ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

זה המוצר שדפני ליף קוראת לכם עכשיו להחרים - תשתפו פעולה?

"יש פער גדול בין מה שיאיר לפיד אומר למציאות בשטח. כל חודש אני שומעת על שניים שלושה שעוזבים את ארץ"
דפני ליף, צילום: גדי דגון
המחאה נגד יוקר המחיה קמה לתחיה בזכות תופעת ההגירה מהארץ. דפני ליף, מראשי המחאה החברתית בשנת 2011, ביחד עם אייל עופר ממייסדי "ישראל יקרה לנו" החליטו לצרף שני מוצרים למחאה החברתית שפרצה עכשיו שוב, האם הם יצליחו?

השניים התארחו היום בבוקר בגלי צה"ל בתוכנית של רזי ברקאי ובחרו בשני מוצרים להחרמה: קורנפלקס של תלמה וקלוגס צ'ייריוס 4 דגנים של נסטלה. קצת אחרי, דפני ליף העלתה את הסטטוס הבא לפייסבוק שלה - "מהבוקר אני מקבלת אינספור הודעות של אנשים ברחבי הארץ ששמחים שחוזרים לקרוא לפעולה. חרם הקורנפלקס מתפשט די מהר. בבקשה תשתפו ותצטרפו. התחילו בקורנפלקס ונמשיך משם".

ל-Bizportal אומר ליף כי "המחאה החברתית בעצם מעולם לא דעכה, הצטבר הרבה זעם בציבור".

מה את אומרת על הביקורת נגד המהגרים כאילו הם מעודדים ירידה מהארץ?

"אנשים פה כל כך אומללים ועוזבים את הארץ מכל מיני סיבות. לי באופן אישי אין כוונה ללכת מכאן, אבל אני מבינה שחוששים מהגירה. זה נראה כמו ציד מכשפות נגד היורדים".

ולגופו של עניין?

"יש ניצול לרעה של רשתות שיווק, טייקונים ופוליטיקאים מחוברים וצינים.
אי אפשר להגיד לאנשים 'אם אתם אוהבים את המקום תורידו את הראש'.
הם לא היו עושים את הסרטון אם לא היה כואב להם - הם מאותתים אולי שהיו רוצים לחזור. האנשים האמיתיים שאשמים בהגירה החוצה זה מי שיושב בממשלה ומי שסוחר במוצרי הבסיס שלנו ואח"כ עושים לנו תספורת".

מה דעתך על שר האוצר?

"יאיר לפיד ניצל את המומנטום של המחאה החברתית. אני לא מרוצה ממנו כי המחירים ממשיכים לעלות ויש פער גדול בין מה שהוא אומר למה למה שקורה. כל חודש אני שומעת על שניים שלושה שעוזבים את ארץ".

אז מה התוכנית עכשיו?

"אנו מעודדים אנשים לחרם על קורנפלקס. זה מוצר מאוד יקר ולא פרופורציונלי לעליות הייצור. הציבור צריך לצאת מחדש בחרם צרכנים ולהפעיל כוח - הם מבינים רק מספרים אז ניתן להם את זה".

תגובות לכתבה(94):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 69.
    בסוף עוד יהיה טוב, השאלה רק מתי ואיך.
    שמאלן שפוי 14/10/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ייקח שנים, אך לבסוף יפלו האסימונים אצל מספיק אנשים כדי שתיבחר ממשלה עם סדר יום חברתי אמיתי. בשלב מסוים מספיק אנשים מתונים יבינו שלמען העתיד, צריך לשים בצד את היריבות האידיאולוגית והעדתית ושצריך יהיה להתמקד בצד החברתי.
    סגור
  • 68.
    אין לי ארץ אחרת - גם אם ממשלתי גונבת ...מושחתת...עושקת.
    עמי 14/10/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחאה זה טוב מאד , אבל לעזוב את הארץ או אפילו לאיים זה לירוק לאמא שלך בפרצוף . הארץ הזאת היא הלב היא הנשמה היא החיים היא העוז היא החצי השני של העם היהודי !!!
    סגור
  • 67.
    שתחזור למערה-מה קרה היא מחפשת פירסום (ל"ת)
    צדקה 14/10/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 66.
    המחירים של הכל בידי הממשלה
    עודד 14/10/2014 05:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יוציאו לבניה 100,000 דירות בשנה - ירדו המחירים. יבטלו את כל מיסי היבוא על מזון ותוצרת חקלאית - ירדו המחירים, רגולציה ופיקוח לא יעשו את זה. יבטלו את מחיר המטרה לחלב ואת המונופול של תנובה - ירדו המחירים. לא יעשו את זה - לא ירדו המחירים. את מה שחלפון עשה את בשוק הסלולרי וישראל כץ בשמים הפתוחים - אפשר לעשות בכל תחומי הצרכנות ובייחוד דיור ומזון.
    סגור
  • 65.
    הכל טוב ויפה אבל תמיד יהיה חסר לי את המנייא...
    איציק 13/10/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישראלי כבר נהיינו אנשים אחרים פה ועד שנסתגל לשפה לקומבינות של החיים שם זה זמן לא
    סגור
  • 64.
    מחאה של דפני סופה להכשל. שמאל קיצוני מאוס (ל"ת)
    שמעון 13/10/2014 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • אידיוט (ל"ת)
    צדקה 14/10/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    במדינה עקומה כולם דופקים את כולם
    ביבי פשוט גאון 12/10/2014 01:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היצרנים דופקים את רשתות השיווק שדופקות את הציבור הנאיבי שבולע את החרטה שמוכרים לו בפרסומות ובעיתונים.בוחרים ביבי קונים קולה ואחרי זה בוכים בממד שאין כסף ....תמשיכו לישון ולהיות מנותקים יהיה בסדר..חחח
    סגור
  • מי דפקו אותך-אתה באמת נראה דפוק (ל"ת)
    צדקה 14/10/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    שהליפה תפסיק לבלבל במח
    נגה 10/10/2014 23:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מהיום אני קונה יותר קורפלקס וצריוס...
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    להוריד המעמ על מזון כמו באירופה
    כלכלן 10/10/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הורדה של 10% במעמ לפחות (ל-8% ) על מזון תביא לשינוי באווירה והורדת מחירים של כ-10% , חשוב יותר ממעמ 0 על דירות מסוימות
    סגור
  • 60.
    לא. הבעיה היא המסים הגבוהים ולא מחיר של מוצר מסויים (ל"ת)
    מבין עניין 10/10/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 59.
    דפני, קודם תחזירי את הכספים שאת מקבלת מ"שתיל"
    ליל 09/10/2014 22:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בכדי להרוס את המדינה הזו!
    סגור
  • 58.
    הבוגדת השלישית הסמויה דפני ליף
    אדי מלכא 09/10/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 5
    השב"כ שהעמיד את עצמו כלוחם העיקרי נגד גניבת ילדי תימן, ונגד חשיפת בלוף הגזזת שבגדרו נרצחו רבבות יהודי מרוקו, מעמיד את עצמו נגדי עכשיו, חוסם - במסגרת ההשתקה הכוללת שמפעיל ביבי על מתנגדיו - כל יכולת שלי לבטא את השקפתי, הם שיבשו את הפוסט הזה והורידו ממנו את הסרטון שבו מככבת דפני ליף הבוגדת, לכן אני מצרף כאן לינק לידיעה מעיתון הבלוף הארץ (כן כולם בכיס של נכליהו)
    סגור
  • 57.
    כולה היצרן תקוע עם סטוק ומחפש דרך להתפטר מהסחורה (ל"ת)
    שקוף 09/10/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    בזמן האחרון העלו את מחירי הנרות לתחת נא להחרים!!!
    שבט עמית נכון תמיד!! 09/10/2014 00:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תתחילו עם הנרות לתחת ונמשיך משם לטפל במשחות לתפרחת חיתולים, נרות נשמה ודילדו אנלי. תנו לי כיף תנו לי כף מתחיל להבין למה לא הפכה לח"כית.... כמו חבריה האופורטוניסטים מחיר הדירות הוא הנושא היחיד עוד לא הבנת מיצי? תתרכזי.
    סגור
  • 55.
    הליף הזו היא לפלפית רצינית--חראיתית (ל"ת)
    קליבנסקי 08/10/2014 20:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • לא היא, חראים העיתונאים שכל פלוץ שלה עבורם כתורה מסיני (ל"ת)
    אני 10/10/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 54.
    נמאסת
    שרון 08/10/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נצלנית חידלי לנצל את העם לטובת גחמותיך
    סגור
  • 53.
    סוד ההצלחה
    מירב 08/10/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מיד אחרי סוכות כל המדינה בדיאטה אבל אמיתי אוכלים פת ומלח בלבד אף אחד לא ימות ההפך 10 ימים של ניקוי הגוף מרעלים ניצחנו
    סגור
  • 52.
    אפשר להחרים גם את החלב של הפרות?? (ל"ת)
    שאלת דפני?.. 08/10/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תשובה
    אפריים 09/10/2014 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו האזרחים הם הפרות שחולבים אותנו מכל כיוון אפשרי
    סגור
  • 51.
    אין תקווה בסוף כולנו נמות
    eliz 08/10/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לעשות או נתאבד עליהם או נמות שלווה לא יהיה דפני המשימה גדול עליך הרעבים רעבים עדיף למות בני שטן נמצאים כאן והם משטים בנו פוגעים ונעלמים ונאלמים המלך יושב על שפת הבריכה של השטן חוגג השטן
    סגור
  • 50.
    להחרים כי דפני אמרה!!! תגידו השתגעתם? מה עובר על האנשים
    אנשים איבדו את הצפון 08/10/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    9 8
    קמה אחת דפני לייף, לא בדיוק מוצר המזוהה עם העוני והמצוקה, בטח לא סתיו שפיר שבעיני מזוהה עם העושר וההתבהמות. אז דפני אמרה להחרים מוצר זה או אחר, למה? כי היא קשורה אליו? כי אימא שלה קנתה אותו בסופר? תגידו, מה דפני לייף עשתה בחיים שלה פרט ללהפגין ולהחרים? איזה מקום עבודה היא יצרה? איזה אשת רוח היא? והאם היא מייצגת את המצוקה? או את השבעים והקוטרים שרוצים מהר מהר לרכוש דירה של 4 חדרים בת"א אם לא הם יתאבדו או ירדו לברלין. איכס מהערכים האלו פשוט תרבות החרמות והרגולציה המופרעת. מי יקים פה מפעל? שלי יחימוביץ? מיקי רוזנטל? סתיו שפיר? דפני לייף?
    סגור
  • מה הקשר למעשיה .יש לנו מטרה והיא הרימה את הכפפה עבורינו (ל"ת)
    מירב 09/10/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 49.
    תמשיכו לצעוק בכורסאות במקום לשרוף מה בא ליד לוזרים (ל"ת)
    עילאי 08/10/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 48.
    רק חרמות יועילו. לעבור חברה חברה (ל"ת)
    רק חרם 08/10/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 47.
    טת פוגעת בעובדים וזה לא הוגן
    חניחניוני 08/10/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כלהוגנות חרם על מוצרים מאפשר למעבידים לפגוע בעובדים שלהם. באיזו זכות את עוזרת למעבידים ופוגעת בעובדים? כמה מוצרים את כבר ייצרת ב״מחיר הוגן״ ולכמה אנשים את משלמת משכורות? א מדברת כאחת שמבינה לא? את חצופה ופוגעת בעובדים השונים
    סגור
  • 46.
    החרם כבר אצלי משנת 2009........
    אלון 08/10/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מוצר לא בריא אך ממלא שווה לקנות אריזה ב-10 שח ולא ב-22 שח
    סגור
  • 45.
    יוקר המחיה
    גיטה 08/10/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    13 1
    לפני שיוצעים לחרם קניות צריך לצאת נגד דיור, בריאות, חינוך ,מיסים. לשם הולך רוב הכסף. ולא החרמה של מוצר זה או אחר. הוזלת הגבינה או פסק זמן לא תפתור את הבעיה של יוקר המחיה. 120 חברי כנסת צריכים לצאת ולראות איך אנשים חיים. הם תלושים מהמציאות.
    סגור
  • 44.
    צריך חרם קניות כללי. נאכל אורז וירקות חודש שלם (ל"ת)
    אהבלה הליף הזאת 08/10/2014 05:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • זה המוצר....
    איזי 09/10/2014 08:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחח..... ואז יעלו את מחירי האורז והירקות!!! זה לא המוצר זאת השיטה!
    סגור
  • 43.
    אני מקווה שהפעם תהיה מחאה אלימה וקשה רק באלימות ננצח
    עילאי 07/10/2014 23:27
    הגב לתגובה זו
    19 5
    רבותיי מחאות עם ילדים על הכתפיים ומופעים זו לא מחאה זו בדיחה ואם לא נתעורר אני מבטיח לכם שבעוד שנתיים אין ל 50 אחוז מאזרחי ישראל מה לאכול
    סגור
  • ברור שכולם גנבים חוץ ממך, מאישתך, ומהילדים שלך (ל"ת)
    בדיוק תכה מישהו 09/10/2014 00:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    את פשוט מייצגת את העשירים
    ארי 07/10/2014 21:57
    הגב לתגובה זו
    8 11
    הרובד שאותם את רוצה לייצג (?) בכלל לא יודעים מה זה קורנפלקס אז כבר ברור מי ומה מעסיקים אותך ואת חברייך
    סגור
  • 41.
    הלואי וגם הישראלים היו יורדים לנצח!
    קליפ 07/10/2014 21:57
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הכוונה,לישראלים מהשמאל המטורף,ישראלים ערבים,פורעי חוק. מאחל שהאסלם הקיצוני יטפל במגזר המטורלל בגטאות ברלין עד הפתרון המיוחל
    סגור
  • 40.
    ישראלים צריכים להחרים מותגים באופן כללי, רק זה יעבוד (ל"ת)
    דור 07/10/2014 21:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 39.
    אם הילדה הטפשה הזאת תנהיג את המחאה הכל אבוד (ל"ת)
    משה ראשל"צ 07/10/2014 20:20
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 38.
    דפנה
    יוסי 07/10/2014 19:37
    הגב לתגובה זו
    6 5
    דפנה צריך להחרים אותך נמאסת חידלי לעשות לובי לעצמך על גבם של אחרים
    סגור
  • 37.
    חייב להיות במחיר שפוי
    ריקי 07/10/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מה עם מטרנה וסימילאק שזה אוכל הכרחי לתינוקות
    סגור
  • עצוב שאסור לך להניק.בוודאי חד הורית או דו מינית?
    קליפ 10/10/2014 06:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא בעל. ללא חבר. ללא בן זוג. או פועלת ענייה קשת יום.
    סגור
  • 36.
    אם היה שכל היו מחרימים את היצרן ולא מוצר בודד.
    אני 07/10/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ותכלס - כל המשכורת הולכת על ארנונה, חשמל, מים - מה תחרימי? את משחקת בקטנה - אז גם זה מה שיצא.
    סגור
  • 35.
    אשדוד
    פרץ מרדכי 07/10/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פשוט להחרים עד שהמחיר ירד ב 50%
    סגור
  • 34.
    מקווה ומציע תכנון קפדני של מהלכים אסטרטגים וטקטיים
    ירון 07/10/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הפעם אסור לתת לטרמפיסטים לרכב על העגלה . לבחור ייחץ, משרד פרסום , להגדיר יעדים ממוקדים ולהיערך למאבק ממושך, ערב החג השמידו 8 מיליון ק"ג תפוחי אדמה על מנת לאזן מחירים בו בזמן שק"ג נמכר ב 5 ש"ח , וגיסו תרומות לארוחות חג ... החזירות חוגגת והממשלה ממש לא הבינה את המסר !!!
    סגור
  • 33.
    להחרים קורנפלקס כיזה לא אוכל זו בלילה של חומרים מסוכנים (ל"ת)
    דודו 07/10/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 32.
    יאללה מצטרף שיורידו מחירים (ל"ת)
    אזרח 07/10/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 31.
    ברוך שובך דפני ליף,התגעגנו
    solo49 07/10/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    17 7
    הגיע הזמן לשוב ולפעול נגד יוקר המחיה בארץ שעובר כל גבול! למרות שמחירי סחורות מסויימים יורדים, מחיר המוצרים נשאר גבוה! במקום להוזיל מחיר תפוחי אדמה מעדיפים להשמיד אותם! אבל אם היה חוסר,היו מקפיצים את המחיר לשמיים!
    סגור
  • 30.
    חרם זה לא יעבוד על חזקים רק חקיקה בכנסת אז תתחילו לעבוד (ל"ת)
    gg 07/10/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 29.
    מקווה שתלכו בגדול על מחאה ושהפעם לא תהיה פוליטית אז נרא
    gg 07/10/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אז נראה תוצאות גם אצל פרות הבשן של הכנסת חייבים להוציא אותם משווי משקל כי כל מה שמתרחש פה החל מהביטחון האישי והמשטרה וכלה בכלכלה ובבתי המשפט אינו ראוי ואינו חוקי הגיע הזמן שמעט מחברי הכנסת שהצליחו להשתחל למעגל העילית יעשו מעשה של יאוש - כי רק זה עוד יכול להציל את העם מהשודדים והגזלנים שהשתלטו על כל מוסדות השילטון
    סגור
  • 28.
    שבןעיים חרם על מוצרי תנובה ואח"כ שבועיים מוצרי שטראוס (ל"ת)
    בייגה 07/10/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • נכון, להחרים את היצרן, ולא מוצר מסוים. (ל"ת)
    אני 07/10/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    תחרימו את הדירות - יותר חשוב. פשוט לא לקנות. (ל"ת)
    אחד שכואב לו 07/10/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • צודק - הדיור היא ההוצאה הגדולה ביותר של כל משק בית (ל"ת)
    א! 07/10/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 26.
    בואו ניתן עוד הזדמנות לדפנה ליף. תומכים בה כולם (ל"ת)
    ז'וז'ו 07/10/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    22 10
    סגור
  • 25.
    פריירים
    חיים 07/10/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מדד כמעט אפס, אבל כל הזמן מעלים את מחירים. (השווארמה שזה רעל 32 ש"ח בפיתה ) וכך כל הארוחות במסעדות . כולם פריירים וממשיכים לשלם ( ואני בתוכם). אז למה שלא ידפקו אותנו. תרבות הצרכנות שלנו על הפנים. אם התקשורת לא תתגייס למאבק וכל יום תחבוט בספקים, לא ישתנה פה כלום. חייבים שטיפת מוח אחרת פריירים לא מתים, רק מתחלפים.
    סגור
  • ......כשאתם אוכלים במסעדות .........את ם קונים
    ג י א 08/10/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ------------------ח ת ו ל בשק --------------אין לכם מושג , אם היה פה בקורת של משרד הבריאות כראוי הרבה מסעדות היו נסגרות ............הרבה עובד על שוחד ועצימת עיניים ........
    סגור
  • 24.
    בלי קורפלקס אפשר לחיות יש מזונות חשובים יותר (ל"ת)
    גיא 07/10/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 23.
    יש גבול לטמטום
    מנו 07/10/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    7 12
    כנראה שאת ילדה עשירה ומטומטמת.אני איש מהישוב ולא מבין מה עובר לך בראש הקטן שלך.רק אמש חשבתי לתומי עליך בצורה חיובית לבחירות הבאות.היום אני בז לך.יש גבול לטמטום שלך.דיור לצעירים זה שם המשחק.קוטג וקורנפלקס זה חרטה.הבנת מטומטמת שכמוך........................
    סגור
  • 22.
    פוליטיקאים חסרי חוליות - מה אתם מתרגשים מכמה מפונקים ?! (ל"ת)
    אני ייבשתי ביצות 07/10/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • ביצות?אני אכלתי חרא (ל"ת)
    עורב אמיתי 07/10/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    אנחנו דור מפונק...... (ל"ת)
    דפני, היכן בצבא????? 07/10/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 20.
    צריך להחרים כמעט כל מוצר כאן בארץ!!!! (ל"ת)
    ש 07/10/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 19.
    זה בורסה של מאפיונרים (ל"ת)
    הבורר 07/10/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 18.
    צאו לרחובות נמושות ילדי הפייסבוק (ל"ת)
    הבורר 07/10/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 17.
    כלומניקית
    אזרחי 07/10/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    9 10
    לא עשתה כלום מ-2011 ועד עכשיו חוץ מנזקים והפסדי עתק,סתם כלומניקית לכי לעזאזל
    סגור
  • 16.
    המסכן כבר מיצה את עצמו . אין לו שפנים מהכובע. אין לו
    תחליפו את ביבי 07/10/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 3
    חזון. אין לו כלום. הוא פרסומת מהלכת לקופסת שימורים. 20 שנה אותו דבר. מה שהוא יכול להציע לכם זה את לפיד כשר האוצר שימו לב כמה מצבכם השתפר מאז לפיד שר אוצר. הממשלה ממשיכה לגרוף כסף . ומענישה את האזרחים על חוסר התפקוד שלה . אין דירות? מי שמשקיע בדירות מקבל עונש. המדינה הורסת את הכלכלה . דורסת את האזרח. רומסת אתכם ומבריחה אתכם מהארץ. לפיד זה עונש כי הוא לא מבין הרבה בכלכלה האוצר דוחף לו רעניונות והוא אגרסיבי ומרושע ומנותק עושה הכל. הבעיה שהוא לא מבין עד כמה הוא לא מבין.
    סגור
  • 15.
    אני מחרים מוצרי בשר. לא קונה לחג...
    עורב אמיתי 07/10/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    8 2
    צלעות כבס וסטייק אנטריקוט מיושן.וכבד אווז. חרםםםםםםםםם
    סגור
  • מה אתה מחרים? נמושה (ל"ת)
    אבי 07/10/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    חינוך לצרכנות נבונה
    אבי 07/10/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבעיה שאין כאן חינוך לצרכנות נבונה.במדינות אחרות, ניסו לעלות מחיר מוצר מסוים, באותו יום היה חרם צרכנים ואף אחד לא רכש אותו.חינוך לצרכנות נבונה זה גם חרם של בנק שהיו"ר שלו או המנכ"ל, מצפצף על בקשת שר האוצר להוריד משכורת והטבות בלתי סבירות! צרכנות נבונה זו תגובה בחרם מוצר, שרות, כל חברה, אירגון, בית מסחר, עסק, אשר מתנהל בצורה שערוריתית.דפני, יש לך הזדמנות פז כעת להוביל מהלך לחינוך האוכלוסיה לצרכנות נבונה.
    סגור
  • 13.
    דפני "יגאונה" לקונפלקס יש אורך חיי מדף ארוך...
    השפוי 07/10/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יש להתרכז במוצרים בסיסיים כמו לחם ומוצרי חלב שאז פג תוקף, פה הכח שלנו ולא במוצר שפג תוקפו עוד שנתיים...
    סגור
  • 12.
    את וכל המחאה . אל תקני קורנפלקס זה לא מוצר הכי מומלץ
    נמאסת! 07/10/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    19 3
    תשאלי את הדיאטניות. אנשים קצת התבלבלו יצאו למחות על הדיור ובסוף מחו על קוטג. . וכעת לא זוכרים אפילו כמה הם משלמים חסכו 10 אגורות בקוטג אבל . לקחו משכנתא לכל החיים להם לילדים ולנכדים. נמאס לי לשמוע שאתם בוכים על הבטן שלכם רוב העם מתגלגל עם בטן בחודש רביעי . מה שיצא ממך זה מס על הבורסה . גן לגיל 3 שגם הוא לא חינם. כל ההטבות שנתנו לאבא ולסבא ולאמא נמחקו. נשארנו רק עם המס שפגע בכולם וגם בצעירים . בסוף הם הפסידו. בארה"ב הגדולה אין גן חינם רק בגיל 5. מה שיצא זה ששולחים ילדים בני 3 לגן הישרדות והכנה לצבא. אני דווקא אקנה היום קורנפלקס . כל פעם שיתחשק לך לאכול משהו בזול את תופיעי? מה עם מחיר הפלאפל? את כמו עקרת בית מטומטמת שמשויצה שקנתה עגבניות ב 10 אג פחות . אבל קונה שמלה במחיר מופקע. לכי לברלין וקחי איתך את טרכטנברג ורצוי גם את אשתו שעובדת בבנק ישראל.
    סגור
  • 11.
    קורנפלקס?
    הזאב הרע 07/10/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    18 1
    זה מה שמפריע לך? קורנפלקס? הגזמתם!! באמת צפונבונים.
    סגור
  • צודק. היא רוצה לקנות בזול קורנפלקס לא מתאים לה לחם קל
    המידה הטובה 07/10/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    10 1
    על הבוקר.
    סגור
  • 10.
    תלמה ונסטלה ?? ואסם ותנובה יוצאות נקי ????
    רון 07/10/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה זה השטויות האלה ??
    סגור
  • אסם = נסטלה (ל"ת)
    אחת 07/10/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    רק מספרים הם מבינים (ל"ת)
    מצטרפים 07/10/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    הרסת את הכלכלה פעם אחת
    ארורה תהיי! 07/10/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    10 15
    החרבתאת עולם הפרסום- פיטרו אותי מהעבודה עקב המחרה הוקדמת בגלל קיצוצים. אולי די? את פשוט לא מבינה את הפואנטה- זאת לא מחאה על מוצר והיטפלות אידיוטית לחברה אחת. די!
    סגור
  • 7.
    לא לקנות דירות
    נתן 07/10/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    24 0
    שנה טובה
    סגור
  • 6.
    כותרת בביזפורטל שלה? די כבר עם השטויות!
    טל 07/10/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    10 5
    שבענו ממחאות ושבענו מהשמצות. הלוואי והייתי מקבל כותרת בביזפורטל וממש לא בשביל שטויות כאלה
    סגור
  • 5.
    הבירוקטיה הקשה במדינה וחוסר התחשבות - תקראו
    אנה הוד השרון 07/10/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תיראו מה חי אדיב, ראש עיריית הוד השרון, עשה לפארק 4 העונות - משחקיה רועשת. ובנה מגרש כדורסל מתחת לבתים של אנשים. כולל תופים!!! - מטרד גדול לתושבים. אין לנו בעיה עם היוזמה של בניית פארק לילדים, אבל יכול היה לבנות את זה במרכז הפארק או במקום שאין בתים. מזמין את כולם להפגנה ב 21.10.2014, מספיק עם ההפקרות וההתנשאות של העירייה. תיראו את "הולי השרון" שבנה בכניסה לעיר. ועוד מעלה מחירי ארנונה. המדינה הזו סובלת משחיתות ושכל אחד עושה מה שרוצה.
    סגור
  • נכון הרס את הפארק היפה - הרעש נוראי (ל"ת)
    דני 07/10/2014 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    מצטרפים מעולה
    גיל 07/10/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    17 8
    דפני כל הכבוד והלוואי ששוב חצי מיליון אנשים יעזרו במחאה הזו.אני חושב שטוב יהיה שיהיו איתך יועצים וכלכלנים על מנת להעריך כל מוצר שאתם מחרימים ולתת לו מחיר יעד שמעליו לא קונים.כל פעם תפתיעו במוצר אחר.תכוונו בעיקר למוצרים שיש להם פג תוקף קצר כמו מוצרי חלב על מנת שהחברות ייספגו הפסדים עבור מוצרים שלא נקנה.
    סגור
  • עכשיו אתה רוצה מחאת קורנפלקס? צריך חרם על יצרן, ולא על
    אני 07/10/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוצר. הם יוזילו קורנפלקס ויעלו מחיר על מוצר אחר. מי קונה כאלו כמויות קורנפלקס, שזה משפיע על משכורת? זה מוצר שאפשר לחיות גם בלעדיו
    סגור
  • היא צריכה יועצים, היא צריכה במה , עיתונאים ועדר מטומטם (ל"ת)
    גיל והתרגיל 07/10/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 3.
    מחירי הדירות זה ההוצאה הגדולה ביותר במשפחה לא קורנפלקס (ל"ת)
    יוסי 07/10/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    30 2
    סגור
  • יוקר מחיה
    ranjet 07/10/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קניות מזון הוצאה מספר אחת.. לא כולם רוכשים דירות
    סגור
  • מישהו כותב פה לעניין. אנשים פה אדיוטים ומפונקים (ל"ת)
    סוף סוף 07/10/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אז שזוג צעיר יתחיל בדירת 2.5 חדרים בלוד
    צביקה דורון יועץנדלן 07/10/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    9 9
    למה 4 חדרים בבאר יעקב 2 מעליות ומרפסת שמש?
    סגור
  • במחיר של 2 וחצי חדרים בלוד אפשר לקנות וילה בטוסקנה (ל"ת)
    א. 07/10/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • הבן שלי גר בשכירות ואפילו בדירה מחולקת ומסודרת
    צודק 07/10/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    7 3
    במקום מרכזי ומצליח לחסוך לדירה וגם לבלות ואף לנסוע לחול במקום לקנות דירה באם המושבות עם מליון שח משכנתא ולבכות שהכסף לא מספיק . ובמקום לקנות 2 מכוניות כי בשכונה הנל אי אפשר להתנהל בלי 2 מכוניות . בנו שכונה עם אוטובוס כמו בשנות ה 50 בא כל שעה. אז הוא חוסך ומרויח ומחכה לירידת מחיר הדירות. בשום אופן לא יקנה כעת.
    סגור
  • 2.
    להחרים את טמטום מה הקשר..עדיף
    HAKY1 07/10/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אולי יתעסקו בהנחה של 10 אחוזים בתשלום ארנונה שזה שווה ערך 10 קופסאות קרונפלקס. מתעסקים בתפל ולא בעיקר. יש להלחם על מחירי רכב תיקוני רכב טיפולי רכב ארנונה אגרות רשיונות ועוד ...זה הכסף הגדול השוד הגדול
    סגור
  • 1.
    גם את רוצה לכנסת? (ל"ת)
    אזרח 07/10/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • תענה לגופו של ענין ולא לגופו של אדם (ל"ת)
    החייט 07/10/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • מחפשת כותרות