כדורגלן העבר אלי אוחנה הצטרף לבית היהודי: "המוטו שלי זה חיה ותן לחיות"

"הם פוגעים באופן מושלם לדעות הפוליטיות שלי" אמר היום בראיון ל"גלי צה"ל". זכה לשיריון במקום ה-10
אלי אוחנה, צילום: Getty images Israel
שחקן הכדורגל לשעבר אלי אוחנה הצטרף למפלגת הבית היהודי של נפתלי בנט. הבוקר אמר בראיון לגלי צה"ל כי אלי אוחנה: "העניין הפוליטי קיים אצלי שנים רבות, אך זה לא קרה. אני מאמין שכנסת אפשר לשנות ולהשפיע". נפתלי בנט שריין לאלי אוחנה את המקום ה-10 במפלגתו.

כשנשאל על ידי ניב רסקין לגבי הקשר שלו לליכוד השיב: "אני ליכודניק, אך הבית היהודי יותר מתאים לי. אני מתנגד למדינה פלסטינית והם קולעים לעמדות שלי. נכון שתמכתי בהתנתקות, אך ההתפכחות הגיעה מהר מאוד - תאר לך שהגולן היה בידי סוריה - דאע"ש היה ליד הבית שלנו".

לגבי שעות העבודה בכנסת, השונות מעט משעות העבודה של הכדורגלנים אמר אלי אוחנה כי "אני יודע לקראת מה אני הולך - אפשר להשפיע ולשנות. אני מתכוון להשקיע".

באחרונה התבטאו חברי הבית היהודי נגד נישואים חד-מיניים. בעניין זה אמר "המוטו שלי זה חיה ותן לחיות - שכל בן אדם יעשה מה שהוא מבין. עם זאת מדובר במפלגה דתית ציונית וקשה להם להצביע על כך. כשזה יגיע לכדי חקיקה יהיה דיון בסיעה ותהיה החלטה".

"אלי אוחנה הוא תחליף דהוי לעדן הראל", אמר העיתונאי ברק רביד. מפלגת הבית היהודי הציעה לשדרנית הטלויזיה להצטרף לשורותיה, אך היא סירבה.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    לאזן לאזן את הפשיזם הבנטי (ל"ת)
    כל הכבוד 27/01/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    חבר הכנסת אלי אוחנה יותר מוזר אפילו מפנינה רוזנבלום (ל"ת)
    אביחי 27/01/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    בנט טעית, עם אייל גולן תקבל 25 מנדטים ערסיים... (ל"ת)
    הבית היהודי="ערכים"~ 27/01/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    עדיף על המחנה האנטי ציוני בראשות סתיו שפיר (ל"ת)
    יוסי 27/01/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    מי לימד אותו את המילה - מוטו ? (ל"ת)
    ערן 27/01/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    "חיה ותן לחיות" לא הולך עם מפלגה שמתנגדת לתחבורה בשבת
    אחד 27/01/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם אתה מאמין ב:"חיה ותן לחיות" איך זה מסתדר עם העובדה שהבית היהודי מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת, שמתנגדת לנישואים חד מיניים, שמתנגדת להפרדת דת ממדינה. זה בעינך חיה ותן לחיות?? בכלל , ממתי חילונים התחילו להצביע למפד"ל? צריך להוריד את הכובע בפני בנט שהצליח לסחוף אליו חילונים רפי שכל שלא מבינים שהם מצביעים למפלגה שלמעשה פוגעת באינטרסים שלהם. זה כמו שתושבי עיירות פיתוח עדיין מצביעים לביבי שהמדיניות שלו דופקת אותם והם ממשיכים להצביע לו כמו עיוורים.
    סגור
  • כנראה שאתה לא מבין משהו פשוט בנט לא מתנגד הוא מעודד כנס
    הצלף 27/01/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנס ללינק הזה ותבין כמה אתה טועה !!!! http://www.kipa.co.il/now/The_Jewish_Home/48717.html
    סגור
  • לצלף - הוא מדבר בשני קולות: אחד לדתי אחד לחילוני.
    אחד 27/01/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלינק שצרפת אמנם נכתב שהוא אינו מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת, אבל מטה בנט אומר שהוא אינו תומך בתחבורה בשבת, וישם עוד ניסוח מעורפל שקשור למוניות ומכוניות וכלל לא מזכירים את נושא התחבורה בשבת. בקיצור, הוא עושה את מה שהוא טוב בו: למשוך חילונים פתיים להצביע עבורו על ידי דיבוא בשפתם, אך האג'נדה האמיתית שלו אינו שונה מזו של המפד"ל , המפד"ל לפחות היו כנים בעמדותיהם ולכן חילונים לא הצביעו להם, בנט אינו כנה.
    סגור
  • 18.
    להחזיר את אמינוף, מהטבי, בן רימוז, חכם וג'אנו בנט השתגע (ל"ת)
    הסטוריון 27/01/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בהצלחה למחנה הימין בראשות נתניהו
    הליכוד לנצחון 27/01/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    העם בחר הליכוד...
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    מצבעים לליכוד לביבי נתניהו
    מצביע ליכוד 27/01/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    העם בחר הליכוד זה הבית שלנו
    סגור
  • 15.
    בקלפי יצביע ליכוד
    הליכוד 27/01/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אלי אוחנה בקלפי יצביע ליכוד
    סגור
  • 14.
    פי מיליון עדיף על עדן!!! (ל"ת)
    חמוד 27/01/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    יש עדיין מקום גם לליהא גרינר ויובל המבולבל עם התלבושת ה
    רונן 27/01/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ש עדיין מקום גם לליהא גרינר ויובל המבולבל עם התלבושת הצהובה
    סגור
  • 12.
    נהדר,טוב שזרקו אותו מנבחרת הנוער! (ל"ת)
    יוני 27/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    יש עוד מתמודדים?
    אריק 27/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אם איזה צייר נחמד? אולי יש לך איזה מוסכניק ידוע?אני יודע!!! את ההוא שהמציא את סמי בורקס. ראבק, עד לאן הגענו שלהגיע לכנסת אתה סתם צריך להיות מוכר מהעבר???
    סגור
  • 10.
    עמוק - הבן אדם . משתלב טוב עם הפריחה שקד (ל"ת)
    שלומי 27/01/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד, חזק ואמץ, (ל"ת)
    אזרח 27/01/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    מהלך מבריק !!!!!!!!! 27 מנדטים בדרך בנט ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    הצלף 27/01/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    פעם אצבע משולשת באוסטרליה- עוד פעם לליכוד (ל"ת)
    ילדון "תנועהמזרחית" 27/01/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    הרוס את המפלגה ואת המדינה ..... ותן לחיות (ל"ת)
    מפדלי 27/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אם זה המוטו שלו מה הוא עושה במפלגה הזאת (ל"ת)
    בנט דיקטטור 27/01/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אם זה המוטו שלך אז סע באוטובוס 40 בתל אביב
    פלה 27/01/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשביל זה לא צריך להיות בכנסת מה יש לך לתרום למדינה
    סגור
  • 3.
    זה זיוף ושחיתות. אוחנה לא שייך לבית היהודי
    כלכלן 27/01/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה לא בית של כדורגלנים
    סגור
  • 2.
    בית "ההימורים והקוקאין" היהודי (ל"ת)
    המרתי והסנפתי 27/01/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלי אוחנה עלה תאנה לפרימטיבים של הבית היהודי (ל"ת)
    טוני 27/01/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • לא מתנצלים על דעותינו
    אלי 27/01/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ואתה לא תקרא לנו פרימיטיביים.נראה לך שרק הדעה שלך נכונה? פנאט.
    סגור
  • לא עלה ולא תאנה רק קוץ ודרדר (ל"ת)
    אוהד לשעבר 27/01/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור