09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האימאם של לונדון בעימות חריף ב-FOX: "השריעה תהיה מיושמת בכל העולם"

כתב פוקס שון הניטי תוקף את איש הדת אנג'ם חודרי בשאלות נוקבות: "האם אתה תומך ברצח של נוצרים? האם יש לסקול נשים?"
 |  35
פריצת האסלאם
Share
ארגון דאע"ש ממשיך להטיל אימה ברחבי המזרח התיכון וכל יום מרחיב את כיבושיו לאזורים נוספים לקראת כינונה של חליפות איסלאמית. מעשי עריפת הראשים של יאזידים ונוצרים באזור כורדיסטן העירקית, ורציחתו באופן דומה של העיתונאי האמריקני ג'יימס פולי בשידור חי, ממשיכים להכות גלים בעולם.


מעשי דעא"ש במזרח התיכון מרוממים את בטחונן העצמי של קהילות איסלמיות ברחבי אירופה, אשר רבות מהן אף שולחות נציגים להילחם בסוריה ועירק: לאחרונה החלו קיצונים איסלמיים ברחבי לונדון להגדיר באמצעות שילוט אזורים מסויימים כנמצאים 'שלטון שריעה', ובאוסלו אף איימו גורמים דומים בביצוע פיגוע רצחני כמו של ה-11 בספטמבר אם לא יאושר להם להחיל את חוקי השריעה בשכונותיהם.

כתב פוקס שון האניטי, הידוע באהדתו לישראל, התעמת בראיון חסר רסן עם האימאם של לונדון אנג'ם חודרי בעל הדיעות הקיצוניות, ושאל אותו שאלות נוקבות:

"האם אתה תומך ברצח נוצרים בעירק שלא מוכנים להמיר את דתם לאיסלם? האם תחת שלטון שריעה תרצחו הומוסקסואלים? האם אתה תומך בדאע"ש? האם צריך לסקול נשים נואפות?" צפו בעימות :

כתבות מעניינות נוספות:
"זו טרגדיה מוסרית כש-CNN משווה את פעולות ישראל לחמאס הנאצי"
"חמאס יתבע מישראל פיצויים על הנזקים בעזה" - איך ישראל צריכה להתנהל?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 יובל 31/08/2014 12:31 מת על הקריין הזה
"I am asking you again! Are you too dumb and ignorant to understand what I'm saying?"
25 הצעה: לערוף את ראשם 31/08/2014 07:21 ואני שאלה: למה המערב לא מסלק אויבים מוצהרים שחדרו לתוכו (ל"ת)
24 פח זבל ערבי 29/08/2014 19:36 הוא וכל דאעש - למחוק אותם ואת המשפחות שלהם. (ל"ת)
מלחמת עולם נגד דאע"ש 31/08/2014 07:24 לחסל אותם לפני שיחסלו אותנו. חלאות דתיות פנאטיות. (ל"ת)
23 יהודי בחילוני 29/08/2014 16:19 איזה בחילה, נראה לי ש
חטפתי מוזלים אובר דוז
22 טל 29/08/2014 13:03 זה חדשות?????
ראיון ישן מאוד
21 יוסי 29/08/2014 11:33 כשהם יעשו משהו יהיה מאוחר מדי !
הם כבולים בחוקים ה"הומניטריים" של עצמם. אלה חוקים שלא יהיה קל לשנות. השאיפה צריכה להיות להגיע למצב של יפן שם אין מוסלמים ! אבל כשהם יחליטו לעשות משהו , אם לא יהיה מאוחר מדי , יהיה מרחץ דמים ! הם לא יחוסו על ה"החפים מפשע" או על ה"לא מעורבים" כפי שאנחנו עושים !!! הבעיה כרגע היא שכל מנהיג אירופי או אמריקאי רק רוצה לסיים את הקדנציה שלו בשלום ולהעביר את הבעיה לבאים אחריו לכן אין סיכוי שיעשו משהו משמעותי.
גרוק 31/08/2014 11:32 באיזה עולם אתה חי?
"הם לא יחוסו על ה'חפים מפשע' או על ה'לא מעורבים' כפי שאנחנו עושים"?? פעם אחרונה שבדקתי על נתוני הרוגים בעזה כ-1,943 בני אדם, מתוכם 415 ילדים, 243 נשים, ו-90 קשישים. ישראל: 70 ומתוכם ילד אחד. לפחות אל תמציא דברים.
גרוק שמוק 02/09/2014 01:50 תפסיק להיות נאיבי ותמים
העובדה המאוד מעציבה שבגללה יש את הנתונים האלה שלצערי ולצערך העוד יותר גדול נכונים-- זה בגלל אותה סיבה. שהםםםםם לא חסים על החפים מפשע. מה נראה לך תגיד לי שצה"ל שם את החפים מפשע האלה מטרות??? תפסיק להיות טיפש ותבין---- החמאס מכריח אותם להישאר במקומות שהוא יודע שצה"ל רוצה לחסל בגלל שאותם מקומות משמשים לטרור נגדנו!! אנשים שמתעלמים מהאמת המלאה לא יותר טובים מאנשים שממציאים דברים. "לפחות אל תמצא דברים"? לפחות אל תתעלם מדברים!
20 א 29/08/2014 07:47 הנאיביות של אירופה תהיה סכנה לעולם ! (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 29/08/2014 18:49 אני לא אירופה!אני כותב עיברית! (ל"ת)
19 א 29/08/2014 07:46 לא יאומן כמה אירופה נאיבים ! (ל"ת)
18 א 29/08/2014 07:45 רק ביבי לא נאיבי ! (ל"ת)
17 א 29/08/2014 07:44 המוסלמים סכנה קיומית לכל העולם ! (ל"ת)
16 א 29/08/2014 07:43 המוסלמים שורפים את פריז ! (ל"ת)
15 א 29/08/2014 07:43 המוסלמים שולטים בכל אירופה ! (ל"ת)
14 א 29/08/2014 07:43 אירופה לא מבינה נכון את האיסלם ! (ל"ת)
13 א 29/08/2014 07:42 אירופה נאיבית ! (ל"ת)
12 סוחר27 28/08/2014 23:50 אוטוטו באוסלו המוסלמים יבקשו מדינה משלהם.
ואז אולי באמת האירופאים האנטישמים יתחילו להתעורר. בושה לאירופה שלא נותנת למוסלמים זכויות שוות, גם להם מגיעה מדינה קטנה באוסלו ולונדון. ואם לא יקבלו הייתי ממליץ בחום לירות כמה פאג'רים לעבר הארמון הבריטי.
11 שיר 28/08/2014 23:00 איסלם ונצרות איזה שידוך מהשמים... (ל"ת)
10 אייל 28/08/2014 22:00 יש ניצנים של התפכחות בעולם המערבי ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
כך זה נראה בכל אופן ... נקווה שהעולם המערבי בכלל ואירופה בפרט, יתחילו להבין את גודל הסכנה !!!
9 סאמי 28/08/2014 20:14 אימאם זה כינוי שיעי. דעאש הם סונים אנטי-שיעים (ל"ת)
8 אגס 28/08/2014 18:08 הייתי בטוח שזו מתיחה עם אלי יצפאן :) (ל"ת)
7 אודי 28/08/2014 17:57 על מ י אתם מנסים לעבוד?? זה בכלל אלי יצפאן עם זקן (ל"ת)
6 איציק 28/08/2014 17:53 כשהנחש קטן, קפד ראשו.
כולם רואים את בעית האיסלם הקיצוני. הוא מתפשט כמו אש בשדה קוצים. אבל, מעשה? אף אחד לא עושה. הנחש האיסלמי יגדל ואז יהיה מאוחר.
5 ציון 28/08/2014 17:52 הם כמו סרטן צרה צרורה לעולם הנאור שיתעוררו ויכו בהם (ל"ת)
4 פטריוט 28/08/2014 17:18 מטומטמים האיסלאם יאכל אתכם (ל"ת)
3 האיסלם הולך אחורנית 28/08/2014 17:06 זה אותו שרץ שהופיע בתוכניתו של צבי יחיזקלי בערוץ 10 (ל"ת)
אשר 28/08/2014 21:57 אכן כן (ל"ת)
2 קליפ יועץ נדל"ן 28/08/2014 17:04 מטורף לשאול שאלות!!!!
דעש יירצח אותו על עצם העזתו לשאול שאלות בזמן ראיון.בלתי ניתפס!!.מטורף!!! חוק השריעה נועד להכשיר טבח יהודים. העולם אדיש לאסד שטובח אלפייה כל יום.....
דניאל 31/08/2014 01:27 הבעיה היא - "מונוטיאיזם" על כל גווניו...
יהודים ונוצרים שאינם מעוניינים להתאסלם צריכים לחיות כבני חסות.."דימים"...עובדי אלים רבים (כמו ההודים) שמסרבים להתאסלם דינם- מוות. בתורה שלנו ישנם דינים דומים ביחס למאמינים בהרבה אלים (עובדי אלילים). נאמר שם: לא תחייה כל נשמה" - להשמיד נשים, גברים וילדים. בקיצור- המונותאיזם הוא הקללה הגדולה ביותר שנפלה על האנושות : יהיה זה מונותאיזם יהודי או מוסלמי...
אסאד 28/08/2014 22:01 מחסל מוסלמים מטורפים
מגיע לו מדליה. מצד שני, הלוחמים באסאד טובחים בשיעים שגם הם מוסלמים מטורפים לא פחות, כמו חיזבוללה, וגם להם מגיעה תודה. אני מאחל לכולם הצלחה, אבל לא מהר! שימשיכו כך למשך עשרים שנה. כבר אמרו חזל: פירוד לרשעים, טוב להם ולכל העולם.
קליפ יועץ נדל"ן 29/08/2014 13:34 ערבים טובחים בערבים
כמה נפלא העולם!!! השמאל (ישראלים ערבים ויהודים)המטורף יעשה הכל להאשים את ביבי(כמו בסברה ושתילה) הגדעון לווים מייחלים לסופה של מדינת היהודים
gidi12 28/08/2014 17:55 אסד הוא מהצד השני -לידיעתך (ל"ת)
1 משה - חיפה 28/08/2014 17:02 העולם המערבי בתרדמת טוטאלית, חיים בסרט (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש