10 התקריות המרגיזות והמביכות ביותר של הישראלי המכוער - מי במקום הראשון?

קבוצת הדקה ה-90 הכינה סרטון המציג את ה-TOP10 של רגעי הישראלי המכוער שחושב שמגיע לו הכול
הישראלי המכוער, צילום: Getty images Israel
תופעת הישראלי המכוער אשר גורמת לרובינו להתבייש, במיוחד כשאנו נמצאים בחו"ל, עלתה לכותרות בחודשים האחרונים במקרה המביש של "טיסת השוקולד" לוורנה במסגרתו תועדה נוסעת מקללת דייל של חברת ישראייר שלדבריה סירב למכור לה שוקולד. 
מאז אותו מקרה יותר ויותר אנשים מתעדים מקרים מתועבים של אלימות מילולית ופיזית מצדם של אלו שמאמינים שהם יותר טובים מאחרים. נזכיר כי לפני כחודש הוקם עמוד הפייסבוק 'נלחמים בישראלי המכוער' והגיע עד כה ל-28,000 לייקים. העמוד קורא לשתף תופעות של הישראלי המכוער ומקרים בהם נחשפו או היו חלק מאירוע חריג של התחצפות, אלימות או זלזול בנותני שירותים או בציבור הרחב, ובכך לייצר הרתעה שתצמצם את התופעה וקיבל עד כה אלפי מקרים מהציבור הרחב. בד בבד הוקם כדי להראות גם את הצד השני הוקם גם עמוד הפייסבוק 'אנחנו הישראלי היפה'
קבוצת "הדקה ה-90" דירגה בסרטון משעשע, אך מעציב כאחד שהועלה לפייסבוק, את מצעד ה-TOP 10 של הישראלי המכוער. מי במקום הראשון? צפו בוידאו
 
מצעד הישראלי המכוער

מוזמנים לצפות במצעד הישראלי המכוער: הסרטונים הכי מכוערים, הכי בוטים והכי מגעילים שנראו בחודש האחרון. תחרות של בושה ושל גועל שמראה כיצד פועלת דרך חשיבה מעוותת, כפוית טובה וחסרת כל התחשבות בזולת. חסכנו לכם את 'הישראלי המכוער של השנה' ואת 'התגלית המכוערת של השנה', אבל כמו בכל מצעד - גם זה מבוסס על ההעדפות שלכם: לייקים, שיתופים ותגובות.

Posted by ‎נלחמים בישראלי המכוער‎ on Wednesday, April 8, 2015
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    הישראלי המכוער הפך לקורע
    מושיק שם בדואי 25/09/2015 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה מצחיק
    סגור
  • 26.
    אהבתי וצחקתי. מצפה לסרט המשך. תודה !
    רפולקה 11/04/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבורכו על ההשקעה באיסוף הסירטונים ובעריכה !
    סגור
  • 25.
    אני מניח שאת חצרוני שמתם לשם איזון
    יעקב ק 10/04/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא לענין. הדעות שלו לא מקובלות, ניחא. זה לא הופך אותו לדגם של "ישראלי מכוער".
    סגור
  • 24.
    מקום ראשון - נצחון ביבי בבחירות
    עדי 09/04/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיבל לפחות 5 מנדטים מהערסים שנלחצו שערבים הולכים לקלפיות. ועל התקרית הזאת כולנו נשלם עם ביבי בשלטון. ערסים שחושבים לטווח קצר ומונעים מפחד. במקום לתת פה את המושכות לכחלון ולפיד או כל מי שבא עם תכנית מסודרת ומצע ומסתכל קדימה לדאוג שנוכל לחיות פה יותר טוב לטווח ארוך.
    סגור
  • 23.
    מקום ראשון חצרוני ו2 עד 10 הסיבה למה צודק.... (ל"ת)
    מה שעצוב באמת 09/04/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    הכל מגלל המרוקאים. מדינה של מרוקאים מסריחים ערסים
    לא פשיסט - ריאלי 08/04/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    באמת חבל שלא נרקבו במרוקו
    סגור
  • 21.
    חצרוני צדק בכל מילה,חבל שהעלינו אותם לארץ (ל"ת)
    הערסים הרסו הכל פה 08/04/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    פוגשים אותם כל יום
    ג'ני ב. 08/04/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נתקלים בהם כבר מגילאי הילדות וזה עצוב מאד. באוטובוס מרימים את הרגליים על המושבים לתמיד צריך להיזהר לא לשבת על מסטיק או מקשקשים על האוטובוס והנהג לא יכול לראות בזמן הנהיגה אן מושכים כתפיים כח כבר אין להם כוח האמת שאין אכיפה לתופעות אלו ואם יתפסו מישהו כזה יש על המקום לכנוס אותואך גם חיילים מתנהגים, ואיני עושה הכללה, שלא כיאות. אז צי יעשה משהו ללמד ולחנך?
    סגור
  • 19.
    חצרוני להדליק משואה ביום עצמאות כל המיקרים בסרט ממרוקו (ל"ת)
    קרובי מירי רגב 08/04/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    מפחיד!! ומה עם הנערים שהיכו קשיש בפרק (ל"ת)
    הכי גרוע!!! 08/04/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    כנסו
    יואב 08/04/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגובה ל 13 תאמין לי כשתריב אים אשכנזי תיראה שהוא גומר אותך על אש קטנה . הוא לא יעזוב אותך ויטבע אותך כול החיים בבתי מישפט. אני עובד איתם ומכיר טוב מאוד . יש בשני הצדדים אנשים תת רמה גם מיזרחים וגם אשכנזים
    סגור
  • 16.
    כנסו
    יואב 08/04/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה ל 13 תאמין לי כשתריב אים אשכנזי תיראה שהוא גומר אותך על אש קטנה . הוא לא יעזוב אותך ויטבע אותך כול החיים בבתי מישפט. אני עובד איתם ומכיר טוב מאוד . יש בשני הצדדים אנשים תת רמה גם מיזרחים וגם אשכנזים
    סגור
  • 15.
    בלי שמות הזוכים זה לא שווה כלום (ל"ת)
    אופיר 08/04/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    ישר כוח ,להמשיך לבייש את הוונדלים, האלימים והגסים
    אחד 08/04/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאחר והמשטרה ורשויות החוק לא עושות דבר למיגור התופעות האלה גם לאחר שהחולרות תועדו במצלמה, הדרך להאבק בזה היא להמשיך לבייש אותם באמצעות סרטונים בכיכובם.
    סגור
  • 13.
    תמצאו לי סרטון שבו
    משה 08/04/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא מעורבים ישראלים ממוצא מזרחי. ולא, אני לא אומר את זה מתוך גזענות. באמת, תמצאו לי כזה.
    סגור
  • 12.
    אלימות
    יהודה 08/04/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמעט כולם מזרחיים...ואני מזרחי בעצמי..וזה כואב לי במיוחד..אבל לא רק מזרחיים ..בואו חברים נירגע אין לנו עם אחר...בואו נפרגן נבין שחייב סובלנות .די לאלימות ולחוצפה..חג שמח
    סגור
  • 11.
    אנחנו באובססיה להיות מושלמים בגלל רגש נחיתות (ל"ת)
    אנחנו כמו כל העולם 08/04/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    מיהודים ציפיתי ליותר ממש לא מכוער אתם מסוגלים ליותר ...
    המיזרחי המפואר. 08/04/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאאאלה יהוד
    סגור
  • 9.
    בואו נהיה כנים...
    bOrderline 08/04/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ...לגבי המקום הראשון - אני לא מצדיק את דבריו בשום אופן, אבל הם בסך הכל תגובה למקומות 2-10.
    סגור
  • 8.
    חצרוני כמו מכבי בכדורסל בפור גדול על כולם
    דני 08/04/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדרוג צריך ליהיות בניקוד למשל מקום עשירי 3 נקודות...מקום שני שלושים נקודות ומקום ראשון10,000 נקודות.
    סגור
  • מה לעשות שחצרוני צודק...ואני עוד מזרחי (ל"ת)
    לא פשיסט - ריאלי 08/04/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • נגמרו הבחירות והכצבנים להשכיר.
    גל 08/04/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו נגמרו הבחירות ואפשר להפסיק להתעסק בנואים הזויים.אפשר לחזור לחיים נורמליים ולעסוק במיינסטרים.
    סגור
  • 7.
    מה חדש? מה אנחנו הולנד שכולם מופתעים
    אחד העם 08/04/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנחנו מדינת מזרח תיכון קצת יותר מזכילים וחכמיםמשאר מדינות ערב סביבנו אבל עם אותה מנטליות והתנהגות ברברית, גם יוצאי מזרח אירופה הם לא בדיוק אצולה בריטית וזה כור ההיתוך שנוצר פה .
    סגור
  • 6.
    אתם קבוצת הדקה ה90 המכוערים
    HAKY1 08/04/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 14
    מי חושבים שאתם ? פוגעים באנשים מעלים סרטים נכנסים לצנעת הפרט. קצת צניעות וענווה לא תזיק .בימים אלו כל צלם כל עיתונאי הפך להיות שופט ומוציא דיבה.
    סגור
  • תזכירי לי באיזה סרטון רואים אותך או בן משפחתך? (ל"ת)
    מזרחי עצוב 09/04/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    תבורכו
    בן יוסף 08/04/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמשיכו לפרסם ,אולי זה יעזור לשנוי בהתנהגות. נהג מונית שאל אותי מה מקבלים בגרמניה על עקיפה בפס לבן . תשובתי , כלום. איך זה יתכן שאל הנהג. תשובתי, אף אחד לא עוקף בפס לבן!
    סגור
  • 4.
    ותחשבו שזה רק מה שצולם...
    העומד 08/04/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל כך הרבה עשו מבהמיות מקצוע...
    סגור
  • 3.
    זה ששמו את חצרוני במקום הראשון זה רק ללקק לכל "המקופחים (ל"ת)
    אנונימי 08/04/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • 2.
    הבהמות במטוס
    יוסי 08/04/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מקום ראשון ללא ספק בכלל
    סגור
  • 1.
    התופעה הכי מכוערת היא ההבלטה התקשורתית
    עברי 08/04/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 13
    תופעות מכוערות היו ולצערנו יתקיימו לא רק במחוזותנו. הנסיון לצייר את הישראלי כ"מכוער", זו התופעה המכוערת. מדוע ביזפורטל לא תנסו לקדם את תופעת "הישראלי היפה" ? כי מה, זה לא מספיק מוכר ?
    סגור