דרמה ענקית של הרגע האחרון: ציפי לבני ויתרה על הרוטציה בתפקיד ראש הממשלה

רמזים על וויתור אפשרי פורסמו בתקשורת כבר בסופ"ש האחרון כאשר בישיבת צוות של המפלגה, הודיעה לבני כי במידת הצורך, היא תוותר על הכהונה המגיעה לה מתוקף ההסכם.
ציפי לבני יצחק בוז'י הרצוג, צילום: יח"צ; דניאל הרוש
ציפי לבני, מי שהייתה אמורה לכהן ברוטציה במשך שנתיים במידה ומפלגת המחנה הציוני תזכה בבחירות מחר (ג'), הודיעה הערב כי היא מוותרת על הכהונה. כך, במידה ומפלגת המחנ"צ תזכה בבחירות, יצחק (בוז'י) הרצוג, יכהן כארבע שנים.
לבני הודיעה כי כאשר יערך המשא ומתן הקואליציוני שתנהל המחנה הציוני עם שאר המפלגות, תהיה מוכנה היא לקחת צעד לאחור ותוותר על זכותה ברוטציה. במובן מסוים, לבני מאפשרת עם החלטתה ממשלת אחדות שתשיא רוטציה בכהונת רה"מ בין בנימין התניהו ליצחק הרצוג. רמזים על וויתור אפשרי פורסמו בתקשורת כבר בסופ"ש האחרון כאשר בישיבת צוות של המפלגה, הודיעה לבני כי במידת הצורך, היא תוותר על הכהונה המגיעה לה מתוקף ההסכם. 
נציין כי לאורך הקמפיין של המחנה הציוני, מנהלי הקמפיין בחרו למצב את יצחק הרצוג כמנהיג המפלגה והפרזנטור העיקרי שלה בעוד את תפקידה של ציפי לבני בחרו לעמעם ולמסך. על פי דיווחים בתחקשורת בסקרים פנימיים שערכה המפלגה החדשה (מחנ"צ) זוהה כי ציפי לבני מהווה בעיה תדמיתית למפלגה וכהונתה הפוטנציאלית של לבני כרה"מ מנעה 2-3 מנדטים נוספים ממפלגת המחנה הציוני. 
בסקר של מינה צמח מלפני שלושה ימים (ו') וכזה שהוגדר כאחרון לפני המדגם שיתפרסם מחר בערב, המחנה הלאומי והליכוד המשיכו לשמור על מומנטום חיובי. הפער בין שתי המפלגות נותר כ-4 מנדטים לטובת המחנה הציוני - 26 מנדטים למחנה הציוני לעומת 22 מנדטים לליכוד. 
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    השמאל חולם על אוסלו 2 . (ל"ת)
    בא 17/03/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    הכל דיבורים
    זה היה צפוי 17/03/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה לעשות בשביל לעשות צריך מוטיבציה.הצבע פה.ללפיד יש .
    סגור
  • לפיד כבר קיבל היזדמנות . (ל"ת)
    בא 17/03/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    ממש דרמה ענקית! הכל משחקי פרסומאים
    אהרן ס. 17/03/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגיל, המערכת מאדירה כל ידיעה על השמאל ומבזה כל ידיעה על הימין. זו לא דרמה, לא ענקית ולא קטנה. הכל מניפולציות לפי ההוראות של אדלר
    סגור
  • 33.
    בלי קשר לבחירות ,ביבי נראה מצונן ,בחורף צריך לקחת
    בא 17/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מולטיוויטמין כול יום ,צנטרום או דרך חיים של כללית .רק זה עוזר נגד מחלות חורף .
    סגור
  • תנסה חורף אחד .מה יש להפסיד . (ל"ת)
    בא 17/03/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    היום יביאו להם פופקורן והם יצאו מהסרט (ל"ת)
    מצחיקים 17/03/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    שרואים אצל לפיד וחבריו פשוט מבהילים אותי!!!
    השינאה והרוע העזים 17/03/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מעניין מאוד לאן הלך והולך כל הכסף הרב שנלקח בגללם ממשפחות העניים והמצוקה???
    סגור
  • עשו מחקר באנגליה ,ככול שתתן יותר כסף לעניים ,הם יעשו
    בא 17/03/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ילדים בלי חשבון וישארו באותו מצב . העיקר שלרב שלהם יהיו יותר תומכים וככה יותר כוח וכסף .
    סגור
  • כל הכסף הרב היה אצל משפחות מצוקהjQuery203006672236882150173_1426593539973?
    אוי למצוקה זו... 17/03/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בלעדיו אתה במצוקה??? לך לעבוד...
    סגור
  • טען עוד
  • כל הכסף הרב היה אצל משפחות מצוקהjQuery203006672236882150173_1426593539973?
    אוי למצוקה זו... 17/03/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בלעדיו אתה במצוקה??? לך לעבוד...
    סגור
  • 30.
    לא חוקי בעליל היית צריכה לפרסם אחרי הבחירות (ל"ת)
    גידי 17/03/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    נשים לא להצביע בוזי סתם עבדו עלינו
    זאב בארץ 17/03/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ציפי קיבלה בטח הבטחה לכסף בעד ויתור
    סגור
  • שאלה,מותר גם לגברים לא להצביע . (ל"ת)
    בא 17/03/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 28.
    ציפי קיבלה רגלים קרות מסכנה כעת תיצטרך לשלם את החוב של
    זאב בארץ 17/03/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נשאר לה חוב 19 מיליון מקדימה יש לגבות מיד את החוב שלא יפול על חשבון הציבור כל אחד יכול לחשב מה ניתן לעשות עם סכום כזה לעזור לניזקקים......
    סגור
  • 27.
    לשקר!!! זו התורה של מפלגת העבודה (ל"ת)
    HAKY1 17/03/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כל הכבוד
    משה 17/03/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רואה שיש לך זיכרון ארוך ולא קצר כמו רוב האנשים
    סגור
  • 26.
    ציפי ליבני
    אזרח 17/03/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה חבל שהיא מוותרת רציתי להצביע למחנה הציוני רק בגלל שציפי סוף סוף תכהן כראש ממשלה ולו לשנתיים בלבד, היא פשוט איכזבה אותי שוב ,נו אין מה לעשות ,
    סגור
  • 25.
    הם מבינים שהם כישלון ביחד! (ל"ת)
    רוקי 17/03/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    רק לא ביבי (ל"ת)
    אלי 17/03/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 23.
    כל הכבוד על ההקרבה
    יעקב 17/03/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רואים שבאמת אכפת לה מהמדינה, מוכנה לוותר על רשות הממשלה למשך שנתיים כדי להוריד את " האיש שלא יודע להחליט " מהשלטון. אני רק עם המפלגה הציונית
    סגור
  • 22.
    לא הבנתי למה הרצוג ראוי יותר מציפי . מה הוא עשה בכלל?
    הדרמה של ביזפורטל 17/03/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    במה הוא יותר טוב? לגבי לפיד ותגובה 8 . לפיד = אסון כלכלי הוא הכי הרבה פגע במעמד הביניים עם המע"מ שהעלה. שלא לדבר על האסון שהוא עשה לכיל.הכל תוצאה של מעשיו. ביבי לא יותר טוב הליכוד עשה טעות שבחר בו. ולכן תהיה ממשלת אחדות בין ביבי להרצוג. אני לא אלך לבחור כי אין לי במי לבחור. כולם פוגעים בציבור. מי שמנהל את המדיניות הם אנשי הרחוב "חכמת" הרחוב" היא הקובעת והרחוב מלא טיפשים
    סגור
  • יש לך בכלל זכות בחירה? אתה ערבי !!!
    קליפ 17/03/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבין שאתה נותן את קולך לערבים אם חלילה לא תצביע עבור רשימה יהודית. אתה ודאי ישראלי ערבי. אז תקרא לאחיך הערבים לא להצביע והנח ליהודים!!!
    סגור
  • 21.
    למשמיץ יאיר לפיד
    רמי 17/03/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם אתה חילוני אני סוס אתהה חרדי בריבוע הגיע הזמן שהפינגבינים יפסיקו לסחוט את המדינה כולם גנבים ואוכלי חינם בזעת אפך תוכאל לחם
    סגור
  • לרמי השונא.... - אני חילונית גמורה וממש סולדת ממה
    יעל 17/03/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שכתבת לעיל. לדעתי, כדאי שיתבעו אותך על הוצאת דיבה!!!!
    סגור
  • 20.
    "ציפורה"
    יעקב 17/03/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בוקר טוב לכל הבוחרים,עד לאן יובילו אותנו הליצנים האלהֱ, הקיקיממונה הזאת פתאום ביום המכריע מוציאים הודעה דרמטית שציפורה מוותרת על הרוטציה,הלוזרית זוכרם מקדימה היא זאת שהרסה את המפלגה,צריכים פשוט להזכיר להזכיר לה מאיפוא היא באה ומה היה תפקידה בשבק, היא בטח זוכרת ומקומה הוא לא בפוליטיקה היא צריכה לעסוק במה שהיא יודעת טוב לעשות שזה לגרום "עונג"לגברים כמו אז בשבק,ותחשבו על זה -:)
    סגור
  • 19.
    תיזכרו שרק טיפשים מצביעים לביבי (ל"ת)
    אלי 17/03/2015 07:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 18.
    ציפי אל תיהיהי מודאגת גם בוזי לא יהיה ראש ממשלה פפחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/03/2015 06:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 17.
    גם החלום נגוז
    עםיאראל 17/03/2015 06:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נסיון לדרמטיזציה. לא היה לה שום סיכוי להיות רוה״מ.
    סגור
  • 16.
    אפסית !
    יוסף 17/03/2015 02:01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כשמורידים אפס משני אפסים עדיין נשאר אפס !!!
    סגור
  • 15.
    נגמרה ההתלבטות
    דפנה 17/03/2015 00:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק כחלון.
    סגור
  • 14.
    החלטתי לבחור הפעם ביהדות התורה אשר תעזור לדעתי הכי הרבה
    י. לוי - מגוש דן 16/03/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לשכבות החלשות, לעניים ולמשפחות ברוכות ילדים.
    סגור
  • 13.
    בגלל שהיא לא תהיה ראש ממשלה לא מצביע להם
    moti 16/03/2015 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצבעתי רק בשביל ציפי
    סגור
  • 12.
    התלבטתי בין לפיד להרצוג החלטתי הרצוג. (ל"ת)
    יוני 16/03/2015 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    בושה וחרפה !!!
    צדק 16/03/2015 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזלזלים בשכל של הציבור ! מקבלים החלטות לפי ראובן אדלר ???
    סגור
  • 10.
    הם הולכים עם BB ואי- אפשר רוטציה כל שנה (ל"ת)
    עדיף BB 16/03/2015 21:42
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 9.
    זו בריחה מאחריות ובעצם: הבנת הניקרא.
    מאיר 16/03/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ציפי. אשה אנמית שלא לוקחת אחריות
    סגור
  • 8.
    ראיתי הערב את יאיר לפיד בטלוויזיה וממש התחלחלתי לראות
    אזרח חילוני מת״א 16/03/2015 21:10
    הגב לתגובה זו
    24 5
    את השינאה העזה שלו ליהודים! פשוט לא להאמין לאיזה שפל הבן אדם הזה מסוגל להגיע כשהוא פותח את חרצובות לשונו הרעה ושינאתו העזה כלפי חרדים!!!! לצערי הרב, זה ממש מזכיר לי את שונאי ישראל בכל הדורות שרצו לעקור את היהדות והתורה מישראל! אני אדם חילוני כאמור, אשר שומר פה ושם קצת על מסורת ישראל, אך לראות כזאת שינאה נשפכת מפיו של אדם יהודי פשוט מקוממת אותי! לא מספיק שהוא פגע בחרדים העניים המסכנים על לא עוול בכפם וגזל מהילדים שלהם את פת לחמם, הוא חושש עכשיו לאבד מנדטים בגלל המהלך של הרצוג וציפי, והנה מה הוא עושה שוב? שוב תוקף בשצף קצף את המגזר החרדי כדי לזכות בקולות של שונאי דת ויהדות נוספים!!! זהו לצערי הפרצוף האמיתי של יש עתיד וזוהי לדעתי המפלגה הגרועה , הרעה והמסוכנת ביותר לציבור כולו!!!!
    סגור
  • החרדים אחראים לרוב המחדלים במדינה וטוב שהוא אומר זאת
    susu 17/03/2015 06:52
    הגב לתגובה זו
    1 9
    החרדים צרכים להיפרד מהמדינה ולאלתר , המדינה לא צריכה לתת שקל לאף חרד או דתי . מי שרוצה פולחן דתי שישלם מכיסו . החרדים מעודדים עוני ובערות . המיעוט הזה מנסה בכח להשליט את סדר יומו על אוכלוסיות אחרות ואסור לאפשר להם זאת. ככל שנפריד מהר יותר את הדת מהמדינה כך המשיח לא יתעכב.
    סגור
  • משונאי הדת שיש לנו שמשלמים ביטוח לאומי לערבים ולמחבלים
    עוד אחד או אחת 17/03/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כאשר עיקר המוטו שלהם זה להתנכל לחרדים העניים ולמשפחות ברוכות ילדים!
    סגור
  • הם לקחו קיצבאות ילדים ופגעו בעיקר בשכבות החלשות והביאו
    מסכימה איתך.מהיהודים 17/03/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותם למצבי עוני קשים מאד ולחרפת רעב! גם בשכבות הביניים הם פגעו ודאגו רק לאנשים עשירים ואמידים (כולל כמובן לעצמם). לעומת זאת, המדינה מחלקת ביטוח לאומי בשפע למשפחות מחבלים!!!!! על זה לא כואב ליש עתיד!! כואב להם רק שנשאר עוד מעט אוכל למשפחות החרדים !!!! על זה יוצא קיצפם וזעמם של שונאי דת ויהדות וכל מה שקשור לערכים ולמסורת ישראל!!! הציבור אינו טיפש כלל!!! הציבור ישפוט ויבין היטב הפעם במי צריך לבחור!!!
    סגור
  • הם לקחו קיצבאות ילדים ופגעו בעיקר בשכבות החלשות והביאו
    מסכימה איתך.מהיהודים 17/03/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אותם למצבי עוני קשים מאד ולחרפת רעב! גם בשכבות הביניים הם פגעו ודאגו רק לאנשים עשירים ואמידים (כולל כמובן לעצמם). לעומת זאת, המדינה מחלקת ביטוח לאומי בשפע למשפחות מחבלים!!!!! על זה לא כואב ליש עתיד!! כואב להם רק שנשאר עוד מעט אוכל למשפחות החרדים !!!! על זה יוצא קיצפם וזעמם של שונאי דת ויהדות וכל מה שקשור לערכים ולמסורת ישראל!!! הציבור אינו טיפש כלל!!! הציבור ישפוט ויבין היטב הפעם במי צריך לבחור!!!
    סגור
  • הוא לא שונה מאביו כהוא זה יהיר=טומי שניהם שונאי ישראל (ל"ת)
    משה ראשל"צ 17/03/2015 06:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • עברה בי צמרמורת כשראיתי את השינאה העזה והרעה על פניו!
    רננה - פתח תקווה 16/03/2015 23:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוי ואבוי אם הוא ייבחר שוב!!!!
    סגור
  • צופי הטלוויזיה ראו שוב הערב לאיזה שפל מדרגה מסוגל להגיע
    חנן מהדרום 16/03/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראש תנועת יש עתיד! בושה וחרפה שבמדינה כמו שלנו יש אנשים רעים כאלה! אני מקווה מאד שהציבור יהיה הפעם חכם ולא יבחר בו יותר! הלוואי ומפלגת השינאה הזו לא תזכה לעבור את אחוז החסימה ויצליחו לבטל את כל גזירותיה הרעות!
    סגור
  • גם אני הזדעזעתי מאד לראות את השינאה העזה מבעבעת מגרונו
    איתמר - ירושלים 16/03/2015 23:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יאומן שאחד כזה יקבל כנראה כסא בכנסת! אוי ואבוי לנו עם נציג מתלהם ושונא כזה בכנסת ישראל! אם חשבתי עד כה שמא הוא התחרט על הגזרות הרעות שהטיל על הציבור, הרי שהיום בערב נוכחתי לראות שטעיתי קשות וכי כל רצונו הוא להמשיך ולהתעמר באוכלוסיות החלשות והעניות ובמיוחד באוכלוסיה החרדית, אותה הוא מתעב ושונא נוראות !!! בכבוד רב, מירושלמי לא דתי שהעניין כואב לו.
    סגור
  • 7.
    שאלה
    משה 16/03/2015 20:43
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אז בשביל מה עברת לשם ממש הזויה ומבולבלת ולא פלא שביבי הבין זאת מזמן והוריד פרופיל לגביה
    סגור
  • 6.
    פוליטיקה חדשה
    דודי 16/03/2015 20:42
    הגב לתגובה זו
    7 16
    ובכל זאת כל הכבוד לציפי. זו פוליטיקה חדשה. טובת העם עומדת לפניה לפני טובתה האישית.
    סגור
  • אתה מאמין לה! (ל"ת)
    חחחח הצחקת אותי אם 16/03/2015 23:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • עברה ממפלגה למפלגה רק לטובתה . אילצו אותה לוותר (ל"ת)
    ביבי סגר את הפער 16/03/2015 22:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    ויתור ציפי
    ירושלמי 16/03/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ממש רמת אמינות מהממת, לא ציפינו ליותר מהם. בחדשות חצות היא תודיע שעוברת לכחלון (שם עוד לא הייתה....)
    סגור
  • 4.
    מחליפים את ביבי
    דודי 16/03/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    12 17
    עם ציפי. בלי ציפי. העיקר להחליף את ביבי.
    סגור
  • אתה משדר טמטום ושנאה שבדרך כלל הולכים ביחד
    אולגה 17/03/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי יבוא במקומו הרצוג who? בובה על חוטים של שונאי ישראל!
    סגור
  • 3.
    משדרים סמאל לחוץ.
    קליפ 16/03/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    11 4
    עכשיו שתחזיר 19 מיליון ש"ח שגנבה בשוגג!!!
    סגור
  • 2.
    ציפי כבר הבינה שהיא לא ראויה. מתי בוז'י יבין ? מחר??
    ישראלי 16/03/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    22 15
    סוף סוף האמת יצאה לאור. הזוג במוזר הזה נפרד עוד בטרם זה התחיל. טוב שכך.
    סגור
  • 1.
    ענק, הם מקבלים ממני את הפתק
    ehudhl 16/03/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    17 20
    חשבתי להצביע מרץ. ויתור ופירגון ואחדות. בוג'י לוקח.
    סגור
  • לא יעזור לשמאל הוא הפסיד את הבחירות רוב
    רועי 16/03/2015 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוחץ של המפלגות ימניות.
    סגור