ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

לבנת פורן: "אם חוק הגבלת שכ"ט יעבור - אסגור את העסק, הרווח שלנו לא חזירי"

ניב רסקין דן הבוקר בגלי צה"ל בהצעת החוק להגבלת שכ"ט בקבלת גמלאות מהביטוח הלאומי. אנחנו לא מרוויחים 20% או 30%
לבנת פורן, צילום: יח"צ
"אם החוק יעבור, אסגור את העסק", כך איימה הבוקר לבנת פורן בראיון לניב רסקין בגלי צה"ל. על הפרק, חוק חדש שיזמו חברי הכנסת מיקי רוזנטל (העבודה) וחיים כץ (הליכוד) נגד העמלות הדרקוניות לדבריהם שגובים עורכי הדין שמסייעים בקבלת גמלאות מהביטוח הלאומי.

לבנת פורן: "זאת התערבות לא לגיטימית, הרי אני אני עסק כלכלי ואני לא צריכה מוטיבציה של ח"כ כדי להתייעל. אנחנו לא מרוויחים 20% או 30% ואני מבטיחה לעם ישראל שאני אוריד את המחיר כי השוק עושה את שלו - אם יש רווח מוגזם אז נכנסים שחקנים חדשים והרווחים יורדים".

לבנת פורן טוענת שהיא אינה גובה עמלות גבוהות ולהיפך: "הלקוחות לא משלמים עבור חוות דעת, אלא רק עבור הצלחה ומעולם לא לקחנו עמלה לכל חייו של החולה. הרווחים שלנו לא חזיריים הם 2 ספרות בלבד. אנו גובים 5% בלבד וכל מי שאומר מספר אחר, זה כי נורא קל לבלבל את הקהל ולהגיד 'הם עושקים ולוקחים 30%-50%. אנו גובים רק 5% מהערך הכלכלי של הפיצוי וכל השאר זה משחק במספרים".

"אנחנו לא נותני השירות היחידים - יש חופש בחירה"

לבנת פורן הבהירה שהיא פועלת בשוק תחרותי שבו יש מספר רב של שחקנים ושאם לא הייתה מצליחה או גובה עמלות גבוהות, הלקוחות היו עוברים למתחרים: "אנו יוצרים ערך ממשי ללקוחות שלנו. אם היו חושבים שאין ערך ממשי ללקוחות שלנו לא היינו מצליחים. אנחנו לא נותני השירות היחידים - יש חופש בחירה. יש מקרים שאני אומרת ללקוחות 'גם אם תלך לבד תצליח'. הרוב פונים לבד ויש לנו גם מתחרים".

לבנת פורן הקימה את "המרכז למימוש זכויות רפואיות" ולו שני סניפים: בתל-אביב ובחיפה. החברה מצליחה באמצעות סוללה של עורכי הדין ורופאים לסייע לקבל פיצוים ותגמולים מהביטוח הלאומי, אך במחיר של עמלה שמנה.

העמלות שנוהגים עורכי הדין והחברות בתחום לגבות נע בטווחח של 28% עד 25% ולפי הצעת החוק של מיקי רוזנטל וחיים כץ שכר הטרחה יוגבל ל-8% בלבד ולתקופה של עד 5 שנים ולא לכל החיים.

החוק מכונה "חוק לבנת פורן", אך שמו "הצעת חוק הביטוח הלאומי" ועליו חתומים חברי הכנסת: מיקי רוזנטל, חיים כץ, קארין אלהרר ואילן גילאון .

ההסבר לחוק: "הצעת החוק מבקשת להגביל את שיעור שכר הטרחה שגובים גופים מתווכים, מהקצבאות והגמלאות שנותן המוסד לביטוח הלאומי לאזרחים העומדים בתנאי הזכאות ומממשים את זכויותיהם. הכספים בין היתר על מנת לרכוש תרופות, להתנייד ועל מנת לאפשר מינימום של חיים בכבוד. נוסף על הגבלת שיעור השכר שגובה הגוף המתווך, הצעת החוק לא תאפשר מצב בו יאלץ אדם לשלם למפרע כספים למתווך טרם קיבל את קצבתו. כמו כן, לא יצטרך אדם להמשיך ולשלם לגורם מתווך אם הופסקה קצבתו מכל סיבה שהיא".

"בעלי מקצוע למדו לנצל את מצוקת מבקשי הקצבאות"

"לאחר שכל חייהם שילמו אזרחי ישראל דמי , ברגע האמת, כאשר הם נזקקים לשירותיו של המוסד לביטוח לאומי, ניצבת מולם מסכת בירוקרטיה המצטיירת כמפותלת וסבוכה את מצוקת מבקשי הקצבאות, למדו בעלי מקצוע לנצל. אותם גורמים מתווכים מציגים עצמם כמי שיודעים להתמודד מול הבירוקרטיה ומציעים לסייע לנזקק לממש את זכויותיו. הגורמים המתווכים מנצלים את החרדה של האזרח מהמוסד לביטוח לאומי ומשדלים אותו לשכור את שירותיהם".
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    אם לעו"ד לא כדאי לייצג לקוח, מי מרוויח? בטוח לאומי!!! (ל"ת)
    u_shefer 10/12/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    דברי פורן הם דבר והיפוכו. (ל"ת)
    בני 10/12/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    עזרה לנזקקים
    יגאל 09/12/2014 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביטוח הלאומי נחשב מוסד קשה כל החיים משלמים לביטוח הלאומי וכשמגיע הרגע הם מערימים קשיים גם לנכים ברמות קשות ,מדוע שהמדינה לא תתעלה על עצמה ותקים מחלקה שתעזור לאלה שאינם יודעים לאן לפנות!!
    סגור
  • 49.
    לפי הכתבה וההתיחסות שלכם לחולים ונכים חסרי אמצעים
    פנסיונר ותיק 09/12/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם גובים שכר מופרז לפני השלמת הטיפול אז חבל שלא סגרו אתכם כשפרצתם לאויר וחנקתם את הנזקקים.
    סגור
  • 48.
    לסגור
    גימלאי 09/12/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיסגרו את הביטוח הלאומי אין הצדקה לקיומו. הוא קיים רק כדי לקחת כסף. ברגע האמת הוא אינו קיים. מדבר מניסיוני שלי עם הוריי. אגורה לא רואים מהם.
    סגור
  • 47.
    לבנת פורן את יכולה לסגור.....
    משה 09/12/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם שוחטים את מקבלי הגמלאות.{חזירות בריבוע}.........איך התעשרת אם לא מהעמלות החזיריות..............
    סגור
  • 46.
    אם היא טוענת שהמלה שלה 5% למה היא מפחדת מחוק שמגביל אות
    דוד 08/12/2014 23:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם היא טוענת שהעמלה שלה 5% למה היא מפחדת מחוק שמגביל אותה ל8% עמלה ??? התשובה ברורה !!!
    סגור
  • 45.
    השקר גלוי: אם היא גובה 5% מה הבעיה שלה שיגבילו ל 8%? (ל"ת)
    דור 08/12/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 44.
    אז אולי תפשטו את הבירוקרטיה??
    אסף 08/12/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי תייעלו את המוסד הארכאי הזה, ואז לא יהיה צורך בלבנת פורן?
    סגור
  • 43.
    זה נבלה וזה טרפה
    טווח ארוך 08/12/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום שיפשטו את הליך קבלת הקצבאות מביטוח לאומי או יקימו עמותה במימון המדינה העוזרת בבירוקרטיה מגבילים את שכ"ט שכן הוא חזירי וגבוה.
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    ראוי לבדוק אם אין היא גובה שכר גבוה יותר מעורכי דין, על
    שאול 08/12/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף שאם אדם זקוק לייצוג בבית הדין, אסור לה לטפל בכך, על פי פסיקת בית המשפט העליון, ועל הלקוח לשלם שכר נוסף לעורך דין.
    סגור
  • זה שוק חופשי שכל אחד יגבה כמה שבא לו. למה הרגולטור צריך
    קפיטלטור 08/12/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להתערב?
    סגור
  • מנצלים אנשים בשעת דחק וכאב (ל"ת)
    נכה 09/12/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 41.
    צודקת! מי שידפק הם אזרחים שיש להם תיק "קטן" מול בטל"
    עו"ד 08/12/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואף אחד לא יהיה משתלם לייצג או לסייע להם
    סגור
  • 40.
    אם לבנת פורן לא גובה את העמלות החזיריות? אז אין לה מה
    MOSHE 08/12/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לדאוג אני הגעתי למסקנה שכולנו כאן חזירים היכן שאין פיקוח ולכן יש צורך לבנות תקרה לחזירים במקרים חריגים שיש עבודה רבתית נוספת אפשר לבקש מהשופט תוספת מאמץ נוסף תראו מה קרה בסלולר מרגע שבנו לחזירים תקרה מבחינתי ועל סמך ניסיוני אני מכיר לצערי לא מעט עורכי דין חזירים ויסלוחו לי מעט עורכי הדין ההגונים והישרים שאני גם מכיר רק חבל שהם מתי מעט בקשר ללבנת פורן לטעמי היא עשתה פעולה מבורכת שפתחה לציבור סוף סוף את העיניים רק שלאחרונה הצטרפו לנישה הזו כל מיני חזירים אצלנו נוהגים לומר לחזירים קטנים נותנים לאכול וחזירים גדולים שוחטים אז ראו הוזהרתם
    סגור
  • 39.
    החכים משרתים את צרכי הביטוח לאומי שלא לשלם לנפגעים
    דן 07/12/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברי כנסת יוזמי החוק יודעים שהלקוחות שפונים ללבנת פורן, נדחים ומטורטרים ע״י הביטוח לאומי עד שהם מותשים, בעצם משרתים מטעם. לא איכפת להם כלל מהנפגעים מבחינתם העיקר שהביטוח לאומי לא ישלם וימשיך להשפיל נפגעים.
    סגור
  • 38.
    5% זה ספרה אחת ולא שתיים . טיפשים אנו עדיין לא. (ל"ת)
    א ב י 07/12/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    נו באמת
    ליס 07/12/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את מאיימת תסגרי. עשית מלא כסף על חשבון המסכנים ששכרו שרותייך.
    סגור
  • 36.
    במדינה מתוקנת, מוסדות דואגים לידע ותת לאזרח את זכויותיו
    בן אהרון 07/12/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לנו יש עוד דרך ארוכה כנראה לעשות. הרושם בציבור שיש בעיה לאזרח לקבל את המגיע לו כדין ביום הדין. והרושם הזה מתבסס על כל מיני מיקרים וסיפורים של נזקקים שלא זכו לכאורה לקבל את מה שנראה לכל אדם סביר שמגיע להם. חבל שזה המצב.
    סגור
  • 35.
    ברוך שפטרנו מעונשה של זו !!!
    אלפא99 07/12/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיגעת אותנו עם כל הפרסומות, אולי עכשיו נשמע ממך פחות. בהצלחה רוזנטל !!!
    סגור
  • 34.
    גם רחב סגרה את העסק (ל"ת)
    ערק 07/12/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    לבנת פורת היא הגנבת הכי גדולה שיש
    אלי 07/12/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הם החתימו את אבא שלי על תפסים והבטיחו לו שיקבל כסף ומגיע לו, לקחו ממנו 1500 שח דמי פתיחת תיק ו לאחר חודש שגררו אותו אמרו שאין קייס וסוגרים את התיק, אני חייב לציין שהם עושים את זה לאלפי אנשים כל שנה. עדיף ללכת לעו"ד פרטי שמתמחה בתחום והוא יעשה זאת ברבע מהכסף, וכך עשינו בסוף, אז אני ממליץ לכולם להזהר ממנה!!!
    סגור
  • 32.
    חוסר ההגינות של המוסד לביטוח לאומי יצר את לבנת פורן
    אריק 07/12/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לו היו משלמים את המגיע ע"פ החוק ולא מתחכמים ומנסים להונות את המבוטחים לא היה צורך כלל בלבנת פורן ודומיה
    סגור
  • 31.
    כל מי שנופל לידיים של הגברת הזו מתלונן על מסחטת כספים
    שלא תאיים ותסגור... 07/12/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לא יתכן שהגברת הזו תתעשר על גבם של אנשים אומללים!
    סגור
  • 30.
    דוגמה למקרה אישי
    תמיר 07/12/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לי קשר אישי או מסחרי ישיר איתם, אבל קרוב משפחה ממדרגה ראשונה נעזר בהם. אני יכול להעיד שאילולא היינו/הייתי מפנה אותם לפחות לנסות אותם, הוא לא היה עושה דבר בעצמו, הוא ככל הנראה גם לא היה הולך לעו"ד (ומשלם הרבה יותר) והיה נשאר לנטל כספי ונפשי כבד על המשפחה. בסוף הסאגה הוא קיבל קצבת נכות קבועה עבורו ועבור ילדיו, גבוהה במקצת ממה שהוא נתמך על ידי המשפחה. התשלום ללבנת פורן לא היה קטן, לדעתייותר ממה מצויין פה כאחוז מהגמלה כפול מספר שנים אך בבת אחת, בהסדר תשלומים. עדיין פחות ממה שעו"ד רציני היה גובה, ולא נראה שעו"ד היה גובה שכר טרחה רק לאחר ובמקרה הצלחה. אני לא חושב שהם עשו הרבה מאד בצורה ייחודית, אבל הם הקצו מישהי להתעסק עם זה כל הזמן, לדחוף את קרוב משפחתי לבצע את כל הבדיקות והוועדות, ולהפנות לרופאים כל הזמן. האם זה שירות ייחודי? לא. האם אדם בריא ונורמלי יכול לעשות בעצמו? כן, אם הוא יכול להקצות זמן מספיק ואין לו עבודה ומשפחה בריאה לטפל בה. אך יש אנשים שאין להם כח או יכולת למלחמות מול הביטוח הלאומי ואלו בדיוק האנשים שזקוקים לגמלה, וחברה כזו עוזרת להם.
    סגור
  • 29.
    אם היא גובה רק 5%, איך זה מסתדר שתי ספרות בלבד? (ל"ת)
    ב 07/12/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 28.
    על מי את מאיימת? תסגרי
    like1 07/12/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מספיק כסף עשית על חשבונם של אנשים מסכנים וחסרי ישע.
    סגור
  • 27.
    אם היא מרוויחה 5% אז חוק שיגביל ל-8% לא נשמע בעייתי
    א 07/12/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כנראה שהיא לא אמינה כל כך
    סגור
  • 26.
    תבגרי , תסגרי מצצת דם של אנשים מסכנים. (ל"ת)
    אלי 07/12/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 25.
    אולי היה כדאי להקים לשכת שרות בבטוח הלאומי
    אפרים 07/12/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לשכת שרות כזו שתתן ייעוץ ראוי ואובייקטיבי ללא עלות לכל מי שיש לו סיבה או חושב שיש לו סיבה מוצדקת לתבוע את הביטוח הלאומי. משהו בדומה לסנגוריה ציבורית. חוק הביטוח הלאומי הוא כל כך מסובך ומסואב שקשה לאדם מן הישוב להתמודד איתו. ולכן מן הראוי להעמיד לו עזרה מקצועית.
    סגור
  • 24.
    לבנת פורן
    אריק 07/12/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הם טיפלו בי לפני שלוש שנים הטיפול היה הגון מקצועי התשלום בבלט סביר
    סגור
  • 23.
    היא נשמה טובה
    חיים 07/12/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא וחולרות שדוגמתה בכלל לא אשמים. אם חברות הביטוח והביטוח הלאומי היו משלמים תביעות כמו שצריך תוך בדיקה אמיתית כנה ולא מעליבה את הנפגע. ומשלמים למסכנים את מה שמגיע סהכ כולם היו מרוויחים ים של כסף ולכ היה צריך את לבנת וחבר מיריעה. כצ עיכוב ודחיה של תביעה אמיתית לדעתי בית המשפט חייב !!!! להטיל על הביטיח קנסות ברמה של לפחות 100% ואז לשום חברת ביטוח לא נהיה כדאי לשחק וצהתעלל במסכנים.
    סגור
  • 22.
    מדינה לא לכל אזרחיה
    אזרח 07/12/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה למדינה.המדינה עובדת עלינו לא חברות כגון-לבנת פורן.המציאות שונה וצריך חברות כדוגמאת "לבנת פורן". נותן שרות או כל עסק צריך להרויח.הכל "קנאה"במיוחד של משרדי עו'ד.ניראה אותכם אזרחים יקרים מקבלים באמת את המגיע לכם ממדינת היהודים....
    סגור
  • 21.
    זה היה נמנע , אם ביטוח לאומי היה עושה את עבודתו... (ל"ת)
    יוני 07/12/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 20.
    למה בכלל צריך לבנת פורן??????
    sdsd 07/12/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בכל מדינה מתוקנת הממשל כולל ביטוח לאומי מידעים את האזרחים על זכויותיהם ומשלמים מה שמגיע להם ללא צורך במספר אנשים בתווך שגורפים הון מאנשים חלשים,חולים,זקנים.... כל האשם הוא על השיטה ,שמאפשרת למתווכים לשים יד בכיס האזרחים....די די די נמאס לנו מהקומבינות והמניפולציות שמעשירות את אלה שיודעים לשחות במים העכורים הללו,אנו רוצים מדינה מסודרת שדואגת לכל אזרחיהה ולא רק ל"סקטורים" מסויימים.כל האזרחים זכאים לקבל אותם זכויות ללא הפליה של דת מין גזע עדה ,גם אם הם לא מקורבים "לצלחת"
    סגור
  • 19.
    חברי הכנסת רוצים לשמור על הכסף של ביטוח לאומי ...
    רון 07/12/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הרי כולם יודעים, שלבנת מוציאה יותר כסף ממה שהיה אפשר כשניגשים פצורה פרטית לביטוח לאומי .... זאת האמת.
    סגור
  • 18.
    אם את לוקחת רק 5%, אז החוק לא אמור להטריד אותך! (ל"ת)
    טרומפלדור 07/12/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 17.
    לבנת פורן: "אם חוק הגבלת שכ"ט יעבור - אסגור את העסק, הר
    צילה 07/12/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    את מי את מפחידה בדיוק!! כמה קופונים גזרת עד היום??? די להיות חזירי....
    סגור
  • הבעיה /שאם היא סוגרת את העסק מליונים שמגיעים לאזרחים
    טעות בידיך 07/12/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ישארו בקופת המדינה
    סגור
  • 16.
    לרוץ ולהחתים אותה על זה
    בוכה מצער 07/12/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רווחים שלא מהעולם הזה על גבינו
    סגור
  • 15.
    חוק ראוי שהגיע זמנו. כדאי שהביטוח הלאומי יהיה יותר נגיש (ל"ת)
    שקיפות לביטוח הלאומי 07/12/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • להחיל גם על גמלאות נכי משרד הביטחון (ל"ת)
    גם לנכי צה"ל מגיע 10/12/2014 05:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אני הוצאתי את המטפחת ,ואני כבר כמעט מרחם עליך .וכמעט
    בא 07/12/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מאמין לך .
    סגור
  • תרחם על כל המסכנים שינסו להתמודד לבד עם ביטוח לאומי
    מוציא לאור 07/12/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בלי לבנת פורן, זכותי ושאר החברות הם לא יקבלו שקל שחוק!
    סגור
  • 13.
    חלית ?נפצעת?נפגעת?לבת פורת!
    חרדון 07/12/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    צלצלי לעצמך ותגידי שנפגעת.
    סגור
  • 12.
    צודקת, במקום לפגוע בהם שהחכ"ים יעשו סדר בביטוח לאומי
    משיח 07/12/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם אני רוצה את עזרתם ומוכן לשלם עמלת הצלחה מה למחוקק להתערב
    סגור
  • 11.
    הקוזק הנגזל -שתסגור (ל"ת)
    אזרח 07/12/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 10.
    "המאכערים" שפעלו מול משרד הרישוי נעלמו
    איש גבעת אולגה 07/12/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כדאי ללבנת לחשוב:למה בעצם צריך משרד תווך כמו שלה. לדעתי להצעת החוק יש את כל היתרונות. ואם בחלשים עסקינן אציע לפתוח משרדים נגישים לעיירות הפיתוח.
    סגור
  • 9.
    החוק הגביל ל-עד 15% - אז אם היא טוענת שהיא לוקחת 5%
    דפנה 07/12/2014 09:54
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז מה יש לה לסגור את העסק????????? לא הבנתי............
    סגור
  • 5% מכל הכסף שיקבל הזכאי כל החיים
    ציון 07/12/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הרי היא מוגבלת בתקופה, לכן ה 15% שלה הם רק לתקופה שמותר לה לקבל, אבל לאורך כל התקופה, יוצא משהו בסביבות ה 5%. זה היה ההסבר ברדיו בבוקר. סביר בעיני.
    סגור
  • כנראה שחישוב העמלה שלה מסובך ובסה"כ זה עובר את ה- 15%
    אנליסט עממי 07/12/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לדעתי ה- 5% הוא על היתרה מעבר לסכום פיצוי מסוים, שזה מקרים לא רבים. רוב הפיצועים הם בסכומים של כמה עשרות אלפי שקלים והעמלה שלה הוא מעל 15% ויש כנראה גם סכום מינימום.
    סגור
  • 8.
    שלא תאיים
    עמיחי 07/12/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני מחפש עוזרת בית
    סגור
  • 7.
    ממה היא מפחדת? (ל"ת)
    רות 07/12/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 6.
    אני אגיד לכם עוד משהו...
    "פנסיונר" על כורחו 07/12/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גם החוק לשכר מינימום יביא לסגירת עסקים שרווחיותם מצומצמת,רבים יצטרפו ל"מעגל האבטלה" ובהחלט ייתכנו מקרים שמפעלים יעברו לייצר במדינות זולות יותר - ולא מאהבה... אם מחייבים למשל חקלאים לשלם שכר מינימום,האם יבטיחו להם שתוצרתם תימכר במחיר גבוה יותר כדי לממן את עליית השכר ?! הלוואי וירוויחו הרבה כדי שיוכלו לשלם יותר למועסקים,אבל המציאות אינה כך.
    סגור
  • ספסרים ברישיון
    אבי 07/12/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החקלאים הם דוגמא מצויינת. החקלאים רואים בעין כלה איך התמורה לפרי עמלם נמכרת בשווקים במאות אחוזים יותר ממה שהם קילו עבורה. כל המתווכים למיניהם מתעשרים על גבם של אחרים וגם בוכים כל הדרך אל הבנק. מעניין מה המניע שלך לתמוך בספסרים מאוסים כמו ארנה הזאת. גם אם היה מדובר על 5% מדובר על סכומים מצטברים דמיוניים.
    סגור
  • מי דיבר על "ספסרים" ? הבאתי כדוגמה את החקלאים...
    "פנסיונר" על כורחו 08/12/2014 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאם יחייבו אותם לשלם שכר מעבר ליכולתם הכלכלית,רבים מהם יסגרו את המשק... בחקלאות - כפי שבוודאי ידוע לך - קיימות הוצאות והשקעות צפויות ובלתי צפויות,התוצרת החקלאית היא תוצר עם חיי מדף קצרים,החקלאות נתונה לחסדי מזג האוויר,ואחרי כל אלה יצטרכו החקלאים לעמוד בהגדלת השכר המדוברת... לא פעם קורה שעונה חקלאית מסתיימת בהפסד והחקלאי "בונה" על העונה שתבוא כדי לכסות את הגרעון שנוצר... זה לא מפעל של מוצרים עם הוצאה ידועה מראש והכנסה צפויה מראש ושאפשר לחשב את הכדאיות מלכתחילה... רעיון של הבטחת הכנסה לחקלאי דווקא יכול להישמע הגיוני אם רוצים שתהיה אספקה טרייה וקבועה של תוצרת חקלאית...
    סגור
  • 5.
    שהיא עשתה מספיק כסף כך שהיא יכולה לסגור בשקט (ל"ת)
    סביר 07/12/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    שיא החוצפה
    שרון ב 07/12/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פרזיטים שמחזקים פרזיטים, וחיים של חשבון אחרים, ועושקים אחרים מאיימים. באמת לשיאי חוצפה הגענו. ולו רק בגלל שכמותכם, צריך לחוקק ולאשרר ולהפעיל את החוק.
    סגור
  • 3.
    אמן אמן ואיתך רבבות עוה"ד יגיעו ב"ה לפת לחלמם (ל"ת)
    משאלה 07/12/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 2.
    את מאיימת?! הרי את חוגגת על צרות של אחרים, תסתפקי במועט (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/12/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 1.
    רגע ,אני מוציא את המטפחת . (ל"ת)
    בא 07/12/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • להחיל גם על תביעות למשרד הביטחון (ל"ת)
    גם לנכי צה"ל מגיע 10/12/2014 05:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הטרנד החדש של האיומים של העשירון העליון גובל בפלילי