ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

"ב-2006-2009 לא הייתה פה ממשלה, אלא כנופיית פרוטקשן עם גיבוי של ראשי המשק - כמה מהם עבריינים בעצמם"

בעניין ברק, פרשן ערוץ 2 כותב בעמוד הפייסבוק שלו - "היועץ המשפטי לממשלה חייב להרים עוד הבוקר טלפון לשלושה אנשים"
אהוד אולמרט, צילום: יותם רונן
סערת הקלטות שולה זקן ממשיכה להכות גלים, ובסוף השבוע הסערה הייתה סביב דבריו של אולמרט בנוגע לאהוד ברק. תחת הכותרת "כמה הערות בעקבות הקלטות אולמרט האחרונות", כותב כך הכתב הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל בעמוד הפייסבוק שלו :

1. "היועץ המשפטי לממשלה חייב להרים עוד הבוקר טלפון לשלושה אנשים: לראש המוסד פרדו, לראש המוסד הקודם דגן ולראש הממשלה לשעבר אולמרט. שלושתם צריכים להיות מזומנים לעדות כדי למסור את כל הידוע להם על מעורבות, כן או לא, של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק בעסקאות שוחד. אולמרט צריך גם להיחקר באזהרה: אם מה שהוא סיפר לשולה נכון, הרי שידע על פשעים חמורים בזמן אמת ולא דיווח עליהם."

2. "נשים בהריון חושבות שכולם סביבן בהריון; מושחתים חושבים שכולם מסביבם מושחתים. אהוד אולמרט, האדם המושחת ביותר שהתיישב אי פעם על כס ראש הממשלה בישראל, פשוט לא העלה על דעתו אפשרות אחרת חוץ מזו שבה שר גוזר קופונים לביתו על החלטות של המשרד. מי שקיבל שוחד על בניין שהתרומם במלחה, חשב ששר הביטחון מקבל מזוודת מזומנים על כל צוללת שחיל הים קונה."

3. "אולמרט לא היה מדבר לעולם, לולא הסתבך: האיש שבנאום השבעתו הבטיח "לבצר את שלטון החוק בישראל" לא הוטרד כהוא זה מים השחיתות שכונה "ממשלת ישראל ה-31". הוא מינה גנב-מקורב לשר האוצר, החזיר עבריין מין מורשע לממשלה "כי אני דואג לחברים שלי", והיה מוכן שכל שר ושר ייקח שוחד, רק שלא יפריעו לו לקבל שוחד בעצמו. בשנים 2006-2009 לישראל לא הייתה ממשלה; רק כנופיית פרוטקשן מסודרת עם גיבוי של ראשי המשק, כמה מהם עבריינים בעצמם."

4. "הוא יילך לכלא, אומר אולמרט לשולה על אהוד. "כולם יילכו לכלא", עונה שולה. עם מידע מדויק כזה, לא ברור למה היא טרחה ללכת למתקשרת".

תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    טעות בכותרת. מאז 1948 שולטים פה ארגון פשע (ל"ת)
    ממש משנה 29/01/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    מדינה של גנבים (ל"ת)
    הגנב מבגדד 15/11/2014 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    למען הדיוק - כל ממשלות ישראל (ל"ת)
    יותם 13/11/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    דיקטטור בחסות ידיעות (נוני ) אחרונות - לא קונה ידיעות
    משה ראשל"צ 10/11/2014 07:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך לא לקנות את עתון ידיעות אחרונות לחסל את ארכי המושחת - נוני מוזס
    סגור
  • 53.
    עכשיו אתם מבינים מדוע אבו-מאזן דחה הצעת אולמרט.....
    ת.א. 09/11/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא פשוט היה המום ומופתע מההצעה הנדיבה שהגיש לו אולמרט עד שלא האמין שהוא יהיה מסוגל לממשה ....ויתכן שהמוסד הפלסטיני ידע על מעלליו של האיש והעביר ליו"ר עבאס את המידע במהלך המו"מ ולכן אבומאזן סרב לקבל ההצעה וביקש להתייעץ עם אנשיו והתוצאה הרי היא לנגד עינינו
    סגור
  • כנראה שאולמרט אולי התכוון לבצע עסקת נדל"ן עם אבו-מאזן?
    דודו 10/11/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא התכוון .....למכור לכאורה את בטחון המדינה בדיוק כפי שהתכוון למכור את בנק לאומי בזמנו ובתמירה לגבות תמלוגים ..?? אלא שבעסקת לאומי נחסם ע"י זליכה ובעניין אבו-מאזן נחסם ע"י ביבי......
    סגור
  • 52.
    אולמרט כניראה חשב שהוא דיקטטור שידו בכל ויד כל בו
    אלחנן 09/11/2014 21:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזלנו שיש מערכת חוק חזקה שתכניס אותו מאחורי סורג ובריח לשנים רבות
    סגור
  • 51.
    בשורה התחתונה:
    סיכום הפרשה 09/11/2014 21:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם יסתבר בוודאות כי כספי ציבור הלכו לטובות הנאה של בכירי השלטון ומקורביו אזי יש לקחת רואה חשבון ניטרלי שיכם את סך הסכומים שיצעו מקופת הציבור ולדרוש אותם בחזרה לקופת המדינה. הרבה עניים יוכלו לאכול ולהתקיים בקצת יותר כבוד...
    סגור
  • 50.
    זליכה היה הראשון שזיהה את העבריין שהתחזה לראש ממשלה....
    אני ושולה בחצר 09/11/2014 19:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לכן שאבירי אכיפת החוק,לא ינסו אפילו, לנכס לעצמם את חשיפתו של העבריין המתוחכם והחמקמק שידעה מערכת המשפט בישראל.
    סגור
  • 49.
    רבותי תפנימו ...כאן זה פלרמו בירת סיציליה..!! (ל"ת)
    אני ושולה בחצר 09/11/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    אולמרט החליט ברגע מסוים שאין לו עוד מה להפסיד.....
    דודו 09/11/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכן גם החליט לנסות לגרור עמו לכלא עוד בני פלוגתא שעמדו בדרכו במהלך כהונתו הפושעת כראש ממשלה ועוד לפני כן....לכן אל נתפלא אם יחשפו בהמשך עוד גילויים מפתיעים .....אלא שכאמור לא בטוח שכל אלה יש או יהיה בהם על מה לסמוך באמת.....
    סגור
  • 47.
    גם היום יש כנופיה פשוט לא יצאו הקלטות עדיין כולם מושחתי (ל"ת)
    תום 09/11/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 46.
    המסך עולה
    אבי 09/11/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עכשו המסך רק עולה- חכו להצגה !!!
    סגור
  • 45.
    "קדימה": לשדוד-לגנוב-קבלת שוחד-בצע כסף-לטבוע בשחיתות!!
    אבי קול 09/11/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זו תוצאה של הונאת הציבור לבחור ב-"קדימה הגדולה"...ולאחר מכן, ביורשיו של אריק שרון ז"ל...והיום הכול נזרק בפרצופו של האזרח התמים...!!!
    סגור
  • 44.
    מחיאות כפיים לשופט רוזן
    אהרון 09/11/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כאן הזמן להיזכר בדברי השופט רוזן בעט מתן פסק דינו וגזר דינו של העבריין אולמרט : השחיתות שווה לפגיעה בביטחון המדינה . מי שלא הפנים כדאי שיסתכל בסביבה הקרובה ויראה מי הם נושכה העט עורכי הדין והמקורבים שיוצאים להגנת אולמרט
    סגור
  • 43.
    זה לא היה ברור שקדימה היתה מורכבת מחבורה ...
    גיל גמש 09/11/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    של אופורטוניסטים מושחתים ? בטוח יש עוד מהחבורה הזו , שטרם שמענו על השחיתות שלהם .
    סגור
  • 42.
    אלו לא היו כנופיות פרוטקשן אלא כנופיות שרון זה היה כביל
    gg 09/11/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גם בבתי במשפט בישראל ועדיין לא מספרים לכם על הפרוטקשן הגדול מכולם = הפרוטקשן מהאיחוד האירופי לכל מי שמתיישר איתם בקו הפוליטי כולל משפחת רבין כולל משפחת הליכוד דאז כולל העבודה כולל כל חברי קדימה ללא יוצא מן הכלל כולל הרמטכל דאז גבי אשכנזי כולל שרי הביטחון והחוץ למעט עמיר פרץ שכנראה לא היה מסוגל ושלי יחימוביץ שלא היית מספיק קרובה לצלחת כולל יו"ר הכנסת הדגול אברום בורג שהיה מראשי הנוכלים לסדר תקציבים מהאחוד האירופי לתנועות השמאל כולל שלום עכשיו בקיצור כולל חצי מדינה שחיה בעשירון העליון היחיד שעדיין לא מעל הוא ביבי נתניהו אבל הוא דפוק בדברים אחרים וכבר אין לו תקנה
    סגור
  • 41.
    מי שחומד ממון יותר משאוהב את ארצו סופו שיפסיד את ארצו!! (ל"ת)
    דגדג 09/11/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 40.
    שחיתות שלטןנית וצבאית
    אהרון 09/11/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הריקבון הגדול התחיל בעט שלטונו של שרון . ברק מלך החמדנות ברוב חוצפתו קרה למשפחת שרון משפחה של מאפיונרים על נאמר הגמל לא רואה את הדבשת שלו . עכשיו מתברר שכולם גנבו . להגדיל את תקציב הביטחון דומה ושווה להגדלת שולי הרווח של השודדים שמקבלים עמלות מכול עסקת נשק . יותר גרועים ממדינות אפריקה וכבר מזמן עברנו את מזרח אירופה ברמת השחיתות .בשביל מה צריכים מטוסי חמקן שיכולים להגיעה עד יפן ולשלם מיליארדים לכול מטוס ? כי אפשר לקבל שוחד במאות מיליוני דולרים
    סגור
  • 39.
    יועץ משפטי לממשלה ?
    אהרון 09/11/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היועץ מונה לתפקיד על ידי הכנופיה כשומר סף . אז רק תמים יחשוב ששומר הסף ישאל שאלות . כול החולי שלנו כחברה בשנים האחרונות נובעות מחוסר פיקוח על החוק או יותר נכון זילות החוק בחסותו ובעידודו של היועץ המשפטי . היגיע הזמן לצאת ולהגיד את האמת המכוערת יש לנו יועץ משפטי המגן על כנופית שלטון החוק
    סגור
  • 38.
    לתגובה -3
    אחת שמבינה א 09/11/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 11
    ביבי הוא אמנם לא מושחת אבל הוא נהנתן גדול שלוקח מכספי הציבור ומשתמש בזה להנאתו וזה גם ממש חמור ובזמן שביבי טוען שצריך להדק חגורות, אז ממנו לבקש סליחה, גם לקחת כסף קטן זו עבירה פלילית, פשוט כסף משגע את הפוליטיקאים.
    סגור
  • לאחת שמבינה א-הסקותיך מבוססות על רכילות עיתונאית ללא ..
    אני 09/11/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עובדות מוחשיות וגם נניח שהוא נהנתן יש שוני והבדל תאומי מלקיחת שוחד והדחת עדים....
    סגור
  • לאני
    אחת שמבינה א 09/11/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואני אמרתי אחרת? ברור שיש הבדל גדול, אבל ציינתי שהוא לא מושחת, לבזבז כסף מכספי הציבור להנאתו לדעתי זה גם סוג של שחיתות ובמיוחד שהמצב הכלכלי לא טוב. אז למה לבקש ממנו סליחה?...
    סגור
  • לאחת שמבינה-לעניות דעתי לעת הזאת נתניהו הוא הטוב שבראשי
    אני 09/11/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הממשלה הן בכלכלה היציבה בתקופת כהונתו והן בשמירת האינטרסים הביטחוניים והמדיניים בעת הזו כאשר אנו מול עולם איסלמיסטי קיצוני הרוצה להשמידנו.
    סגור
  • את טועה
    יניב חסון 09/11/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    דווקא בתקופת אולמרט מצב הכלכלה היה טוב בהרבה המע״מ ירד ל 16 אחוז ...מס על הבורסה לא היה ועוד כמה דברים שאני כבר לא זוכר...ישראל תקפה בסוריה מצב הביטחון היה טוב מאוד ! מה שלא ניתן להגיד על ביבי שרק לוקח ולוקח מהעם ..(אני יעדיף שהוא לא יגנוב ויהיה מושחת) אבל אם המצב שלי יהיה טוב יותר אז אני מעדיף אולמרט ! ולא את ביבי הס
    סגור
  • 37.
    זה לא עבריין מין סה"כ אונס ומעשה מגונה.... מפלגת עבודה
    חיים רימון 09/11/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ומפלגת קדימה חבורה של עבריינים... מה שלום פואד?
    סגור
  • 36.
    תיקון: אלו השנים שבהן פעלה כנופיה שנתפסה, ביתר השנים... (ל"ת)
    דור 09/11/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 35.
    כנופיית פרוטקשן
    צ'ה חרטא 09/11/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בדרום אמריקה קוראים לזה חונטה, בארץ: חונטה דה לה חרטה. גם בזמן מפא"י אנשים גנבו אבל אז עוד היתה בושה! וכשעלו חשדות אנשים התפטרו ויש אפילו שהתאבדו. בתקופת ש"ס הגניבה הפכה להיות דת.לא בושה ולא חרטה.אבל בתי המשפט עוד תפקדו ושלחו מושחטים לכלא. בתקופת אולמרט, חלוץ וברק מסתבר שמעטפות הכסף, תיקי ההשקעות וכספי הדמים בעסקאות נשק העבירו אנשים על דעתם. נראה מה צופן עוד העתיד?
    סגור
  • 34.
    זה בסדר יש מי שישלם
    חזי 09/11/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    "שכבת הבניים (העצמאים הקטנים) ימשיכו לממן את כל השחיתות במדינה
    סגור
  • 33.
    ואיפה הייתם אתם התקשורת בראשות כל השנים האלו?! (ל"ת)
    תוחזר הדמוקרטיה 09/11/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • ידעות אחרונות היתה העיתון של אולמרט הון שלטון עיתון... (ל"ת)
    דנה 09/11/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 32.
    שחיתות
    אבי 09/11/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למה אנחנו מתפלאים עליו ועל מעשיו הרי המדינה כולה כזאת מהוועדים שמנהלים לנו את התשתיות כגון חשמל נמלים רכבות כולנו עדרים ושבטים שדואגים לעצמם לקרוביהם למה הצביעות
    סגור
  • 31.
    ועדת 12 מושבעים חוקרת קראו והעבירו ברשתות
    שושו 09/11/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    10 0
    על זה נאמר שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים, וכולנו יודעים לאן הגענו אז , לחורבן וגלות. אם ניקוי האורוות לא יתחיל מלמעלה ומיד, יש לדרוש הקמת ועדת 12 מושבעים מקרב הציבור שאינם חשודים בקשרי הון שלטון, והם יוסמכו לחקור כיצד ירדנו לשפל . ואל תצקצקו הר הבית אם תבחרו בדרך הישר ודין אלמנה יבוא אליכם אין צורך בהר הבית כי כבר נאמר "כל מקום אשר אזכיר את שמי אבוא אליך וברכתיך, אז בבקשה הפיצו ברשתות וביחד נדרוש , אולי נצליח
    סגור
  • 30.
    מה חדש.?
    אזרח מודאג 09/11/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה שהיה הוא שיהיה...השמות התחלפו..
    סגור
  • 29.
    הסטנדרטים שהם קבעו מאפשרים המשך שחיתות גם היום -
    פלורליסט 09/11/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש לנקות את האורוות באופן יסודי, ליצור שקיפות מוחלטת ושימועים פומביים כצעדים מונעי שחיתות ולא לחכות לרצונותיו של יועץ משפטי ממונה מטעם. יש גוף בקרה שיכלול נציגי עמותות שפועלות לניקיון השלטון ומשפטנים בלתי תלויים שלא היו מועסקים בגופי השלטון שיוכל להציע צעדים לביצוע שיחייבו את הכנסת והממשלה.
    סגור
  • 28.
    אם עשירית ממה שאולמרט סיפר על ברק הוא נכון
    ישראל מדינה מתאבדת! 09/11/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז גם ידיו של ברק מלוכלכות. האנשים האלה אינם מנהיגים של מדינה - הם מנהיגים של אירגון פשע. בושה וחרפה שדווקא העבריינים המסואבים האלה עלו לראש הפירמידה. חולשת הדמוקרטיה הישראלית זיהמה את הפוליטיקה ואת מערכות השלטון, ומה שמתגלה מדי יום ביומו הוא רק קצה הקרחון. על מנת לנקות את מערכות השלטון, חייב לקום מנהיג חזק (מתוך הצבא?) שיתפוס את השלטון, יעשה סדר וינקה את האורוות. אם זה לא יקרה, תוך דור אחד אנחנו נתפרק מבפנים.
    סגור
  • 27.
    החייבים בחשבון נפש ..
    ייאי 09/11/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    1.חובה לקרוא.2.חובה להפנים שאנו נוטים לבחור את הגרועים:יהירים,מושחתים,אנסים.3.את טובים באמת הידרנו מהפוליטיקה:בני בגין,דן מרידור,כחלון.4.לפיכך:החייבים בחשבון נפש בראש ובראשונה זה אנחנו.
    סגור
  • 26.
    האם היום יש ממשלה יותר טובה לאזרח ?
    יצחק 09/11/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האם כיום יש ממשלה טובה יותר לאזרח ? ממשלה אשר אדישה הממשלה אדישה ליוקר המצרכים ! הממשלה אוטמת את אוזניה ואינה מתייחסת למצוקות האזרחים ! המצרכים יקרים בעשרות אחוזים ביחס למחירים באירופה . על הממשלה לאפשר יבוא מתחרה ובכך המחירים יהיו יותר ריאליים !
    סגור
  • ראבאק, עדיף אדישה על מושחתת, מה גם שהיא לא כ"כ אדישה (ל"ת)
    הם עושים מאמץ 09/11/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    1ל14
    טורבו 09/11/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הצעקת אותי אולמרט מאז הפך להיות עסקן פוליטי היה מושחתגם עוול לאנשים במדינה היכן שהלך סירחון גדול בכל תפקיד שהיה שיבדקוניצל מעמדו ללקבלתכספים מה שמדאיג אותי לא האדם הזה כעצד מסביב לא דווחו עליו כולםםם ידעו אף תושבי ירושלים איך הצליח להשתיק איך השופטת לא עלתהעליו ?
    סגור
  • 24.
    מסכן ירון זליכה. כל יום להתמודד מולם בישיבות הממשלה.
    דני 09/11/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    32 0
    זליכה הוכפש, טענו עליו שהוא מדמיין שחיתות, בתקופה מסוימת הוא הלך עם שומרי ראש בגלל איומים, אך הוא הראשון שאמר שג'קי מצא, הירשזון ואולמרט הם מושחתים, ואולמרט הוא גם גדול המשחיתים במדינת ישראל, כי מי שרוצה להתקדם בסביבה שלו חייב להתחיל להיות מושחת בעצמו. זליכה אמנם אדם בעייתי כי הוא יהיר ודמגוג, אבל בנושא הזה הוא צדק, וגם קיבל את אות אביר איכות השלטון. אבל תראו מה הוא מספר- זה היה בלתי נסבל לחיות ככה, בתור הצדיק היחידי "שלא מבין עניין" ולא משתף פעולה. והיום אשתו לא מוכנה שיחזור לפוליטיקה בעד שום הון שבעולם.
    סגור
  • 23.
    מדינת ישראל/המסד היה בעלים של בנק ב שוויץ
    קצת היסטוריה נתבג 09/11/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפי פרסומים רשמי הבנק נמכר אבללללללל סביר שיש ונפתחה רשת חילופית מי לא מבין את כאבו של אולמרט קיבל כסף קטן לאומת סוחר הנשק כ אחד שעבד עם סוחרי נשק ***משלוחים *** חובה להבין אותם הרווחים הם מאות אחוזים לפעמים ונחמץ הלב לשלם כל כך הרבה מס
    סגור
  • 22.
    גודל הזוועה מתגלה לעין כל! הכל מושחת ומסואב. מהפיכה!!!
    ירושלמי 09/11/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נראה שלאור מה שיוצא עכשיו לא תהיה ברירה לעם אלה לנקוט צעדים קיצונים משל עצמו..
    סגור
  • 21.
    איפה היתה תקשורת? חיםסה נתניהו! (ל"ת)
    בוריס 09/11/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • כך קורה כשהתשקורת מריצה פושע לראש ממשלה...
    עדי 09/11/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הקשר הגורדי של בעלי הון ששולטים על עיתון ועל כתבלבים ועושי סקרים (שקריים) למיניהם וכך מבלבלים את הציבור התמים ומוליכים אותו שולל.
    סגור
  • 20.
    לתת חנינה לעברייני המס הקטנים
    ישראלי 09/11/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה רוצים מהם? קןדם להתרכז בגדולים. מדינה מושחתת !!!
    סגור
  • 19.
    חבורת מושחתים נאלחים (ל"ת)
    הומלס 09/11/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 18.
    סערת הקלטות
    פרץ מרדכי 09/11/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    העם הזה הוא באמת עם מסכן שולח את בניו להלחם והשולטים חוגגים כמה מנבחרנו ישבו בבית הסוהר תספרו ותופתעו .....
    סגור
  • החיילים נשלחו יותר מפעם אחת למלחמה בכדי להסיח דעת העם! (ל"ת)
    דגדג 09/11/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    המצב לא השתנה כלל,רק השמות של השרים! (ל"ת)
    הבקי בפרטים. 09/11/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 16.
    וכמובן שאף אחד לא מדבר על נוני מהקלטות
    נועם 09/11/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כשלכולם ברור שמדובר בנוני מוזס שפועל מאחורי הקלעים למען אולמרט וכל מלחכי הפינכה שלו כמו גבי אשכנזי ועוד. על ראש התמנון אף אחד לא מעיז לדבר
    סגור
  • 15.
    רק בישראל עובד מדינה גר בדירה בשווי 40 מיליון .גם אם
    החייט 09/11/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    14 2
    יצום ולא ישתה יחרבן כל השנה עדין לא יהיה לברק 40 מיליון .אבל כנראה שבישראל נוח להיטפל לחלשים ואני אומר לכול היהודים שחיים בישראל אל תשלחו את ילדיכם לצה"ל הם והמדינה לא שווים את המאמץ והסיכון
    סגור
  • 14.
    המושחת ביותר ?
    חוני המעגל פינות 09/11/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    24 0
    הללו, תרגיע. אולמרט הוא עבריין צעצוע מול אריק שרון. רק שאולמרט הוא צעצוע עם פה גדול. יהיר, שחצן בלתי נלאה ומנכר עיניים אובססיבי. מרבית ההאשמות נגדו היו זוטות שאפילו לבזוגלו לא היו מדביקים ובכל זאת הרוויח אותן ביושר. למרבה הצער כבר שנים שאנחנו בוחרים לעצמנו, בעקיפין או במישרין, מנהיגות פוליטית ונשיאותית של נהנתנים ומלאים מעצמם, חסרי כל אג'נדה חברתית למעט התפיסה של "אחרי המבול". ברק, ביבי, שרון, אולמרט, ושני נשיאים מדהימים, עייזר ויצמן והליצן בעל פני היגון מקרית מלאכי, הם עדות כואבת למצבנו הפוליטי והחברתי.
    סגור
  • 14-חוני
    שרון ב 09/11/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק לחלוטין. זו אותה חבורה במפלגה המושחתת ביותר שהיתה אי-פעם קדימה. אין ספק ששרון התעלה על כולם בשחיתותו ובבוגדנותו. שבע שנים החזקנו את המת בחיים וזה עלה לעם ישראל מאות מילונים, וזקנים רבים שהיו זקוקים למכשור שנתנו לו - מתו. מחלקה סגרו בבית החולים, כאילו הוא יקום ויחזור לשלטון. ובניו נהנו כל השנים משמירת השב"כ כאילו מחר מעון ראש הממשלה בחווה יתמלא מחדש. הכל מומן על חשבון עם ישראל. אל אתה יודע, חוני, הכל זה התקשורת. ברצותה היא מעלה לדרגת מלוכה, וברצותה היא מורידה לאשפתות. ומה שעם ישראל מקבל מהתקשורת הוא זוועה טהורה. למשל, האם ידעת כי אבו מאזן הפנאט והקיצוני הרבה יותר מערפאת הוא הפרטנר האולטימטיבי לשלום של מדינת ישראל? ויש לי עוד נתונים רבים לכרכים שלמים של חומרים על התקשורת ומעשיה.
    סגור
  • הלייק קיבלת ממני על שהעלאתה את שרון למקום הראשון
    אילן 09/11/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בפודיום השחיתות.
    סגור
  • 13.
    הורסים את המדינה מחריבים אותה !!!
    זוועה !!! 09/11/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כלכלית!!! מדינית !!!חברתית !!
    סגור
  • הם נהנים, הורסים את המדינה ואותנו,ואנו משלמים בדם ודמים (ל"ת)
    דגדג 09/11/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כולם עבריינים ופושעים, זה רק קצה הקרחון
    אחד העם 09/11/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    המאפיה של בכירים, טייקונים, מקורבים וועדים של חברות ציבוריות (חברת חשמל נמלים רכבת) השתלטו על כספי המדינה ואזרחי המדינה משלמים את המחיר.
    סגור
  • 11.
    מעניין מתי כל החרא יצוף כולל (ל"ת)
    הנוכחיים 09/11/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • נדיר שזה קורה, יד רוחצת יד (ל"ת)
    אלי 09/11/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    איך יתכן שגדולי המשק שתרמו
    blond101 09/11/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לאולמרט יצאו נקיים מכל חקירה, הרי הם לא תרמו כסף מזומן וקניית ציורים של עליזה רק בגלל העיניים היפות של אולמרט.
    סגור
  • 9.
    האם יש הגיון אפו נמצאת הבורסה היום ב1447 לא היהה 20 שנה
    אבי 09/11/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    להריץ בורסה זה לא חכמה כמו בכלכלה מעלים הכול אבל להוריד זה כואב גם בבורסה הרימו אותה לסי אבל להוריד זה כאב
    סגור
  • 8.
    לעקל כל הנדלן של אולמרט ואהוד ברק. רובם שיכים למדינה
    חיים ג ש. 09/11/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    19 0
    בושה וחרפה. אין דין ואין דיין. כל דאלים גבר. ראש ממשלה ושר ביטחון. לסדום היינו לעמורה דמינו.
    סגור
  • 7.
    המנטרה החדשה-אולמרט ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה- התנפצה
    גדי 09/11/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    25 0
    כל הכתבלבים ומלככי הפינכה בושו והכלמו! עושי דברם של כנופית הון שלטון עיתון.
    סגור
  • 6.
    הר הבית
    איציק 09/11/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 11
    מה עדיף ממשלה של פסיכים כמו בנט ואורי אריאל הא שכחתי את את ציפי חוטיני שמחפשים בכל דרך לחרחר מלחמה אולי זה הפיתרון של המתנחל עם הסנדלים להורדת מחיר הדירות
    סגור
  • 6-איציק שפיציק
    שרון ב 09/11/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה באמת אידיוט מושלם. האם אתה סבור כי ביום בו חבריך הפלשתינים יזכו למדינה - הם יחיו אתך בשלום? והם אתה סבור כי כשערבי ישראל יגיעו לשלטון הם יותירו אותך בחיים? כמה שהזכרון היהודי קצר ו/או חסר בינה. יהודי גרמניה, ששכחו שהם יהודים, הנאמים הזכירו להם - חמישה דורות לאחור. ומי שמשווה בין האסלאם לנאציזם, אין לו מושג קלוש מהבנת המציאות.
    סגור
  • 5.
    הגנב הפך את הקדוש המעונה לגנב.....
    אני 09/11/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    13 6
    כל הכתבלבים צריכים לבקש סליחה מבנימין נתניהו ואשתו
    סגור
  • סליחה שרה וביבי שהיה לי ליכלוך על הזין
    סתם 09/11/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עכשו ניקיתי אותו אתם יכולים לבוא למצוץ
    סגור
  • הגזמת (ל"ת)
    אחותך 09/11/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 4.
    אלה מנהיגיך ישראל!!! (ל"ת)
    מ.ב 09/11/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    הגנב הפך את הקדוש המעונה לגנב.....
    אני 09/11/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    30 5
    כל הכתבלבים צריכים לבקש סליחה מבנימין נתניהו ואשתו
    סגור
  • 2.
    גם בבורסה אטו דבר הרצאת הבורסה בלי סוף (ל"ת)
    jחברים 09/11/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    נבלות וזוהמה