ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

צפו: סתיו שפיר נזרקת כמעט באלימות מהדיון בוועדת הכספים - "תצלם תצלם"

שפיר לסלומינסקי - "מסתיר מידע ומונע ממנה את זכות הדיבור". סלומינסקי לספיר - "או שאת לא מבינה או שאת משקרת".
סתיו שפיר (קרדיט: אתר כנס הרצליה), צילום: אתר כנס הרצליה
בתום דיון סוער על שינויים בתקציב 2014, הוציא יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) את ח"כ סתיו שפיר (העבודה) אל מחוץ לישיבה, זאת לאחר ויכוח קולני שהתפתח בין השניים. לצפייה בקטע הוידאו - לחץ כאן

הוויכוח בין השניים נתגלע לאחר שסלומינסקי ביקש להציג בפני חברי הכנסת טבלת נתונים תקציביים ממשרד הפנים, שבה פירוט סה"כ המקדמות הכספיות שהועברו ליישובים בדרום בעקבות צוק איתן. סלומינסקי ביקש בכך להזים את הטענות, לפיהן המועצה האזורית 'הר חברון' קיבלה מקדמות גבוהות יותר מאשר רשויות בדרום, שלכאורה סבלו יותר במהלך ימי המבצע."

שפיר הטיחה בסלומינסקי, כי הוא "מסתיר מידע ומונע ממנה את זכות הדיבור". מנגד, אמר סלומינסקי לשפיר: "את מונעת ע"י השמאל הקיצוני, או שאת לא מבינה או שאת לא רוצה להתבלבל מהעובדות ומשקרת. הנתונים מראים שהר חברון קיבלה הרבה פחות מרוב הרשויות בדרום". סלומינסקי הוסיף, כי "ח"כ שפיר פועלת עפ"י השיטה של השמאל הקיצוני - 'אל תיתן לאחרים לדבר'. הטבלה של משרד הפנים מראה בדיוק כמה כל רשות קיבלה ומראה שהכל נעשה באופן ישר והגון. הר חברון קיבלה בסה"כ 471 אלף שקל בעוד רשויות ומועצות אחרות קיבלו מילוני ₪ מקדמות. כל ההאשמות כאילו אני מיטיב עם התנחלויות על חשבון רשויות בדרום זה עורבא פרח. ח"כ שפיר מנסה כל הזמן להשתלט על הדיונים ולא נותנת לאף אחד לדבר".

מאוחר יותר אמרה שפיר: "בכל פעם שמישהו מחברי הוועדה מתעקש לשאול את השאלות הקשות ולחשוף את סדר העדיפויות האמיתי של הממשלה הזאת, יו"ר הוועדה פשוט מאבד את העשתונות ומעדיף להרחיק את האמת מהחדר. במקום להשתמש בטקטיקות פסולות ונלוזות שלא מוסיפות כבוד לכנסת ישראל, אני ממליצה לח"כ ניסן סלומינסקי ולשר האוצר יאיר לפיד להפסיק להסתיר מידע מהציבור, השיטה הזאת לא עובדת יותר ואנחנו מוכיחים את זה שבוע אחרי שבוע בדיוני הוועדה. תושבי הדרום הם לא אזרחים סוג ב' והם לא שווים פחות מתושבי חברון ולא מגיע להם לסבול מסדר עדיפויות מוטה ולקוי".

תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    מעוררת בחילה (ל"ת)
    נגה 10/10/2014 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    המתנחל מכה שנית . בריון עלים. (ל"ת)
    נ.ב. 08/10/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    כהנא קם לחתייה והוא עכשיו יו"ר ועדת הכספים של המתנחלים (ל"ת)
    IIIIIIIII 08/10/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    דימוקרטיה
    איכפתי 08/10/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני חשבתי לתומי,שיש חופש דיבור בועדות הכנסת.נא לבטל גירוש חכ,שמיצג ציבור,מדיונים.יור הכנסת,נא עשה עבודתך במשכן,שממומן על ידי הציבור,שממנו אתם שואבים כוחכם.
    סגור
  • 26.
    כשאין תוכן אז גסות הרוח וצרחנות הופכת לדגל (ל"ת)
    לחוצפנית גסת הרוח 08/10/2014 00:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    זה מעיד למה אנחנו צריכים לעזוב ומייד את כל השטחים
    יוסח 07/10/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכבושים המיותרים ולסייע לתושבי הפרפריה ירוחם דימונה אופקים חצור קרית שמונה ועוד....הגיע הזמן להודות אין יכולת להמשיך לממן התנחלויות וישובים שברור שלא יהיו אצלנו !
    סגור
  • אבו יוסוף! אתה ערבי ישראלי בוגד
    קליפ 08/10/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם תל אביב "נכבשה" בשנת 1948 גם אם תשלח את כל משפחתך למחנות השמדה עדיין החברים שלך יפעלו להשמדת היהודים. כערבי אתה מבייש את האיסלם והשמאל המטורף
    סגור
  • 24.
    סלומינסקי שודד את הקופה הציבורית ואף אחד לא פוצה פה
    אבי 07/10/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שפיר היחידה שמנסה בכוחה הדל בכנסת
    סגור
  • 23.
    תמונה מתאימה ל"לאישה". תצלם, תצלם! לא רואים את השכל (ל"ת)
    אני 07/10/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 22.
    זה רק עניין של זמן ש סמילנסקי יחקר ב אזהרה
    YL 07/10/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    5 4
    שנותנים ***מתנות** לפעמים עושים טעויות מה שבטוח בקרוב גורם ZZZZ יתחיל להדליף ואז תתחיל החגיגה האמיתית מי לא קנה מגרסות להעלמת ראיות לכבוד החג??? אויייי החומר מגובה במחשב
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    סתיו עושה בית ספר לתרח הזקן שלא מבין את זה..ואנחנו נהני (ל"ת)
    יאיר 07/10/2014 06:28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 20.
    סתיו גאים בך
    אור בוזגלו 06/10/2014 22:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כל הכבוד לסתיו. היחידה שנלחמת בשחיתות השילטונית של המתנחלים שהשתלטו על כספי המדינה.
    סגור
  • 19.
    לא עושה כלום !!!! חוץ מפרובוקציות !!!!! (ל"ת)
    ישראלי 06/10/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 18.
    כל הכבוד
    מזריב 06/10/2014 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כל הכבוד לח״כ סתיו שפיר , את השופר של כל אלו שרודפים צדק חברתי , ח״כ סלומינסקי לקח את ההרחקה שלך כשיטה , ע״מ להסתיר את האמת מעיני הציבור
    סגור
  • 17.
    הבית היהודי בושה ליהדות (ל"ת)
    עם ישראל זועק 06/10/2014 20:53
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 16.
    איפה ראשי ערי הפיתוח הרי היא עושה את העבודה שלכם
    מושבניק מהגליל 06/10/2014 18:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תושבי ערי הפיתוח שידברו עכשיו או שיסתמו
    סגור
  • 15.
    יאללה בו נגמור עם זה או ספוח כל יוש לישראל (ל"ת)
    או שנגמור עם היוש 06/10/2014 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לסתיו שפיר - סלומיאנסקי = בושה
    דן חסכן 06/10/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    11 9
    הוא מרמה את כולנו וכאשר שואלים שאלות שעלולות לגלות את ערוותו הוא מעיף את השואלת. בושה לכנסת ישראל שסלומיאנסקי הוא אחד מחבריה.
    סגור
  • 13.
    המתנחלים גונבים לנו את המדינה
    סרג'יו 06/10/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    17 9
    כמו שש"ס עשתה בזמנו, עד שנבעטה מהממשלה
    סגור
  • אולי גונבים לך את המוח (ל"ת)
    עודד 06/10/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • העיקר מוסכם שגונבים (ל"ת)
    . 08/10/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    סתיו שפיא בנתה על סלומיאנסקי את הקריירה
    יוסי 06/10/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    10 7
    לא מאמין לה הכל הצגה לתקשורת. היא רק מרוויחה מכל הצעקות האלה הון פוליטי והיא יודעת את זה טוב!
    סגור
  • יוסי
    סמוש 06/10/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אז מה אתה בדיוק רוצה ממנה שתוריד בשבילו את התחתונים???
    סגור
  • 11.
    לחברת הכנסת סתיו שפיר
    אזרח 06/10/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    15 6
    מצביע שמאל אנוכי ומאד מעריך את פועלך בכנסת. להבדיל מאחרים המגיבים כאן ושואלים:"מי זאת ומה עשתה", אני חושב שלא צריכים להיות גיבור ישראל או רמטכ"ל בדימוס ע"מ להיבחר לכנסת ישראל. בדין נבחרת !. אבל: אם ח"כ סלומינסקי מגיש לכם נייר עבודה של משרד הפנים ובו הסכומים המדוייקים אותם קיבלה כל רשות מקומית ולדעתך הנייר לא משקף את המציאות - חובה עלייך (!!) להציג עובדות הסותרות את אותו נייר. שהרי,אם לא כך - זה אכן נשמע כמו קשקשת סתמית. אז בבקשה ממך,חובת ההוכחה עלייך. או שתציגי נייר אחר או שתתנצלי לאלתר. אין אפשרות שלישית לדעתי.
    סגור
  • 10.
    אפשר לדעת למה בהר חברון קיבלו 471,000 ש"ח פיצוי?
    אבי 06/10/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    21 7
    על מה פיצוי? לא, כי גם אני בחיפה רוצה לקבל פיצוי.
    סגור
  • כי הר חברון זה בטווח 40 קמ מעזה, טמבל (ל"ת)
    רות 06/10/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • ואשקלון זה 15 ק"מ ואשדוד 30 ק"מ. ימנית חסרת השכלה (ל"ת)
    המואבי 07/10/2014 01:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד שפיר!! (ל"ת)
    ליאור שקד 06/10/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    16 14
    סגור
  • 8.
    שיעופו שניהם מהכנסת
    רועי 06/10/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שסתיו תחזור לאוהל ברוטשילד וניסן לקרואן בהר חברון שניהם אינטרסנטים דוחים בושה לכנסת בושה למדינה שאילו חברי הכנסת שלה
    סגור
  • צודק,היא מייצגת ועדים חונקים,הוא-מתנחלים חונקים.זרזיר ו
    אנונימי 06/10/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עורב.
    סגור
  • 7.
    היא חושבת שהיא ברוטשילד עם האוהלים המזויפים שלה (ל"ת)
    א.א 06/10/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    11 21
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לניסן. היה צריך לעשות את זה מזמן (ל"ת)
    adler492 06/10/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    15 21
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לסתיו
    רבקה-אזרחית מודאגת 06/10/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    26 16
    אל תוותרי , המאבק שלך צודק השימוש בכוח מאוד מתאים לסלומינסקי, הוא מנסה להפחיד אותנו אך בפועל הוא וחבריו עושקים את קופת המדינה בועדת הכספים- כל הכבוד לך , היחידה שזועקת שהמלך עירום
    סגור
  • 4.
    מתנהגת כמו בהמה.
    אבי 06/10/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    19 25
    בושה שהיא חברת כנסת. עשתה סיבוב על תומכי המחאה. אני מתבייש.
    סגור
  • למה להעליב את הבהמות? (ל"ת)
    עודד 08/10/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה כמו היא בהמה (ל"ת)
    יעקב 07/10/2014 01:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    גועל נפש מה את רוצה לדעת אפשר לדעת
    אורי 06/10/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    14 10
    החילפה את דליה איציק מי שזוכר ככה היא קיבלה פרוסמת אחרת מי היה שומע עליך
    סגור
  • 2.
    מושחתים דוסים גיבורים על ילדות (ל"ת)
    ןעדת הכספים ליצנים 06/10/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    23 12
    סגור
  • צודק! סתו היא סתם ילדה (ל"ת)
    מירב 07/10/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    לא פוליטיקאי.. אבל הכנסת הזאת פשוט בדיחה
    טל 06/10/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    18 6
    כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות.. מצד אחד, מישהי שיושבת בכנסת ישראל בגלל שהיה לה איזה מילה או שתיים בהפגנה... מצד שני, שרים כה ותיקים שאבד עליהם הכלח.
    סגור
  • זכות הדיבור לשאול ולדעת הינה לכל אחד
    שוקי היינה 06/10/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    15 6
    זכות הדיבור לישאול ולדעת הינה לכל אחד ואחת
    סגור