ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כתבת 'פוקס ניוז' רותחת מזעם בשידור חי על התמונות ששודרו מעזה, צפו בקטע

"תראו את זה, רק תראו את זה!! זה בתגובה לאירועים שרק עכשיו סיפרתי לכם עליהם". מייגן קלי פשוט לא יכלה לראות את זה
 |  45
רתחה מזעם
Share
הפיגוע הקשה אתמול בירושלים סוקר אתמול בהרחבה בתקשורת בחו"ל, וגם היום הסיפור עדיין נמצא בכותרות הראשיות של חלק מהאתרים הגדולים. בישראל הופנה אתמול זעם רב כלפי סיקור הפיגוע מצד גופים כמו CNN ו-BBC שממש הטעו את הצופים והגולשים. באותו הזמן, יש את 'פוקס ניוז'.


מייגן קלי, מגישת החדשות בגוף התקשורת האמריקני פוקס ניוז, לא הצליחה לשמור על טון רגוע נוכח התמונות שהוצגו על המסך בזמן שהיא מתייחסת לפיגוע הקשה בירושלים. קלי בעיקר רתחה מזעם על החגיגות ברחוב הפלסטיני בתגובה לפיגוע, שכללו ריקודים, חלוקת ממתקים והצגת תמונות של הרוצחים וכלי נשק שדומים לאלו בהם השתמשו הרוצחים. "תראו את זה, רק תראו את זה! זה בתגובה לאירועים שרק עכשיו סיפרתי לכם עליהם! תסתכלו על זה!" כך אמרה קלי בכעס על תמונות החגיגות בעזה.

רשת פוקס ניוז שייכת לאיל התקשורת רופרט מרדוק והיא חברת התקשורת בכבלים השלישית בגודלה בארה"ב. אתר האינטרנט של 'פוקס ניוז' הוא השישי בגודלו מבין אתרי החדשות בעולם מבחינת רייטינג, עם 65 מיליון גולשים ייחודים בחודש. CNN נמצאת במקום הרביעי ו-BBC במקום ה-13. לטבלת האתרים - לחץ כאן

צפו בקטע:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 חיה 23/11/2014 16:14 שתבוא לשדר אצלנו במקום השמאלנים בתקשורת
אחלה כתבת גם יפה וגם אמיתית
27 ירון 23/11/2014 10:48 קלי בואי תשדרי אצלנו,,במקום השמאלנית יונית לוי,, (ל"ת)
26 קרינה 22/11/2014 08:33 מזעזע חיות אדם כאלה לא ראיתי מוסלמים זה דבר נורא ליישות (ל"ת)
25 בן 20/11/2014 17:57 קלי , קלי, שלא יגמר לעולם החום והיד , רשרוש (ל"ת)
24 יוחאי 20/11/2014 13:44 תגובת אריה דרעי לא מצאה חן בעיני יונית
היא מעצבנת בתגובות שלה אני לעתים קרובות מוצא את עצמי בערוץ אחר
23 נירית 20/11/2014 10:50 SHE IS MORAL AND WONDERFUL. THANK YOU! (ל"ת)
22 מקבלת הון וגם מביעה 20/11/2014 04:07 יונית לוי שמאלנית צריך להעיף אותה מהתכנית החדשות
דעתה על אחיה היהודים אז מה אתם רוצים ??????
מאיר פ 20/11/2014 09:43 יונית לוי דואגת לקריירה שלה יושנת עם האוייב
יונית לוי מוכנה לישון עם כל מי שמוכן לקדם את הקריירה העיתונאית שלה... כל היתר לא חשוב... אמת בפרסום או תמיכה במדינת ישראל לא משרת את האינטרסים שלה .
שמרק 20/11/2014 12:44 *ישנה (ל"ת)
21 ציון 20/11/2014 03:04 סוף סוף יש צדיקה אחת בסדום (ל"ת)
20 א 20/11/2014 00:44 WE LOVE YOU (ל"ת)
19 שולה 20/11/2014 00:01 אובמה מוסלמי בעצמו-חוסיין בארכה שקיצר לברק, אלק ! יאללה
אז למה אתם מצפים, כשהוא אומר ששני הצדדים חייבים להרגיע? הוא מוסלמי !!!
18 דניאל 19/11/2014 22:45 אובמה הוא בושה! אין לו שמץ של אכפתיות כלפי המצב
הוא לא מנסה או מעוניין שמשהו ישתנה, הוא לא מסוגל לשנות, אין לו סיבה לשנות! אין להיתמך בארה"ב בכל מה שקשור לביטחון פנים !!! ישראל תמיד הייתה ותמיד תהיה עזר לעצמה... להסתמך על אחרים שווה ערך ללהיות חלשים.
17 מני 19/11/2014 22:11 לצערי הרב
אילו קלי עבדה ברשת שלא חובבת אותנו, היא היתה כנראה מדברת אחרת... הערוץ הזה חובב ישראל ואם רוצים להצליח שם, צריך להשמיע את מה שההנהלה אוהבת לשמוע. במקום אחר, יש מצב שהיא היתה אומרת דברים הפוכים ובאותה עצמה
אשקחוני 20/11/2014 11:03 תחשוב עד 10 לפני שאתה כותב.
קלי בסהכ סיקרה את העובדות למול העולם. כל אדם באשר הוא אדם ולא מפלצת רצחנית היתה מסקרת זאת בתדהמה. ואלה מבקשים שנםתח את המעברים.
16 עמית 19/11/2014 21:46 חבל שיונית לוי לא מתנהגת כמוה (ל"ת)
15 אריק 19/11/2014 20:51 מבלי להתייחס לתוכן הנאמר - הוא הרשים אותי (ל"ת)
14 דוד מירושלים 19/11/2014 20:28 חבל שאצלנו אין מנחה כזאת
אולי אם היו בישראל מנחות מהסוג שלה (לא רק יפות כמוה) מצבנו היה טוב יותר
13 יונתן 19/11/2014 19:32 קלי היא מגישה מעולה ולא עושה חשבון (ל"ת)
12 טייגר 19/11/2014 19:14 למה ??? עכשיו איתן כבל יבקש לסגור אותם
?
11 התמים 19/11/2014 18:58 היא מופתעת? באמת?
תושבי עזה רקדו וחילקו סוכריות ב11 בספטמבר, על הפלת התאומים. ומה יעשה אבו מאזן, יקיר השמאל וראש השבכ? יתן למשפחות הרוצחים מענק ופנסיה לכל החיים! ומי יתן לו את הכסף? ביבי נתניהו, וברק אובמה! ומי יעזור במימון? האירופים! טוב, זו כבר לא הפתעה, הם אוהבים יהודים, אבל רק אחרי שהם מתים. כמה אירופים לא שיתפו פעולה עם הנאצים בהשמדת יהודים? כמה התנגדו? וכמה מטוסים אמריקאים הפציצו את אושביץ ואת מסילות הרכבת לשם? אפס !!!!!! ( ולמי שלא מבין עברית, 0 !)
10 נסים ישעיהו 19/11/2014 18:37 הלוואי בתקשורת שלנו
חבל שאצלנו התשקורת עובדת נגדנו וממילא לטובת הרוצחים
9 אחד מהעם 19/11/2014 18:00 כל הכבוד לה!!! (ל"ת)
8 אבי 19/11/2014 16:52 אזה חגיגה בבורסה הישראלית נסדק נפלת ופו עולה ארץ הקודש
רואים מה קורה בבית הכנסת ופו הבורסה חוגגת הם חושבים שהבורסה נמצאת בעזה
סבא אליעזר 19/11/2014 18:24 אתה מנותק טוטאלית מהחיים...
החיים חייבים להמשך כרגיל.. לא לתת להם להרוס לנו את הרצף. כן ללחוץ על חברי הכנסת הטיפשים שמלהיטים את האש כל הזמן...כן להעיף את השר אהרונוביץ שלא מבין בניהול ביטחון מדינה. כן להחליף את ביבי שלא יודע מתי לדבר ומה ומוכר את כסאו לימניים הקיצוניים העיקר לשבת על הכסא. כן להעיף את השכונות הערביות שיש להן תעודות כחולות ומקבלות ביטוח לאומי ושאר תמיכות ולא תורמות כלום למדינה ואף ישראלי לא מבקר בהן למעט קוני סמים. להתחיל להבין שצריך לדבר ולמצוא פתרונות אמת ולא לדבר על בתי כנסת בהר הבית וחומות וצבא ולהאשים את ראשי השלטון בגדה...צריך למצוא פתרון כי גם אם יחזור השקט זה יהיה שוב לתקופה מוגבלת
7 חברים 19/11/2014 16:20 הבורסה חוגגת עים כול ההרוגים בושה לבורסה הישראלית (ל"ת)
מוטי 19/11/2014 23:07 מה אתה רוצה להוריד את המעוף לחצי התורן? (ל"ת)
6 מאיר 19/11/2014 16:17 פוקס. הרשת היחידה שלצידנו.
יותר מערוץ 2 ו 10 בישראל
5 22 19/11/2014 15:57 BBC ו - CNN עיתון הארץ = דוברי החמאס (ל"ת)
שכחת 19/11/2014 22:18 +ידיעות אחרונות(ינט) (ל"ת)
4 xx 19/11/2014 15:55 פוקס ניוז היא המקבילה האמריקאית לביבי נתניהו-היא בדיחה
פוקס ניוז היא בדיחה עלובה בארה"ב ומיגן קלי היא פרודיה מהלכת רק קופים מזרחיים ישראלים ורדנקים אמריקאים שהם אותו הדבר חושבים שזה אמיתי.
חן 20/11/2014 00:25 אין לך שמץ
http://www.stateofthemedia.org/2012/cable-cnn-ends-its-ratings-slide-fox-falls-again/cable-by-the-numbers/
היסטוריון 19/11/2014 20:03 אנחנו מכירים את הערבים אבל
צריך להכיר בעובדה ש10 שנים היה שקט מהם ואז כל הביבים האלקינים הבנטים האריאלים המירלאך והחוטבלות הבינו איזה הרס הם זרעו כאן והפתרון להביא את הערבים לרתיחה ולאינתיפדה 3 כשבמקביל קוממו עלינו את ארה"ב אירופה ירדן כך שהיום אנחנו מצויים בשלב קריטי שאם הבנטיזם והחוטבליזם לא יעצר-נהיה בסכנה קיומית.
nbg 19/11/2014 16:32 bfb
אתה ממש מגדולי הדור פה נופת צופים ובטח יש לך גם פלוצים בריח ורדים לא?!?! חתיכת אדיוט שחושב שהוא חושב שהוא יודע הכי טוב רק אדייט כמוך יגיד על פוקס שהיא בדיחה עלובה
שרון ב 19/11/2014 16:26 4-XX
ואתה המקבילה של אידיוט. לא צריך אויבים אתה יופי של אויב. אגב, תוסיף עוד X ותהיה פורנוגרפיה. לך לך עם CNN, לא בכדי הלך הזרזיר אל העורב. אך אתה כלל לא מבין מה כתבתי. טמבל.
שרון 19/11/2014 16:24 אכול שנאה
ורק טמבל כמוך עדיין לא מבין וחושב שרשתות כמו CNN שהיא בשליטה סעודית חשובה. תתעדכן פוקס ניוז יותר פופולרית מCNN וגם חלקים רחבים באוכלוסיה גם בארה"ב וגם בקנדה תומכים בישראל יותר מכמה יודראטים כמוך.
3 מוזר 19/11/2014 15:49 אז לא כל העולם נגדינו ?
אבל ככה חינכו ולימדו אותי - שכל העולם נגדינו......
אדי 19/11/2014 16:35 בכמה רשתות זרות חוץ מפוקס הצלחת לצפות בזאת???? (ל"ת)
2 mottyc 19/11/2014 15:32 מדהים!!!
סוף סוף מישהי הגיונית אומרת את האמת.... המלך הוא עירום!!!
חזי 19/11/2014 16:33 מדהים שאפשרו לה להציג ולהגיד את האמת (ל"ת)
מקשיב לפוקס כל לילה 20/11/2014 11:18 חזי, אתה לא ראית פוקס, מומלץ מאוד (ל"ת)
1 חזי 19/11/2014 15:23 ולנו יש את יונית לוי.........
יחי ההבדל הלוואי עלינו מישהי עם שכל ישר כמו המגישה מ"פוקס"
ערוץ 2 23/11/2014 11:22 יש להחרים את הצפיה של חדשות ערוץ 2
תנו לרייטינג לצנוח ואולי מישהו יבין שלציבור נמאס לראות ולשמוע את יונית לוי.
מקשיב לפוקס כל לילה 20/11/2014 11:18 יונית השמאלנית
אומר הכל