סטטוס של לפיד עם עצה לכחלון - צובר בשעות אלו כמות אדירה של לייקים

יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
שבוע וחצי לאחר הבחירות ובזמן שנתניהו מתנהל לקראת הרכבת ממשלתו, פרסם היום ח"כ יאיר לפיד סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מפציר בכחלון שלא להסכים להגדלת מספר השרים בממשלה. תוך 3 שעות הסטטוס כבר צבר מעל 15,000 לייקים.

וכך כותב לפיד: "בעולם מושלם, היו לך עכשיו כמה חודשים להתארגן ולהתכונן, אבל למרבה הצער המבחן הראשון שלך כבר כאן. אם באמת אכפת לך מכספם של האזרחים, ואם אתה באמת רוצה להביא שינוי, אתה מוכרח כבר היום להתייצב כחומה בצורה מול כל ניסיון להרחיב את הממשלה מעל ל-18 שרים. יגידו לך "עזוב, מדובר רק בכמה עשרות מיליוני שקלים", אבל כמי שקדם לך בתפקיד וישב על ספרי התקציב אני אומר לך שזהו שקר גס. מדובר במאות מיליונים...".

בהמשך הפוסט כותב לפיד כך: "הסיבה היחידה שהם רוצים להגדיל את הממשלה, היא שזה נוח להם מבחינה קואליציונית, אבל שנינו יודעים שבהזדמנות זו הם גם בוחנים אותך. הם רוצים לדעת מה יכולת העמידה שלך מולם, כמה אתה נחוש להגן על האינטרס הציבורי והקופה הציבורית, האם אתה יודע להילחם, או שאפשר לכופף אותך כבר ביום הראשון? אני משוכנע שלא תתכופף ולא תתקפל. שר האוצר הוא האיש שצריך להשגיח שהכסף שלנו יילך למקומות הנכונים – לחינוך, לסיוע לחלשים, להורדת יוקר המחיה והדיור - ולא לתעלולי פוליטיקה. אל תיתן להם להכשיל אותך עוד לפני שנכנסת למשרד, ולבגוד בקהל הבוחרים שלך עוד לפני שהתחלת לעבוד".

נזכיר כי בימים שלאחר הבחירות, בראיון לגל"צ העריך ח"כ יריב לוין המעורב במשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד כי ראש הממשלה יגדיל את מספר השרים בממשלה. לדבריו, "18 שרים הוא לא מספר קדוש בעיני. אני לא חושב שנראה כאן ממשלה של 30 שרים כפי שהייתה בעבר, אבל אני לא שולל אפשרות שיהיה כאן איזשהו שינוי והגדלה של מספר השרים".

מה אתם אומרים בסוגיה??

לפוסט המלא - לחץ כאן
תגובות לכתבה(118):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 93.
    שישב באופוזיציה עד הפנסיה ויעסוק בכתיבת סטטוסים (ל"ת)
    עדיף לכולם 02/04/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    שקרן ותככן מנסה להמציא עצמו מחדש, אחרי צפיה התאמתו חששו (ל"ת)
    הצופה בטלויזיה 01/04/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 91.
    סכסכן ומגלומן,שב בצד ואל תפריע!!!
    דוד 31/03/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירדת מ-19 מנדטים ל-11 וזאת רק ההתחלה,תוך קדנציה אתה תעלם כמו שקדימה נעלמה!!! השתן עלה לך לראש ובמשך קרוב לשנתיים ניסית לבנות תדמית כחלופה לנתניהו וביחד עם ההיא עם הפה המלוכלך,חתרתם תחתיו במלוא הקצב,(אפילו שמעון פרס החתרן הבלתי נלאה,לא עמד בקצב שלכם)
    סגור
  • 90.
    מספר שרי הממשלה
    יעקב 29/03/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר אמר פעם מבקר מחו"ל כששמע שמספר התושבים בארץ קטן ממספר האזרחים בעיר בה הוא גר: כל מה שאתם צריכים זה ראש עיר ושריף...
    סגור
  • 89.
    יאיר לפיד
    אבי 29/03/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה צודק ודואג בצדק . אין להוסיף שרים ויש לצמצם לשנם עשר שרים מקסימום ובנוסף להעביר את כספים מהרבח לעניים לגימלאים ולזקוקים
    סגור
  • 88.
    הפסקנו
    יהיר 29/03/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מר לפיד- הפסקנו לקבל הוראות מכבודו.
    סגור
  • 87.
    מוכנה לתרום כרטיס טיסה לחו״ל ליהיר ולאנשי פמלייתו - כל
    הצעת ייעול - גם אני 29/03/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יתר אנשי הרוע, השיטנה והגזענות ושיישארו לגור שם ולא ימשיכו להתעלל כאן בשכבות החלשות!
    סגור
  • 86.
    פרזיט מי אתה בכלל שנותן עצות... (ל"ת)
    זאב הרצל 29/03/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 85.
    לפיד תחזור לטלויזיה בזה אתה טוב...בכיין וקנאי (ל"ת)
    יעקב 29/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 84.
    מ-1 עד 10 כמה הנושא הזה באמת חשוב מול הנושאים האחרים?
    מסדר עדיפויות 29/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר בעלות תקציבית שולית. העלות העיקרית היא של תקציבי המשרדים ולא של השרים. גם לא מדובר על חיסכון במשכורות, שכן אם הם לא יקבלו שכר כשרים הם יקבלו אותו כחברי כנסת. אז עלות של 3 נהגים ו-5 מזכירות, וקצת שכר דירה ללשכות מצדיקה את כל המהומה? יש נושאים פי אלף חשובים, כמו למשל זה שנתניהו הופך אותנו למדינה מצורעת, מבודדת, והעובדה שה"אחים" מהבית היהודי הפכו את תקציב המדינה להיות החצר האחורית הפרטית שלהם, בזמן שלפיד היה שר האוצר ושתק.
    סגור
  • טען עוד
  • 83.
    יאיר , זמנך עבר. הרסת אותנו - את מעמד הביניים. די. לך..
    ישראלי 29/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 4
    היית שר אוצר. היית יו"ר קבינט הדיור. שנתיים הלכו לפח. זהו, זמנך עבר.
    סגור
  • 82.
    זמנך עבר...על תזיין תשכל אפס אחד (ל"ת)
    יהודי 29/03/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 81.
    אפיזודה חולפת. ביי בייי (ל"ת)
    יאיר לפיד 29/03/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 80.
    חכם בדיעבד
    מאיר פ 29/03/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    צן עצות לעצמך לפיד פירק את הממשלה , תקף , ביקורת בפומבי, המשתוללת כיחיד הפיסגה לא ראיתי את ראש הממשלה ממטר... מה חשבת עם 19 חברי כנסת אתה יכול לדרוך על ראש הממשלה .. עכשיו אתה נותן עצות .. !
    סגור
  • 79.
    עדיף עוד כמה שרים מבחירות כל שנתיים
    ארי 29/03/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה עלה לנו מיליארדים הממשלה הקטנה הזאת!
    סגור
  • 78.
    מר לפיד: המדינה הפסיקה לקבל מכבודו הוראות
    חיים 29/03/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תפנים ותקרב באופוזיציה
    סגור
  • 77.
    באמת יאיר לא הפנמת עדיין שהציבור בחר
    נתן 29/03/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    5 8
    נתניהו ראש הממשלה , תכל את הכובע , תקטר , מותר לך אבל תפנים , זמנך עבר , ניפגש לפני הבחירות של 2019 , בנתיים תנוח וחניח לנו
    סגור
  • 76.
    מה שעוללת לילדי החרדים יזכר לנצח (ל"ת)
    אבל אתה לא מחרים אף 29/03/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 75.
    צבא הטוקבקים בשכר כבר נכנס לפעולה?
    עירית 29/03/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צודק לגבי לפיד.בחרתי כחלון ואני חרדה לכך שנתניהו ינטרל אותו כמו את לפיד. נסה ללמוד מקודמיך מה שאפשר גם ככה זאת תהיה ממשלת סיוט של פשיטה על התקציב כדי שכרגיל לא יישאר למה שבאמת חשוב.סומכת עליך כחלון!
    סגור
  • 74.
    עצת אחיתופל (ל"ת)
    אריה 29/03/2015 07:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 73.
    ח צ ו ף !!
    מ.כחלון 29/03/2015 03:03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    יאיר,ישבת בממשלה של 22 שרים. ואתה רק יודע להטיף לאחרים. אם היה לך סיכוי של אחוז להיכנס לקואליציה לא היית פותח את הפה!חבר'ה תפנימו! לפיד באופזיציה. והתכתיב הזה הוא רק ההתחלה,צריך ללמד אותו שח"כ לא מנהל את עצמו דרך התקשורת.
    סגור
  • 72.
    יאיר התלבטתי בקלפי פעם שנייה שבחרתי בך כעת אני לא מתלבט (ל"ת)
    יגאל 29/03/2015 00:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 71.
    הבתבה
    מאוכזב ממך 28/03/2015 23:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש עתיד היא אפיזודה חולפת כמו שינוי גימלאים קדימה וצומת
    סגור
  • 70.
    הדס 11 טבריה
    רפי דקל 28/03/2015 23:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביבי ימכור את כל המדינה ויחלק את כל הכסף שלנו רק שישב על כסא ראש הממשלה
    סגור
  • כמה טמטום באידיוט אחד...מדהים אה ? (ל"ת)
    יעקב 29/03/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    קרא בבקשה מה כתב סבר פלוצקר על הכלכלה בזמן ביבי ואחר
    יעקב 28/03/2015 23:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כך תתן עצות
    סגור
  • 68.
    יהיר לפיד זמנך עבר זו הבעיה שלך אתה מתעסק בקטן (ל"ת)
    משה ראשל"צ 28/03/2015 23:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 67.
    אל תשכחו, את ביבי העם ממש לא מעניין (ל"ת)
    אריק 28/03/2015 23:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 66.
    והנזקים אשר עוללה מפלגת יש עתיד לעם ישראל. (ל"ת)
    די כבר מכל הרוע 28/03/2015 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 65.
    לפיד שב בשקט ועזוב אותנו במנוחה
    שוקי 28/03/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    איזה יופי שהוא נשאר בחוץ... טוב לו וטוב לעם...
    סגור
  • 64.
    מה הוא קיים בכלל אחרי הבחירות חשבתי שירד
    גיל 28/03/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לצרפת מי צריך אותו בכלל הפולטקאי הכושל של כל הזמנים והכימצחיק שיש לו את האומץ לתת עצות טיפשיות יישב בשקט ויניח לנו אף אחד לא רוצה אותו לא בקואליציה ולא באופוזיציה שיחזור מאיפה שאבא שלו הגיע
    סגור
  • 63.
    18 שרים????
    אזרחית בחשש 28/03/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כאן המבחן הראשון של כחלון. אם יתעקש על השארת 18 שרים יקבל מנוף נחמד ותמיכה מהציבור אותו נשלח לשרת .
    סגור
  • 62.
    יהיר פרגן ל דרעי (ל"ת)
    מכלוף 28/03/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 61.
    חבל שהעם לא חכם
    BB 28/03/2015 20:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כמה שהוא צודק
    סגור
  • 60.
    משמיע את שירתו האחרונה לפני שהוא מקפל נוצות וזנב
    הברבור לפיד 28/03/2015 20:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    וצועד לעבר השקיעה. ושיעלם כבר מחיינו ויחזור לטלויזיה שם אפשר לפחות להחליף ערוץ ולברך ברוך שפטרנו.
    סגור
  • 59.
    לפיד תתפשר וכנס לממשלה
    גלעד 28/03/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תן לכחלון להנהיג את השינוי..
    סגור
  • 58.
    לפיד, אתה טוב בעצות לאחרים !!!!!
    שלומי 28/03/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ראינו אותך בהתנהלותך מר לפיד כאשר כל הכלכלנים ואנשי המקצוע בארץ אמרו לך שתוכנית מע"מ אפס ההזויה שלך לא תביא להוזלת מחירי הדירות, אלא להיפך. טענותייך נתנו לנו להבין שרק אתה יודע מה טוב לכלכלה. ובכן לדבר ולתת עצות אתה יודע מצוין. לעשות, כפי שנוכחנו רק לאחרונה, קצת פחות. כדאי שתהיה קצת פחות יהיר ויותר צנוע בהליכותיך ובעצותייך לאחרים .
    סגור
  • 57.
    להגדיל גג ל23 שרים - זה בסדר גמור!
    אהרון 28/03/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עדיף מאשר ללכת למערכת בחירות ולהוצאה של הון עתק!!!
    סגור
  • 56.
    לפיד - אתה דיבוק! צא!
    אלי 28/03/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האיש הנודניק והילדותי הזה מקבל כל כך הרבה תקשורת. במדינה נורמאלית - היו זורקים את הטמבל הזה מכל המדרגות. אבל ... התקשורת...
    סגור
  • 55.
    סטטוס של לפיד...
    מרים 28/03/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מסכימה לגמרי:אני רוצה לראות מה באמת יקרה.
    סגור
  • 54.
    הייתי גם מקצץ במספר ח"כ 67 מספיק חחחחח (ל"ת)
    יהיר 28/03/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • בם 67 למדינה קטנה כל כך. 65 זה ממש/ יותר מידי. (ל"ת)
    יוסי בן-משה 29/03/2015 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפשר לדעתך גם לבטל את הפרלמנט ולהפוך לממלכה ושלטון צבאי (ל"ת)
    אמיר 28/03/2015 22:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 53.
    אתהההה מנותק אתהההה מנותק (ל"ת)
    לך תכין חמוצים ! 28/03/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 52.
    מעניין אם הוא היה כותב כך אם הוא היה במקום כחלון
    רני 28/03/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    7 6
    מהאופוזיציה מאד קל לבקר. כל עוד זו שיטת הבחירות שלנו, לקואליציה יש מחיר. צריך להמשיך ולהעלות את אחוז החסימה ואז הבעיה תפטר.
    סגור
  • אתה לא בעינינים.הוא התפטר בגלל זה (ל"ת)
    זחש 28/03/2015 23:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה קצת מנותק
    יוסי 28/03/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפיד עצמו יזם והביא לכך שמספר השרים יהיה 18 אחרי הבחירות הקודמות. למגיבי ליכוד מתאים להתבלבל לא פעם אם הם חושבים שזה משרת את המטרות שלהם.
    סגור
  • יוסי אתה הרבה מנותק
    אני 29/03/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאיר לפיד ישב לאחר העברת החוק בממשלה של 22 שרים פלוס ראש ממשלה... זה מה שיפה אצל יאיר לפיד ובוחריו.. העובדות אף פעם לא בלבלו להם את האג'נדה
    סגור
  • 51.
    בקרוב כחלון יפגש עם הנגידה והוא יבין שבנקים זה
    כחלון המשיח החדש 28/03/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא סלולר. בואו נסתפק בכך שכחלון לא יגרום נזקים כמו לפיד בינתיים לא ראיתי שבטלו את אגרת רשות השידור המרגיזה והמיותרת ושיבטלו את המע"מ על המים ותאגידי המים המנופחים. לפני שהמשיח הולך ל"טפל" בבנקים עם עמלת שורה של שקל או להפריד את כרטיסי האשראי מהבנקים שזה בכלל לא יתרום לציבור כלום אלא יפגע בבנקים ובקופות הפנסיה. ויביא מנגנון מנופח חדש לכרטיסי האשראי שיגולגל על הציבור ממש כמו שועדת בכר עשתה עם קופות הגמל שהפרידה מהבנקים. אין מה לצפות הרבה מכחלון . לדעתי הוא לא יצליח לבטל את אגרת רשות השידור ולא לבטל את תאגידי המים ואולי יצליח להוריד את מחירי הדירות ב 5% בשנתיים. גם זה בספק גדול אם יצליח. וזה יקרה רק בגלל בניה של דירות ולא הוקוס פוקוס של כחלון. בקצור כגודל הציפיות גודל האכזבה.
    סגור
  • 50.
    שרי אוצר בממשלה של נתניהו לא יכולים לעשות משהוא חיובי ב
    אביהר גיורא 28/03/2015 18:35
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הכסף שנעצר לחרדים הלך להתנחליות הכי הזויות, במקום שהיה צריך לעזור לישובי הנגב, הכסף הלך להתנחליות שיפונו, את החור בתקציב הפלתם על העובדים הזרים שבעצם משלמים החקלאים שקורסים כבר ממילא, כל התהליכים החברתים שהיו בתוכנית החברתית נשארו על הניר לנתניהו יש חור שנקרא אירן כמה כסף הלך להכנות למלחמה הזויה עוד יתברר,
    סגור
  • 49.
    18 שרים , המשמעות עוד שנה בחירות. די לפופוליזם! (ל"ת)
    אבי 28/03/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 48.
    שרלטן
    יצחק הללי 28/03/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    7 5
    יאיר לפיד מגדולי השרלטנים עושה כל שבנכולתו לטרפד את הקמת הממשלה שהוא לא שותף בה.טרם שכחנו את תוכניתו ל שחד אלפים במעטה מעמ0
    סגור
  • 47.
    זו רק ההתחלה
    יונתן 28/03/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יאיר - תוך שבועיים יפרמוו את כל הישגיך המעטים.מס השרים זה רק ההתחלה.העם הטיפש הזה בחר ללכת אחורה 10 שנים. איך אמר רבלין: העם אמר את דברו. לצערם של רבים- אתה לא מופיע בדברו.
    סגור
  • אני בטוח שיש התאמה בין אי עשייה למס' שרים גדול. (ל"ת)
    יוסי בן-משה 29/03/2015 00:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 46.
    מי שחזק מנצח
    Shuki 28/03/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מילה בסלע.
    סגור
  • 45.
    לפיד קשקשן
    אנונימי 28/03/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    9 5
    שר שחתום על תעודת פטירתה ושולח את כל עובדי רשות השידור הביתה בלי למצמץ אסור לו לתת עצות והם מהמעמד הבינוני
    סגור
  • 44.
    איזה מתוק לפיד חסך כסף למדינה ואפילו העלה את התמלוגים
    עובדי כיל 28/03/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    21 2
    עכשיו מרוב חסכון הוא ישלם להם הבטחת הכנסה כל החיים. יתמוך בעיריות כי הם יהיו פטורים מארנונה . חברת החשמל תזרים חשמל חינם לבתים שלהם. גם במים יקבלו הנחה. אבל יוכלו לנסוע לים בתל אביב בזול כי יש להם הנחה בתחבורה הציבורית. על כזה גאון כלכלי אסור לוותר.
    סגור
  • 43.
    אין חדש תחת השמש
    יצחק 28/03/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כחלון ראה הוזהרת !!!!!
    סגור
  • לכחלון אם תכנע יותר לא אבחר בל לעולם אל תסכים לזה כלל (ל"ת)
    מנשה 28/03/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 42.
    מסכים עם כל מילה
    עמי 28/03/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    14 5
    מזדהה לגמרי עם הסטטוס, לכחלון יש את האפשרות להתעקש, בלעדיו אין לנתניהו ממשלה
    סגור
  • 41.
    בן אליעזר רמת גן
    ראובן 28/03/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כל הכבוד יאיר אתה הפוליטיקאי הכי ישר ורציני שיש לנו אתה מתנה חבל שלא קיבלתם 40 מנדטים.
    סגור
  • מזל שלא קיבל יותר מנדטים!!!
    בחרן 29/03/2015 01:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכלב הזה שיודע רק לנבוח ולא לעשות כלום
    סגור
  • 40.
    ממשלה של 18 שרים נופלת תוך 18 חודשים
    יוסי 28/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 12
    לפיד נכשל ורוצה להכשיל גם את כחלון 18 שרים זה מתכון לכישלון ידוע מראש ..לא חשוב מספר השרים ,חשוב שהשרים יעשו תעבודה שלהם כמו שצריך.
    סגור
  • הממשלה הקודמת לא נפלה בגלל מספר השרים
    מט 28/03/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אלא בגלל ישראל היום. ראש הממשלה הוא אדם בלי חוט שדרה שמתעניין רק בהמשך שלטונו, לכן צריך שכחלון ולא ביבי , יגן עלינו מסחטנות החרדים/מתנחלים/רודפי הכסאות המתקרבת
    סגור
  • אז תממן אתה את הג'ובים למושחתים ההם !!! (ל"ת)
    ץ 28/03/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 39.
    כל הכבוד ללפיד (ל"ת)
    אנונימי 28/03/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 38.
    יהיר הפופוליסט ישב בממשלה עם 22 שרים
    יהיר לפיד פופוליסט 28/03/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    8 9
    יהיר לפיד רוצה כיסא בממשלה .... כל כוונת יהיר לפיד לטרפד הקמת ממשלה בישראל ...
    סגור
  • 37.
    כתבה יפה אבל עד היום הממשלה עשקה את האזרחים
    יוסי 28/03/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    עד היום הממשלה עשקה את האזרחים ב100%והתנהלה במדיניות של הונאה כלפי החלשיםלמשל שכר המינימום בהשוואה ליוקר המחיהצריך לעמוד על 7000 ש״ח ויותר. אז זה שהעלו ל5000שחורק בעוד שנה זה רמאות ועבודה בעיניים. עם שכר כזה רק מייצרים יותר עניים לא ייתכן שמעסיק ירוויח מליארדים והעובדים יקבלו שכר מינימום ועוד ידרשו לפטר ולהתייעל(להרוויח עוד מליונים )
    סגור
  • הממשלה תמשיך לעשוק . כחלון לא המשיח החדש. ואין מתנות
    ממשלה עושקת 28/03/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חינם. שילמתם יקר על הוזלת שיחות בפלאפונים. גם על גן "חינם" בגיל 3 שילמתם ושילמתם מחיר מופקע לכל החיים תוספת של 5% מס על הבורסה זה הרבה יותר ממה שחסכתם. את זה אף אחד לא מבין. ככל שהממשלה לא מתפקדת היא מטילה יותר מיסים ויודעת שהעדר ישתוק כמו שקרה עם מחאת הסתומים כל מה שהם חסכו על הגן שילמו בבורסה. גם המחנה הציוני לא יותר טוב תחת ססמאות ערבות הדדית וכו יקחו ממך יותר מעניין שאין שום ערבות הדדית למבוגרים .הכל לצעירים שרק אכלו אותה.
    סגור
  • 36.
    כל הכבוד לפיד כל מילה בסלע
    יוסי 28/03/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    15 9
    כחלון עלה והצלח הצלחתך הצלחתנט.הקשב לעצות לפיד.בהצלחה
    סגור
  • 35.
    הגדלת כמות הג'ובים למחוברים
    אנונימוס 28/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל עם ישראל מימין ומשמאל נגד בזבוז כספים. עדיף להפנות את הכסף לדמי אבטלה לעצמאיים. אני אחד שהצביע כחלון. אני מאמין שהוא לא יבגוד.
    סגור
  • אף אחד לא הצביע נגד בזבוז . כל ההצבעות היו עדתיות
    אמיר 28/03/2015 22:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועל בסיס הפחדות. דבר שני דמי אבטלה לעצמאיים לא יהיה כאן כי זה לא נכון..לא חברתית ולא כלכלית...יש יותר מדי כסף שחור ומס הכנסה וביטוח לאומי לא מצליחים להלחם בזה. כחלון יעבור השתלמות אצל פקיד האוצר וירוויח ידע כלכלי..ומצביעיו תהיה להם הזדמנות ללמוד מה זה פופוליזם ...עד הבחירות הבאות.
    סגור
  • 34.
    לפיד ועדר מעריציו חזרו לאונן עם הלייקים?
    רונן המגונן 28/03/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    10 16
    בהצלחה לעלובי הנפש
    סגור
  • 33.
    מעניין מאד - כנסו
    משה 28/03/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בנימין נתניהו מפרסם בפייסבוק דעה. תוך שעה מקבל 20 אלף לייקים. משום מה אתם לא מפרסמים
    סגור
  • כי הוא אידיוט חרא
    ירון 29/03/2015 05:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וכל המצביעים שלו עלובי נפש סתומים
    סגור
  • 32.
    גם לפיד הבין שכחלון לא יילך בדרכו.כחלון בא לעבוד. (ל"ת)
    לפיד מתבכיין. 28/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 31.
    עכשיו מתעוררים ?!
    יענקלה 28/03/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחרי שהסוסים ברחו , מתחילים להבין " איפה היינו "? במקום להתאחד למען בוחריהם טרם הבחירות הם בוז'י , לפיד וכחלון שהלכו בגדול על אותה אג'נדה ועל אותם מצביעים לא היו מסוגלים להניח לאגו המטומטם ולייצר מפלגה אחת שבאמת תביא מהפך בחיינו .
    סגור
  • 30.
    כול מילה בסלע
    אריק 28/03/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אין מה להוסיף, כול מילה בסלע
    סגור
  • טוקביסט נוסף מבית מדרשו של ״יהיר״ ששמו אותו לטקבק כאן!
    לאריק, אני מבין שאתה 28/03/2015 22:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני אדם חילוני גמור ותאמין לי שלא ניתן לאהוב כלל את הלפיד הזה עם מפלגתו, אשר פעלו ופועלים ברוע, בזדון וברשע מול העם הזה! די כבר עם הפופוליזם הזול, השקרים והרוע שהמפלגה הזו הטילה על מעמד הביניים והשכבות העניות!! נמאס כבר ממה שהוא כותב ומטקבק כל הזמן בפייסבוק שלו!! רוב העם מקיא כבר מזה!!! אפילו להפסיד בכבוד הבן אדם הזה לא יודע!!!!
    סגור
  • 29.
    אין מה לשבח את מר נזק כלכלי לעם ישראל
    לפיד ותופעת העדר 28/03/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    7 14
    הוא אולי חסך עלות של כמה שרים וגם זה לא כל כך בטוח שנחסך סכום כלשהו. אבל הוא דומה לאחד שחוסך על קניית בגדים אבל קונה מכונית פאר. הוא זה שסירב למכור את כיל מטעמים פופוליסטיים ולא הגיוניים וגרם למדינה הפסדי מס שיכלו להיות כתוצאה מהמכירה לפוטאש. גרם נזק למשקיעים במניה וגרם נזקים לקופות הפנסיה של הציבור כי 70% מהמניות של כיל הם בידי הציבור. ולבסוף גרם לפיטורי עובדים בכיל בגלל שישנסקי. גם מע"מ 0 שהוא רצה גם מטעמים פופוליסטיים למרות שכולם אמרו לו שזאת תוכנית גרועה היא נזק כי בסוף הציבור שחיכה קנה במחיר גבוה יותר . ובל נשכח כי המע"מ 18% שהוא רצה לחסוך לציבור הקונים שהיה צריך לעבור תנאים מחפירים שאין בינם לבין קנית דירה שום דבר משותף. והוא זה שהעלה לציבור את המע"מ. נראה שאין גבול לחוצפה שלו. ואין גבול לטמטום של העדר. שיכתוב כל מה שהוא רוצה כי זאת שירת הברבור שלו לא עזר לו הפופוליזים הוא ישאר באופוזיציה רק את הנזקים שלו לציבור קשה לעכל. הוא עוד נותן עצות לכחלון. גם כחלון כמוהו פופוליסט ובסוף יסתבר שהם שניהם באים רק לקחת עוד ועוד ולהטיל מיסים על הציבור כדי לקבל משרה בכנסת.
    סגור
  • עוד אחד שלא מבין כלום (ל"ת)
    יוחאי 28/03/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 28.
    יאיר לפיד
    חביב 28/03/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    8 6
    יאיר אתה גדוווווווווול חבל חבל חבל שאתה לא שם בשבילנו
    סגור
  • יהיר לפיד
    גד 29/03/2015 01:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהיר אתה קטןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!! מז......ל מזל מזל.......שאתה לא שם בשבילך....
    סגור
  • 27.
    אני חושב שזה הרבה יותר מורכב ממה שהוא כותב
    שמואל ברגר 28/03/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבל מוזר שהוא מגדיר את התפקוד של עצמו כבגידה באמון המצביעים שלו. לא חשבתי שככה לפיד מציג את עצמו היום.
    סגור
  • 26.
    שקרן
    מסעודה מחדרה 28/03/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    5 7
    חוץ מלכתוב אתה לא יודע שם דבר. מסכן
    סגור
  • 25.
    לא יעזור ,יבנו רק בדרך הקשה
    אחד העם 28/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יאיר אין דבר, העם ילמד בדרך הקשה ,בעוד 4 שנים לאחר שההשקעה בחינוך ,בבריאות בדיור ובכלכלה תרד לשפל חסר תקדים ושיעור העניים יגדל יוקר המחיה יהיה בלתי סבל, והמשפחות הצעירות שגבר היום קורסות יגיעו לסף העוני אז אולי ...אולי יתפקחו.זה בלתי נמנע לצערנו
    סגור
  • 24.
    לפיד תפנים אתה באופוזיציה (ל"ת)
    ישראלי 28/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 23.
    אצילי ומרגש
    ארז 28/03/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כל הכבוד על היכולת להפריד את האינטרס האישי מהלאומי
    סגור
  • 22.
    צודק לגמרי (ל"ת)
    רועי 28/03/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 21.
    לפיד מתנקם בראש הממשלה. מנסה להכשיל!!
    קליפ 28/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 8
    לפיד, שרצה לשרף 3 מיליארד ש"ח במע"מ האפס שלו, חותר להפלת הממשלה ......מנסה לתקוע מקלות בעגלה.
    סגור
  • את המליארדים שתכננו לבזבז על סיוע
    מט 28/03/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לחיילים משוחררים חקנית דירה במעמ 0, ביבי הגאון בזבז על בחירות מיותרות שמובילות אותו לממשלה שהוא לא רוצה
    סגור
  • אתה טועה
    יוסי בן-משה 29/03/2015 00:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה האפשרית, בדיק מה שביבי רוצה. תאפשר לו את השליטה כמלך.
    סגור
  • 20.
    ועדת הכספים
    Benny 28/03/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    6 5
    נכון. שיעמוד בעיקר על ראשות ועדת הכספים. שם מבחנו האמיתי. כל היתר בטל בשישים.
    סגור
  • 19.
    תרגיע אדון יהיר
    לפיד כבוי 28/03/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 7
    חלוקת 1.8 מיליארד ש"ח לניצולי השואה שיש ביניהם גם עשירים כקורח, ללא שום מבחני הכנסה, וללא תיעדוף לנזקקים גם אם הם עניים זקנים וחולים פולנים, צברים ומרוקאים זהו חילול זכר השואה, בשם השואה גזלת כסף מנזקקים והעברת לחברים לבנים.
    סגור
  • 18.
    לא בחרתי בך אבל אתה צודק
    ממוקה 28/03/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יאיר לא בחרתי בך אבל אתה צודק ב100 אחוז
    סגור
  • 17.
    18 שרים
    צחי רביב 28/03/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    צודק מאד אבל הסיכוי שזה יעבוד שואף לאפס ביבי לא שם זיין על השיקולים האלה ...
    סגור
  • 16.
    ולמה אתה ישבת בממשלה של 22 שרים
    אחד העם 28/03/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מה שנקרא בשפת הקודש קשוט עצמך ולאחר מכן קשוט אחרים
    סגור
  • אתה לא מעודכן
    עמי 28/03/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לידיעתך, החוק להגבלת מס' השרים נחקק רק בכנסת האחרונה והוא כולו יוזמה של לפיד. לא הצבעתי ליש עתיד, אבל אי אפשר לקחת מלפיד לפחות את ההישג הזה
    סגור
  • קשקשן, תלמד את העובדות. זה היה ההסכם הקואליציוני (ל"ת)
    ירידה הדרגתית ל18 28/03/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 15.
    לשמור על הקופה
    ישראלי שפוי 28/03/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני מחזק את ידי לפיד בבקשתו מכחלון לעמוד איתן נגד הגדלת מספרי השרים. לצערי, מהמגמה המתגבשת, נראה לי שמחזירים את הגלגל אחורה, נותנים לחתולים לשמור על השמנת ושוב מעמד הביניים העובד, יצטרך לשאת על גבו את כל משא הפרזיטים שחיים על חשבון הציבור העובד.
    סגור
  • 14.
    עצה ללפיד וכחלון
    ganemsa 28/03/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יאיר תבחר להיות חכם ולא צודק..תחבור עם כחלון ותמקד את המטרה ותוכיח את דרכך..הגעה ליעד.
    סגור
  • 13.
    צריך לתמוך ולחזק את כחלון!!! הצלחה שלו זו הצלחה של כולם
    בן אהרון 28/03/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כנראה שלפיד יודע על מה שהוא מדבר. כדאי לשים לב לדברים שאמר, כולנו רוצים שכחלון יצליח ויביא סוף סוף לשינויי, אם הוא לא יצליח, אין שום סיכוי שמישהו אחר יצליח. יש לו יתרון וזה הנסיון שלו במערכת הפוליטית, הוא כבר מכיר את כל התרגילים הפוליטים ועבר אותם על בשרו.
    סגור
  • ביבי לא ייתן לו להצליח, יש לו פחד תהומי שרוצים את כסאו (ל"ת)
    דורי 28/03/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    הוא פופוליסט חסר תקנה
    לפיד פאתטי 28/03/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לא יאמן כמות הפופוליזם שלו, והכי גרוע שבוחרים בו!! בחירות עולות כמה מילארדים טובים, ומי שגרר את המדינה לבחירות זה לפיד, אז הוא חסך כמה מיליוני ש"ח אך הוא ביזבז מילארדים במקומות אחרים, אז שיפסיק עם הפופוליזם הזול הזה, הוא הרי כשלון, שיחזור לתקשורת שם רק מבלבלים שכל ולכן שם מתאים לו יותר
    סגור
  • 11.
    פופוליסט
    עידן 28/03/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם זה המחיר ליציבות אז זה מה שנשלם
    סגור
  • 10.
    פופוליסט
    עידן 28/03/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם זה המחיר ליציבות אז זה מה שנשלם
    סגור
  • 9.
    לפיד חצוב ומנסה לפלס דרכו העתידית (ל"ת)
    רפי 28/03/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    100 אחוז צודק
    חיים שטרן 28/03/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אם כחלון יסכים להגדיל השרים הוא יצא זבל של הזבלים
    סגור
  • 7.
    משה קול ירושלים
    avi 28/03/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התקווה היחידה שנשארה למדינה זה שמשה כחלון ויאיר לפיד יתמזגו וילכו לביבי
    סגור
  • עד שנפטרנו מלפיד אתה רוצה מיזוג?
    מיזוג 28/03/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אל תדאג כחלון אותו דבר .
    סגור
  • 6.
    יאיר לפיד
    עוזי רוזבלט 28/03/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עצה מיותרת. בטח כחלון מודע לה.
    סגור
  • 5.
    עדיין מדינת תל אביב מתלהבת והתקשורת חוגגת
    ממש כל הכבוד 28/03/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ביג דיל 15,000 לייקים. לפיד רץ לראשות הממשלה. פיכככ.
    סגור
  • 4.
    לפיד
    שלמה 28/03/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל מילה היא סלע אל תתן שיפילו אותך תהיה מיוחד ולא כמו כל הפולטיאים
    סגור
  • למגיב מספר 30, אשר גם מיועד אליך מילה במילה - מעניין
    לשלמה - ראה תגובתי 28/03/2015 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה טוקביסטים מטעם יהיר לפיד מככבים כאן באתר? יאללה פאסה - תלמדו להפסיד בכבוד ולפנות את הבמה לטובים ממכם, כי גרועים ממכם כבר לא יכולים להיות!!!! הממשלה הבאה צריכה עכשיו לטפל בתיקון הנזקים הכבדים שעוללה מפלגת יש עתיד ולדאוג לציבור הרחב ולא רק לצפונבוניסטים וליתר עשירי המדינה!!! כל מעמד הביניים ושכבות העוני מחכים עכשיו לקבל בחזרה את הכספים שנגזלו מהם והלחם שנלקח מפיות ילדיהם!!!
    סגור
  • 3.
    לפיד נמצא במקום הנכון- לתת עצות וזהו. לעבוד הוא לא יודע
    אני 28/03/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    15 5
    כמה קשקושים של לפיד... בתעמולת הבחירות הוא אמר שמספר השרים שהיה 39 העלה את תקציב המדינה עלה עוד 42 מיליוני ש״ח... עכשיו זה מאות מיליונים? והחצוף הזה יש בממשלה של 22 שרים פלוס ראש ממשלה למרות החוק שעבר... כמה צבוע ודוחה האיש הזה לפיד... הוא נכשל בכל פרמטר שניסה להשיג - יוקר מחיה, מחירי דיור וחינוך... כלום לא זז שם ויוקר המחייה והדיור עלו במספרים דו ספרתיים כשהיה שר אוצר. אני במקומו הייתי יושב בהית וסותם את הפה. 15 אלף בוחרי יש עתיד שעשו לייק זה לא הציבור! הציבור נקעה נפשו מהאיש הזה ושיעלם לנו מהחיים הפוליטיים זה יהיה הכי טוב לכולם...
    סגור
  • גם נפשי נקעה מהאיש הזה וממפלגתו הרעה שהטילו גזירות רעות
    מאזרח חילוני 28/03/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואכזריות על שכבות העוני ואפילו על מעמד הביניים. מקווה מאד שהממשלה החדשה תטפל בדחיפות לביטול כל הרוע הזה שפגע בשכבות החלשות של המדינה.
    סגור
  • 2.
    במקרה הזה גם אני הולך לתת לייק (ל"ת)
    בולמנס 28/03/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    משעמם לכם?