18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו מבטל מכסים על מזון: "הכסף יגוייס מבעלי 3 דירות ומעלה"

כך אמר היום ראש הממשלה בישיבת ממשלה. בכמה צפויים להיות מוזלים ביצים, דבש ודגים?
 |  28
עוקף את לפיד
Share
''צריך ואפשר להפחית ואף לבטל את המכסים על ייבוא מזון, ניתן לעשות את זה בחתימת צו של שר האוצר", כך אמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה כהתייחסות ראשונה למחאות יוקר המחייה.


נתניהו הורה להראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, לגבש יחד עם משרד האוצר החלטת ממשלה בנושא. "זה צעד שייצור תחרות מיידית ויוריד מחירים, אם קופת המדינה תצטרך השלמה בעקבות צעדים אלה, או אם יהיה צורך בסבסוד גופים שייפגעו, ניתן יהיה לגייס לפחות חלק מהסכום ממיסוי מחזיקי 3 דירות ומעלה".

לפי משרד ראש הממשלה, המכס הגבוה גרם להתייקרותם של מוצרי מזון רבים בעשרות אחוזים, וביטולו יוביל להוזלה משמעותית – ביצים צפויות להיות זולות ב-30%, הדבש ב-40%, הדגים ב-28%, החמאה ב-41% ושמן זית ב-17%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 עירית 10/11/2014 10:57 למה ממסים עבודה והון ולא עשיית הון מהשכרת דירות?
צריך להתחיל מהדירה הראשונה שנרכשה לצורך השכרה. זה הון כמו כל הון והיום אינו ממוסה! משהו אחר אם קונים דירה למגורים.
26 לפרסם ח״כ עם 3 דירות 10/11/2014 08:07 צודק ונכון להטיל מס על בעלי 3 דירות וקרקעות שלא נבנות (ל"ת)
25 ליצן 10/11/2014 07:43 ביבי בלה בלה -הכל דיבורים (ל"ת)
24 אמפסיז 10/11/2014 04:53 לפיד, איפה היית כל הקדנציה? התביישת עם מע״מ 0, במקום
להעביר כסף לקבלנים מכיסנו(זוגות צעירים) תתחיל לקחת!!! מס על דירה 3+. מס אמת על רווחים משכירות. מס על אדמות שאושרו לבניה.
23 אוי לבושה 10/11/2014 01:07 לידיעת כתבי ביזפוטל
האקדמיה לעברית החליטה לשנות את המילה "נושה" ל - "נושא"
22 מה רוצים ממני?????? 10/11/2014 00:12 קניתי דירות בשביל הפנסיה כדי שהגנבים לא יעשו לי תספורות (ל"ת)
21 זיפו 09/11/2014 23:04 מה עם חשמל , מים , אינטרנט וארנונה
אלו ההוצאות הנוספות שמכסחות לנו את המשכורת . אם המחיה לא יהיה כזה יקר יישאר לציבור כסף לקנות ולדחוף את הצמיחה. עד אז הקניות רק ירדו והמשק ייכנס למיתון עמוק ומסוכן.
20 בבחירות הבאות ... 09/11/2014 22:46 לא מאמין למילה אחת מפיו (ל"ת)
19 פטיש 5 קג 09/11/2014 22:17 סופרטאנקר למכס
הוא לא ביטל
18 carmi 09/11/2014 21:32 עוד שטות מביבי ההזוי
מחר הוא ישכח מזה ויעבור להאשים את אירן ביוקר המחיה בישראל
17 כל הכבוד 09/11/2014 20:15 כל הכבוד יש אנשים שיש להם בינינים בתא הגיע הזמן שישלמו (ל"ת)
16 קליפ 09/11/2014 19:10 בנימין נתניהו ראש ממשלה למופת!
והשמאל המטורף,ערביי פלסטין וישראל יכולים לייל ולנשק את עכוזו של אחמד טיבי. אחמד טיבי גורף את קולות השמאל המטורף והבכיין ומחרבן על היהודים....רוצו למילקי האחרון שלכם...
15 שגיא טובי 09/11/2014 19:06 בזכות המאבק....
להפחתת המס על ריווחי הון בבורסה (שהצליח,יחסית) סוף סוף ממשלת ישראל "ירדה" מאיתנו הסוחרים והמשקיעים הקטנים ועברה לבעלי הדירות להשקעה (ובצדק מוחלט)....לא יתכן מצב שבו ישנה אפליה כזו לטובת השקעה בנדל"ן שהדיווידנדים ממנה למעשה פטורים ממס....אני חוזר ואומר שההישג הגדול ביותר של המאבק (ושוב תודה לביזפורטל ש"הרימו" אותו) הוא שלא מעלים את המס שלנו ל-30% (כפי שערן יעקב רצה,ורצה ליישם,וחטף מאתנו אש כבדה ואישית בטוקבקים)....נמשיך לפעול על מנת למסות באופן שיוויוני את כלל אפיקי ההשקעה ללא אפליה.
14 החייט 09/11/2014 19:00 שקרן פתלוגי (ל"ת)
13 רפי 09/11/2014 18:23 עדיין מחכה לסופרטנקר לנדלן עעעללקקק (ל"ת)
12 ירון 09/11/2014 18:21 ביבי- אני מבטל את הצבעתי לכנסת
הפתקים שלך יגוייסו ממשרד הבטחון, לשם הולך הכסף! הנחתי את אישתי שתבדוק ביחד עם אמה, לאיזה ביוב לזרוק את הפתק. לא מאמין בך יותר, לא בלפיד, לא בכחלון ולא באף פלצן אחר. טחנת לנו את הנשמה שנים, סיפרת יותר מדי סיפורים ( סגירת מרפסת זוכר ? ). כיום- אני לא מסוגל לקנות דירה ולא מעוניין להשתעבד לדירה כל חיי וחיי בניי. ( גר אצל ההורים ). לא אוכל דגים, מוכן לוותר על הביצים והמילקי. ביום הבחירות, כשאתה תזיע- אני אנפוש בים !! ******** מדינה אוכלת תושביה ********
וואצ'ר 10/11/2014 09:39 העם הוא הריבון, לא ביבי.
ביום הבחירות צריך להצביע או לשתוק ולאכול את הדייסה.
11 שקר הכשרות 09/11/2014 18:19 ומה עם הכשרות שמייקרת את המוצרות בעשרות אחוזים?
יש לבטל אותה לאלתר ולפתוח את השוק לייבוא חופשי
10 קבלן 09/11/2014 17:57 ממתי משקיעים הפכו לאויב -חשבתי שדוגלים בשוק חופשי (ל"ת)
9 תראו לי 09/11/2014 17:40 מתי הוא קיים מה שהבטיח? (ל"ת)
8 תום 09/11/2014 17:36 בן אדם קטן ומגעיל אפס מאופס איפה היה 7 שנים שבתפקיד ??? (ל"ת)
7 שקר הכשרות 09/11/2014 17:29 ומה עם הכשרות שמייקרת את המוצרות בעשרות אחוזים?
יש לבטל אותה לאלתר ולפתוח את השוק לייבוא חופשי
6 אבי 09/11/2014 17:02 בחירות,לחץ ביבי לחץ (ל"ת)
5 אחד 09/11/2014 16:55 נתניהו שקרן, לא יפחית שום דבר, לא אכפת לו מכלום
מלבד הישרדותו הפוליטית
4 אנונימי 09/11/2014 16:40 חח אומן הפקה פקה.. המצחיק הוא שביבי קבע
את כל אותם מכסים הזויים!!!
3 blond101 09/11/2014 16:35 עכשיו 2 התרנגולים יריבו
בניהם על הקרדיט, הם פשוט לא מבינים אף אחד מהם לא יזקה לאשראי כי הם פיספסו את הרכבת. הם נאלצים לעשות זאת כי הם מאבדים תמיכה איפה בדיוק הם היו עד היום?
2 יאן 09/11/2014 16:21 הנה שוב הראשון שזהה!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
1 גמלאי 09/11/2014 16:08 ביבי מתמרן לקראת הבחירות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש