נתניהו מבטל מכסים על מזון: "הכסף יגוייס מבעלי 3 דירות ומעלה"

כך אמר היום ראש הממשלה בישיבת ממשלה. בכמה צפויים להיות מוזלים ביצים, דבש ודגים?
 |  (28)
בנימין נתניהו, צילום: חיים צח; לע"מ
''צריך ואפשר להפחית ואף לבטל את המכסים על ייבוא מזון, ניתן לעשות את זה בחתימת צו של שר האוצר", כך אמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה כהתייחסות ראשונה למחאות יוקר המחייה.

נתניהו הורה להראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, לגבש יחד עם משרד האוצר החלטת ממשלה בנושא. "זה צעד שייצור תחרות מיידית ויוריד מחירים, אם קופת המדינה תצטרך השלמה בעקבות צעדים אלה, או אם יהיה צורך בסבסוד גופים שייפגעו, ניתן יהיה לגייס לפחות חלק מהסכום ממיסוי מחזיקי 3 דירות ומעלה".

לפי משרד ראש הממשלה, המכס הגבוה גרם להתייקרותם של מוצרי מזון רבים בעשרות אחוזים, וביטולו יוביל להוזלה משמעותית – ביצים צפויות להיות זולות ב-30%, הדבש ב-40%, הדגים ב-28%, החמאה ב-41% ושמן זית ב-17%.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    למה ממסים עבודה והון ולא עשיית הון מהשכרת דירות?
    עירית 10/11/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להתחיל מהדירה הראשונה שנרכשה לצורך השכרה. זה הון כמו כל הון והיום אינו ממוסה! משהו אחר אם קונים דירה למגורים.
    סגור
  • 26.
    צודק ונכון להטיל מס על בעלי 3 דירות וקרקעות שלא נבנות (ל"ת)
    לפרסם ח״כ עם 3 דירות 10/11/2014 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 25.
    ביבי בלה בלה -הכל דיבורים (ל"ת)
    ליצן 10/11/2014 07:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    לפיד, איפה היית כל הקדנציה? התביישת עם מע״מ 0, במקום
    אמפסיז 10/11/2014 04:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להעביר כסף לקבלנים מכיסנו(זוגות צעירים) תתחיל לקחת!!! מס על דירה 3+. מס אמת על רווחים משכירות. מס על אדמות שאושרו לבניה.
    סגור
  • 23.
    לידיעת כתבי ביזפוטל
    אוי לבושה 10/11/2014 01:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האקדמיה לעברית החליטה לשנות את המילה "נושה" ל - "נושא"
    סגור
  • 22.
    קניתי דירות בשביל הפנסיה כדי שהגנבים לא יעשו לי תספורות (ל"ת)
    מה רוצים ממני?????? 10/11/2014 00:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 21.
    מה עם חשמל , מים , אינטרנט וארנונה
    זיפו 09/11/2014 23:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלו ההוצאות הנוספות שמכסחות לנו את המשכורת . אם המחיה לא יהיה כזה יקר יישאר לציבור כסף לקנות ולדחוף את הצמיחה. עד אז הקניות רק ירדו והמשק ייכנס למיתון עמוק ומסוכן.
    סגור
  • 20.
    לא מאמין למילה אחת מפיו (ל"ת)
    בבחירות הבאות ... 09/11/2014 22:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    סופרטאנקר למכס
    פטיש 5 קג 09/11/2014 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא לא ביטל
    סגור
  • 18.
    עוד שטות מביבי ההזוי
    carmi 09/11/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מחר הוא ישכח מזה ויעבור להאשים את אירן ביוקר המחיה בישראל
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    כל הכבוד יש אנשים שיש להם בינינים בתא הגיע הזמן שישלמו (ל"ת)
    כל הכבוד 09/11/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 16.
    בנימין נתניהו ראש ממשלה למופת!
    קליפ 09/11/2014 19:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    והשמאל המטורף,ערביי פלסטין וישראל יכולים לייל ולנשק את עכוזו של אחמד טיבי. אחמד טיבי גורף את קולות השמאל המטורף והבכיין ומחרבן על היהודים....רוצו למילקי האחרון שלכם...
    סגור
  • 15.
    בזכות המאבק....
    שגיא טובי 09/11/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    להפחתת המס על ריווחי הון בבורסה (שהצליח,יחסית) סוף סוף ממשלת ישראל "ירדה" מאיתנו הסוחרים והמשקיעים הקטנים ועברה לבעלי הדירות להשקעה (ובצדק מוחלט)....לא יתכן מצב שבו ישנה אפליה כזו לטובת השקעה בנדל"ן שהדיווידנדים ממנה למעשה פטורים ממס....אני חוזר ואומר שההישג הגדול ביותר של המאבק (ושוב תודה לביזפורטל ש"הרימו" אותו) הוא שלא מעלים את המס שלנו ל-30% (כפי שערן יעקב רצה,ורצה ליישם,וחטף מאתנו אש כבדה ואישית בטוקבקים)....נמשיך לפעול על מנת למסות באופן שיוויוני את כלל אפיקי ההשקעה ללא אפליה.
    סגור
  • 14.
    שקרן פתלוגי (ל"ת)
    החייט 09/11/2014 19:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 13.
    עדיין מחכה לסופרטנקר לנדלן עעעללקקק (ל"ת)
    רפי 09/11/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    ביבי- אני מבטל את הצבעתי לכנסת
    ירון 09/11/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הפתקים שלך יגוייסו ממשרד הבטחון, לשם הולך הכסף! הנחתי את אישתי שתבדוק ביחד עם אמה, לאיזה ביוב לזרוק את הפתק. לא מאמין בך יותר, לא בלפיד, לא בכחלון ולא באף פלצן אחר. טחנת לנו את הנשמה שנים, סיפרת יותר מדי סיפורים ( סגירת מרפסת זוכר ? ). כיום- אני לא מסוגל לקנות דירה ולא מעוניין להשתעבד לדירה כל חיי וחיי בניי. ( גר אצל ההורים ). לא אוכל דגים, מוכן לוותר על הביצים והמילקי. ביום הבחירות, כשאתה תזיע- אני אנפוש בים !! ******** מדינה אוכלת תושביה ********
    סגור
  • העם הוא הריבון, לא ביבי.
    וואצ'ר 10/11/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום הבחירות צריך להצביע או לשתוק ולאכול את הדייסה.
    סגור
  • 11.
    ומה עם הכשרות שמייקרת את המוצרות בעשרות אחוזים?
    שקר הכשרות 09/11/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש לבטל אותה לאלתר ולפתוח את השוק לייבוא חופשי
    סגור
  • 10.
    ממתי משקיעים הפכו לאויב -חשבתי שדוגלים בשוק חופשי (ל"ת)
    קבלן 09/11/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    מתי הוא קיים מה שהבטיח? (ל"ת)
    תראו לי 09/11/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 8.
    בן אדם קטן ומגעיל אפס מאופס איפה היה 7 שנים שבתפקיד ??? (ל"ת)
    תום 09/11/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 7.
    ומה עם הכשרות שמייקרת את המוצרות בעשרות אחוזים?
    שקר הכשרות 09/11/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יש לבטל אותה לאלתר ולפתוח את השוק לייבוא חופשי
    סגור
  • 6.
    בחירות,לחץ ביבי לחץ (ל"ת)
    אבי 09/11/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 5.
    נתניהו שקרן, לא יפחית שום דבר, לא אכפת לו מכלום
    אחד 09/11/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מלבד הישרדותו הפוליטית
    סגור
  • 4.
    חח אומן הפקה פקה.. המצחיק הוא שביבי קבע
    אנונימי 09/11/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    13 3
    את כל אותם מכסים הזויים!!!
    סגור
  • 3.
    עכשיו 2 התרנגולים יריבו
    blond101 09/11/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בניהם על הקרדיט, הם פשוט לא מבינים אף אחד מהם לא יזקה לאשראי כי הם פיספסו את הרכבת. הם נאלצים לעשות זאת כי הם מאבדים תמיכה איפה בדיוק הם היו עד היום?
    סגור
  • 2.
    הנה שוב הראשון שזהה!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יאן 09/11/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    ביבי מתמרן לקראת הבחירות (ל"ת)
    גמלאי 09/11/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור