08:55 האם אנחנו לקראת חזרתה של השפעת המתיחות הגיאופוליטית של השווקים? >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"ב-2006-2009 לא הייתה פה ממשלה, אלא כנופיית פרוטקשן עם גיבוי של ראשי המשק - כמה מהם עבריינים בעצמם"

בעניין ברק, פרשן ערוץ 2 כותב בעמוד הפייסבוק שלו - "היועץ המשפטי לממשלה חייב להרים עוד הבוקר טלפון לשלושה אנשים"
 |  73
סערת ההקלטות
Share
סערת הקלטות שולה זקן ממשיכה להכות גלים, ובסוף השבוע הסערה הייתה סביב דבריו של אולמרט בנוגע לאהוד ברק. תחת הכותרת "כמה הערות בעקבות הקלטות אולמרט האחרונות", כותב כך הכתב הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל בעמוד הפייסבוק שלו :


1. "היועץ המשפטי לממשלה חייב להרים עוד הבוקר טלפון לשלושה אנשים: לראש המוסד פרדו, לראש המוסד הקודם דגן ולראש הממשלה לשעבר אולמרט. שלושתם צריכים להיות מזומנים לעדות כדי למסור את כל הידוע להם על מעורבות, כן או לא, של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק בעסקאות שוחד. אולמרט צריך גם להיחקר באזהרה: אם מה שהוא סיפר לשולה נכון, הרי שידע על פשעים חמורים בזמן אמת ולא דיווח עליהם."

2. "נשים בהריון חושבות שכולם סביבן בהריון; מושחתים חושבים שכולם מסביבם מושחתים. אהוד אולמרט, האדם המושחת ביותר שהתיישב אי פעם על כס ראש הממשלה בישראל, פשוט לא העלה על דעתו אפשרות אחרת חוץ מזו שבה שר גוזר קופונים לביתו על החלטות של המשרד. מי שקיבל שוחד על בניין שהתרומם במלחה, חשב ששר הביטחון מקבל מזוודת מזומנים על כל צוללת שחיל הים קונה."

3. "אולמרט לא היה מדבר לעולם, לולא הסתבך: האיש שבנאום השבעתו הבטיח "לבצר את שלטון החוק בישראל" לא הוטרד כהוא זה מים השחיתות שכונה "ממשלת ישראל ה-31". הוא מינה גנב-מקורב לשר האוצר, החזיר עבריין מין מורשע לממשלה "כי אני דואג לחברים שלי", והיה מוכן שכל שר ושר ייקח שוחד, רק שלא יפריעו לו לקבל שוחד בעצמו. בשנים 2006-2009 לישראל לא הייתה ממשלה; רק כנופיית פרוטקשן מסודרת עם גיבוי של ראשי המשק, כמה מהם עבריינים בעצמם."

4. "הוא יילך לכלא, אומר אולמרט לשולה על אהוד. "כולם יילכו לכלא", עונה שולה. עם מידע מדויק כזה, לא ברור למה היא טרחה ללכת למתקשרת".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

73 תגובות ב-57 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
57 ממש משנה 29/01/2015 20:27 טעות בכותרת. מאז 1948 שולטים פה ארגון פשע (ל"ת)
56 הגנב מבגדד 15/11/2014 23:30 מדינה של גנבים (ל"ת)
55 יותם 13/11/2014 15:32 למען הדיוק - כל ממשלות ישראל (ל"ת)
54 משה ראשל"צ 10/11/2014 07:15 דיקטטור בחסות ידיעות (נוני ) אחרונות - לא קונה ידיעות
צריך לא לקנות את עתון ידיעות אחרונות לחסל את ארכי המושחת - נוני מוזס
53 ת.א. 09/11/2014 23:03 עכשיו אתם מבינים מדוע אבו-מאזן דחה הצעת אולמרט.....
הוא פשוט היה המום ומופתע מההצעה הנדיבה שהגיש לו אולמרט עד שלא האמין שהוא יהיה מסוגל לממשה ....ויתכן שהמוסד הפלסטיני ידע על מעלליו של האיש והעביר ליו"ר עבאס את המידע במהלך המו"מ ולכן אבומאזן סרב לקבל ההצעה וביקש להתייעץ עם אנשיו והתוצאה הרי היא לנגד עינינו
דודו 10/11/2014 18:59 כנראה שאולמרט אולי התכוון לבצע עסקת נדל"ן עם אבו-מאזן?
הוא התכוון .....למכור לכאורה את בטחון המדינה בדיוק כפי שהתכוון למכור את בנק לאומי בזמנו ובתמירה לגבות תמלוגים ..?? אלא שבעסקת לאומי נחסם ע"י זליכה ובעניין אבו-מאזן נחסם ע"י ביבי......
52 אלחנן 09/11/2014 21:38 אולמרט כניראה חשב שהוא דיקטטור שידו בכל ויד כל בו
מזלנו שיש מערכת חוק חזקה שתכניס אותו מאחורי סורג ובריח לשנים רבות
51 סיכום הפרשה 09/11/2014 21:23 בשורה התחתונה:
אם יסתבר בוודאות כי כספי ציבור הלכו לטובות הנאה של בכירי השלטון ומקורביו אזי יש לקחת רואה חשבון ניטרלי שיכם את סך הסכומים שיצעו מקופת הציבור ולדרוש אותם בחזרה לקופת המדינה. הרבה עניים יוכלו לאכול ולהתקיים בקצת יותר כבוד...
50 אני ושולה בחצר 09/11/2014 19:55 זליכה היה הראשון שזיהה את העבריין שהתחזה לראש ממשלה....
לכן שאבירי אכיפת החוק,לא ינסו אפילו, לנכס לעצמם את חשיפתו של העבריין המתוחכם והחמקמק שידעה מערכת המשפט בישראל.
49 אני ושולה בחצר 09/11/2014 19:22 רבותי תפנימו ...כאן זה פלרמו בירת סיציליה..!! (ל"ת)
48 דודו 09/11/2014 18:49 אולמרט החליט ברגע מסוים שאין לו עוד מה להפסיד.....
לכן גם החליט לנסות לגרור עמו לכלא עוד בני פלוגתא שעמדו בדרכו במהלך כהונתו הפושעת כראש ממשלה ועוד לפני כן....לכן אל נתפלא אם יחשפו בהמשך עוד גילויים מפתיעים .....אלא שכאמור לא בטוח שכל אלה יש או יהיה בהם על מה לסמוך באמת.....
47 תום 09/11/2014 17:38 גם היום יש כנופיה פשוט לא יצאו הקלטות עדיין כולם מושחתי (ל"ת)
46 אבי 09/11/2014 15:23 המסך עולה
עכשו המסך רק עולה- חכו להצגה !!!
45 אבי קול 09/11/2014 15:01 "קדימה": לשדוד-לגנוב-קבלת שוחד-בצע כסף-לטבוע בשחיתות!!
זו תוצאה של הונאת הציבור לבחור ב-"קדימה הגדולה"...ולאחר מכן, ביורשיו של אריק שרון ז"ל...והיום הכול נזרק בפרצופו של האזרח התמים...!!!
44 אהרון 09/11/2014 14:28 מחיאות כפיים לשופט רוזן
כאן הזמן להיזכר בדברי השופט רוזן בעט מתן פסק דינו וגזר דינו של העבריין אולמרט : השחיתות שווה לפגיעה בביטחון המדינה . מי שלא הפנים כדאי שיסתכל בסביבה הקרובה ויראה מי הם נושכה העט עורכי הדין והמקורבים שיוצאים להגנת אולמרט
43 גיל גמש 09/11/2014 14:21 זה לא היה ברור שקדימה היתה מורכבת מחבורה ...
של אופורטוניסטים מושחתים ? בטוח יש עוד מהחבורה הזו , שטרם שמענו על השחיתות שלהם .
42 gg 09/11/2014 14:10 אלו לא היו כנופיות פרוטקשן אלא כנופיות שרון זה היה כביל
גם בבתי במשפט בישראל ועדיין לא מספרים לכם על הפרוטקשן הגדול מכולם = הפרוטקשן מהאיחוד האירופי לכל מי שמתיישר איתם בקו הפוליטי כולל משפחת רבין כולל משפחת הליכוד דאז כולל העבודה כולל כל חברי קדימה ללא יוצא מן הכלל כולל הרמטכל דאז גבי אשכנזי כולל שרי הביטחון והחוץ למעט עמיר פרץ שכנראה לא היה מסוגל ושלי יחימוביץ שלא היית מספיק קרובה לצלחת כולל יו"ר הכנסת הדגול אברום בורג שהיה מראשי הנוכלים לסדר תקציבים מהאחוד האירופי לתנועות השמאל כולל שלום עכשיו בקיצור כולל חצי מדינה שחיה בעשירון העליון היחיד שעדיין לא מעל הוא ביבי נתניהו אבל הוא דפוק בדברים אחרים וכבר אין לו תקנה
41 דגדג 09/11/2014 13:26 מי שחומד ממון יותר משאוהב את ארצו סופו שיפסיד את ארצו!! (ל"ת)
40 אהרון 09/11/2014 13:21 שחיתות שלטןנית וצבאית
הריקבון הגדול התחיל בעט שלטונו של שרון . ברק מלך החמדנות ברוב חוצפתו קרה למשפחת שרון משפחה של מאפיונרים על נאמר הגמל לא רואה את הדבשת שלו . עכשיו מתברר שכולם גנבו . להגדיל את תקציב הביטחון דומה ושווה להגדלת שולי הרווח של השודדים שמקבלים עמלות מכול עסקת נשק . יותר גרועים ממדינות אפריקה וכבר מזמן עברנו את מזרח אירופה ברמת השחיתות .בשביל מה צריכים מטוסי חמקן שיכולים להגיעה עד יפן ולשלם מיליארדים לכול מטוס ? כי אפשר לקבל שוחד במאות מיליוני דולרים
39 אהרון 09/11/2014 13:12 יועץ משפטי לממשלה ?
היועץ מונה לתפקיד על ידי הכנופיה כשומר סף . אז רק תמים יחשוב ששומר הסף ישאל שאלות . כול החולי שלנו כחברה בשנים האחרונות נובעות מחוסר פיקוח על החוק או יותר נכון זילות החוק בחסותו ובעידודו של היועץ המשפטי . היגיע הזמן לצאת ולהגיד את האמת המכוערת יש לנו יועץ משפטי המגן על כנופית שלטון החוק
38 אחת שמבינה א 09/11/2014 12:49 לתגובה -3
ביבי הוא אמנם לא מושחת אבל הוא נהנתן גדול שלוקח מכספי הציבור ומשתמש בזה להנאתו וזה גם ממש חמור ובזמן שביבי טוען שצריך להדק חגורות, אז ממנו לבקש סליחה, גם לקחת כסף קטן זו עבירה פלילית, פשוט כסף משגע את הפוליטיקאים.
אני 09/11/2014 13:26 לאחת שמבינה א-הסקותיך מבוססות על רכילות עיתונאית ללא ..
עובדות מוחשיות וגם נניח שהוא נהנתן יש שוני והבדל תאומי מלקיחת שוחד והדחת עדים....
אחת שמבינה א 09/11/2014 14:10 לאני
ואני אמרתי אחרת? ברור שיש הבדל גדול, אבל ציינתי שהוא לא מושחת, לבזבז כסף מכספי הציבור להנאתו לדעתי זה גם סוג של שחיתות ובמיוחד שהמצב הכלכלי לא טוב. אז למה לבקש ממנו סליחה?...
אני 09/11/2014 14:28 לאחת שמבינה-לעניות דעתי לעת הזאת נתניהו הוא הטוב שבראשי
הממשלה הן בכלכלה היציבה בתקופת כהונתו והן בשמירת האינטרסים הביטחוניים והמדיניים בעת הזו כאשר אנו מול עולם איסלמיסטי קיצוני הרוצה להשמידנו.
יניב חסון 09/11/2014 16:38 את טועה
דווקא בתקופת אולמרט מצב הכלכלה היה טוב בהרבה המע״מ ירד ל 16 אחוז ...מס על הבורסה לא היה ועוד כמה דברים שאני כבר לא זוכר...ישראל תקפה בסוריה מצב הביטחון היה טוב מאוד ! מה שלא ניתן להגיד על ביבי שרק לוקח ולוקח מהעם ..(אני יעדיף שהוא לא יגנוב ויהיה מושחת) אבל אם המצב שלי יהיה טוב יותר אז אני מעדיף אולמרט ! ולא את ביבי הס
37 חיים רימון 09/11/2014 12:39 זה לא עבריין מין סה"כ אונס ומעשה מגונה.... מפלגת עבודה
ומפלגת קדימה חבורה של עבריינים... מה שלום פואד?
36 דור 09/11/2014 12:36 תיקון: אלו השנים שבהן פעלה כנופיה שנתפסה, ביתר השנים... (ל"ת)
35 צ'ה חרטא 09/11/2014 12:29 כנופיית פרוטקשן
בדרום אמריקה קוראים לזה חונטה, בארץ: חונטה דה לה חרטה. גם בזמן מפא"י אנשים גנבו אבל אז עוד היתה בושה! וכשעלו חשדות אנשים התפטרו ויש אפילו שהתאבדו. בתקופת ש"ס הגניבה הפכה להיות דת.לא בושה ולא חרטה.אבל בתי המשפט עוד תפקדו ושלחו מושחטים לכלא. בתקופת אולמרט, חלוץ וברק מסתבר שמעטפות הכסף, תיקי ההשקעות וכספי הדמים בעסקאות נשק העבירו אנשים על דעתם. נראה מה צופן עוד העתיד?
34 חזי 09/11/2014 12:10 זה בסדר יש מי שישלם
"שכבת הבניים (העצמאים הקטנים) ימשיכו לממן את כל השחיתות במדינה
33 תוחזר הדמוקרטיה 09/11/2014 12:02 ואיפה הייתם אתם התקשורת בראשות כל השנים האלו?! (ל"ת)
דנה 09/11/2014 12:41 ידעות אחרונות היתה העיתון של אולמרט הון שלטון עיתון... (ל"ת)
32 אבי 09/11/2014 12:00 שחיתות
למה אנחנו מתפלאים עליו ועל מעשיו הרי המדינה כולה כזאת מהוועדים שמנהלים לנו את התשתיות כגון חשמל נמלים רכבות כולנו עדרים ושבטים שדואגים לעצמם לקרוביהם למה הצביעות
31 שושו 09/11/2014 12:00 ועדת 12 מושבעים חוקרת קראו והעבירו ברשתות
על זה נאמר שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים, וכולנו יודעים לאן הגענו אז , לחורבן וגלות. אם ניקוי האורוות לא יתחיל מלמעלה ומיד, יש לדרוש הקמת ועדת 12 מושבעים מקרב הציבור שאינם חשודים בקשרי הון שלטון, והם יוסמכו לחקור כיצד ירדנו לשפל . ואל תצקצקו הר הבית אם תבחרו בדרך הישר ודין אלמנה יבוא אליכם אין צורך בהר הבית כי כבר נאמר "כל מקום אשר אזכיר את שמי אבוא אליך וברכתיך, אז בבקשה הפיצו ברשתות וביחד נדרוש , אולי נצליח
30 אזרח מודאג 09/11/2014 11:57 מה חדש.?
מה שהיה הוא שיהיה...השמות התחלפו..
29 פלורליסט 09/11/2014 11:54 הסטנדרטים שהם קבעו מאפשרים המשך שחיתות גם היום -
יש לנקות את האורוות באופן יסודי, ליצור שקיפות מוחלטת ושימועים פומביים כצעדים מונעי שחיתות ולא לחכות לרצונותיו של יועץ משפטי ממונה מטעם. יש גוף בקרה שיכלול נציגי עמותות שפועלות לניקיון השלטון ומשפטנים בלתי תלויים שלא היו מועסקים בגופי השלטון שיוכל להציע צעדים לביצוע שיחייבו את הכנסת והממשלה.
28 ישראל מדינה מתאבדת! 09/11/2014 11:52 אם עשירית ממה שאולמרט סיפר על ברק הוא נכון
אז גם ידיו של ברק מלוכלכות. האנשים האלה אינם מנהיגים של מדינה - הם מנהיגים של אירגון פשע. בושה וחרפה שדווקא העבריינים המסואבים האלה עלו לראש הפירמידה. חולשת הדמוקרטיה הישראלית זיהמה את הפוליטיקה ואת מערכות השלטון, ומה שמתגלה מדי יום ביומו הוא רק קצה הקרחון. על מנת לנקות את מערכות השלטון, חייב לקום מנהיג חזק (מתוך הצבא?) שיתפוס את השלטון, יעשה סדר וינקה את האורוות. אם זה לא יקרה, תוך דור אחד אנחנו נתפרק מבפנים.
27 ייאי 09/11/2014 11:50 החייבים בחשבון נפש ..
1.חובה לקרוא.2.חובה להפנים שאנו נוטים לבחור את הגרועים:יהירים,מושחתים,אנסים.3.את טובים באמת הידרנו מהפוליטיקה:בני בגין,דן מרידור,כחלון.4.לפיכך:החייבים בחשבון נפש בראש ובראשונה זה אנחנו.
26 יצחק 09/11/2014 11:48 האם היום יש ממשלה יותר טובה לאזרח ?
האם כיום יש ממשלה טובה יותר לאזרח ? ממשלה אשר אדישה הממשלה אדישה ליוקר המצרכים ! הממשלה אוטמת את אוזניה ואינה מתייחסת למצוקות האזרחים ! המצרכים יקרים בעשרות אחוזים ביחס למחירים באירופה . על הממשלה לאפשר יבוא מתחרה ובכך המחירים יהיו יותר ריאליים !
הם עושים מאמץ 09/11/2014 12:13 ראבאק, עדיף אדישה על מושחתת, מה גם שהיא לא כ"כ אדישה (ל"ת)
25 טורבו 09/11/2014 11:47 1ל14
הצעקת אותי אולמרט מאז הפך להיות עסקן פוליטי היה מושחתגם עוול לאנשים במדינה היכן שהלך סירחון גדול בכל תפקיד שהיה שיבדקוניצל מעמדו ללקבלתכספים מה שמדאיג אותי לא האדם הזה כעצד מסביב לא דווחו עליו כולםםם ידעו אף תושבי ירושלים איך הצליח להשתיק איך השופטת לא עלתהעליו ?
24 דני 09/11/2014 11:46 מסכן ירון זליכה. כל יום להתמודד מולם בישיבות הממשלה.
זליכה הוכפש, טענו עליו שהוא מדמיין שחיתות, בתקופה מסוימת הוא הלך עם שומרי ראש בגלל איומים, אך הוא הראשון שאמר שג'קי מצא, הירשזון ואולמרט הם מושחתים, ואולמרט הוא גם גדול המשחיתים במדינת ישראל, כי מי שרוצה להתקדם בסביבה שלו חייב להתחיל להיות מושחת בעצמו. זליכה אמנם אדם בעייתי כי הוא יהיר ודמגוג, אבל בנושא הזה הוא צדק, וגם קיבל את אות אביר איכות השלטון. אבל תראו מה הוא מספר- זה היה בלתי נסבל לחיות ככה, בתור הצדיק היחידי "שלא מבין עניין" ולא משתף פעולה. והיום אשתו לא מוכנה שיחזור לפוליטיקה בעד שום הון שבעולם.
23 קצת היסטוריה נתבג 09/11/2014 11:46 מדינת ישראל/המסד היה בעלים של בנק ב שוויץ
לפי פרסומים רשמי הבנק נמכר אבללללללל סביר שיש ונפתחה רשת חילופית מי לא מבין את כאבו של אולמרט קיבל כסף קטן לאומת סוחר הנשק כ אחד שעבד עם סוחרי נשק ***משלוחים *** חובה להבין אותם הרווחים הם מאות אחוזים לפעמים ונחמץ הלב לשלם כל כך הרבה מס
22 ירושלמי 09/11/2014 11:42 גודל הזוועה מתגלה לעין כל! הכל מושחת ומסואב. מהפיכה!!!
נראה שלאור מה שיוצא עכשיו לא תהיה ברירה לעם אלה לנקוט צעדים קיצונים משל עצמו..
21 בוריס 09/11/2014 11:28 איפה היתה תקשורת? חיםסה נתניהו! (ל"ת)
עדי 09/11/2014 14:00 כך קורה כשהתשקורת מריצה פושע לראש ממשלה...
הקשר הגורדי של בעלי הון ששולטים על עיתון ועל כתבלבים ועושי סקרים (שקריים) למיניהם וכך מבלבלים את הציבור התמים ומוליכים אותו שולל.
20 ישראלי 09/11/2014 11:23 לתת חנינה לעברייני המס הקטנים
מה רוצים מהם? קןדם להתרכז בגדולים. מדינה מושחתת !!!
19 הומלס 09/11/2014 11:23 חבורת מושחתים נאלחים (ל"ת)
18 פרץ מרדכי 09/11/2014 11:21 סערת הקלטות
העם הזה הוא באמת עם מסכן שולח את בניו להלחם והשולטים חוגגים כמה מנבחרנו ישבו בבית הסוהר תספרו ותופתעו .....
דגדג 09/11/2014 13:29 החיילים נשלחו יותר מפעם אחת למלחמה בכדי להסיח דעת העם! (ל"ת)
17 הבקי בפרטים. 09/11/2014 11:17 המצב לא השתנה כלל,רק השמות של השרים! (ל"ת)
16 נועם 09/11/2014 11:13 וכמובן שאף אחד לא מדבר על נוני מהקלטות
כשלכולם ברור שמדובר בנוני מוזס שפועל מאחורי הקלעים למען אולמרט וכל מלחכי הפינכה שלו כמו גבי אשכנזי ועוד. על ראש התמנון אף אחד לא מעיז לדבר
15 החייט 09/11/2014 11:06 רק בישראל עובד מדינה גר בדירה בשווי 40 מיליון .גם אם
יצום ולא ישתה יחרבן כל השנה עדין לא יהיה לברק 40 מיליון .אבל כנראה שבישראל נוח להיטפל לחלשים ואני אומר לכול היהודים שחיים בישראל אל תשלחו את ילדיכם לצה"ל הם והמדינה לא שווים את המאמץ והסיכון
14 חוני המעגל פינות 09/11/2014 11:05 המושחת ביותר ?
הללו, תרגיע. אולמרט הוא עבריין צעצוע מול אריק שרון. רק שאולמרט הוא צעצוע עם פה גדול. יהיר, שחצן בלתי נלאה ומנכר עיניים אובססיבי. מרבית ההאשמות נגדו היו זוטות שאפילו לבזוגלו לא היו מדביקים ובכל זאת הרוויח אותן ביושר. למרבה הצער כבר שנים שאנחנו בוחרים לעצמנו, בעקיפין או במישרין, מנהיגות פוליטית ונשיאותית של נהנתנים ומלאים מעצמם, חסרי כל אג'נדה חברתית למעט התפיסה של "אחרי המבול". ברק, ביבי, שרון, אולמרט, ושני נשיאים מדהימים, עייזר ויצמן והליצן בעל פני היגון מקרית מלאכי, הם עדות כואבת למצבנו הפוליטי והחברתי.
שרון ב 09/11/2014 15:31 14-חוני
צודק לחלוטין. זו אותה חבורה במפלגה המושחתת ביותר שהיתה אי-פעם קדימה. אין ספק ששרון התעלה על כולם בשחיתותו ובבוגדנותו. שבע שנים החזקנו את המת בחיים וזה עלה לעם ישראל מאות מילונים, וזקנים רבים שהיו זקוקים למכשור שנתנו לו - מתו. מחלקה סגרו בבית החולים, כאילו הוא יקום ויחזור לשלטון. ובניו נהנו כל השנים משמירת השב"כ כאילו מחר מעון ראש הממשלה בחווה יתמלא מחדש. הכל מומן על חשבון עם ישראל. אל אתה יודע, חוני, הכל זה התקשורת. ברצותה היא מעלה לדרגת מלוכה, וברצותה היא מורידה לאשפתות. ומה שעם ישראל מקבל מהתקשורת הוא זוועה טהורה. למשל, האם ידעת כי אבו מאזן הפנאט והקיצוני הרבה יותר מערפאת הוא הפרטנר האולטימטיבי לשלום של מדינת ישראל? ויש לי עוד נתונים רבים לכרכים שלמים של חומרים על התקשורת ומעשיה.
אילן 09/11/2014 11:45 הלייק קיבלת ממני על שהעלאתה את שרון למקום הראשון
בפודיום השחיתות.
13 זוועה !!! 09/11/2014 11:05 הורסים את המדינה מחריבים אותה !!!
כלכלית!!! מדינית !!!חברתית !!
דגדג 09/11/2014 13:34 הם נהנים, הורסים את המדינה ואותנו,ואנו משלמים בדם ודמים (ל"ת)
12 אחד העם 09/11/2014 11:03 כולם עבריינים ופושעים, זה רק קצה הקרחון
המאפיה של בכירים, טייקונים, מקורבים וועדים של חברות ציבוריות (חברת חשמל נמלים רכבת) השתלטו על כספי המדינה ואזרחי המדינה משלמים את המחיר.
11 הנוכחיים 09/11/2014 11:03 מעניין מתי כל החרא יצוף כולל (ל"ת)
אלי 09/11/2014 12:16 נדיר שזה קורה, יד רוחצת יד (ל"ת)
10 blond101 09/11/2014 11:01 איך יתכן שגדולי המשק שתרמו
לאולמרט יצאו נקיים מכל חקירה, הרי הם לא תרמו כסף מזומן וקניית ציורים של עליזה רק בגלל העיניים היפות של אולמרט.
9 אבי 09/11/2014 10:57 האם יש הגיון אפו נמצאת הבורסה היום ב1447 לא היהה 20 שנה
להריץ בורסה זה לא חכמה כמו בכלכלה מעלים הכול אבל להוריד זה כואב גם בבורסה הרימו אותה לסי אבל להוריד זה כאב
8 חיים ג ש. 09/11/2014 10:53 לעקל כל הנדלן של אולמרט ואהוד ברק. רובם שיכים למדינה
בושה וחרפה. אין דין ואין דיין. כל דאלים גבר. ראש ממשלה ושר ביטחון. לסדום היינו לעמורה דמינו.
7 גדי 09/11/2014 10:52 המנטרה החדשה-אולמרט ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה- התנפצה
כל הכתבלבים ומלככי הפינכה בושו והכלמו! עושי דברם של כנופית הון שלטון עיתון.
6 איציק 09/11/2014 10:48 הר הבית
מה עדיף ממשלה של פסיכים כמו בנט ואורי אריאל הא שכחתי את את ציפי חוטיני שמחפשים בכל דרך לחרחר מלחמה אולי זה הפיתרון של המתנחל עם הסנדלים להורדת מחיר הדירות
שרון ב 09/11/2014 11:46 6-איציק שפיציק
אתה באמת אידיוט מושלם. האם אתה סבור כי ביום בו חבריך הפלשתינים יזכו למדינה - הם יחיו אתך בשלום? והם אתה סבור כי כשערבי ישראל יגיעו לשלטון הם יותירו אותך בחיים? כמה שהזכרון היהודי קצר ו/או חסר בינה. יהודי גרמניה, ששכחו שהם יהודים, הנאמים הזכירו להם - חמישה דורות לאחור. ומי שמשווה בין האסלאם לנאציזם, אין לו מושג קלוש מהבנת המציאות.
5 אני 09/11/2014 10:47 הגנב הפך את הקדוש המעונה לגנב.....
כל הכתבלבים צריכים לבקש סליחה מבנימין נתניהו ואשתו
סתם 09/11/2014 14:31 סליחה שרה וביבי שהיה לי ליכלוך על הזין
עכשו ניקיתי אותו אתם יכולים לבוא למצוץ
אחותך 09/11/2014 11:44 הגזמת (ל"ת)
4 מ.ב 09/11/2014 10:45 אלה מנהיגיך ישראל!!! (ל"ת)
3 אני 09/11/2014 10:45 הגנב הפך את הקדוש המעונה לגנב.....
כל הכתבלבים צריכים לבקש סליחה מבנימין נתניהו ואשתו
2 jחברים 09/11/2014 10:42 גם בבורסה אטו דבר הרצאת הבורסה בלי סוף (ל"ת)
1 אורי עסיס 09/11/2014 10:41 נבלות וזוהמה
מדהים אין מילים ועיקר שביבי אשם בהכל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש