.הפוך. 14/01/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לפרנקל מפרונטו
    אפריים 11/01/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די נמאסתם את מי זה מעניין מה איך ולמה יש נושאים יותר חשובים מרכילות גרידא שלא מעניינת אותנו כלל וכלל אז אנא ממך רד מהנושא לא חשוב מי הצודק ולמה צודק ואני פונה לאתר ביזפורטל גם אליכם אנא ממכם אל תתעסקו ותכתבו יותר על הנושא רדו גם אתם מזה כל טוב לכולם
    סגור
  • 12.
    בוא נגיד שאני במסעדה הזו כבר לא יהיה... (ל"ת)
    לא נוחי 11/01/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 11.
    אני לשם לא חוזר
    לקוח שלא חוזר 11/01/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    14 2
    נניח והכל נכון.....ואני לא מאמין למילה שלו.להשמיץ לקוח בפומבי....טעות גדולה
    סגור
  • 10.
    לפרנקל ממסעדת פרונטי
    מנחם 11/01/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אולי לא קראת את כל התגובות אמש אבל ישנה תגובה אחת שונה ממה שאמרת לערוץ 2 והיא של אחד שנקרא אשר שטוען שהיה נוכח שם במרחק בינוני לא רב וטען שלא היו צעקות או ריב ומדון עם הצוות ולמי להאמין לך או לאחרים כולל דנה דנקנר אז אנא ממך רד מהעץ אל תגיב ותתראיין יותר בנושא פשוט אכלת אותה אז מר פרנקל שב בשקט עד יעבור זעם הרי הזיכרון של הציבור קצר עד לאירוע הבא ואל תתעסק יותר ביחסי ציבור גועליים ולא מועילים לך ולמסעדה שלך כל טוב
    סגור
  • 9.
    נוחי
    ציון 11/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למה להכפיש את שמו של נוחי דנקנר זה לא צורה מה עוד ששילם על כול מה שלא אכל
    סגור
  • 8.
    איזה התנהגות ואיזה סטטוס אתה ואחיך כתבתם
    שר 11/01/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא הייתה לך כוונה לעשות שיימינג ??????? זו הכוונה היחידה שהייתה לך. אף אחד בארץ לא מאמין לך. עלוב.
    סגור
  • 7.
    השף לא נראה טוב. הוא בקו הבריאות? מפחיד אותי... (ל"ת)
    ישראלי 11/01/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 6.
    העיסוק בזה עבר את גבול הסביר (ל"ת)
    שלום 11/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    ולכל אלה שרוקדים ......
    משה 11/01/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל אחד מאתנו היה שמח עם היו מוחקים לו חוב גם עם זה היה על חשבון של שאר האזרחים . נוחי דנקנר הוא בן אדם כמו כולנו לכן מי שאשם זה מי שמחק לו את החוב ולא הוא . ההשמה היחידה שלו שהוא טעה בשיפוט וגם ההימר על קרדיט סוויס ועל זה הוא עבד את החברה האשם המחיקה זה מי שהסכים למחוק את החוב והפלה בינו לבין אזרח מן השורה .
    סגור
  • תלמד עברית
    אהרון 13/01/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשפר את העברית שלך כדי שתוכל להעתיק נכון את מה שניסית לכתוב להעתיק ממאמר בעיתון .
    סגור
  • כמה חסרי שכל יכולים חהיות ....
    יוסי 15/01/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים חושבים שבני אדם שכותבים בשגיאות כתיב לא כחמים אבל הרבה גאוני הדור היו דיסלקטיים ובטוח שהיו יותר כחמים בכל מגיב שמעביר ביקורת .
    סגור
  • לך תרכוש השכלה ......
    משה 15/01/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללמוד עברית אני יכול ללמד אותך דבר ראשון אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות דבר שני כנראה לאיש קטן כמוך זה הדבר היחיד שהוא יכול להגיב עליו שכל קטן מחפש דברים טפלים
    סגור
  • 4.
    בא עם ראש למטה יודע שהוא עשה טעות גדולה ..
    22 11/01/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש לך בעייה עם נוחי דנקנר תגמרו בינכם הוא קליינט קבוע שלך ואתה הכפשתה את שמו ברבים כדאי לקבל פרסום ועוד נפנפתה בזה בגאווה בצורה נחותה מאוד . אני לא מקבל את התספרות שעשו לדנקנר וכל ניהול החברה שלו בקניית מניות וההימור על קרדיט סוויס אבל זה לא צורה גם להתנהג לכל בן אדם גם עם זה לא נוחי דנקנר .
    סגור
  • 3.
    את מי זה מעניין (ל"ת)
    לא יכול יותר 11/01/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • זה לא אמור להיות נושא שהמדיה תבוסס בו.
    ranr 11/01/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא כל אירוע שמעורבים בו ידוענים, ראוי לפרסום ולדישה עד זרה. מעורבים בו שף שזכה לפרסום, משפחה שפניה הולבנו, המדיה שיש לה עוד אייטם לפרסם ואנו המציצנים. אנשים, יש גבול להתפלשות בבוץ.
    סגור
  • 2.
    יפה שלנוחי יש כסף לאכול ב-VIP במסעדות יוקרה (ל"ת)
    פנסיונרים 11/01/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • מה איכפת לך איפה ומה הוא אכל זה כסף שלך לא אז תשתוק (ל"ת)
    מנחם 11/01/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • יש לי חדשות בשבילך - זה כסף שלי ... וגם שלך !!! (ל"ת)
    אלי 11/01/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • ואם הבת שלו שילמה, או בן זוגה? (ל"ת)
    אחד 11/01/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    מאמין לפרנקל ולא לפלצנים (ל"ת)
    ככ 11/01/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    5 18
    סגור
  • אל תאמין.גם שותפו אדרי ידוע בהתפרצויותיו על לקוחות. (ל"ת)
    נזרקו מאחד העם 14/01/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור