את זה אתם חייבים לראות: ראשי כיל הגיעו לפגישה באוצר והחנו את ה-BMW על המדרכה, הנהג לח"כ רוזנטל - "אתה פקח?"

מיקי רוזנטל, צילום: בוצ'צ'ו
יו"ר כיל ניר גלעד, יחד עם מנכ"ל החברה סטפן בורגס, הגיעו היום למשרדי האוצר בכדי לדון עם החשבת הכללית ונציגי האוצר האם נתקיימו ההפרות של תנאי מניית הזהב. השניים הגיעו לאוצר במכונית BMW ועוד אחת מסוג אינפיניטי יוקרתית והעמידו את שתי המכוניות על המדרכה מול בניין האוצר - להמתין להם עד שובם. ח"כ מיקי רוזנטל ניגש לנהג שהמתין ברכב היוקרה ושאל למה הוא מחנה על המדרכה? תשובתו בסרטון המצורף.
מכיל נמסר: "הרכב לא חנה על המדרכה אלא עצר להורדת נוסעים בנקודת הכניסה לחניה העילית של משרד האוצר. לאור תרגיל העורף שהתקיים אתמול לא ניתן היה להכנס לחניון האוצר. הרכבים נתבקשו להמתין בכניסה למגרש החניה העילי והנהג הונחה להוריד שם את הנוסעים."
 

כך מתנהגים שועי ישראל שמרגישים שהם בעלי הבית של המדינה. במשך שנים ראשי כימיקלים לישראל ומנהליה שואבים את אוצרות הטבע ובו...

Posted by ‎מיקי רוזנטל‎ on Tuesday, June 2, 2015
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    ניר גלעד-מאפיונר
    אורן 03/06/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלות ישראל אשמות בתהליך מכירת כיל בגרושים כאשר איש אוצר כמו ניר גלעד ניצח על התהליך כולו כשכבר אז היה לו חוזה עבודה שמן בכיס זו היא התוצאה של שחיתות שלטונית וחוסר חוק ברור והחלטי לגבי תקופת צינון של עובדי המגזר הציבורי במיוחד בצמתים חשובים כמו האוצר. זה קורה גם עם המפקחים על הביטוח או על שוק ההון וגם של הבנקים. חציית קווים הפכה לנורמה ומי שמשלם את המחיר בסוף זה האזרח הקטן
    סגור
  • 45.
    תגובת הנהג....
    bjoseph1 03/06/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נטפלים לנהג, הרי המסכן "התאמן" על תגובה זו מהרגע שעלה לרכב. זו בריונות לשמה. "למה מי אתה שתגיד לי מה לעשות" ? ברגע שמגיע שוטר, הבריון הזה יורד לגובה מדרכה.
    סגור
  • 44.
    כיל צריכה להקנס פעמיים
    מירב 03/06/2015 07:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על החניה במקום אסור ועל העסקת טוקבקיסטים
    סגור
  • 43.
    ממליצה לבדוק מי מכניס למדינה כסף כיל או רוזנטל ?
    מיכל 03/06/2015 06:02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כיל מייצרת ומכניסה רוזנטל מקבל משכורת של אוכל חינם מהמדינה ומבלבל את השכל
    סגור
  • 42.
    חבר של פישר הצדיק (ל"ת)
    מישה 03/06/2015 05:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    עוד אידיוט משורת הדבילים של מפלגת העבודה עסוק בשטות
    משה ראשל"צ 02/06/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שבראשם עוד חנוני בוזי שמעז לקרא לביבי - ביבי הפסיכי לקרסוליים של ביבי הוא לא מגיע
    סגור
  • 40.
    כיל השתלטה גם על התגובות בביז ?!? (ל"ת)
    איתי 02/06/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 39.
    רוזנטל אם רק היית מבין בכלכלה ?
    אבי 02/06/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מדינת ישראל זקוקה לעוד חברות כאלו, ולא ההיפך
    סגור
  • 38.
    רוזנטל במה אתה תורם למדינה ? אני מעדיף את כיל (ל"ת)
    גיא 02/06/2015 20:43
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 37.
    הבולדוג ורונאל פישר..... (ל"ת)
    מעניין 02/06/2015 20:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    מי אתה: ח"כ, עתונאי, פקח ?
    איציק 02/06/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אנחנו מממנים חבר כנסת או פקח עיריה או עיתונאי ? יתכבד הח"כ ויעשה את המוטל עליו כחבר כנסת. גם חבר כנסת כמו כל אזרח במדינת ישראל שנתקל באדם המבצע עבירה עליו להתקשר למשטרה. נדמה לי שמר רוזנטל שכח להסיר את כובע העתונאי ("הבולדוג") בדרך לכנסת.
    סגור
  • 35.
    החברה לישראל וכי"ל לא תרמו דבר למדינה אלא..
    ייאי 02/06/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מצצו את משאביה והעשירו את בעלי החברות ומנהליהן.הרווחים שלהן עצומים וכדי להוריד מהמיסוי הם מפטרים ועושקים את עובדי היצור שלה ומעבירים את המטות לחו"ל.הם חזירים בכל דבר וכולל בהתנהלותם במרחב הציבורי.
    סגור
  • 34.
    בדרך כלל הם באים באוטובוס קו 380 מים המלח אבל
    עובד מרוצה בכיל 02/06/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 11
    הדליפו להם שהוא מחכה בתחנה המרכזית אז הם החליטו לבוא עם המכוניות היקרות. ילד מפגר שהפך לפפרצי ואתר עוד יותר מפגר שהופך להיות צהובון.
    סגור
  • 33.
    מי יתן ויגיע היום שבו לא יוכלו לחנות בשום מקום בישראל (ל"ת)
    סדום ועמורה 02/06/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 32.
    משפחת עופר משתינים על כולם בקשת
    איתן 02/06/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    המשרתים שלהם מתנהגים כעבד כי ימלוך. בקיצור ערמות שרצים .גונבים את משאבי המדינה יום יום ואף אחד כבר לא לוחם בזה.
    סגור
  • 31.
    הגיע הזמן שהח"כ ישתחרר מהבולדוג
    יוסי 02/06/2015 19:01
    הגב לתגובה זו
    4 11
    איני חושב שחניה של מישהו על המדרכה היא דבר תקין אך מה שמרגיז אותי עוד יותר זה פקח בתעריף של ח"כ.
    סגור
  • 30.
    לחוצפה אין גבול. (ל"ת)
    יעקב לנגה 02/06/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 29.
    על המדרכה
    יפה למפרט 02/06/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תגידו מה אתם רוצים מהם ,שנים התיחסו אליהם כמורמים מעם וככאלה מה שלנו אסור להם מותר. אלו פני המדינה והאנשים החיים בה. מעניין אם לפחות יחטפו דוח על כך ,האמת חבל על הדוח יש לי הרגשה שגם הוא ישולם מקופת החברה או יותר נכון בעלי המניות ישלמו אותו.הווה אומר כולנו מכספי הפנסיה המושקעים במניות כיל. המעניין שגם האיש הקטן בכיל - הנהג ,סיגל לעצמו גינונים של אדם מורם מעם .עד היכן זה מוביל?
    סגור
  • 28.
    צריך באמת להיות פקח. זה גם מתאים לו יותר (ל"ת)
    רוזנטל 02/06/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 27.
    שאלתם את עצמכם מה היה לו לעשות שם???
    סתם אחד 02/06/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 7
    איך זה שפתאום הוא נמצא שם בדיוק בזמן שהם מגיעים. ילד מפגר.
    סגור
  • אתה יועץ תקשורת מעולה. (ל"ת)
    סתם מטומום 02/06/2015 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    ל- 13 ו-12
    bjoseph1 02/06/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אני מבין שיש לכם קשר חם עם הנהלת כיל ו/או אתם עובדי חברה ו/או קבלתם כסף להשמיץ. כך או כך תגובתכם רדודה ומיותרת.
    סגור
  • 25.
    רוזנטל חוצפן
    אחד שמכיר טוב את גלע 02/06/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 21
    ניר גלעד הוא הבעל בית של האוצר והוא יכול לעשות כרצונו. הוא לא סופר ממטר אנשים קטנים כמו חכ רוזנטל. תמשיך ניר גלעד. אתה מלך העולם. כולם אפסים לעומתך.
    סגור
  • מה קרה אתם פעילים של משפחת עופר. (ל"ת)
    כנראה מכיר יותר מדי 02/06/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אתה אולי הלשון שבתחת של גילעד! (ל"ת)
    רון 02/06/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 24.
    ראשי כיל החצופים
    מרדכי 02/06/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    11 2
    חבל שח"כ רוזנטל לא הזמין מיד משטרה.ראשי כיל עושים מה שהם רוצים.מצפצפים על כל המדינה.
    סגור
  • 23.
    ניר גלעד ניראה ומתנהג כמו חזיר מפוטם ושבע.פיכסה. (ל"ת)
    חננאל הזגג מעכו. 02/06/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 22.
    כיל הגיעה בזכות עצמה,
    מלי 02/06/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    המדינה יכולה לתת הצעת רכש לכיל בדיוק כפי שכיל רכשה את הזזכויות מהמדינה , שהמדינה תשלם ואין בעיה כיל תחזור להיות של המדינה. כיל שווה 70 מילארד המדינה ראשית לרכוש כפי שפוטאש רצתה ואז לכולם יהיה טוב המדינה תהיה הבעלים וכל הרווחים יהיו של המדינה.
    סגור
  • 21.
    רוזנטל מושחת
    אורי 02/06/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    4 8
    צודק מספר 10 מה עם החקירה הזאת מה תגובתו של רוזנטל המושחת הרי הוא עשה את עבודת התחקיר ולא פישר בטוח פישר העביר לו כסף איפה המשטרה אז מה עם הוא חבר כנסת העבירה בוצעה ממזמן תזמנו אותו לחקירה בהקדם
    סגור
  • 20.
    רוזנטל הוא הנודניק.נמאסת!! (ל"ת)
    גידי 02/06/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 19.
    רוזנטל מושחת
    הילה 02/06/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מעניין מי משלם עבור הצלם שהולך אחריו אולי פישר אולי זילכה אולי גאידמק ???? ואולי הכנסת בטוח שרוזנטל לא יוציא כסף מכיסו
    סגור
  • 18.
    במקום לחפש את תרומת כיל למדינה, אתה מתעסק עם שטויות
    המומחה 02/06/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    4 12
    רוזנטל היקר ללא קשר לכיל חפש את הדברים הטובים , כאשר אדם דן אנשים לכף זכות ידע כי כך ידונו אותו, ולכן תמיד טוב לחפש את הדברים הטובים, ויש המון ובשפע בכל אחד ואחד.
    סגור
  • 17.
    מה ההתרגשות? בפתח תקווה סמוך לעירייה עומדים חופשי
    לעמוד על המדרכה 02/06/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    על המדרכה עשרות מכוניות בשני רחובות. אז מה ההתרגשות כאילו רוזנטל לא עמד אף פעם על המדרכה. עוד עיתונאי קטן שמחפש כותרת. אם לא היה משתחל לפוליטיקה וגם זה על חשבון כיל היה היום עיתונאי מובטל. קישטה הביתה
    סגור
  • 16.
    לא בטוח שניתן לקנוס ב500 ש"ח.... אין אדום לבן, והרוחב
    מני פקח עירוני 02/06/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ורוחב המדרכה מעל 4 מטר, כך שהרכב משאיר מעל מטר להולכי רגל ברוב המיקרים אנו לא נותנים דוחות ,כי בבית משפט האנשים יצאו צודקים,ויזכו.
    סגור
  • 15.
    רוזנטל נוכל
    דרור 02/06/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 10
    הרצוג אתה צריך לעשות משהו בגין חבר הכנסת רוזנטל שמבייש את המפלגה מתעסק ברכילות צהובה בסוף זה יפגע במפלגה
    סגור
  • 14.
    רוזנטל -פישר - גאידמק
    שוקי 02/06/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 8
    מיקי רוזנטל התחלת להזיע בקרוב התקשורת תקבל את על הנתונים על המימון שקיבלת מגאידמק עבור תוכנית תחקירים גדולה שעשית תתחיל להזיע ואני מציע להרצוג לפטר אותך
    סגור
  • 13.
    רוזנטל נוכל
    אורי 02/06/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 18
    חשבתי שזה אתר של עסקים עכשיו אני רואה שזה אתר צהובון שמחפש רכילות זולה בעזרתו של חבר הכנסת הנוכל מיקי רוזנטל שקיבל הרבה כסף עבור ביצוע תוכניות תחקירים אין הבדל בינו לבין שותפו רונאל פישר
    סגור
  • 12.
    הם אנשים שטופי מוח כמוך. שלא ברור מה הם רוצים להשיג
    האוייב האמיתי 02/06/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 7
    בליקוק התחת של רוזנטל ויחימוביץ. בקרוב ביבי יקבל תמלוגים מהגז ומכיל וישלח לשטופי המוח שיק . בגלל זה גם הדואר מתייעל והשירותים משתפרים והכל נהיה מאוד זול וגם מפטרים עובדים . השיק יגיע בוודאות בסוף השנה חכה ותראה. מלחך פנכה זה אתה וגם אהבל
    סגור
  • 11.
    מעוררים כיל וחלחלה (ל"ת)
    avilevy1 02/06/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 10.
    ומה הקשר שלרוזנטל עם פישר.......
    ישראלי 02/06/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לה לא מרחיבים על כך שבורבוסקי תבע את רוזנטל ודרוקר בקשר לפישר ..............................................................................................................
    סגור
  • הפעיל את חבריו העיתונאים שלא יכתבו כלום . מה לא ברור
    רוזנטל עיתונאי 02/06/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    רוזנטל צבוע מתחסד
    סגור
  • 9.
    פקח
    אמיגו 02/06/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    4 12
    די. די עם השוטיות .נימאסתם..תתיחילו לתת כתבות רציניות.תפרגנו למצליחנים.כיל מחזיק אותכם חברי הכנסת במיסים ששם משלמים אתם מתפרנסים.מחזיק אלפי עובדים עם משכורות מכובדןת מאוד.והפקח שניכנס לכנסת וחוץ ממשכורת שהוא מקבל שם .לא ראינו אותו עושה משהו לטובת העם .אז כדאי שצשב בשקט ןתמשיך לקבל משכורת.. מפסידנים.אתה והכתב .
    סגור
  • 8.
    זה הכל ביבי....
    אבי 02/06/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    10 3
    להם מותר הכל...לאחר שהצליחו לשמן את ניר גילעד...שנתן להם מה שהם רוצים במילים אחרות פתח רגליים...המדניה שלהם ואנחנו נמשיך להילחם על שעות נוספות...
    סגור
  • כולם באו להגן על חתולי השמנת. כיל בדרך להרס מוחלט
    עובדי כיל המיוחסים 02/06/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    11 2
    שישנסקי זה המכה הסופית. מדינה שמתנהלת בפחד מפני הבולשביקים ודומיהם. רוצים שהאוצר יהיה הכי עשיר והם יהיו בשלטון. יחזירו את הפנקס האדום והפרוטקציות. הכסף יתבזבז על עוד מבצע צבאי. חרדים ומתנחלים
    סגור
  • 7.
    מספיק רוזנטל מספיק (ל"ת)
    דוד 02/06/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • נכון, עדיף לתת להם להמשיך לחרבן על כולנו (ל"ת)
    להקיא על שכמותך! 03/06/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תגובות הנעצה של מטקבקי כי"ל יגיעו מייד (ל"ת)
    אבג 02/06/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    חוצפה על סטארואידים (ל"ת)
    גבי 02/06/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 4.
    מנהלי כיל נפגשו עם האוייבת מס 1 שלהם מתנגדת סדרתית
    פגישה עם האוייב 02/06/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 11
    לכל דבר שקשור בכיל.היא התנגדה לשישנסקי בטענה שלא לוקחים מספיק. לפיד אמר שהיא זאת שהתנגדה למכירת כיל לפוטאש. את הנזקים של ההחלטה המטומטמת יראו עוד זמן רב. מניית הזהב היא בלוף אפשר למסגר אותה על הקיר ותו לא. למדינה אין זכות לנהל את כיל. כמו שלטבע יש משרדים ומפעלים בחו"ל כך יש זכות לכיל. גם טבע מפטרת עובדים. והיא נהנית מחוק עידוד השקעות הון. אם לטבע מותר גם לכיל מותר. אין טעם להיפגש עם אבוג'ן היא עויינת לכיל. העיסוק במניית הזהב הדמיונית היא כדי שרוזנטל ודומיו יקבלו כותרות סוף סוף יש להם עיסוק בחייהם על חשבון כיל. הם בתודעה. כמו כן כדי להראות לעובדי כיל מצביעי הליכלוך שראש הממשלה "דואג" להם. ומה השלב הבא? יקחו לעידן עופר את כיל? ולמי ימכרו ? לתשובה ? או לטייקון אחר? תכף יצעקו כל הבולשביקים. או שמא ימכרו את כיל לפוטאש? הבדיחה הזאת על חשבון הציבור אולי ילאימו את כיל ויביאו את אלון חסן לנהל את כיל? מדינה מטומטמת שמתנהלת כך מגיע לה שכולם יברחו ממנה. כולל האזרחים שלה. שתיחנקו עם האשלג והגז אמן
    סגור
  • האויב האמיתי הם מנהלי כי"ל ומלככי פנכה כמוך
    מי באמת האויב? 02/06/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    12 2
    שימכרו את המדינה בשביל מיקסום רווחים שזורמים לכיסהם של מעטים.
    סגור
  • מגיע לנו משכורת כפולה ומשולשת על ניהול של חוליגנים
    מנהלי כיל 02/06/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שלא רוצים לעבוד. על ההתנכלות של פוליטיקאים למען אינטרסים שלהם כי אחרת מי ישמע עליהם. ודרך אגב, ימספיק כבר עם"אוצרות הטבע שלנו" וכו. זה לא של העובדים ולא שלכם זה של מנהלי כיל שהשקיעו בפיתוח כיל שהיתה כושלת כשהיתה בידי מדינת ישראל. המדינה מקבלת תמלוגים ומיסים וקציר מלח התוצאה היא פיטורי עובדים . את זה הבנת ? לא נראה לי. ,
    סגור
  • מנהלי כיל
    מנהלי כיל 02/06/2015 19:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואתה הבנת? תפסיק עם ״שהשקיעו בפיתוח כיל ״. מחיר של אשלג גבוה -הם מרווחים. הרוסים שברו את הקרטל ומחיר של אשלג ירד וכיל מפסידים . תסתכל על מפעלים אחרים חוץ ממפעלי ים המלח. כל המפעלים בכישלון טוטאלי. איפה הניהול?הכל ההשקעות נכשלו.
    סגור
  • 3.
    ככה זה ברפובליקת בננות
    יהודה 02/06/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    19 1
    עולם שלישי זה כאן . מיקי רוזנטל צריך להזמין משטרה מיד כדי שתכניס למניאקים האלה דו"ח כבד .
    סגור
  • 2.
    מספיק עשית קריירה פוליטית על חשבון כיל
    לרוזנטל 02/06/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    6 20
    צריך להוציא לך צו הרחקה מהם כי אתה כבר מטריד. ואובססיבי לכיל. צבוע
    סגור
  • הטמטום שלך נשפך בתגובה הזאת. (ל"ת)
    להקיא על שכמותך! 03/06/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה המשטרה שבמקום להכות חייל אתיופי תעיף את החצופים