ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גדעון לוי: "מה היה קורה אם חמאס היה מחסל את שרה ויאיר נתניהו?"

עיתונאי הארץ פרסם הבוקר טור בעיתון טור דעה שמותח ביקורת על מדיניות החיסולים של צה"ל
 |  373
מתנגד לחיסולים
Share
"חישבו לרגע על תסריט נורא: החמאס מחסל חלילה את שרה ויאיר נתניהו - אשתו ובנו. נורא לא פחות: את רויטל ונדב גנץ - אשתו ובנו. מה היה יוצא לחמאס מהחיסול המזוויע הזה? ואיך היתה ישראל מגיבה עליו? נכנעת לדרישותיו? האם היתה דעת הקהל מתמתנת? האם היתה ישראל מוחלת אי פעם?", במילים אלו פתח היום עיתונאי הארץ גדעון לוי את טורו תחת הכותרת "אשתו ובנו" ביחס להריגת אשתו ובנו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף ואת ניסיון הריגתו, שטרם ידוע אם צלח או לא.


ולוי ממשיך: "איזו תועלת היתה צומחת לחמאס, אילו הצליח, חלילה - שוב נדגיש, חלילה - לפגוע בראש הממשלה או ברמטכ"ל עצמם? האם לא היה נמצא להם תחליף? האם הייתה ישראל מתנערת מהנהגתה? מרכינה את ראשה בפני מחסלי מנהיגיה? האם היתה ממהרת לבנות להם נמל עמוק מים ובית נתיבות בעזה"?

"זה חלק מהדה־הומניזציה והדמוניזציה של הפלסטינים. חיסול מנהיגיהם ומפקדיהם? לגיטימי. חיסול אלה שלנו? זוועת אלוהים; איך אפשר בכלל להשוות..... נניח לשאלות על המוסר בהפצצת בית על יושביו, בניסיון החיסול של דף, והרג של אשתו ובנו התינוק; האם אינם חפים מפשע? לשאלות הללו אין ביקוש ואין אוזן קשבת, והן מעוררות עכשיו בישראל רק גיחוך. אבל מה על מידת התבונה? גם היא איננה מוצר נפוץ. על הפקת לקחים מן העבר העקר של החיסולים, אין מה לדבר. העם רוצה חיסול - אז הנה לו; וחסל".

לסיכום, אומר לוי: "עוד לא נולד החיסול ששינה עמדות לטובה. ישראל רק תלתה על חגורתה עוד קרקפות, מצג שווא של ניצחון, ודבר לא יצא לה מהן זולת הקזת דם, תאוות נקם ורגשות שנאה. אבל למה שישראל תלמד מעברה? זה הגיוני ומתבקש מדי.... יש גם תסריטים (דמיוניים?) אחרים, דוגמת זה הגורס, שישראל חזתה את ההזדמנות לחיסול דף ולכן חזרה בה מהסכמותיה, כדי להכשיר את הקרקע לאם־כל־תמונות־הניצחון. אבל מה יצא לה מכל זה? לא כלום. לא שקט, אפילו לא תמונת ניצחון מדומה, רק עוד ועוד דם ונקם".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

373 תגובות ב-335 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
335 אוראור 21/08/2017 19:59 מה היה קורה אילו לוי הטומטום היה מבין שהם גם ככה
היו רוצים ומוכנים לעשות את זה לביבי ואשתו? מה היה קורה אילו הוא היה מבין שהוא חי בכדור הארץ ולא על הירח? מה היה קורה אילו הוא היה מבין שהחוכמות הצולעות שלו לא יעזרו לו? מה היה קורה אילו הוא פוקח את העיניים שלו סוף סף - העיוור הזה? אני אסביר לכם מה היה קורה: לא היה קוטרה כלום - כי גם ככה זה לא היה קורה - והמבין יבין.
334 מיכה 14/09/2014 18:59 לוי הזוי
צריך לבדוק אותו דחוף - נפשית ורוחנית - ואח"כ לאשפז לזמן ארוך, או לשלוח אותו לנופש קצר בעזה
333 איתמר 02/09/2014 09:14 חבל שלא נחת גראד על עיתון הארץ? ולוי היה מבין
למה לא נחת גראד על עיתון הארץ ? יש כאלה שמבינים רק על הבשר שלהם .לא נורא יגדל יבין
332 הקם להורגך השכם להור 01/09/2014 22:07 החיסולים הפסיקו את פיגועי ההתאבדות בארץ
דף מנסה לרצוח את גדעון וגדעון מעדיף לנשק את ישבנו. את הרג האזרחים ע"י טייסים שהרגו הכי מעט משום שהם בעלי נשק מדוייק כבר גינה כעת מגנה את הרג מפקדי המחבלים. מנסים לרצוח אותף גדעון אתה חייב להגיב או שטיל ינפץ אותך לרסיסים תחליט מהר מי ימות אתה וילדיך או דף וילדיו. זאת מלחמה מיצי פה הורגים או שנהרגים
331 מועלם 30/08/2014 10:15 לא מתעסק באילו אבל הדוגמאות של שרה ויאיר
בהחלט מעידה על מאוויך ומי הצד שלך . דרך אגב. כל הכבוד למאפרת הטלוויזיה שהצליחה להסתיר את כל כתמי הזקנה המגעילים שלך
330 דן שפירא 30/08/2014 10:09 להרוג ״כישרונות״ כאלה זו מצוות כל חייל
תסכים בוודאי שהשילוש הלא קדוש ,של ה״מחטים״ שלהם בודאי הועיל כך גם הדף הזה ימי שמו
329 עמנואל 30/08/2014 10:05 למה לא לחסל?הוא מחבל כמו אחרון הרוצחים שלו
כל החמאס הם מטרה לגיטימית אדון פובליציסט בגרוש שכמותך. ואם כבר שמת את אשתו של נתניהו על הכוונת, אף אחד אינו שמח כאן שהגברת הראשונה של החמאס נהרגה. . אבל איתרע מזלה הרע והיא הייתה שם להרוג את הכלב הזה היה חשוב . בפשיטה לתוניס כשהרגו את הארי מחבל של הפתח ניתן היה ולכן הותירו בחיים את אשתו ואם להמשיך את. את המטפורה המזוויעה שלך על שרה נתניהו אותה כנראה היו הורגים.
328 דן 29/08/2014 18:09 בדיעבד, רק חיסול המנהיגים מזיז להם. לא אכפת להם מעמך. (ל"ת)
327 רון 29/08/2014 18:07 לוי מסרב לראות את התמונה הגדולה-אין ערבי טוב (ל"ת)
326 אורי 29/08/2014 17:32 איזו תועלת יש לחמאס מרציחת יהודים?
כאן טמון זרע הפורענות של גדעון לוי. הפלשתינים רוצחים יהודים כבר מאה שנים. אבל הוא לא שואל את השאלה הזאת. הוא גם חושב לדעתי , שהוא חסין רציחה בגלל כתיבתו. וכמה הוא טועה. אם תהיה להם הזדמנות הוא ירצח בדיוק כמוני וכמוך..
325 לוי 28/08/2014 21:25 אוהבים אותך לוי
לוי מה היה קורה אילו החמס היה מחסל את אבא שלך אמא שלך אישתך ילדך ואותך היו כולם. אוהבים אותך כי אתה כבר לא איתנו
324 אבי 28/08/2014 21:12 גדעון לוי אתה על סמים!!!! (ל"ת)
323 שמואל מנשר 28/08/2014 20:16 בחברה טובה
ארזו אותו ושלחו אותו לחבריו בעזה
322 יובל 28/08/2014 18:23 יותר טוב -בוא נניח שכולנו נפסיק את המנוי להארץ
מה יקרה אז? האם גדעון לוי יעבור לעבוד באל ג'זירה? האם בשביל איזו אגודה של ניאו נאצים חלילה? או שמה ישמור על יושרה מינימאלית וישאר מובטל? הארץ- זה הקש ששבר את גב המנוי מהיום אני אאלץ להסתפק בדה מארקר בלבד.
321 יובל 28/08/2014 18:16 נניח שהיו נהרגים אשתו ובנו של מר לוי
נניח שחלילה, היתה נהגת כל משפחתו בפיגוע תופת שיעשה על ידי מרצח שנשלח על ידי אחד מאותם מנהיגים פלסטינים לגיטימים. אולי גם נניח שהיה יוצא נכה . האם היה ממשיך בקו זה או שהיה דורש את חיסול הרוע? כלומר שקט יענה בשקט ואש באש. כולי תקווה שלעולם לא נדע.
אוראור 21/08/2017 20:25 התשובה היא כן - וזה לא בצחוק: גדעון לוי הוא הרי שמאלני
קיצוני - ואצל השמאלנים הקיצונים האוטו אנטישמים קיימת הרי תסמונת שטוקהולם - לכן גם אם היו רוצחים את משפחתו או את חבריו - הוא לא היה משנה את דעתו - כי עיוור נשאר עיוור ולא משנה מה - זה ברור כשמש.
320 אמיר 28/08/2014 13:02 מה אתם רוצים מגדעון לוי?
הארץ נותן לו במה ,אתם לא מסכימים עם דעת העיתון,במקום לילל תחרימו את העיתון ,העיתון יסגר ולא ניצטרך לקרוא את השטויות שמר לוי כותב נקודה.נקודה נוספת למחשבה עבור גדעון...באם אתה חושב שבטוח בחברת חמס,צא לעזה ל24 שעות אם תחזור חיי נקודה למחשבה באם לא תצא נקודה נוספת למחשבה.
319 יוני 27/08/2014 18:36 חיסול ממוקד בגדעון לוי (ל"ת)
318 משה - חיפה 27/08/2014 17:15 מי הפסיכיאטר של האיש הזה ? (ל"ת)
317 גילה 27/08/2014 15:59 אשתו של דף ומשפחתה אינם חפים מפשע גדעון.הם שהידים שכחת? (ל"ת)
316 גילה 27/08/2014 15:55 חולה פשוט חולה. רק כותרות הוא צריך עתנאי דמיקולו (ל"ת)
315 דוד 27/08/2014 15:33 אתה צריך להיות מאושפז חולה נפש
גדעון לוי .מה אתה בדיוק רוצה להרגיז את האנשים הרי אף אחד לא שם עליך ולא על העיתון שאה כותב בו, הרי לא הלכו על אישתו ובנו הלכו על מוחמד דף
314 שאול 27/08/2014 15:16 גדעון תתעורר חמוד . תראה את התחקיר של צדוק יחזקאל על
המוסלמים באירופה איך הם משתלטים על איזורים שלמים וכופים את אורך חיים על המקומיים . הדבר המדהים ביותר היה על ישראלית שחיה שם כ 25 שנה ועוזרת "לפליטים" לקבל אשרות קבע , היא הייתה באפגנת תמיכה "בפלסטינים" {אין עם כזה } והיא ראתה את האלימות הברברית שלהם ובסופו של דבר היא הודתה שהיום אין לה מה לעשות בהולנד . היא הייתה כל כך מזועזעת מהאלימות ועל מה . הם קיבלו מקלט מדיני וזה התודה שלהם ראה עד כמה הם חצופים וכפוי טובה. ואין לזה כל קשר ליהודים או לישראל או לשטחים כבושים ,זה פשוט מוח מוסלמי קיצוני שמטיל את מרותו על המארחים שלו . ההולנדים מודים שזה צמח מהרפיסות של השלטונות ,לא רצו שיחשבו שהם גיזעניים וכל פעם ויתרו להם והמוסלמים כבשו עוד חלקה . וכל ויתור מתפרש אצלם כחולשה . גדעון תעשה טובה תתחיל לחשוב כמו מוסלמי קיצוני ואז תכתוב טור חדש . מעניין מה תהייה הכותרת בהצלחה
313 מטומטם שכמוך 27/08/2014 14:21 אם היו יכולים היו רוצחים גם אותך ועורפים את ראשך המתנשא (ל"ת)
312 יוסי 27/08/2014 13:01 החמס היה נותן כל הון שבעולם להרוג כל יהודי
אנחנו הורגים חפים מפשע רק במקרה שרוצח משתמש בהם כמגן אנושי לא כי חיפשנו את אישתו של ..........אתה מנסה להגן על קדושת החיים של ארגון שלא מאמין בקדושת החיים
311 מלמל 27/08/2014 10:49 אם תמשיכו לתת לגיטמציה לרשע הזה אין לי מה לעשות אצלכם (ל"ת)
310 היה שם 26/08/2014 21:30 גם בתקופה הכי שחורה שהייתה לעם היהודי במאה ה20
היו גדעונים כאלה שאמרו מה שאנחנו שומעים, קוראים ורואים לא קורה באמת....ככה נרצחו 6 מיליון
309 לוי 26/08/2014 21:10 גדעעון הזקן הזוי
עוד אפשר להתבלבל ולחשוב שזו מלחמת ברירה נגד חמאסדעש עם אמנה שקוראת לשלום עם ישראל. גדעון לך אליהם כנראה שראשך יערף שם תוך זמן קצר למה? כי אתה יהודי(למרות שכשונא ישראל שאתה ממש לא כזה)
308 מומחה לאישפוזים 26/08/2014 20:25 עזוב אותנו לנפשנו וחפש לך ארץ אחרת עדיף עזה
מציע לך אישפוז מרצון ואם לא אישפוז בכפיה
307 דוד 26/08/2014 19:04 גדעון צודק ועוד איך !
ישראל בהרס עשרות אלפי בתים עד היסוד,בהרג כ-1500 נשים ילדים ותינוקות חפים מכל פשע הקבורים תחת הריסות ביתם,הינה פושעת מלחמה מהסוג המחליא והאיום ביותר עלי אדמות,תגובתה לירי הרקטות שגורמות נזק נמןך מתאונות דרכים בחודש אחד לדוגמה,תגובתה כה לא מידתית,נפשעת ומחליאה ודינה לשלם על פשעיה בבית הדין בהאג,גדעון היקר אתה איש אמת ולחברה הכה אלימה בישראל האמת שאתה אומר מרגיזה ! גדעון, המשך להיות מגדלור המצפון של ישראל !! חזק וברוך !!
אוראור 21/08/2017 20:28 גולית - תפסיק כבר לקרוא לעצמך דויד - כמה שקרן
ומתחזה אתה יכול להיות? ומה - חשבת שלא נעלה עליך? אז טעית - כי עלינו עליך ועוד איך - אז תעשה טובה: לך תישן ואל תקום - טמבל.
מירב 27/08/2014 08:14 אתה דמגוג כמו נושא הכתבה
גם בתאונות דרכים לא היו נפגעים כ"כ הרבה אם רוב האנשים לא היו יוצאים לכביש כמו שמאיום הטילים אנשים לא יצאו מהבית/ממ"ד. אגב כמות התאונות בתקופה זו באיזור הדרום פחתה משמעותית
306 מתעב חלאות 26/08/2014 16:18 מותר לו לפנטז.....גם לי
אז נניח שמערכת כיפת ברזל תסיט טיל של חבריו לאידיאולוגיה שבין מרצחי מחמד לעבר מערכת עיתון אל-ארד בשפה העברית. מעניין כמה גריאטרים בבתי אבות הקוראים עיתון אנטישמי זה היו מצטערים............בתנאי שגם עמירה הס הייתה בבניין.
305 מיטל פרידמן 26/08/2014 15:55 סע לשלום
גדעון היקר, אני מוכנה לממן לך את כרטיס הטיסה (לכיוון אחד כמובן) העיקר שתעזוב את הארץ. אתה מסוכן לתושבי מדינת ישראל לא פחות מהחמס.
304 נילי 26/08/2014 15:35 גדעון לוי מתנגד לחיסולים
גדעון לוי, מה היה קורה אם החמאס היה מחסל אותך?!!!,תשובה: היה קורה שאחד פחות מדבר שטויות.
303 נמיר 26/08/2014 14:28 גדעון, שאל את עצמך, מה יקרה לך...??
גדעון, שאל את עצמך, מה יקרה לך אם חמאס או דעאש יחסלו אותך?
302 חז"ל 26/08/2014 12:32 העכבר והחור
כבר נאמר שלא העכבר הוא הגנב, אלא החור שמאפשר לו לגנוב ולברוח. אין מה להחרים את גדעון לוי בשל דעותיו המעוותות, אבל בהחלט צריך להחרים את "הארץ", שמספק לו במה ופרנסה.
ישראל 26/08/2014 13:53 ישראל
אף-םילה-על-םעשי-החםאס-בעזה-ןראה-שאתה-פוחד-אה-הצליחו-לאלף-אותך-יא-חוואף
301 אני 26/08/2014 08:55 גדעון לוי, אתה סתום ברמות! (ל"ת)
300 aviril 26/08/2014 03:30 נניח שגדעון לוי לא היה נושם ? האם מצב זיהום האויר בארץ
...היה משתפר? רבים רבים סבורים שכן . לא עשיתי סקר ולמרות זאת אני ערב לתוצאה.
299 חייב אישפוז דחוף 25/08/2014 21:15 תגידו הוא שפוי הגדעון לוי הזה ?????? (ל"ת)
298 זכרוני 25/08/2014 21:01 הבחור השפל הזה צריך לכתוב מאמרים מהכלא !!
מערכת עיתון הארץ נותנת חסות ומגבה את העיתונאי הבוגד גדעון לוי ובכך היא שמה ללעג את חוקי מדינת ישראל . גדעון לוי הבוגד במידה ויבחר להמשיך בפרסום מאמריו הנפשעים יוכל לעשות זאת רק מאחרי סורג ובריח כיאה לפושע נאלח שבגד בעמו ובמדינתו במיוחד בתקופת לחימה שעדיין לא הסתיימה . בכל מדינת חוק שפויה ונורמלית האדם הזה היה עומד למשפט מיד עם פרסום דברי ההסתה הנפשעים שלו מלפני מס' שבועות . עדיין לא מאוחר ...רשויות אכיפת החוק חייבות לפעול מיידית !! צר לי וכואב שהגענו למצב שהבוגד ממשיך להלך חופשי ולהפיץ ארס שטנה כלפי כל מי שיהודי ועוד אצלנו כאן בארצנו !!
297 גנץ 25/08/2014 20:46 בן אדם לא שפוי
לא ברור אם הוא יותר מטומטם או יותר מסכן ....מה שבטוח הוא דפוק
296 הלוואי שגדעון ימחק 25/08/2014 20:09 מי שהוא מוכן לזרוק את הזבל הזה מהארץ הזאת ???
יופי גדעון נתת רעיון לחמאס. כמו שזועבי נתנה רעיון לחמאס להאריך את המלחמה ככה נתת רעיון לקיצונים של חמאס שמבקשים נקמה. הלוואי שתמות אתה , אשתך ובינך ואפילו כל נכדיך.
295 ליס 25/08/2014 20:07 ונניח ש...
גדעון ונניח שבסופו של דבר השמאל יעלה לשלטון ונניח שיתן ללפלשתינאים את מבוקשם קרי חזרה לגבולות 67 כולל ירושלים ונניח השמאל עושה עיסקית שלום איתם אז אתה וכל יפי הנפש אתם באמת מאמינים שילחצו לכם את היד ויגידו כל הכבוד? הרי הם ימשיכו להלחם וישמידו את רוב יושבי הארץ ויכבשו אותה אתם תהיו הראשונים להתלות בכיכר העיר כי הראש ערבי חושב כמו ערבי,: אם השמאל בגד בעם שלו הוא בטח יבגוד גם בנו אז נחסל אותם ראשונים. אז תתחיל לחשוב כמו ערבי כי בתור שמאלן אתה אדיוט גמור וביזיון למדינה ולאנושות בכלל
294 קקטוס 25/08/2014 19:45 מה היה קורה
בכל מקום בעולם הדמוקרטי היית יושב בכלא במדינה המטומטמת שלנו נותנים לך לדבר בארצות ערב היו מענים אותך. אצל החברה החדשים היו מורדים לך לפחות את הלשון למה מגיע לנו העונש הזה
293 זכרוני 25/08/2014 19:06 גדעון לוי הבוגד כנראה גם דפוק חזק בראש !! (ל"ת)
292 חמאסטן 25/08/2014 18:18 אנחנו חלילה אבל חלילה לא נחסל את גדעון לוי (ל"ת)
291 הקרן החדשה לעדאלה 25/08/2014 18:17 הצ'ק בדרך אליך.תמחוק בבקשה את החלילה. (ל"ת)
290 דדי 25/08/2014 18:09 איך להפסיק
לקרוא את השרץ, ? כל המינוים השפוים הארץ לבטל את המנוי היום מיד.
289 אפי אחר 25/08/2014 18:04 יש אנשים שחושבים אחרת
וזה כולל אותי
288 חזי 25/08/2014 17:58 הוא חכם הוא רוצה כותרות והוא מקבל
צוחק על כולם ערבים לא מעניינים אותו ביכלל
287 מיכל ליבוביץ 25/08/2014 17:43 להחרים אותו
לא מבינה למה כל ש השמאלנים מותקפים כאן בגלל חרה אחד קטן?אני מהשמאל והוא לא מייצג את דעותי ובטח לא על הטייסים(שיבא לקיבוץ שלי ויפגוש את מלח הארץ)..אני נעלבת שאומרים כל השמאל... אני מתביישת בקשקשן שקוראים לו גדעון לוי שבזכות הדמוקרטיה שהטייסים שלנו מגנים עליה הוא זורק בוץ ורשף...אני קוראת להחרים אותו בכל אשר יילך-- במסעדות בבתי קפה בבתי מלון- לא רוצים לשרת אחד כמוך
286 אפי 25/08/2014 16:45 אידיוט גמור
הבחור חולה מאוד
285 הלל 25/08/2014 16:43 תרגיעו
אני כמו גדעון לוי ורונן ועוד כמה שחושבים אחרת ולא מתלהמים כמו אויבנו(בקיצור שמאלנים),אני אומר גם לכם בני עמנו - תרגיעו
284 אבישי 25/08/2014 14:52 אני איתך גדעון לוי
אני איתך ודעותיך גדעון לוי - שיגידו שאני שמאלני - זאת רק כותרת
283 TSACHIRAVIV 25/08/2014 13:21 ההשוואה
אתה אדם מגעיל לא ברור איך אתה מסוגל להסתכל בראי מבלי להגעל מעצמך ...
282 יצהר 25/08/2014 12:29 ומה על אופצית גדעון לוי ?
חישבו לרגע על תסריט נורא : החמאס מחסל, חלילה , את גדעון לוי מעיתון "הארץ"??? מה היה יוצא לחמאס מהחיסול המזויע הזה ? ואיך מדינת ישראל ותושביה היו מגיבים לזה ??? מסופקני....
281 חיים אלבוחר 25/08/2014 10:34 הגיע זמן לאדון לוי לפגוש את המתעבים המחסלים
אפשר לעשות עסקה עם דע"ש החלפת מנובלים הם כבר יסתדרו אתו הם רוצחים מבלי לשאול שאלות
280 גדי 25/08/2014 09:55 רבותי השרץ לא אשם שהוא שרץ.מי שצריך לחטוף את הטילים
היא משפחת שוקן שמעסיקה עוד כמה שרצים כאילו מתוך כוונה למוטט את המדינה
279 לאומן ציוני 25/08/2014 08:58 טיפש ועלוב נפש (ל"ת)
278 רונן 25/08/2014 06:33 גדעון לוי צודק!
גם אני כמו אחד הכותבים(271)חושב שאנחנו לא מתקדמים לשום מקום עם החיסולים.כמו בגן ילדים אתה הרבצת לי ואני אחטיף לך וחוזר חלילה...
277 שלומי 25/08/2014 06:29 אפשר היה לסיים את הסיכסוך כבר מזמן - אם היינו חכמים
כנראה שאני שמאלני - כי אני חושב ממש כמו גדעון לוי - ואינני אוייב העם כמו גם גדעון לוי
חיים 25/08/2014 08:27 שמאלני עם גדעון לוי
גם אני שמאלני - מוכן לעמוד לצד גדעון לוי במאבקו הצודק
276 עופר 24/08/2014 22:34 מוחו הקודח של פרובוקטור קטן
גדעון לוי יושב בחדרו האפלולי בביתו, בודד וגלמוד בין 4 הקירות ומחפש להפיג את השעמום הדיכאוני שאופף אותו . על מה לכתוב, את הטייסים כיסחתי, את המדינה השמצתי רגע אני אגנה את הפגיעה בדף כמו שתקפתי את חיסול מורנייה ובן-לאדן. בקיצור גדעון לוי הוא עליבות שמולידה פרובוקציה זולה.
275 אני מבין שאתה באבל 24/08/2014 16:46 אולי תכתוב מאמר על החיסול הברברי בעזה של משתפים? (ל"ת)
274 22 24/08/2014 16:26 די נמאס מהחולה נפש הזה להחרים את עיתון הארץ וכל ..
מי שנותן לחולה נפש הזה במה . חבל שהוא לא גר בעזה שם מזמן היו מורדים לו את הראש בכיכר רפיח
273 קורמורן 24/08/2014 15:27 אז הנה התשובות אחת לאחת.
1. ישראל לא רצתה להרוג את אשתו ובנו, ישראל רצתה להרוג אותו. המוות של בני המשפחה הוא רע אבל במאזן המוות, דף גרם והתכוון לגרום להרג ישראלים רב ככל האפשר ופעל בכיוון זה כמיטב יכלתו הלא מבוטלת. במותו ימותו ככל הנראה פחות נפשות. 2. חיסול מנהיגים פלסטיניים תוך מאמץ להפחית ככל האפשר פגיעה באזרחים הנה שיטה שהאלטרנטיבה שלה היא פגיעה חסרת אבחנה באזרחים רבים ככל האפשר. אי אפשר להשיג רגיעה מול החמאס התוקף בפיזור פרחים וממתקים מהאוויר. 3. תליית קרקפות על החגורה או הנפתן באוויר, נוהג נפוץ במקומותינו לאחרונה בידי חסידיו של מוחמד, מלחמה מסוג זה לא ניתן להכריע צבאית ללא שפיכות דמים רבה ולכן הנצחון הוא בנקודות, למי כאב יותר. אנחנו יכולים לפגוע בהם בדרכים רבות כמו מניעת חשמל, מזון ומים, ירי מאסות של תחמושת ללא אבחנה או פגיעה ממוקדת ונבחרה האופציה האחרונה בגדול תוך שימוש מינימלי באמצעים האחרים. שוב, כפי שציינתי, עם פרחים וממתקים זה לא יעבוד.
272 חנוך 24/08/2014 14:57 הציפורן 7 אליכין
לך תחיה שם עוכר ישראל
271 שמואל ברגר 24/08/2014 13:00 תכל'ס צודק
אנחנו לא מתקדמים לשום מקום עם החיסולים האלה, והם גורמים הרבה נזק לכלכלה. חינוך של הפלסטינים - זו התשובה.
א 25/08/2014 11:17 חי בלללנד (ל"ת)
270 דוד 24/08/2014 11:46 גדעון יא טמבל בוא אסביר לך משהו
אם ההנהגה בישראל היתה מתחבאת מתחת לאדמה (נתניהו / גנץ וכו,) ומשתמשת באזרחיה כשכפ"צ ואף דואגת שיהרגו מהם כמה שיותר (כמו שהנהגת חמאס משתמשת באזרחיה), אזי במקרה הזה חיסול של אותם עכברושים שמתיבאים מתחת לאדמה כן היה נחשב כניצחון ואף מעורר שמחה לאידם בקרב אזרחיהם שלהם. היבנת את זה גדעון הדביל ?????
269 ג.ב. 24/08/2014 11:02 גדעון לוי מאיפה הדחף הזה להגן על החמאס?
גדעון תרגיע החמאס לא זקוקים להגנה שלך. הם מסתדרים מצוין בלעדיך. לשם שינוי תחפש לך להגן על מישהו אחר. מה דעתך על דעאש? הם גם לוחמי חופש. לא?
268 צפרדג 24/08/2014 08:45 לגדעון לוי ,יום אחד תמרוט את שערות ראשך כשתבין כמה שגית
שערה שערה עפ פינצטה פינצטה. מה שיעמוד לזכותך שהיית אדם חולה.
267 משה 23/08/2014 19:22 עיתונאי מעפן ובעיקר מגעיל והזוי (ל"ת)
266 דינה 23/08/2014 18:40 נתעב
אתה טיפוס מסכן ופטטי ממש מעורר רחמים. אתה פרובוקטור רציני שמחפש כותרות . והיום אין לך קהל מעוניין לשמוע את הדברים הנבובים שלך........עוכר ישראל
265 רונית 23/08/2014 18:19 כתבה הזויה
איך אפשר בכלל להשוות את נתניהו לדף?דף חי בשביל להרוג ישראלים ,ונתניהו הוא הראש ממשלה שמגן עלינו מפני דף ודומיו.השוואה בילתי נסבלת לא ברור מאיפההחשיבה המעוותת הזאת.
264 גק 23/08/2014 18:14 גדעון לוי
שמאלני אחד שאל חברו ערבי מעזה... תגיד לי אם תעלו לשלטון אי פעם , את מי תהרגו ראשונים ? עונה לו הערבי: קודם כול נהרוג את השמאלנים. השמאלני מה ככה ? אבל אנחנו תמכנו בכם במאבקכם.... הערבי : כי אתם הראשונים שבגדתם בעם שלכם ,,,מאפה לנו שלא תבגדו גם בנו ?
263 גק 23/08/2014 18:06 לגדעון לוי
שמאלני אחד שאל חברו ערבי מעזה... תגיד לי אם תעלו לשלטון אי פעם , את מי תהרגו ראשונים ? עונה לו הערבי: קודם כול נהרוג את השמאלנים. השמאלני מה ככה ? אבל אנחנו תמכנו בכם במאבקם.... הערבי : כי אתם הראשונים שבגדתם בעם שלכם ,,,מאפה לנו שלא תבגדו גם בנו ?
חיים 25/08/2014 08:28 לגדעון לוי ולי
גם בשבילי כי אני שמאלני
262 י. 23/08/2014 17:41 מה המטרה שלך בחיים
חוץ מאשר לעשות פרובוקציות, מהם ערכיך כאדם ? כל השוואה בין ארגון טרור למדינה דמוקרטית לא משרת שום מטרה.. במלחמה האחרונה הדברים ברורים לכל אחד, גם לחמאס ובודאי גם לך.
261 שמשון משיח מאילת 23/08/2014 16:05 אתה הזוי אדוני , ביבי לא מפציץ אזרחים ,
וואללה אדוני הצלחת לשבור אותי , נשבעתי שלא אגיב למחלה שלך , בלי המחלה הזו היית כנראה מקבץ נדבות על הגשר באילת עירי , אמנת החמס ? השמדת ישראל ? ישום ההשמדה והאמנה , כל זה עבורך כלום . ולכן אדון נכבד --תהיה כפרה על ביבי ואשתו המכוערת , איזה כיף כמה אנשים שונאים אותך , ממש סתם אתה לא שווה את זה , אני נורא רוצה שתשנא אותי וואלה אני שווה שנאה , שווה לנסות
260 למזדהה עם טרוריסטים 23/08/2014 14:24 אצלנו זה עובד הפוך. קודפ רצחו את יוני נתניהו ז"ל
אחר כך אחיו הפך לגורם מדיני ולראש ממשלה
259 x 23/08/2014 12:51 xx
ונניח שהחמאס היה מחסל את בניו של גדעון לוי? רק בשל היותם יהודים! אף אחד בשורות החמאס לא היה מצטער על חיסול יהודים
258 מירו 23/08/2014 12:15 חולה פרסום !!!
הבנאדם חולה פרסום ונפש ! הוא צריך לגור בעזה ולעזור לרוצחים , שלא מזמן תפסו כמה אנשים על פי ניחוש שהם משתפי פעולה ורצחו אותם ללא משפט !
257 22 23/08/2014 11:09 להחרים את עתון האיטישמי של הארץ (ל"ת)
256 ניר 22/08/2014 23:37 גדעון שאלה לי אליך
אתה יודע איך קוראים לחלק מתוך גוף האדם שהוא בעצם חלק מהמערכת שאמור להפעיל את כל הגוף שכל מערך אחראי על משהו חלק ללב חלק לכליות חלק ללבלב לריאות וכו והחלק הספציפי הזה שמחליט להיות מנוגד לעבודתו הוא נגד כל הגוף ובעצם גורם לארור (משמע שגיאה) ומביא על אותו גוף חורבן???? אני אתן לך את התשובה, קוראים לו סרטן , בדוק בספרי הרפואה. שיהיה לך אחלה יום אחי היהודי.
255 עופר 22/08/2014 23:05 איש דוחה (ל"ת)
254 משה 22/08/2014 21:09 אם חמאס היה מחסל את משפחת נתניהו
היינו מוציאים להורג בכיכר רבין משת"פים, ביניהם עמירה הס, חנין זועבי וכבודו גדעון לוי
253 מני 22/08/2014 18:21 אין גבולות
אנשים ללא גבולות בעלי נכות רגשית ותודעתית מחלישים את העם שלנו ומחזקים את האויב. ככל הנראה אני נאלץ להסכים כי הפתרון הוא הפסקת מנויי הארץ.
252 ננו 22/08/2014 18:13 אם
איך מעיפים אותך מהפייסבוק שלי ! אין לי רצון אפילו לגחך על אנשים כמוך , פשוט טיפשות לשמה.
251 מנוי הארץ לא אצלי 22/08/2014 17:50 מנוי בהארץ - מי שמנוי מממן את הדעות הללו תעשה חשבון לבד
מנוי יקר כשאתה מנוי שם אתה מממן אנשים כמו גדעון לוי ומרעיו תעשה או תעשי חשבון פשוט - אם אתה / את תומכת בו תמשיכי לממן
250 קובי הלא ציוני בעליל 22/08/2014 17:26 יש גבולות גם לחופש ביטוי
אני מציע לנתניהו לתבוע את התחת של גדעון לוי האדם הנאלח והבזוי הזה
249 מיקי 1 22/08/2014 15:31 גדעון מה דעתך שבישראל
מה דעתך שבישראל יטפלו במשתפי פעולה כמו שמטפלים בהם בעזה
עידית 22/08/2014 17:28 לדעתי אם ידביקו לו סרט מידבק על הפה לא יקרה כלום (ל"ת)
248 יונה ניצן 22/08/2014 14:26 תגובה
טוב לא יודעת מה אתם רוצים ממנו. הוא לא איחל שזה יקרה אלא פשוטנרצה להצביע על חוסר התוחלת לדעתו בהרג מנהיגי החמאס? מותר לחשוב אחרת. ואולי זו דווקא כן חשיבה נכונה? הכי קל להיסחף ולהגיד להכניסהלהם. להרוג את ראש הנחש ועד כאילו ביטויים. גם אני חוטאת בכך אבל מנסה גם לפתוח אצ הראש ולחשוב ולא רק סיסמאות שזה מאד טבעי בזמן לחימה.המוזות כנראה לא שותקות הן גם לא חושבות
247 דניאל 22/08/2014 14:06 השוואה
גם מוחמד דף או העיתונאים של עזה חושבים כמוך ! נגיד שהוצאנו פיגוע האם היינו רוצים שישראלי יבוא ויתפוצץ על ילדינו ? האם זה יגרום לישראלים לאהוב אותנו או שיכעסו עלינו יותר ? אחי תחליף דחוף את הכדורים שאתה לוקח ! לא לכל דבר יש תוצאות מעשיות תצא כבר מהטריפ !
246 נעם 22/08/2014 12:49 גדעון האם זו תמימות או התממות?
אתה מעמיד את הנהגת חמאס ואת ממשלת ישראל על מישור שווה, כאילו אכן יש מישור שווה כזה. אילו פגענו באבו-מאזן או בראשי הרשות הפלסטינית הייתי מקבל את ההשוואה הזו. אפילו יכולתי לראות היגיון לו השוות את מרואן ברגותי למשל למנהיגי מדנת ישראל, משום שניתן להעמיד זו מול זו מדינה ומדינה (בדרך אבל מוסכמת לפחות בהצהרה). לא ניתן להכניס את החמאס למישור הזה משום שהוא אינו מייצג לאום אלא דת, ואין לו כל עניין במדינה פלסטינית לאומית, לא לצד מדינת ישראל ולא בלעדיה. החמאס מעוניין בחליפות איסלאמיל לא פחות מאשר IH, אל קאידה, אבו חראם, האחים המוסלימם וכו'. אמנם איסמאיל האניה נבחר על ידי רוב לראשות הממשלה הפלסטינית, אבל גם היטלר זכה פעם בבחירות ולא נאמר עליו שהיה מנהיג דמוקרטי. התנהגות חמאס כלפי הפלסטינים מעידה כאלף עדים כמה חוסר עניין יש לו בשלומם, וכמה מעט הוא מעריך את חייהם. בכלל נדמה שהחמאס מייחס ערך לחיים רק ממעמד הנהגתי מסויים ומעלה, אצלו בבית. אפילו חיי הישראלים יקרים לו הרבה יותר מחיי הפלסטינאים, רק תראה כמה מאמץ וחיי פלסטינאים הוא מוכן להקריב כדי להרוג ישראלי אחד. נדמה לי שאתה יודע את כל זה טוב ממני.
245 יהודי 22/08/2014 12:23 לגדעון לוי וכל השמאלנים. אם חס ושלום היו כובשים
אותנו אתה וחבריך היו הראשונים להשחט. אתה יודע למה? כי הם שונאים בוגדים...
244 יהודי 22/08/2014 12:18 מה היה קורה עם החאמס היה מחסל את גדעון לוי?
כלום! רק עוכר ישראל אחד פחות...
243 ליבוביץ 22/08/2014 11:51 אם החמאס היו מחסלים את טלי גנץ
אז כנראה שמרבית אזרחי ישראל לא היו מצטערים כמו שהצער שהיה מתפשט אצל ערביי יהודה ושומרון עקב מותה של אחת מהמגינות העיקריות עליהם
242 דוד 22/08/2014 11:27 תעזבו את גדעון המסכן!!
הבחור רוצה להתפרנס. חוץ מאשר החומר הלעוס שלו אין לו כישורים כלשהם ו/או במה אחרת. אפילו ערבית הוא לא יודע ומסתפק בתרגומים . לכן הוא מחפש כותרות פרובוקטיביות ואנחנו הטמבלים קוראים אותן ואידיוט כמוני עוד מוצא זמן להגיב עליהן. תארו לעצמכם שהוא היה מתמתן או לחילופין מתמנה לכתב כלכלי או מבקר ספרותי. מי היה מזמין אותו לטלויזיה? מי היה מממן לו נסיעות לחו"ל לכנסים מפוקפקים? כמו לתינוק , תנו לו להמשיך ולצעוק קקי , פיפי, תחת. התעלמו ממנו והוא ישקע לתהום הנשיה.
תקוה 23/08/2014 14:19 ולא יזיק לא לממן את המערכת שלו (ל"ת)
241 צביה 22/08/2014 11:24 מר גדעון לוי היקר
אין לי בעיה עם דעותיך... הם שלך... גם אין לי בעיה שהפכת להיות דוברם של עשוקים. מסכנים. נדכאים. סובלים שמתים יום יום... רק דבר אחד אם כבר דוברם אז עד הסוף.... דבר גם את מה הם חושבים עלי... כמה אני מיותרת במדינה שלי... כמה מקומי לא במדינת ישראל, אלא בים... ואם היו יכולים היו הורגים כל אחד מאיתנו... כולל את שרה ויאיר כולל אותי ואותך וכל אחד במדינה הזו.... את דבריהם שאין לי זכות קיום כאן.... גם בזה תשמש להם פה.... והלוואי שהיה אחרת... הלוואי... רק שלטנגו צריך שניים.
240 העת להלחם בטירור 22/08/2014 10:55 גידעון יקיר ומקדם הטירור העולמי
כל מי שמשווה בין דעאש וחמאס ומנהיגיהם שמקדשים את המוות ורוצחים את כל הניקרה בדרכם בשם אללה ולמען מטרתם שהיא חיסול כל הכופרים ובתוכם הרג יהודים והקמת חליפות איסלאמית בישראל, אינו אלא תומך בדרך הטירור. גדעון לוי מטיף להומאניות אבל מקדש את חיי הליבראלים והדמוקרטים ומקריב אותם בשם ההומאניות למען אידאולוגיית דעאש והחמאס ולכן הוא אינו טוב מהם. הגיעה העת להלחם בטירור בכל דרך אפשרית גם אם הדבר כרוך במותם של חפים מפשע ביניהם חיילים ואזרחים שכל פשעם הוא היותם בני ערובה של אותם טירוריסטים. גדעון לוי לדעתי הוא טירוריסט המנצל את ההומאניות בכדי להגן על הטחרוריסטים כשהתוצאה של ההגנה הזו היא רצח חפים מפשע. רק בזכות יפי נפש מזוייפים כמו גדעון לוי הצליחה התנועה הנאצית להתגבר על הרוב הדומם שהיה שבוי בידי התנועה ונגרם רצח של 60 מליון בני אדם. חובה לזהות טירוריסטים דוגמאת גדעון לוי להלחם בהם ולשים אותם מאחורי סורג ובריח. גדעון לוי מנצל בצורה צינית את חופש בביטוי לקידום פשעים נגד האנושות בידי טירוריסטים מוסלמים הזויים.
239 gilrei 22/08/2014 10:49 גידון ידידי הניבזה
עתון הארץ אינו צריך אדם שהארץ הזות אינה חשובה לו !
238 מיכה 22/08/2014 10:32 אתה חתיכת זבל בוגדני
הלוואי יחסלו אותך וכל מה שדומה לך , אשפה
237 אבי רביד 22/08/2014 10:26 עד כמה בורות חוסר הבנה וטמטום
עד כמה בורות חוסר הבנה וטמטום יכולים להיות באיש אחד, אתה רשאי לעבור לאיראן לעזה או לסוריה מבחינתי טוס עוד הלילה
236 שמואל 22/08/2014 10:11 גדעון לוי=0 (ל"ת)
235 גדעון אתה נמוך 22/08/2014 09:48 כאילו אתה לא יודע את התשובה - אם היו יכולים היו מזמן
גדעון לוי איש עלוב מלא בחשיבות עצמית ונהנה מטפיחות על השכם של יהודנים קטנים כמו הפרופ' הזה שאנטישמי היהודון שהועמד בראש ועדת החקירה של האירגון לחיזוק הטרור האיסלמי המכונה בלעג "האירגון לזכויות האדם. אתה לא תשכנע אותנו ואנו לא אותך, תבלה עם אחמד טיבי הגזען ועם חנין זועבי וזחאלקה אתה מתאים להם והם לך
234 אברהם 22/08/2014 09:20 ומה לגבי אשתו ובתו של היטלר?
לדעת גדעון לוי גם אותם לא צריך לחסל... אלא לדבר אתם ולנסות להגיע להסכם.... כמה עיוור בנאדם יכול להיות???
233 רואה בלי חשבון 22/08/2014 09:18 למה עדיין מנויים על העיתון המטונף הזה. (ל"ת)
232 מילה אחת 22/08/2014 09:17 רשע (ל"ת)
231 חברה תרגעו 22/08/2014 09:16 לגידי הרגו את החברים הכי טובים.הוא בצער עמוק. (ל"ת)
230 גדעון לוי 22/08/2014 09:14 חשבתי שיש לו סריטה,מתברר שיש לו ואדי. (ל"ת)
229 רון 22/08/2014 09:10 שטויות במיץ. בעבר זה עזר וגם הפעם
את הפיגועים בתחילת שנות ה-2000 מה שעצר היה שרשרת החיסולים. גם אלקעידה לא ממש מצליחה להרים ראש מאז חיסול בן לאדן. תוסיף לזה את הפגיעה המוראלית האדירה בעם ובמנהיגיו ותבין שזה אחלה פתרון במינימום מחיר (לשני הצדדים אגב).
228 עזרא 22/08/2014 09:07 גזעון לוי
איו גבול לרעיונות שלו כדי להשיג במה לכתבות רדודות וחסרות בסיס הגיוני כלשהו. חבל שעיתון מכובד כמו הארץ נותן יד לפרסום עלוב של אחד הרואה עצמו כ"כתב" . עדיף שיעסוק במקצוע אחר ..
227 רוני 22/08/2014 08:59 תגובות לכתבה
היתי בועט לך בראש, מי אתה בכללשתבקר את ראש הממשלה בזמן מלחמה, ועוד נותן רעיונות לאיובמתפלא על העיתון שנתן ידו לכתבה שכזו
226 רוני 22/08/2014 08:18 פשוט טיפש שמחפש כותרות כנראה מובטל
נראה לי שהוא מחפש עבודה ואז הוא מחפש כותרות מרגיזות כמו זועבי כדי למצוא עבודב חבל שמתיסים לתרנגול הזה הוא לא מעניין ואפילו לא מעצבן הוא סתם ילד כאפות של מבוגרים
225 לי 22/08/2014 07:39 גדעון, צר לי אתה פשוט פחדן. (ל"ת)
224 חיליק66 22/08/2014 07:34 הדיוט או אידיוט
איכ הבן אדם עיור למציאות זה מדהים.. אדם מגעיל אותי בצורת החשיבה שלו ,ביבי מייצר טרור ?איכ אתה בכלל עושה השוואה..זה כמו לעשות השוואה בין השואה שלנו לאסון שלהם....אתה פשוט אידיוט....ואם תיתן להם את כל מה שהם מבקשים נמל ים ותעופה מה אתה חושב שיבואו לחבק אותך ולעשות איתך שלום ? יביאו נשק יותר מתוחכם ויותר בקלות ואז בעימות הבא אנחנו בצרות...אתה אידיוט ים
223 בעל מינוי הארץ לשעבר 22/08/2014 06:55 להכות את עיתון הארץ כלכלית,לבטל את המינוי לעיתון. (ל"ת)
222 פרעון 22/08/2014 04:08 הכתב מתייסר ואתם לא עוזרים לו בתגובותכם (ל"ת)
221 יניב 22/08/2014 03:42 ברמה האקדמית השאלה מעניינת
אבל אתה פונה לאוכלוסיה שרמת המשכל שלה נמוך, חמומת מוח בזמן לחימה שלא מסוגלת להתמודד עם שאלות אקדמיות מעניינות ככל שתהיינה. הציבור רוצה הנאה מידית וסיפוק צורך לפגוע באויב. מה אתה מפריע לו בחגיגה עם שאלות ברומו של עולם. זה כמו להגיע לערב חתונה של בחור ולדון איתו בשאלה מה יקרה לכשיתגרש .. אתה מעכיר את האווירה וגם אם יגיעו הגירושים איש לא רוצה להתמודד עם השאלות הללו כאשר הרצון הוא להתאחד.. כך גם אם לא נשנה את דעת הצד השני בין אם נהרוג בהם או לא -לא נשנה את דעת הצד השני לפחות נהנה מהעובדה שהרג כזה נותן להמונים טעם טוב ולו לכמה שעות או ימים.. מה אתה משבית שמחות? תשאיר את השאלות הגדולות למקבלי ההחלטות.
אוראור 21/08/2017 20:06 אתה וגדעון לוי כנראה עושים תחרות מי יותר פרובוקטיבי
ומשועמם - לכן לא אענה לך - כי חבל להתייחס למסכן כמוך שרק רוצה צומי - בדיוק כמו גדעון שופוני לוי - באמת חבל. רחמנות עליך - קוקו שקר. פחחחחחחחחחחח.
220 מה היה קורה חלילה 22/08/2014 01:02 אם לא היית עושה כלום בחיים
והיית סתם עיתונאי שרוצה להסתובב בעיראק או בעזה היו אוכלים אותך חי . האם מישהו היה אכפת לו ממך ? לגמרי לא האם דעת הקהל עליך היתה משתנה האם היה אפשר לסלוח לך על מה שיוצא מפיך לגמרי לא
219 נילי 22/08/2014 00:31 גדעון לוי
גדעון, לא אתה פשוט נפלת על הראש !
218 יהודי 22/08/2014 00:00 בע"ה יקיחו אותך דאעש ויערפו את לשונך ואחר כך עבר עבר
חתיכת מיץ של הזבל ,,,,!!!!לעצור אותו מייד על הסתה לפגיע בראש הממשלה והמדינה עצמה
217 בן לאבא נאצי 21/08/2014 23:50 גדעון לוי- לא יהודי (ל"ת)
216 גלי 21/08/2014 23:28 להאשים אותו בהסתה לרצח!!!!
להגיש תלונה נגדו,זאת הסתה לרצח!!!!!
215 גדעון לוי 21/08/2014 23:17 ״איזה יופי!אני כותב שטויות וכולם קוראים ומגיבים.״ (ל"ת)
214 כלניצ 21/08/2014 22:52 לא צריך להיות פסיכיאטר כדי להבין שהוא לא שפוי (ל"ת)
213 דוד איש 21/08/2014 22:44 גדעון נגד חיסולים של צה"ל הוא רק בעד חיסולים על ידי החמ
הוא רק בעד שהחמאס יחסל, לא צהל.
212 Juan 21/08/2014 21:58 אדם במשבר
גדעון לוי נמצא במשבר נפשי עמוק . חברה לא להתייחס אליו הוא לא שפוי, רחמנות !!
211 יוני 21/08/2014 21:41 הטעות של גדעון לוי
החמס הוא ארגון טרור בהגדרה. הוא יורה רקטות ופצמרים מתוך כוונה לפגוע באוכלוסיה אזרחית. החמס ממוקם בלב אוכלוסיה אזרחית כדי שאלו ישמשו לו כמגן אנושי. הדרך היחידה שישראל יכולה להתגונן בפני פעולות הטרור ולצמצם ככל האפשר פגיעה באוכלוסיה האזרחית בעזה היא בחיסול ממוקד של המנהיגים שמאמצים את מדיניות הטרור. ברור שגם בחיסולים ממוקדים תהיה פגיעה גם בחפים מפשע אך הפגיעה הזו היא המינימלית האפשרית. ולידיעת גדעון לוי אין אפשרות להגיע עם החמס להסכם שלום משום שהארגון הזה מתבסס על אמנה הקובעת שיש להשמיד את מדינת ישראל ואין שום פשרה בעניין זה מבחינתם. התהדיה עפ"י החמס היא הפסקת אש זמנית כדי לאגור כוחות ולהמשיך את הלחימה עד להשגת המטרה שלהם.
210 דניאלה.... 21/08/2014 21:39 אני רק יודעת מה היה קורה אם החמאס יה מחסל גדעון לי....
.....במקרה כזה המדינה הייתה מתפטרת סוף סוף מפסיכופאט מורעל חסר תקנה שסובל משנאה עצמית ומהווה מטרד לכל אזרח שפוי בישראל
209 דן 21/08/2014 21:38 צודק !
מר לוי אל תירא ואל תחת ! דבריך נכונים !
208 נטע 21/08/2014 21:24 גדעון לוי
נראה לי שהאיש רוצה תשומת לב בכל מחיר, מסכן, ועל זה נאמר מסית ומדיח.
207 גדעון לוי הוא טרול 21/08/2014 21:04 עתון הארץ, עתון לטרולים שמתחזים לחכמים
טרול מוגדר כמישהו שכל מטרתו להשמיע דעות מרגיזות. אין ל כוונה לשכנע, רק להרגיז. גדעון לוי עונה במאה אחוז אחר תיאור זה.
206 יום-טוב 21/08/2014 21:02 יש לך משהו חיובי להגיד ?
מה היית אתה עושה אילו היית ראש ממשלה ? תן עצה !
205 גדעון לוי טרול 21/08/2014 21:01 עתון הארץ -עתון (ל"ת)
204 דני ח. 21/08/2014 20:16 גדעון לוי מסית!!!רוצה להרוג את ראש הממשלה!!!
צריך להכניס אותו לכלא על הסתה! מה זה הרעיון לדבר ככה על הרג של ראש ממשלה! עצם העלאת הרעיון מראה מה עובר לפושע הזה בראש! אחרי ההסתה נגד הטייסים והצבא ואחרי שהוא תמך בזועבי יש לזרוק אותו לכלא ומהר ויפה שעה אחת קודם!!!
203 יוסי 21/08/2014 19:47 לך לגור בעזה שבוע - תסקר מבפנים! לא תצא חי!!!
אם אני טועה - תתקן אותי! לחקור מיד - מי ממן את עיתון הארץ ודה מארקר!!! כנראה - ארגונים שתומכים באיסלאם.
202 kochlia 21/08/2014 19:32 כל טרור הוא הפגנת כוח
חמאס לדדינו הוא ארגון טרור. חייליו הם מחבלים. לדידם הם ארגון לשחרור פלסטין עם צבא ללמלחמה בכובשים. אלו שתי שפות שלא מתחברות. לכן מדבר הכוח. וכוח לבדו אין בו די. חבל שמר לוי מנסה ל"חסל" את אשתו ובנו של ראש ממשלתנו, על מנת להסביר את עמדו. זה טעם לפגם לעיתונאי מנוסה.
201 yyyyyy 21/08/2014 19:31 לבדוק אם אין לו חברה ערביה..... (ל"ת)
200 דודו 21/08/2014 19:02 תשובה ל- 189 במקרה שלו זה חריג מאוד מאוד בהשוואה לממצוע (ל"ת)
199 זכרוני 21/08/2014 19:00 איך מאפשרים לבוגד טינופת להמשיך..
ולהתראיין בכלי התקשורת השונים . מקומו של הבוגד גדעון לוי מאחרי סורג ובריח במעצר עד למיצוי הדין אתו באשמת הסתתת חיילים למרד בזמן לחימה . חייבים להקיא ולנדות את הבחור הנאלח הזה מקרב העם היהודי היושב בציון .
198 בני המשפחה לא המטרה 21/08/2014 18:53 עצם ההשוואה בין רמטכ"ל הצבא לטרוריסט פושע מלחמה- מקוממת (ל"ת)
197 אנונימי 21/08/2014 18:49 תשובה ל-189-הוא יכול להיות יצואן מצטיין של רוע וטיפשות (ל"ת)
196 אלי 21/08/2014 18:49 לגרש את לוי לעזה
שיצטרף לחברים שלו שם ויעזוב אותנו במנוחה
195 זכרוני 21/08/2014 18:48 הכותרת תמונה של "אהבל " שמאלן קטן עם...
חיוך של דביל שזה עתה השתחרר ממוסד רפואי בחאן יונס . גדעון לוי תמיד תשאר בעיני העם הזה שמאלן מסית ובוגד בעמו . יבוא היום שיתעשתו ויתפכחו במדינה הזו ויעמידו חלאות כמוך לדין על מעשה הסתה ובגידה בזמן לחימה ...החיוך הדבילי יימחק אין כל ספק .
194 זכרוני 21/08/2014 18:41 משתתף בצערך גדעון לוי על מות..
חבריך הקרובים ביותר ..השהידים מהחמאס . יום מאד קשה מבחינתך לעיכול ובליעה ...תוך 48 שעות לאבד 4 חברים מצוינים ממש כמו אחים . גדעון לוי אתה לא אשם כלל ....מי שאשם בעיקר הוא אותו מראיין או מערכת המאפשרת לחלאת אדם בוגד כמוך להמשיך להתראיין ולהמשיך את דברי השטנה שלך ברבים ...מקומם של מסיתים בוגדים מהסוג הבזוי כמוך הוא מאחרי סורג ובריח ובטח לא מאחרי מקרופון .. לא יעזרו לך שום ראיונות או ניסיונות נואשים להיטיב עם עצמך , אתה אדם בזוי ונאלח ...תווית של בוגד במדינתו תהיה תמיד על מצחך לעד .
193 ביאליק 21/08/2014 18:35 טימטום...ומוח מעוות
ממשלת ישראל היא גוף טרוריסטי? העומד בראשה מבצע פעולות טרור? רק "עיתונאי" כדוגמת לוי יכול להמציא הקבלות כאלה. בוז לך גדעון לוי
192 יהודית 21/08/2014 18:21 ראש כרוב
רק ראש מעוות עושה השוואה כזו
191 צפוני 21/08/2014 18:04 מאד פשוט, מר לוי
היו מתאבלים עליהם. לאור זאת, אתה מוזמן להתאבל על גיבוריך המתים מחמאס כאוות נפשך ולילל עד שיכחילו פניך. שב עליהם שבעה, שלושים וגם כמה שנים. אפשר להבין אותך, מר לוי. זה לא פשוט לאבד שלושה מושאי הערצה בלילה אחד נורא. בטח שזה קשה כשכל כל הרבה אנשים שמחים מזה.
190 ים 21/08/2014 18:02 גדעון לוי-אני מבינה למה אתה מתכוון.
אתה אומר למה אנחנו מחסלים ואתה צודק. כשאין מטרה אז באמת חבל להרוג אנשים. אבל אם תשאל את הציבור הדתי אז הוא יגיד לך שהמטרה של החיסול הוא שבמקום הערבים מי שישב בארץ הם היהודים כפי שכתוב בתנ"ך ויחיו על פי ההלכה. הציבור החילוני לא נותן לך מטרה ואתה באמת מזהה את הבעיה כאן. אנחנו באנו לעולם במטרה כלשהי ולא רק להרוג ולאכול ולמות. אלא לכל דבר יש משמעות ומטרה וטוב שאתה מחפש אותה.
189 יוסף 21/08/2014 17:58 יש לי שאלה, כמה רוע וטיפשות יכול להכיל בן אדם אחד?
תענו לי בבקשה.
188 מרציאנו 21/08/2014 17:50 אם נתניהו וגנץ היו ראשי ארגון טרור אני הייתי מחסל אותם (ל"ת)
187 איילת 21/08/2014 17:44 ואם הם היו יכולים לעשות זאת נראה לך שלא היו עושים...
אין גבול להזייה הזאת מר לוי מה לא מובן לך אם הם היו יכולים גם אותך הם היו משמידים תיקח כדור מציאות ודחוף....
186 oracel 21/08/2014 17:44 לוי אינך אלא אדיוט גמור ומקומך אינו בעיתון כה חשוב
האם היתה כוונה לצהל להרוג חפים מפשע? כמה עמים נעשה אבורט על פעולות מסכנות חפים מפשע? אתה שרצת התנחלת והתלקקת עם הפלסטינאים שנים רבות כשנות הסכסוך. הפגיעה בבכירים שלהם אינם אלא לטובתהפלסטינאים, להביאם להכרה שכל מישיעלה במקומם יחוסל! הפגיעה הינה מורלית, הפלסטינאים לא יראו בהחלפת סמלים מוכרים אלא הפסד צורב, שיחליש את המוטיבציה להמשך תמיכתם והמשך אמונתם במי שמוליכם שולל. טוב. אין לי כוח אליך.. אתה ממילא לא מקשיב
185 אבי סהר 21/08/2014 17:42 מזל שיש אנשים כמוך...
איזה מזל יש לנו שגם לחמס יש גייס חמישי כמוך, שבעזרתם יכולנו לטווח בדיוק רב את רבי המרצחים של החמס, ( ושאשתו של דף מוחמד ובנו ילכו כפרה על עם ישראל). לנו יש אותך....
184 מנוי לשעבר של הארץ 21/08/2014 17:41 דבריו הם ניצול לרעה של הדמוקרטיה
.......למה מגיע למנויי הארץ עונש קשה כזה ,...... עונש בדמותו של גדעון לוי
183 ערן לוי 21/08/2014 17:32 גדעון לוי עיתונאי אומלל ,
השאלה שצריכה להשאל ,מה היה קורה לו אתה גדעון לוי ,ילדיך ואשתך נפגעים מ-מרגמה של החמאס ? התשובה היא שחלק גדוןל מהעם בישראל לא היה מזיל דימעה ,
182 אלדד 21/08/2014 17:29 איך עיתון הארץ נותן לאנשים כמוך במה?
......דבריו של לוי מעוררים בי ובעוד אנשים רבים ממש סלידה. אילו ביוב היה יכול לבטא את עצמו במילים כתובות, הוא לא היה מעלה על הכתב דברים מרושעים כאלה.
181 מירי 21/08/2014 17:27 אם החמאס היה יכול הוא לא היה מהסס שניה.
הקם להורגך השכם להורגו. חכמת הזקנים
180 מוטי 21/08/2014 17:26 אמנון לוי עוכר ישראל
המדינה תעשה טוב לעם ישראל וטוב לגדעון לוי אם תעביר אותו לעזה לחיות בין אהובי נפשו . ומשם יוכל להשמיץ את ישראל כמה שירצה ויזכה מהם לכבוד גדול . ויהיה מכובד אצל הפלסתינאים כי זה משהוא מחפש את אהבת הפלסתינאים.
179 חסון אתי 21/08/2014 17:17 מה זה השטויות האלו.......
מה זה הטימטום עכשיו אין השוואה בכלל מוחמד דף הוא רוצח מחבל וטרוריסט אכזרי וכל הסובבים אותו תומכים בו ובמעשים שלו אז מה זה השטויות האלווווווווווווווו
178 אנונימי 21/08/2014 17:12 ההבדל בין טרור ומדינה שחיה על פי חוק
או שגדעון לוי טיפש, או שהוא סתם מנסה להרגיז את כולם כך או כך אין לדבריו כל ערך וזה בזבוז לתת לו במה. אם הוא כותב להכעיס הרי שהוא טרוריסט מילולי ועל פיו (עטו מקלדתו) להשתתק.
ביאליק 21/08/2014 18:37 טיפשות (ל"ת)
177 אבי 21/08/2014 17:06 תהייה בטוח ש....
לפני שהוא יגיע למשפחת נתניהו - הוא יחסל אותך ואת בני משפחתך. לא יעשו לך הנחות. חוץ מזה - איך אתה מעז להתקלס במנהיג של מדינה דמוקרטית בשעת מלחמה. אין לנו עכשיו מנהיג אחר.
176 אמנון 21/08/2014 17:03 כמה שאתה מבייש את השם לוי..וכמה שאתה מבייש את השם גדעון
ממש מעורר גועל לקרוא את הדברים שלך. ההשוואה שלך מנותקת מהמציאות ומהלב היהודי. אתה איש ממש ממש מגעיל ודוחה.
175 אבי 21/08/2014 16:56 תתחילו לספור בעיתון הארץ
כמה מינויים היו לכם אתמול וכמה יהיו לכם מחר מחרתיים.
אלי 21/08/2014 22:44 לוי
זה אמת לא משנה להם הם מקבלים הרבה מאוד כסף מקטר דרך משפחה מאוד עשיר )מוסלמית( מגרמניה תבדקו
ביאליק 21/08/2014 18:39 הסבו את שם העיתון "חמאסתון" (ל"ת)
מרקו 21/08/2014 17:22 הם לא דואגים הקרן לישמעל חדשה תפצה אותם (ל"ת)
174 רוני 21/08/2014 16:53 לידיעתך לוי
....שהדרישה הראשונה של אנשי חמאס היא, שישראל תימנע מסיכולים ממוקדים,,,,,,,,זה אמצעי ההרתעה שפועל הכי חזק על חמאס.... הבנת את זה אדון רוע מהלך?
173 יוסי 21/08/2014 16:48 דוחה לקרוא את דבריו של גדעון לוי
מאיפה צצים במוחו כאלה רעיונות אנטי ישראלים ואנטי יהודים? לדעתי עיקר הקוראים של לוי הם אנשי עזה ודומיהם......קוראים ישראלים בטוח מתרחקים מהכתבות של לוי.
172 בנ 21/08/2014 16:47 עוד לא הבננו שחיסולים לא עוזרים.?? עם חכם ? (ל"ת)
מרקו 21/08/2014 17:23 דווקא אנחנו מבינים שחיסולים עוזרים
חיסלו את בן לאדן, והיה בזה גם מסר מוסרי. חיות טורפות חסרות מעצורים אין דרך אחרת לטפל בהם
171 פנינה לייבןביץ 21/08/2014 16:43 מבאר שבע
מתביישת לקרוא כתבה כזאת חבל שיש עוד במה לאדם כזה
170 דינוזאור 21/08/2014 16:39 על האמירה הזאת יש להכניסו לכלא!!!!!
לך תגור בעזה פושע!!!
169 מנוי על הארץ 21/08/2014 16:32 בגלל גדעון ביטלתי את המנוי להארץ (ל"ת)
ruth 25/08/2014 07:09 חבל
חבל מאד
168 אני עם הארץ גמרתי 21/08/2014 16:28 מה היה קורה אם לחמס היה כוח כמו צהל ? נו ילד מפגר
אנחנו כולנו לא הינו קיימים חמאר ... לא הייתה מדינת ישראל השובים שלך היו שוחטים אותך כמו כבש אם הם היו יכולים תראה תמונות מה עושה דאעש ותבין עם מי יש לך עסק
167 דודו 21/08/2014 16:27 גדעון צודק. האינתיפאדה לימדה שלחיסולים אין שום ערך
מחר בבוקר יקום חלאה אחרת במקומו. זה מהלך טקטי, שאין בו שום ערך אסטרטגי.
מרקו 21/08/2014 17:24 חוכמולוג. זורק סיסמאות ריקות באויר, כאילו מדובר
בניתוח מוסמך. גם מאחז עינים, גם שקרן, וגם גייס חמישי
דרומי 21/08/2014 17:07 אז יאללה אתה כזה "אסטרטג" גדול תן פיתרון
הרמה הטקטית לא פחות חשובה מהרמה האסטרטגית כאשר אתה נמצא במערכה מהסוג הזה. פעולה כזו מזעזעת את הארגון בגלל המבנה שלו (מידור בכל הרמות). ברור שיקום מחליף, הריי לכולם יש כאלה, אך ברמה התודעתית של הבכירים בארגון זה גורם להם להרגיש חוסר נחת ואפילו פחד כי אף אחד לא חסין!!. הבלבול וחוסר הוודאות שנוצר לאחר חיסול בכיר כזה משבשת ומעקבת פעילות מבצעית כזו או אחרת שהם מנסים להוציא לפועל וזה טוב לנו!!!!
166 ניר 21/08/2014 16:25 חתיכת חולה
טרוריסטים!!! מחבלים !!! למה אתה חושב שאכפת להם איפה הטילים נופלים!!!תשחרר אותנו ממך ומשכמותך כבר
165 למר לוי. 21/08/2014 16:14 רק ש...
צה"ל חיסל את מוחמד דף. אם היה איום על חיי נתניהו סביר להניח שלא היה נמצא עם בנו ואשתו. מוחמד דף יודע שהוא בסכנה בכל רגע נתון. יחסית לאדים משכיר אתה דמגוג בשקל מר לוי.
164 בילי בונס 21/08/2014 16:03 דמגוג מנוול
צהל ניסה לפגוע בדף. לא באשתו ולא בילדיו. החמאס הרג שלושה ילדים בני 16 סתם כי בא להם להרוג.
163 Did 21/08/2014 16:00 כוונת החמאס
מבחינת החמאס כל אזרח ואזרחית בין חיפה לצאלים הם בנו ואישתו של ביבי. גם באם הם יהודים, נוצרים או מוסלמים
162 תחיה 21/08/2014 15:57 תגובה
גדעון לוי אתה ערל לב .
161 מיקי רוני 21/08/2014 15:51 ספארי
רעיון מציון ; האריות בספארי רעבים, מחכים לגידעון לוי
160 בר עם 21/08/2014 15:42 אם הם היו יכולים
מר לוי הנכבד, אם לחמאס הייתה היכולת הוא היה מתנקש בשרה ביאיר ובכל אחד מחברי הקבינט פרט לחברי בלאד בסדר העדיפויות גם אתה נמנה אבל קצת בתחתית הרשימה אז כדאי שתתחיל להיות רציונלי ולא לדבר דברי הבל ושטיות
159 הגרוש. 21/08/2014 15:32 הגדעון הזה כלב בן כלב. והוא לא יודע זאת. (ל"ת)
158 ראל0000026 21/08/2014 15:24 מה הייתה שווה אם לא הייתה עושה השוואות ? (ל"ת)
157 בא 21/08/2014 15:21 שאלה לגדעון ,מי מכונה המוהיקני השמאלני האחרון . (ל"ת)
156 ישראלי ציוני 21/08/2014 15:12 הגעתי למסקנה שהתגובות מעודדות את הטיפוס הזה. תתעלמו
אם איש לא יגיב לשטויות של לוי ההזוי הוא יפסיק לכתוב. עזבו אותו ותתעלמו. זו הדרך היחידה לחסל לו את ה"קריירה העיתונאית". פשוט להתעלם כי כל התייחסות, גם שלילית מעודדת אותו ומוסיפה לו "רייטינג". פשוט להתעלם!!!
155 שיידי 21/08/2014 15:08 אני אסביר
הכל נובע מזה שחסרה לו ביצה
154 ייאי 21/08/2014 15:02 מענה לג.לוי
אני מייחל לרפואה שלמה לאיש שהיום הקריב עצמו למען זולתו ולכל הפצועים.ישראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.בינתיים להמשיך לרדוף,להכות ולהרוג וכמה שיותר.מעבר לפגיעה המוראלית כך גורמים להם למצב ששידרת המנהיגות ,האירגון והפיקוד מושמדת וזה מקשה מאוד על ההתארגנות ועל המיקצועיות ועל היכולת להוציא פיגועים ולנהל מלחמה בכלל
153 ספוילר 21/08/2014 15:01 איזה כייף לגדעון. להשוות את ראש ממשלת
ישראל לערימה של רוצחים פסיכופאטים. הוא גם משווה אותנו לנאצים אם מתחשק לו. החשק מדרבן אותו לשוודיה
152 מוחמד 21/08/2014 15:00 חמאס הוא ארגו טרור
לעומת האנשים שדיברת עליהם הם לא מכריזים על השמדת העם היהודי , מה שכן עושה החמאס , ומצהיר על רצנותיו , מוחמדף זכקו לקללה , גורלו נחרץ בדם ששפך מהעם היהודי אם זה בפיגועים ובין אם זה בשליחת טילים לעבר ישובים ישראליים בדרום ומרכז מדינת ישראל
151 מאיר 21/08/2014 14:58 לצערי הוא צודק, עם כל האיבה שלי כלפיו.. (ל"ת)
150 דרור הנאור מרמת גן 21/08/2014 14:53 מה היה קורה אם צה"ל היה מחסל את גדעון לוי,סייען החמאס,
שפגיעתו בביטחון המדינה קשה יותר מפגיעתו של מחבל מתאבד?
22 24/08/2014 16:33 עם היו מחסלים אותו השמחה
הייתה גדולה יותר מאשר חסלו את מוחמד דף הוא גרוע ממנו הוא בוגד
149 ניר 21/08/2014 14:53 מה היה קורה אם היינו מחסלים את גדעון לוי? רק טוב (ל"ת)
148 אתה טיפש 21/08/2014 14:53 למרות שכביכול אתה משכיל!
מה אתה חושב אדון טיפשון, שהחמ"ס לא רוצה לחסל את נתניהו ובני בתו וגם אותך ובני ביתך ובכלל את כל היהודים בארץ ישראל ובעולם...אם כך אתה באמת טיפש. אחרי הדברים הללו בהמשך לקודמים מי שעוד קורא עיתון הארץ הוא מטומטם...
147 רון 21/08/2014 14:51 דף הוא טרוריסט
בהמה פרימיטבית. למה גדעון לוי לא שאל את המפלצות הללו למה הם הרגו מאות יהודים לרבות ילדים וזקנים שלא עשו להם כלום באירועי טירור. עין תחת עין
146 ייאי 21/08/2014 14:47 ישראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים ושהמעברי
ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.בינתיים להמשיך לרדוף,להכות ולהרוג וכמה שיותר.מעבר לפגיעה המוראלית כך גורמים להם למצב ששידרת המנהיגות ,האירגון והפיקוד מושמדת וזה מקשה מאוד על ההתארגנות ועל המיקצועיות ועל היכולת להוציא פיגועים ולנהל מלחמה בכלל.
145 רון 21/08/2014 14:45 מה היה קורה אם ישראל היתה תולה משתפי פעולה עם חמס? (ל"ת)
144 מושיקו 21/08/2014 14:38 כשתיפול בשבי אצל דעאש הוא לא יחתוך לך את הגרון במכה אחת
הוא יחתוך אותך ככה שתוכל לדבר כמו הוקינס אז נראה איזה כתבה תעשה נגד המדינה
143 נסראללה 21/08/2014 14:36 ומה אם חלילה מחסלים אותך?
מה היה אומר העם בציון?נהדר חוסל גיס חמישי.ואני אומר חלילה אם היית מחוסל. מה אתה אומר מסית ומדיח?לצערי כניראה פוסט זה לא יראה אור גם בשל השם נסראללה שניבחר.נכון שהוא אויב אך אני מעריץ אותו על יושרו. לעולם לא אמר דבר ולא נימצא לא דובר אמת.ביבי תלמד,אל תאיים תבצע,אם אתה רוצה לירות תירה אל תדבר.
142 מאיר 21/08/2014 14:34 האיש,פרובוקטור ומשחק בזה כמו ילד קטן עם צעצוע (ל"ת)
141 אריסטו 21/08/2014 14:33 גדעון לוי - הלוואי גם אתה תחוסל יום בהיר אחד...אמן (ל"ת)
140 ייאי 21/08/2014 14:29 שראל צריכה לומר חד וחלק שלא יהיו סגר וחיסולים
ושהמעברים יפתחו ובעתיד נמלי אויר וים ובתנאי:א.פירוז הרצועה.ב. 0 טרור.ג. 0 מינהרות.ד.פיקוח המוסכם עליה כאמין וכמיקצועי במעברים ובנמלים שיפתחו בעתיד.במידה ולא יסכימו על ישראל להשמיד את אירגוני הטרור.
139 אורן 21/08/2014 14:23 מדוע העורך פירסם? (ל"ת)
138 שלי 21/08/2014 14:23 גרשו אותו מכאן שיילך לעזה (ל"ת)
137 טל 21/08/2014 14:21 מה היה קורה אם היית נעלם לא היית חסר לאף אחד (ל"ת)
136 ליצן 21/08/2014 14:20 הבוקר נפצע אדם מרקטה שהגן על ילדים בגופו -ילדו של דף
הבוקר נפצע אדם בגן ילדים מרקטה שהייתה מיועדת לילדי הגן הפצוע הגן בגופו על הילדים . ילדו של דף ואימו היוו מטריית הגנה מפני חיסול , החליט ביבי שילדי ישראל קודמים לידי עזה
135 בא 21/08/2014 14:16 זה המוהיקני האחרון , שמאלן אחרון . (ל"ת)
134 גאולה 21/08/2014 14:11 היתה לו ילדות קשה-רוצה תשומת לב.
לך תבנה לך מדינה! ותנהל אותה כמו שאתה רוצה. אפילו את החיים שלך אתה לא יודע לנהל.
133 איך האדם הרע הזה 21/08/2014 14:06 מעיז לפתוח בצורה כזו את חרצובות לשונו הרעה? איך בכלל
נותנים לו במה ובימה באמצעי התקשורת הישראליים? איך מאפשרים לו כל פעם להתסיס את שונאי ישראל נגד היהודים? אני חושב ששרת המשפטים היתה צריכה לדאוג כבר מזמן שבוגד זה ישב בכלא מאחורי סורג ובריח ושלא יפגע בנו יותר!
132 מחליא אותי -ניתן ממש 21/08/2014 14:06 אני בעד מדינה פלשתינית בכל השטחים אבל גדעון לוי פשוט
לחוש איך הוא נהנה מן הרעיונות הנתעבים שלו ומדגיש ברצינו מעושה: "חלילה". דוחה. ישראל אמנם אווילה שלא נותנת לעזה נמל ושדה תעופה ואפשרות לחיות נורמלי יותר כדי שיהיה להם מה להפסיד ולא כדאי (מה רע עוד תחנות כוח שד"ת ונמל כמטרות הפגזה במקרה של רקטה אחת לדרום ?!) אבל חיסול הבכירים מוכיח את עצמו הרבה יותר מאלף ילדים תמימים - ראוים שהחמאס בפאניקה מוחלטת מחיסול בכיריו (ואם כבר מחוסלים חפים מפשע מוטב שיהיו אלה קרובי הבכירים מאשר סתם אנשים אוהבי חיים)
131 אסי 21/08/2014 14:05 לא את יאיר - רק את שרה
זה לא כל כך נורא אם זה יהיה רק שרה
130 nuyh 21/08/2014 14:05 תקציר "תראו אותי! אני מגניב וייחודי!" - גדעון לוי
האיש אומלל - ראיתם אותו במחוברים? יש לו חור שחור במקום בו אמורה להיות אהבה, כבוד עצמי ותחושת ערך, ואת החור הזה הוא ממלא בתשומת לב, כל תשומת לב. הוא מוכן למכור כליה כדי שמישה ו יסתכל עליו ויגיד לו מילה, אפילו אם המילה הזו היא קללה, הוא מוכן. איש כזה מרעיבים על ידי חוסר תשומת לב - תפסיקו להתייחס אליו, אל הבבל"ת שלו, אל הפרובוקציות הזולות שלו ותראו אותו כמו שהוא באמת - אדם חלול, בלתי אהוב, לא חשוב, שהוריו לא השכילו למלא אותו באהבה וחיבה ובמקום זה יצרו מעין מפלצת מעוותת. כמו הילד בכיתה שהיה מגיע עם בגדים קרועים ורעב ולכן היה מקלל או זורק אבנים? אותו דבר, רק עם כסות דקה של פסאדו-אינטלקטואליות ו"הומאניות" שאולה.
129 מוחמד דת' 21/08/2014 13:59 מה היה קורה? פגיעה מורלית קשה. וזה מה שנגרם לחמאס. (ל"ת)
128 מוחמד דף 21/08/2014 13:58 גדעון צודק. כנסו....
רגע... בעצם לא!
127 אמת 21/08/2014 13:52 ושוב להחרים את השולחים אותו - עיתון הארץ!!!!! (ל"ת)
126 רוברטו 21/08/2014 13:41 אתה והחבורה שלך אנשים אומללים
כמה אלפים בלבד, אבל אתה באמת המיץ של הזבל שהדמוקרטיה שלנו סובלת.
125 גדעון לוי 21/08/2014 13:39 תתבייש לך
איך אתה לא מתבייש להשוות אותנו לחמסניקים ישראל מחסלת מחבלים ולא אנשים לגיטימיים תפסיק להסתכל מזוית של מחבל יחמסניק בתחפושת
124 pop 21/08/2014 13:34 אני יודע איך הרבה ישראלים היו חוגגים.....
אם גדעון לוי היה מסוכל הייתה שמחה לא פחותה מחיסולם של מחבלי חמאס.
123 מלי 21/08/2014 13:33 גדעון לוי חכם בתל-אביב
מעניין מאוד מר לוי היה אם היו לחאמאס ולשאר ראשי אירגוני הטרור מטוסים מה הם היו עושים באותם המטוסים ועל איזה בית ראשון הם היו מטילים את הפצצות שלם. אני בטוחה שמר לוי היקר לא היה יושב ספון בבית שלו ומפליג ועושה השוואות מעין אלה בשקט וברוגע. מעניין גם לדעת אם מר לוי יפגוש את אחד מראשי הטרור ויציג את עצמו בשמו היהודי אם אותו טרוריסט רחום וחנון יחשוב פעמים לפני שהוא עורף את ראשו. גדעון לוי, הגיע הזמן שתפנים אין פה שום דבר לבד מממלחמת קיום, מלחמה לשבת בבית בשקט ובין השאר גם להתבטא בחופשיות כמו שהמדינה הזאת מאפשרת לך ואם זה לא מוצא חן בעינייך אתה יודע מה האופציה שלך.
122 מיכל 21/08/2014 13:27 אנטישמי חולה
אני מציעה לגדעון לוי שיפתח את עיתון הארץ ויקרא ממש ליד הכתבה שלו את הכתבה של ארי שביט.......תקרא טוב טוב ותבין שאתה בדיוק עונה על תכונות האנטישמי ששביט משרטט אלא שבנבדל ממה שמתאר שביט-הוא מתכוון לכל אלה בעולם שהםא לא יהודים ולא ישראלים שעל מצחם מוטבע אות קין של אנטישמי ואתה- צבוע שכמותך -לצערי יהודי וישראלי.....מתביישת בך
121 Renata@@@@@@@@@@@@@ 21/08/2014 13:25 גדעון לוי, טרוריסטים מרצחים, כולם! אוהבים אותך,כבוד. (ל"ת)
120 רוני 21/08/2014 13:20 אם הם היו יכולים - היו עושים זאת בלי למצמץ
גם אותך הצדיק דרך אגב.
119 DB500 21/08/2014 13:20 שמעת גדעון? לפני רגעים ספורים.
שמעת גדעון? לפני רגעים ספורים פגיעה בגן ילדי נחל עוז ילדים שלי שלך של ביבי של גנץ וגם של מוחמד.
118 איציק 21/08/2014 13:17 פעם עיתון הארץ היה עיתון נחשב. היום? פשוט רחמים..
זוכרים את עיתון הארץ בעבר. עיתון כבד, רציני, כותבים מעולים ועוד. והיום, אף אחד לא קורא אותו. מעסיקים כתבים רדודים כמו הגדעון הזה.
117 עוכר ישראל 21/08/2014 13:16 גדעון לוי עוכר ישראל (ל"ת)
ג. 21/08/2014 14:23 דברי לוי-על גבול הבגידה, גם בדמוקרטיה יש גבולות בשעת מל
בשעת מלחמה דבריו גובלים בבגידה
116 דגדג 21/08/2014 13:14 בושה לעיתון "הארץ"
להחרים את עיתון הארץ. זה שגדעון מתחנף לחאמס לא אומר שלא ישמחו לרצוח גם אותו אם תיהיה להם הזדמנות,הם כמו הנצים הולכים כמה דורות אחורה.בנוסף מתעבים אנשים בוגדים בעמם.
115 בא 21/08/2014 13:11 הוא תופס כותרות ,נו ,פירסום בחינם . (ל"ת)
114 שפכטל 21/08/2014 13:10 גדעון שוב משקר
גדעון בנוסף לדעותיו המזויעות - ידוע כשקרן מדופלם. בשמנו העתונאי בן-דרור ימיני אסף מאוסף שקריו שליהם הוא בונה תאוריות כי יודע שרוב הקוראים לא שמים לב לפרטים ואולי גם לא בקיעים. בכלל אופן במאמר הזה יש לו שקר נוסף: החמאס כן יורה על מנת להרוג את כל עם ישראל הוא יורה רק על אזרחים ומנהיגנו חיים ביננו בירושלים המרכז הדרום... שקר נוסף לזכותו של לוי !!
113 צפונית 21/08/2014 13:10 הפסיקו לתת לו במה!!! הוא מקבל יותר מדי חשיפה אצלכם! (ל"ת)
112 שפכטל 21/08/2014 13:07 לוי טועה - אנחנו מנצחים...ונמשיך
לפי לוי לא כדאי להרוג - אלא רק שיהרגו בנו... ואומר שהרג מנהיגי הטרור לא יעזור.. אבל זה לא נכון ישראל מנצחת כבר יותר מ: 66 שנותיה סתכלו על המדינה שלנו? מדהימה - יש מה לעשות והרבה אבל אנחנו משגשגים - ברור שזה לא היה קורא לו לא הבסנו את האויב. זה כואב ללוי ודומיו אבל אנחנו נכה וחזק מאוד באוייבנו גם אם יקומו אחרים - לפי לוי ודומיו הם בני אדם כמונו - אנחנו לומדים -ולכן יש להניח שגם הם ילמדו ולא ירצו למות אלא לחיות ואז אולי יטו את בני עמם לחיים - ולא למות.
111 מומי 21/08/2014 13:00 מה היה קורה
חבל שאנחנו לוקחים ללב מדבריו של השונא הזה נעשה כמו שאומרים הכלבים נובחים והשיירה עוברת זה משמח אותו שאנו מתייחסים אליו שכולנו נשבור לו את האגו
110 אליה 21/08/2014 12:57 גליל
לא מבינה מה אתה עדיין עושה בארץ, למה שלא תעבור להתגורר בעזה או בשטחי הרשות. לא רוצים אותך כאן, פשוט תתעופף לך
109 עסקת הנדל"ן 21/08/2014 12:51 למה אתה חי כאן? יש בעזה דירות עם 5 כיווני אויר (ל"ת)
108 מיקי 21/08/2014 12:46 גדעון..פרפורי גסיסה?.. (ל"ת)
107 איתן 21/08/2014 12:43 לא צריך לכעוס עליו
חברים יקרים, לא צריך לכעוס עליו, כנראה שהלשון שלו עצמאית ואינה נשלטת, הרי ברור שאדם בגילו ונסיונו, המשווה בין ארגון טרור רצחני שמסוכסך אפילו עם עצמו (גם האירגון וגם גדעון) לבין מדינה תרבותית, ויהיו דעותיו האישיות אשר יהיו, הוא פשוט לא לגמרי בקו הבריאות מבחינה נפשית.
106 עזרא 21/08/2014 12:43 נבלה אתה משווה את הרוצחים לשרה ויאיר נתניהו (ל"ת)
לסתום 21/08/2014 14:38 הוא לא משווה אותם לרוצחים. הוא משווה אותם לאשתו
ובנו של דף.
105 אנונימי 21/08/2014 12:40 וכאילו הם לא יעד לפגיעה מצד החמאס כל הזמן? (ל"ת)
104 יוסי 21/08/2014 12:37 פשוט להתעלם מהמפגר הזה
ככה זה כשההורים הם אחים נולד ילד מפגר כמו גדעון לוי
103 אנונימי 21/08/2014 12:36 אים שרה ויאיר נתניהו יכנסו לבור בקרייה או לכל מקום צבאי
אחר. שבעלה גורר אותם לשם בזמן מלחמה. אז כן . הם מסכנים את עצמם. אבל. אים הם נמצאים בביתם הפרטי. זה לא אתר צבאי. נכון. בזמן מלחמה. גם ביתם יעד לפגיעה. נו. אז?
102 ברק 21/08/2014 12:33 הם מנסים לפגוע באזרחים ישראלים אנחנו מנסים לפגוע באילו
שמנסים לפגוע בישראלים! דף מנסה לפגוע בישראלים. נתניהו לא היה מנסה לפגוע בדף אם הוא לא היה מנסה לפגוע בישראלים. דף רוצה להרוג אל שרה נתניהו, ביבי לא רוצה להרוג את אישתו של דף. איך גידען יכול ליצור הקבלה?
101 איש שמאל שפוי 21/08/2014 12:30 לא קורא את גדעון לוי
אחרי האמירות שלך בתקופה האחרונה , איני מעוניין לקרוא מילה אחת שלך, גם אם יהי בהם טיעונים רלוונטי. מאסתי בך. איש שמאל שפוי
100 שומלי 21/08/2014 12:30 מרחם על אכזרים
המרחם על האכזרים, סופו להתאכזר על הרחמנים...
99 ברק 21/08/2014 12:28 אתה חושב שהחמאס לא היה רוצה לחסל אותם? ואותך? אנחנו
נלחמים נגדם כי הם מנסים לפגוע לנו באזרחים!!! הם תוקפים אותנו למרות שאנחנו לא נימצאים ברצועת עזה! הם מנסים לפגוע באזרחים ישראלים אנחנו מנסים לפגוע באילו שמנסים לפגוע בנו זה ההבדל!
98 דבורה מימוני 21/08/2014 12:27 עוכר ישראל
אין סופית הבנדאם ממש חולה נפש עם תעודות אישפוז בכפיה דחוףףף איך נותנים לכלב הזה להיסתובב חופשי כניראה הוא מדעש ורוצה לחבור לחמאס חבל שהוא לא היה בבית עם המחבלים שחוסלו
97 ד 21/08/2014 12:24 את מה שהבינו הספרדים ... גדעון לוי עוד לא הבין !!!
עיתון ספרדי - השמדנו 6 מיליון חכמים וקיבלנו במקומם 20 מיליון מוסלמים טיפשים-חובה לקרוא נושא: מאמר באנגלית בעיתון אירופאי על יד עיתונאי ספרדי -חובה חובה לקרוא על רקע הקריקטורות (על הנביא מוחמד) והזעם המוסלמי המשתולל באירופה התפרסם בעיתוי זה מאמר באנגלית בעיתון אירופאי על ידי עיתונאי ספרדי ולהלן תרגום המאמר הנדיר הזה: כל החיים האירופיים מתו באושוויץ סבסטיאן וילאר רודריגז הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ. הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם. תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו. ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד. הם הפכו
אזרח 28/08/2014 13:27 היכן ניתן לקרא את המאמר בשלמותו (ל"ת)
96 יהודה 21/08/2014 12:21 אם היו רוצחים את היטלר בזמן
היו ניצלים הרבה יהודים , לעיתונאי הזה יש משקפיים כמו ששמים לסוס על העיניים שיראה רק לכוון אחד . פשוט אדם לא חכם .
95 סתם אחד 21/08/2014 12:11 איש הזוי
צריך להגלות אותו לעזה
94 glioma 21/08/2014 12:09 מה קרה
מה קרה גדעון הבטיחו לך 72 בתולות אז אתה תומך בחמאס ? עיתונאי רדוד שחושב שהוא אינטלגנט גדול . אין לך שמץ של ידע בתחום שבו אתה כותב . אפילו המצרים השכילו להבין לפנייך שחמאס והרמטכל שעומד בראשם הם טרוריסטים. אז גדעון לך תעשה חוג ביחסים בין לאומיים עם התמחות במזרח התיכון כי למרות כל הפוזה לא נראה לי שיקבלו אותך לתואר .
93 ko 21/08/2014 12:09 שרה = ביבי אשתו של דף = דף
אישה שנשארת עם בעלה (ובעל שנשאר עם אשתו) הם בפועל אותו דבר, אי אפשר להגיד כאן שאשתו לא ידע מה הוא עושה. אז איך היא חפה מפשע ? האם אווה בראוון הייתה חפה מפשע ?
92 ערן 21/08/2014 12:06 Psychopath (ל"ת)
91 hudi 21/08/2014 12:00 אילו....
אילו היית נורמלי ושפוי היית שואל קודם מה היה קורה אם הילדים שלך היו יתומים בשל האמונות שלך...
90 מיכאל לזר 21/08/2014 11:59 רק טיפש כמו גדעון לוי יכול להשוות..
בארגון טרור שידיהם שלהם מגואלות בדם יהודים חפים מפשע שחורת על דיגלו השמדת העם היהודי בכללותו. כשכל רצוננו ומהווינו לחיות פה בארץ מכורה בשלום ובנחת. עם ממוצא שהוא הכובש האלים מקבל תמיכתך??? ולעיניננו: ארגון טרור נשען פרסונלית על כל אחד מ"מנהיגיו" מה שאין כן במדינה ריבונית בה ישנם ג' רשויות דמוקרטיות ונבחרי ציבור וחוקים. ולא מסתובבים אנשים עם נשקים להשליט את רצונם כמו בכל רפובליקת בננות בעולם. כל פרסונא כזה שנהג שובר אותם מורלית ומוביל אותם לאבדון במקרה הרצוי ולכניעה במקרה הפחות רצוי. אז לך חזרה למקורות שלך ותתאפס חתיכת אפס. ואם אינך יכול או רוצה. מסתבר שאתה עמלק בתוכנו. ודינך מוות! כמובן אם בוא משיח צדקנו. בינתיים תעשן טיים ותגמור עם איזה מחלת סרטן משובח!
89 אבי קול 21/08/2014 11:57 צריך למחוק לו את החיוך מפרצופו ולסגור את עיתון "הארץ"!!
למחוק את עיתון "הארץ"...לא לקרוא...לבטל מינויים...גם לסגור ולא לקרוא את האתר של עיתון "הארץ" זה עיתון שחותר תחת שלטונות מדינת ישראל וחובר עם כל שונאי ישראל!!!
88 ישראלי מהורהר 21/08/2014 11:54 "מתנגד לחיסולים", טור דעה הארץ - גדול לוי.
ארה"ב חיסלה את בן-לאדן מנהיג אל קעידה. האם עיתונאי או כלי תקשורת כלשהו פרסמו דעה דומה לזו שפורסמה כאן אצלנו? האם החברה אמריקאית פחות הומנית/דמוקרטית/ליברלית...? האם בריטניה לא נהגה באותו אופן כלפי המחתרת האירית? האם רוסיה של פוטין אינה נוהגת באופן דומה. ושאלה נוספת האם אשתו ובנו של דף היו יעד החיסול? אני לא יודע להגדיר את הכותב את הכתבה. אני רק מוצא את עצמי מהורהר ומבולבל לנוכח כתבה שכזאת!
87 אבג 21/08/2014 11:50 קבל תסריט
מה היה קורה אם גדעון לוי היה כותב בעזה למען ישראל הרי אפילו הכתבים הזרים בעזה חוששים לחייהם בקיצור היה לך כמה שניות לחיות
86 אבי קול 21/08/2014 11:48 גדעון לוי-האדם חולה ומוחו מעוות-זו הצעתו לחמאס...!!!
האדם השתגע...עצם העלאת הנושא...זו הצעה לארגון הטרור חמאס לפגוע במנהיגי ישראל...התוספת של המילה "חלילה" זו תוספת צינית שהחולה לא מתכוון אליה באמת...האמת שלו היא שנאת ישראל...ואהבת כל גורם שתוקף את ישראל ותושביה...זה הנציג של עיתון הנקרא "הארץ" ...!!!
85 אהרון 21/08/2014 11:38 פה יש יותר תגובות מבאתר "הארץ - בילאדי"
חחח
84 נתן כהן 21/08/2014 11:30 תל אביב
החיוך הדבילי והטפשות הבלתי ניסבלת של גדעון לוי מצדיקה אישפוז כפוי של האיש האומלל ,מקרה אבוד ,אני מרחם על משפחתו הוא מבזה אותם ,
83 בוצו ננוש 21/08/2014 11:26 גדעון לוי על ״מה היה אם...״
מה היה אם גדעון לוי היה מחוסל (שלילת תעודת עתונאי...)? הארץ היה מתאבל מרות על אובדן תומך אויבינו! גם הערבים כולל ערביי ישראל . אני בודאי שלא
82 נחמה 21/08/2014 11:17 מה היה קורה אם החמאס היה מחסל את גדעון לוי? (ל"ת)
81 איריס 21/08/2014 11:15 חוסר טקט
כמה פיגור בבן-אדם אחד, ממש חצה גבולותת...
80 מישאל 21/08/2014 11:13 אם לדעתך ביבי = מוחמד דף לדעתי גדעון = לעמלק
כמה שטויות במאמר אחד , דף הוא מחבל ששולח לרצוח ילדים גם שלך ( אולי לך לא אכפת מהם) ודינו מוות , ביבי ראש ממשלה ששולח חיילים כדי לקבל שקט מטילים, כמה סתום אתה יכול להיות שזה לא ברור ?
79 רונית 21/08/2014 11:10 בושה שאדם כמוך חיי בקירבנו (ל"ת)
ג. 21/08/2014 14:25 צודק.............!!!!!!!!
צודק...!!!!!!!!!!!!!!
78 אבי 21/08/2014 11:09 גידעון לוי לשילטון
גידעון לוי... אתה איש מודיעין טוב לחמאס ...אתה נותן לגיטמצייה לטרוריסטים... אתה קורא לטייסים רוצחים ..אתה רוצה לחסל את ביבי ושרה ..את גנץ ..ואת ...ואת ......ואת תאמין לי אתה יכול ליהיות ראש ממשלת החמאס בעזה ..באמת תעבור לעזה וישימו אותך ראש ממשלה ו..אז תיהיה בשילטון ויהיה לך יותר טוב ..אבל שם בעזה..... אז ילה הופ........לעזה
77 מ י ק ה 21/08/2014 11:04 למה אתם נותנים לו במה???
לא מספיק שיש לו את עיתון הארץ? יש לו במה אחת נלוזה, זה לא מספיק? תפסיקו כבר לצטט אותו בתקשורת. הוא ו"יצירותיו" לא ראויים לבמה נוספת.
76 יוסי 21/08/2014 11:03 בושה שיש יהודים כאלה!
אתה, כדי להצדיק את האג'נדה שלך, יורד לרמה הנמוכה ביותר שעתונאי ירד אי פעם ! אני מציע שתעבור לעזה ותתגורר יחד איתם במחילות שהם בנו מהמלט שהיה אמור לשמש לרווחת תושבי עזה ולבנייתה.
75 אמנון 21/08/2014 11:03 תאר לעצמך שישראל מחליטה להפציץ את עזה כל בוקר ..
רק מהסיבה כי ישראל חושבת שהיא רוצה את אדמות עזה. הרי הסיבה לתוקפנות מעזה היא הרצון לסלק גם אותך מכאן. די מתסכל את המוסלמים המציאות שקיבלנו מדבר והפכנו אותו למקום משגשג , כשאצלם כאוס מוחלט , למזלם יש יהודים וישראלים לא הרבה, אבל יש ,שמחפשים פרסום ,כמוך..השאר ידוע.
חיים 21/08/2014 12:19 גדעון צריך לבדוק אם הוא לא משתף (ל"ת)
74 אחד שקורא 21/08/2014 11:01 מה שלוי אומר הוא שאם שרה נתניהו הייתה מחוסלת
זה לא היה משפיע על המערכה או על ישראל כמו שחיסולה של אישתו ובנו של דף. לא השפיע על החמאס או על עזה.
73 ישראלי 21/08/2014 10:57 גדעון לוי - החולה המסכן הזה מכה שנית. חולה מאוד המסכן.
הפעם האבחנה ברורה וסופית. גדעון לוי - חולה עד מאוד. חולה המסכן. לאפשר לו "להתאדות" לבד. הוא לא משלנו ולא איתנו.
72 רוני 21/08/2014 10:52 לך לעזאזל מר לוי (ל"ת)
71 nismovich 21/08/2014 10:51 תתבייש ולא יותר... חרפה ליהודים ולמדינה שיש בה
טיפוסים אטומים, מאוסים ומטומטמים כמוך שמשעמם להם בחיים ומחפשים פרובוקציות על חשבון ביטחון המדינה
70 נחרים אתכם!!!!!!!!!! 21/08/2014 10:51 בושה לביזפורטל שמפרסמים כזה דבר- תורידו את זה ! (ל"ת)
69 רן 21/08/2014 10:50 אם רק היה יכול...
החמאס היה מחסל לא רק את כל משפחת נתניהו אלא גם את משפחת יעלון, ברק, כהן וגם את משפחת לוי שאני יכול לנחש שאינה מורכבת ברובה מאנשים קטנים, עלובים ודמגוגים כמוך וזה מצער מאוד שמטעמי רייטינג ממשיכים להשמיע דעות של אדם שקרא לטייסים שלנו רוצחים
68 לכול הצוהלים 21/08/2014 10:48 אולי היה כדאי גם לערוף את ראש אשתו ובנו ולתלות
בעוטף עזה למען יראו וייראו? צדק פרופסור לייבוביץ שאמר שהכיבוש משחית. אנחנו לומדים מהערבים להיות לאומנים ברברים מה שיקרה זה שיהיה עוד מעגל של נקמה אלימות שנאה וירי. וגם העולם יהיה נגדנו אם ישראל תיכנס לעזה . ימותו עוד כמה וכל חייל שייתפס יהיה מסכן. לישראל אין מנהיגות
גאולה 21/08/2014 14:30 באמת?!
הכיבוש לא משחית. רק הכסף משחית. הכיבוש הוא צורך. הלוואי שלא היינו צריכים לעשות זאת אבל אם אנחנו לא נעשה זאת הם יעשו זאת. ואז הם או יהרו או יאסלמו אותנו. ואם יש לך ספק?! אז אתה או פתי או הוזה.
67 nismovich 21/08/2014 10:47 עוכר ישראל נותן במה לכל השמאלנים הקיצוניים שממש
מחכים לאמירות "מתוחכמות" כאלו... חבל שאתם בכלל חושבים על לעשות השוואה כזו בין רוצחים וטרוריסטים לבין ראש ממשלה בישראל... תתביישו לכם אתם הגייס החמישי של ישראל. כל האסונות הביטחוניים שקרו ויקרו בישראל הם רק בגלל אנשים כמוכם !
66 נירית 21/08/2014 10:46 המלצה על מינוי גדעון לוי לדובר החמאס
אני ממליצה למנות את גדעון לוי לדובר החמאס. אף דובר שלהם לא יכול לדברר אותם טוב יותר. הניה לטיפולך - רצוי לפני שתחוסל.
65 אנונימי 21/08/2014 10:44 גדעון לוי-מקרה פסכיאטרי מובהק זקוק לאישפוז בהקדם האפשרי (ל"ת)
64 מה קורה לאיש הזה? 21/08/2014 10:43 לא להאמין! לוי דפוק! מדינה דמוקרטית אינה חמאס או דע"ש (ל"ת)
63 עופר 21/08/2014 10:41 בושה וחרפה לביזפורטל, נתתם במה לפרובוקטור ש
אלמלא הייתם מביאים כאן את דבריו היו צופים בה מתי מעט מהמינויים שעדיים נותרו לעיתון הארץ
62 שלמה - פתח תקוה 21/08/2014 10:40 שרה וביבי
לא זכור לי שאיזה ראש ממשלה רצה בחיסול של מישהו. הדברים הגיעו שהם רוצים לחסל אותי , את ילדי וגם אותך מר לוי. וזה לא משנה שאתה מליץ יושר שלהם. אני לא שומע מילת תוכחה על חמס או על הערבים ממך, אבל, יש לך קיתונות של כעס על הממשלות שלנו ששומרות עלנו וגם עליך שתוכל לכתוב את השנאה שלך....
61 ניני 21/08/2014 10:40 לא אקרא אפילו את המילים שלו !!!!
אדם מסכן ושפל ....מתחנן לתשומת לב
60 רזי 21/08/2014 10:39 אתה מטומטם ויש לך השוואות מטומטמות (ל"ת)
59 שרון ב 21/08/2014 10:38 יצור נאלח
מצטער. אך כל התגובות רק מרוממות את רוחו של היצור הנאלח הזה. קבלו כעובדה. יש פשיסטים אנטישמים נ יאו-נאצים יהודים. יש רבים לצערי, גם באקדמיה. פשוט לא להתייחס. זו עוד פרובוקציה של ביזפורטל, כדי "לחמם את הגזרה...ולעצבן." ואני בטוח כי המערכת לא תפרסם את תגובתי, כדי שאתם תמשיכו להתעצבן.
58 משת"פ לוי 21/08/2014 10:37 לך תפליץ בעזה (ל"ת)
57 רונית 21/08/2014 10:34 שוב ללא
אשמח לדעת, מה גדעון מציע ואיך.. אם אפשר תכנית סדורה. אני גם מתנגדת למדיניות החיסול של חמאס
56 בן 21/08/2014 10:32 אכן היינו מגיבים בחומרה
הבעיה היא שאתה משווה בין בן אדם שתיכנן וביצע פיגועים מכוונים נגד אזרחים לבין ראש ממשלה שמגן על האזרחים שלו ומנסה למעט ככל האפשר פגיעה באזרחים הפלסטינים ופגיעה שנעשית בהן היא לא בכוונה, אלה טעויות שנגרמות בגלל חמאס שדואג שהן יקרו. אזרחי עזה סובלים, אבל לא בגלל ישראל, בגלל חמאס - השלטון שרבים מהם מעודדים
55 רונית 21/08/2014 10:32 ללא
לבן אדם הזה רפיון שכל ממשי
54 ירמיהו 21/08/2014 10:32 אהרון ברק כבר ענה על זה.
יש זכות מוסרית אדם שבה להרוג אותך .לחסל אותו. זוהי פצצה מתקתקת ופצצות צריך להשמיד. אדם שמבקש שקט ובמשך חודשיים מקריב את תושביו ולא פוגע בראשים . אני חושב שהשאלה שצריכה להישאל למה לא עשו את זה לפני. כן.
53 davidis1 21/08/2014 10:32 ואת חושבת שהבנת
לדעתי לא הבנת את החיסולים ומשמעותם ולא הבנת את הכוונה של גדעון לוי , לגבי הדברים הם נכונים לא מחסלים נשים וילדים ולא תורם כלום רצח בכירים במערך צבאי אבל רק כשמדובר בחשיבה מערבית , לדעתי אין זה חשוב מה גדעון לוי אומר אלא מה כוונת דבריו כי טיפש זה הדבר האחרון שהייתי אומר עליו אבל לדעתי הוא מזמן לא שייך או בצד שלנו, יתכן גם שהוא מתנקם במדינת ישראל על משהו- ימים יגידו.
52 ישראלי 21/08/2014 10:31 זה עיתונאי זה ??? תת תרבות ושכל
אישט קטן באמת שלא שווה היתיחסות.
51 אילן 21/08/2014 10:30 אתה דפוק
אדון לוי אתה סתם דפוק [סליחה על הביטוי} תסתכל מה קורה סביב, הם מאימים בהשמדתנו [הם לא מבדילים בין שמאל לימין] כלנו "כופרים" תתעשת אדון לוי.......
50 astern 21/08/2014 10:29 למה זה בכלל צריך להופיע בביזפורטל?
מדובר באוטואנטישמי שהיה מזמן צריך לשלול את אזרחותו. גם כל טענותיו במאמר הזה שגויות מתחילה ועד סוף (האם חמאס לא מנסה לחסל את שרה ויאיר נתניהו? האם הוא לא יורה טילים על ירושלים שיכולים להרוג את שרה ויאיר נתניהו? האם הוא לא מנסה לחסל את אזרחי ישראל כולם? וכמו כן, ציד מתמשך של המנהיגים והמפקדים שלו יכול בהחלט להחליש אותו משמעותית). מה שחבל באמת הוא שהשמאל הישראלי לא מתנער מגדעון לוי, מה שמטיל צל כבר ועכור על כל השמאל הישראלי, ממפלגת העבודה ושמאלה.
49 אני 21/08/2014 10:26 הזדעזעתי כששמעתי. ישראל בלחץ . ויש לנו מוסר כפול
העיקר אנחנו עם סגולה עם נבחר וגם הנאצים אמרו שהם הגזע הנבחר.
אוראור 21/08/2017 20:21 מי שמשווה יהודים שורשיים - הוא נאצי בעצמו - והמבין יבין (ל"ת)
48 בר 21/08/2014 10:24 ביבי לא קם בבוקר עם רצון לרצוח אנשים. מחבל טרוריסט חוש
חושף את המשפחה שלו לסכנה! כמו שמוחמד דף ושאר חבריו הטרוריסטים ידעו להתחבא כך הוא היה צריך לשמור על משפחתו אם היא חשובה לו. לא מצדיקה הרג חפים מפשע אבל זו שיטת הפעולה של אותם מחבלים טרוריסטים - להתחבא בין חפים מפשע - הם יודעים שישראל תמנע מלתקוף באיזורים בהם נמצאים אזרחים.
47 דוד 21/08/2014 10:22 לוי לא טוב תעזוב את ישראל (ל"ת)
46 תמיר מדר 21/08/2014 10:19 לא יודע
לא יודע מה ישראל היתה עושה אם שרה ויאיר נתניהו היו מחוסלים אבל אני בהחלט יודע מה היה קורה לאחד כמוך אילו היה יושב במחוזות החמאס וכותב כתבות בגנותו. ( הרמז : החיוך הזחוח שבתמונה לא היה נשאר להרבה זמן )
45 שחר 21/08/2014 10:14 בחוקי המאפיה, חיסול בני משפחה מראה על חולשה וחוסר כבוד
בנקודה הזו יש צדק בדבריו, מעבר לכך לביבי יש אינטרס שהחמאס ימשיך לשלוט בעזה כאשר הוא מוחלש. על מנת למנוע התערבות בין לאומית וכניסה של הרשות הפלשתינאית בהמשך לרצועת עזה. בשורה התחתונה, מה שמעניין את ביבי ובוגי זה לשים כל מכשול בדרך לאפשרות של תהליך שלום עם הפלשתינאים, זה לא שבאמת אכפת לא מתושבי הדרום, הקבוצה היחידה שביבי אכפת לו ממנה ודואג לאינטרסים שלה הם המתנחלים וההתנחלויות שלהם, ובעקיפין לזה בדיוק מיועדת כל אופי הפעילות של המלחמה בעזה.
44 thee 21/08/2014 10:13 מה שייך מחט לתחת
טרוריסט צריך וחייבים לחסל בלי קשר אם הם יכלו היו זורקים את כל היהודים לים או מחסלים כמו דעאש חברים שלך
43 אבי 21/08/2014 10:11 אדון לוי הדפוק
איך אתה ישן בלילה עיתונאי דפוק קטן
לאבי 21/08/2014 10:26 איך אתה ישן בלילה ? אין לה שכל בגרוש (ל"ת)
42 ביזפורטל 21/08/2014 10:11 אתם אשמים
למה אתם שמים כותרת לעוכר ישראל וגם לחברה שלו מבלד למה מה זה קשור לאתר כלכלי אתם מחפשים טוקבקים קיבלתם אבל דיי תתרכזו בכלכלה
41 חיים 21/08/2014 10:09 גדעון לוי איש הזוי ועלוב נפש שאפילו בנו שונא אותו (ל"ת)
40 DB500 21/08/2014 10:09 גדעון ! גם אתה לא חסין.
גדעון ! אם הם היו מצליחים ? היו עושים זאת בנפש חפצה . לא רק שרה ויאיר , גם את גדעון ואת בני ביתו גם את אחמד ומוחמד ובני ביתם. שלא לדבר על מסעודה משדרות שהוא מנסה לחסל זה 14 שנה , לפעמים יותר לפעמים פחות. כל המטרת הטילים וכל המנהרות הם כנגד אזרחים שחורים ולבנים יהודים וערבים נשים גברים וטף ללא הבחנה. טל מ 33 לא צריך להסכים עם כל מילה.
39 TT 21/08/2014 10:05 הארץ בדרך לפשיטת רגל אולי הם עשו ביטוח ורוצים לחלט (ל"ת)
38 איש שלום 21/08/2014 10:04 עורך הארץ.איך אתה נותן לו לכתוב.ואני מינוי.בושה (ל"ת)
37 שפויי 21/08/2014 10:02 אני השפוי היחד כאן
גדעון היקר עמדת ידועה ומפליאה כאחד הרי זה מה שהחמאס רוצה דרך הריגת אזרחים בירי אקראי וללא אבחנה הוא מנסה להתיש אותנו אזרחי המדינה כי הוא טרור אני לא מצדיק הרג חפים מפשע נשים או ילדים, אבל ברגע שאותם חפים מפשע נשים או ילדים מהוים חומת מגן של הטרוריסרטים, ( והם מסכימים לכך) הם כאחד הם, אני לא רואה את שרה ויאיר מגינים בגופם על ביבי או אשתו של גנץ על גנצי, ההיפך הנכון ולכן הם ראוים לכל הגיבוי עזרה תמיכה ובמיוחד בשעה זו, יש ביקורות תמיד שצריכים להאמר אבל בעיתוי נכון ברור לכל שבכל אופן לא עכשיו אז מה שם אשתך וילדיך האם ראויים להתפרסם כאן שהם מהוים מטרה לחאמס???
36 עעיל 21/08/2014 10:02 הוא רוצה להוכיח שהוא מבין יותר מכולם
פשוט איש מסכן
35 א 21/08/2014 10:01 גדעון לוי - קשקשן בגרוש (בכמה גרושים)
"זה חלק מהדה־הומניזציה והדמוניזציה של הפלסטינים" - איזה קשקוש. הערבים משקיעים מאמץ עצום בדה-הומניזציה של עצמם: החל בהגיל הרך הם הופכים אט אט לרוצחים בפוטנציה. חלקם מתפכחים עם הזמן, אבל 90-95% לא. איזה עוד דה-הומניזציה צריך. גדעון לוי, למען בצע כסף אתה בוגד בעמך ובמדינתך, בערכים שאנחנו לפחות מנסים לשאוף אליהם. אני שומר לך יריקה בפרצוף, לכשניפגש.
34 XX 21/08/2014 09:53 השוואה לא נכונה, כשרצחו את חכ זאבי בי-ם
או את ארז גרשטיין ז"ל אין מה לעשות מפקדים גדולים נהרגים במלחמה עכשיו בקשר למה שרשמת אני מאמין שיש לך קצת יותר IQ גבוהה מזה ואם לא אז תמשיך לכשכש בזנב
33 טל 21/08/2014 09:53 פעם ראשונה שאני מסכימה עם כל מילה
אבל כל המתלהמים אפילו לא מצליחים לקרוא ולהבין את מה שהוא כתב
astern 21/08/2014 10:30 תנחומיי (ל"ת)
לטל 21/08/2014 10:06 בטוח שאת לא גרה בישובי עוטף עזה/ אשקלון/ שדרות.
כשיפלו לך טילים על הבית /על הראש תחשבי אחרת או שתפסיקי לחשוב.
דוד 21/08/2014 10:03 טל סחטיין שהזדהית.את השורה השנייה היית צריכה למחוק.
אין טעם ביהירות הזו ולהגיד - אני הבנתי, אבל אתם לא. אתם מתלהמים וטיפשים. חבל.
32 אזרח שפוי 21/08/2014 09:52 כיצד להגביר מחיר עיתון
הבחור פשוט אדיוט לדעתי לא מאמין מה חי ביננו
31 משה 21/08/2014 09:52 גידי, למה שלא תטייל קצת ברחבי העולם הערבי...
מקסימום יערפו לך את הראש שם...כל ערבי בארץ צריך להודות על קיומה של מדינה יהודית ששומרת עליו ממשטר ערבי.רק אתה מסית אותם להזיק לעצמם ולנו!!!למה שלא תתנסה בחיים במדינה ערבית לפני שאתה מציע זאת לאוכלוסיה הערביתבארץ
30 גדעון אתה גמור 21/08/2014 09:49 גדעון לוי שוקע עוד יותר עמוק בניסיון להצדיק את טענותיו (ל"ת)
29 הצדיק מסדום 21/08/2014 09:48 אני מכיר חיסול שהיה יכול לשנות את ההיסטוריה של העם היהו
היהודי והעולם כולו. אם בעשור שבין 1930 עד 1940 היה קם משהו ומחסל את הצורר אדולף היטלר בסיכוי גבוה שההסטוריה היתה מתפתחת אחרת לחלוטין. לעיתים, קיימים מנהיגים שהדומיננטיות שלהם הינה כה חזקה, שחיסול שלהם יכול לשנות את ההיסטוריה כולה. והיטלר אכן היה כזה. על יד היטלר לא היה אף אחד שהיה הולך בדרכו עד הסוף כפי שהוא הלך. היו לו לאסוננו עוזרים "מצויינים" שעזרו לו לממש את האידולוגיה הרצחנית והגזענית שלו. אף אחד מהם לא היה יכול לשאת על גבו את מימוש האידאולוגיה כפי שעשה זאת היטלר ברוב מנהיגותו וטירופו. לא הימלר. לא גרינג. לא גבלס ולא רודולף הס. לכן, אדון גדעון לוי, הנה דוגמא ממשית שבו חיסול היה יכול לשנות את ההסטוריה.
אנונימי 21/08/2014 11:10 ואז כנראה לא היתה כמה מדינת ישראל (ל"ת)
28 שאלה ללוי 21/08/2014 09:46 מה היה קורה אם החמאס היה מחסל את משפחתך
אם טיל היה פוגע בבית שבו כל בני משפחתך היו בו, האם הכתבות שלך היו משתנות?
27 יעקב 21/08/2014 09:45 גדעון לוי
אם תפסיקו לתת במה לאיש ההזוי ולבית אל ארד, כל הגיגיו ישארו במסגרת הפרסום הנידח המפרנס אותו ולמעט המסניפים היומיים איש לא יראה.
26 מיקי 21/08/2014 09:44 גדעון לוי תפסת מדינה של פריירים ואתה משתולל (ל"ת)
25 קרן 21/08/2014 09:44 גדעון, אתה שגריר מוצלח של החמאס!
אכן החמאס מנסים חסל את שרה ויאיר נתניהו וגם את כל אזרחי מדינת ישראל, כולל אותך גדעון וחברתך הטובה חנין זועבי, לשמחתנו הרבה לא יעזרו אוהדים כמוך והם לא יצליחו.....
24 איתי 21/08/2014 09:44 עיתוני קטן ועלוב -
אתה יכול להרשות לעצמך להיות שמאל קיצוני וסהוררי רק בזכות זה שאנחנו משלמים בדם של בנינו להגן מפני איסלם קיצוני ומטורף שמצהיר יום וערב שמטרתו לחסל אותך ועושה את הרע ביותר מבחינתו ויכולתו העלובה אתה טיפש שלא מבין כמה הוא טיפש וכל פעם אתה נותן דוגמא שיוצאת מהתמונה הכוללת והתמונה לטיפש חסר עיניים כמוך היא שמטרתם רק לחסל אותך הם אומרים זאת , מטרתם לפגוע באזרחים באוטובוס הם עשו ועושים , מה נשאר ????
23 גל 21/08/2014 09:43 האיש מתוסכל וחשב שלא נביס את חמאס..חחחחחחח
חחח
22 חולה נפש מסכן 21/08/2014 09:43 בקיצור הבנו שאתה בעצם חמאסניק אתה מוזמן לעבור לעזה א
אף אחד לא מפריע לך תיהיה כתב באלגזירה קדימה סע סע נו סע לעזה
21 מאיר 21/08/2014 09:40 האיש חשב שצהל יפסיד ואז יעריכו אותו..ואכל אותה (ל"ת)
20 dwrh 21/08/2014 09:39 פשוט חולה ומלא שינאה ועובד על עצמו
איש מסכן
19 דוד בראל 21/08/2014 09:39 מה היה קורה אם חמס
מה היה קורה אם חמס היה מוותר על האידאולוגיה לטהר את כל שטחי המדינה מיהודים והיה סוגר הסכם שלום בין בני אדם באופן שהיה מאפשר לרצועה לפרוח ? אבל מה לעשות חמס אינו כבני האדם וכך צריך להתנהג אליו. גדעון אתה כל כך מצומצם שלכל דבר שאתה רואה אתה מייחס תכונות שאתה מכיר. אבל מה לעשות שאחרים מתנהגים אחרת ויש להם כוונות זדוניות - תתחיל לפתוח את העיניים ותפסיק לנסות לעוור את קוראיך
18 תום 21/08/2014 09:37 זו היתה יכולה להיות טלטלה מזעזעת
בדיוק מה שרצינו להשיג - מקווה שככה הם מרגישים
17 יאיר 21/08/2014 09:37 מה היה קורה לו היה מחסל אותך ? פחות פרובוקטור
פשוט גאון הגדעון הזה , להשוות את ביבי לרב מחבלים חבל שמפרסמים את השטויות שלו
16 מי רוצה בהשמדת ישראל 21/08/2014 09:36 אשתו ובנו של דף לא שונים מכל אזרח שנהרג בעזה. מי אשם?
מי רוצה להשמיד את מדינת ישראל? מי השתמש בכספי קטאר לנשק ומנהרות? האם אלו צדיקים, אוהבי אדם ושלום? גדעון, אתה ממשיך להיות מה שאתה אוהב להיות - חריג, מוקצה, אבל מפורסם.
15 שמוליק 21/08/2014 09:36 למה נותנים במה לזבל הזה (ל"ת)
14 נחשון אילת 21/08/2014 09:36 לוי מבקשים ממך להפסיק
ידידי אתה פשוט לא מבין שרב האנשים כבר לא יכולים לראות את התמונה שלך. לא יכולים לשמוע אותך מדבר. מסוגלים לצאת מהכלים מזה שלכאורה אתה חושב ומדמה שאתה איזה הוגה דעות. בעיני רבים אתה אפס מאופס .רק חבל שאתה שייך לעם שלנו חבל חבל.
אנונימי 21/08/2014 11:08 ואת נתניהו יכולים? (ל"ת)
עידן מהגולה 21/08/2014 18:52 ואת ביבי?
אנונימי, קראתי כמה מתגובותיך הקצרות מאד, ואני לא יודע, וגם זה לא מעניין... אני לא "מת", אבל ללא ספק מעדיף אותו על "חבריך". נו שיהיה טוב.
מוני 21/08/2014 09:53 אני לא בטוח שהוא יהודי (ל"ת)
13 רג' 21/08/2014 09:35 מה היה קורה גדעון אם החמאס היה רוצח את כל בני משפחתך?
צריך להכניס את גדעון לוי מאחורי סורג ובריח
12 מהרשק 21/08/2014 09:35 טיפשון זה כבר הוכיח את עצמו הרבה פעמים (ל"ת)
11 אתה דפוק!!!!!!! 21/08/2014 09:35 אתה צריך פסיכיאטר דחוך הקופסה שלך נדפקה חזק מאוד!!!! (ל"ת)
10 אפרת 21/08/2014 09:35 אפשר להפסיק לשאול את דעתו!!!!!! (ל"ת)
9 חירשאק 21/08/2014 09:33 בוגד וטיפש ומלא רוע הזוי (ל"ת)
8 ירושלמי 21/08/2014 09:33 זקנתו לא הוסיפה לו חוכמה
לצערי ההגיון שלו מתעוות יותר עם הזמן - הוא כבר מזמן בדיחה מהלכת... רק רחמים.
אוראור 21/08/2017 20:17 זקני עם הארץ - ככל שמזדקנים דעתם נטרפת - ואין מה להוסיף (ל"ת)
7 רז 21/08/2014 09:33 פופוליסט בשקל וחצי.
.
6 אזרח 21/08/2014 09:33 אם דף ואישתו היו מוכרים פרחים בשוק בעזה
ולא יורים על הילדים שלנו טילים אז אף אחד לא היה חושב לחסל אותם. למזלך את חיי במדינה שמרשה לחלאות כמוך לכתוב נגדה גם בזמן שהילדים שלנו מתים ע"י אלה שאתה מסנגר עליהם. בכל מקום אחר בעולם כבר היית ז"ל.
5 בא 21/08/2014 09:33 תופס כותרות . (ל"ת)
4 YYYYY 21/08/2014 09:32 אם היו יכולים היו מחסלים....
מה זה בשבלם אחרי שרוצחים בדם קר משפחות וילדים
3 נץ 21/08/2014 09:32 תה מערב את לא יודע חשבון ולכן מערב ומחבר שני דברים שאינ
ראשית החמס מת לעשות את ממה ששאלתה אבל לא יכוליםהם מסוגלים וגם עושים חוטפים ילדים ורוצחים אותם אני מתנגד למחשבות שלך אבל לא רוצה להרוג ערבים בניגוד לחמס שרוצה להרוג יהודים וכאן ההבדל הגדול בינינו
2 דוד מירושלים 21/08/2014 09:30 לידיעת גדעון לוי
א. אין הדבר דומה. ישראל מדינה והחמאס אירגון טרור. ב. ללא כל קשר לו החמאס היו יכולים לבצע זאת היו מבצעים גם לולא הנסיון להרוג את דף
אנונימי 21/08/2014 11:07 לא לאורך זמן - בסוף יהפוך ללגיטימי וידברו עימו (ל"ת)
1 הכריש 21/08/2014 09:27 גדעון לוי חולה נפש להחרים את עיתון הארץ (ל"ת)
בנ 21/08/2014 16:49 אולי להחרים את ביזפורטל? הכריש לא רואה איפה הוא קורא.? (ל"ת)
רמי 21/08/2014 10:22 אתה פשוט מטומטם
אך אתה יכול להשוות בכלל אתה בעצמך איש חמס אתה האויב הכי גדול של מדינת ישראל תתבייש לך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש