ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרוקר משרטט את תרחיש האימים של נתניהו - פגישה סודית שמובילה למהפך

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 פרסם פוסט בבלוג שלו - הסיוט של ביבי. האם יש באמת סיכוי שנתניהו יחטוף ויזרק החוצה?
 |  101
"פגישה חשאית"
Share
"זו הייתה פגישה חשאית. בבית של לפיד. בלילה. הגיעו אליה איווט ליברמן, בוז׳י הרצוג, שאול מופז וציפי לבני", כך פותח רביב דרוקר הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 את הטור שפרסם בבלוג שלו בו הוא משרטט את 'הסיוט של ביבי'.


וכך משרטט דרוקר. "לפיד פתח: כולכם מבינים למה התאספנו פה. העובדה שבאתם מעידה על כך שזה רציני. כולנו מבינים שעד הבוקר זה ידלוף, אז אין זמן. אני מציע לאיווט את תיק הבטחון, בוז׳י אתה תהיה שר האוצר, זהבה את יכולה לבחור בין פנים לשיכון ולמפלגה שלך יהיה עוד תיק, כמובן. מופז אתה תהיה שר ביצועי. ציפי את תישארי שרת המשפטים והממונה על המו״מ המדיני, רק שלא יהיה לך יותר את הבייביסיטר, מולכו, להצר את צעדייך. לראשונה יש לנו ביחד, בגלל פרישת גדעון סער, קואליציית ברזל של 61 ח״כים. הפורום הזה גם יהיה הקבינט המדיני בטחוני פלוס יעקב פרי שיקודם לשר לבטחון פנים."

"מעת לעת אולי נצליח לקבל תמיכה מבחוץ של הערבים, אם אתה, איווט, לא תעשה יותר מדי בלגאנים. נקדם במהירות את ברית הזוגיות, אוטובוסים בשבת, חוק הגיור, שוויון אמיתי בנטל והורדת יוקר המחיה. נודיע מראש שזו קואליצייה קצרת טווח. לבחירות הבאות כבר חלק מאיתנו יגיעו עם מה שצריך כדי להילחם על ראשות הממשלה. וביבי? ביבי יהיה יו״ר האופוזיציה, עד שהליכוד יזרוק אותו, מן הסתם, לכל הרוחות. מה אתם אומרים חברים? סגרנו?"

"גלאון שאלה על הבנייה בהתנחלויות, לבני שאלה מה ניתן לאבו מאזן שיחזור לחדר ובוז׳י אמר שהוא לא יודע אם זה יעבור את ועידת מפלגת העבודה. איווט לא אמר כלום. לא בכבוד שלו להגיד שהוא מסכן הכי הרבה בסיפור הזה כימני, שהדיח שלטון ימין, אבל חבילת הפיצוי : ביבי בחוץ + שר בטחון + הישגים אמיתיים בתחום דת ומדינה, החבילה הזאת שווה לו את זה. כולם הסתכלו לעבר לפיד - האם הוא יכול להיות ראש ממשלה? מצד אחד, לא ממש מעמיק ולא מנוסה מספיק ועולמות תוכן שלמים שזרים לו. מצד שני, ביבי. מה כבר יש להם להפסיד?"

"הערה: ההתרחשות המתוארת לא קרתה מעולם והיא כולה פרי דמיונו של המחבר. בינתיים???"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

101 תגובות ב-85 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
85 רובי 31/10/2014 23:19 לא דובים ולא נעליים, הכל עורבא-פרח ....נאד-נפוח... (ל"ת)
84 ב.ב.ד. 31/10/2014 21:07 דרוקר אולי זה מה שאתה רוצה שיהיה....אבל זה לא יקרה..! (ל"ת)
83 שוקי 31/10/2014 17:43 כרגיל סיפור הזוי מצוץ כולו מן האצבע מבית מדרשו של דרוקר
חלום בלהות עבר כנראה על דרוקר באותו לילה ....ובבוקר אץ רץ להפיץ אותו כהרגלו לציבור מאמיניו בתקשורת..
82 שוקי 30/10/2014 20:21 וההזיה הבאה: נסיגה ביו"ש תביא שלום. (ל"ת)
81 אריה 29/10/2014 07:58 דרוקר! דעתך נטרפה לגמרי ולדעתי אתה על סף ההתאבדות!
מאחר וכל מה שכתבת זה המוצא האחרון שלך,כדי להחלים משנאה רבת שנים שגורמת לך נדודי שינה קשים, אין לך ברירה אלא לקחת את עצתי ולהיגאל מאיסורים,מפני שהשמאל לא יראה את השלטון עוד שנים רבות.
במקום לפיד עופר שלח 29/10/2014 11:07 אריה הוא ככל הימנים = עכברים שואגים ולא שווים כלום (ל"ת)
80 ציפיות השמאל מליברמן 29/10/2014 07:00 אולי בעקבות הבלוג של רביב, מדור דעות הארץ יורד על לברמן (ל"ת)
79 אנחל 29/10/2014 06:27 מצחיק. התחיל לכתוב פליטונים מרוב תיסכול
גם אני חלמתי על זכייה בלוטו.
אתם גופה מדובללת 29/10/2014 11:13 אנחל, לא יעזור לכם. גם מנהיג הרחוב שלכם "הצל" יודע זאת. (ל"ת)
78 סיגל 28/10/2014 23:33 דרוקר לא יודע להיות עיתונאי רק שמואלני
דרוקר הוא שמואלני שאין לו השקפה אפקטיבית , הוא צריך לקנות משקפיים חדשים ולנקות את האוזניים, חושב שהוא יודע לרשום כותרות ומה שיוצא לו זה רק ההצרות שלו, אז דרוקר לך תלמד את החיים ותבין שאתה מושחט כמו זהבה גלאון שאוהבת רק כסף ולא את העם היהודי את מושחט בדיוק כמוה (תאמר לי מי החברים שלך אני יגיד לך בדיוק מי אתה ) וכך עושים כתבה , אתה עדיין בביצה.
בטלנים נבערים בשלטון 29/10/2014 11:10 הימנים מ-פ--ח-ד-י-ם. סופכם קרב כמו בתוניס וברזיל. (ל"ת)
77 אוי. אוי. אוי. מסכן 28/10/2014 23:14 עד כמה השנאה לביבי מטריפה את דרוקר
הבנאדם על כדורים. אבל הוזה דברים שהוא מוכן לאכול. לקבל את ליברמן שר בטחון. מוכן אפילו למנות את טיבי לשר בטחון פנים. רק תדיחו את ביבי. הוא לא יכול יותר. כל הרכב הזוי שאפשר לעשות. קאליציה של דתיים. ערבים. ליברמנים. גם את דדון. רק תעשו לו טובה. תורידו את ביבי. על זה יאמר עיתונאות שפויה ואובייקטיבית. דרוקר אתה יכול כבר להיות העורך של ידיעות אחרונות
76 דרוקר 28/10/2014 23:09 דרוקר
מלא צואה שמאלני מסריח אין לו כלום במוח. מקבל מאבו מאזן הנאצי ימין זה לנצח ינצחו יש לו בראש רק אויר.כמו אח שלו מאמן כדורסל קקה. רק אפסים בשמאל יש להם מקצוע של עיתונאים. הגיע זמן להעביר אותם לדאאש לעריפת ראשים
75 אני 28/10/2014 21:45 הייתם מתים (ל"ת)
74 תום 28/10/2014 21:14 הדבר היחיד שחשוב לביבי זה הכיסא לא מענינת אותו המדינה ו
והעם
73 תום 28/10/2014 21:13 אם יאיר הטיפש לא היה נופל לבור של ביבי ולוקח את האוצר ה
היה ראש הממשלה בבחירות הבאות אבל טיפשות טיפשות וחדמנות
72 אבי 28/10/2014 20:19 רעיון טוב למהפכה שאולי הגיע הזמן שתתרחש כאן במהרה!!
הדבר הטוב והחכם ביותר ששמעתי לאחרונה.
אבל עם ליברמן?? 29/10/2014 11:11 רק את יאיר לפיד יש להחליף בעופר שלח. הוא לפחות לא טיפש. (ל"ת)
71 שבי 28/10/2014 19:54 רק דאעש חסר שם.....ועזמי בשארה... (ל"ת)
זועבי 28/10/2014 23:16 עפי דרוקר דע"ש עדיפה על ביבי (ל"ת)
70 משה - חיפה 28/10/2014 19:22 כל אלה ביחד לא שווים 35 מנדטים (ל"ת)
69 דרוקר לא למד כלום 28/10/2014 19:16 התרחיש הזה איננו אפשרי (ל"ת)
68 חלומות בהקיציס 28/10/2014 19:13 הזיותיו של דרוקר מבית מדרשו של שמעון פרס (ל"ת)
67 המחבר באמת צריך אישפ 28/10/2014 19:11 היית מת על אפך וחמת כל המפנטזים יש לי חדשות רעות בשבילכ
למרות כל הקשיים ביבי מלך ישראל הוא היחיד ששומר על מדינת ישראל
66 מזרח תיכון מסטול 28/10/2014 19:06 דרוקר - הפכתה לשיאן !
עקפתה בסיבוב את נשיאנו לשעבר פרס , בעל החלומות ההזויים ,בדבר מזרח תיכון חדא"ש !
65 ימני 28/10/2014 18:56 השמאל משתגע אין סיכוי לשלטון בשנים הקרובות רק קומבינה (ל"ת)
64 יוסי 28/10/2014 18:09 הלוואי ! צריך להרחיק מהפוליטטיקה את ביבי.
את ביבי מעניין דבר אחד : הכסה . לא מעניין אותו עם ישראל והמדינה ! צריך דם חדש בפוליטיקה הישראלית. לפיד והרצוג בתמיכת לבני ואפילו איווט הם האנשים הנכונים. גם אם ללפיד אין הניסיון הדרוש לראש ממשלה בישראל הוא יהיה יותר טוב, הרבה יותר טוב מביבי. אין להוציא מכלל אפשרות שגדעון סער יצטרף ויביא איתו את החלק השפוי מהליכוד. שנים הצבעתי לליכוד ולביבי. עתה אני חושב שעבר זמנם.
63 יוסי בן-משה 28/10/2014 17:53 מצד אחד "היינו כחולמים" מצד שני מה שמוצע
החלפת ביבי נראתה לי נהדרת עד שראיתי, את ה"נבחרת". אז את נתניהו צריכים להחליף, כדי שזה יצליח, צריך גם לשנות את "נהחרת"
62 דני 28/10/2014 17:39 לתרחיש כזה אני מוכן להתפלל (ל"ת)
61 לפיד הסמרטוט הלאומי 28/10/2014 17:26 דרוקר שאני ממש מעריך, אתה באמת מאמין שלפיד מסוגל למשהו? (ל"ת)
60 אריאל 28/10/2014 17:25 הזוי ברמות! ליברמן עם גלאון?
ממש סרט מדע בדיוני
59 דודי 28/10/2014 17:20 איזה דמיון יש לו, גם פרס חלם על מזרח תיכון חדא"ש
כמה טוב שלשמאל נשאר רק לדמיין דברים, בפועל אין יותר שמאל, כי שמאל צריך את הערבים כדי להגיע לרוב, ועם הערבים לא ניתן לעשות כלום, בטח שלא שלום
58 אלי 28/10/2014 17:14 לפיד ראש ממשלה? אכן דימיון פרוע (ל"ת)
57 גילעדי 28/10/2014 16:57 דרוקר הפלצן משרטט....עאלק
אולי תשרטט גם איך השמש זורחת במערב ויורד שלג בתל אביב באמצע הקיץ...למה לא ? אפשר לשרטט כל דבר. דרוקר חולם וזה אומר שנתניהו יכול לישון בשקט, כי בינתיים דרוקר חושב שהוא משרטט אבל לדאבונו רק מחרטט.
דיירי אברבנאל 28/10/2014 18:56 לדרוקר החמוד
מקומך איתנו
56 גלעד 28/10/2014 16:46 השתן עולה לך לראש מדי יום ביומו- עשה לנו טובה לך תהיה
השתן עולה לך לראש מדי יום ביומו- עשה לנו טובה לך תהיה פחח תכבד את עצמך. גם הדמיון הלא מזרחי שלך לא מרגיע אותך. ביבי הוא ראש הממשלה שלנו @! תכבד את זה
55 מיכאל 28/10/2014 16:40 בכלל לא דמיוני, בגדול לא בפרטי פרטים.
ומה יקרה באמת ? במקום פושע גדול אחד יבואו כמה פושעים קטנים שמתכננים להעיף את ראש הקנוניה הקיימת. ובאה הישועה לעם ישראל, חחח בכל החרא שהם יאכילו אותנו בכמויות הם יאשימו כמובן את הפושע ההורג בעמו הקיים. אז לידיעת הקוראים, איני אוהב לאכול חרא מאף אחד ושל אף אחד.
54 פורגי ובס 28/10/2014 16:40 רביב - רוב מהומה על לא מאומה
חזור להיות כתב לענייני נדל"] במעריב, במקום להציף את שוק צרכני החדשות בבדיות אינפנטיליות ממוחך הקודח . שונים היו פני הדברים אילו היית תופס כאן סקופ אמיתי, ולא בודה אותם כחומרים יצירי הדמיון, ויותר גרוע מזה - הרצון .
53 דודו 28/10/2014 16:37 אי אפשר להחזיק קואליציה על חודו של קול (ל"ת)
52 אבי 28/10/2014 16:36 זה הסיוט של עם ישראל, לא של נתניהו.
אם זה יקרה, הלכה המדינה. לפיד ראש ממשלה? ליברמן שר ביטחון? חודש זה לא יחזיק מעמד.
51 רק לא ביבי...!!! 28/10/2014 16:18 הלוואי והחלום הזה יתגשם-אפילו בובה על חוט עדיפה על ביבי (ל"ת)
50 יש תקוה 28/10/2014 16:01 הלוואי שכך יהיה !!! (ל"ת)
49 בא 28/10/2014 15:54 תופס כותרות מצוי . (ל"ת)
48 אריה 28/10/2014 15:50 דרוקר בחור מוכשר
חבל שהאיש המוכשר הזה באמת מונע בדלק רווי שנאות. נסה קצת לתעל את האינטיליגנציה והכישורים לאפיקים יותר פרודוקטיביים מובטח לך שתצליח הרבה יותר. חוץ מזה מכל התרחישים נודף ריח התסכול מהתבוסות שאתה נוחל פעם אחר פעם בקרב מול ביבי ומשפחתו.
47 איתן ענבר 28/10/2014 15:41 אולי זו נבואה
הלוואי והדמיון יגשים את עצמו
46 מוטי 28/10/2014 15:38 משאלות לב של פרשן שאוכל את הלב
המשאלות שלי פשוטות בהרבה , תנו לי עליות חדות בבורסה
פנטזיות של מיואש 28/10/2014 17:06 זו היתה צריכה להיות כותרת הכתבה (ל"ת)
45 רמץ 28/10/2014 15:37 הנה תרחיש האימים של דרוקר ופטרוניו
נתניהו מכנס את המפלגות החרדיות ומסכם אתם כי הוא מפטר לאלתר את התנועה ומכניס אותם לקואליציה. יחד עם זאת הסיכום הוא כי במידה ויש עתיד מחליטה לפרוש, ראש הממשלה לא יעכב בעדה. סיכום נוסף הוא כי הצטרפות 2 ח"כ מקדימה תאפשר להם לקבל ראשות ועדה משמעותית. למחרת נשלחים מכתבי פיטורין לתנועה. יש עתיד מתלבטת אבל לא פורשת מהקואליציה ומבקשת לפתוח את ההסכמים הקואליציונים לדיון מחדש בכל הנוגע לצרוף החרדים. הקואליציה מתייצבת על 80 ח"כ.
44 זה יהיה ממש נחמד 28/10/2014 15:35 כמעט היה תרחיש כזה עם פרס בזמנו אז למה שלא יקרה שוב (ל"ת)
43 רואה 28/10/2014 15:33 עוד זבל מביתו של הפרשן בעל הפרצוף הבוכה. (ל"ת)
42 mottyc 28/10/2014 15:27 שירלי, סביון
רביב, עשה לנו טובה ותרגיע! כמה שטויות מקושקות אתה יכול להזות ממוחך הקודח!!! שחרר אותנו כבר מעונשך - אתה לא מבין שהמאסת עצמך עלינו?
41 mottyc 28/10/2014 15:25 חליל
רביב הוא הזויי!!!
40 רמץ 28/10/2014 15:25 טיפש כמו סמרטוט ריצפה
האינפנטיליות של הדרוקרים היא הסיבה מדוע עלינו להגן בחרוף נפש על החינמון ישראל היום. כי אם ישראל היום יחדל להתקיים הרי שאנחנו נותרים עם פרשנים סתומים שחושבים שהם אלוהים בה בשעה שהם כמו עכברי ביבים.
39 נתניהו האסון הלאומי 28/10/2014 15:21 נתניהו יכול לבנות על הטמטום של לפיד וכל היתר. (ל"ת)
38 ירון 28/10/2014 15:18 משחקי הכס
כמו בסרט כך בחיים
37 דודי 28/10/2014 15:18 לא רחוק מהמציות (ל"ת)
תוהה 28/10/2014 19:29 מציות ?
מציות של פסח? צ
36 אנקונדה 28/10/2014 15:16 רביב דרקר שרעבי
כמה מאמץ משקיע העיתונאי הקטן והעלוב הזה כדי ללכלךמעניין למה הוא משתמש בשם דרוקר,זה דומה לשם של הרוצחים של ההורים שלו.בוא יותר דומה לתיימני
35 בייגלה 28/10/2014 15:14 חלום רטוב
קשה ,קשה לדרוקר עם נתניהו אבל מי כאן ועד ישום חלומו הרטוב הדרך ארוכה וכנראה לא מעשית. חוכמת ההמונים עולה על כל / קול מצקצק בלשון והעם רוצה אחרת מדרוקר וכנראה בצדק.
34 איך סמולן עובר סיווג 28/10/2014 15:11 השלטון שייך לתומכי שריפת הנער בשועפט, ולא לאויב הסמולני (ל"ת)
33 רביב דרוקר 28/10/2014 15:11 עד מתי כתבים הזויים יבלבלו את המוח ויקבלו מקום בביזפורט (ל"ת)
32 ehaeha 28/10/2014 15:09 שנאה עיוורת מעבירה אנשים על דעתם
פתטי והזוי.
סמו 28/10/2014 15:35 למה יש שנאה, תחשוב
אך ובזמן מי הגענו לזה
31 שמואל 28/10/2014 15:03 מותר לכתוב כל דבר אבל זה ישאר חלומו של דרוקר בלבד (ל"ת)
30 העם אוהבביבי ולא דרק 28/10/2014 14:58 דרקר הנביא הפאטטי
שוב הוא מנסה ומידי פעם אמנון לוי ועוד זן של עיתונאים שתמיד ידאגו להפציץ באיזו שהיא ידיעה מגמתית שתתן ליגיטימציה לקיומם ,ובדרך להמליך להכתיר ושוב לבוא עם הודעה מרעישה, דרקר זילכה דובי וכל המיעוט השמאלני הצןןח ככה לא תנצחו את הדמקוטריה תשנו את השילטון בדרך לא דמוקרטית, ובחסותה ,די נמאסו הספינים והגימקים, העם אוהב את ביבי ושונא את הקומץ השמאלני רעשני.זה לא עובד ככה דרקר
29 בא 28/10/2014 14:56 הכול בגלל הזקן של יאיר ,שיעצבן את שרה שתפיל כוס עם שמן
וביבי יתחלק ויפול ויפרוש מהפוליטיקה ,סתם בגלל שנמאס לו מאנשים כמו דרוקר הדפר .
28 HAKY1 28/10/2014 14:56 יש רביעייה יש ציטוט יש מדליפים -יש בדיחה (ל"ת)
27 ישראל 28/10/2014 14:54 השאלה איך הפוסט
המקושקש הזה מגיע לכותרת ראשית באתר כלכלי שמכבד את עצמו...
26 בא 28/10/2014 14:54 רביב,זה מה שקורה כשרואים הרבה טלויזיה ,מה עם תרחיש ש
מטאור יפגע בכדורהארץ ,או אולי איזו גלקסיה תתנגש בנו , לך לעבוד בטלן .בטח למדת בתיכון במגמה עיונית,ספרות 7 יחידות ,בגלל שאתה פשוט סתום .
25 שוקי 28/10/2014 14:53 איווט לבטחון- מה הוא צריך את זה על הראש ?
מסתובב בעולם על חשבוננו, גוזר קופונים מכל האוליגרכים החברים הטובים שלו (אני בטוח שגם פוטין ורק לו עצם פה ושם)
24 אדם 28/10/2014 14:53 ליברמן ולפיד הפודלים של נתניהו ! מהפך רק עם הרצוג !
לפיד עושה דברו של נתניהו אז איך יוכל להשתנות? ! הכל תלוי ביציאתו של הרצוג מהתרדמת !
הרצוג עוד פוחלץ 28/10/2014 19:26 הרצוג עדיין שומר על זכות השתיקה
הרצוג בחיים לא עשה שום דבר פרט לקומבינות סוג ג, גם זה כאשר מאחוריו היה מישהו שמבין בקומבינות. למפלגת העבודה היה סיכוי כלשהו, לא גדול, לעשת קצת סוציאליזם במדינה עם יחימוביץ כמנהיגה. במקום זאת העסקנים של העבודה בחרו בפוחלץ בתור מנהיג. מי כבר יבחר במיפלגה הזקנה והמשומשת הזו ?
23 מוטי 28/10/2014 14:52 מוח של ילד בן 4 יותר מפותח ממך (ל"ת)
22 איציק 28/10/2014 14:52 יפול בגלל האגו- כמו כל דבר בפוליטיקה (ל"ת)
21 לדרוקר 28/10/2014 14:51 הסיוט של ביבי זה גם הסיוט שלנו. לפיד מסוכן יותר
מביבי. ואם לא שמתם לב שהוא זה שפגע הכי הרבה במעמד הביניים אז מגיע לך יהיר לפיד בממשלה.
בא 28/10/2014 15:02 לפיד הוא מובל של אנשי האוצר ,כחלון יקח את כול הקולות
בבחירות ,ומי יצביע לביבי , בטח לא הזומבים המזרחיים שכרגע מצביעים לליכוד בגלל שיש להם מחשבות ורגשות אוטומטיים חיוביים ,לליכוד . כחלון הוא של כולם .
20 נועם 28/10/2014 14:49 חי בסרט דרוקר
מרוב שהוא שונא את ביבי ומת שיתחלף הוא הוזה. כדי שתתחלף הממשלה הם צריכים להתפטר ולהצביע אי-אמון שלאחריהם יהיו בחירות חדשות. הבעייה של רביב היא שאחרי הבחירות אין סיכוי שלפיד וציפורה יקבלו את המנדטים שקיבלו בבחירות הקודמות והם יודעים את זה. ולכן גם אין צאנס שהם יקדימו את הבחירות
19 אמיר 28/10/2014 14:47 לרביב דרוקר
אין ספק שאם תציג את התרחיש הזה בכיכר רבין יהיו הרבה אנשים שיגידו לך שזה הגיוני ,מדהים ואפשרי לחלוטין אבל אם תציג זאת בירושלים ,חולון נתניה באר שבע ואופקים יגידו לך שלא יודעים על מה אתה מדבר. שוב ושוב עיתונאים נופליםבאותם חלומות באספמיה על שלטון שמאל וזאת בגלל עובדה אחת פשוטה - הם גרים בתל אביב ושומעים את הקולות של תל אביב. אבל יש תל אביב ויש את שאר ישראל....
18 אזרח 28/10/2014 14:44 נבואה שיכולה להגשים את עצמה. (ל"ת)
17 יהודי 28/10/2014 14:43 צא מהארון מר דרוקר
יש שמועה שלפיד נותן לדרוקר בתחת...ובגלל זה הוא הוזה דברים...שמאלני חלאת היהודים
16 חסר דפוקים 28/10/2014 14:41 דפוק
בעיתו אים?
15 אליאב 28/10/2014 14:41 ראביב הלולה
אוי רביב רק בן כספית מתחרה איתך בשנאה לביבי מה אתה חושב שהעם טיפש
14 יעל 28/10/2014 14:39 ממוחו הקפוא של דרוקר (ל"ת)
13 גבי 28/10/2014 14:38 התרחיש של דרוקר - סיוט לישראל ולא לנתניהו
מעבר לעובדה שמדובר במשאלת לב ילדותית של דרוקר, אין היתכנות קלושה לפנטזיה , מישהו רואה את לנדאו מושיט יד למרץ?
12 מיכאל 28/10/2014 14:38 עד כדי כך
רביב ד. יצא מעמדת ״פרשן״, ביבי לא חלום חיי, אך ה״פרשנות״ הזו היא החלום של רביב ד. זו כמעט קריאה לחברה, בואו נעשהמשחק כיסאות. הדבר הכי הזוי זה לפיד כראש ממשלה ! אולי לכן הזקן החדש, להשתלב במרחב ?
11 רואה חשבון 28/10/2014 14:37 נראה לי שבינתיים נתניהו הוא הסיוט של דרוקר.
הוא לא מפסיק לחפור.
10 אבנר 28/10/2014 14:37 (טי)נופת (ל"ת)
9 ליצן 28/10/2014 14:37 איווט לא יהיה כפוף ללפיד -לפיד יהיה כפוף לאיווט (ל"ת)
8 רון 28/10/2014 14:34 חח חי בסרט (ל"ת)
נזקי לפיד 28/10/2014 15:03 מתי העם יתעורר ויבין שלפיד הרע את מצבם? (ל"ת)
7 אורן 28/10/2014 14:34 פוסט נחמד
ו... ליאיר אין נסיון והוא מבצע רפורמות בנחישות ורגישות ללא רגישות. בעתיד ביבי יצא לעולם העסקים והוא יצליח. איבט ושמיר יתרוממו בבחירות הבאות. זהבה וניצן יקבלו קולות ממעמד הביניים. ובנט ושקד יגדלו גם. אף מילה על עתידו של המילקי.
הפיגוע הכלכלי 28/10/2014 14:53 מבצע רפורמות בנחישות ורגישות .? אתה לא רואה טוב (ל"ת)
6 חנוך 28/10/2014 14:34 מה יעשה דרוקר המסכן שביבי יפרוש
רביב יש שמועה שטבע מפתחת תרופה נגד תיסכול
5 הנחלב מגוש חלב 28/10/2014 14:34 והדובדבן בפגישה :הודעה - ממחר מילקי בשקל (ל"ת)
4 ישראלי 28/10/2014 14:34 החלום של השמאל
דרוקר שמאלני מנוול אנטישמי...
3 ריאלי 28/10/2014 14:27 חלומות באספמיה
הכתב דרוקר ידוע בדמיונו המפותח מאוד יש לומר , ככה גם כל הפירסומים שלו , הוא מבוזבז לחלוטין , יכל לכתוב איזו טרילוגיה .
2 לפיד= פיגוע כלכלי 28/10/2014 14:23 הוא הרס את הכלכלה ופגע הכי הרבה במעמד הביניים
פגע בקצבאות הילדים, לא מגייס אפילו חרדי אחד. הטיל מס על דירה שניה מעמד הביניים שקנה דירה להשקעה במקום פנסיה שאין לו. פופוליסט חסר תקנה והבנה. בלילה קרא פוסטים של שלי ובבוקר התעורר לבצע. הקפיא את הבניה בישראל עם חוק אפס שלא יכלול את כולם אלא ייטיב עם העשירים . בקרוב בזכותו פיטורי עובדים בכיל. אפילו הוא עצמו לא יודע להסביר למה התנגד למכירת כיל לפוטאש.כאילו שיש הבדל אם הבעלים גר בלונדון או בקנדה. זה רוצה להיות ראש ממשלה ? מתאים לו להיות ראש ממשלת דעא"ש. החרדים כינו אותו עמלק והם צדקו
רועי 28/10/2014 14:50 מי שהרס את הכלכלה זה רק ביבי (ל"ת)
בא 28/10/2014 14:34 לפיד וביבי רבים ,וכחלון יקח בגדול ,בגלל שביבי אחראי לבו
עת הנדלן המגעילה .ולפיד לא מצליח לנצח אותה שכן הוא מקשיב ליועצים דפרים שעובדים באוצר שממשיך להרוויח מהבועה , נראה מי יצביע ללפיד הדפר .
לפיד הדפר 28/10/2014 15:01 יש לנו ברוך השם 19 מנטים של דפרים שנפלו בפח.
הוא בכלל לא רצה להיות שר אוצר אלא שר החוץ !!! הוא רכב על גלי המחאה אבל דקה אחרי שנבחר אחרי המסיבה הצהלה והריקודים הנרגשים דווקא רצה לברוח מפה להיות היחצן עם הבלורית ביבי הכריח אותו כדי להשיג רווחים פוליטים . לפחות היה צריך להיות שר השיכון ואז היינו רואים מה הוא שווה. בתור שר אוצר הוא לא שווה. אבל יש תקווה האם הוא מגדל זקן כי הוא מתכוון להיות הרב הראשי ?
1 פנטזיות שמאלניות 28/10/2014 14:17 פנטזיות שמאלניות. לעולם לא יקרה.
ליברמן ל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש