ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אבי כץ: "מי שיורד לברלין בגלל שהוא מעוניין לקנות קוקה קולה ב-5 שקלים ולא מסכים לאלטרנטיבה - פשוט מפונק"

"הישראלי זורק 35% מהאוכל שהוא קונה לפח - אמכור אריזות קטנות. הצלחה - כששופרסל תמכור ב-5 שקלים". מה דעתו על רמי לוי?
 |  20
ישנה את השוק?
Share
"35% מהמזון שמשפחה רוכשת נזרק לפח, הכי הרבה בקרב מדינות ה-OECD, הרעיון הוא להפוך את הפירמידה על פיה", כך אמר הבוקר היזם אבי כץ בגלי צה"ל, אשר בישר אתמול על הקמת הקמת רשת סופרמרקטים שתמכור מוצרי מזון וצריכה ב-5 שקלים .


כץ טוען כי אין בכוונתו לגרום לסגירת רשתות ולהחליפן – "אתן פתרון לשוק, אם קוקה קולה לדוגמה לא תאפשר לי למכור בקבוק של חצי ליטר ב-5 שקלים אפנה לפפסי אם לא אז משהו אחר. בקבוק עולה 60 אגורות ומילוי שקל וחצי, מי שיורד לברלין בגלל שהוא מעוניין לקנות קוקה קולה ב-5 שקלים ולא מסכים לאלטרנטיבה אז הוא מפונק. אני לא אתן מצרים ששווים 3.5 שקלים ב-5 שקלים אלא מוצרים שנמכרים ב-7 שקלים ב-5 שקלים".

"ישבנו צוות 3 חודשים והגענו ל-600 מוצרים – מנסים להגיע לאריזות קומפקטיות במחיר הוגן. ניתן את הכמות שצריך, שלא תיזרק לפח. הישראלי הוא מפצל המכירות הכי גדול בעולם, הולך ל-6-7 מקומות, אם לא יהיו לו טיטולים ומזון תינוקות אז הוא ייקנה אצל רמי לוי, אני מוכר מה שרלבנטי. אתחיל במותגים ידועים, אם לא אצליח לתמחר אותם ב-5 שקלים אעבור למותג פחות ידוע, אם לא אייבא באופן אישי ואם לא אייצר לבד".

לשאלה כיצד ירוויח ממכירת מוצרים ב-5 שקלים, השיב כץ: "השבוע נפתח הסניף ה-39 של קופיקס, אני מרוויח כסף, העובדים מרוויחים, הספקים מרוויחים, כולנו מרוויחים. אני יכול לקחת מרתף של 200 מ"ר בדיזנגוף סנטר בזול ואמכור 600 פריטים בחנות, לא אזדקק למחסן. יהיו על רצפת המכירה 300 משטחים. אני אתקשר לאשתי ולכל הסקפטיים ואומר שהצלחתי כשאראה את שופרסל מוכרת מוצרים ב-5 שקלים".

"רמי לוי יהיה זול בהרבה ממני, אבל כמה אנשים יכולים לקחת את הרכב ולנסוע מחוץ לעיר, פנסיונרים לדוגמה מוגבלים. אני מוצר משלים לרמי לוי. אפשר לעשות משהו עם יוקר המחייה, אם הצלחתי הצלחתי, אם לא אז ניסיתי".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 אנשים נשחקים 16/11/2014 19:55 טמבל, זה לא קולה או מילקי. הכל יקר כאן ביחס למשכורת (ל"ת)
18 רפאל 11/11/2014 22:02 אבי כץ
מגיע לאדם המקסים הזה פרס ישראל. איש עסקים מוצלח ולא טמע. כך הוא מכופף את כל הטייקונים שמוצצים את דמנו. ממליץ לכולם כפרנציפ , לקנות רק אצלו . מאחל לו הצלחה רבה.
17 שלום ציון 11/11/2014 18:54 מחירי המזון
הקונה שימכור לכם עגלה ריקה
16 פיטר 11/11/2014 17:59 מהפכת התיווך ב "פיטר פיקס"
ל - 13 בקרוב יגיעה "פיטר פיקס נדל"ן"
15 איציק 11/11/2014 15:04 לאבי כץ החכמולוג
תביא כרטיס טיסה לברלין בחמש שקל ניראה אותך גבר
14 יוסי בן-משה 11/11/2014 12:22 יוזמה ברוכה, כל הכבוד
כל הכבוד למר כץ, הצלחתו הצלחתינו, יטיבו כל הישראלים, אם יקנו את שיציע תחת לנסות להניא אותו.
13 מחדלנדל״ן אסון לאומי 11/11/2014 10:48 תעשה קודם cofix למחירי הדירות והשכירות ואח"כ תדברר (ל"ת)
12 בן אהרון 11/11/2014 10:45 סופר סל כבר מפסידים, איך יורידו מחירים?
לא הכל אפשר למכור בחמישה שקלים ומה שאי אפשר, מייצרים באריזות יותר קטנות. הבעיה שככל שהאריזה יותר קטנה, עלות האריזה גבוהה יותר. צריך לשים לב להסברים לגבי התוכנית. ההיגיון לשיטה הוא שזורקים עודפים שנרכשים באריזות הגדולות אבל זה לא תמיד נכון, בכל מקרה, רעיון מעניין לצרכנים שהם בודדים במרכזי הערים. זה כנראה דומה לפיצוציה עם מוצרי סופר מרקט באריזות מוקטנות של 5 ש״ח.
11 אזרח המדינה 11/11/2014 10:13 כל הכבוד!!מחכים לפתיחה!! (ל"ת)
10 משה ג 11/11/2014 10:01 בצים בצים בצים
לאחרונה התארחתי בצימר בצפון המשווק ביצים. הוא מקבל על תבנית של 30 בצים כ 10 ש״ח. מדוע לנו זה עולה 38 ש״ח ? מועצת הלול - מי צריך אתכם שודדים !!!
9 עוד מחנך 11/11/2014 09:56 אף אחד לא יורד בגלל קולה או מילקי . כץ מנסה להיות
המושיע החדש. שבענו כבר ממושיעים ומחנכים בדמות לפיד , רמי לוי וכץ . אף אחד לא מפונק ותפסיקו לדחוף לנו תחליפים זולים ולהתעלם מהבעיות העיקריות עובדים על העם. ראה תשלום אגרת הטלויזיה לא ביטלו כלום. ראה דירות 0 מעמ. רק למעטים יש לנו מספיק חכמי חלם במדינה.
8 משה ג 11/11/2014 09:56 תדאג גם לתושבי ראשל״צ
יישר כח !!! אין ספק שאני יהיה אחד הלקוחות שלך, אפילו אם זה יחייב פיצול קניות. בתקווה ששופרסל (השודדים שמנצלים את המצב של חוסר ברירה) יימכרו במחירים שפויים.
7 אחד שנמאס לו 11/11/2014 09:52 אוף איזה ביביסט טיפש. למה אני חייב על הבוקר לבלוע את
הרוע הזה? מי שיורד לברלין הוא חכם!
6 אתי 11/11/2014 09:51 כל הכבוד. אין ספק שעםמקטפיקס הצלחת
ממש כל הכבוד. אתה זה שלוקח את כל הסיכון. מחכה כבר לחנות שתפתח. אני אגיעמלקנות.
5 רוני 11/11/2014 09:39 כמה רעש ומרקטינג סביב השטויות של הבחור הזה. מספיק כבר. (ל"ת)
4 לושי במלכודת 11/11/2014 09:36 דיבור טוב (ל"ת)
3 מי זה אבי כץ? 11/11/2014 09:27 כולם תופסים טרמפ על מחאת הטמבלים. שימכור מוצרים
שפג תוקפם בשקל. גם ככה אוכלים פה חרא אז נאכל חרא בשקל. כולם נחלצים לפתור לעם האהבל את בעיית הדיור ובעיית המזון רק לא עושים את הדברים הנכונים שאמורים לעזור לנו. בעצם מה שעשו זה לפגוע בקצבאות הילדים - כי צריך להעניש את החרדים. להטיל מס על הבורסה- כי צריך לסדר גן חינם לגיל 3. לפקח על מחירי השמנת מתוקה - כי הוא אוהב קוטג' בזול וזה יביא קולות בבחירות. להטיל מס על דירה שניה - כי מגיע לו שהוא היה חכם וקנה דירה במקום לגמור את הכסף בריבית חצי אחוז ולעמוד בתור לקבל הבטחת הכנסה. וכי הההוא מקנא הרבה כסף נכנס למדינת הגמדים
2 אבו חמד סרור 11/11/2014 09:18 להקים סניף בדאלית אל כרמל
כל הכבוד לאבי כץ למען אזרחי ישראל
1 אזרח פשוט 11/11/2014 09:14 זאתאומרת שרמי לוי בשינוי תמהיל קטן יכול לבלוע
את שופרסל. ואת אבי כץ יחד ובעצם להתקבע כזול ביותר.טוב לציין את הרשתות הזולות הנוספותיינות ביתן. אושר עד
אזרח מפוכח 11/11/2014 09:57 יינות ביתן זול? אושר עד? אולי גם רשת יש? הם הכי גנבים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש