לפיד: "סוף סוף התגלה נושא שמאחד את כל סיעות הבית חוץ מאתנו, העלאות שכר לעצמם - איך הם לא מתביישים?"

עוד אומר לפיד היום בעניין זה - "על מה קיבלנו העלאה בשכר? הכנסת בכלל לא עובדת עכשיו". צפו בקטע המצולם
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
יו"ר יש עתיד כינס היום את חברי סיעתו שמונה כעת 20 ח"כים (לאחר הצטרפות אלעזר שטרן) והודיע כי כל הח"כים של יש עתיד יתרמו את העלייה בשכר שלהם"

לדבריו של לפיד, "השבוע קיבלנו, כל חברי הכנסת, העלאה בשכר. למה? על מה? הכנסת בכלל לא עובדת עכשיו. יש עתיד היתה המפלגה היחידה שנאבקה נגד העלאת השכר המיותרת הזו. ניסינו לגייס את המפלגות האחרות, אבל לא היה עם מי לדבר. כל הקדושים נעלמו פתאום. כל החברתיים בעיני עצמם, כשזה מגיע לשכר שלהם, אי אפשר למצוא אותם. ימין ושמאל, הליכוד, העבודה, סוף סוף התגלה נושא שמאחד את כל סיעות הבית חוץ מאתנו – העלאות שכר לעצמם. איך הם לא מתביישים?"



תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    jjj
    jjj 26/01/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדג מסריח מהראש
    סגור
  • 16.
    חלקם לא מתביישים לגנוב
    סדום ועמורה 21/01/2015 04:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מה הוא מדבר ? אנשים שמקומם בכלא .
    סגור
  • 15.
    פתאום נהיו יפי נפש חחח איזה תרגיל
    כלכלן ראשי 21/01/2015 02:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרגיל מלוכלך לפני הבחירות
    סגור
  • 14.
    העיקר כולם כל הזמן משווים לאירופה
    מה זה צודק 20/01/2015 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסקנדינביה הנבחרים מקבלים שכר נמוך. זה אצלם התנדבות לעשות למען המדינה.וכאן מחליפים רכבים כל חבר כנסת בוחר לו רכב חדש. למשל גם אנשים צעירים בלי ניסיון בוחרים טויוטה. למה לא. חיים טובים בשביל לצעוק קצת ולהשתולל ובסך הכל לתקוע דברים כי שום דבר לא יוצא מזה,ולקבל מקום טוב לפני אנשים בעלי עשייה ונסיון בבחירות למפלגת המחנה הציוני.תעודת הצטיינות.
    סגור
  • 13.
    צוציקית כמו סתיו שפיר שתפסה טרמפ צריכה לקבל כזו משכורת
    כל הכבוד 20/01/2015 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר לפיד השתדל לעשות דברים לטובת המדינה. זה שהוא נתן לחרדים לסדר אותו כי לא היתה לו ברירה לא מבטלת את הדברים הטובים שעשה כמו למען ניצולי השואה.וכל מי שיש לו הורה ניצול שואה שיחשוב על זה.
    סגור
  • 12.
    מעלים שכר אולי יגנבו פחות ?
    ישראלי האבל 20/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין צ'אנס .
    סגור
  • 11.
    לא לכולם יש 3 רות להכרה
    דורון 20/01/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    7 5
    יהירי, לא לכולם יש 3 דירות להשכרה. בלי פופוליזם-ח"כ עדיין מרוויח פחות מעובד בנמל. לא ראיתי אותך נלחם במשכורות של עובדי הנמלים.
    סגור
  • ואם ישלו שלוש דירות- איננו צודק? (ל"ת)
    אחד 20/01/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    העליה נבעה מהעלאת "שכר המינימום"
    דוד 20/01/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואו אז העלו לעצמם זבובי הזבל את השכר,כי הרי איך ניתן להתקיים בשכר של חבר מדמנת הזבל "כנסת ישראל"
    סגור
  • מקסימום שכר מינימום עשייה (ל"ת)
    שכר מינימום 20/01/2015 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    Yair is a ray of light (ל"ת)
    thank you 20/01/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    בדיחת השנה
    זאב 20/01/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 6
    יתרמו את חלקם כמה זמן שללפעד לא היה נהגואפשר בבקשה לבדוק את ההצהרות הון של לפיד, פרי, שטרן ושאר החברים?אכן הם לא זקוקים לתוספותובעצם חברי סיעת שינוי באמת לא עושים כלום בכנסת גם לא כל השנהאז אכן לא מגיע להם שום תוספת
    סגור
  • 7.
    הפרצוף האמיתי
    uzak 20/01/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפחות הם גילו את פרצוף האמתי שלהם אבל אתה גם הסתרתה את הפרצוף שלך למה שאז שדיברו על העלאת השכר לא קמתה להתנגד למה עכשיו די עם הצביעות מי שמאמין לך חבל על הקול
    סגור
  • 6.
    שים קסדה יאיר
    אמיר 20/01/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל פעם שאתה אומר דברים לעניין מגיע עדר של טוקבקיסטים כנראה בשליחות ביבי ומתחיל להמתיר בילבולי שכל שאינם רלוונטים לנושא כגון : ללפיד אין תואר (אז מה - איזה תואר יש לביבי.. מדעי המדינה ? ואו מדהים ) לפיד לא שירת ביחידה קרבית (מבחינתי החונטה הצבאית היא חלק מהבעיה של המדינה ולא חלק מהפיתרון) ועוד ועוד בילבולי ביצים למינהם בקיצור יאיר ..שים קסדה
    סגור
  • 5.
    לכמה זמן הם יתרמו את השכר ?
    זה שאינו יודע לשאול 20/01/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם לחודש? האם לשנה? האם לשנתיים? או לעד? הפותר נכונה ישתתף בהגרלת פרס
    סגור
  • 4.
    כול בחירות יש נפוליון חדש יש עתיד בדיחה של שנתים בממשל (ל"ת)
    שועלי 20/01/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    נפוליון הקטן הנחית הוראה חחח (ל"ת)
    שועלי 20/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    הבורר 20/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הפוליטיקאים מושחתים כל כך ,קחו דוגמה כל הכבוד יאיר זכית בקולי בקלפי....
    סגור
  • 1.
    איזו דוגמא אישית נותנים חברי הכנסת.?! (ל"ת)
    איציק 20/01/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור